Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Marca 2019
 
 
 
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu"
 
UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające sprawie przejęcia przez Agorę pakietu mniejszościowego Eurozetu. Marek Niechciał, prezes urzędu zapowiedział, że jeśli Agora miała zgłosić wniosek o koncentrację, a tego nie zrobiła, grozi jej i SFS Ventures kara do 10 proc. obrotu. więcej
 
 
Jedynka i Trójka z najniższą słuchalnością w historii. Rosną RMF MAXXX, Złote Przeboje i Eska
 
W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF MAXXX, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta, podobnie jak siostrzana Trójka, odnotowała najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Tomasz Sekielski zapowiada film ,,Tylko nie mów nikomu" o pedofilii w Kościele (zwiastun)
 
11 maja 2019 roku odbędzie się premiera dokumentu o pedofilii w polskim Kościele autorstwa Tomasza Sekielskiego. Dziennikarz wspólnie z bratem pracuje nad produkcją od ponad roku, teraz pokazał pierwszy zwiastun filmu „Tylko nie mów nikomu”. więcej
 
 
25 marca Apple pokaże swój serwis VOD
 
Na 25 marca 2019 roku Apple zapowiedział konferencję, na której przedstawi swój nowy serwis VOD. Platforma ma ruszyć w ciągu najbliższych tygodni i konkurować na rynku streamingu wideo z Netflixem, Amazonem czy HBO. więcej
 
 
1,59 mln widzów ,,Odwróceni. Ojcowie i córki". TVN liderem w 16-49
 
Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,59 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, ale w 16-49 stacja jest już jednak liderem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Państwowe spółki najwięcej wydają na reklamy w ,,Sieci", ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy". Rośnie ,,Gazeta Polska" więcej
 
PiS znalazł nowego wroga - środowisko LGBT. ,,Skuteczna strategia komunikacji" więcej
 
Legenda Michaela Jacksona legła w gruzach po ,,Leaving Neverland". ,,Porażająca historia HBO o manipulacji" więcej
 
Facebook przed Wirtualną Polską. W górę Polska Press - w dół RASP, YouTube i Interia (Gemius/PBI z lutego) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Strategic Partnership Manager Ringier Axel Springer Media
Stażysta Sekcji Infografiki TVN24 TVN
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Konsultant ds. Narzędzi Analitycznych TVN
Wydawca Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
DZIENNIKARZ FAKT, DZIAŁ OPINIE Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
New Business Manager GetHero
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,59 mln widzów ,,Odwróceni. Ojcowie i córki". TVN liderem w 16-49

Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,59 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, ale w 16-49 stacja jest już jednak liderem. więcej

Koniec kanału Canal+ Discovery. W jego miejsce Canal+ Dokument

Z końcem maja br. wygaśnie umowa Grupy TVN Discovery Polska i ITI Neovision, a co za tym idzie nadawcy zakończą współpracę przy wspólnym dokumentalnym kanale premium Canal+ Discovery. Zostanie on jednak przekształcony w Canal+ Dokument i w tej formie pozostanie w portfolio Canal+ u operatorów płatnej telewizji. więcej

Canal+ uruchamia serwis Canal+ Series z ofertą seriali. Miesięczny abonament od 6,99 do 11,99 euro

Grupa Canal+ uruchomiła we Francji nowy serwis VOD o nazwie Canal+ Series. W ofercie znajdują się wyłącznie seriale telewizyjne pochodzące zarówno od francuskiego nadawcy, jak i zewnętrznym producentów. Na razie w bibliotece dostępnych jest 150 seriali, opłata za dostęp do nich wynosi od 6,99 do 12 euro miesięcznie. Według zapowiedzi serwis może trafić w przyszłości na wszystkie platformy prowadzone przez Canal+. więcej

Szef BBC kpi z oglądalności seriali Netfliksa. ,,Siedem milionów widzów w 17 miesięcy"

Tony Hall, szef BBC zakpił z oglądalności seriali oferowanych brytyjskim widzom przez platformę Netflix. Według niego serialowa superprodukcja „The Crown” opowiadająca historię królowej Elżbiety II w ciągu 17 miesięcy przyciągnęła jedynie 7 mln widzów, podczas gdy tylko jeden serial nadawany przez BBC - „Bodyguard” obejrzało 17 mln Brytyjczyków w trakcie jednego miesiąca. więcej

Ekstraklasa pierwszy raz sprzedaje prawa do transmisji firmom bukmacherskim

Spółka Ekstraklasa zaczęła sprzedaż praw do transmisji meczów Lotto Ekstraklasy w najbliższych dwóch sezonach przez firmy bukmacherskie. Oferty przesłała wszystkim licencjonowanym bukmacherom działającym w Polsce. Do końca obecnego sezonu chce też sprzedać prawa do pokazywania skrótów w telewizji i internecie oraz emisji meczów za granicą. więcej

Oshee i Kinga Pienińska lokowane w odcinkach nowego ,,Big Brothera"

Producent napojów witaminowych i energetycznych Oshee Polska jest partnerem reklamowym startującej w TVN7 17 marca br. nowej edycji „Big Brothera”. W odcinkach będzie lokowana także produkowana przez tę firmę woda mineralna Kinga Pienińska. więcej

Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020

Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, właśnie zaprezentował specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. więcej

Zmarł Sebastian Podkościelny, zastępca redaktora naczelnego TVN24

W wieku 47 lat - po długiej walce z rakiem - zmarł Sebastian Podkościelny. Od 18 lat był związany z TVN24, w ostatnich latach jako zastępca redaktora naczelnego stacji i redaktor naczelny TVN24 BiS. więcej

,,Foodie Love" nowym hiszpańskim serialem HBO. Isabel Coixet scenarzystką i reżyserem

Jeszcze w tym roku w Hiszpanii rozpoczną się zdjęcia do nowego hiszpańskiego serialu HBO „Foodie Love”. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Isabel Coixet, dla której będzie to debiut telewizyjny. więcej

Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T

Konsorcjum o nazwie Project OAR przygotowuje standard, który ma pozwolić na precyzyjne adresowanie przekazu reklamowego do gospodarstw domowych korzystających z platform Smart TV. Chodzi o przygotowanie technologii, którą będą mogli w przyszłości zastosować nie tylko partnerzy projektu, ale także zewnętrzni producenci odbiorników podłączonych do internetu. Wśród współzałożycieli Project OAR są Vizio, CBS, AT&T oraz NBCUniversal. więcej

Program ,,Uwaga!" w finale INMA Global Media Awards 2019

Nadawany przez Telewizję TVN reporterski magazyn  „Uwaga!” został zakwalifikowany do finału konkursu INMA Global Media Awards 2019. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu"

UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające sprawie przejęcia przez Agorę pakietu mniejszościowego Eurozetu. Marek Niechciał, prezes urzędu zapowiedział, że jeśli Agora miała zgłosić wniosek o koncentrację, a tego nie zrobiła, grozi jej i SFS Ventures kara do 10 proc. obrotu. więcej

 
Jedynka i Trójka z najniższą słuchalnością w historii. Rosną RMF MAXXX, Złote Przeboje i Eska

W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF MAXXX, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta, podobnie jak siostrzana Trójka, odnotowała najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)

Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl. więcej

 
Beata Tadla w nowym programie Radia ZET zajmie się stereotypami

W najbliższą środę na antenie Radia ZET zadebiutuje druga audycja prowadzona przez Beatę Tadlę - „StereoTYP”. Będzie emitowana w godz. 21:00-23:00. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski

Arskom utworzył nową agencję Sport Brokers. Jednostka będzie zarządzać powierzchniami reklamowymi sportowców, influencerów oraz mediów sportowych. W gronie klientów są już m.in. Grzegorz Krychowiak, Michał Pol, Jerzy Dudek czy Andrzej Twarowski. więcej

MediaCom, WPP, Gillette i Procter&Gamble wśród zwycięzców rankingu reklamowego Warc Media100

Sieć MediaCom, holding WPP, dom mediowy MediaCom Connections TelAviv, marka Gillette, koncern Procter&Gamble i kampania reklamowa marki Gillette w Izraelu prowadzona pod hasłem „I don't roll on Shabbos” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc Media100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej

Okocim pronowane jako ,,Pierwsze Jasne Pełne w Polsce" (wideo)

Okocim (Carlsberg Polska) rozpoczyna emisję nowego spotu „Pierwsze Jasne Pełne w Polsce". To kontynuacja kampanii „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały Upside, Highnoon.pl i Initiative. więcej

Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T

Konsorcjum o nazwie Project OAR przygotowuje standard, który ma pozwolić na precyzyjne adresowanie przekazu reklamowego do gospodarstw domowych korzystających z platform Smart TV. Chodzi o przygotowanie technologii, którą będą mogli w przyszłości zastosować nie tylko partnerzy projektu, ale także zewnętrzni producenci odbiorników podłączonych do internetu. Wśród współzałożycieli Project OAR są Vizio, CBS, AT&T oraz NBCUniversal. więcej

Traffic Design odnawia szyldy na warszawskiej Pradze-Południe

Stowarzyszenie Traffic Design zrewitalizowało witryny rzemieślniczych zakładów na ulicach Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej na warszawskiej Pradze-Południe. więcej

Dziecięce wybory promują Happy Meal z owocami i warzywami w McDonald's (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa zestawów dziecięcych Happy Meal w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Bohaterami reklam są dzieci. więcej

Neutralny płciowo asystent głosowy od Vice Media i Virtue

Agencja Virtue z firmą Vice Media przedstawiły asystenta głosowego Q, który jest neutralny płciowo. Trudno jest określić, czy jego głos jest kobiecy, czy męski. więcej

Nowa Zelandia z nietypową kampanią społeczną na temat wypadków drogowych

Kampanią "Belt up. Live on" nowozelandzka rządowa agencja do spraw transportu chce przekonać mężczyzn do zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodach. Ich brak jest często przyczyną poważnych obrażeń w wypadkach drogowych. więcej

Historyczna podróż Berthy Benz w reklamie Mercedesa (wideo)

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz w swojej najnowszej reklamie przygotowanej z okazji Dnia Kobiet główną bohaterką uczynił Berthę Benz, żonę założyciela tej firmy Carla Benza. Firma złożyła tym filmem hołd kobiecie, która odegrała kluczową rolę w historii Mercedesa. więcej

Krzyżówka dla seniorów w akcji Mastercard przeciw oszustwom ,,na wnuczka"

Ruszyła niestandardowa kampania Mastercard Polska przypominająca starszym osobom, jak uchronić się przed wyłudzeniami opartymi na tzw. metodzie na wnuczka. Akcję przygotowały firmy marketingowe McCann Worldgroup i Carat Polska. więcej

Change Serviceplan rozszerza współpracę z BMW

Agencja reklamowa Change Serviceplan (Group One) zajęła się adaptacją najnowszej kampanii reklamowej BMW "Zawsze na prowadzeniu". Działania prowadzone są na dziewięciu rynkach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Grecji, Rumunii, na Węgrzech i Bułgarii. więcej

Paczki za pobraniem z DHL do odbioru w Żabce

Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach sieci Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. więcej

Michał Ceglarz awansował w Focus Media Group

Michał Ceglarz objął stanowisko group account managera w Focus Media Group. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. więcej

Zuzanna Budziszewska: z Foszer Sawicki do Match&Spark

Do zespołu agencji Match&Spark dołączyła Zuzanna Budziszewska, objęła nowo utworzone stanowisko business development managera w dziale reklamy. Przez ostatnich dziewięć miesięcy pracowała w domu produkcyjnym Foszer Sawicki. więcej

Dentsu X będzie reklamować firmę pożyczkową Lendo Polska

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Dentsu X zajmie się kompleksową obsługą reklamową platformy internetowej Lendo Polska - oddziału szwedzkiego pośrednika finansowego. więcej

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce powierza budżet mediowy Grupie Mediacore

Grupa Mediacore będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w 2019 roku. więcej

Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa

Do kierowanego przez Bartosza Gomółkę działu strategii BBDO Warszawa dołączył Michał Sławiński. Objął stanowisko senior digital stratega. więcej

Cannes Lions 2019: założyciele Goodby Silverstein & Partners z nagrodą Lion of St. Mark

Jeff Goodby i Rich Silverstein, założyciele agencji reklamowej Goodby Silverstein & Partners, odbiorą nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

Agata Różycka wzmacnia zespół agencji Cord Warsaw

Agata Różycka dołączyła do warszawskiego biura agencji Cord Warsaw obejmując stanowisko junior music supervisora. Wcześniej pracowała w dziale marketingu Procter&Gamble Polska. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu"

UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające sprawie przejęcia przez Agorę pakietu mniejszościowego Eurozetu. Marek Niechciał, prezes urzędu zapowiedział, że jeśli Agora miała zgłosić wniosek o koncentrację, a tego nie zrobiła, grozi jej i SFS Ventures kara do 10 proc. obrotu. więcej

Szef ZNP pozwie za okładkę ,,Gazety Polskiej". ,,Jawne nawoływanie do nienawiści"

Sławomir Broniarz, prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego zapowiedział pozew przeciwko „Gazecie Polskiej” za najnowszą okładkę tygodnika. - Jest jawnym nawoływaniem do nienawiści - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Krzysztof Czabański poprosił szefa PAP o informacje ws. zakończenia współpracy z 4 fotoreporterami agencji

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zwrócił się z prośbą o informację do prezesa PAP, Wojciecha Surmacza w sprawie zakończenia współpracy z czterema fotoreporterami agencji. To odpowiedź na pismo Maksymiliana Rigamontiego, który protestował przeciwko nieprzedłużeniu z nimi współpracy. Pod jego listem podpisało się ponad 180 fotoreporterów. więcej

Rupert Murdoch chce podziału Google'a. To ma złamać reklamowy monopol koncernu

Należący do Ruperta Murdocha koncern wydawniczy News Corp zaapelował do australijskiej komisji antymonopolowej o podziału koncernu Google na mniejsze spółki. Zdaniem News Corp Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku medialnym i reklamowym uniemożliwiając na nim rozwój uczciwej konkurencji. więcej

Sąd uchylił 120 tys. zł grzywny dla Jerzego Urbana za karykaturę Jezusa Chrystusa w ,,Nie"

Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił wyrok pierwszej instancji skazujący Jerzego Urbana na 120 tys. zł grzywny za obrazę uczuć religijnych na okładce tygodnika „Nie” pokazującej przerobiony wizerunek Jezusa Chrystusa. Sprawa została skierowana do ponownego rozpatrzenia. więcej

,,Życie dla Gdańska. Paweł Adamowicz" - w sprzedaży wydanie specjalne ,,Gazety Wyborczej"

Od wtorku, 12 marca br. w kioskach dostępne jest wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” (Agora), poświęcone Pawłowi Adamowiczowi. W magazynie redakcja opowiada, jakim był człowiekiem, w jakie ideały wierzył i jakie miał pomysły na Gdańsk, które realizował. więcej

Według UOKiK rynek druku prasy jest ,,wysoce skoncentrowany"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenił, że rynek druku prasy jest „wysoce skoncentrowany”. Nie przedstawił jednak drukarniom zarzutów. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży w 2018 roku. ,,PC Format" stracił najwięcej

W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bronisław Wildstein: Kulczykowie zwrócili mi koszty procesu tuż przed publikacją tekstu zarzucającego im brak płatności

W połowie lutego Bronisław Wildstein na łamach „Sieci” (Fratria) poinformował, że komornik bezskutecznie stara się wyegzekwować od Dominiki i Sebastiana Kulczyków koszty przegranego przez nich procesu sądowego. Kulczyk Investments zapewnił, że te koszty zostały w całości uiszczone. - Kulczykowie przelali na konto mojego adwokata koszty przegranego procesu w momencie, kiedy oddałem do druku tekst informujący, że nie chcą tego zrobić. Adwokat, który był za granicą, nie zdążył poinformować mnie o tym na czas - tłumaczy Wildstein w nowym numerze „Sieci”. więcej

Wydania specjalne Burda Archiwum dla kolekcjonerek w kioskach

Od 13 marca w sklepach pojawi się kontynuacja serii dla kolekcjonerów „Burda Archiwum”, w ramach której będzie można kupić cztery pakiety do wyboru dwóch archiwalnych numerów miesięcznika lub specjalnego wydania. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Tomasz Sekielski zapowiada film ,,Tylko nie mów nikomu" o pedofilii w Kościele (zwiastun)

11 maja 2019 roku odbędzie się premiera dokumentu o pedofilii w polskim Kościele autorstwa Tomasza Sekielskiego. Dziennikarz wspólnie z bratem pracuje nad produkcją od ponad roku, teraz pokazał pierwszy zwiastun filmu „Tylko nie mów nikomu”. więcej

25 marca Apple pokaże swój serwis VOD

Na 25 marca 2019 roku Apple zapowiedział konferencję, na której przedstawi swój nowy serwis VOD. Platforma ma ruszyć w ciągu najbliższych tygodni i konkurować na rynku streamingu wideo z Netflixem, Amazonem czy HBO. więcej

RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)

Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl. więcej

Canal+ uruchamia serwis Canal+ Series z ofertą seriali. Miesięczny abonament od 6,99 do 11,99 euro

Grupa Canal+ uruchomiła we Francji nowy serwis VOD o nazwie Canal+ Series. W ofercie znajdują się wyłącznie seriale telewizyjne pochodzące zarówno od francuskiego nadawcy, jak i zewnętrznym producentów. Na razie w bibliotece dostępnych jest 150 seriali, opłata za dostęp do nich wynosi od 6,99 do 12 euro miesięcznie. Według zapowiedzi serwis może trafić w przyszłości na wszystkie platformy prowadzone przez Canal+. więcej

Szef BBC kpi z oglądalności seriali Netfliksa. ,,Siedem milionów widzów w 17 miesięcy"

Tony Hall, szef BBC zakpił z oglądalności seriali oferowanych brytyjskim widzom przez platformę Netflix. Według niego serialowa superprodukcja „The Crown” opowiadająca historię królowej Elżbiety II w ciągu 17 miesięcy przyciągnęła jedynie 7 mln widzów, podczas gdy tylko jeden serial nadawany przez BBC - „Bodyguard” obejrzało 17 mln Brytyjczyków w trakcie jednego miesiąca. więcej

Rupert Murdoch chce podziału Google'a. To ma złamać reklamowy monopol koncernu

Należący do Ruperta Murdocha koncern wydawniczy News Corp zaapelował do australijskiej komisji antymonopolowej o podziału koncernu Google na mniejsze spółki. Zdaniem News Corp Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku medialnym i reklamowym uniemożliwiając na nim rozwój uczciwej konkurencji. więcej

Radosław Włoda dyrektorem handlowym Mobiem. W Interii zastąpiła go Dorota Wojnarowska

Nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji marketingu mobilnego Mobiem (należącej do Grupy Interia) objął Radosław Włoda. Zwolnioną przez niego funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia przejęła natomiast Dorota Wojnarowska. więcej

Nowy program kulinarny w WP ,,Tradycyjnie pyszne", prowadzącą Natalia Paździor

Od 13 marca rusza nowy program kulinarny w Telewizji WP „Tradycyjnie pyszne”. Prowadząca będzie Natalia Paździor, znana widzom MasterChef Junior. Produkcja powstaje we współpracy z firmą Wawel. więcej

Unia Europejska zmusi Google i Facebooka do powołania przedstawicieli prawnych. Mają pomagać w ściganiu przestępców

Nowe europejskie regulacje zmuszą internetowe serwisy spoza Unii Europejskiej do wyznaczenia przedstawicieli prawnych w każdym państwie członkowskim. Ich zadaniem będzie ułatwianie kontaktów pomiędzy firmami technologicznymi a wymiarem sprawiedliwości w konkretnym kraju, chodzi między innymi o udostępnianie informacji na temat użytkowników podejrzanych o popełnienie przestępstwa. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Patryk Polkowski w zespole Kantar Polska

Patryk Polkowski dołącza do zespołu Kantar na stanowisko domain leader w domenie brand guidance. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zofia Bugajna-Kasdepke jurorką na festiwalu Dubai Lynx

Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu MSL, będzie oceniała prace w kategorii public relaions na tegorocznym festiwalu Dubai Lynx. Jego organizatorem jest Cannes Lions. więcej

Katarzyna Mazurkiewicz nie jest już rzecznikiem prasowym Kulczyk Investments

Pracę w Kulczyk Investments jako dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy zakończyła Katarzyna Mazurkiewicz. Wcześniej była związana m.in. z Luma Investment, Grupą PKP i Totalizatorem Sportowym. więcej

New Balance stawia na Snow PR

Snow PR rozpoczyna współpracę z marką obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych New Balance. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Powstanie serwis z danymi o natężeniu promieniowania elektromagnetycznego. Koszt: 11 mln zł
Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T
Neutralny płciowo asystent głosowy od Vice Media i Virtue
35,8 mld USD na systemy sztucznej inteligencji w 2019 r.
Szybki wzrost na rynku wearables. Apple liderem
2019 trzecim z rzędu rokiem spadku dla rynku smartfonów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Mali sklepikarze chcą od premiera Morawieckiego wycofania się z ograniczeń handlu w niedzielę
Paczki za pobraniem z DHL do odbioru w Żabce
35,8 mld USD na systemy sztucznej inteligencji w 2019 r.
Szybki wzrost na rynku wearables. Apple liderem
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku szuka reżysera filmu ,,Gdańsk 1939"
,,Foodie Love" nowym hiszpańskim serialem HBO. Isabel Coixet scenarzystką i reżyserem
Lucy Hale w serialu "Katy Keene". Spin off "Riverdale"
Morgan Freeman w filmie "The Hitman's Wife's Bodyguard"
Netflix zapowiada trzeci sezon serialu "Santa Clarita Diet"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj