Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 23 Stycznia 2019
 
 
 
Były pracownik TVP w Parlamencie Europejskim oskarża nadawcę o mobbing i manipulację. "Chora machina"
 
Były dziennikarz Telewizji Polskiej Piotr Owczarski w wystąpieniu w Parlamencie Europejskim przedstawił swoją opinię o obecnej sytuacji, jaka - według niego - ma mieć miejsce w Telewizji Polskiej. - Dla mnie ma to charakter obozu pracy w Korei Północnej. Chora machina od samego początku, do samego końca - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Anna Pańczyk szefową Grey London, w Grey Group Poland zastąpi ją Jakub Korolczuk
 
Anna Pańczyk została powołano na stanowisko CEO w agencji Grey London. Poprzednio zarządzała Grey Group Poland, którą teraz będzie kierował Jakub Korolczuk jako creative chairman. więcej
 
 
"Początek" radiowym hitem 2018 roku. "Małomiasteczkowy" najchętniej kupowanym albumem
 
Na czele najpopularniejszych utworów granych w stacjach radiowych w 2018 roku uplasował się utwór "Początek" Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski), najchętniej kupowanym albumem był "Małomiasteczkowy" Dawida Podsiadły.  - My Polacy, zwłaszcza fani rapu, mamy w sobie coś takiego, że kupno płyty jest okazaniem szacunku dla artysty - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarz muzyczny Hirek Wrona. więcej
 
 
Prawie 16 mln zł zebrano w zbiórce na Facebooku. ,,Hołd dla prezydenta Adamowicza"
 
W ciągu zaledwie kilku dni Patrycji Krzymińskiej z Gdańska udało się zebrać na Facebooku prawie 16 milionów złotych. Kobieta chciała upamiętnić tragicznie zmarłego Pawła Adamowicza i zapełnić jego "ostatnią puszkę" dla WOŚP. Zdaniem ekspertów, ta zbiórka pokazała prawdziwy, społecznościowy wymiar platform takich jak Facebook. Niebagatelne znaczenie miały także okoliczności zbiórki i emocje jej towarzyszące. więcej
 
 
,,Zimna wojna" to klasyk na równi z filmami Wajdy i Kieślowskiego, jest szansa na Oscara (opinie)
 
Nominacje oscarowe dla „Zimnej wojny” są bardzo zasłużone i same w sobie są wielkim sukcesem. Ten bardzo potrzebny film już teraz stał się klasykiem, na równi z wielkimi filmami Andrzeja Wajdy czy Krzysztofa Kieślowskiego, i w naturalny sposób podtrzymuje ciekawość o tym, co się dzieje w polskim kinie - szanse na zdobycie Oscara przez twórców „Zimnej wojny” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży filmowej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Chyłka - Zaginięcie" od 23 lutego w TVN. ,,Nawet przy takich wynikach żaden wysokobudżetowy serial nie zarobi na siebie wyłącznie w sieci" więcej
 
Netflix ma prawie 140 mln subskrybentów. ,,Jakość miliardowych produkcji przechodzi w ilość" więcej
 
Dzięki Pawłowi Adamowiczowi Gdańsk awansował do europejskiej ekstraklasy więcej
 
Zmiana prezesa Cyfrowego Polsatu. "To kolejny etap sukcesji. Solorz stawia na zaufanych menedżerów" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Kolportażu Grupa ZPR Media
SENIOR SALES MANAGER Gremi Media
New Business Manager Grupa ZPR Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Sekretarz Redakcji PANI Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz TVN
Business Integration Manager [Data Sciences] Publicis Media
(Młodszy) Analityk w zespole Data Science Publicis Media
Specjalista Seo Ringier Axel Springer
Konsultant ds. Sprzedaży Regionalnej TVN
Zastępca Dyrektora Działu Agencyjnego Grupa ZPR Media
Administrator systemu graficznego firmy AVID/ORAD Telewizja Polsat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Były pracownik TVP w Parlamencie Europejskim oskarża nadawcę o mobbing i manipulację. "Chora machina"

Były dziennikarz Telewizji Polskiej Piotr Owczarski w wystąpieniu w Parlamencie Europejskim przedstawił swoją opinię o obecnej sytuacji, jaka - według niego - ma mieć miejsce w Telewizji Polskiej. - Dla mnie ma to charakter obozu pracy w Korei Północnej. Chora machina od samego początku, do samego końca - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Zimna wojna" to klasyk na równi z filmami Wajdy i Kieślowskiego, jest szansa na Oscara (opinie)

Nominacje oscarowe dla „Zimnej wojny” są bardzo zasłużone i same w sobie są wielkim sukcesem. Ten bardzo potrzebny film już teraz stał się klasykiem, na równi z wielkimi filmami Andrzeja Wajdy czy Krzysztofa Kieślowskiego, i w naturalny sposób podtrzymuje ciekawość o tym, co się dzieje w polskim kinie - szanse na zdobycie Oscara przez twórców „Zimnej wojny” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży filmowej. więcej

Lis i Szubartowicz chwalą bojkot TVP przez PO, zyskać mogą mniejsze partie

Według wielu dziennikarzy na całkowitym bojkotowaniu Telewizji Polskiej przez Platformę Obywatelską zyskać mogą mniejsze ugrupowania opozycyjne, których przedstawiciele będą częściej zapraszani do programów TVP. Decyzję PO mocno poparli natomiast Tomasz Lis i Przemysław Szubartowicz. więcej

Działacze opozycji antykomunistycznej apelują o przywrócenie Michała Rachonia i Krystiana Krawiela do TVP Info

Joanna i Andrzej Gwiazdowie, Ryszard Majdzik i Krzysztof Wyszkowski to działacze opozycji antykomunistycznej, którzy zbierają podpisy pod listem otwartym do władz Telewizji Polskiej w sprawie tymczasowego zawieszenia Michała Rachonia oraz wydawcy „Minęła 20” Krystiana Krawiela. więcej

Agnieszka Odorowicz: zaskoczeniem będzie brak Oscara dla ,,Zimnej wojny" lub ,,Romy" jako filmu nieanglojęzycznego

- Działania promocyjne i reklamowe „Zimnej wojny” do momentu głosowania członków Amerykańskiej Akademii Filmowej będą bardzo kosztowne, ale mają ogromne znaczenie i nie można ich pominąć. Szanse na statuetkę mamy w kategorii „Najlepszy film nieanglojęzyczny”. Trzeba pamiętać, że Oscary to nagrody amerykańskiego biznesu filmowego, za którymi stoją duże pieniądze i osobiste relacje - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odorowicz, była szefowa PISF, a obecnie członek zarządu Cyfrowego Polsatu. więcej

Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" od 7 marca w Polsacie

Od 7 marca telewizja Polsat rozpocznie emisję trzynastego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany w czwartki o godz. 21.10 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtuanemedia.pl. Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowych odcinków. więcej

,,Stado pawianów" w transmisji TVP 3 z pogrzebu Pawła Adamowicza. ,,Ludzki błąd pod wpływem stresu"

W trakcie sobotniej transmisji z pogrzebu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza nadawanej przez TVP 3 pojawiły się napisy pochodzące z przyrodniczego filmu o życiu pawianów. Telewizja wyjaśnia że to pomyłka techniczna spowodowana ludzkim błędem, a kontrowersyjne napisy zostały usunięte natychmiast po jej wykryciu. więcej

,,Lombard. Życie pod zastaw 4" od 25 lutego w TV Puls

W poniedziałek, 25 lutego 2019 roku TV Puls rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

1,22 mln widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN i 181 tys. w TVN7

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowej telenoweli „Zakochani po uszy” oglądało średnio 1,22 mln widzów. Z kolei emisja tego odcinka godzinę później w TVN7 zgromadziła 181 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

W obliczu Brexitu Sony przenosi centralę z Londynu do Holandii

Koncern Sony zapowiedział, że przeniesie swoją europejską centralę z Londynu do Holandii. Biuro w Wielkiej Brytanii pozostanie nadal otwarte, nie będzie jednak pełnić roli centrum podejmowania decyzji na starym kontynencie. Plany Sony są spowodowane nadchodzącym Brexitem. więcej

,,No to lecę!" nowym programem Travel Channel (wideo)

W sobotę, 26 stycznia 2019 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „No to lecę!”. więcej

PO ogłasza bojkot TVP, krytykuje władze firmy za propagandę i polityczną nagonkę

Zarząd krajowy Platformy Obywatelskiej zdecydował, że członkowie tej partii nie będą uczestniczyć w żadnym programach Telewizji Polskiej. - Polityka obecnego zarządu TVP prowadzi do groźnych podziałów społecznych i godzi w poczucie bezpieczeństwa Polaków. Ta sytuacja wymaga naszej stanowczej reakcji - uzasadnia partia. więcej

Wielki sukces filmu "Zimna wojna" - trzy nominacje do Oscara

"Zimna wojna" otrzymała nominacje do Oscara w trzech kategoriach: najlepszy film nieanglojęzyczny, najlepszy reżyser oraz zdjęcia. więcej

Romance TV HD w ramach otwartego okna w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat w ramach otwartego okna udostępnił kanał Romance TV w jakości HD. więcej

,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał

W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Początek" radiowym hitem 2018 roku. "Małomiasteczkowy" najchętniej kupowanym albumem

Na czele najpopularniejszych utworów granych w stacjach radiowych w 2018 roku uplasował się utwór "Początek" Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski), najchętniej kupowanym albumem był "Małomiasteczkowy" Dawida Podsiadły.  - My Polacy, zwłaszcza fani rapu, mamy w sobie coś takiego, że kupno płyty jest okazaniem szacunku dla artysty - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarz muzyczny Hirek Wrona. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy w II półroczu. Awans Eski i Trójki

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Pańczyk szefową Grey London, w Grey Group Poland zastąpi ją Jakub Korolczuk

Anna Pańczyk została powołano na stanowisko CEO w agencji Grey London. Poprzednio zarządzała Grey Group Poland, którą teraz będzie kierował Jakub Korolczuk jako creative chairman. więcej

Aflofarm największym reklamodawcą 2018 roku mimo spadku wydatków, Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa mocno w górę (Top10)

Największym reklamodawcą 2018 roku w tradycyjnych mediach była farmaceutyczna firma Aflofarm Farmacja Polska. Na reklamy wydała tyle, co trzech kolejnych marketerów zestawienia łącznie: Lidl, Natur Produkt Zdrovit. Była też jedyną firmą z czołówki, która budżet reklamowy zredukowała. więcej

54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie

Wskaźnik viewability (widoczności) reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) - wynika z raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. więcej

MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu

Koncern paliwowy PKN Orlen prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy MullenLowe MediaHub. więcej

Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem

W polskich firmach poprawia się jakość doświadczenia klientów (ang. customer experience xxcellence). Pozytywne oceny wystawili pod tym kątem o 10 proc. większej liczbie firm w skali roku (2018 vs. 2017). Marki te notują o 9 p. p.  wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż ich konkurenci - wynika z analizy KPMG. Najlepsze oceny zbierają marki z branży pozaspożywczego handlu detalicznego. Liderem zestawienia KPMG jest Ziaja. więcej

Anna Sienkiewicz: z MediaCom Warszawa do Value Media

Do kadry menadżerskiej domu mediowego Value Media (Group One) dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko communications directora. Przeszła z MediaCom Warszawa(GroupM), gdzie przepracowała 15 lat. więcej

ICP Group zmieniła logotyp

Agencja marketingu zintegrowanego ICP Group zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie w trzech wersjach kolorystycznych. więcej

Nowy smak i szata graficzna piwa Harnaś

Carlsberg Polska w ramach odświeżenia marki ulepszył smak piwa Harnaś oraz wprowadził nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne. Ich autorem jest agencja Dragon Rouge. więcej

Santander Bank Polska reklamuje Konto Jakie Chcę z kartą do wielu walut (wideo)

W nowej kampanii Konta Jakie Chcę, oferowanego przez Santander Bank Polska, reklamowany jest pakiet wielowalutowy obejmujący płatności kartą za granicą bez prowizji za przewalutowanie. Za obsługę marketingową banku odpowiadają Red8 Advertising i SMG Polska. więcej

Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)

Marka Durex rozpoczęła globalną kampanię, którą przełamuje temat tabu, jakim jest odczuwany przez kobiety dyskomfort podczas uprawiania seksu. Reklama autorstwa agencji Havas London ma niejako uczcić kobiety, które nie chcą wstydzić się z tego powodu. więcej

Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"

Marka Familijne Gofrowe (Colian) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem "Mus je schrupać". Akcję przygotowały Publicis, Initiative i Pure Play. więcej

Infinity Media przez kolejny rok będzie pracować dla TravelPlanet.pl

Dom mediowy Infinity Media wygrał przetarg na obsługę serwisu TravelPlanet.pl co oznacza kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku. Agencja właśnie realizuje najnowszą kampanię serwisu. więcej

Payback w kampanii namawia, by ,,uratować Punkciaka"

Payback Polska wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników tego programu lojalnościowego by wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. więcej

1,37 mln euro na dwuletnią kampanię promującą mięso indycze

Krajowa Rada Drobiarstwa planuje dwuletnią kampanię informacyjno-promocyjną mięsa indyczego -wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na działania, które mają być prowadzone pod hasłem „ Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości” w Polsce, Niemczech i Czechach przeznaczy 1,37 mln euro. więcej

Mastercard zebrał ponad 770 tysięcy złotych dla WOŚP

Operator płatniczy w ramach tegorocznego wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zebrał z Twittera, eSkarbonek i aukcji online ponad 770 tys. zł. Firma jest partnerem WOŚP już po raz siódmy. więcej

,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał

W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
W ,,Gazecie Polskiej" krzyżówka z ,,pasożytem ludzkim" i ,,czerwoną mendą". Lisiewicz: miała oburzać i oburza

W bieżącym numerze „Gazety Polskiej” ukazała się kolejna „Oburzająca krzyżówka Piotra Lisiewicza”. Niektórzy dziennikarze i inni internauci skrytykowali to, że w opisach haseł są stwierdzenia takie jak „pasożyt ludzki” i „czerwona menda z demonstracji KOD”. - Od dziś mogę czuć się autorem spełnionym, bo to rzadki przypadek, by plan twórcy powiódł się w 100 procentach: krzyżówka miała oburzać i oburza! - skomentował Piotr Lisiewicz. więcej

Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą wspólnie ostatni, XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 16 lutego br. więcej

,,Glamour" z nową makietą i działem o psychologii i relacjach

Magazyn „Glamour” wraz z nowym numerem przygotował odświeżoną makietę, która ma być bardziej nowoczesna, lżejsza i przejrzysta. Pismo ma również nowy dział  „Extra Ty”, w którym mieszczą się informacje dotyczące relacji międzyludzkich, pracy, pieniędzy, psychologii. więcej

Po obszernych omówieniach wywiadu z matką Stefana W. ,,Gazeta Wyborcza" apeluje o standard cytowania

W poniedziałek wiele mediów przytaczał fragmenty wywiadu z „Gazecie Wyborczej” (Agora) z matką Stefana W. Przeciw obszernym omówieniom rozmowy protestowała jej autorka Katarzyna Włodkowska. Natomiast wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski i wydawca Jerzy Wójcik zaapelowali o opracowanie standardu wzajemnego cytowania się przez media. więcej

Prof. Andrzej Nowak felietonistą ,,Do Rzeczy"

Historyk prof. Andrzej Nowak zaczął współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) jako felietonista. więcej

,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w październiku, a ,,W Sieci Historii" - historycznych

W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie 16 mln zł zebrano w zbiórce na Facebooku. ,,Hołd dla prezydenta Adamowicza"

W ciągu zaledwie kilku dni Patrycji Krzymińskiej z Gdańska udało się zebrać na Facebooku prawie 16 milionów złotych. Kobieta chciała upamiętnić tragicznie zmarłego Pawła Adamowicza i zapełnić jego "ostatnią puszkę" dla WOŚP. Zdaniem ekspertów, ta zbiórka pokazała prawdziwy, społecznościowy wymiar platform takich jak Facebook. Niebagatelne znaczenie miały także okoliczności zbiórki i emocje jej towarzyszące. więcej

Strona główna Onetu mimo spadku nadal zasięgowo przed WP.pl. Sporo w dół o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl

Onet na swojej stronie głównej notuje nadal więcej użytkowników niż WP.pl, która za to wyprzedziła go pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez internautów. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały strony główne o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl. więcej

54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie

Wskaźnik viewability (widoczności) reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) - wynika z raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. więcej

Marcin Borowiecki odchodzi z Wonga.com. Zajmie się rozwojem Booksy

Dotychczasowy prezes serwisu pożyczkowego Wonga.com, Marcin Borowiecki, odchodzi z firmy. Zajmie się rozwojem platformy do rezerwacji drobnych usług Booksy w Stanach Zjednoczonych. więcej

Firma Guide to Iceland otworzyła portal w nowym języku

Największa platforma sprzedająca serwis turystyczny na Islandii - Guide to Iceland, niedawno otworzyła nową wersję językową swojej strony. Od tego momentu klienci, których interesują tanie wakacje na Islandii, mogą rezerwować wycieczki, noclegi oraz wynajem samochodu na wyspie “lodu i ognia” po rosyjsku. To już 11 język dostępny na platformie, który dołączył do angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego, włoskiego, japońskiego, koreańskiego, chińskiego, tajskiego oraz, oczywiście, polskiego. więcej

,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał

W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Coraz więcej osób na świecie nie ufa rządom i mediom

47 proc. osób na świecie nie ufa krajowym władzom i mediom. To wzrost o 3 p. proc. w skali roku (2019 vs. 2018) - pokazuje najnowsze badanie Edelman Trust Barometer, realizowane w kilkunastu krajach świata. Coraz większe oczekiwania stawiamy pracodawcom - to oni mają inicjować zmiany i angażować się w ważne kwestie społeczne. więcej

Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem

W polskich firmach poprawia się jakość doświadczenia klientów (ang. customer experience xxcellence). Pozytywne oceny wystawili pod tym kątem o 10 proc. większej liczbie firm w skali roku (2018 vs. 2017). Marki te notują o 9 p. p.  wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż ich konkurenci - wynika z analizy KPMG. Najlepsze oceny zbierają marki z branży pozaspożywczego handlu detalicznego. Liderem zestawienia KPMG jest Ziaja. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Prawie 16 mln zł zebrano w zbiórce na Facebooku. ,,Hołd dla prezydenta Adamowicza"

W ciągu zaledwie kilku dni Patrycji Krzymińskiej z Gdańska udało się zebrać na Facebooku prawie 16 milionów złotych. Kobieta chciała upamiętnić tragicznie zmarłego Pawła Adamowicza i zapełnić jego "ostatnią puszkę" dla WOŚP. Zdaniem ekspertów, ta zbiórka pokazała prawdziwy, społecznościowy wymiar platform takich jak Facebook. Niebagatelne znaczenie miały także okoliczności zbiórki i emocje jej towarzyszące. więcej

Sanofi powierza Cut The Mustard obsługę marki Iwostin w social media

Koncern Sanofi rozszerza współpracę z Cut The Mustard w zakresie obsługi marki Iwostin. Agencja odpowiada za jej komunikację w mediach społecznościowych, od czerwca ub.r. zajmuje się obsługą strategiczno-kreatywną brandu. więcej

Bright Agency dla Joyfood

Do grona klientów Bright Agency  dołączył Joyfood, producent żywności funkcjonalnej. więcej

Artur Kędzierski: z Unimot do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Artur Kędzierski. Przeszedł z firmy Unimot, gdzie był szefem komunikacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Marcin Borowiecki odchodzi z Wonga.com. Zajmie się rozwojem Booksy
Uber z ministrami cyfryzacji i infrastruktury ogłasza inwestycje w Polsce: w br. podwoi zatrudnienie, wyda 26 mln zł
Smartfon Honor View20 w Polsce za 2899 zł (wideo)
Mastercard z karą 570,5 mln euro za zawyżanie cen dla klientów
Na ferie Orange rozbudowuje sieć w ośrodkach narciarskich, 10 nowych stacji bazowych
Za 910 mln euro Bridgestone przejmuje od TomTom platformę Telematics do zarządzania flotą
W obliczu Brexitu Sony przenosi centralę z Londynu do Holandii
Ministerstwo Cyfryzacji chwali się udanymi testami e-dowodu. Wnioski od 4 marca
 
 
 
GOSPODARKA
 
Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem
Mastercard z karą 570,5 mln euro za zawyżanie cen dla klientów
Ministerstwo Cyfryzacji chwali się udanymi testami e-dowodu. Wnioski od 4 marca
Nie będzie podwyżki stóp procentowych. Inflacja będzie niższa od spodziewanej jeszcze dwa miesiące temu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Początek" radiowym hitem 2018 roku. "Małomiasteczkowy" najchętniej kupowanym albumem
,,Zimna wojna" to klasyk na równi z filmami Wajdy i Kieślowskiego, jest szansa na Oscara (opinie)
Agnieszka Odorowicz: zaskoczeniem będzie brak Oscara dla ,,Zimnej wojny" lub ,,Romy" jako filmu nieanglojęzycznego
Katarzyna Łaniewska o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": miałam obawy związane ze swoim zdrowiem
Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" od 7 marca w Polsacie
,,Kto napisze naszą historię" ze specjalnymi pokazami w Polsce i na świecie
MediaMarkt: polscy wykonawcy zdominowali ranking najpopularniejszych płyt w 2018 r. (TOP 10)
Wielki sukces filmu "Zimna wojna" - trzy nominacje do Oscara
Filmy "Roma" i "Faworyta" faworytami Oscarów
"Gotti" faworytem konkursu Złote Maliny 2019
Nowe piosenki zespołu Abba dopiero po wakacjach
Margaret śpiewa dla Romy Gąsiorowskiej i Piotra Adamczyka w filmie "Całe szczęście"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj