Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 17 Lipca 2018
 
 
 
Grupa RMF z 267,4 mln zł wpływów i 133,3 mln zł zysku. RMF FM daje dwie trzecie przychodów z reklam
 
W ub.r. Grupa RMF (nadawca stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,7 proc. do 267,42 mln zł oraz wzrost zysku netto o 5,3 proc. do 133,29 mln zł. Ponad 90 proc. przychodów firmy pochodzi z reklamy, z czego ok. dwóch trzecich generuje RMF FM, a poniżej 5 proc. - serwisy internetowe nadawcy. więcej
 
 
30,7 mln Polaków miało kontakt z mundialem w TVP, mecze Polaków hitami
 
Wszystkie mecze mistrzostw świata 2018 w piłce nożnej w kanałach TVP śledziło średnio 4,08 mln osób. W porównaniu do mundialu 2014 sportowa impreza zyskała widzów. Największą publiczność zgromadziły spotkania reprezentacji Polski oraz finał rozgrywek - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
KRRiT podpisała umowę na realizację badań oglądalności telewizji z Instytutem Łączności
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Instytutem Łączności na realizację badań oglądalności telewizji na podstawie analizy danych RPD (return path data - z ang. dane ze ścieżki zwrotnej - przyp.red.). Ma to być kolejny krok w stronę realizacji badań tele- i audiometrycznych nad którymi obecnie pracuje organ. więcej
 
 
,,Gazeta Polska" wydała ponad 4 mln zł na relaunch, zmalał zysk ,,GPC". Wg Niezalezna.pl przekaz TVP wypiera portale prawicy
 
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowało 15,09 mln zł wpływów netto ze sprzedaży oraz 539,9 tys. zł straty netto. Na relaunch tygodnika wiosną ub.r. firma wydała ponad 4 mln zł. Z kolei zarząd Słowa Niezależnego, wydawcy Niezalezna.pl i „Nowego Państwa” zwraca uwagę na „wypierania konserwatywnych portali przez przekaz TVP” oraz promowanie wPolityce.pl przez publicznego nadawcę. więcej
 
 
Małopolska skarbówka każe Cyfrowemu Polsatowi zapłacić 24,2 mln zł zaległego podatku, spółka zaskarży to do sądu
 
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie podtrzymał decyzję z lutego br. nakazującą Cyfrowego Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku dochodowego z 2012 roku. Firma zaskarży tę decyzję do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Zimoch wygrał proces z Polskim Radiem, zawieszenie za krytykę nadawcy w wywiadzie było bezpodstawne więcej
 
Grupa TVN w ub.r. z 1,81 mld zł wpływów i 466 mln zł zysku. W górę wpływy z reklam i sponsoringu, w dół - od operatorów więcej
 
Polskie Radio ze wzrostem wpływów i zysku. Więcej na pensje, Trójka zarobiła z reklam dwa razy więcej od Jedynki więcej
 
Fratria dostała ponad 120 tys. zł od spółek podległych Ministerstwu Kultury. "Charakter misyjny, po kosztach" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Special Projects Manager w Newsweek Polska Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Fakt24.pl
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Digital Product Manager Edipresse Polska
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Sales Manager, Poland BBC Studios
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
30,7 mln Polaków miało kontakt z mundialem w TVP, mecze Polaków hitami

Wszystkie mecze mistrzostw świata 2018 w piłce nożnej w kanałach TVP śledziło średnio 4,08 mln osób. W porównaniu do mundialu 2014 sportowa impreza zyskała widzów. Największą publiczność zgromadziły spotkania reprezentacji Polski oraz finał rozgrywek - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT podpisała umowę na realizację badań oglądalności telewizji z Instytutem Łączności

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Instytutem Łączności na realizację badań oglądalności telewizji na podstawie analizy danych RPD (return path data - z ang. dane ze ścieżki zwrotnej - przyp.red.). Ma to być kolejny krok w stronę realizacji badań tele- i audiometrycznych nad którymi obecnie pracuje organ. więcej

Małopolska skarbówka każe Cyfrowemu Polsatowi zapłacić 24,2 mln zł zaległego podatku, spółka zaskarży to do sądu

Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie podtrzymał decyzję z lutego br. nakazującą Cyfrowego Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku dochodowego z 2012 roku. Firma zaskarży tę decyzję do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie. więcej

Telewizja Polska żąda przeprosin od Juliusza Brauna. ,,Trudno mi o życzliwość dla obecnego kierownictwa"

Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun nie zamierza przepraszać za zarzucenie prezesowi TVP Jackowi Kurskiemu manipulacji wynikami oglądalności. - W swoich działaniach kieruję się niezmiennie troską o przyszłość polskiego nadawcy publicznego, natomiast faktycznie trudno mi o życzliwość dla obecnego kierownictwa - powiedział Wirtualnemedia.pl Braun. więcej

Eutelsat i Canal+ kończą spór o finanse, satelitarna transmisja nadawcy niezagrożona

Canal+ i nc+ oraz satelitarny operator Eutelsat zakończyły trwający 2 lata spór na tle finansowym. Nieporozumienia dotyczyły nieuregulowanych rachunków pomiędzy partnerami, które mogły grozić zaprzestaniem transmitowania przez satelity Eutelsatu sygnału Canal+ i nc+ w Polsce i Afryce. Strony sporu oskarżały się też wzajemnie o zabronione praktyki rynkowe. więcej

Cezary Łazarewicz sugeruje istnienie ,,czarnej listy" w TVP. Telewizja publiczna stanowczo zaprzecza

Pisarz i publicysta Cezary Łazarewicz opisał na Facebooku sytuację z której wynika, że reporter Telewizji Polskiej prosił go o wypowiedź do jednego z programów informacyjnych. Po tym, jak Łazarewicz zaproponował reporterowi w zastępstwie „znane małżeństwo”, dziennikarz miał mu powiedzieć, że „nie ma na nich zgody”. Łazarewicz sugeruje istnienie tzw. czarnej listy osób, które są niemile widziane w telewizji publicznej. Biuro prasowe TVP po raz kolejny stanowczo zaprzecza. więcej

9 września kolejna edycja tzw. wielkiego meczu. W charytatywnym meczu zmierzą się WOŚP i TVN

W niedzielę, 9 września 2018 roku na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie odbędzie się kolejna edycja tzw. wielkiego meczu. Już po raz drugi z rzędu charytatywnym pojedynku zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. więcej

Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł

Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w wyniosły łącznie 232,40 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 49,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Finał mundialu hitem tygodnia, 2,2 mln widzów ,,Dróg wolności"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził finałowy mecz mundialu w Rosji, a drugie i trzecie miejsce należało do półfinałów. Wśród stacji nadal liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Emisja "Alarmu!" w TVP1 przesunięta na 20:10

Od poniedziałku 16 lipca interwencyjny program TVP1 "Alarm!" emitowany jest o stałej porze, 20:10. Wcześniej premierowe odcinki misyjnej audycji pokazywano o 20:15. więcej

Kate Gutman szefową ds. treści w USA Today Network

Kate Gutman, była wiceprezes ds. strategii koncernu medialnego A+E Networks International została szefem ds. treści platformy USA Today Network. Będzie odpowiadać za tworzenie i dostarczanie treści do internetowego serwisu dziennika „USA Today” oraz ponad 100 lokalnych stron newsowych należących do wydawnictwa Gannett. więcej

"The Nevers" - nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Joss Whedon

Joss Whedon, twórca takich telewizyjnych klasyków jak "Buffy: Postrach wampirów" czy "Firefly", szykuje kolejny serial. Produkcja "The Nevers" powstanie dla HBO. więcej

Małgorzata Steckiewicz prowadzącą ,,Minęła 8" w TVP Info

Małgorzata Steckiewicz dołączyła do grona gospodarzy programu „Minęła 8” w TVP Info. Cykl prowadzą również Adrian Klarenbach i Krzysztof Świątek z Polskiego Radia 24. więcej

,,Steven Universe 4 " w Cartoon Network

Od 23 lipca 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję czwartego sezonu animowanego serialu „Steven Universe”. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Grupa RMF z 267,4 mln zł wpływów i 133,3 mln zł zysku. RMF FM daje dwie trzecie przychodów z reklam

W ub.r. Grupa RMF (nadawca stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,7 proc. do 267,42 mln zł oraz wzrost zysku netto o 5,3 proc. do 133,29 mln zł. Ponad 90 proc. przychodów firmy pochodzi z reklamy, z czego ok. dwóch trzecich generuje RMF FM, a poniżej 5 proc. - serwisy internetowe nadawcy. więcej

 
Tomasz Zimoch wygrał proces z Polskim Radiem, zawieszenie za krytykę nadawcy w wywiadzie było bezpodstawne

Sąd Rejonowy dla Warszawy-Żoliborza orzekł, że zawieszenie w maju 2016 roku dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha po tym, jak w wywiadzie prasowym skrytykował sytuację w Polskim Radiu, nie miało podstaw prawnych. więcej

 
Filip Rdesiński zrezygnował z zarządzania Radiem Poznań

Filip Rdesiński złożył rezygnację z funkcji prezesa Radia Poznań (poprzednio funkcjonującego pod nazwą Radio Markury). Kierował stacją przez ponad dwa lata, jego obowiązki na razie przejął Witold Gładkij. więcej

 
Jedynka w konkursie ,,Lato z radiem spełnia marzenia" przeznaczy 111 tys. zł dla potrzebujących

Od 17 lipca do 3 sierpnia br. odbywać się będzie konkurs „Lato z radiem spełnia marzenia”, w którym na adres redakcji „Lata z radiem” można przesyłać zgłoszenia osób lub rodzin, które potrzebują wsparcia. Pula, jaką Jedynka przeznacza na nagrody w konkursie, wynosi 111 111 złotych. Zwycięzców poznamy pod koniec wakacji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł

Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w wyniosły łącznie 232,40 mln zł. Mecze naszej reprezentacji zarobiły łącznie 49,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polski internauta ogląda wideo w sieci przez 49 minut dziennie, globalna średnia do 67 minut

Internauci w Polsce każdego dnia na przeglądaniu treści wideo w sieci spędzają średnio po 49 minut. Za dwa lata ten wskaźnik wzrośnie do 60 minut, natomiast średnia dla całego świata wydłuży się z 67 do 84 minut - wynika z analizy domu mediowego Zenith. więcej

MullenLowe MediaHub przejmuje od Havas Media obsługę mediową Feneduru

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przejął od Havas Media obsługę mediową urugwajskiego producenta chemii przemysłowej Fenedur, do której należą marki Kropelka czy Poxipol. Firma w sierpniu wprowadzi nowy brand na polski rynek. więcej

Iwona Czech za Dariusza Maciołka odpowiada za komunikację Aviviy

Iwona Czech kieruje od lipca działem komunikacji i zarządzania marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który przeszedł do banku BGŻ BNP Paribas. więcej

Dariusz Maciołek kieruje marketingiem BGŻ BNP Paribas

Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem komunikacji BGŻ BNP Paribas. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Machela, który z końcem maja br. rozstał się z firmą. więcej

Jakub Prószyński rozstał się z Truly

Jakub Prószyński po trzech latach zakończył pracę w agencji Truly. Pełnił tam funkcję head of social media team. więcej

Co czwarty konsument zwraca uwagę na skład kupowanych produktów

24 proc. konsumentów czyta etykiety ze składem kupowanych produktów. Głównie są to osoby po 55. roku życia - wynika z badania IRCenter. więcej

Sarah Jessica Parker w kampanii Intimissimi

Amerykańska aktorka Sarah Jessica Parker została twarzą nowego modelu biustonosza od Intimissimi, balkonetki Jessica. Produkt wchodzi w skład kolekcji jesień/zima 2018/19. więcej

Aforti Finance z kampanią reklamującą pożyczki dla sektora MSP

Aforti Finance, firma specjalizująca się w udzielaniu pożyczek poza bankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, ruszyła z kampanią reklamową. Działania przygotowały Prospero, Wavemaker oraz dział marketingu i PR Aforti. więcej

Rafał Broniarek: z Ogilvy & Mather do Red8 Advertising

Do zespołu agencji reklamowej Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, objął stanowisko senior strategic plannera. więcej

Alfavox z nową identyfikacją wizualną. Michał Góra prezesem, Piotr Wójcik w zarządzie

Firma Alfavox, działająca w branży ICT, ogłosiła zmiany w strukturze organizacyjnej. W skład zarządu weszli Michał Góra i Piotr Wójcik. Spółka odświeżyła także brand, prezentując nowe logo oraz nową odsłonę strony internetowej. więcej

Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.

Na koniec czerwca br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2544 aktywnych klientów, wobec 2384 kwartał wcześniej i 1764 w połowie ub.r. więcej

Marta Kowalczyk szefem warszawskiego oddziału SEOgroup i new business directorem

Marta Kowalczyk objęła stanowisko new business directora i szefa warszawskiego oddziału SEOgroup. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kusidła. więcej

Beckers promuje w radiu swój wakacyjny konkurs

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata". Działania potrwają 12 sierpnia, czyli do zakończenia konkursu. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska" wydała ponad 4 mln zł na relaunch, zmalał zysk ,,GPC". Wg Niezalezna.pl przekaz TVP wypiera portale prawicy

W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowało 15,09 mln zł wpływów netto ze sprzedaży oraz 539,9 tys. zł straty netto. Na relaunch tygodnika wiosną ub.r. firma wydała ponad 4 mln zł. Z kolei zarząd Słowa Niezależnego, wydawcy Niezalezna.pl i „Nowego Państwa” zwraca uwagę na „wypierania konserwatywnych portali przez przekaz TVP” oraz promowanie wPolityce.pl przez publicznego nadawcę. więcej

Były prezes PAP Artur Dmochowski kandydatem na ambasadora RP

Artur Dmochowski, były prezes Polskiej Agencji Prasowej do października 2017 roku, kandyduje na stanowisko ambasadora RP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W środę ma odbyć się posiedzenie Komisji Spraw Zagranicznych, która zajmie się zaopiniowaniem kandydatów na ambasadorów. więcej

Kate Gutman szefową ds. treści w USA Today Network

Kate Gutman, była wiceprezes ds. strategii koncernu medialnego A+E Networks International została szefem ds. treści platformy USA Today Network. Będzie odpowiadać za tworzenie i dostarczanie treści do internetowego serwisu dziennika „USA Today” oraz ponad 100 lokalnych stron newsowych należących do wydawnictwa Gannett. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,NG Traveler" z największym spadkiem

W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „NG Traveler”, a pozycję lidera sprzedaży zachował „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix z rosnącymi przychodami i zyskiem, ale słabnącym przyrostem użytkowników. Z serwisu korzysta ponad 130 mln internautów

W II kwartale 2018 roku Netflix zanotował przychody w wysokości ponad 3,9 mld dolarów, a zysk netto serwisu osiągnął poziom 384 mln. Platforma przyciągnęła do siebie 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. W sumie z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów. więcej

Komisja Europejska żąda od Airbnb podawania prawdziwych cen wynajmu i zmian w regulaminie. ,,Traktujemy bardzo poważnie te wątpliwości"

Komisja Europejska zwróciła się do serwisu Airbnb o zmianę jego polityki. Według komisji sposób prezentowania przez platformę cen wynajęcia jest mylący, nie uwzględnia bowiem wszystkich końcowych kosztów. KE chce także dostosowania regulaminu serwisu do norm unijnych. - Traktujemy bardzo poważnie wątpliwości KE, postaramy się być tak transparentni dla naszej społeczności jak to tylko możliwe - zapewnia Airbnb w komentarzu przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central

Serwis VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie. W ramach umowy z Viacom International Media Networks w witrynie pojawiły się wybrane seriale i produkcje ze stacji MTV i Comedy Central. więcej

Co drugi polski internauta wie co to smart shopping

Kupowanie online, korzystanie z promocji i porównywarek cenowych, czytanie opinii użytkowników wybranych produktów. To recepta Polaków na tzw. smart shopping - wynika z badania Payback Opinion Poll. więcej

Rafał Masny przestaje prowadzić "To już jutro" na YouTube

Twórca internetowy Rafał Masny przestaje prowadzić odcinki na założonym przez siebie kanale popularnonaukowym "To już jutro" na YouTube. Nowym prowadzącym został Tomasz Zachara. Masny nadal będzie pracować nad rozwojem kanału w roli konsultanta. więcej

Polski internauta ogląda wideo w sieci przez 49 minut dziennie, globalna średnia do 67 minut

Internauci w Polsce każdego dnia na przeglądaniu treści wideo w sieci spędzają średnio po 49 minut. Za dwa lata ten wskaźnik wzrośnie do 60 minut, natomiast średnia dla całego świata wydłuży się z 67 do 84 minut - wynika z analizy domu mediowego Zenith. więcej

Olivia Colman zagra królową Elżbietę II w ,,The Crown 3". Netflix udostępnił pierwsze zdjęcia

Netflix udostępnił właśnie pierwsze zdjęcie z trzeciego sezonu serialu „The Crown” z Olivią Colman w roli królowej Elżbiety II. Premiera produkcji planowana jest na 2019 rok. więcej

Ewa Wachowicz felietonistką Wirtualnej Polski. Tworzy teksty i przepisy dla WP Kuchnia

Producentka i dziennikarka telewizyjna Ewa Wachowicz została nową felietonistką serwisu WP Kuchnia (Grupa Wirtualna Polska). Przygotowuje materiały o tematyce kulinarnej i lifestyle’owej. W serwisie powstanie również baza jej autorskich przepisów. więcej

Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.

Na koniec czerwca br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2544 aktywnych klientów, wobec 2384 kwartał wcześniej i 1764 w połowie ub.r. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
KRRiT podpisała umowę na realizację badań oglądalności telewizji z Instytutem Łączności

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Instytutem Łączności na realizację badań oglądalności telewizji na podstawie analizy danych RPD (return path data - z ang. dane ze ścieżki zwrotnej - przyp.red.). Ma to być kolejny krok w stronę realizacji badań tele- i audiometrycznych nad którymi obecnie pracuje organ. więcej

Niemal co dziesiątemu Polakowi nie wystarcza na bieżące potrzeby

68 proc. Polaków pozytywnie ocenia swoją sytuację finansową, nawet mimo rosnących kosztów życia. Jednocześnie, 9 proc. przyznaje, że uzyskiwane dochody nie pozwalają na zaspokojenie bieżących potrzeb - wynika z raportu Kantar Millward Brown, przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów (KRD). więcej

Co czwarty konsument zwraca uwagę na skład kupowanych produktów

24 proc. konsumentów czyta etykiety ze składem kupowanych produktów. Głównie są to osoby po 55. roku życia - wynika z badania IRCenter. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iwona Czech za Dariusza Maciołka odpowiada za komunikację Aviviy

Iwona Czech kieruje od lipca działem komunikacji i zarządzania marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który przeszedł do banku BGŻ BNP Paribas. więcej

Dariusz Maciołek kieruje marketingiem BGŻ BNP Paribas

Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem komunikacji BGŻ BNP Paribas. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Machela, który z końcem maja br. rozstał się z firmą. więcej

Agnieszka Bacińska nową wiceprezes ZFPR

Agnieszka Bacińska, szefowa agencji Walk PR, dołączyła do zarządu Związku Firm Public Relations. Do 2020 roku będzie pełnić funkcję wiceprezes organizacji. więcej

Clue PR wygrywa przetarg Schneider Electric

Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną Schneider Electric, dostawcy w obszarze rozdziału energii średniego i niskiego napięcia, zasilania gwarantowanego oraz automatyki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Oprócz nowych iPhone'ów X Apple pokaże jesienią zmienione iPady i smartwatche z większymi ekranami
Xiaomi otwiera salon we Wrocławiu, rozpoczyna w Polsce sprzedaż laptopa Mi Notebook Air w cenie 4299 złotych
Sztuczna inteligencja szefem w pracy? 93 procent pracowników zaufałoby jej poleceniom
Taksówki na lotniskach: Polska z najtańszymi stawkami w Europie, najdrożej we Włoszech
 
 
 
GOSPODARKA
 
Niemal co dziesiątemu Polakowi nie wystarcza na bieżące potrzeby
Co czwarty konsument zwraca uwagę na skład kupowanych produktów
Audi przyjmuje zamówienia na nowego SUV-a Q8. Pierwsza wersja za 369 tys. zł (wideo)
Spory konsumenckie coraz częściej rozstrzygane polubownie
20 proc. Polacy nie rozmawia z nim na temat swoich zarobków. A mieszkańcy innych krajów?
Taksówki na lotniskach: Polska z najtańszymi stawkami w Europie, najdrożej we Włoszech
Inwestycje w ziemię mogą przynieść spory zysk, ale czeka na nas jednak dużo pułapek
Umowa Unia Europejska - Japonia pomoże polskim eksporterom
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Olivia Colman zagra królową Elżbietę II w ,,The Crown 3". Netflix udostępnił pierwsze zdjęcia
"The Nevers" - nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Joss Whedon
"Doktor Who" z Jodie Whittaker w roli głównej. Zobacz zwiastun
W 2019 roku premiera animacji "Kraina lodu 2"
Film "Downton Abbey", zagrają Maggie Smith, Michelle Dockery i Hugh Bonneville
,,Steven Universe 4 " w Cartoon Network
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj