Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Czerwca 2018
 
 
 
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN
 
W lipcu br. w Płocku rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu pt. „Pod powierzchnią”, który jesienią zadebiutuje w TVN. Odcinki wyreżyseruje Borys Lankosz, a jedną z głównych ról zagra Alicja Bachleda-Curuś. Portal Wirtualnemedia.pl ujawnia pełną obsadę oraz szczegóły fabularne produkcji TVN. więcej
 
 
Wybrany przez KNF do współpracy Media Group zaproponował prowizję 0,000002 proc.
 
Komisja Nadzoru Finansowego do rozpoczętej na początku czerwca br. kampanii ostrzegającej przed kryptowalutami i promującej aplikację KNF Alert wybrała dom mediowy Media Group. Ten w przetargu zaproponował prowizję w wysokości 0,000002 proc., co oznacza, że będzie pracować dla instytucji za 1,23 zł brutto. więcej
 
 
Długosz, Młynarski i Kodymowski w letniej ramówce Trójki, znika ,,Za a nawet przeciw"
 
W poniedziałek 2 lipca br. wystartuje letnia ramówka Programu III Polskiego Radia, w której dla słuchaczy przygotowano autorskie audycje Leszka Długosza, Jana Młynarskiego i Jędrzeja Kodymowskiego, a także relacje z festiwali, spektakle teatralne oraz akcje z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Na czas wakacji zniknie program „Za a nawet przeciw”. więcej
 
 
Łączy Nas Piłka po porażkach naszej reprezentacji kończy relacje z mundialu
 
W poniedziałek na kanale youtube’owym Łączy Nas Piłka zrealizowano ostatni autorski materiał z mistrzostw świata, mimo że nasza drużyna po dwóch porażkach w czwartek zagra jeszcze mecz. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczy Michał Wiśniowski z PZPN-u. - Pokazanie, jak piłkarze przeżywają tę klęskę, bo mam nadzieję, że ją przeżywają, w jakimś stopniu ociepliłoby ich wizerunek, zjednałoby im sympatię kibiców - ocenia Michał Pol z Grupy Onet-RAS Polska. więcej
 
 
Na marketing ,,Cyberpunka 2077" CD Projekt wyda więcej niż na ,,Wiedźmina 3", gra na rynku najszybciej pod koniec 2019 roku
 
CD Projekt RED zapowiedział, że przygotowywana przez niego i oczekiwana przez rynek gra „Cyberpunk 2077” będzie miała wyższy marketingowy budżet niż „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Producent nie zdradził konkretnych kwot, według niego nad „Cyberpunkiem 2077” pracuje prawie 350 osób, a 120 przygotowuje wyjście z wersji beta gry „Gwint” oraz fabularny dodatek zatytułowany „Thronebreaker”. „Cyberpunk 2077” ma łączyć rozgrywkę z perspektywy pierwszej osoby z zaletami gry RPG. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
"Grają lepiej w reklamach niż w kadrze". Marki zbiorą cięgi za kadrę Nawałki? więcej
 
Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes? Opowiada o tym Maciej Twardowski z agencji Ogilvy więcej
 
Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP? więcej
 
TVP chce rozliczać się z rynkiem uwzględniając własny pomiar oglądalności więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Executive BBC Studios
SEM Planner Performics
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
DIGITAL PROMOTION MANAGER Agora
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN

W lipcu br. w Płocku rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu pt. „Pod powierzchnią”, który jesienią zadebiutuje w TVN. Odcinki wyreżyseruje Borys Lankosz, a jedną z głównych ról zagra Alicja Bachleda-Curuś. Portal Wirtualnemedia.pl ujawnia pełną obsadę oraz szczegóły fabularne produkcji TVN. więcej

TVP nie przedłuży umowy z Ziemowitem Kossakowskim

Z końcem czerwca br. kończy się czasowa umowa dziennikarza Ziemowita Kossakowskiego, a Telewizja Polska nie przedłuży z nim współpracy. Tym samym Kossakowski odchodzi z TVP - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Klan" oglądało 1,6 mln widzów, TVP1 liderem. 35,43 mln zł z reklam

Niedawno zakończony sezon „Klanu” śledziło średnio 1,64 mln widzów, o 170 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Serial jednak nadal dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, a wpływy z reklam wyniosły 35,43 mln zł. więcej

1,86 mln widzów ,,Jakiej to melodii?" w sezonie 2017/2018. TVP1 liderem rynku

W sezonie 2017/2018 teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,86 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 44,60 mln zł. więcej

Johnson&Johnson, Reckitt i Lidl wydali najwięcej na reklamy przy mundialu w TVP

Telewizja Polska na reklamach emitowanych dotychczas przy transmisjach z mundialu w Rosji zarobiła cennikowo 120,8 mln zł, a na spotach sponsorów - 18,4 mln zł. Najwięcej na spoty wydali Johnson&Johnson, Reckitt Benckiser i Lidl Polska. Wśród sponsorów najaktywniejsza była Grupa Lotos. więcej

Magda Gessler chce 100 tys. zł od restauratora z ,,Kuchennych rewolucji" za wykorzystanie jej nazwiska w reklamach

Ruszył proces wytoczony przez Magdę Gessler właścicielowi restauracji Łebska Chata w Słupsku. Restaurator parę lat temu brał udział w „Kuchennych rewolucjach” i wykorzystał pochwałę prowadzącej program w reklamach swojego lokalu. Gessler domaga się 100 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

,,Państwo w Państwie" straciło 200 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki

Reporterski cykl „Państwo w Państwie” w sezonie 2017/2018 śledziło średnio 1,52 mln widzów Polsatu i 190 tys. osób Polsatu News (łącznie było to 1,71 mln oglądających, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej). Otwarty Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł. więcej

Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)

Studio Platige Image rozpoczęło development serialu „The Monstersi”. Ma to być ironiczna i prześmiewcza satyra na popularność w serwisach społecznościowych. Reżyserką produkcji jest Aliaksandr „Sasza” Kanavalau. więcej

Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty

Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, zwiększyła z 2 do 4 mln zł limit kredytowy oraz przesunęła termin jego spłaty o rok, do końca sierpnia 2019 roku. więcej

Za 3,4 mld euro Telefonica i Mediapro wykupiły prawa do rozgrywek hiszpańskiej La Liga

Hiszpańska liga za kwotę 3,4 mld euro sprzedała część praw do transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonie 2019-2022. To więcej o 15 procent w porównaniu z poprzednimi trzema sezonami. Nabywcami praw są grupy Telefonica oraz Mediapro. więcej

Miniserial ,,Ostre przedmioty" w HBO i HBO

W poniedziałek, 9 lipca 2018 roku na antenie HBO oraz w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Ostre przedmioty”. więcej

Beth Willis odchodzi z Channel 4

Producentka Beth Willis, head of drama stacji Channel 4, przechodzi do The Forge, brytyjskiej firmy producenckiej. więcej

Serial ,,Szpital Good Karma" w Stopklatka TV (wideo)

Od 2 lipca 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Szpital Good Karma”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w Polsce. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Długosz, Młynarski i Kodymowski w letniej ramówce Trójki, znika ,,Za a nawet przeciw"

W poniedziałek 2 lipca br. wystartuje letnia ramówka Programu III Polskiego Radia, w której dla słuchaczy przygotowano autorskie audycje Leszka Długosza, Jana Młynarskiego i Jędrzeja Kodymowskiego, a także relacje z festiwali, spektakle teatralne oraz akcje z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Na czas wakacji zniknie program „Za a nawet przeciw”. więcej

 
Eurozet ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku, czeka na decyzje Czech Media Invest ws. inwestycji

W ub.r. Grupa Eurozet zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,9 proc. do 171,9 mln zł oraz wzrost zysku ze sprzedaży o 14 proc. do 38,1 mln zł. W najbliższym czasie firma zostanie przejęta przez Czech Media Invest. więcej

 
Jerzy Jachowicz z autorską audycją ,,Przekładaniec Jachowicza" w Polskim Radiu 24

Polskie Radio 24 zaczęło emitować cotygodniową audycję publicystyczną „Przekładaniec Jachowicza”, której gospodarzem jest Jerzy Jachowicz. więcej

 
,,Lato z Radiem budzi ludzi" - nowy cykl radiowej Jedynki we współpracy z Fundacją ,,Akogo?"

W ramach pasma „Lato z radiem” w środy o godz. 10.15 Program I Polskiego Radia będzie emitować nowy cykl „Lato z Radiem budzi ludzi” z historiami pacjentów wybudzonych ze śpiączki, podopiecznych dwóch Klinik „Budzik”. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności w Bydgoszczy

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wybrany przez KNF do współpracy Media Group zaproponował prowizję 0,000002 proc.

Komisja Nadzoru Finansowego do rozpoczętej na początku czerwca br. kampanii ostrzegającej przed kryptowalutami i promującej aplikację KNF Alert wybrała dom mediowy Media Group. Ten w przetargu zaproponował prowizję w wysokości 0,000002 proc., co oznacza, że będzie pracować dla instytucji za 1,23 zł brutto. więcej

Na marketing ,,Cyberpunka 2077" CD Projekt wyda więcej niż na ,,Wiedźmina 3", gra na rynku najszybciej pod koniec 2019 roku

CD Projekt RED zapowiedział, że przygotowywana przez niego i oczekiwana przez rynek gra „Cyberpunk 2077” będzie miała wyższy marketingowy budżet niż „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Producent nie zdradził konkretnych kwot, według niego nad „Cyberpunkiem 2077” pracuje prawie 350 osób, a 120 przygotowuje wyjście z wersji beta gry „Gwint” oraz fabularny dodatek zatytułowany „Thronebreaker”. „Cyberpunk 2077” ma łączyć rozgrywkę z perspektywy pierwszej osoby z zaletami gry RPG. więcej

Johnson&Johnson, Reckitt i Lidl wydali najwięcej na reklamy przy mundialu w TVP

Telewizja Polska na reklamach emitowanych dotychczas przy transmisjach z mundialu w Rosji zarobiła cennikowo 120,8 mln zł, a na spotach sponsorów - 18,4 mln zł. Najwięcej na spoty wydali Johnson&Johnson, Reckitt Benckiser i Lidl Polska. Wśród sponsorów najaktywniejsza była Grupa Lotos. więcej

Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kapsułek zapachowych do prania Lenor Unstoppables (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem czołowych piłkarzy Bayernu Monachium, m.in. Roberta Lewandowskiego. więcej

David Attenborough wzywa reklamodawców do ratowania ginących gatunków zwierząt

David Attenborough, znany popularyzator nauki oraz autor filmów i seriali przyrodniczych powołał fundusz o nazwie Lion’s Share. Ma on pozyskiwać pieniądze na ratowanie zagrożonych gatunków z datków od firm, które w swoich reklamach wykorzystują zwierzęta. więcej

Tiffany sprzedaje więcej ślubnej biżuterii dzięki komunikacji do par jednopłciowych

Firma jubilerska Tiffany&Co. zanotowała po raz pierwszy od trzech lat wzrost sprzedaży pierścionków zaręczynowych. Według jej szefa to zasługa bardziej otwartej komunikacji marki ukierunkowanej m.in. na związki jednopłciowe. więcej

Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)

Studio Platige Image rozpoczęło development serialu „The Monstersi”. Ma to być ironiczna i prześmiewcza satyra na popularność w serwisach społecznościowych. Reżyserką produkcji jest Aliaksandr „Sasza” Kanavalau. więcej

Škoda z kampanią "Wszystko co ważne" (wideo)

Ruszyła kampania marketingowa marki samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska). Działania pod hasłem "Wszystko co ważne" przygotowały Isobar Polska i PHD Media Direction. więcej

Luca Danovaro szefem marketingu Interu Mediolan

Z początkiem lipca Luca Danovaro obejmie stanowisko dyrektora marketingu klubu piłkarskiego Inter Mediolan. Przechodzi z AS Roma, gdzie pełnił identyczną funkcję. więcej

Chief data officer Publicisu odchodzi z firmy po 13 latach

Dyrektor zarządzający obszarem danych w Publicis Groupe, Jason Kodish, złożył rezygnację ze stanowiska. Z holdingiem był łącznie związany przez 13 lat, z czego niemal dwanaście w spółce Digitas. więcej

Mariusz Mika odpowiedzialny za nowy biznes Newspoint

Mariusz Mika objął funkcję head of new business w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. więcej

Almette wprowadza serki mini

Serki twarogowe Almette pojawiły się w sprzedaży w kompaktowym formacie mini. Dostępne są w trzech wariantach smakowych - śmietankowym, z ziołami i jogurtowym. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Polityki" wydaje kwartalnik ,,Niezbędnik Współczesny"

Od 27 czerwca br. na rynku pojawi się „Niezbędnik Współczesny” - nowe pismo wydawcy tygodnika „Polityka” (Wydawnictwo „Polityka”). Kwartalnik ma czerpać wzorce z „Niezbędnika Inteligenta”, który ukazuje się na rynku od 2009 roku i do tej pory był wydawany dwa razy w roku. więcej

Zakaz wywiadów z sędziami w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie. "Charakter czysto porządkowy"

Zakaz przeprowadzania wywiadów z sędziami w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie ma charakter czysto porządkowy i nie stanowi ograniczenia wolności wypowiedzi – napisała w odpowiedzi do Rzecznika Praw Obywatelskich prezes SO Dagmara Pawełczyk-Woicka. więcej

Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Konsul Polski w Zurychu zarzuca dziennikarzowi ,,Gazety Wyborczej" trywializowanie Holocaustu w tekście krytykującym rząd PiS

Markus Blechner, konsul honorowy RP w Zurychu, ocenił, że dziennikarz „Gazety Wyborczej” Bartosz Wieliński w artykule „Tribune de Geneve” na temat rządu PiS strywializował Holocaust. Wieliński podkreśla, że w ogóle nie pisał o Holocauście. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Łączy Nas Piłka po porażkach naszej reprezentacji kończy relacje z mundialu

W poniedziałek na kanale youtube’owym Łączy Nas Piłka zrealizowano ostatni autorski materiał z mistrzostw świata, mimo że nasza drużyna po dwóch porażkach w czwartek zagra jeszcze mecz. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczy Michał Wiśniowski z PZPN-u. - Pokazanie, jak piłkarze przeżywają tę klęskę, bo mam nadzieję, że ją przeżywają, w jakimś stopniu ociepliłoby ich wizerunek, zjednałoby im sympatię kibiców - ocenia Michał Pol z Grupy Onet-RAS Polska. więcej

Czołowa polska użytkowniczka Musical.ly ma 3,6 mln fanów

Kinga Sawczuk z liczbą 3,6 mln fanów jest najpopularniejszą użytkowniczką aplikacji Musical.ly w Polsce - wynika z danych platformy Hash.fm. więcej

BBC wytknęło Marcinowi Roli mowę nienawiści wobec muzułmanów. Rola: to działania agentury wpływu

Marcin Rola, twórca serwisu i kanału youtube’owego wRealu24.pl, był jednym z bohaterów materiału w programie „Newsnight” BBC na temat wsparcia przez polską ambasadę spotkania środowisk narodowych. W reportażu Rola tłumaczył się z ostrych wypowiedzi o islamie. Według niektórych dziennikarzy wypadł kompromitująco. - Promujcie dalej ten komunistyczny SYF. Wycięte z kontekstu - skomentował Rola. więcej

IAB Polska sygnatariuszem Memorandum of Understanding

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podpisał w Brukseli porozumienie dotyczące reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej, tzw. Memorandum of Understanding (MoU). więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Sześciu na dziesięciu pracowników marketingu nie pojęłoby drugi raz pracy w tej branży

60 proc. marketerów nie wybrałoby ponownie marketingu, jeśli mieliby ponownie szukać nowej pracy. Swoje osiągnięcia zawodowe jako dobre lub bardzo dobre ocenia tylko połowa tej branży - pokazuje badanie Salesmanago. więcej

Polacy bardziej ufają samorządowcom niż parlamentarzystom

79 proc. dorosłych Polaków ufa władzom samorządowym niż centralnym (21 proc.). 61 proc. badanych chciałaby mieć większy wpływ na to, co się dzieje w ich regionie, wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sean Spicer, były rzecznik Białego Domu szykuje własny talk show

Sean Spicer, który do połowy 2017 roku sprawował funkcję rzecznika Białego Domu i szefa komunikacji w administracji Donalda Trumpa przygotowuje własny talk show. Program ma nosić tytuł „Sean Spicer’s Common Ground”, a gospodarz będzie w nim prowadzić swobodne rozmowy z gośćmi na aktualne tematy. Na razie talk show jest w fazie przygotowywania pilota, a Spicer nie ma umowy z żadną ze stacji telewizyjnych. więcej

Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media promują unijny ,,Program dla szkół"

Agencje Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół" realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Wystąpią w niej Adam Fidusiewicz i Katarzyna Szczepłek. więcej

Monika Błaszczak w zespole PR Calling

Monika Błaszczak objęła stanowisko PR & business development managera w agencji PR Calling. więcej

Hubert Rączkowski: z Clear Communication Group do Remarkable Ones

Hubert Rączkowski dołączył do zespołu agencji Remarkable Ones, gdzie objął funkcję senior communication consultanta. Ostatnio pracował jako menadżer projektów w Clear Communication Group. więcej

MPM nowym klientem PR Hub

Agencja PR Hub wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną producenta i dystrybutora sprzętu gospodarstwa domowego, MPM agd. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Na marketing ,,Cyberpunka 2077" CD Projekt wyda więcej niż na ,,Wiedźmina 3", gra na rynku najszybciej pod koniec 2019 roku
Volvo prezentuje nowy model S60 o mocy od 250 do 400 KM i bez wersji z Dieslem
Aston Martin pokazał następcę Vanquisha. Oto DBS Superleggera (wideo)
Wi-Fi Alliance wprowadza protokół WPA3 zapewniający bezpieczniejsze połączenia bezprzewodowe
Uber dostaje zgodę na działanie w Londynie przez 15 miesięcy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rząd zmienia składki ZUS dla małych firm. Nowe regulacje od 1 stycznia 2019 roku
Karol Wilczko dyrektorem zarządzającym sklepu Szkla.com
Volvo prezentuje nowy model S60 o mocy od 250 do 400 KM i bez wersji z Dieslem
Aston Martin pokazał następcę Vanquisha. Oto DBS Superleggera (wideo)
Tiffany sprzedaje więcej ślubnej biżuterii dzięki komunikacji do par jednopłciowych
Zakaz handlu w niedzielę zmniejszył zainteresowanie pożyczkami przez internet
Spowolnienie gospodarcze w Polsce jest nieuniknione. Wielkiego kryzysu jednak nie będzie, bo świat nauczył się im przeciwdziałać
W Polsce tylko jedna trzecia pracowników pracuje zdalnie, na świecie ponad 60 proc.
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Alicja Bachleda-Curuś zagra w ,,Pod powierzchnią", Borys Lankosz reżyserem. Znamy obsadę serialu TVN
Platige Image pracuje nad serialem ,,The Monstersi" żartującym z popularności w social mediach (wideo)
Tomer Kapon zagra w serialu "The Boys". Nowa produkcja Amazona
Russell Crowe zagra w serialu "The Loudest Voice in the Room" o twórcy Fox News
Denzel Washington w filmie "Bez litości 2"
Adam Sandler i Jennifer Aniston w filmie "Murder Mystery" mordują w Europie
Na Opener Festiwal 2018 pojawią się Adi Nowak & barvinsky, Jarecki, Kamil Pivot i Jay Shepheard
Miniserial ,,Ostre przedmioty" w HBO i HBO
Serial ,,Szpital Good Karma" w Stopklatka TV (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj