Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 6 Lipca 2018
 
 
 
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement
 
Telewizja Polska rozpoczęła dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Nadawca od wielu miesięcy krytykuje badanie prowadzone przez tę firmę. więcej
 
 
Platige Image przygotuje nową oprawę ,,Wiadomości". Umowa na ponad 5,6 mln zł
 
Firma produkcyjna Platige Image przygotuje nową oprawę graficzną „Wiadomości” TVP oraz transmisji w Telewizji Polsat z piłkarskiej Ligi Mistrzów i Liga Europy. Obie oprawy będą oparte na technologii firmy Vizrt. więcej
 
 
Nie będzie cyfrowego dowodu osobistego zamiast plastikowego dokumentu. ,,MSWiA to świat przeniesiony z czasów PRL"
 
Według zapowiedzi Ministerstwa Cyfryzacji (MC) w aplikacji mDokumenty pojawią się wkrótce legitymacje uczniowskie i studenckie, nie będą jednak kontynuowane prace nad elektroniczną wersją dowodu osobistego jako pełnoprawnego dokumentu tożsamości. Resort cyfryzacji twierdzi, że nigdy nie było takich planów, jednak Anna Streżyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl widzi sprawę inaczej. - Projekt został zablokowany na szczeblu rządowym, a nie ministerialnym. mDokumenty są konkurencją dla plastiku, który za miliardy złotych płacone do PWPW, spółki podległej MSWiA, nosimy w portfelach - ocenia była minister cyfryzacji. więcej
 
 
Radio Maryja z koncesją na kolejne 10 lat i nową umową z Emitelem. Treści także w telewizji hybrydowej na MUX-8
 
Prowincja Warszawska Redemptorystów otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na kolejne 10 lat na nadawanie Radia Maryja. Jednocześnie zawarła na taki okres nową umowę z Emitelem, odpowiadającym za obsługę techniczną emisję. więcej
 
 
TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej
 
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansowało TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej stracił Nickelodeon - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP kontra Wirtualna Polska. Wzywa do zaprzestania nadawania jej kanałów na WP Pilot więcej
 
Najniższa w historii sprzedaż ,,Gazety Wyborczej", tylko 93 tys. egz. więcej
 
Rusza nowy kanały religijny EWTN Polska. Stawia na młodych odbiorców więcej
 
,,Fakty" liderem w czerwcu, ,,Wydarzenia" awansowały na podium. Dzięki emisji w TVP Info rosną ,,Wiadomości" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Sales Manager Filmweb
Digital Product Manager Edipresse Polska
Redaktor prowadzący / Wydawca serwisu Metrowarszawa.pl Agora
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Sales Manager, Poland BBC Studios
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Event Manager Gremi Media
Sales Executive BBC Studios
SEM Planner Performics
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement

Telewizja Polska rozpoczęła dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Nadawca od wielu miesięcy krytykuje badanie prowadzone przez tę firmę. więcej

Platige Image przygotuje nową oprawę ,,Wiadomości". Umowa na ponad 5,6 mln zł

Firma produkcyjna Platige Image przygotuje nową oprawę graficzną „Wiadomości” TVP oraz transmisji w Telewizji Polsat z piłkarskiej Ligi Mistrzów i Liga Europy. Obie oprawy będą oparte na technologii firmy Vizrt. więcej

TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansowało TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej stracił Nickelodeon - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Cezary Gmyz dostał naganę od władz TVP za wulgarne nazwanie prezes Sądu Najwyższego. ,,Wypowiedź wykracza poza normy kultury"

Cezary Gmyz na Twitterze określił prezes Sądu Najwyższego Małgorzatę Gersdorf spolszczoną wersją wulgarnego niemieckiego słowa. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze. Gmyz dostał naganę od dyrekcji Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Wypowiedź redaktora Gmyza wykracza poza kanon przyjętych w TVP norm zachowań i kultury - uzasadniono. więcej

Tour de France 2018 na żywo w Eurosporcie

W okresie od 7 do 29 lipca 2018 roku odbywać się będzie 105. edycja Tour de France, w której wezmą udział m.in. Rafał Majka i Michał Kwiatkowski. Sportową imprezę na żywo relacjonować będzie Eurosport 1 i Eurosport Player. więcej

Telewizja Polsat z wakacyjną akcją ,,Słoneczna Stacja"

W sobotę, 7 lipca br. Telewizja Polsat rozpocznie wakacyjną akcję „Słoneczna Stacja”. Nadawca wraz z 4Fun.TV przez siedem kolejnych weekendów odwiedzi najpopularniejsze kurorty nad polskim morzem oraz na Warmii. Gospodarzami wydarzenia będą Elżbieta Romanowska i Rafał Maserak, a relacje będzie można śledzić w kanałach Polsatu. więcej

Po zgłoszeniu zastrzeżeń przez operatorów UKE przedłuża konsultacje w sprawie dostępu do infrastruktury kablowej

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) wydał decyzję o przedłużeniu okresu konsultacji projektów określających warunki zapewnienia dostępu do infrastruktury technicznej - kanalizacji kablowej oraz kanalizacji telekomunikacyjnej w budynkach. Nowy proces konsultacyjny jest konieczny, bowiem w wyniku poprzedniego projekt został w istotny sposób zmieniony. więcej

Marta Żmuda-Trzebiatowska w obsadzie ,,O mnie się nie martw 9"

Do obsady dziewiątego sezonu serialu „O mnie się nie martw” dołączyła Marta Żmuda-Trzebiatowska. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki produkcji widzowie TVP2 zobaczą jesienią tego roku. więcej

Amazon powalczy o prawa do transmisji piłkarskiej ligi hiszpańskiej

Amazon jest zainteresowany zakupem części praw do transmisji hiszpańskiej La Ligi. Koncern niedawno kupił za nieznaną kwotę prawa do pokazywania angielskiej Premier League. więcej

Przegląd filmów Ingmara Bergmana w TVP Kultura na 100. rocznicę urodzin reżysera

W związku z przypadającą w 2018 roku setną rocznicą urodzin Ingmara Bergmana, TVP Kultura pokaże w lipcu najważniejsze filmy szwedzkiego reżysera. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Maryja z koncesją na kolejne 10 lat i nową umową z Emitelem. Treści także w telewizji hybrydowej na MUX-8

Prowincja Warszawska Redemptorystów otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na kolejne 10 lat na nadawanie Radia Maryja. Jednocześnie zawarła na taki okres nową umowę z Emitelem, odpowiadającym za obsługę techniczną emisję. więcej

 
Skargi do KRRiT na felieton Rafała Ziemkiewicza w ,,Lato z radiem" o feministkach. ,,Zgłaszający bez poczucia humoru"

Na felieton publicysty Rafała Ziemkiewicza w Programie I Polskiego Radia w audycji „Lato z radiem” wpłynęło 9 skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach cyklu „Jest jak jest” dziennikarz stwierdził, że „feminizm to zemsta kobiet brzydkich nad ładnymi”. więcej

 
Eliza Olczyk prowadzącą poranne pasmo w Polskim Radiu 24

Dziennikarka „Wprost” Eliza Olczyk dołączyła do gospodarzy porannego pasma publicystycznego w Polskim Radiu 24. więcej

 
Polskie Radio 24 powiększa zasięg o pięć miast

W lipcu br. Polskie Radio uruchomiło pięć nowych nadajników dla swojej informacyjnej rozgłośni Polskie Radio 24. Stacja nadaje w Mielcu, Ostrowcu Świętokrzyskim, Pile, Stargardzie i Zakopanem. więcej

 
Premierowe słuchowiska w radiowej Trójce. 8 lipca ,,Gabinet powtórzeń" z Włodkiem Pawlikiem

W niedzielę 8 lipca Program III Polskiego Radia rozpocznie emisję premierowych słuchowisk w ramach wakacyjnej „Sceny Teatralnej Trójki”. Pierwszym spektaklem będzie „Gabinet powtórzeń” Ewy Szumańskiej w reżyserii Adama Nalepy. więcej

 
RMF FM nadal liderem słuchalności. Radio Olsztyn tuż za podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio RPL FM partnerem Wisły Płock

Radio RPL FM podpisało umowę partnerską z Wisłą Płock. W ramach współpracy, radio będzie na żywo relacjonować wszystkie spotkania drużyny na 88,1 FM i na radiorpl.fm. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Blue 449 przejmuje od OMD Optimum Media obsługę mediową Żabki

Dom mediowy Blue 449 (należący do Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę sieci sklepów Żabka w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym OMD Optimum Media. więcej

Fundacja Viva! pokazuje na billboardach "prawdziwą cenę mleka"

Na początku lipca w Warszawie wystartowała kampania billboardowa Fundacji Viva!, zwracająca uwagę na złe traktowanie krów na przemysłowych fermach mlecznych. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej cennikowo wart 14,1 mld zł w I półroczu 2018

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu 2018 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Polska giełda kryptowalut CoinDeal jako sponsor promowana na koszulkach piłkarzy Wolverhampton Wanderers

CoinDeal, należąca do trzech Polaków platforma wymiany kryptowalut, została sponsorem angielskiego klubu piłkarskiego Wolverhampton Wanderers. Jej logo będzie widoczne na rękawach koszulek zawodników i stadionie klubu. więcej

Blik w hiphopowym rytmie reklamuje przelewy na telefony (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika. Akcję promującą usługę przelewu na telefon przygotowały Change Serviceplan oraz Blue 449. więcej

WPP grozi, że nie spłaci Martina Sorrella, jeśli ten przejmie agencję MediaMonks

Holding marketingowo-reklamowy WPP toczy ze swoim byłym szefem, Martinem Sorrellem spór, w którym stawką jest holenderska agencja MediaMonks. Firmą jest zainteresowany WPP, a Sorrell chce ją włączyć do swojego nowego biznesu - S4 Capital. więcej

Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

Zaczęła się nowa kampania z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca aplikację mobilną Banku Millennium. Reklamy podkreślają jej zalety w sezonie wakacyjnym. więcej

iProspect reklamuje w internecie nową polisę Link4 Mama

Firma ubezpieczeniowa Link4 wprowadziła do swojej oferty ubezpieczenie dla mam i dzieci Link4 Mama. Produkt ubezpieczyciela wesprze kampania, za którą odpowiada agencję iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Shake Hands tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzrskiej w social media

Agencja Shake Hands (należąca do Brand Support) utworzyła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze w mediach społecznościowych marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. Kieruje nim Ewa Sętowska. więcej

Artur Ostrowski chief commercial officer w enxoo

Artur Ostrowski objął stanowisko chief commercial officera i członka zarządu w firmie enxoo, dostawcy usług doradczych i narzędzi IT. . więcej

Stada Arzneimittel AG przejmuje od Jannsen Pharmaceutica markę Nizoral

Firma Stada Arzneimittel AG przejęła od firmy Jannsen Pharmaceutica prawa do leczniczego szamponu przeciwłupieżowego Nizoral. W ub.r. marka ta wygenerowała sprzedaż w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) o wartości ok. 33 milionów euro. więcej

Mieszkanki Cieszanowa śpiewają ,,Satisfaction" The Rolling Stones w ramach promocji lokalnego festiwalu

W ramach promocji lokalnego festiwalu muzycznego Cieszanów Rock Festiwal, mieszkanki tej miejscowości na Podkarpaciu przygotowały nietypowy teledysk. Śpiewają w nim własną wersję kultowego „Satisfaction” The Rolling Stones. więcej

Move TV partnerem akcji ,,Przygotuj się na aktywne lato"

W dniach 9-19 lipca br. w klubach fitness Calypso w Warszawie i Trójmieście prowadzona będzie akcja „Przygotuj się na aktywne lato”. Uczestnicy będą mogli sprawdzić poziom witaminy D we krwi. Partnerem akcji jest platforma Move TV. więcej

Film krótkometrażowy ,,Miazmat" Platige Image nominowany do prestiżowej nagrody

Studio „Platige Image” wyprodukowało kolejny film krótkometrażowy. „Miazmat” to czterominutowa animacja w reżyserii Klaudiusza Wesołowskiego. Obraz jest inspirowany „Kompozycją” Stanisława Ignacego Witkiewicza i jego teorią sztuki Czystej Formy.  Produkcja została nominowana do konkursu Siggraph Computer Animation Festival. więcej

Całkowity zakaz reklamy hazardu we Włoszech. Firmy hazardowe nie mogą sponsorować sportu

Włoski rząd wprowadza całkowity zakaz reklamy gier hazardowych we wszystkich mediach, a kluby sportowe nie będą mogły pozyskiwać sponsorów z tej branży. Nowe przepisy wejdą w życie z początkiem 2019 roku. więcej

Charlize Theron reklamuje perfumy J'Adore InJoy Diora

Wystartowała kampania reklamowa marki Dior, promująca zapach J’Adore InJoy. Twarzą tych perfum została południowoafrykańska aktorka i producentka filmowa Charlize Theron. więcej

Corporate Profiles Consulting nadal będzie doradzać strategicznie Škodzie

Volkswagen Group Polska kontynuuje nawiązaną w ub.r. współpracę z agencją Corporate Profiles Consulting w zakresie doradztwa strategicznego dla marki Škoda. więcej

Agencja FCB wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Kimberly-Clark

Firma Kimberly-Clark - właściciel takich marek, jak Huggies, Cottonelle i Kleenex - rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową, wybierając do współpracy agencję FCB (Interpublic). więcej

FaceAddicted zmienia się w F11 Agency. Zapowiada akwizycje

Po ośmiu latach działalności agencja FaceAddicted specjalizująca się w social media zmienia nazwę na F11 Agency - Digital Solutions Agency. Nowa nazwa ma odzwierciedlać strategię  koncentrującą się na podejściu typu full service, który łączy działania interaktywne, digital, tworzenie produktów, usług oraz komunikacji. więcej

Karolina Tereba koordynatorem projektów w Heliografie

Karolina Tereba zaczęła pracę w firmie Heliograf zajmującej się wynajmem sprzętu oświetleniowego i kamerowego. Poprzednio pracowała w EBH. więcej

Food truck z Danonkami nad polskim morzem

Rusza niestandardowa aktywacja marki Danonki (Danone). Od 15 lipca food truck z mrożonymi serkami na patyczku czekał będzie na dzieci i rodziców w 11 nadmorskich miejscowościach. więcej

Karolina Gorzałka w dziale sprzedaży Spicy Mobile, awans Angeli Mikołajczuk

W zespole agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile Angela Mikołajczuk awansowała na stanowisko mobile traffic executive. Do działu sprzedaży dołączyła zaś Karolina Gorzałka. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polacy nie chcą płacić za informacje w internecie. Zaufanie do medium uzależniamy od wiedzy na temat światopoglądu redakcji

Dla 46 proc. Polaków warunkiem zaufania do danego medium jest wiedza na temat światopoglądu pracujących w nim dziennikarzy - wynika z najnowszego badania Press Club Polska, poświęconego opinii odbiorców na temat działalności dziennikarzy i mediów. Co dziesiąty Polak w ogóle nie interesuje się informacjami społeczno-politycznymi. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży w kwietniu. Zyskały tylko ,,Zwierciadło" i ,,Pani"

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Hot Moda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital w ,,Vogue Polska". Powiększa się zespół Vogue.pl

Hanna Rydlewska została dyrektorem działu digital wydawnictwa Visteria, które wydaje magazyn "Vogue Polska". Od lipca do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w maju, ,,Echo Dnia" najbardziej w dół

W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Echo Dnia”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Bauer zadowolone ze współpracy z influencerami w ramach platformy Influence Me

Influence Me to platforma łącząca twórców internetowych z markami Bauera. Wydawnictwo pozytywnie ocenia niemal pół roku działalności na rynku. - Pracujemy z kilkuset twórcami internetowymi, przyjmując cały czas zgłoszenia od nowych - informuje  Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy z Wydawnictwo Bauer. więcej

"Newsweek Polska" musi opublikować sprostowanie po tekście o Piotrze Dudzie

Wyrok w sprawie tygodnika „Newsweek Polska” i Piotra Dudy wydał w czwartek Sąd Najwyższy, potwierdzając orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Dotyczy on tekstu, w którym stwierdzono, że szef NSZZ „Solidarność” spędził luksusowe wakacje na koszt związku zawodowego. Tygodnik musi opublikować sprostowanie. więcej

,,Rolling Stone" z dwutygodnika staje się miesięcznikiem w cenie 9,99 dolara

Wydawnictwo Penske Media, właściciel magazynu muzycznego „Rolling Stone” podjął decyzję o zmianie częstotliwości ukazywania się tytułu. Zamiast dwutygodnika „Rolling Stone” od lipca 2018 roku staje się miesięcznikiem, a cena za egzemplarz wzrosła z 5,99 do 9,99 dolara. Powodem decyzji wydawcy są oszczędności oraz chęć skupienia się na eventach firmowanych przez „Rolling Stone”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Booksy dostaje 49,3 mln złotych dofinansowania, wśród inwestorów Sebastian Kulczyk. ,,Za nami dopiero pierwszy kilometr"

Polski startup Booksy założony przez Stefana Batorego i Konrada Howarda w nowej rundzie finansowania zdobył na dalszy rozwój kwotę 49,3 mln złotych. Zakończoną serię prowadził brytyjski fundusz Piton Capital, uczestniczyli w niej także OpenOcean, Zach Coelius oraz Sebastian Kulczyk. - Chcemy być nie tylko najpopularniejszą aplikacją mobilną do umawiania wizyt u fryzjera czy kosmetyczki, ale podstawowym kanałem wykorzystywanym w tym celu - zapowiada Stefan Batory w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Polacy nie chcą płacić za informacje w internecie. Zaufanie do medium uzależniamy od wiedzy na temat światopoglądu redakcji

Dla 46 proc. Polaków warunkiem zaufania do danego medium jest wiedza na temat światopoglądu pracujących w nim dziennikarzy - wynika z najnowszego badania Press Club Polska, poświęconego opinii odbiorców na temat działalności dziennikarzy i mediów. Co dziesiąty Polak w ogóle nie interesuje się informacjami społeczno-politycznymi. więcej

Parlament Europejski odrzucił dyrektywę zmieniającą prawo autorskie w internecie

Posłowie Parlamentu Europejskiego w głosowaniu odrzucili projekt mandatu do rozpoczęcia negocjacji dot. wprowadzenia dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Dyrektywę popiera wielu wydawców prasowych, a krytykują niektóre podmioty internetowe. więcej

Merlin Group chce mieć program lojalnościowy oparty własnej kryptowalucie

Merlin Group, właściciel sklepów internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl, podpisał list intencyjny ze spółką Krypto Jam dotyczący wspólnych prac na technologią blockchain. Ma ona służyć do utworzenia programu lojalnościowego dla klientów serwisów firmy. więcej

Algorytm Facebooka usunął post z Deklaracją Niepodległości USA, bo uznał ją za rasistowską

Z okazji święta niepodległości w USA na Facebooku na profilu jednego z amerykańskich dzienników pojawił się tekst Deklaracji Niepodległości. Post został usunięty przez algorytm Facebooka, ponieważ fragment opisujący Indian został uznany za hejterski i rasistowski. Po wybuchu skandalu serwis przeprosił za pomyłkę i przywrócił usunięty wcześniej wpis. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Telewizja Polska szuka firmy do audytu telemetrii Nielsen Audience Measurement

Telewizja Polska rozpoczęła dialog techniczny dotyczący audytu panelu telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Nadawca od wielu miesięcy krytykuje badanie prowadzone przez tę firmę. więcej

W niedziele wolne od handlu Polacy częściej spędzają czas z bliskimi

Jedna piąta Polaków twierdzi, że zakaz handlu w niedziele zmienił u nich sposób spędzania wolnego czasu - ci, którzy odwiedzali galerie handlowe teraz częściej spędzają ten dzień z bliskimi. Większość ankietowanych robi zakupy wcześniej, a tylko nieliczni szukają otwartych sklepów - wynika z badania zrealizowanego przez Havas Media Group-Inteligence Team. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Świeża Bazylia PR & Event dla sklepów Lewiatan

Agencja Świeża Bazylia PR & Event nawiązała współpracę z Lewiatan Holding SA, właścicielem ok. 3,2 tys. sklepów Lewiatan w całej Polsce. więcej

Anna Mikosz: z British American Tobacco do Novo Nordisk

Anna Mikosz rozpoczęła pracę w firmie farmaceutycznej Novo Nordisk na stanowisku public affairs managera - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w firmie tytoniowej British American Tobacco, a wcześniej w Gaspolu. więcej

Fundacja Spełnionych Marzeń nowym klientem Clue PR

Do grona klientów agencji Clue PR dołączyła Fundacja Spełnionych Marzeń. W ramach nawiązanej współpracy firma poprowadzi komunikację "Onko-Olimpiady 2018'. więcej

inPlus Media wypromuje Lab4Motion

Agencja inPlus Media zajmuje się komunikacją Lab4Motion, spółki technologicznej specjalizującej się w obsłudze branży retail. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nie będzie cyfrowego dowodu osobistego zamiast plastikowego dokumentu. ,,MSWiA to świat przeniesiony z czasów PRL"
Booksy dostaje 49,3 mln złotych dofinansowania, wśród inwestorów Sebastian Kulczyk. ,,Za nami dopiero pierwszy kilometr"
Orange oferuje nowe pakiety roamingowe poza UE w cenie 50 i 150 zł
UOKiK zaczyna postępowanie przeciw Poczcie Polskiej ws. ograniczania konkurencji
Startup Moony Lab z milionem złotych od Podlaskiego Funduszu Kapitałowego
Nowe iPhone'y X w cenie od 700 do tysiąca dolarów i w nowych kolorach obudowy
Bezpłatna aplikacja mobilna Arrels pomoże zlokalizować bezdomnych w Gdańsku
Linie Emirates wprowadzają technologię VR na swojej stronie internetowej
UKE ogłasza start konsultacji o zagospodarowaniu częstotliwości dla sieci 5G
Samsung zwraca do 2000 zł za zakup telewizora QLED TV
 
 
 
GOSPODARKA
 
W niedziele wolne od handlu Polacy częściej spędzają czas z bliskimi
UOKiK zaczyna postępowanie przeciw Poczcie Polskiej ws. ograniczania konkurencji
Startup Moony Lab z milionem złotych od Podlaskiego Funduszu Kapitałowego
Volvo w minionym półroczu sprzedało blisko 320 tys. aut
Linie Emirates wprowadzają technologię VR na swojej stronie internetowej
Stada Arzneimittel AG przejmuje od Jannsen Pharmaceutica markę Nizoral
Fundacja Audi przekształca plastikowe odpady w tereny rekreacyjne
Split payment - kto beneficjentem korzyści?
Jak pomnożyć 500+. Pięć sposobów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Agnieszka Holland i Maciej Pieprzyca pracują nad filmami o Śląsku. Jest dofinansowanie ŚFF
Marta Żmuda-Trzebiatowska w obsadzie ,,O mnie się nie martw 9"
Alan Taylor odpowiada za serial "The Many Saints Of Newark"
Amazon prezentuje serial "Tom Clancy's Jack Ryan". John Krasinski słucha prezydentów
Przegląd filmów Ingmara Bergmana w TVP Kultura na 100. rocznicę urodzin reżysera
Powstanie drugi sezon serialu "Nocny recepcjonista"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj