Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 10 Czerwca 2018
 
 
 
Player+ BOX już dostępny w sprzedaży. ,,To hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie"
 
Od poniedziałku 11 czerwca br. w sprzedaży dostępny jest dekoder Player+ BOX, który wprowadzili wspólnie Grupa TVN i platforma nc+. - To innowacja, zunifikowana hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. - Jest alternatywą dla wszystkich, którzy płacą za telewizję liniową, a potrzebują większej elastyczności - podkreśla Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player. więcej
 
 
KRRiT ponownie chce mieć wpływ na wybór władz mediów publicznych
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ponownie chciałaby mieć wpływ na wybór szefów mediów publicznych. - Nie musi to oznaczać przywrócenia poprzednich rozwiązań. Te mechanizmy można sobie różnie wyobrazić, jak np. konieczność uzgadniania decyzji personalnych Rady Mediów Narodowych z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej
 
 
Morawiecki i Czabański krytykują media prywatne: 80 proc. w rękach naszych przeciwników, propaganda większa niż w PRL
 
- 80 proc. mediów wszystkich jest w rękach naszych przeciwników politycznych, którzy we wściekły sposób nas atakują - stwierdził premier Mateusz Morawiecki, zaznaczając, że „musimy też uważać, żeby nie otwierać wszystkich frontów na raz”. Za tę wypowiedź skrytykowali go niektórzy dziennikarze. - Nie widziałem przez te lata tak propagandowych i tak trzymanych na krótkim pasku mediów, jak obecnie media komercyjne - ocenił Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych. więcej
 
 
Rada Mediów Narodowych zmienia członka rady programowej TVP Gdańsk. W tle konflikt z dyrektor ośrodka
 
Rada Mediów Narodowych uchyliła decyzję o powołaniu Henryka Jezierskiego na członka rady programowej TVP Gdańsk. Swoją funkcję pełnił od stycznia 2017 roku. W tle odwołania rysuje się jednak historia konfliktu pomiędzy członkiem rady programowej, a dyrektor gdańskiego ośrodka telewizji publicznej, Joanną Strzemieczną-Rozen. Oboje oskarżają się o naruszenie dóbr osobistych. więcej
 
 
Emitel jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8
 
Firma EmiTel wydała oświadczenie w sprawie negocjacji z TVP dotyczących dostępu do ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Operator prostuje informacje wydane przez publicznego nadawcę w tej sprawie, a także informuje, że jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Onet i Gazeta.pl promują się wzajemnie na stronach głównych więcej
 
IKEA wycofuje plastikowe jednorazowe produkty ze sklepów i restauracji więcej
 
Europejski Trybunał Sprawiedliwości: Administrator fanpage'a na Facebooku odpowiada za przetwarzanie danych użytkowników więcej
 
Gemius zaprezentował autorski model jednoźródłowego badania reklamy na komputerach, smartfonach i telewizorach więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / Redaktor Cavatina
Wydawca Wirtualna Polska Media
Redaktor Wirtualna Polska Media
Dziennikarz Wideo Edipresse Polska
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ Grupa RMF
Social Planner Starcom
PROJECT MANAGER Grupa ZPR Media
Reżyser /Realizator B3 Films
ACCOUNT MANAGER (Branża: FMCG, Pharma, Beauty, Parenting) Grupa ZPR Media
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
Marketing - Specjalista SEM Comarch
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Player+ BOX już dostępny w sprzedaży. ,,To hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie"

Od poniedziałku 11 czerwca br. w sprzedaży dostępny jest dekoder Player+ BOX, który wprowadzili wspólnie Grupa TVN i platforma nc+. - To innowacja, zunifikowana hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. - Jest alternatywą dla wszystkich, którzy płacą za telewizję liniową, a potrzebują większej elastyczności - podkreśla Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player. więcej

Rada Mediów Narodowych zmienia członka rady programowej TVP Gdańsk. W tle konflikt z dyrektor ośrodka

Rada Mediów Narodowych uchyliła decyzję o powołaniu Henryka Jezierskiego na członka rady programowej TVP Gdańsk. Swoją funkcję pełnił od stycznia 2017 roku. W tle odwołania rysuje się jednak historia konfliktu pomiędzy członkiem rady programowej, a dyrektor gdańskiego ośrodka telewizji publicznej, Joanną Strzemieczną-Rozen. Oboje oskarżają się o naruszenie dóbr osobistych. więcej

Emitel jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8

Firma EmiTel wydała oświadczenie w sprawie negocjacji z TVP dotyczących dostępu do ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Operator prostuje informacje wydane przez publicznego nadawcę w tej sprawie, a także informuje, że jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8. więcej

Michał Tracz redaktorem naczelnym TVN24 International

Redaktorem naczelnym kanału TVN24 International został Michał Tracz, do tej pory m.in. reporter TVN24. Kanał skierowany jest do Polaków mieszkających za granicą oraz międzynarodowej widowni. więcej

Macademian Girl nową gospodynią ,,Pytania na śniadanie". Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy

Do zespołu morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” dołączy Macademian Girl. Będzie ona regularnie współprowadzić letnie wydania magazynu w duecie z Robertem El Gendy, który już bywał gospodarzem programu. więcej

Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis i Krzysztof Pieczyński w serialu TVN ,,Pułapka"

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVN „Pułapka”, w którym główną rolę zagra Agata Kulesza. Obok niej w obsadzie pojawią się także Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis, Krzysztof Pieczyński, Mateusz Więcławek i Marianna Kowalewska. więcej

TVN24 liderem w maju, Telewizja Republika o 56 proc. w dół

W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat News 2, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Pierwsza edycja ,,Portu" hitem TVN Turbo. Jesienią nowe odcinki

Nowy cykl TVN Turbo „Port” oglądało średnio 129 tys. widzów. Program dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dariusz Szpakowski 11. raz skomentuje mundial. ,,Na emeryturę na razie się nie wybieram"

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji dla Dariusza Szpakowskiego będą jedenastym mundialem, który będzie relacjonował jako komentator. - Na razie na emeryturę się nie wybieram, więc ten tytuł nie jest jeszcze uhonorowaniem mojej pracy - mówi Szpakowski portalowi Wirtualnemedia.pl. Prezentujemy szczegółowy plan transmisji mundialu w TVP, z nazwiskami komentatorów i ekspertów. więcej

TVP1 pokaże ,,Wielki Test o mundialu" dzień przed otwarciem mistrzostw świata w piłce nożnej

W środę 13 czerwca br., czyli dzień przed rozpoczęciem Mistrzostw świata w piłce nożnej 2018 w  Rosji, TVP1 wyemituje na żywo „Wielki Test o mundialu”, który poprowadzą Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski. więcej

TVP Info pochwaliło się, że jest liderem w badaniu oglądalności, w którym przegrywa z TVN24

W niedzielę w TVP Info pokazano wyniki oglądalności z maja, kiedy stacja zanotowała większy wzrost rok do roku, ale niższy wynik od TVN24. Opatrzono to napisem „TVP liderem oglądalności”. W sobotę wyniki podano w „Wiadomościach”, podkreślając, że TVP Info osiągnęło duży wzrost. więcej

TVN zakończył zdjęcia do ,,Ameryki Express". Emisja jesienią (pełna lista uczestników)

Telewizja TVN zakończyła zdjęcia do reality-show „Ameryka Express”, które na antenie stacji będzie można oglądać w jesiennej ramówce tego roku. Zobacz pełną listę uczestników projektu. więcej

,,Studio Polska" TVP Info o homoseksualistach: zboczeńcy, degrengolada i zezwierzęcenie. Brak reakcji prowadzących (wideo)

Zboczeńcy, zezwierzęcenie człowieka, rzesza nieszczęśliwych ludzi, wypaczanie modelu rodziny, nie wychodzi im z dziewczyną, więc próbują z chłopakiem - w taki sposób o osobach homoseksualnych przy okazji sobotniej Parady Równości wypowiadali się komentujący zaproszeni do „Studia Polska” w TVP Info. Prowadzący program Magdalena Ogórek i Jacek Łęski nie reagowali na obraźliwe uwagi. więcej

Urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w ofercie UPC Polska

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters - urządzenia zapewniające lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. więcej

Jaki poucza reportera TVN24: jesteście nieuczciwi, nie zadajecie tych samych pytań Tuskowi i Trzaskowskiemu (wideo)

W sobotę podczas briefingu prasowego Patryka Jakiego dziennikarz TVN24 Maciej Kluczka zapytał go o rezygnację z funkcji przewodniczącego Komisji Weryfikacyjnej. - Zadał pan pytanie Rafałowi Trzaskowskiemu, czy zrezygnuje z mandatu posła? Jesteście nieuczciwi - odpowiedział Jaki reporterowi. Przez prawie 3 minuty polityk i dziennikarz licytowali się na argumenty. więcej

Jacek Kurski zadowolony z oglądalności festiwalu w Opolu. Publicyści: tandetnie na scenie, pustawo na widowni

Koncert piosenek piłkarskich na festiwalu Opole oglądało w TVP1 4,2 mln widzów, a koncert Debiuty - 2,4 mln - podał prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. - Bardzo udany okazał się pomysł połączenia emocji sportowych i artystycznych - podkreślił. Natomiast poziom artystyczny koncertów skrytykowali m.in. Ryszard Makowski z „Sieci” i Krzysztof Kossowski z Polskiego Radia. więcej

Nielsen: 5,57 mln widzów meczu Polska-Chile, ,,Przebój na Mundial" hitem opolskich koncertów

Średnia widownia TVP1 podczas emisji pierwszej części piątkowego koncertu „Przebój na Mundial” na festiwalu w Opolu wyniosła 2,45 mln osób, a drugiego - 2,70 mln. Pokazany pomiędzy tym koncertem towarzyski mecz Polska-Chile śledziło 5,57 mln widzów. Z kolei transmitowany o późnej porze koncert „Debiutów” miał średnio 926 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Twórca programów kulinarnych Anthony Bourdain popełnił samobójstwo

W wieku 61 zmarł Anthony Bourdain, szef kuchni znany z wielu programów kulinarno-podróżniczych. W ostatnich latach był związany z CNN. więcej

Krzysztof Ziemiec: dystansuję się od władzy, nie ma dziś niezależnego dziennikarstwa

- Ja się dystansuję. Jest zasada piłkarska: gramy tak, jak przeciwnik na to pozwala. I druga sentencja: czasami trzeba przegrać kilka bitew, żeby wygrać wojnę - odpowiedział Krzysztof Ziemiec na zarzut, że wskutek pracy w „Wiadomościach” zidentyfikował się z obecną władzą. Dodał, że w TVP pracują ludzie o różnych poglądach, a inaczej bywa z tym w stacjach komercyjnych. więcej

4Fun Dance i siostry Godlewskie sprofanowali barwy narodowe? KRRiT nie zajmuje się sprawą

W czwartek modelki Małgorzata i Esmeralda Godlewskie opublikowały teledysk do piosenki „Biało-Czerwone 2018”, który został nagrany z okazji rozpoczynającego się mundialu we współpracy z 4Fun Dance. W klipie siostry występują nago i są pomalowane na biało-czerwono. Internauci zwracają uwagę na możliwą profanację barw narodowych. więcej

Radio Canal z audycjami podczas mundialu

Od 14 czerwca br. internetowe Radio Canal, należące do platformy nc+, będzie nadawało audycje poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej. więcej

TVN Emotion Studio nawiązało współpracę z youtuberem Matteo Brunetti

Do zespołu youtuberów TVN Emotion Studio dołączył Matteo Brunetti, internetowy twórca, znany z programu MasterChef. więcej

Dokument "Robin Williams: Come Inside My Mind" w HBO

Telewizja HBO zaprezentowała zwiastun dokumentu "Robin Williams: Come Inside My Mind". więcej

TVP będzie transmitować Olimpiady Specjalne. Wśród ambasadorów Chajzer, Olszański, Pazura

Telewizja Polska na antenie TVP 1, TVP2, TVP Sport i TVP3 pokaże XI Ogólnopolskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych. W internecie i social mediach rusza natomiast kampania pod hasłem #GrajmyRazem. Olimpiady Specjalne Polska w tym roku świętują 50-lecie ruchu Special Olympics. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT ponownie chce mieć wpływ na wybór władz mediów publicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ponownie chciałaby mieć wpływ na wybór szefów mediów publicznych. - Nie musi to oznaczać przywrócenia poprzednich rozwiązań. Te mechanizmy można sobie różnie wyobrazić, jak np. konieczność uzgadniania decyzji personalnych Rady Mediów Narodowych z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

 
Koniec radia Zapinamypasy.pl. Bartosz Remplewicz: To moja wina, działałem na wyczucie

- Najpierw tworzyliśmy produkt, a później szukaliśmy sponsorów. Nie zrobiłem badania rynku. Wielkie firmy mówiły nam, że nie dostaniemy od nich pieniędzy - bo nie i już. Wpływy pokrywały tylko 10 proc. bieżących wydatków. Zawiódł mój dział handlowy i firma, która nie potrafiła na czas przygotować aplikacji mobilnej - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Remplewicz, biznesmen, właściciel serwisu Zapinamypasy.pl. więcej

 
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"

Przedstawiciele agencji zajmujących się pomiarem mediów w Polsce w większości z entuzjazmem odnoszą się do pomysłu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, by stworzyć osobną jednostkę dedykowaną badaniom mediów. Zdaniem specjalistów, skorzysta na tym cały rynek - badania staną się tańsze i lepszej jakości.  więcej

 
Dyrektor Trójki oburzony krytyką Kuby Strzyczkowskiego za pytanie o homoseksualistów. ,,To próba tworzenia obszarów tabu i cenzury"

Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej Trójki, wyraził oburzenie krytycznymi opiniami o audycji Kuby Strzyczkowskiego „Za, a nawet przeciw”, której tematem było pytanie: „Czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają”. - Prowadzący audycję tonował czy nawet przerywał osobom, których wypowiedzi były zbyt drastyczne, mogły kogoś obrazić czy w inny sposób naruszyć jego dobra - podkreśla Świetlik. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu. Radio Wawa awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio Wawa - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
W Trójce pytanie: czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają? Kuba Strzyczkowski: krytyka to źle pojęta poprawność polityczna

W czwartek tematem tytułowym audycji „Za, a nawet przeciw” Kuby Strzyczkowskiego w radiowej Trójce było pytanie: „Czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają”. Niektórzy słuchacze uznali je za przejaw homofobii. - Troszkę mnie dziwią zarzuty, że już samo pytanie jest homofobiczne. Moim zdaniem to źle pojęta poprawność polityczna - komentuje Strzyczkowski. więcej

 
Radio Canal z audycjami podczas mundialu

Od 14 czerwca br. internetowe Radio Canal, należące do platformy nc+, będzie nadawało audycje poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Huawei wprowadza smartfony Y dla młodych i seniorów, reklamy bez Lewandowskiego

Chiński Huawei wprowadza na polski rynek serię smartfonów Y dla najmłodszych i najstarszych użytkowników. W startującej na początku lipca kampanii nowej serii nie zobaczymy międzynarodowego ambasadora marki - Roberta Lewandowskiego. więcej

Mirosław Kępiński prezesem Truly, Wacław Wykrytowicz odchodzi

Mirosław Kępiński objął stanowisko należącej do Polska Press Grupa agencji marketingowej Truly (dawna Przeagencja). Zastąpił Wacława Wykrytowicza, który odchodzi z firmy. więcej

Pierwsze shortlisty na Cannes Lions 2018, bez nominacji dla projektów z Polski (wideo)

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions 2018 ogłosili pierwsze short listy. Przedstawiono kampanie zakwalifikowane do kategorii: Innovation, Titanium i The Glass. Nie ma wśród nich prac z Polski. więcej

PLL LOT wprowadza samoloty w biało-czerwonych barwach na 100-lecie niepodległości

Polskie Linie Lotnicze LOT pod koniec czerwca wprowadzą do swoich połączeń lotniczych dwa nowe samoloty pomalowano w biało-czerwone barwy. Nowe Boeing 787-9 Dreamliner i Boeing 737 Max-8 ze specjalnym malowaniem mają upamiętniać odzyskanie przez Polskę niepodległości. więcej

Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska zaczął letnią odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do tej sieci. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z telekomem odpowiadają firmy FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide. więcej

Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa

Joanna Okła po 12 latach pracy w strukturze domu mediowego MediaCom Warszawa (GroupM) dołączyła do jego zarządu. Będzie w nim odpowiadać m.in. za rozwój produktu strategicznego i new business. więcej

Żubr się chłodzi, pomagając mrówkom w nowej reklamie piwa Żubr (wideo)

Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), realizowana pod hasłem „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR, Huta 19 i Zenith. więcej

Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Japonii bezbarwną wersję swojego napoju - Coca-Cola Clear. więcej

Anna Pawlak-Kuliga prezesem IKEA Chiny, polskim oddziałem pokieruje Iwona Szczęka

Po pięciu latach pracy w Polsce, w tym dwóch na stanowisku prezesa IKEA Retail, Anna Pawlak-Kuliga obejmie fotel prezesa IKEA w Chinach. Jej obowiązki tymczasowo przejmie Iwona Szczęka, członek zarządu. więcej

2,8 mld zł na reklamę telewizyjna w maju. Polsat i Aflofarm liderami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama z kampanii sklepów Castorama realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Papaya, Televisor i Mindshare. więcej

Łukasz Jakóbiak po raz drugi przekonuje, by alkohol spożywać odpowiedzialnie

Po raz drugi rusza kampania Carlsberg Polska "Trzeźwo myślę", której ambasadorem ponownie został twórca internetowy Łukasz Jakóbiak. Tematem akcji jest odpowiedzialna konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. więcej

Colian po 10 latach przeniósł budżet mediowy z UM do Initiative

Firma Colian, właściciel takich marek jak Grześki i oranżada Hellena, wybrał do obsługi budżetu mediowego dom mediowy Initiative. Tym samym zakończył trwającą około 10 lat współpracę z domem mediowym UM (oba należą do IPG Mediabrands). więcej

Kontuzja Kamila Glika. ,,W sensie marketingowym stał się produktem bezpieczniejszym"

Jak powinni postąpić reklamodawcy współpracujący z piłkarzem polskiej reprezentacji Kamilem Glikiem w roli ambasadora ich marek w związku z kontuzją, która może go wykluczyć z nadchodzącego mundialu? Marki z nim pracujące powinny wykorzystać ten moment do tego, by pokazać swoją "ludzką twarz". W sensie marketingowym Kamil Glik stał się "produktem" bezpieczniejszym, bo nie będzie odpowiadał za niesatysfakcjonujące wyniki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Przegląd polskich reklam mundialowych

Mundial to nie tylko wielkie święto piłki nożnej. To również czas prawdziwych żniw dla marketerów, którzy będą walczyć o uwagę (i portfele) kibiców, masowo śledzących zmagania piłkarzy przed ekranami telewizorów i urządzeń mobilnych. Oto przegląd polskich kampanii reklamowych, przygotowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji. więcej

Roberta Lewandowskiego rozpoznaje 90 proc. Polaków, Boniek i Nawałka popularniejsi od pozostałych piłkarzy

Najbardziej rozpoznawalnym polskim piłkarzem jest Robert Lewandowski. Tuż za nim plasują się Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej i Adam Nawałka, selekcjoner polskiej kadry piłkarskiej - wynika z badania zrealizowanego przez Havas Sports&Entertainment. więcej

Światowa Federacja Reklamodawców chce lepszego środowiska reklamy cyfrowej dla konsumentów

„Global Media Charter” to dokument opracowany przez Światową Federację Reklamodawców (The World Federation of Advertisers). Jego celem jest wypracowanie przez podmioty rynku medialnego (reklamodawcy, agencje, media) środowiska bardziej przyjaznego konsumentom. więcej

Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18

Koncern Coca-Cola nawiązał partnerstwo z Electronic Arts, wydawcą gry FIFA 18. Jednym z elementów współpracy jest promocja dla fanów tytułu. więcej

Sony Mobile zaprasza do Kin Na Leżakach

W kilkudziesięciu miastach Polski Sony Mobile organizuje pokazy filmów w kinach plenerowych. Akcja "Kino na Leżakach" potrwa przez całe wakacje i jest częścią działań marketingowych wokół promocji modeli Xperia. więcej

Sieć Stokrotka zaprasza do promocyjnych "stref kibica"

Z okazji nadchodzących piłkarskich mistrzostw świata sieć handlowa Stokrotka rusza ze specjalną ofertą promocyjną, z której produkty dostępne są w specjalnych "strefach kibica" w sklepach. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
PRASA
 
Morawiecki i Czabański krytykują media prywatne: 80 proc. w rękach naszych przeciwników, propaganda większa niż w PRL

- 80 proc. mediów wszystkich jest w rękach naszych przeciwników politycznych, którzy we wściekły sposób nas atakują - stwierdził premier Mateusz Morawiecki, zaznaczając, że „musimy też uważać, żeby nie otwierać wszystkich frontów na raz”. Za tę wypowiedź skrytykowali go niektórzy dziennikarze. - Nie widziałem przez te lata tak propagandowych i tak trzymanych na krótkim pasku mediów, jak obecnie media komercyjne - ocenił Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych. więcej

Tylko ,,Cała Ty" zwiększyła sprzedaż w I kwartale, ,,Olivia" straciła najwięcej

W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Claudia”. Zyskał tylko magazyn „Cała Ty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mundial w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym": 6 korespondentów, ,,Misja Rosja" codziennie i ,,Skarby Kibica"

W Onecie i „Przeglądzie Sportowym” piłkarskie mistrzostwa świata będzie relacjonować sześciu korespondentów. Na Onecie codziennie będzie emitowana „Misja Rosja”, a do „Przeglądu Sportowego” dołączonych zostanie kilka wydań „Skarbu Kibica”. więcej

Liberté! organizuje zbiórkę na kolejny numer

Do 23 czerwca br. kwartalnik Liberté! zbiera pieniądze na kolejne, lipcowe wydanie pisma. Fundacja Industrial potrzebuje 20 tys. złotych, aby numer mógł ukazać się na rynku. więcej

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. ,,Twój Styl" tuż za podium

W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jaki poucza reportera TVN24: jesteście nieuczciwi, nie zadajecie tych samych pytań Tuskowi i Trzaskowskiemu (wideo)

W sobotę podczas briefingu prasowego Patryka Jakiego dziennikarz TVN24 Maciej Kluczka zapytał go o rezygnację z funkcji przewodniczącego Komisji Weryfikacyjnej. - Zadał pan pytanie Rafałowi Trzaskowskiemu, czy zrezygnuje z mandatu posła? Jesteście nieuczciwi - odpowiedział Jaki reporterowi. Przez prawie 3 minuty polityk i dziennikarz licytowali się na argumenty. więcej

Pobito reportera ,,Faktu" relacjonującego sprawę śmierci radnego z Głogowa

W środę wieczorem fotoreporter „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) został pobity przed swoim mieszkaniem w Głogowie. Sprawcy powiedzieli mu, że powodem jest relacjonowanie przez niego niedawnej śmierci radnego Pawła Chruszcza. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Player+ BOX już dostępny w sprzedaży. ,,To hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie"

Od poniedziałku 11 czerwca br. w sprzedaży dostępny jest dekoder Player+ BOX, który wprowadzili wspólnie Grupa TVN i platforma nc+. - To innowacja, zunifikowana hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. - Jest alternatywą dla wszystkich, którzy płacą za telewizję liniową, a potrzebują większej elastyczności - podkreśla Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player. więcej

Smaker.pl na czele serwisów kulinarnych. W górę Beszamel i WP Kuchnia - mocno w dół Durszlak, Mniammniam i Gotujmy (TOP15)

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem kulinarnym pozostaje Smaker.pl. W skali roku spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły Beszamel.se.pl i Kuchnia.wp.pl, a duże spadki zanotowały m.in. Durszlak.pl, Mniammniam.com i Gotujmy.pl. W TOP15 jest blog Kwestiasmaku.com oraz dwie witryny marketingowe: Doradcasmaku.pl i Kuchnialidla.pl. więcej

Facebook zmienia ustawienia prywatności 14 mln użytkowników i przeprasza za pomyłkę

W maju 2018 roku posty części użytkowników Facebooka publikowane z ograniczonym zasięgiem stały się widoczne dla wszystkich internautów korzystających z platformy. Facebook przyznał, że to wynik błędu technicznego, przeprosił i obiecał powiadomienie o incydencie zainteresowanych użytkowników. Sprawa może dotyczyć około 14 mln osób publikujących treści na Facebooku. więcej

Mundial w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym": 6 korespondentów, ,,Misja Rosja" codziennie i ,,Skarby Kibica"

W Onecie i „Przeglądzie Sportowym” piłkarskie mistrzostwa świata będzie relacjonować sześciu korespondentów. Na Onecie codziennie będzie emitowana „Misja Rosja”, a do „Przeglądu Sportowego” dołączonych zostanie kilka wydań „Skarbu Kibica”. więcej

,,Do ostatniego drzewa" agencji Ogilvy&Mather najlepszą kampanią konkursu KTR Best of Facebook 2018

Agencja Ogilvy&Mather zdobyła pierwszą nagrodę w tegorocznym konkursie KTR Best of Facebook 2018 za przygotowanie dla Greenpeace kampanii „Do ostatniego drzewa”. Na podium znalazły się także kampania „Walentynkowe biuro tłumaczeń” przygotowana przez Saatchi&Saatchi IS oraz 180heartbeats + Jung v Matt za projekt „Podziękowania 180hb”. więcej

Kołodziejczyk i Gąsiorowski gospodarzami mundialowego magazynu Wirtualnej Polski, wśród ekspertów Gmoch i Majdan (wideo)

W poniedziałek portal WP.pl i Telewizja WP zacznie emisję codziennego programu „Prosto z mistrzostw” dotyczący mundialu. Jego gospodarzami będą Michał Kołodziejczyk i Michał Gąsiorowski, a stałymi ekspertami - były trener Jacek Gmoch i były piłkarz Radosław Majdan. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

Agora z relacjami wideo i specjalnym studiem na Mundial 2018, wśród korespondentów Paweł Wilkowicz i Sebastian Staszewski

Na Mundial 2018 Agora przygotowuje internetową obsługę wydarzenia. Na stronach Sport.pl i Gazeta.pl będą publikowane ekskluzywne treści filmowe stworzone w ramach Studio Mundial Sport.pl. W sumie przewidziano nadanie około 100 materiałów wideo, korespondentami Agory z Rosji będą Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak. więcej

Połowa amerykańskich nastolatków korzysta z Facebooka, serwis przegrywa z YouTubem, Snapchatem i Instagramem

95 procent użytkowników w USA w wieku od 13 do 17 lat korzysta na co dzień ze smartfona, a 45 procent z nich jest stale połączona z internetem - wynika z badań Pew Research Center. Facebook, którego regularnie używa nieco ponad połowa amerykańskich nastolatków przegrywa walkę o młodych użytkowników z największymi konkurentami - YouTubem i Snapchatem. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"

Przedstawiciele agencji zajmujących się pomiarem mediów w Polsce w większości z entuzjazmem odnoszą się do pomysłu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, by stworzyć osobną jednostkę dedykowaną badaniom mediów. Zdaniem specjalistów, skorzysta na tym cały rynek - badania staną się tańsze i lepszej jakości.  więcej

3 proc. polskich pracowników to freelancerzy, zasilają głównie branżę kreatywną i IT

Na polskim rynku pracy w charakterze wolnego strzelca pracuje trzech na stu zatrudnianych osób - dużo mniej niż w reszcie Europy i USA. Freelancerzy znajdują zatrudnienie najczęściej w copywritingu, social mediach, grafice i informatyce - wynika z badania serwisu Useme.eu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kontuzja Kamila Glika. ,,W sensie marketingowym stał się produktem bezpieczniejszym"

Jak powinni postąpić reklamodawcy współpracujący z piłkarzem polskiej reprezentacji Kamilem Glikiem w roli ambasadora ich marek w związku z kontuzją, która może go wykluczyć z nadchodzącego mundialu? Marki z nim pracujące powinny wykorzystać ten moment do tego, by pokazać swoją "ludzką twarz". W sensie marketingowym Kamil Glik stał się "produktem" bezpieczniejszym, bo nie będzie odpowiadał za niesatysfakcjonujące wyniki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei wprowadza smartfony Y dla młodych i seniorów, reklamy bez Lewandowskiego
Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)
Play: nowa oferta dla małych i średnich firm
iPhone X najlepiej sprzedającym się modelem smartfona w I kw. 2018 r.
Hans Vestberg nowym szefem Verizona, odchodzi Lowell McAdam
Sztuczna inteligencja nie zastąpi ludzkiej kreatywności, ale zoptymalizuje pracę (relacja z Viva Technology)
Mary Meeker: Rynek smartfonów hamuje, coraz więcej mobilnych odbiorców mediów
Play: Jean-Marc Harion prezesem już od początku lipca, odchodzi J?rgen Bang Jensen
 
 
 
GOSPODARKA
 
Anna Pawlak-Kuliga prezesem IKEA Chiny, polskim oddziałem pokieruje Iwona Szczęka
American Express wyprodukował kartę kredytową z plastiku z dna oceanu
Program ,,Mieszkanie na start" ruszy od 2019 roku, rząd dopłaci do czynszów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis i Krzysztof Pieczyński w serialu TVN ,,Pułapka"
,,Ania, nie Anna 2" od 6 lipca w Netflixie (wideo)
HBO zapowiada prequel "Gry o Tron"
Powstanie trzeci sezon serialu "Atlanta"
Matthew McConaughey w filmie "Serenity" ma zabić męża Anne Hathaway
Al Pacino zagra w filmie "Once Upon a Time in Hollywood" Quentina Tarantino
Dokument "Robin Williams: Come Inside My Mind" w HBO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj