Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Marca 2019
 
 
 
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów
 
Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych. Po tym, jak do ostatniego - prowadzonego kilka tygodni temu postępowania - nie zgłosił się żaden instytut, nadawca złagodził wiele zapisów zawartych w projekcie umowy, którą zamierza zawrzeć z wybraną firmą. Zmniejszono m.in. poziom utrzymania rotacji gospodarstw w panelu, wymaganą liczbę monitorowanych stacji tv. Zlikwidowano też zapis o obniżeniu wynagrodzenia w przypadku wskazanych w razie kontroli nieprawidłowości. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Rafał Wolnomiejski w zarządzie Dentsu Aegis Network Polska
 
Od kwietnia do zarządu Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, Posterscope i Hypermedia) dołączy Rafał Wolnomiejski, do niedawna związany z GroupM (WPP). Obejmie rolę szefa pionu commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca. więcej
 
 
,,Stulecie Winnych" mają o 630 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem
 
Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” ogląda średnio 2,89 mln osób, o 630 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego. więcej
 
 
,,Sieci", ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" z rekordowymi spadkami
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Lisiecki nie opuścił aresztu mimo wpłacenia kaucji, bo sąd uwzględnił zażalenie prokuratury
 
Michał M. Lisiecki, prezes większościowy akcjonariusz PMP Polskie Media (wydającej m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”), nie wyszedł jeszcze z aresztu, mimo że jego żona wpłaciła już kaucję. - Sąd wstrzymał wykonanie postanowienia o areszcie kaucyjnym dla wydawcy "Wprost" i "Do Rzeczy" Michała Lisieckiego. Podejrzany pozostanie w areszcie do rozpatrzenia zażalenia, które złożyła prokuratura - poinformowała Prokuratura Krajowa. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Filip Niedenthal, redaktor naczelny ,,Vogue Polska": Staramy się robić swoje więcej
 
Telewizja Polska: 979 mln zł z abonamentu i 908 mln zł z reklam, 31,7 mln zł zysku w ub.r. więcej
 
Polskie Radio z 18 mln zł zysku w ub.r. Z abonamentu więcej o 20 proc., z reklam o 12 proc. więcej
 
Zmiany w zarządzie TVP osłabiają pozycję Jacka Kurskiego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Digital Media Planner Wirtualna Polska Media
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Media
REALIZATOR DŹWIĘKU Cavatina NP Studio
Staż w Redakcji Online DDTVN TVN
Strategic Partnership Manager Ringier Axel Springer Media
Stażysta Sekcji Infografiki TVN24 TVN
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Wydawca Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
New Business Manager GetHero
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów

Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych. Po tym, jak do ostatniego - prowadzonego kilka tygodni temu postępowania - nie zgłosił się żaden instytut, nadawca złagodził wiele zapisów zawartych w projekcie umowy, którą zamierza zawrzeć z wybraną firmą. Zmniejszono m.in. poziom utrzymania rotacji gospodarstw w panelu, wymaganą liczbę monitorowanych stacji tv. Zlikwidowano też zapis o obniżeniu wynagrodzenia w przypadku wskazanych w razie kontroli nieprawidłowości. więcej

,,Stulecie Winnych" mają o 630 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem

Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” ogląda średnio 2,89 mln osób, o 630 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego. więcej

1,99 mln widzów ,,Dance dance dance". TVP liderem

Nowy program „Dance dance dance” po sześciu odcinkach emisji ogląda średnio 1,99 mln osób, minimalnie mniej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" stracił 420 tys. widzów. Polsat nadal zdecydowanym liderem

Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 420 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. więcej

Sąd umorzył postępowanie ws. wpisu Wojciecha Sadurskiego o TVP. "Kontrowersyjne uzasadnienie"

Sąd zdecydował o umorzeniu postępowania w sprawie wpisu Wojciecha Sadurskiego po śmierci prezydenta Adamowicza. TVP oskarżyła go o zniesławienie, żądała przeprosin oraz wpłaty 10 tys. zł zadośćuczynienia na WOŚP. - Telewizja Polska odwoła się od postanowienia, ponieważ uważa jego uzasadnienie za co najmniej kontrowersyjne - przekazało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy. więcej

Policja z Rzeszowa zlikwidowała nielegalną dystrybucję sygnału tv. Mieszkaniec Mielca z zarzutami

Funkcjonariusze z Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie przerwali proceder nielegalnej dystrybucji sygnału telewizyjnego. Zarzuty postawiono 41-letniemu mieszkańcowi Mielca. więcej

TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej

Prezydent Andrzej Duda podpisał w poniedziałęk nowelizację ustawy dającą Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,26 mld zł rekompensaty z tytułu abonamentu rtv. - Chodzi o misyjność mediów publicznych - stwierdził w poniedziałek rano rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. więcej

Wyścig Formuły 1 z Roberem Kubicą w Eleven Sports 1 oglądało 215 tys. widzów, a w TVP Sport - 186 tys.

Niedzielny wyścig Formuły 1 z powrotem Roberta Kubicy w Eleven Sports 1 oglądało średnio 215 tys. widzów. Z kolei relację w otwartym TVP Sport śledziło 186 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,MasterChef Junior" stracił widzów, ale TVN pozostaje zdecydowanym liderem w 16-49

Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,78 mln osób. W porównaniu do początku trzeciego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest drugi w całym rynku i pierwszy w 16-49. więcej

Polsat i TVN liderami tygodnia. ,,Big Brother" przegrał tylko z ,,M jak miłość" w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w lotach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy sezon ,,Top Gear" w BBC. Prowadzącymi Chris Harris, Paddy McGuinness i Andrew Flintoff

Stacja BBC zaprezentowała pierwszy zwiastun nowego, 27. sezonu motoryzacyjnego show „Top Gear”. W programie, którego premierę zaplanowano na lato 2019 roku pojawią się nowi prowadzący - obok Chrisa Harrisa będą to prezenter telewizyjny Paddy McGuinness oraz były gracz w krykieta oraz gospodarz programów telewizyjnych Andrew Flintoff. więcej

Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski

Telewizja Polska we współpracy z Emitelem rusza z kampanią informacyjno-promocyjną. Chce zachęcić widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych, aby mogli odbierać MUX-8 oraz korzystać z wszystkich kanałów telewizji naziemnej. więcej

2,23 mln widzów debiutu ,,Big Brothera" w TVN7. Stacja bezkonkurencyjnym liderem w 16-49

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek reaktywowanego „Big Brothera” oglądało średnio 2,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem całego rynku i zdecydowanie pierwsza w 16-49. więcej

Serial ,,Mentalista" od 8 kwietnia w FOX

W poniedziałek 8 kwietnia br. stacja FOX rozpocznie emisję serialu „Mentalista” o detektywie, który posiada znajomość wpływania na ludzką psychikę. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej

Prezydent Andrzej Duda podpisał w poniedziałęk nowelizację ustawy dającą Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,26 mld zł rekompensaty z tytułu abonamentu rtv. - Chodzi o misyjność mediów publicznych - stwierdził w poniedziałek rano rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. więcej

 
Kuba Wojewódzki, Mateusz Gessler i Witold Szabłowski z audycjami w newonce.radio

W nowej ramówce internetowej rozgłośni newonce.radio będą emitowane audycje Kuby Wojewódzkiego i Piotra Kędzierskiego, Mateusza Gesslera i Witolda Szabłowskiego. więcej

 
Jaok z Pyta.pl współprowadzi ,,Annały Migały" w radiowej Trójce

Mikołaj „Jaok” Janusz z Pyta.pl dołączył do zespołu Programu III Polskiego Radia jako współprowadzący audycję „Annały Migały” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do tej pory jej gospodarzem był sam Michał Migała. więcej

 
,,Tylko dobra muzyka" w Radiu Złote Przeboje. W kampanii reklamowej Kombii, De Mono i Patrycja Markowska

Wystartowała nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Tylko dobra muzyka”. Do udziału zaproszono gwiazdy: Patrycję Markowską oraz zespoły Kombii i De Mono. więcej

 
Firma BCAST rozpoczęła współpracę z włoskim operatorem Prais ws. DAB+

Polski operator BCAST, specjalizujący się w emitowaniu programów radiowych i telewizyjnych dla nadawców publicznych oraz komercyjnych w marcu br. nawiązał współpracę z włoską firmą Prais przy wdrażaniu we Włoszech radia w formacie cyfrowym. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET ostro w dół

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od września 2018 roku do lutego 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Małgorzata Kaczmarczyk nie jest już rzeczniem prasowym Polskiego Radia. Odwołana po 2 latach

Decyzją prezesa Polskiego Radia Małgorzata Kaczmarczyk została odwołana ze stanowiska rzecznika prasowego i dyrektora zarządu. Pozostanie w firmie na innym stanowisku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rafał Wolnomiejski w zarządzie Dentsu Aegis Network Polska

Od kwietnia do zarządu Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, Posterscope i Hypermedia) dołączy Rafał Wolnomiejski, do niedawna związany z GroupM (WPP). Obejmie rolę szefa pionu commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca. więcej

Jamala w kampanii Plusa promującej ofertę dla Ukraińców

W Polsce i na Ukrainie ruszyła nowa kampania reklamowa Plusa "Plus łączy Polskę z Ukrainą". Twarzą akcji jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 roku - ukraińska artystka Jamala (Dżamała). więcej

,,Chce się Ż" - niepełnosprawna tenisistka Natalia Partyka w reklamie piwa Żywiec (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż”. Jednym z bohaterów nowego spotu jest niepełnosprawna tenisistka stołowa Natalia Partyka. Za obsługę reklamową marki Żywiec odpowiadają 2012 Agency, VMLY&R Poland i Starcom. więcej

Jcek Olechowski, Edyta Gurazdowska i Marcin Jeziorski dalej w zarządzie Mediacapu

Rada nadzorcza holdingu marketingowo-badawczego Mediacap na kolejną, trzyletnią kadencję w jego zarządzie powołała Jacka Olechowskiego jako prezesa oraz Edytę Gurazdowską i Marcina Jeziorskiego jako wiceprezesów. więcej

Siatkarz Karol Kłos promuje odzież Vistula (wideo)

Do grona ambasadorów marketingowych odzieży Vistula w ramach programu „Vistula z Pasją” dołączył siatkarz Karol Kłos. więcej

Zebra opowiada o wielkanocnym zajączku w reklamie Wedla (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy Wedel związana z Wielkanocą. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Film Reaktor, Human Ark, Halo Productions i OMD. więcej

,,Fakty, nie opinie" w kampanii Pyralginy (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę). Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Hand Made, M5 i MediaCom Warszawa - jest reporter telewizyjny. więcej

180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ w kwestii praw społeczności LGBT+

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt dołącza do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+. więcej

Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)

Rusza kolejna odsłona loterii „Blikomania” promującej standard płatności mobilnych Blik. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Blue 449. więcej

Klasyczne bajki ze współczesnymi morałami w kampanii Play. Występują Karolek, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga i Ajgor Ignacy

Na kanał sieci Play na YouTube trafiły współczesne interpretacje “Kota w butach”, “Kopciuszka”, “Królowej Śniegu”, “Królewny Śnieżki” oraz “Czerwonego Kapturka”. W akcję zaangażowano szereg youtuberów - m.in. Macieja Dąbrowskiego "Człowieka Wargę", Karola „Karolka” Dąbrowskiego Igora "Ajgora Ignacego" Leśniewskiego czy Martina Stankiewicza. więcej

Santander Bank Polska rusza z przetargiem reklamowym, obsługi broni Red8 Advertising

Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozpoczął przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Rozstrzygnięcie ma nastąpić w połowie roku. więcej

Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"

Wystartowała międzynarodowa kampania reklamowa kawy Lavazza. Spoty "More than Italian" od połowy marca emitowane są na polskim rynku. Adaptacją zajęła się agencja VMLY&R Polska. więcej

Sheraton zmienił logo

Sieć hoteli Sheraton (należąca do Marriott International) wprowadziła nowe logo. Za projekt odpowiada agencja Grey New York. więcej

Comarch sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Lille OSC

Polska firma informatyczna Comarch została sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Lille OSC. Umowę podpisano do końca sezonu 2019/2020. więcej

Born2Be w reklamach zaprasza do wiosennego "odkrywania więcej" (wideo)

Pod hasłem "Odkrywaj więcej" ruszyła wiosenna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (należącego do AZAGroup). więcej

Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)

Koncern motoryzacyjny Audi w swojej najnowszej kampanii telewizyjnej zamienił asfalt ulicy na basen. By zaprezentować możliwości modeli Audi A1 i Audi A7 w spocie pokazano synchroniczny balet obu aut w wodzie. Za kreację reklam odpowiada agencja BBH London. więcej

UPC Polska planuje przetarg reklamowy

Operator UPC przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję do obsługi reklamowej. Zapytania o zainteresowanie w uczestnictwie trafiło do wybranych firm. więcej

Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii "Sport Przeciw Homofobii"

W mediach społecznościowych ruszyła akcja Kampanii Przeciw Homofobii pod hasłem "#SportPrzeciwHomofobii". Biorą w niej udział m.in. gwiazda TVN Małgorzata Rozenek-Majdan i jej mąż, były piłkarz Radosław Majdan. więcej

Pludrak, Sieńkowska i Pistor w Focus Media Group

Do działu client service Focus Media Group dołączyły Agnieszka Pludrak, Natalia Sieńkowska i Paulina Pistor. więcej

Baron wystąpi w kampanii przeciw hejtowi

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii #jestnaswięcej, która będzie dotyczyła problemu hejtu w internecie. Ambasadorem akcji jest muzyk zespołu Afromental, Aleksander Milwiw-Baron. więcej

Etno Cafe wycofuje plastikowe słomki. Zastąpi je biodegradowalnymi

Polska sieć kawiarni Etno Café ogłasza całkowitą rezygnację z plastikowych słomek na rzecz ich biodegradowalnych odpowiedników. więcej

Carnilove klientem Up&More

Agencja interatywna Up&More rozpoczęła obsługę marketingową Carnilove, marki żywności dla zwierząt. więcej

Lotos sponsorem 8 sportowców, w tym Kacpra Majchrzaka i Piotra Myszki

Grupa Lotos rozpoczyna współpracę ze sportowcami, którzy zostali wybrani na podstawie rekomendacji Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu dla najzdolniejszych sportowców – „Nadzieje Olimpijskie". Wśród nich są m.in. Piotr Myszka, Natalia Kaliszek, Kacper Majchrzak. więcej

Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki Intermarché (wideo)

Grupa Muszkieterów wprowadza w Polsce nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sklepów Intermarché. Działania realizowane pod hasłem „Świeżo, tanio, z optymizmem” to fundamentalne zmiany w strategii prezentowani marki, nad którymi detalista pracował z agencją DDB&Tribal przez kilka miesięcy. więcej

New Age Media uruchamia darmowe wifi w kinach Cinema City i IMAX

Widzowie kin Cinema City i IMAX zyskali bezpłatny dostęp do internetu w holach i barach kinowych. Usługę uruchomił dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Sieci", ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" z rekordowymi spadkami

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Lisiecki nie opuścił aresztu mimo wpłacenia kaucji, bo sąd uwzględnił zażalenie prokuratury

Michał M. Lisiecki, prezes większościowy akcjonariusz PMP Polskie Media (wydającej m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”), nie wyszedł jeszcze z aresztu, mimo że jego żona wpłaciła już kaucję. - Sąd wstrzymał wykonanie postanowienia o areszcie kaucyjnym dla wydawcy "Wprost" i "Do Rzeczy" Michała Lisieckiego. Podejrzany pozostanie w areszcie do rozpatrzenia zażalenia, które złożyła prokuratura - poinformowała Prokuratura Krajowa. więcej

Eurocash ma 448 saloników Inmedio, w ub.r. 445,8 mln zł wpływów sprzedażowych

Na koniec ub.r. działało 448 saloników Inmedio z prasą i książkami (należących do grupy kapitałowej Eurocash). Wartość sprzedaży w tych punktach wzrosła w skali roku o 4,93 proc. do 445,84 mln zł. więcej

,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła platformę ,,Europe Talks" łączącą ludzi o różnych poglądach

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła platformę „Europe Talks”, która ma łączyć ludzi o różnych poglądach politycznych. To projekt 16 europejskich redakcji, który ma umożliwić debatę różnych środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego. więcej

Inwestorzy i dziennikarze chcą zablokować przejęcie ,,Le Monde" przez Daniela Křetínskýego

Grupa złożona z inwestorów, wydawców i dziennikarzy francuskiego dziennika „Le Monde” zamierza zablokować możliwość przejęcia tytułu przez czeskiego miliardera Daniela Křetínskýego. Obecnie biznesmen ma mniejszościowy udział w „Le Monde”, nie jest jednak wykluczone wykupienie przez niego pakietu kontrolnego nad dziennikiem. więcej

13. edycja akcji magazynu Twój Styl i Show - Stylowe Zakupy

Magazyn „Twój Styl” oraz „Show” (Wydawnictwo Bauer) przygotował akcję rabatową dla czytelników. W ramach 13. edycji „Stylowych Zakupów” w obu pismach czekają kupony zniżkowe na produkty. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Z Wi-Fi w Pendolino korzysta 540 podróżnych dziennie. Rekordzista z 7 GB ściągniętych danych

W styczniu i lutym 2019 roku z dostępu do internetu przez Wi-Fi w pociągach Pendolino skorzystało 17,5 tysiąca pasażerów - podała spółka PKP Intercity. Według statystyk każdego dnia z usługi korzystało średnio 540 podróżnych, a rekordzista w trakcie pięciogodzinnej podróży ściągnął z sieci 7 GB danych. więcej

Cena jest dla Polaków ważniejsza niż prędkość przy wyborze dostawcy internetu światłowodowego

Zmiana internetu na światłowodowy umożliwia lub ułatwia podejmowanie wielu aktywności w sieci - uważa większość respondentów badania ARC Rynek i Opinia. więcej

W 14 minut zebrano 10 tysięcy złotych na wydanie gry promującej szczepienia

Twórcy gry "Antyszczepionkowcy.biz" potrzebowali tylko 14 minut, by na jej wydanie zebrać 10 tysięcy złotych. Zbiórka trwa nadal w serwie Polak Potrafi. więcej

Sport.pl wprowadza program ,,F1 Sport". Gospodarzami Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak

Należący do Agory serwis Sport.pl wprowadza nowy format wideo pod nazwą „F1 Sport”. W cyklicznym programie znajdą się podsumowania kolejnych wyścigów bieżącego sezonu Formuły 1, a także felietony i ciekawostki związane z tą dyscypliną. Gospodarzami „F1 Sport” są Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak. więcej

Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski

Olivia Jade Giannulli, amerykańska influencerka, straciła właśnie kontrakt reklamowy z siecią perfumerii Sephora. Powód? Jej rodzice za łapówki mieli zapewnić dziewczynie miejsce na prestiżowej amerykańskiej uczelni. więcej

Baron wystąpi w kampanii przeciw hejtowi

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii #jestnaswięcej, która będzie dotyczyła problemu hejtu w internecie. Ambasadorem akcji jest muzyk zespołu Afromental, Aleksander Milwiw-Baron. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów

Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych. Po tym, jak do ostatniego - prowadzonego kilka tygodni temu postępowania - nie zgłosił się żaden instytut, nadawca złagodził wiele zapisów zawartych w projekcie umowy, którą zamierza zawrzeć z wybraną firmą. Zmniejszono m.in. poziom utrzymania rotacji gospodarstw w panelu, wymaganą liczbę monitorowanych stacji tv. Zlikwidowano też zapis o obniżeniu wynagrodzenia w przypadku wskazanych w razie kontroli nieprawidłowości. więcej

Kantar łączy wszystkie swoje firmy i usługi pod jedną marką

Należąca do holdingu WPP firma badawcza Kantar ogłosiła, że 2 kwietnia br. wszystkie jej spółki, usługi i produkty z branży danych, wiedzy i doradztwa będą działać pod jedną wspólną marką - Kantar. W Polsce oznacza to np., że znikną z użycia nazwy instytutów Kantar Millward Brown i Kantar Media. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Małgorzata Kaczmarczyk nie jest już rzeczniem prasowym Polskiego Radia. Odwołana po 2 latach

Decyzją prezesa Polskiego Radia Małgorzata Kaczmarczyk została odwołana ze stanowiska rzecznika prasowego i dyrektora zarządu. Pozostanie w firmie na innym stanowisku. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
37,9 mln złotych finansowania dla startupu Packhelp. Środki na rozwój biznesu w Europie
Jamala w kampanii Plusa promującej ofertę dla Ukraińców
Huawei P30 Pro z ekranem 6,4 cala i czterema obiektywami zadebiutuje 26 marca 2019 roku
Apple wprowadza nowego iPada Mini oraz iPada Air w cenie od 1899 do 3899 złotych
Klasyczne bajki ze współczesnymi morałami w kampanii Play. Występują Karolek, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga i Ajgor Ignacy
Samsung Galaxy A50 trafił na rynek (wideo)
Przelewy na numer telefonu Blik w Credit Agricole
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kantar łączy wszystkie swoje firmy i usługi pod jedną marką
Cena jest dla Polaków ważniejsza niż prędkość przy wyborze dostawcy internetu światłowodowego
37,9 mln złotych finansowania dla startupu Packhelp. Środki na rozwój biznesu w Europie
W 14 minut zebrano 10 tysięcy złotych na wydanie gry promującej szczepienia
Nowe Volvo S60 w Polsce w ofercie First Edition od 165 tys. zł (wideo)
Przelewy na numer telefonu Blik w Credit Agricole
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ostatni sezon serialu "Gra o tron" to 432 minuty
We wrześniu 2020 roku premiera filmu "Newark"
"Kapitan Marvel" zarobił już 760 mln dolarów
James Gunn odpowiada za film "Strażnicy Galaktyki 3"
Serial ,,Mentalista" od 8 kwietnia w FOX
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj