Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 29 Marca 2019
 
 
 
Piotr Pałka zrezygnował, ale RMN nie podjęła decyzji ws. zarządu TVP
 
Rada Mediów Narodowych nie podjęła wczoraj decyzji co do zmian personalnych w zarządzie Telewizji Polskiej. W czwartek rano na Twitterze Piotr Pałka poinformował, że - dwa tygodnie po powołaniu do zarządu Telewizji Polskiej - zrezygnował z pełnionej funkcji. Wg nieoficjalnych informacji zastąpić go ma Mateusz Matyszkowicz, obecnie wicedyrektor biura programowego TVP. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Startuje ,,Szóstka" w TVN. Edward Miszczak: to serial misyjny, trochę ,,brzydszy" niż nasze poprzednie produkcje
 
W niedzielę 31 marca br. o godz. 21.30 stacja TVN rozpocznie emisję nowego serialu „Szóstka”, w którym opowiedziana zostanie zamknięta w jednym sezonie historia trzech par zakwalifikowanych do przeszczepu łańcuchowego nerek. Widzowie zobaczą dramat życia z chorobą oraz dylematy związane z przystąpieniem do przeszczepu. Serial liczy 6 odcinków. - „Szóstka” to projekt misyjny. Jest też trochę „brzydszy” niż nasze poprzednie seriale, inaczej filmowany, aktorzy są inaczej pokazywani - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak. więcej
 
 
Szefowie komunikacji i promocji w NBP 11-krotność średniej krajowej zarabiali także za kadencji Balcerowicza i Belki
 
Według zestawienia opublikowanego przez Narodowy Bank Polski roczne wynagrodzenie szefa departamentu komunikacji i promocji wzrosło z 220,3 tys. zł w 2001 roku do prawie 600 tys. zł w 2017 i 2018 roku. Przy czym w większości lat z tego okresu stanowiło ok. 11-krotności średniej pensji krajowej. więcej
 
 
Nielsen jednak weźmie udział w przetargu TVP na badanie oglądalności, zdecydował się po złagodzeniu kryteriów
 
Po złagodzeniu kryteriów w przetargu Telewizji Polskiej na badania oglądalności firma Nielsen, współpracująca obecnie z publicznym nadawca w tym zakresie, zmieniła zdanie i poinformowała, że złoży swoją ofertę. więcej
 
 
Ruszył Happy Ent. YouTuberzy stawiają na bezpośrednią współpracę z reklamodawcami
 
Siedmioro youtuberów ruszyło z własnym konglomeratem Happy Ent. Nie jest odrębną spółką, stawia jednak na ścisłą współpracę przy pozyskiwaniu klientów i tworzeniu jakościowych treści na YouTube. Grupie zależy na pracy  z reklamodawcami bez pośredników, np. sieci partnerskich. - Nie palimy mostów, chcemy współpracować z każdym, kto chce pracować z nami. Zależy nam jednak na skracaniu drogi współpracy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Dąbrowski, jeden z założycieli Happy Ent. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Widzowie narzekają na nudę w ,,Big Brotherze". Ohme: dni bez zadań zaplanowane celowo, prowokują do kreatywności więcej
 
Wirtualna Polska rozmawia o przejęciach za granicą. Z e-commerce ma połowę wpływów i jedną trzecią zysku więcej
 
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania" więcej
 
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Screen Network
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Pałka zrezygnował, ale RMN nie podjęła decyzji ws. zarządu TVP

Rada Mediów Narodowych nie podjęła wczoraj decyzji co do zmian personalnych w zarządzie Telewizji Polskiej. W czwartek rano na Twitterze Piotr Pałka poinformował, że - dwa tygodnie po powołaniu do zarządu Telewizji Polskiej - zrezygnował z pełnionej funkcji. Wg nieoficjalnych informacji zastąpić go ma Mateusz Matyszkowicz, obecnie wicedyrektor biura programowego TVP. więcej

Startuje ,,Szóstka" w TVN. Edward Miszczak: to serial misyjny, trochę ,,brzydszy" niż nasze poprzednie produkcje

W niedzielę 31 marca br. o godz. 21.30 stacja TVN rozpocznie emisję nowego serialu „Szóstka”, w którym opowiedziana zostanie zamknięta w jednym sezonie historia trzech par zakwalifikowanych do przeszczepu łańcuchowego nerek. Widzowie zobaczą dramat życia z chorobą oraz dylematy związane z przystąpieniem do przeszczepu. Serial liczy 6 odcinków. - „Szóstka” to projekt misyjny. Jest też trochę „brzydszy” niż nasze poprzednie seriale, inaczej filmowany, aktorzy są inaczej pokazywani - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak. więcej

Nielsen jednak weźmie udział w przetargu TVP na badanie oglądalności, zdecydował się po złagodzeniu kryteriów

Po złagodzeniu kryteriów w przetargu Telewizji Polskiej na badania oglądalności firma Nielsen, współpracująca obecnie z publicznym nadawca w tym zakresie, zmieniła zdanie i poinformowała, że złoży swoją ofertę. więcej

Orange: IPTV od Cyfrowego Polsatu to tak naprawdę OTT. "Niech klienci sami ocenią"

Według rzecznika prasowego Orange Polska Wojciecha Jabczyńskiego wprowadzona właśnie przez Cyfrowy Polsat oferta telewizji przez internet IPTV to tak naprawdę usługa typu OTT, która nie na wszystkich łączach będzie dobrze działać. - Jeżeli ktoś nie czuje się pewnie z posiadanym internetem albo łącze, które ma, nie spełnia jego oczekiwań, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą internetu stacjonarnego - od Plusa czy Netii. Najlepiej, żeby klienci sami to ocenili. I to oni powinni wydawać werdykty - odpowiada rzeczniczka Cyfrowego Polsatu Olga Zomer. więcej

Protestujący, których wizerunek ujawniono w ,,Wiadomościach" w internecie zebrali pieniądze na pokrycie kosztów procesu

Grupa protestujących pod siedzibą TVP Info, których wizerunek upubliczniono w „Wiadomościach” TVP1 pozwie publicznego nadawcę o naruszenie dóbr osobistych. Pro bono będzie ich reprezentować Kancelaria Dubois, w internecie natomiast zbierali pieniądze na pokrycie kosztów sądowych procesu. Ostatecznie zbiórka przekroczyła wymaganą kwotę.  więcej

Komisja Etyki TVP: reportaż ,,Alarmu!" o zarzutach wobec warsztatów językowych Fundacji Euroweek jest rzetelny

Według Komisji Etyki TVP w materiale w programie „Alarm!” TVP1 o zastrzeżeniach wobec warsztatów językowych organizowanych przez Fundację Euroweek nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej, a autorzy przygotowali reportaż dokładnie i rzetelnie. więcej

Ósma edycja ,,Top Model" w TVN. Startują castingi

Od połowy kwietnia TVN rozpocznie castingi do ósmej edycji „Top Model”. Show trafi na antenę stacji w jesiennej ramówce. więcej

BBC przeprasza prezydenta Ukrainy za posądzenia o kupienie spotkania z Donaldem Trumpem. Stacja zapłaci odszkodowanie

BBC oficjalnie przeprosiła prezydenta Ukrainy Petra Poroszenkę za opublikowanie nieprawdziwych informacji na jego temat. Brytyjski nadawca zarzucił politykowi, że ten zapłacił za możliwość spotkania z prezydentem USA Donaldem Trumpem. Stacja zgodziła się wypłacić Poroszence odszkodowanie. więcej

Dokumentalny film ,,Gra o tron: Ostatnia warta" od 27 maja w HBO i HBO GO

W poniedziałek, 27 maja br. w HBO i HBO GO odbędzie się premiera dokumentalnego filmu „Gra o tron: Ostatnia warta”. Produkcja przedstawia kronikę powstawania finałowego sezonu „Gry o tron”. więcej

Serial ,,Yellowstone" z Kevinem Costnerem od 7 kwietnia w Paramount Channel

W niedzielę 7 kwietnia br. stacja Paramount Channel rozpocznie emisję nowego serialu „Yellowstone”, w którym główną rolę gra Kevin Kostner. Jest to produkcja amerykańskiego kanału Paramount. więcej

Piotr Pałka zrezygnował, w zarządzie TVP ma go zastąpić Mateusz Matyszkowicz

Piotr Pałka dwa tygodnie po powołaniu do zarządu Telewizji Polskiej zrezygnował z pełnionej funkcji, w której wcześniej został zawieszony przez radę nadzorczą firmy. Według nieoficjalnych ustaleń w zarządzie ma go zastąpić Mateusz Matyszkowicz, obecnie wicedyrektor biura programowego TVP. więcej

Już 30 lat telewizji satelitarnej w Polsce. Będą treści w jakości 8K

Pierwsze anteny satelitarne zaczęły pojawiać się na fasadach budynków w Polsce 30 lat temu. Wszystkie były nakierowane na satelitę ASTRA 1A, który nadawał sygnał telewizyjny do krajów Europy Zachodniej i Środkowej, w tym Polski. Obecnie telewizja satelitarna w Polsce ma już ugruntowaną pozycję, korzysta z niej około połowa polskich gospodarstw domowych. Mimo pojawienia się nowych technologii przekazu, w Europie satelity nadal pozostają dominującym sposobem odbioru telewizji i transmisji treści wideo. Za kilka lat to właśnie satelity mogą być głównym dostawcą treści w jakości 8K, która dopiero wkracza na rynek. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT aktualizowała listę wolnych częstotliwości, niedługo ogłosi konkursy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała aktualny wykaz wolnych częstotliwości, w którym znalazły się nowe lokalizacje, w sumie jest ich 17. W części z nich podjęła już uchwałę o rozpisaniu konkursów. więcej

 
Marek Mądrzejewski z nagrodą rady programowej Polskiego Radia

Marek Mądrzejewski, dziennikarz radiowej Jedynki otrzymał nagrodę rady programowej Polskiego Radia. Laureata uhonorowano jako autora i gospodarza cyklicznej „Debaty Jedynki”. więcej

 
Rekord FM zdecydowanym liderem w Radomiu. Radio ZET wypadło z podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radiozet.pl odświeża serwis z wiadomościami

Serwis Wiadomosci.radiozet.pl będący cqzęścią portalu Radiozet.pl (Eurozet) zyskał nowy, bardziej funkcjonalny layout. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ewa Chodakowska wprowadza na rynek kosmetyki beBIO

Firma trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa wprowadza do sprzedaży nowy produkt pod marką beBIO - serię kosmetyków. Będą one dostępne m.in. w drogeriach Rossmann. Działania marketingowe są oparte na wizerunku Chodakowskiej. więcej

Monika Sokołowska przejmuje zarządzanie w oS3, odchodzi David Meister

Nową prezes zarządu agencji reklamowej została oS3 Monika Sokołowska, dotychczasowa client service director. Zastąpi Davida Meistera, który rozstaje się z firmą. więcej

Filip Fiedorow wraca do IKEA, będzie szefem sklepu w Poznaniu

Po zaledwie dwóch miesiącach pracy jako dyrektor marketingu Filip Fiedorow rozstał się z Żabka Polska. Wraca do IKEA Retail, gdzie będzie dyrektorem sklepu IKEA Poznań. więcej

Agnieszka Dobrołowicz szefową produkcji studia Human Ark

Agnieszka Dobrołowicz objęła stanowisko head of production w studiu animacji Human Ark. więcej

Electronic Arts zwalania 350 osób z działu marketingu i analiz. W tle spadki na giełdzie

Firma Electronic Arts, znany producent gier komputerowych zapowiedziała redukcję zatrudnienia. Pracę ma stracić 350 osób z segmentów marketingu, operacji i analiz. Andrew Wilson, szef koncernu tłumaczy zwolnienia koniecznością optymalizacji oraz przystosowania firmy do nowych wyzwań na rynku. więcej

Barbara Wrońska reklamuje pożyczkę gotówkową w Pekao SA

Bank Pekao SA rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki, kompozytorki i autorki tekstów Barbary Wrońskiej. więcej

Spike Lee reżyserem reklamy Budweisera

Spike Lee został reżyserem spotu Budweisera, przygotowanego z okazji setnych urodzin baseballisty Jackiego Robinsona. więcej

Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami niedzielnego zakazu handlu

Na ograniczeniach handlu w niedzielę najbardziej korzystają dyskonty, drogerie i stacje benzynowe. Polacy w reakcji an nowe prawo zmienili również swoje przyzwyczajenia zakupowe - pokazuje analiza firmy marketingowej Selectivv. więcej

Biedronka rozda kilkanaście tysięcy bonów. UOKiK uznał, że naruszyła zbiorowe interesy klientów

W następstwie realizacji decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Jeronimo Martins Polska rozda 35 tysięcy bonów zakupowych klientom sieci Biedronka. Urząd stwierdził, że portugalski detalista naruszył zbiorowe interesy polskich konsumentów, nie podając dokładnych informacji na temat zwrotu towarów. więcej

Elżbieta Häuser-Schöneich (dawniej Wójcik), Marcin Eckert i Adam Brzozowski w zarządzie PZU

Do zarządu PZU powołani zostali Marcin Eckert (pracuje w firmie od października 2017 roku), Adam Brzozowski (wcześniej pracował m.in. w EY i  Octo Telematics) oraz Elżbieta Häuser-Schöneich (dawniej Wójcik), która poprzednio pracowała w T-Mobile Polska, a wcześniej m.in. w Avivie i Link4. Prezesem PZU pozostaje Paweł Surówka, w zarządzie dalej są Małgorzata Sadurska, Tomasz Kulik i Maciej Rapkiewicz, a odwołany został Roger Hodgkiss. więcej

Mondelez reklamuje w telewizji Milkę Choco Brownie (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa nowości produktowej Mondelez Polska, Milka Choco Brownie. Kampanię przygotowała i prowadzi agencja Mindshare oraz Hill+Knowlton Strategies. więcej

Duszące się zwierzęta w mocnej kampanii Sea Shepherd w walce z plastikiem w oceanach

Sea Shepherd, organizacja działająca na rzecz ochrony przyrody i środowiska morskiego, rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje obrazy duszących się plastikową folią zwierząt. Celem akcji jest walka z plastikiem wyrzucanym do oceanów. więcej

Nazar Al-Khouri client partnerem w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Od ponad półtora roku pełnił w firmie stanowisko group account managera. więcej

Klif promuje się hasłem "Otwarty na..."

Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach. więcej

Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa

Desperados (Grupa Żywiec) rusza z cyklem imprez, których uczestnicy dobrowolnie nie będą korzystać ze smartfonów. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon. więcej

KFC oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games

Marka KFC, należąca do holdingu AmRest, została oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games, turnieju gry EA Sports FIFA w Polsce. więcej

IKEA ruszy z kampanią ,,Dobry klimat zaczyna się w domu". Firma podkreśla przywiązanie do ekolgii

Odnawialne źródła energii, nowe zrównoważone rozwiązania dla klientów, 60 proc. asortymentu IKEA wytworzonego z materiałów odnawialnych – to główne tematy nowego globalnego raportu zrównoważonego rozwoju IKEA za rok finansowy 2018. Firma zapowiedziała także nową proekologiczną kampanię „Dobry klimat zaczyna się w domu”. więcej

Stars europejskim partnerem Deutsche Telekom

Audytor mediowy Stars rozpoczął współpracę z Deutsche Telekom. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Część mniejszych wierzycieli Ruchu nie godzi się na układ, chce akcji i sanacji firmy

Grupa mniejszych wydawców objętych drugim postępowaniem układowym Ruchu nie godzi się na zaproponowane warunki. Chcą powołania rady wierzycieli i zamiany ich należności na akcje kolportera oraz rozpoczęcia postępowania sanacyjnego. więcej

Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska uruchomił Moneteasy, platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. Według wydawcy jest to rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w internecie. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem w styczniu, tylko ,,Dobre Wnętrze" na plusie

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w styczniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Weranda”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ruszył Happy Ent. YouTuberzy stawiają na bezpośrednią współpracę z reklamodawcami

Siedmioro youtuberów ruszyło z własnym konglomeratem Happy Ent. Nie jest odrębną spółką, stawia jednak na ścisłą współpracę przy pozyskiwaniu klientów i tworzeniu jakościowych treści na YouTube. Grupie zależy na pracy  z reklamodawcami bez pośredników, np. sieci partnerskich. - Nie palimy mostów, chcemy współpracować z każdym, kto chce pracować z nami. Zależy nam jednak na skracaniu drogi współpracy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Dąbrowski, jeden z założycieli Happy Ent. więcej

Spotify testuje w Polsce konto Spotify Duo. Cena 24,99 złotych miesięcznie dla dwóch użytkowników

Serwis Spotify rozpoczął w wybranych krajach testowanie nowego planu taryfowego o nazwie Spotify Duo. Oferta jest obecna także w Polsce. Za miesięczną subskrypcję w wysokości 24,99 z dwóch użytkowników może korzystać z oddzielnych kont typu Premium i dodatkowych funkcji stworzonych dla Spotify Duo. więcej

Google Chrome będzie ostrzegać o stronach zbierających dane ze smartfona użytkownika

Google pracuje nad nową funkcją w przeglądarce Chrome. Ma ona informować użytkownika o tym, że odwiedzana przez niego strona zbiera dane ze smartfona, takie jak geolokalizacja czy historia internetowa oraz umożliwiać zablokowanie dostępu do tych informacji.   więcej

Zmiana zarządu Merlin Group: Łukasz Szczepański i Jacek Jabłczyński zrezygnowali, powołano Annę Opalę i Kamilę Barabasz

Z funkcji pełnionych w Merlin Group zrezygnowali prezes Łukasz Szczepański i wiceprezes Jacek Jabłczyński. Na stanowisko prezesa powołano Annę Opalę, a na członka zarządu - Kamilę Barabasz. więcej

Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska uruchomił Moneteasy, platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. Według wydawcy jest to rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w internecie. więcej

Chiński portal People.cn zarabia na cenzurze internetu. Przychody w górę o 166 procent

Kontrolowany przez chiński rząd internetowy serwis People.cn zwiększa swoje przychody świadcząc usługi pozwalające innym stronom uniknąć zamknięcia przez cenzurę. Eksperci i algorytmy People.cn w zamian za pieniądze identyfikują i usuwają z witryn treści które mogą stać się pretekstem do sankcji ze strony władz. W ciągu roku przychodu People.cn z tej działalności wzrosły o 166 procent. więcej

Radosław Kotarski zmienia formułę Polimatów: więcej rozrywki, odcinki co tydzień także jako podcasty (wideo)

Youtuber Radosław Kotarski zmienił formułę swojego popularnonaukowego kanału Polimaty. Od teraz będzie publikował co tydzień odcinki nagrane w studiu, także jako podcasty na platformach streamingowych. - Przestałem wierzyć, że popularyzowanie wiedzy bez elementu rozrywki jest w ogóle możliwe - komentuje. więcej

Sieć sklepów Bricomarché z nową stroną internetową i zamówieniami w sieci

Sieć sklepów Bricomarché oferująca produkty z segmentu dom i ogród uruchomiła nową stronę internetową. Witryna została wzbogacona o funkcjonalności ułatwiające przeglądanie oferty, a także możliwość zamawiania towarów online. więcej

Na CDA.pl więcej treści od youtuberów współpracujących z Mediakraft

Serwis CDA.pl rozszerzył współpracę z siecią partnerską Mediakraft zrzeszającą twórców internetowych treści wideo. Na portalu pojawiły się m.in. materiały z platformy Magnolie.tv. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen jednak weźmie udział w przetargu TVP na badanie oglądalności, zdecydował się po złagodzeniu kryteriów

Po złagodzeniu kryteriów w przetargu Telewizji Polskiej na badania oglądalności firma Nielsen, współpracująca obecnie z publicznym nadawca w tym zakresie, zmieniła zdanie i poinformowała, że złoży swoją ofertę. więcej

Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami niedzielnego zakazu handlu

Na ograniczeniach handlu w niedzielę najbardziej korzystają dyskonty, drogerie i stacje benzynowe. Polacy w reakcji an nowe prawo zmienili również swoje przyzwyczajenia zakupowe - pokazuje analiza firmy marketingowej Selectivv. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Szefowie komunikacji i promocji w NBP 11-krotność średniej krajowej zarabiali także za kadencji Balcerowicza i Belki

Według zestawienia opublikowanego przez Narodowy Bank Polski roczne wynagrodzenie szefa departamentu komunikacji i promocji wzrosło z 220,3 tys. zł w 2001 roku do prawie 600 tys. zł w 2017 i 2018 roku. Przy czym w większości lat z tego okresu stanowiło ok. 11-krotności średniej pensji krajowej. więcej

Do 3 kwietnia agencje PR mogą zgłaszać propozycje zarządzenia kryzysem branży wołowiny

Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego (PZHiPBM) do 3 kwietnia przyjmuje oferty od agencji zainteresowanych współpracą przy zarządzaniu kryzysem medialnym branży polskiej wołowiny. więcej

ComPress: Jażdzyński, Machocki i Piela w radzie nadzorczej, Gremi Media dokupi akcje za 900 tys. zł

Do rady nadzorczej agencji public relations ComPress (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) zostali powołani Tomasz Jażdżyński, Jarosław Machocki i Łukasz Piela. Zastąpili tam Dariusza Bąka, Marię Wysocką i Iwonę Liszkę-Majkowską. Gremi Media ma kupić nowe akcje ComPress za 900 tys. zł. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange: IPTV od Cyfrowego Polsatu to tak naprawdę OTT. "Niech klienci sami ocenią"
Electronic Arts zwalania 350 osób z działu marketingu i analiz. W tle spadki na giełdzie
Google Chrome będzie ostrzegać o stronach zbierających dane ze smartfona użytkownika
Mobile Vikings: nowa oferta w subskrypcji Chill On za 25 zł miesięcznie
Sferia otrzymała decyzję UKE dot. pasma 800 MHz, może być ponownie rozdysponowane
A70 - kolejny smartfon Samsunga z serii Galaxy A
Przesyłki DHL Express odbierzemy w Biedronce i Carrefourze
Kazuo Hirai rezygnuje z funkcji prezesa Sony i po 35 latach odchodzi z firmy
Vectra z nową ofertą telefonii komórkowej
Przelewy 24 z płatnościami Apple Pay
 
 
 
GOSPODARKA
 
Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami niedzielnego zakazu handlu
Biedronka rozda kilkanaście tysięcy bonów. UOKiK uznał, że naruszyła zbiorowe interesy klientów
Elżbieta Häuser-Schöneich (dawniej Wójcik), Marcin Eckert i Adam Brzozowski w zarządzie PZU
Przesyłki DHL Express odbierzemy w Biedronce i Carrefourze
Przelewy 24 z płatnościami Apple Pay
Piotr Kaliński w zarządzie spółki Marketplanet
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Spike Lee reżyserem reklamy Budweisera
Dokumentalny film ,,Gra o tron: Ostatnia warta" od 27 maja w HBO i HBO GO
Serial ,,Yellowstone" z Kevinem Costnerem od 7 kwietnia w Paramount Channel
Powstanie drugi sezon serialu "After Life". Wraca Ricky Gervais
Netflix zapowiada szwedzki serial "Ruchome piaski" (wideo)
Od kwietnia drugi sezon serialu "Obsesja Eve"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj