Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Lutego 2019
 
 
 
KRRiT nie wyciągnie konsekwencji wobec TVP za upublicznienie wizerunku protestujących
 
Oprócz pisma zastępcy Rzecznika Praw Obywatelskich oraz prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych do KRRiT w sprawie materiału w „Wiadomościach” TVP, w którym opublikowano personalia i zdjęcia uczestników protestu przed siedzibą TVP, wpłynęły jeszcze skargi indywidualne. Jak wynika z naszych informacji, KRRiT zbada sprawę, ale nie wyciągnie żadnych konsekwencji wobec nadawcy. więcej
 
 
CDA.pl ma 172 tys. subskrybentów. 28 mln zł wpływów i 5,4 mln zł zysku w ub.r.
 
Na koniec 2018 roku platforma CDA.pl miała 172,1 tys. aktywnych użytkowników płatnej oferty CDA Premium. W całym ub.r. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 60 proc. do 27,99 mln zł oraz zysku netto o do 5,39 mln zł. więcej
 
 
Zygmunt Solorz chce, żeby Cyfrowy Polsat wypłacał wyższą dywidendę - minimum 1,8 mld zł przez 3 lata
 
Zygmunt Solorz, większościowy akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu, zaproponował, żeby firma przez najbliższe trzy lata wypłaciła dywidendy wynoszące minimum 1,8 mld zł. Zarząd firmy oszacuje możliwości finansowe pod tym kątem i zdecyduje, czy zmieniać politykę dywidendową. więcej
 
 
Telewizja Polska żąda przeprosin i wpłaty na WOŚP od członków Towarzystwa Dziennikarskiego za oświadczenie ,,dość mowy nienawiści w TVP"
 
TVP wysłała do Towarzystwa Dziennikarskiego wezwanie przedprocesowe z żądaniem przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publikacją oświadczenia". Żąda też wpłacenia tys. złotych na cel charytatywny od każdego z sygnatariuszy pisma. - Nie zmieniliśmy zdania na temat dziennikarstwa uprawianego przez TVP. Jesteśmy gotowi bronić naszej opinii przed sądem - zapowiadają członkowie organizacji. więcej
 
 
Zebrano ponad 130 podpisów pod apelem w obronie zwolnionych fotoreporterów PAP
 
PAP pod koniec stycznia br. nie przedłużyła umów czterem fotoreporterom zatrudnionym w agencji. W akcję w ich obronie zaangażował się Maksymilian Rigamonti, który w tej sprawie zbierał podpisy pod listem otwartym do szefa Rady Mediów Narodowych. Pod apelem podpisała się ponad setka fotografów, Krzysztof Czabański ma rozpatrzyć pismo w przyszłym tygodniu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Krzysztof Ziemiec o obraźliwych komentarzach: Wypowiadam się w imieniu wszystkich, których dotyka hejt więcej
 
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. ,,Fakt" najchętniej kupowany więcej
 
Oglądalność TVN24 w styczniu wzrosła o 30 proc., traci TVP Info. TV Republika najbardziej w dół więcej
 
TVP szuka firmy do badania oglądalności telewizji. Nielsen: o udziale w przetargu zdecydujemy po analizie dokumentów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SPECJALISTA DS. REKLAMY I SPONSORINGU nc+
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista ds. sprzedaży licencji MPLC
Menadżer ds. sprzedaży reklamy multimedialnej Edipresse Polska
Manager ds. sprzedaży licencji MPLC
Administrator Systemów Komputerowych TVN
Redaktor Wydawnictwo Bauer
MONTAŻYSTA TVN
OPERATOR KAMERY TVN
Dźwiękowiec TVN
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Analityk w Zespole Analiz i Zarządzania Czasem Reklamowym Biura Reklamy TVP
Digital & Marketing Manager Randstad
Data Performance Expert TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT nie wyciągnie konsekwencji wobec TVP za upublicznienie wizerunku protestujących

Oprócz pisma zastępcy Rzecznika Praw Obywatelskich oraz prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych do KRRiT w sprawie materiału w „Wiadomościach” TVP, w którym opublikowano personalia i zdjęcia uczestników protestu przed siedzibą TVP, wpłynęły jeszcze skargi indywidualne. Jak wynika z naszych informacji, KRRiT zbada sprawę, ale nie wyciągnie żadnych konsekwencji wobec nadawcy. więcej

Zygmunt Solorz chce, żeby Cyfrowy Polsat wypłacał wyższą dywidendę - minimum 1,8 mld zł przez 3 lata

Zygmunt Solorz, większościowy akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu, zaproponował, żeby firma przez najbliższe trzy lata wypłaciła dywidendy wynoszące minimum 1,8 mld zł. Zarząd firmy oszacuje możliwości finansowe pod tym kątem i zdecyduje, czy zmieniać politykę dywidendową. więcej

Telewizja Polska żąda przeprosin i wpłaty na WOŚP od członków Towarzystwa Dziennikarskiego za oświadczenie ,,dość mowy nienawiści w TVP"

TVP wysłała do Towarzystwa Dziennikarskiego wezwanie przedprocesowe z żądaniem przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publikacją oświadczenia". Żąda też wpłacenia tys. złotych na cel charytatywny od każdego z sygnatariuszy pisma. - Nie zmieniliśmy zdania na temat dziennikarstwa uprawianego przez TVP. Jesteśmy gotowi bronić naszej opinii przed sądem - zapowiadają członkowie organizacji. więcej

,,Dance, dance, dance" od 2 marca w TVP2. W jury Ewa Chodakowska, Ida Nowakowska i Robert Kubisz

Od 2 marca TVP2 rozpocznie emisję nowego show „Dance, dance, dance”, w którym wykorzystane będą elementy rzeczywistości rozszerzonej. Gospodarzami programu będą: Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel, a w jury znajdą się: Ewa Chodakowska, Ida Nowakowska i Robert Kubisz. więcej

,,Nokaut" nowym serialem Czwórki. Emisja od 5 marca

We wtorek, 5 marca 2019 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego cotygodniowego komediowego serialu „Nokaut” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rodzinny interes" od 4 marca w TV Puls. W jednym z odcinków pojawi się Adek z ,,Lombard. Życie pod zastaw".

Od 4 marca TV Puls rozpocznie emisję nowego serialu „Rodzinny interes”, który będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 17.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Randka z nieznajomym 2" od marca w Polsat Cafe. Maria Konarowska nową gospodynią

W marcu 2019 roku Polsat Cafe rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Randka z nieznajomym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nową gospodynią produkcji została Maria Konarowska, która w tej roli zastąpiła Joannę Lazer z Red Lips. więcej

Szef Agrounii uzasadnił w TV Republika pozwanie stacji za tekst o ,,ruskiej agenturze" (wideo)

Michał Kołodziejczak, założyciel organizacji rolniczej Agrounia, pozwał Telewizję Republika za tekst na jej stronie internetowej, w którym opis jego wywiadu radiowego zatytułowano „Ruska agentura rozpoczyna akcję?!”. - Nie będziecie psuć mojego dobrego imienia. Dla mnie to jest potwarz - stwierdził w czwartek na antenie TV Republika. więcej

,,Sablewska o stylu. Na okazje" - nowy program Mai Sablewskiej wiosną w TVN Style

Od marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Sablewska o stylu. Na okazje”, w którym stylistka Maja Sablewska przeprowadzi metamorfozy kobiet i mężczyzn. więcej

Rafał Zawierucha nakręcił dla Canal+ dokument o Oscarach. Premiera 16 lutego

Grający w filmie Quentina Tarantino polski aktor Rafał Zawierucha pokaże w Canal+ kulisy gali wręczenia Oscarów. Film dokumentalny „Zawierucha w Hollywood” stacja wyemituje w sobotę 16 lutego. więcej

TVP.info mimo dementi Edyty Żemły wymieniło ją w tekście jako osobę, do której dzwonili manifestujący przed siedzibą stacji

Na portalu internetowym TVP Info w artykule o rozmowach protestujących przed siedzibą tej stacji podano, że według internautów chcieli dzwonić do dziennikarki Onetu Edyty Żemły. Żemła kilka godzin przed publikacją tekstu zapewniła, że nie kontaktowała się z demonstrantami, ale jej stanowiska nie dodano w artykule. - Sorry, teraz siadłem dopiero do komputra - tłumaczył Cezary Gmyz. więcej

W obliczu Brexitu Discovery przenosi do Niemiec koncesje na nadawanie 19 kanałów

Koncern Discovery wystąpił do regulatora rynku medialnego w Bawarii o przyznanie koncesji na nadawanie 19 kanałów w krajach skandynawskich. Prośba jest spowodowana zapowiedzianym Brexitem, dotąd bowiem koncesje zostały uzyskane od brytyjskiego Ofcomu i przestaną obowiązywać po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię. więcej

HBO pokazało pierwsze zdjęcia z serialu "Gra o tron 8"

HBO pokazała pierwsze oficjalne zdjęcia z planu finałowego sezonu "Gry o tron". Premiera w Polsce w HBO i HBO GO 15 kwietnia. więcej

Barbara Williams wiceprezesem CBC, odchodzi Heather Conway

Barbara Williams została wiceprezesem Canadian Broadcasting Corporation (CBC), kanadyjskiego nadawcy publicznego. Będzie odpowiadać za anglojęzyczne kanały stacji, a na stanowisku zastąpi odchodzącą z firmy Heather Conway. więcej

,,Bestsellery Empiku 2018" z transmisją w TVN. Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk zrelacjonują galę w internecie

W środę 13 lutego br. podczas uroczystej gali po raz dwudziesty wręczone zostaną „Bestsellery Empiku”. Wydarzenie obejrzą na żywo widzowie TVN, a internetową relację z czerwonego dywanu przeprowadzą Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk. więcej

Canal+ pokaże galę Orły 2019. Seriale Netfliksa, Showmaksa i HBO z szansą na nagrodę

W środę 6 lutego ogłoszono na konferencji prasowej nominacje do Polskich Nagród Filmowych Orły 2019. Po raz kolejny Canal+ został oficjalnym nadawcą ceremonii wręczenia nagród. Wydarzenie odbędzie się 25 marca 2019 r. w Teatrze Polskim. więcej

Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM na czele słuchalności w największych miastach. Eska zyskała najwięcej - tracą Trójka i Jedynka

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w 2018 roku było RMF FM. Największy wzrost udziału zanotowała Eska, a na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Freedom House: media w Polsce pluralistyczne, te publiczne i o. Rydzyka otwarcie popierają rząd

W tegorocznym raporcie organizacji Freedom House o stanie demokracji Polska uzyskała 84 pkt na 100, o jeden mniej niż rok wcześniej. Przy ocenie rynku medialnego zwrócono uwagę, że media publiczne otwarcie popierają obóz rządzący i mocno krytykują opozycję. więcej

 
,,Europa po polsku" - cykl słuchowisk w radiowej Dwójce z dziełami literatury europejskiej

W niedzielę 10 lutego br. Program II Polskiego Radia wyemituje transmisję „Fausta” Goethego z Teatru Polskiego w Warszawie. Spektakl zainauguruje nowy cykl z dziełami literatury europejskiej - „Europa po polsku” więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma

Największym reklamodawcą wśród producentów farmaceutyków w 2018 roku był Aflofarm Farmacja Polska, który podobnie jak Polpharma zmniejszył budżet reklamowy w ub.r. Firmy z tej branży w ub.r. obcięły wydatki w radiu, kinach i na outdoorze zwiększając zarazem nakłady w prasie i telewizji. więcej

Publicis Groupe ze spadkiem przychodów w IV kwartale, liczy na 4 proc. wzrost do 2020 roku

Publicis Groupe miała w IV kwartale ub.r. przychody w wysokości 2,49 mld euro, czyli 0,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Władze holdingu tłumaczą to głównie spadkiem wydatków reklamowych największych klientów. Podtrzymują prognozę wzrostu wpływów o 4 proc. do 2020 roku. więcej

,,100 lat śmiałych decyzji" w spocie z okazji 100-lecia PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął emisję spotu „100 lat śmiałych decyzji” przygotowanego specjalnie z okazji 100-lecia jego istnienia. Przy kampanii pracowały firmy Watch Out Studio  Platige Image, Agencja Warszawa i Havas Media. więcej

Diesel w nowej reklamie drwi z influencerów (wideo)

Odzieżowa marka Diesel w swojej najnowszej kampanii zwraca uwagę na codzienne zwyczaje infleuncerów, drwiąc w pewnym sensie z ich sposobu bycia. I zachęca: „Be a follower”. więcej

Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)

Ruszyła nowa kampania Biedronki (Jeronimo Martins Polska), wspierająca ofertę produktów z kuchni włoskiej. Akcję „W 100% autentycznie włoskie” zrealizowano wspólnie z Italian Trade Agency - Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich. więcej

Coca-Cola promuje się muralem autorstwa Piotr Młodożeńca

Na warszawskiej Pradze powstał nowy mural Coca-Coli, autorstwa Piotra Młodożeńca. Promuje szklaną butelkę napoju, która od stycznia pojawiła się w sprzedaży detalicznej. więcej

Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną ,,Stay Playful". W reklamie Wiz Khalifa (wideo)

Należąca do koncernu Mondelez marka słodyczy Oreo uruchamia globalną platformę kreatywną "Stay Playful", rozpoczynając od kampanii telewizyjnej w Ameryce Północnej, w której uczestniczy muzyk Wiz Khalifa i jego pięcioletni syn. więcej

Rodzice osób nieheteronormatywnych w reklamie telekomu Spark (wideo)

Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTLine przygotowali kampanię hołdującą wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących społeczność LGBTQIA+. więcej

Nowe logo podkarpackiego miasta i gminy Lesko

Lesko ma nowe logo, którego autorem jest Dominik Niziński. więcej

Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City

PKN Orlen został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City w Polsce, w których wyświetlane są filmy w formacie 4DX. Od początku roku tego typu sale 4DX noszą nazwę "Verva 4DX". więcej

Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal dyrektorkami strategii w Ogilvy

Klara Markiewicz oraz Joanna Uniwersal objęły stanowiska strategic director w Ogilvy. Dla Markiewicz to awans po sześciu latach pracy w agencji. Uniwersal przeszła z brytyjskiego oddziału firmy. więcej

Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska. więcej

Milena Wieleńska account managerem w LifeTube

Do zespołu sieci partnerskiej i agencji influencer marketingu LifeTube dołączyła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko account managera w dziale beauty. więcej

Platinium Cast zajmie się social mediami i influencer marketingiem dla marek Allerganu

Koncern farmaceutyczny Allergan powierzył agencji Platinium Cast obsługę marek Juvéderm i Coolscuplting w zakresie social media i influencer marketingu. więcej

Łukasz Adamski, Maciej Puławski i Mikołaj Sokołowski specjalistami Agencji Whites

Do działu performance agencji Whites dołączyło trzech specjalistów - Łukasz Adamski, Maciej Puławski i Mikołaj Sokołowski. więcej

Mariusz Sosnowski w dziale obsługi klienta Result Media

Do zespołu client service agencji Result Media dołącza nowy specjalista - Mariusz Sosnowski. więcej

Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku

Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Zebrano ponad 130 podpisów pod apelem w obronie zwolnionych fotoreporterów PAP

PAP pod koniec stycznia br. nie przedłużyła umów czterem fotoreporterom zatrudnionym w agencji. W akcję w ich obronie zaangażował się Maksymilian Rigamonti, który w tej sprawie zbierał podpisy pod listem otwartym do szefa Rady Mediów Narodowych. Pod apelem podpisała się ponad setka fotografów, Krzysztof Czabański ma rozpatrzyć pismo w przyszłym tygodniu. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w 2018 roku, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Dragons" nowym dziecięcym dwumiesięcznikiem Media Service Zawada

W czwartek, 7 lutego na rynku ukazał się pierwszy numer nowego dziecięcego dwumiesięcznika Media Service Zawada „Dragons”. Magazyn jest adresowany do dzieci w wieku 6-12 lat, fanów kultowej animacji „Jak wytresować smoka”. więcej

NBP chce przeprosin i 300 tys. zł za słowa posła PO w tekście ,,Gazety Wyborczej" o Adamie Glapińskim

Narodowy Bank Polski skierował pozew sądowy dotyczący artykułu Dominiki Wielowieyskiej w „Gazecie Wyborczej” o prezesie NBP Adamie Glapińskim. Domaga się przeprosin i 300 tys. zł na cel społeczny, m.in. od wypowiadającego się w tekście posła PO Sławomira Neumanna. więcej

 
 
 
INTERNET
 
CDA.pl ma 172 tys. subskrybentów. 28 mln zł wpływów i 5,4 mln zł zysku w ub.r.

Na koniec 2018 roku platforma CDA.pl miała 172,1 tys. aktywnych użytkowników płatnej oferty CDA Premium. W całym ub.r. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 60 proc. do 27,99 mln zł oraz zysku netto o do 5,39 mln zł. więcej

Twitter na plusie w 2018 r. i z ponad 3 mld USD przychodu. Maleje liczba użytkowników

Twitter zarówno w IV kwartale, jak i całym 2018 roku zanotował zysk i wzrost przychodu rok do roku. Zmalała jednak liczba użytkowników serwisu. więcej

Tinder ma 4,3 mln użytkowników i 805 mln dolarów przychodu

W 2018 roku firma Match Group, do której należy popularna aplikacja randkowa Tinder zanotowała 1,73 mld dolarów przychodów, a zysk operacyjny skoczył o 32 proc. W całym roku Tinder wypracował 805 mln dolarów przychodu, a liczba użytkowników na świecie wzrosła do ponad 4,3 mln. więcej

Allegro wprowadza mobilne płatności za pomocą Apple Pay

Serwis Allegro rozszerzył możliwości płacenia za zakupy w swojej aplikacji mobilnej. Użytkownicy mogą teraz dokonywać transakcji za pomocą platformy Apple Pay. Wcześniej do dyspozycji internautów oddano też płatności poprzez Google Pay oraz Blik. więcej

Jeszcze w lutym Skoda wprowadzi platformę online do sprzedaży aut

Na koniec lutego koncern Volkswagen Group Polska, który jest importerem samochodów marki Skoda zapowiedział uruchomienie specjalnej platformy internetowej do sprzedaży aut tej marki. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Christine Heffernan nową dyrektor ds. komunikacji w Grupie Tesco

Z początkiem marca br. Christine Heffernan obejmie stanowisko dyrektor ds. komunikacji w Grupie Tesco. Zastąpi Jane Lawrie, która opuszcza Tesco po ponad dwóch latach pełnienia tej funkcji. więcej

Face it! dla Ekonstal

Ekonstal, producent zbiorników oraz  kontenerowych stacji paliw, rozpoczął współpracę z agencją public relations Face it!. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
LG V40 ThinQ w Polsce za 3799 zł w prezencie z telewizorem (wideo)
mytaxi: gwarantowane ceny i promocyjne stawki w nowej usłudze Lite
Sharp: cztery nowe modele telewizorów 4K UHD Smart LED TV za 2799-5399 zł
Radeon VII - 7-nanometrowa konsumencka karta graficzna AMD za 699 USD (wideo)
Navitel: tablet T757 LTE za 499 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
mytaxi: gwarantowane ceny i promocyjne stawki w nowej usłudze Lite
Jeszcze w lutym Skoda wprowadzi platformę online do sprzedaży aut
Grupa Air France KLM zmienia nazwę linii lotniczych HOP
Ulf Magnusson prezesem Volvo Polska
Wojciech Sobieraj tworzy Vodeno
Sławomir Imianowski: z Platinum Residence na szefa Resi4Rent
Link4 klientom z Warszawy oddaje 250 zł za zmianę sprzedawcy energii
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Nokaut" nowym serialem Czwórki. Emisja od 5 marca
HBO pokazało pierwsze zdjęcia z serialu "Gra o tron 8"
W marcu premiera serialu "Pretty Little Liars: The Perfectionists". Spin off "Słodkich kłamstewek"
Tom Hanks zagra w filmie "News Of The World"
Canal+ pokaże galę Orły 2019. Seriale Netfliksa, Showmaksa i HBO z szansą na nagrodę
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj