Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 25 Stycznia 2019
 
 
 
Rekordowy budżet TVN na wiosenną ramówkę. Edward Miszczak: znaczna część środków dla TVN7
 
Telewizja TVN wiosną na głównej antenie pokaże cztery nowości: seriale „Szóstka”, „Odwróceni. Ojcowie i córki” i „Chyłka - Zaginięcie” oraz reality-show „Starsza pani musi fiknąć”. Dwa duże projekty trafią również do Siódemki. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Artyści i dziennikarze apelują o wprowadzenie dyrektywy o prawach autorskich. ,,Niezrozumienie przepisów"
 
- Stanowisko polskiego rządu naszym zdaniem nie odpowiada rzeczywistym potrzebom twórców, zwłaszcza stanowisko Ministerstwa Kultury. Od lat przecież twórcy kultury, środowisko prosi o poparcie tej dyrektywy, wskazując, że chodzi im o ochronę kultury polskiej i rodzimych twórców - podkreśla Marek Frąckowiak, dyrektor Izby Wydawców Prasy, oceniając prace nad unijną dyrektywą o prawach autorskich. Artyści w manifeście "Razem Dla Kultury" apelują o przyjęcie art. 11 i 13 dyrektywy. więcej
 
 
RMF FM liderem wpływów z reklam w 2018 r. " Radio jest w znakomitej kondycji, rosną ceny reklam"
 
Stacje radiowe w 2018 roku zwiększyły wpływy reklamowe o 11,3 proc., do 7,38 mld zł, a najwięcej zarobiło RMF FM. - Radio jest w znakomitej kondycji. W tym roku estymujemy dalszy wzrost - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe Media Hub.   więcej
 
 
Skargi do KRRiT na manipulacje w TVP oraz mowę nienawiści w TVN24 i Polsat News po śmierci Adamowicza
 
W ostatnich dniach do KRRiT oprócz kilkudziesięciu skarg na animację w „Minęła 20” i „Wiadomości” z 14 stycznia skierowano też po kilka skarg na relacje w TVP3 i „Wiadomościach” z pogrzebu Macieja Adamowicza oraz programy publicystyczne w TVN24 i Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polki.pl na czele serwisów kobiecych. Kafeteria.pl, Kobieta.onet.pl i oFeminin.pl w dół (TOP10)
 
Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanie największy zasięg mają Polki.pl, który w skali roku osiągnął też duży wzrost odwiedzalności. Znaczące spadki zanotowały natomiast Kafeteria.pl, Kobieta.onet.pl i oFeminin.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bojkotując TVP Platforma Obywatelska odcina się od elektoratu, do którego nie ma łatwego dotarcia więcej
 
16 mln zł zebrano w zbiórce na Facebooku. ,,Hołd dla prezydenta Adamowicza" więcej
 
Strona główna Onetu mimo spadku nadal zasięgowo przed WP.pl. Sporo w dół o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl więcej
 
Agnieszka Odorowicz: zaskoczeniem będzie brak Oscara dla ,,Zimnej wojny" lub ,,Romy" jako filmu nieanglojęzycznego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor w redakcji ESPORT Ringier Axel Springer
STRATEG / DIGITAL STRATEGIST Firma medialna
Specjalista ds. eMarketingu Konsumenckiego Polpharma
Specjalista ds. Kolportażu Grupa ZPR Media
SENIOR SALES MANAGER Gremi Media
New Business Manager Grupa ZPR Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Sekretarz Redakcji PANI Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz TVN
Business Integration Manager [Data Sciences] Publicis Media
(Młodszy) Analityk w zespole Data Science Publicis Media
Specjalista Seo Ringier Axel Springer
Konsultant ds. Sprzedaży Regionalnej TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rekordowy budżet TVN na wiosenną ramówkę. Edward Miszczak: znaczna część środków dla TVN7

Telewizja TVN wiosną na głównej antenie pokaże cztery nowości: seriale „Szóstka”, „Odwróceni. Ojcowie i córki” i „Chyłka - Zaginięcie” oraz reality-show „Starsza pani musi fiknąć”. Dwa duże projekty trafią również do Siódemki. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Skargi do KRRiT na manipulacje w TVP oraz mowę nienawiści w TVN24 i Polsat News po śmierci Adamowicza

W ostatnich dniach do KRRiT oprócz kilkudziesięciu skarg na animację w „Minęła 20” i „Wiadomości” z 14 stycznia skierowano też po kilka skarg na relacje w TVP3 i „Wiadomościach” z pogrzebu Macieja Adamowicza oraz programy publicystyczne w TVN24 i Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Posiedzenie Rady Mediów Narodowych pod koniec stycznia, w porządku obrad brak punktu o odwołaniu zarządu TVP

Posiedzenie Rady Mediów Narodowych odbędzie się 31 stycznia br. W porządku obrad nie znalazł się punkt o odwołaniu obecnego zarządu TVP. Apelował o to członek Rady z Kukiz’15 Grzegorz Podżorny, popiera go były prezes TVP Juliusz Braun - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN nakręci drugi sezon serialu ,,Chyłka". Premiera jesienią

W jesiennej ramówce 2019 roku w Player.pl pojawi się drugi sezon serialu „Chyłka”, zatytułowany „Chyłka - Kasacja” - dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl- mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

,,Czekam w TVN" - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym TVN. ,,To pastisz, bawimy się konwencją" (wideo)

W wiosennym spocie wizerunkowym TVN występuje 17 gwiazd stacji, które chcą śpiewają specjalnie napisaną piosenkę „Czekam w TVN” oraz tańczą w rytmie disco. - Tegoroczny spot to pastisz. Bawimy się konwencją, którą na pewno odczytają nasi widzowie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Maciej Stuhr zapowiedział bojkot Telewizji Polskiej, wspierają go inni artyści

Aktor Maciej Stuhr zamierza bojkotować telewizję publiczną. - Bojkot TVP. Nie oglądam. Nie występuję - napisał. Podobne apele wystosowali artyści, którzy także zachęcają w mediach społecznościowych do nieoglądania programów publicznego nadawcy. więcej

Co trzeci Polak uwielbia maratony serialowe

Polacy są fanami binge-watchingu, czyli oglądania seriali w co najmniej kilkuodcinkowych ciągach. Taką formą konsumpcji seriali deklaruje co trzeci Polak w wieku 9-55 lat - pokazuje badanie agencji badawczej IQS. więcej

Canal+ pokaże 91. galę rozdania Oscarów

W nocy z 24 na 25 lutego br. odbędzie się 91. gala wręczenia Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W Polsce ceremonię będzie transmitować Canal+. więcej

,,Starsza pani musi fiknąć" nowym reality-show TVN. Emisja od kwietnia

W kwietniu 2019 roku TVN rozpocznie emisję nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć” będącego polską wersją „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie wezmą udział m.in.: Andrzej Piaseczny z mamą, Dawid Kwiatkowski z mamą oraz Paweł Fajdek z tatą. więcej

Za 340 mln dolarów Viacom przejmuje platformę streamingową Pluto TV

Koncern Viacom zapowiedział przejęcie platformy streamingowej Pluto TV nadającej w internecie ponad 100 kanałów tematycznych. Transakcja o wartości 340 mln dolarów ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2019 roku. więcej

Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2018 r.

W 2018 r. najszybszy internet stacjonarny oferowała Inea. Natomiast mobilny dostęp do sieci o największej szybkości mieli użytkownicy T-Mobile - wynika z zestawienia opublikowanego przez SpeedTest.pl. więcej

Kate Winslet zagra w serialu "Mare of Easttown". Nowa produkcja HBO

Aktorka Kate Winslet zagra główną rolę w serialu HBO "Mare of Easttown". więcej

GOD TV w ofercie dystrybutora Pasja TV

Spółka Pasja TV, dystrybutor kanałów telewizyjnych wzbogaciła swoją ofertę o nowy kanał religijny GOD TV. Odbiór stacji jest możliwy dzięki współpracy z European Television Guild. więcej

Nc+ pokaże mecz PGNiG Superligi NMC Górnik Zabrze - PGE VIVE Kielce w 4K UHD

W środę, 30 stycznia 2019 roku odbędzie się mecz PGNiG Superligi NMC Górnik Zabrze - PGE VIVE Kielce. Sportowe widowisko nc+ pokaże w jakości Canal+ 4K Ultra HD. więcej

,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał

W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem wpływów z reklam w 2018 r. " Radio jest w znakomitej kondycji, rosną ceny reklam"

Stacje radiowe w 2018 roku zwiększyły wpływy reklamowe o 11,3 proc., do 7,38 mld zł, a najwięcej zarobiło RMF FM. - Radio jest w znakomitej kondycji. W tym roku estymujemy dalszy wzrost - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe Media Hub.   więcej

 
Posłowie i senatorowie PO nie chcą występować w audycjach Polskiego Radia

Choć oficjalnie władze Platformy Obywatelskiej - po ogłoszonym bojkocie TVP - nie zapowiedziały bojkotu Polskiego Radia, to przedstawiciele tej partii nie chcą i nie będą występować w programach emitowanych na jego antenach. więcej

 
Piotr Gliński przerwał rozmowę z Robertem Mazurkiem w RMF FM po pytaniach o obniżenie dotacji dla ECS (wideo)

Minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński wyszedł ze studia RMF FM w czasie wywiadu prowadzonego przez Roberta Mazurka. Nie chciał odpowiadać na pytania o niższą dotację dla Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w II półroczu. Trójka wyprzedziła Radio Kielce

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w drugim półroczu ub.r. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
RMF FM liderem wpływów z reklam w 2018 r. " Radio jest w znakomitej kondycji, rosną ceny reklam"

Stacje radiowe w 2018 roku zwiększyły wpływy reklamowe o 11,3 proc., do 7,38 mld zł, a najwięcej zarobiło RMF FM. - Radio jest w znakomitej kondycji. W tym roku estymujemy dalszy wzrost - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe Media Hub.   więcej

,,Czekam w TVN" - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym TVN. ,,To pastisz, bawimy się konwencją" (wideo)

W wiosennym spocie wizerunkowym TVN występuje 17 gwiazd stacji, które chcą śpiewają specjalnie napisaną piosenkę „Czekam w TVN” oraz tańczą w rytmie disco. - Tegoroczny spot to pastisz. Bawimy się konwencją, którą na pewno odczytają nasi widzowie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska

Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła w Henkel Polska funkcję dyrektora marketingu w dziale środków do prania i czystości. W firmie pracuje od siedmiu lat. więcej

,,#prawdziwaWisła" - Jakub Błaszczykowski w kampanii Wisły Kraków (wideo)

Klub piłkarski Wisła Kraków rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze. W reklamach, przygotowanych przez agencję Brainbox, występują sympatycy, trener i zawodnicy tego klubu, m.in. Jakub Błaszczykowski i Marcin Wasilewski. więcej

Google walczy z adblockami w przeglądarce Chrome. ,,To będzie ich koniec"

Google zapowiedział, że w nadchodzącej wersji przeglądarki internetowej Chrome wprowadzi rozwiązania zwiększające prywatność użytkowników i komfort korzystania z sieci. Przeciwko planowanym zmianom protestują producenci wtyczek blokujących reklamy na stronach internetowych. Ich zdaniem ulepszenia spowodują, że adblocki przestaną działać. więcej

Procter&Gamble wprowadzi opakowania wielokrotnego użytku

Koncern Procter&Gamble, który jest właścicielem takich marek, jak Pantene, Head & Shoulders, Vizir  czy Ariel ogłosił, że dla niektórych swoich produktów wprowadzi opakowania, które będą nadawać się do ponownego wykorzystania i wielokrotnego napełniania. Rozpoczyna też współpracę z platformą e-commerce Loop, na której będzie sprzedawać wybrane marki. więcej

Dorota Szelągowska ambasadorką Akademii Smaku Bosch

Ambasadorką portalu marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), Akademia Smaku, została Dorota Szelągowska, projektantka wnętrz. Dołączyła do restauratora Mateusza Gesslera. więcej

Real Madryt po dwóch latach przerwy najbogatszym klubem piłkarskim w Europie. Liga angielska najzamożniejsza

Real Madryt jest liderem wśród klubów piłkarskich, jeśli chodzi o przychody w sezonie 2017/2018. Hiszpański klub zarobił 750,9 mln euro - wynika z raportu Deloitte. Na drugim miejscu znalazła się FC Barcelona (690,4 mln euro), a na trzecim zwycięzca z poprzednich lat, czyli Manchester United (666 mln euro). Dwadzieścia największych klubów zarobiło 8,3 mld euro. więcej

Ruszyły dwa przetargi reklamowe dla marki Black Energy Drink

Firma FoodCare rozpoczęła równolegle dwa przetargi reklamowe związane z obsługą marki napoju energetycznego Black Energy Drink. więcej

UOKiK ukarał Black Red White za mylące reklamy promocji ,,Meble i dodatki bez VAT"

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 260 tys. zł kary na firmę Black Red White za wprowadzające w błąd reklamy jej promocji „Meble i dodatki bez VAT” z czerwca 2017 r. więcej

Anna Lewandowska reklamuje wodę Kinga Pienińska jako towarzyszącą jej na co dzień (wideo)

Pod hasłem „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Kinga Pienińska (produkowanej przez Oshee Polska) z udziałem Anny Lewandowskiej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Stor9 i Vitelloni. więcej

V&P wygrywa przetarg Volkswagen Financial Services

Agencja reklamowa V&P wygrała przetarg na obsługę marketingowo-reklamową marki Volkswagen Financial Services w Polsce. Umowę podpisano na trzy lata, począwszy od stycznia 2019 r. więcej

Edgar Watches odpowiada na spot Gillette reklamą pokazującą mężczyzn z innej strony (wideo)

Producent zegarków, firma Edgar Watches rozpoczął kampanię reklamową, która jest odpowiedzią na krytykowany ostatni spot marki Gillette „We Believe: The Best Man Can Be”. więcej

,,Audiobooki bez limitu" w kampanii EmpikGO (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji mobilnej EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”. więcej

Konrad Dybka digital coordination managerem w Digital Resolution

Konrad Dybka awansował w strukturach agencji Digital Resolution (Grupa OMD) obejmując stanowisko digital coordination managera. W ramach nowych obowiązków będzie odpowiedzialny m.in. za obsługę digitalową Bayera. więcej

Lotos uruchomi restauracje Subway przy kolejnych 11 stacjach

Ogólnopolska sieć paliwowa Lotos planuje otwarcie 11 nowych barów kanapkowych Subway w pierwszej połowie br.  Spółka zarządza obecnie 24 restauracjami tej sieci i jest największym franczyzobiorcą marki Subway w Polsce. więcej

Nescafe promuje się z Sucharem Codziennym kampanią ,,Suchary do kawy"

Marka Nescafe 3in1 rozpoczyna w digitalu kampanię „Suchary do kawy", która realizowana jest we współpracy z twórcami internetowymi Suchar Codzienny. Za działania odpowiada agencja GoldenSubmarine. więcej

Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej takie agencje, jak Carat, Amplifi) przejęła agencję Filter z Seattle specjalizującą się w projektowaniu i marketingu cyfrowym. więcej

Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii sieci restauracji McDonald's w Rosji. więcej

,,Drogowe ABC" w akcji Polskiego Czerwonego Krzyża i Circle K (wideo)

Polski Czerwony Krzyż we współpracy z Circle K Polska w marcu rozpocznie w przedszkolach w całej Polsce kampanię edukacyjną o bezpieczeństwie w ruchu drogowym „Drogowe ABC”. Na stacjach Circle K ruszyła już promocja związana z tą akcją. więcej

More Bananas z obsługą Sanity i Sensilis

Krakowska agencja kreatywna More Bananas rozpoczęła obsługę w social mediach dwóch marek z branży health care - Sanity oraz Sensilis. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Artyści i dziennikarze apelują o wprowadzenie dyrektywy o prawach autorskich. ,,Niezrozumienie przepisów"

- Stanowisko polskiego rządu naszym zdaniem nie odpowiada rzeczywistym potrzebom twórców, zwłaszcza stanowisko Ministerstwa Kultury. Od lat przecież twórcy kultury, środowisko prosi o poparcie tej dyrektywy, wskazując, że chodzi im o ochronę kultury polskiej i rodzimych twórców - podkreśla Marek Frąckowiak, dyrektor Izby Wydawców Prasy, oceniając prace nad unijną dyrektywą o prawach autorskich. Artyści w manifeście "Razem Dla Kultury" apelują o przyjęcie art. 11 i 13 dyrektywy. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży. ,,Na Żywo" najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem było „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Artyści i dziennikarze apelują o wprowadzenie dyrektywy o prawach autorskich. ,,Niezrozumienie przepisów"

- Stanowisko polskiego rządu naszym zdaniem nie odpowiada rzeczywistym potrzebom twórców, zwłaszcza stanowisko Ministerstwa Kultury. Od lat przecież twórcy kultury, środowisko prosi o poparcie tej dyrektywy, wskazując, że chodzi im o ochronę kultury polskiej i rodzimych twórców - podkreśla Marek Frąckowiak, dyrektor Izby Wydawców Prasy, oceniając prace nad unijną dyrektywą o prawach autorskich. Artyści w manifeście "Razem Dla Kultury" apelują o przyjęcie art. 11 i 13 dyrektywy. więcej

Polki.pl na czele serwisów kobiecych. Kafeteria.pl, Kobieta.onet.pl i oFeminin.pl w dół (TOP10)

Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanie największy zasięg mają Polki.pl, który w skali roku osiągnął też duży wzrost odwiedzalności. Znaczące spadki zanotowały natomiast Kafeteria.pl, Kobieta.onet.pl i oFeminin.pl. więcej

Google News może zniknąć z Europy po wprowadzeniu dyrektywy o prawach autorskich. ,,Straszak w dyskusji o pieniądzach"

Koncern Google rozważa możliwość zamknięcia platformy Google News dla użytkowników w Europie po wprowadzeniu nowej unijnej dyrektywy o prawach autorskich. Branża reaguje na takie deklaracje z dystansem. - To zwykły straszak w dyskusji o pieniądzach. Brak Google News nie będzie problemem ani dla wydawców, ani dla samego Google - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.   więcej

Google walczy z adblockami w przeglądarce Chrome. ,,To będzie ich koniec"

Google zapowiedział, że w nadchodzącej wersji przeglądarki internetowej Chrome wprowadzi rozwiązania zwiększające prywatność użytkowników i komfort korzystania z sieci. Przeciwko planowanym zmianom protestują producenci wtyczek blokujących reklamy na stronach internetowych. Ich zdaniem ulepszenia spowodują, że adblocki przestaną działać. więcej

BusinessClick przenosi dział sprzedaży do Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska oraz BusinessClick zdecydowały się połączyć działy sprzedaży. Firma ma pełnić funkcję doradczą w obszarze performance, zapewniać prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych. więcej

BuzzFeed redukuje zatrudnienie, ponad 200 pracowników straci pracę

Serwis BuzzFeed planuje redukcję załogi. Według zapowiedzi w najbliższym czasie pracę w firmie ma stracić 225 osób, co stanowi około 15 procent personelu. Powodem decyzji jest cięcie kosztów spowodowane niższymi niż zakładane przychodami wydawcy. więcej

Facebook wprowadza Page Quality, narzędzie do kontrolowania usuniętych treści dla wydawców stron

Facebook udostępnił wydawcom i twórcom stron nowe narzędzie o nazwie Page Quality. Dzięki niemu można na bieżąco kontrolować jakie treści publikowane w serwisie przez konkretną stronę zostały zablokowane z powodu łamania regulaminu Facebooka. więcej

Za 340 mln dolarów Viacom przejmuje platformę streamingową Pluto TV

Koncern Viacom zapowiedział przejęcie platformy streamingowej Pluto TV nadającej w internecie ponad 100 kanałów tematycznych. Transakcja o wartości 340 mln dolarów ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2019 roku. więcej

,,The Umbrella Academy" od 15 lutego w Netflixie (wideo)

Od 15 lutego 2019 roku w Netflixie będzie można oglądać nowy serial oryginalny „The Umbrella Academy”. Platforma właśnie udostępniła oficjalny zwiastun produkcji. więcej

Prezes UODO zapowiada pierwsze kary za nieprawidłowe przetwarzanie danych osobowych. Ponad 3 tys. skarg

Wiedza i świadomość Polaków dotyczące ochrony ich danych osobowych są coraz większe – ocenia prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych dr Edyta Bielak-Jomaa. Widać to po liczbie pytań i skarg kierowanych do urzędu od momentu rozpoczęcia stosowania RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Konsultanci UODO na specjalnej infolinii odpowiadają na ponad 90 pytań dziennie, a do tej pory wpłynęło już ponad 3 tys. skarg związanych z nieprawidłowym przetwarzaniem danych osobowych. Prezes UODO zapowiada, że wkrótce pojawią się pierwsze kary finansowe. więcej

Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2018 r.

W 2018 r. najszybszy internet stacjonarny oferowała Inea. Natomiast mobilny dostęp do sieci o największej szybkości mieli użytkownicy T-Mobile - wynika z zestawienia opublikowanego przez SpeedTest.pl. więcej

Połączenia od FlixBusa dostępne na e-Podróżnik.pl

W wyszukiwarce turystycznej e-Podróżnik.pl zaczęły być wyświetlane wszystkie połączenia autobusowe realizowane przez FlixBus. więcej

,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał

W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co trzeci Polak uwielbia maratony serialowe

Polacy są fanami binge-watchingu, czyli oglądania seriali w co najmniej kilkuodcinkowych ciągach. Taką formą konsumpcji seriali deklaruje co trzeci Polak w wieku 9-55 lat - pokazuje badanie agencji badawczej IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Karolina Rafalo na czele sprzedaży Prowly. Awansowały Karolina Zasada i Karolina Jakubik

Karolina Rafalo objęła funkcję head of sales w Prowly, firmie oferującej narzędzie dla specjalistów PR. Karolina Zasada awansowała na head of customer success, a Karolina Jakubik na senior growth specialist. więcej

PR Calling w globalnej sieci agencji PR Network

PR Calling dołączyła do grona agencji zrzeszonych w sieci Public Relations Network. więcej

Big Picture zdobyła w przetargu obsługę Go Sport

Sieć sklepów sportowych Go Sport rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations. Zwyciężyła agencja Big Picture. więcej

Piotr Kaczorek zrezygnował z pracy jako rzecznik CBA, ma spłacić kredyt w SKOK Wołomin

Zawieszony miesiąc temu rzecznik prasowy Centralnego Biura Antykorupcyjnego Piotr Kaczorek złożył rezygnację z pracy. Zobowiązał się też do spłaty kredytu zaciągniętego w SKOK Wołomin. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy dowód osobisty dostępny od 4 marca 2019 roku, Ministerstwo Cyfryzacji pokazuje wzór
Branża gier otrzyma 100 mln zł wsparcia w ramach programu NCBR GameINN
W Europie internet mobilny najlepszy we Francji, Hiszpanii i na Łotwie. Polska nie odstaje
T-Mobile udostępnia swoim pracownikom internet światłowodowy, rynkowy debiut za kilka tygodni
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2018 r.
Jest harmonogram aktualizacji smartfonów Nokia do Androida 9.0 Pie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Procter&Gamble wprowadzi opakowania wielokrotnego użytku
Real Madryt po dwóch latach przerwy najbogatszym klubem piłkarskim w Europie. Liga angielska najzamożniejsza
Branża gier otrzyma 100 mln zł wsparcia w ramach programu NCBR GameINN
Lotos uruchomi restauracje Subway przy kolejnych 11 stacjach
Prezes UODO zapowiada pierwsze kary za nieprawidłowe przetwarzanie danych osobowych. Ponad 3 tys. skarg
PKO Bank Polski z kolekcjonerską monetą na 100-lecie powstania
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Co trzeci Polak uwielbia maratony serialowe
Canal+ pokaże 91. galę rozdania Oscarów
,,The Umbrella Academy" od 15 lutego w Netflixie (wideo)
Matthew McConaughey w filmie "The Beach Bum". Pije, pali i nie ma robali ze Snoop Doggiem
Kate Winslet zagra w serialu "Mare of Easttown". Nowa produkcja HBO
Nicolas Cage w "Kolor z przestworzy". Adaptacja opowiadania H.P. Lovecrafta
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj