Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Czerwca 2018
 
 
 
Skargi do KRRiT na ,,Studio Polska" o ,,zboczeńcach", TVP broni Ogórek i Łęskiego. Lichocka: bycie dziennikarzem nie oznacza zgody na obrażanie
 
Telewizja Polska staje po stronie prowadzących program „Studio Polska” Magdaleny Ogórek i Jacka Łęskiego, którzy w sobotę nie reagowali na obraźliwe komentarze gości i widowni pod adresem homoseksualistów. - Bycie dziennikarzem nie oznacza zgody i milczącej akceptacji na obrażanie innych - odpowiada posłanka Joanna Lichocka z Rady Mediów Narodowych. Jak dotąd do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły 33 skargi. więcej
 
 
Mundial zapewni TVP skok oglądalności, ale wpływy z reklam nie pokryją kosztów praw do transmisji (opinie)
 
Dzięki zbliżającym się mistrzostwom świata w piłce nożnej Telewizja Polska może liczyć na znaczny wzrost oglądalności. To, jak będzie wysoki, zależy od pierwszego meczu polskiej reprezentacji. Eksperci z domów mediowych szacują, że oglądalność meczów z udziałem Polaków może przyciągnąć od 10 do 12 mln widzów. Wpływy reklamowe wygenerowane dzięki mundialowi nie pokryją jednak kosztów praw do transmisji. więcej
 
 
Newsy na Fakt.pl i Plejadzie zaczęły odsyłać na stronę główną Onet. ,,To odpowiedź na działania konkurencji"
 
Grupa Onet-RAS Polska testuje mechanizm, w ramach którego część użytkowników, klikając w informacje na stronach głównych Fakt.pl i Plejada.pl jest przekierowywana do zajawek tekstów na stronie głównej Onetu - dopiero potem do docelowego artykułu już w danym serwisie. Podobne rozwiązanie od paru lat stosuje na swoich profilach na Facebooku i Twitterze. więcej
 
 
Fundacja Czartoryskich usunięta z listy sponsorów zjazdu Klubów ,,Gazety Polskiej", znalazła się tam przez nieporozumienie
 
Z listy sponsorów tegorocznego zjazdu Klubów „Gazety Polskiej” usunięto Fundację Książąt Czartoryskich. Organizatorzy proponowali jej wsparcie wydarzenia, ale nie zawarto umowy. więcej
 
 
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. Duży wzrost Radia Maryja
 
W okresie od marca do maja br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. Warty odnotowania jest duży wzrost słuchalności Radia Maryja - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
2 mln widzów opolskiego festiwalu. TVP1 liderem rynku więcej
 
Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja) więcej
 
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie" więcej
 
Onet i Gazeta.pl promują się wzajemnie na stronach głównych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Dziennikarz / Redaktor Cavatina
Wydawca Wirtualna Polska Media
Redaktor Wirtualna Polska Media
Dziennikarz Wideo Edipresse Polska
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ Grupa RMF
Social Planner Starcom
PROJECT MANAGER Grupa ZPR Media
Reżyser /Realizator B3 Films
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Skargi do KRRiT na ,,Studio Polska" o ,,zboczeńcach", TVP broni Ogórek i Łęskiego. Lichocka: bycie dziennikarzem nie oznacza zgody na obrażanie

Telewizja Polska staje po stronie prowadzących program „Studio Polska” Magdaleny Ogórek i Jacka Łęskiego, którzy w sobotę nie reagowali na obraźliwe komentarze gości i widowni pod adresem homoseksualistów. - Bycie dziennikarzem nie oznacza zgody i milczącej akceptacji na obrażanie innych - odpowiada posłanka Joanna Lichocka z Rady Mediów Narodowych. Jak dotąd do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły 33 skargi. więcej

Mundial zapewni TVP skok oglądalności, ale wpływy z reklam nie pokryją kosztów praw do transmisji (opinie)

Dzięki zbliżającym się mistrzostwom świata w piłce nożnej Telewizja Polska może liczyć na znaczny wzrost oglądalności. To, jak będzie wysoki, zależy od pierwszego meczu polskiej reprezentacji. Eksperci z domów mediowych szacują, że oglądalność meczów z udziałem Polaków może przyciągnąć od 10 do 12 mln widzów. Wpływy reklamowe wygenerowane dzięki mundialowi nie pokryją jednak kosztów praw do transmisji. więcej

Szefowa TVN Style opuszcza Grupę TVN

Joanna Tylman, szefowa TVN Style, odchodzi z Grupy TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Oglądalność TVP Sport po wejściu na MUX-3 wzrosła o 129 proc. Jacek Kurski: słuszność naszej decyzji

TVP Sport w pierwszych pięciu dniach po rozpoczęciu nadawania na MUX-3 oglądało średnio 79 tys. widzów. Było to o 128,57 proc. niż w dniach poprzedzających emisję teko kanału w DVB-T. - Naszą misją jest dostarczenie dostępu do wydarzeń sportowych wszystkim widzom - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

466 tys. widzów ,,Superwizjera" w TVN24 i 623 tys. w TVN. Jesienią nowe odcinki

Wiosenne premierowe odcinki „Superwizjera” w TVN24 oglądało średnio 466 tys. widzów, a powtórki pokazywane w TVN gromadziły 623 tys. osób. Magazyn na obu antenach zanotował wzrost oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki na antenę obu stacji będą emitowane w jesiennej ramówce tego roku. więcej

731 tys. widzów ,,Sceny alternatywnej" w TVP1 i 71 tys. w TVP Kultura

„Scenę alternatywną” 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2018 w TVP1 oglądało średnio 731 tys. widzów, a w TVP Kultura było to 71 tys. osób - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

Michał Malitowski jurorem w ,,World of Dance" w Polsacie

Tancerz Michał Malitowski będzie w jury polskiej edycji talent-show „World of Dance”, którą jesienią pokaże Polsat. Malitowski występował już w tej roli w programach Polsatu „Got to Dance. Tylko Taniec” oraz „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. więcej

,,Domowe rewolucje" jesienią wrócą do HGTV. Stacja szuka uczestników

Wystartowały castingi do trzeciej odsłony formatu wnętrzarskiego HGTV „Domowe rewolucje”, w którym Dorota Szelągowska wyremontuje mieszkania i domy. Program wróci jesienią. więcej

Fokus TV na czele kanałów dokumentalnych, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię

W maju br. bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł H2, a najwięcej straciło CBS Reality - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Postanie drugi sezon ,,Sukcesji"

HBO zamówiło drugi sezon serialu „Sukcesja”, który opowiada o wielkich pieniądzach i walce o władze na samym szczycie globalnej korporacji mediowej. Aktualnie nadawca emituje pierwszy sezon produkcji, którego premiera odbyła się 4 czerwca 2018 roku. więcej

,,The Outpost" od 9 września w Sci-Fi (wideo)

Od 9 września 2018 roku Sci-Fi emitować będzie nowy serial „The Outpost”. Właśnie udostępniony został pierwszy teaser produkcji. więcej

Rafał Wolski, Przemysław Pełka, Marcin Rosłoń, Bartosz Gleń i Rafał Dębiński komentatorami mundialu w Canal+ 4K Ultra HD

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji na antenie Canal + 4K Ultra HD skomentują Rafał Wolski, Przemysław Pełka, Marcin Rosłoń, Bartosz Gleń i Rafał Dębiński. Nowy kanał platformy nc+ przeprowadzi transmisje w standardzie 12 spotkań Mundialu. więcej

Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w TVP. Jest nowa umowa

TVP zakupiła prawa do mistrzostw świata w lotach narciarskich w 2022 i 2024 roku. Oba wydarzenia będzie można oglądać nie tylko w telewizji, ale również w internecie. Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w 2022 roku rozegrane zostaną w norweskim Vikersund. Gospodarz imprezy w 2024 roku nie został jeszcze wybrany. więcej

,,Światowe przygody Dory" i ,,Mistrzowie futbolu Nick" - nowe gry mobilne Nickelodeon

Nadawca Viacom International Media Networks udostępnił dwie nowe gry mobilne Nickelodeon - „Światowe przygody Dory” i „Mistrzowie futbolu Nick”. więcej

Polsat Music ze specjalną oprawą na czas trwania mundialu w Rosji

Telewizja Polsat z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji zdecydowała się wprowadzić okolicznościową oprawę muzycznego kanału Polsat Music. więcej

,,Imperium 4" od 17 czerwca w FOX

Od 17 czerwca 2018 roku FOX rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Imperium”. więcej

Cykl ,,Lubelskie? Naturalnie" w National Geographic

National Geographic w tym roku już po raz ósmy włączy się w obchody Land Art Festiwal. Z tej okazji stacja pokaże cykl trzech miniprogramów „Lubelskie? Naturalnie”. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. Duży wzrost Radia Maryja

W okresie od marca do maja br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. Warty odnotowania jest duży wzrost słuchalności Radia Maryja - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trzy letnie koncerty ,,Siła Muzyki Radia ZET". Zaśpiewają m.in. Górniak, Sarsa i Kwiatkowski

Radio ZET zorganizuje w tym roku trzy letnie koncerty pod hasłem „Siła Muzyki Radia ZET”. Wystąpią w nich m.in. Edyta Górniak, Afromental, Sarsa, Mesajah i Dawid Kwiatkowski. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Eska awansowała na podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od listopada 2017 roku do kwietnia 2018 roku zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
KRRiT przedłużyła koncesję dla Radia Eska na 10 lat

Na wtorkowym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała zgodę na przedłużenie koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze uniwersalnym na kolejne 10 lat dla Radia Eska oraz na rekoncesję dla Radia Eska Beskidy i Radia Eska Płock. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Kubica twarzą produktów Lotos Dynamic

Kierowca rajdowy Robert Kubica został ambasadorem produktów Dynamic - submarki koncernu Lotos. Sportowiec promować będzie paliwa Quazar oraz napoje energetyczne. więcej

Mark Read, szef WPP przypomina pracownikom o wzajemnym szacunku

Mark Read, szef holdingu reklamowego WPP wysłał do pracowników sieci na całym świecie e-mail będący odpowiedzią na doniesienia mediów na temat rzekomego korzystania przez byłego szefa firmy Martina Sorrella z usług prostytutek za służbowe pieniądze. Przypomniał im m.in. o szacunku i wartościach obowiązujących w firmie. więcej

Jan Mela w międzynarodowej kampanii Renault Limited (wideo)

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa serii Limited samochodów Renault. Jednym z bohaterów reklam jest niepełnosprawny podróżnik Jan Mela. więcej

Łódź zachęca do segregacji odpadów memami z arcydziełami malarstwa

Władze Łodzi ruszyły z kampanią informacyjną na temat nowych zasad selektywnej segregacji odpadów. Koncept akcji jest nietypowy, wykorzystuje bowiem znane dzieła sztuki. więcej

Prezerwatywy Durex reklamowane z emoji na opakowaniach (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca prezerwatywy Durex (produkowane przez Reckitt Benckiser) z ikonkami emocji na opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Isobar Poland Group i Zenith. więcej

,,Małe rzeczy są Big" w reklamach lodów Big Milk (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever Polska) oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe IQ Marketing i Mindshare. więcej

MediaCom Business Science zaczyna globalną współpracę z Facebookiem, zapewni reklamodawcom pomiar efektywności

MediaCom Business Science, jednostka analityczna MediaCom Warszawa (GroupM), rozpoczyna partnerską współpracę z Facebookiem w obszarze tzw. marketing mix modeling (MMM). Będzie odpowiadać za pomiar efektywności działań marketingowych. więcej

Karolina Szajewska awansowała na delivery directora w Possible

Karolina Szajewska objęła stanowisko delivery directora w agencji interaktywnej Possible. Z firmą związana jest od 2011 roku. więcej

Ministerstwo Nauki szykuje kampanię na temat realizowanych projektów

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego planuje ogólnopolską kampanię w prasie i internecie dotyczącą programów i projektów przez ten resort realizowanych. Z wybraną firmą podpisze umowę na rok. więcej

Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Garyluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska w akcji ,,Kocie Kity"

Fundacja Sarigato akcją „Kocie Kity” rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezdomnych kotów.  Zaangażowali się w nią najlepsi koci behawioryści oraz Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska. więcej

Piłkarze grają w garniturach w reklamie perfum Hugo Boss (wideo)

Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii promującej perfumy Hugo Boss. Bohaterami reklam jest czterech piłkarzy: Anglik Harry Kane, Brazylijczyk Philippe Coutinho, Niemiec Julian Draxler i Hiszpan Alvaro Morata. więcej

Multikino z Coca-Colą: mecze Polaków i finał piłkarskiego mundialu na kinowych ekranach

Sieć kin Multikino nawiązała współpracę z firmą Coca-Cola, dzięki której pokaże transmisje wszystkich meczów reprezentacji Polski oraz finał piłkarskiego mundialu w Rosji. Przygotowano także konkurs z nagrodami. więcej

GoldenSubmarine zajmuje się obsługą kreacji i strategii UPC Polska

Agencja GoldenSubmarine od kwietnia pracuje dla UPC Polska w zakresie obsługi strategiczno-kreatywnej. Ostatnio marketer współpracował w tym zakresie z TBWA i agencją HI. Nową agencję wybrano w przetargu. więcej

SkyCash: do 10 zł zwrotu za zakup biletu kartą Visa

Wystartowała promocja SkyCash i Visa, w ramach której można otrzymać zwrot do 10 zł za zakup biletu w aplikacji za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w programie Visa Oferty. więcej

Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos

Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla sieci lodziarni Furore! należącej do grupy Lagardere Travel Retail. więcej

Linux Polska po raz pierwszy odświeża identyfikacją wizualną

Od początku czerwca firma technologiczna Linux Polska ma nowe logo oraz identyfikację wizualną. więcej

Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe

Agencja Havas Engage Warsaw po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą marketingową wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe. więcej

Deloitte przez kolejne trzy lata partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej

Deloitte i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły partnerstwo w zakresie świadczenia usług doradczych do końca roku 2020. więcej

Grupa Skanska reklamuje budowę warszawskiego osiedla Holm House

Ruszyła kampania Grupy Skanska, promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Za akcję odpowiada Codemedia. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
PRASA
 
Fundacja Czartoryskich usunięta z listy sponsorów zjazdu Klubów ,,Gazety Polskiej", znalazła się tam przez nieporozumienie

Z listy sponsorów tegorocznego zjazdu Klubów „Gazety Polskiej” usunięto Fundację Książąt Czartoryskich. Organizatorzy proponowali jej wsparcie wydarzenia, ale nie zawarto umowy. więcej

,,Party" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam. Tylko ,,Twój Styl" ze spadkiem, ,,Vogue" debiutuje w czołówce (TOP10)

Po czterech miesiącach br. pogłębia się spadek przychodów z reklam „Twojego Stylu” w porównaniu do tego samego okresu ub.r. Do czołówki 10 największych pod tym względem magazynów trafił miesięcznik „Vogue”, po dwóch miesiącach od rynkowego debiutu. więcej

Ks. Tomasz Jaklewicz odwołany z funkcji wicenaczelnego ,,Gościa Niedzielnego"

Pod koniec lipca ks. Tomasz Jaklewicz przestanie pełnić funkcję zastępcy redaktora naczelnego tygodnika „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Z tytułem jest związany od 14 lat. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko ,,CKM" na plusie

Prawie wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”. Zyskało tylko „CKM” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tommy Hilfiger współnaczelnym InStyle Polska. ,,Zabiegaliśmy o to bardzo długo i w końcu się udało"

Lipcowo-sierpniowe wydanie InStyle’a (Burda International Polska) wspólnie z polską redakcją przygotował Tommy Hilfiger – twórca amerykańskiego marki, sygnowanej jego nazwiskiem. Jako współnaczelny numeru projektant odpowiada za treść magazynu. więcej

,,Skarb Kibica" ze 236 stronami na mundial

W czwartek 14 czerwca br. do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zostanie dołączone wydanie „Skarbu Kibica” poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Newsy na Fakt.pl i Plejadzie zaczęły odsyłać na stronę główną Onet. ,,To odpowiedź na działania konkurencji"

Grupa Onet-RAS Polska testuje mechanizm, w ramach którego część użytkowników, klikając w informacje na stronach głównych Fakt.pl i Plejada.pl jest przekierowywana do zajawek tekstów na stronie głównej Onetu - dopiero potem do docelowego artykułu już w danym serwisie. Podobne rozwiązanie od paru lat stosuje na swoich profilach na Facebooku i Twitterze. więcej

Cristiano Ronaldo najchętniej obserwowanym piłkarzem świata w social mediach, wysoko Lewandowski

Cristiano Ronaldo ma 320 milionów obserwujących w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter). Portugalczyk jako lider rankingu Ecco World Cup wyprzedza Naymara i Lionela Messiego. Spośród polskich piłkarzy, najwyżej sklasyfikowano Roberta Lewandowskiego (miejsce 20.). więcej

Serwisy i systemy internetowe administracji państwowej niedostępne wskutek awarii

Serwisy Obywatel.gov.pl, Pz.gov.pl, Cepik.gov.pl i Epuap.gov.pl oraz systemy SRP, CEPiK i ePUAP są niedostępne od wtorku rano. Powodem jest awaria. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy wierzą w mundialowy sukces naszych, wielu w czasie meczów odpuści pracę

15 proc. Polaków wierzy, że nasz reprezentacja zdobędzie mistrzostwo świata w piłce nożnej. Dużo bardziej optymistyczni pod tym względem są Brazylijczycy, Hiszpanie i Argentyńczycy. 28 proc. naszych rodaków dla meczu poświęci pracę zawodową, pokazują nowe międzynarodowe badania agencji Ipsos. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
MK Media prowadzi komunikację Expo Łódź

MK Media pr&marketing solutions rozpoczyna współpracę w zakresie komunikacji z centrum targowo-eventowym Expo Łódź. Agencję wyłoniono w przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Kierowcy Ubera będą musieli mieć licencje. Dostaną za to 3500 zł
Parlament Europejski przyjął unijne przepisy bezpieczeństwa dotyczące dronów
Kiano: nowe telewizory Slim TV za 399-1399 zł
AOC G1 - nowa seria zakrzywionych monitorów dla graczy
,,The Last of Us: Part II", ,,Call of Duty: Black Ops 3" i ,,Ghost of Tsushima" wśród nowości Sony na E3
Klienci banku Pekao mogą korzystać z Blika
CD Projekt RED pokazał trailer Cyberpunk 2077
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kierowcy Ubera będą musieli mieć licencje. Dostaną za to 3500 zł
Parlament Europejski przyjął unijne przepisy bezpieczeństwa dotyczące dronów
Poczta Polska z ofertą dla kibiców piłkarskiej polskiej reprezentacji
Klienci banku Pekao mogą korzystać z Blika
SkyCash: do 10 zł zwrotu za zakup biletu kartą Visa
Podwójna kara za jazdę na gapę przynosi efekty
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Postanie drugi sezon ,,Sukcesji"
,,The Outpost" od 9 września w Sci-Fi (wideo)
Netflix poleci na Marsa
Film "Whitney" w kinach od 6 lipca
,,Imperium 4" od 17 czerwca w FOX
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj