Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 15 Lipca 2018
 
 
 
Grupa TVN w ub.r. z 1,81 mld zł wpływów i 466 mln zł zysku. W górę wpływy z reklam i sponsoringu, w dół - od operatorów
 
W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agora ma problem z odzyskaniem ponad 13 mln zł. Negatywny wpływ na wynik spółki
 
Zarząd Agory poinformował o podjęciu decyzji o dokonaniu odpisu aktualizującego należności przeterminowane, zagrożone prawdopodobieństwem nieściągalności. Ich suma wynosi 13,6 mln zł. Spółka nie zdradza nazwy kontrahenta, który zalega z płatnością. więcej
 
 
Polskie Radio ze wzrostem wpływów i zysku. Więcej na pensje, Trójka zarobiła z reklam dwa razy więcej od Jedynki
 
W 2017 roku Polskie Radio zanotowało 297,92 mln złotych przychodów oraz zysk netto przekraczający 2,79 mln. To wskaźniki nieco lepsze od osiągniętych rok wcześniej, przy nieznacznym wzroście wpływów z abonamentu oraz spadku wyników reklamowych. Program 3 przyniósł z reklam 2 razy więcej od Jedynki, a nadawca zwiększył wydatki na wynagrodzenia pracowników. więcej
 
 
Ryanair nie zależy na wizerunku. ,,Taniość za wszelką cenę"
 
Niezadowolenie pilotów linii lotniczych Ryanair z warunków zatrudnienia odbija się przede wszystkim na pasażerach – z powodu ich strajku loty zostają odwołane, a z powodu innych braków kadrowych - bywają mocno opóźnione. Przewoźnik jakoś szczególnie nie przeprasza pasażerów, a utraty klientów też raczej się nie obawia. Niska cena połączeń przyciąga do niego miliony pasażerów. - Nie zawsze jest miło, ale zawsze jest tanio. I tu leży siła Ryanaira - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku. więcej
 
 
Coraz bliżej nowego badania telewizji i radia. Kolejny krok KRRiT
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła nabór do drugiego dialogu technicznego, który ma poprzedzać właściwe badanie tele- i audiometryczne rynku mediów. Do kolejnego etapu zgłosiło się sześć firm, które przedstawią propozycje własnych pomiarów słuchalności radia oraz oglądalności telewizji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Fratria dostała ponad 120 tys. zł od spółek podległych Ministerstwu Kultury. "Charakter misyjny, po kosztach" więcej
 
Trójka z największym spadkiem w II kwartale 2018, Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekord Antyradia więcej
 
Beata Grabarczyk po rozstaniu z Polsatem żegna się z dziennikarstwem. ,,To nie jest już mój wymarzony zawód" więcej
 
W TVP ubyło 7 proc. pracowników. Doradcy i dyrektorzy zarabiają po 20 tys. zł, korespondenci - 18 tys. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Special Projects Manager w Newsweek Polska Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Fakt24.pl
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Digital Product Manager Edipresse Polska
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Sales Manager, Poland BBC Studios
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Grupa TVN w ub.r. z 1,81 mld zł wpływów i 466 mln zł zysku. W górę wpływy z reklam i sponsoringu, w dół - od operatorów

W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Coraz bliżej nowego badania telewizji i radia. Kolejny krok KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła nabór do drugiego dialogu technicznego, który ma poprzedzać właściwe badanie tele- i audiometryczne rynku mediów. Do kolejnego etapu zgłosiło się sześć firm, które przedstawią propozycje własnych pomiarów słuchalności radia oraz oglądalności telewizji. więcej

TVP analizuje kroki prawne wobec twórcy ,,Generatora pasków"

Kilka dni temu została uruchomiona prześmiewcza strona internetowa Pasek-tvp.pl, która umożliwia wygenerowanie własnej wersji paska w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP1. Wobec wykorzystania znaku Telewizji Polskiej oraz wizerunku pracowników dział prawny analizuje czy podjąć kroki prawne wobec twórcy strony - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Beata Tadla promuje ,,24 godziny online.pl" w Nowa TV (wideo)

Telewizja Nowa TV wystartowała z kampanią promocyjną swojego programu informacyjnego „24 godziny online.pl”. W spocie występują reporterzy serwisu z całego kraju oraz Beata Tadla - jedna z jego gospodyń. więcej

Toruń, Zamość, Stalowa Wola i Gdańsk w ,,Wakacyjnej trasie Dwójki"

Od 22 lipca 2018 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie tegoroczną edycję koncertów z cyklu „Wakacyjna trasa Dwójki”. Tym razem imprezy odbywać się będą w Toruniu, Zamościu, Stalowej Woli i Gdańsku. więcej

Wstrzymane prace nad ,,Za marzenia 2". Brak skierowania do produkcji

FormaProduction wstrzymała prace nad drugim sezonem „Za marzenia”. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że powodem tej decyzji jest brak otrzymania skierowania do produkcji przez Telewizję Polską. więcej

Startują zdjęcia do serialu ,,Oko za oko". Emisja jesienią w Czwórce

Właśnie startują zdjęcia do kolejnych odcinków serialu obyczajowego „Oko za oko”, który na zlecenie Telewizji Polsat jest produkowany przez należącą do Tadeusza Lampki firmę Artrama- dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisja produkcji planowana jest na jesień tego roku w Czwórce. więcej

TVP: 10,9 mln widzów finałowego meczu mundialu

Mecz reprezentacji Francji z Chorwacją na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 10,92 mln widzów - poinformował Jacek Kurski, prezes TVP na swoim profilu na Twitterze prezentując dane z alternatywnego pomiaru oglądalności. więcej

Filip Chajzer gra szefa ABW w filmie Patryka Vegi ,,Plagi Breslau"

Dziennikarz TVN Filip Chajzer wystąpi w najnowszym filmie kryminalnym Patryka Vegi „Plagi Breslau”. Wcieli się on w rolę szefa ABW. Produkcja jest przygotowana dla platformy Showmax. więcej

Kolejny sezon ,,M jak miłość" od 27 sierpnia w TVP2. Stefan Friedmann w obsadzie

W poniedziałek, 27 sierpnia 2018 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „M jak miłość”. Obyczajowa produkcja najprawdopodobniej będzie emitowana w dotychczasowym paśmie - w poniedziałki i wtorki o godz. 20.50. W obsadzie nowych odcinków znajdzie się Stefan Friedmann, który będzie grać u boku Teresy Lipowskiej. więcej

TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu. Najwięcej zyskał Eleven Sports 1

W zeszłym półroczu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Dressler zadebiutowała w ,,Informacjach" w Polsat News

W niedzielę, 15 lipca 2018 roku w roli gospodyni serwisu Polsatu News „Informacje” zadebiutowała Joanna Dressler. więcej

KRRiT uruchomiła serwis z informacjami o udogodnieniach w programach dla niesłyszących lub niedowidzących

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uruchomiła serwis program.krrit.gov.pl, zawierający informacje o audycjach telewizyjnych, które posiadają udogodnienia dla osób niedowidzących lub niedosłyszących. Programy takie są uzupełnione o napisy, audiodeskrypcję lub tłumaczenie na język migowy. więcej

Seriale ,,Piknik pod Wiszącą Skałą" i ,,Il Cacciatore. Polowanie na mafię" od 2 sierpnia w Canal+

W czwartek 2 sierpnia Canal+ rozpocznie emisję seriali „Piknik pod Wiszącą Skałą” oraz „Il Cacciatore. Polowanie na mafię”. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio ze wzrostem wpływów i zysku. Więcej na pensje, Trójka zarobiła z reklam dwa razy więcej od Jedynki

W 2017 roku Polskie Radio zanotowało 297,92 mln złotych przychodów oraz zysk netto przekraczający 2,79 mln. To wskaźniki nieco lepsze od osiągniętych rok wcześniej, przy nieznacznym wzroście wpływów z abonamentu oraz spadku wyników reklamowych. Program 3 przyniósł z reklam 2 razy więcej od Jedynki, a nadawca zwiększył wydatki na wynagrodzenia pracowników. więcej

 
Coraz bliżej nowego badania telewizji i radia. Kolejny krok KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła nabór do drugiego dialogu technicznego, który ma poprzedzać właściwe badanie tele- i audiometryczne rynku mediów. Do kolejnego etapu zgłosiło się sześć firm, które przedstawią propozycje własnych pomiarów słuchalności radia oraz oglądalności telewizji. więcej

 
Polskie Radio uwspółcześniło hymn ,,Lata z radiem" (nagranie)

Na zlecenie Polskiego Radia muzyk Andrzej Smolik zaaranżował współczesną wersję Polki Dziadek, hymnu audycji „Lato z radiem”, wykorzystując oryginalną ścieżkę. Nowa wersja będzie miała swoją premierę na antenie 26 sierpnia br. podczas pierwszej edycji „Lato z radiem Festiwal”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marcin Jeziorski: Booost to agencja performance mediowa 2.0

O planach na rozwój agencji Booost, poszukiwaniach partnerów biznesowych i modelu sieci partnerskiej na YouTube rozmawiamy z Marcinem Jeziorskim, wiceprezesem Mediacap i CEO Grupy S/F. więcej

ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na zakup powierzchni reklamowych w prasie i w internecie oraz czasu reklamowego w radiu. Wartość zlecenia wynosi 650,4 tys. zł netto. więcej

Firma Krefel musi oddać pieniądze za telewizory, bo Belgowie zdobyli ponad 15 goli na mundialu

Belgijska sieć sklepów Krefel ze sprzętem RTV i AGD zwróci swoim klientom pieniądze za zakupione w czasie promocji telewizory, bo belgijscy piłkarze strzelili wymaganą liczbę bramek na mundialu. więcej

Lidl od 23 lipca z kolejną edycją "Lidlaków z Ryneczku"

Od 23 lipca w sklepach Lidl rusza kolejna edycja promocji "Lidlaki z Ryneczku". Do sprzedaży trafi pięć różnych typów maskotek, każda w cenie 11,99 zł. więcej

Oliver Janiak ambasadorem akcji ,,Raz, dwa, trzy, warszawiakiem jesteś ty" Muzeum Powstania Warszawskiego

Dziennikarz Olivier Janiak został ambasadorem projektu „Raz, dwa, trzy, warszawiakiem jesteś Ty” organizowanej przez Muzeum Powstania Warszawskiego. Akcja trwa do 9 września. więcej

W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu

Cannes Lions Festival było, jest i będzie świętem kreatywności. Przyznane tam nagrody odzwierciedlają, jak zmienia się znaczenie tego pojęcia. Definicja tego, czym jest i czym może być kreatywność w reklamie przesuwa się w stronę szeroko rozumianej innowacji. Dlatego wygrywają działania, które mogą stanowić innowacyjne rozwiązanie konkretnego problemu. Tegoroczny festiwal wykazał się wrażliwością w tematyce społecznej - komentują dla Wirtualnemedia.pl szefowie kreacji z polskich agencji reklamowych. więcej

Promująca szybkie odchudzanie reklama Therm Line Fast nieetyczna

Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot reklamowy promujący suplement diety Therm Line Fast produkowany przez Olimp Laboratories narusza Kodeks Etyki Reklamy, bo zawiera kategoryczne stwierdzenia w rodzaju: „bo odchudzanie powinno być szybkie i skuteczne"  oraz wizualizację odchudzania z rozmiaru „XXL do S ". więcej

Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler

Z początkiem sierpnia Michał Mroczek awansuje w agencji performance marketingu Tradedoubler na stanowisko client development directora. Z firmą związany jest od sześciu lat. więcej

Streetcom dla marki Smakowita

ZT Kruszwica, producent margaryny Smakowita, powierzył przygotowanie kampanii tej marki agencji Streetcom. Firma współpracuje z tym klientem od 2010 roku. więcej

Red Lipstick Monster, Rezi, Izak i Człowiek Warga w kampanii Play

Pod hasłem #PlayYourWay ruszyła digitalowa kampania Play. Promuje strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. W akcji biorą udział influencerzy - Red Lipstick Monster, Rezi, Piotr "Izak" Skowyrski  i Człowiek Warga. więcej

Za trzy lata globalny rynek gier będzie wart ponad 180 mld dolarów

Z szacunków Newzoo zawartych w raporcie "Global Games Market 2018" wynika, że w skali globalnej branżę gier czeka dalszy rozwój. W ciągu trzech kolejnych lat wydatki na gry na świecie wzrosną o 10,3 proc. W roku 2021 osiągają poziom 180,1 mld dolarów. więcej

Innowacje w służbie rozwoju miast i kreatywności - relacja z konferencji GISEC IOTX w Dubaju

Smart city, blockchain czy robotyka to tylko niektóre z ciekawych tematów poruszanych na dubajskiej konferencji GISEC  IOTX - pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Maciej Tomaszyk, wiceprezes i CEO AF.agency. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora ma problem z odzyskaniem ponad 13 mln zł. Negatywny wpływ na wynik spółki

Zarząd Agory poinformował o podjęciu decyzji o dokonaniu odpisu aktualizującego należności przeterminowane, zagrożone prawdopodobieństwem nieściągalności. Ich suma wynosi 13,6 mln zł. Spółka nie zdradza nazwy kontrahenta, który zalega z płatnością. więcej

Ludzie potrzebują inspiracji

Rozmowa z Ewą P. Porębską, dyrektor zarządzającą tytułów „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre wnętrze” oraz serwisu Urzadzamy.pl. więcej

Izabela Pek chce przeprosin oraz zadośćuczynienia od ,,Wprost" za tekst i okładkę z prezydentem Dudą

Izabela Pek, o której zrobiło się głośno po doniesieniach „Faktu” o jej romansie z byłym posłem PiS, Stanisławem Piętą żąda sprostowania, przeprosin oraz zadośćuczynienia od tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) za okładkę z 4 czerwca br., na której obejmuje prezydenta Andrzeja Dudę oraz za tekst: „Kulisy seksafery, czyli zemsta Czarnej Pantery”, autorstwa Joanny Miziołek, Artura Grabka i Marcina Dobskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W piątek, 13 lipca br. Pek poinformowała, że ma zamiar wysłać wezwanie do ugody także do tygodnika „Sieci” (Wydawnictwo Fratria). więcej

KCI ustanowiła zastaw na 1,6 proc. Gremi Media i przegrała proces dot. dywidendy

Spółka KCI, należąca do Grzegorza Hajdarowicza, ustanowiła zastaw rejestrowy na akcjach stanowiących 1,58 proc. kapitału Gremi Media, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Ponadto przegrała proces w sprawie niewypłacania przez Gremi Media dywidendy za 2014 rok. więcej

Ewa Ivanowa: Ministerstwo Sprawiedliwości blokuje moje maile. "Serwer pocztowy znajduje się na blackliście"

Ewa Ivanowa, dziennikarka "Gazety Wyborczej" poinformowała, że jej maile do Ministerstwa Sprawiedliwości są z automatu odrzucane. Resort zaprzecza i tłumaczy to względami technicznymi. - Co najmniej jeden z serwerów poczty należący do pracodawcy red. Iwanowej znajduje się na ogólnodostępnych blacklistach spamowych funkcjonujących w sieci internet - czytamy w oświadczeniu Ministerstwa Sprawiedliwości, przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kamila Biedrzycka współpracuje z działem politycznym ,,Super Expressu"

Od lipca br. do zespołu „Super Expressu” dołączyła Kamila Biedrzycka, dziennikarka Superstacji. Współpracuje z działem politycznym gazety – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie przeszłam z Superstacji do „SE”. Współpracuję z obiema redakcjami - powiedziała nam Kamila Biedrzycka. więcej

Wzrosła liczba pracowników w Ministerstwie Kultury. 455 na etatach

Ministerstwo kultury i dziedzictwa narodowego w odpowiedzi na interpelację posła Tomasza Kostusia w sprawie stanu zatrudnienia w resorcie podało, że na początku czerwca br. w strukturach instytucji pracowało 455 osób. Od 2015 roku zatrudnienie wzrosło, awans otrzymało 39 osób. więcej

,,Działkowiec" liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie

W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Eryk Mistewicz wyśmiany za wpis, że z okazji 100-lecia niepodległości nie wprowadził w błąd czytelnika ,,Gazety Wyborczej"

Publicysta i ekspert od marketingu politycznego Eryk Mistewicz napisał na Twitterze, że na dworcu kolejowym podał prawdziwą informację człowiekowi, mimo że ten miał ze sobą „Gazetę Wyborczą”. Z wpisu żartowali niektórzy dziennikarze. - Patrzymy na siebie wilkiem: czy to na tych z „GW” czy z „GPC”, z „Newsweekiem” czy „Sieci”. Mamy 5 miesięcy do 11.11 - tłumaczył Mistewicz swój tweet. więcej

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w kwietniu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Robert Bednarski dla Wirtualnemedia.pl: Mundial przenosi się na małe ekrany, to szansa dla marketingu

Tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej były nie tylko wydarzeniem sportowym w skali globalnej, ale także polem do działania dla całego sektora reklamy, który musi przystosowywać swój przekaz do wciąż zmieniających się trendów w odbiorze imprezy przez widzów. - Mundial to przestrzeń dla marketingowców i dla tych, którzy nie mają środków na wykupienie reklamy telewizyjnej w przerwie. Dzięki kanałowi mobilnemu marki mogą zlokalizować reklamę za kulisami wielkich imprez, za którymi nie dzieje się wcale mniej niż na płycie boiska – ocenia Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią w analizie dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Wirtualna Polska Media łączy się z Dobreprogramy i wydawcą Pudelka. ,,To tylko krok formalny"

Grupa Wirtualna Polska podjęła decyzję o połączeniu Wirtualna Polska Media z Dobreprogramy i Http, wydawcą lifestylowego serwisu Pudelek. - Połączenie to tylko formalny krok, wzmacniający pozycję naszej spółki na rynku - wyjaśnia Tomasz Machała, wiceprezes WP Media. więcej

Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp

Allegro udostępniło w aplikacji WhatsApp kanał służący do obsługi i wsparcia użytkowników kupujących i sprzedających w serwisie. Za pomocą komunikatora internauci mogą szybko skontaktować się z administratorami platformy, a także uzyskać odpowiedzi na najczęstsze i najważniejsze pytania. więcej

Krzysztof Gonciarz uruchomił sponsoring na kanale Zapytaj Beczkę

Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz na swoim kanale komediowym Zapytaj Beczkę dodał opcję płatnych subskrypcji (sponsoringu). To niedawno wprowadzona przez YouTube funkcja, dzięki której youtuberzy mogą monetyzować treści na kanale poza emisją reklam. Krzysztof Gonciarz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl, przyznaje, że sponsoring uruchomił na razie testowo. więcej

Facebook w Polsce dojrzewa, odchodzą od niego najmłodsi internauci

Z Facebooka korzysta obecnie ponad 16 milionów Polaków w wieku od 13 lat. Oznacza to, że w ciągu roku serwis zdobył 8 procent nowych użytkowników - wynika z danych firmy NapoleonCat. Jej szef, Grzegorz Berezowski w analizie dla Wirtualnemedia.pl zwraca jednak uwagę na zmieniający się profil demograficzny w korzystaniu z serwisu. - W ciągu roku Facebook stracił 18 procent użytkowników w wieku od 13 do 17 lat. Te dane sugerują, że Facebook dojrzewa zyskując coraz szerszą popularność wśród dorosłych Polaków - ocenia. więcej

Wikipedia nie działała przez ponad 20 godzin. Decyzję podjęło 30 osób

Inicjatorem dyskusji nad wyłączeniem 4 lipca polskiej Wikipedii był prof. Dariusz Jemielniak. Decyzję podjęło tego samego dnia niespełna 30 osób. To tempo nie spodobało się społeczności Wikipedii; rozgorzała dyskusja o tym, jak reagować na podobne sytuacje w przyszłości. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ryanair nie zależy na wizerunku. ,,Taniość za wszelką cenę"

Niezadowolenie pilotów linii lotniczych Ryanair z warunków zatrudnienia odbija się przede wszystkim na pasażerach – z powodu ich strajku loty zostają odwołane, a z powodu innych braków kadrowych - bywają mocno opóźnione. Przewoźnik jakoś szczególnie nie przeprasza pasażerów, a utraty klientów też raczej się nie obawia. Niska cena połączeń przyciąga do niego miliony pasażerów. - Nie zawsze jest miło, ale zawsze jest tanio. I tu leży siła Ryanaira - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku. więcej

Trendy w HR, czyli jak zatrzymać pracowników w agencji PR

O kryzysie HR-owym bądź „rynku pracownika” w Polsce słyszy się już od kilku lat, ale trudno nie odnieść wrażenia, że w tym roku temat spędza sen z powiek już niemal większości pracodawców. O ile z perspektywy społecznej i ekonomicznej jest to zjawisko, które ma dużo plusów, o tyle dla przedsiębiorców stanowi ono coraz istotniejszy problem – o tym, jak radzą sobie z zarządzaniem pracownikami firmy działające w ramach międzynarodowej sieci agencji PR IPREX Global Communication, pisze dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Zajdel, CEO agencji Consulting’n more, która jest jednym w Polsce przedstawicielem tej organizacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Fibaro z nowym, włoskim właścicielem. Przejęcie za 250 mln zł
Firma Opener prezentuje latający pojazd BlackFly. Projekt finansuje Larry Page
Folx kończy działalność na polskim rynku, 2 miesiące na przeniesienie numeru
Jeff Bezos rusza z komercyjnymi lotami w kosmos, cena od 200 tysięcy dolarów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Fibaro z nowym, włoskim właścicielem. Przejęcie za 250 mln zł
Jeff Bezos rusza z komercyjnymi lotami w kosmos, cena od 200 tysięcy dolarów
Inflacja rośnie, ale po wakacjach zacznie spadać
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wstrzymane prace nad ,,Za marzenia 2". Brak skierowania do produkcji
Filip Chajzer gra szefa ABW w filmie Patryka Vegi ,,Plagi Breslau"
Kolejny sezon ,,M jak miłość" od 27 sierpnia w TVP2. Stefan Friedmann w obsadzie
Seriale ,,Piknik pod Wiszącą Skałą" i ,,Il Cacciatore. Polowanie na mafię" od 2 sierpnia w Canal+
Meryl Streep i Julie Walters w "Mamma Mia! Here We Go Again". Spotykanie się po 10 latach
"The Package" - pikantna komedia Netfliksa. Geraldine Viswanathan chce uprawiać seks w lesie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj