Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 3 Kwietnia 2019
 
 
 
T-Mobile kampanią "Bez nonsensów" z Brodką odpowiada na bolączki klientów zderzających się z telekomami (opinie)
 
T-Mobile zaprezentował nową strategię marketingową, w której skupi się na piętnowaniu "nonsensów" telekomów, które zazwyczaj mają lepszą ofertę dla nowych klientów, ignorując potrzeby tych stałych, często wieloletnich. - Marka już inwestuje, a zamierza jeszcze bardziej, w rozwiązania które odpowiadają na prawdziwe, zebrane od Polaków, bolączki pojawiające się w zetknięciu człowieka  z branżą telekomunikacyjną - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Eichelberger, deputy managing director z agencji DDB&tribal, która przygotowała kampanię. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Rada Języka Polskiego o ,,paskach" w ,,Wiadomościach": 75 proc. to perswazje i emocje, częste manipulacje
 
Według analizy Rady Języka Polskiego 75 proc. spośród nieco ponad 300 „pasków” pokazanych w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP w latach 2016-2017 nie pełniło funkcji informacyjnej, tylko perswazyjną, kreacyjną i ekspresywną. - Język jest tu traktowany nie jako dobro społeczne, lecz jako instrument w walce politycznej służący jednemu z podmiotów politycznych w celu kreacji własnej wizji świata i narzucaniu jej obywatelom - ocenił prof. dr hab. Andrzej Markowski. więcej
 
 
,,Fakty" zwiększyły przewagę nad ,,Wiadomościami" do 500 tys. widzów. ,,Teleexpress" z największym spadkiem
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” TVN. Z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia” Polsatu, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Forbes Women" debiutuje w nakładzie 40 tys. egz. Pięć wydań w roku
 
„Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska), wydanie specjalne polskiej edycji Forbes’a będzie skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka. więcej
 
 
Kanały lifestylowe Discovery z premierami także latem. Małgorzata Łupina: mamy bardzo szeroką ofertę
 
Grupa TVN i Discovery coraz luźniej traktuje sezonowość w kanałach tematycznych, dlatego premiery w stacjach lifestylowych będą prezentowane na różnych etapach sezonu wiosennego, a także wczesnym latem. - Mamy bardzo szeroką ofertę. Podróżujemy, gotujemy, zajmujemy się domem i dzieciakami - opowiada Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia więcej
 
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych więcej
 
Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, w dół TVN i TVP1. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
Cyfrowy Polsat: 1,2 mld zł z reklam tv. Eleven Sports i Polsat Sport Premium podniosły wpływy hurtowe i koszty marketingu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Grupa ZPR Media
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Account Manager Screen Network
Redaktor Online w Serwisie Party.pl Edipresse Polska
Programme Scheduler A+E Networks Poland
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rada Języka Polskiego o ,,paskach" w ,,Wiadomościach": 75 proc. to perswazje i emocje, częste manipulacje

Według analizy Rady Języka Polskiego 75 proc. spośród nieco ponad 300 „pasków” pokazanych w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP w latach 2016-2017 nie pełniło funkcji informacyjnej, tylko perswazyjną, kreacyjną i ekspresywną. - Język jest tu traktowany nie jako dobro społeczne, lecz jako instrument w walce politycznej służący jednemu z podmiotów politycznych w celu kreacji własnej wizji świata i narzucaniu jej obywatelom - ocenił prof. dr hab. Andrzej Markowski. więcej

,,Fakty" zwiększyły przewagę nad ,,Wiadomościami" do 500 tys. widzów. ,,Teleexpress" z największym spadkiem

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” TVN. Z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia” Polsatu, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanały lifestylowe Discovery z premierami także latem. Małgorzata Łupina: mamy bardzo szeroką ofertę

Grupa TVN i Discovery coraz luźniej traktuje sezonowość w kanałach tematycznych, dlatego premiery w stacjach lifestylowych będą prezentowane na różnych etapach sezonu wiosennego, a także wczesnym latem. - Mamy bardzo szeroką ofertę. Podróżujemy, gotujemy, zajmujemy się domem i dzieciakami - opowiada Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

W TVP Sport cotygodniowy magazyn od Legii Warszawa

TVP Sport zaczyna emisję cotygodniowego programu „LegiaTV” przygotowywanego przez klub piłkarski Legia Warszawa. - Jesteśmy oczywiście otwarci również na wszystkie inne kluby - zaznaczył Marek Szkolnikowski, dyrektor stacji. więcej

1,6 mln widzów ,,Kabaretu na żywo". Polsat wiceliderem rynku

Szósty sezon „Kabaretu na żywo” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,60 mln osób, o 150 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

Tomasz Gollob żużlowym ekspertem w nc+, skomentuje PGE Ekstraligę i Grand Prix

Nowym ekspertem żużlowym w nc+ został Tomasz Gollob. Będzie współpracował z tym nadawcą podczas rozgrywek PGE Ekstraligi, a także w zakresie Speedway Grand Prix. więcej

Škoda pierwszym partnerem TVN. ,,Możemy rozwijać naszą współpracę"

Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Škoda. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Inicjatywa Wolne Sądy z Nagrodą im. Anny Laszuk TOK FM

TOK FM już po raz dziewiąty przyznało swoją Nagrodę im. Anny Laszuk za wyjątkowy wpływ na rzeczywistość. Jej laureatami za 2018 rok zostali twórcy Inicjatywy Wolne Sądy. Z kolei Nagrodę Specjalną odebrał Jerzy Owsiak i WOŚP. więcej

 
Polskie Radio z dofinansowaniem rządowym. ,,Kwota objęta klauzulą tajności"

Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisało umowę z Polskim Radiem na dofinansowanie produkcji programów dla zagranicznych odbiorców. Resort nie chce jednak zdradzać wysokości wsparcia, ponieważ jest ono „objęte klauzulą tajności”. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans Eski

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio Olsztyn i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
T-Mobile kampanią "Bez nonsensów" z Brodką odpowiada na bolączki klientów zderzających się z telekomami (opinie)

T-Mobile zaprezentował nową strategię marketingową, w której skupi się na piętnowaniu "nonsensów" telekomów, które zazwyczaj mają lepszą ofertę dla nowych klientów, ignorując potrzeby tych stałych, często wieloletnich. - Marka już inwestuje, a zamierza jeszcze bardziej, w rozwiązania które odpowiadają na prawdziwe, zebrane od Polaków, bolączki pojawiające się w zetknięciu człowieka  z branżą telekomunikacyjną - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Eichelberger, deputy managing director z agencji DDB&tribal, która przygotowała kampanię. więcej

Orange w spocie Światłowodu kpi z reklam internetu światłowodowego w UPC (wideo)

Nowa reklama Orange Światłowodu żartuje z emitowanych od miesiąca spotów z udziałem kosmonauty promujących internet światłowodowy w UPC Polska. - „Internet światłowodowy” i światłowód brzmią… prawie tak samo. Jednak prawie robi różnicę. W pierwszym przypadku - oferowanym przez część kablówek - światłowód nigdy nie znajdzie się w Waszym domu czy mieszkaniu - podkreślił rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński. więcej

Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą. więcej

Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu

Keith Weed, chief marketing officer Unilevera w maju tego roku przechodzi na emeryturę. Koncern rozważa, czy jego stanowisko utrzymać dalej, czy też zlikwidować. więcej

333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent

W 2019 roku globalne wydatki na reklamę cyfrową zwiększą się o 17,6 procent i osiągną wartość 333,25 mld dolarów - wynika z prognoz firmy eMarketer. Największe przychody reklamowe trafią do Google, Facebooka i Alibaby, a w roku 2023 wartość całego segmentu digital przekroczy 517 mld dolarów. więcej

Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad

Agencje K2 i K2 Precise (dawnej K2 Media) wygrały przetarg na digitalową promującą markę akcesoriów budowlano-remontowych Cerrad. więcej

Historia pewnej miłości w reklamie PKO BP

Od początku kwietnia trwa kolejna kampanii banku PKO BP pod hasłem "Kluczowe decyzje". Tym razem, bank promuje pożyczki gotówkowe. więcej

OLX promuje się hasłem "Tu są usługi" (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa portalu ogłoszeniowego OLX, która promuje oferty usługodawców w serwisie. Jej przygotowaniem zajęły się agencja 180heartbeats +Jung v Matt oraz dom produkcyjny F25. Za zakup mediów  odpowiada Universal McCann. więcej

Jednorazowe naczynia z otrąb alternatywą dla plastikowych. Rozkładają się w 30 dni

Jednorazowe naczynia z otrąb pszennych mają być ekologiczną alternatywą dla środowiska. Z 1 tony naturalnych otrąb spożywczych - produktu ubocznego w procesie produkcji mąki można wytworzyć do 10 tys. sztuk naczyń, które rozkładają się w 30 dni. Firma Biotrem dostarcza je już do kilkunastu państw na całym świecie. więcej

Škoda pierwszym partnerem TVN. ,,Możemy rozwijać naszą współpracę"

Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Škoda. więcej

Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie

Sieć hipermarketów Kaufland rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "Jedzenie to…?". więcej

Robert Lewandowski i piłkarze Bayernu Monachium w kampanii DHL Supply Chain

DHL Supply Chain rozpoczęło kampanię wspierającą rekrutację pracowników do obsługi swoich centrów logistycznych. Akcję promują piłkarze Bayernu Monachium oraz Robert Lewandowski, napastnik niemieckiej drużyny. więcej

Roksana Węgiel ambasadorką producenta kredek Bambino

Piosenkarka Roksana Węgiel, laureatka Eurowizji Junior, rozpoczęła współpracę reklamową z marką artykułów szkolnych St.Right. W portfolio tego samego producenta są m.in. kultowe kredki Bambino. więcej

Vildea reklamuje w telewizji mopa obrotowego Turbo

Vileda rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo. więcej

Delecta z wielkanocną kampanią

Ruszyła digitalowa kampania promocyjna cukrów smakowych marki Delecta (należącej do Bakalland). Prowadzą ją Opus B i 38PR & Content Communication. więcej

KFC wprowadza do oferty dwa nowe burgery

W sieci restauracji szybkiej obsługi KFC pojawiły się dwie nowości - burgery Tartuffo Zinger i Bourbon BBQ Grander. Firma zapowiada też kolejne nowości dla klientów, którzy nie jedzą mięsa. więcej

Twin digital collective po wygranym przetargu dalej obsługuje Warkę Radler

Grupa Żywiec wybrała w przetargu Twin digital collective do obsługi marki Warka Radler w digitalu. Agencja pracowała dla tego brandu w poprzednim roku. więcej

Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network, Carat, dentsu X oraz Isobar Poland są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii  oraz kampanii dla marki serów Arla. więcej

T-Mobile reklamuje się ,,bez nonsensów" - w spocie Monika Brodka zamiast Doroty Wellman (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona nowej komunikacji reklamowej T-Mobile Polska przygotowanej przez agencję DDB&tribal. Telekom zakończył cykl kampanii z udziałem Doroty Wellman, w nowym spocie epizodycznie pojawia się Monika Brodka. więcej

Gracjana Bałos: z click community do x-kom

Z początkiem kwietnia Gracjana Bałos objęła nowe stanowisko koordynatora kampanii marketingowych w sklepie internetowym x-kom. Przez ostatnie pół roku była związana z agencją click community. więcej

Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio

Ruszyła kampania online promująca serwis rezerwacji biletów Polregio (spółki Przewozów Regionalnych) oraz aplikacji mobilnej. Działania przygotowała agencja Up&More. więcej

Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze

W agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski awansował na nowo utworzonej stanowisko strategy directora. W firmie pracuje od półtora roku. więcej

Women Power Day

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Forbes Women" debiutuje w nakładzie 40 tys. egz. Pięć wydań w roku

„Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska), wydanie specjalne polskiej edycji Forbes’a będzie skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka. więcej

Veit Dengler dyrektorem operacyjnym w Bauer Media Group, Jörg Hausendorf odchodzi z firmy

Veit Dengler, członek zarządu Bauer Media Group został dyrektorem operacyjnym i będzie odpowiedzialny za wszystkie transakcje w firmie. Oprócz dotychczasowych obowiązków będzie również zarządzać działalnością wydawniczą w Europie i zastąpi Jörga Hausendorfa, który odchodzi z firmy. więcej

Marszałek Sejmu zawiadomił prokuraturę o tekście ,,Nie" nt. wideo z agencji towarzyskiej, chce też przeprosin

Pełnomocnik marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego i szef Kancelarii Sejmu skierowali do prokuratury podejrzenie popełnienia przestępstwa w artykule tygodnika „Nie” opisującym rzekome nagranie pobytu polityka w agencji towarzyskiej. W trybie cywilnym Kuchciński domaga się od „Nie” przeprosin i zapłaty 15 tys. zł na rzecz Caritasu. więcej

Sąd Apelacyjny zmienił wyrok ws. sprostowania słów Morawieckiego w ,,Gazecie Polskiej". Sakiewicz: sprawa kompromituje sędziów

W poniedziałek Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił wyrok Sądu Okręgowego oddalający pozew krakowskich sędziów przeciwko Tomaszowi Sakiewiczowi. W tej sprawie ma się odbyć nowy proces. Sędziowie domagają się sprostowania wypowiedzi Mateusza Morawieckiego z wywiadu dla „Gazety Polskiej”. więcej

Jan Piński pozwie ,,Sieci" za tekst łączący jego środowisko dziennikarskie z gangiem przebierańców

Publicysta „Gazety Finansowej” Jan Piński zapowiedział działania prawne dotyczące artykułu Marcina Wikło i Marka Pyzy w nowym numerze „Sieci”. W tekście zasugerowano, że środowisko tworzące pisma, w których pracuje Piński, było powiązane z tzw. gangiem przebierańców. - Nie zadaliście nawet pytań, co jest minimum, rzetelności, a łatwo sprawić, że aferę ujawniła „Gazeta Finansowa”, gdy byłem naczelnym - napisał Piński do dziennikarzy „Sieci”. więcej

,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany, ,,Tygodnik Podhalański" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska zmaga się z hejtem w komentarzach. ,,Zespół moderatorów reaguje na bieżąco"

Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Media) zapowiadała walkę z hejtem i mową nienawiści w sieci, uruchamiając m.in. akcję „Hejt Stop”. Serwis zachęcał również użytkowników do zgłaszania nienawistnych komentarzy. Skala problemu jest jednak tak duża, że nadal tego typu wpisy pojawiają się pod artykułami. więcej

,,Bolek i Lolek" niedostępni na YouTube. Powodem spór o prawa autorskie

Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej czasowo wstrzymało emitowanie kultowych polskich filmów animowanych z Bolkiem i Lolkiem na swoim kanale na YouTube. Powodem decyzji jest posądzenie wytwórni o łamanie praw autorskich wysunięte przez córkę Władysława Nehrebeckiego, współtwórcy kultowych polskich dobranocek. więcej

Matthew Kaminsky zamiast Johna Harrisa redaktorem naczelnym Politico

Matthew Kaminsky został nowym redaktorem naczelnym serwisu Politico. Zastąpił na tym stanowisku Johna Harrisa, współzałożyciela Politico, który przechodzi do rady nadzorczej wydawnictwa i będzie redagował własną kolumnę w serwisie. Kaminsky był wcześniej szefem europejskiej redakcji Politico. - Poza szefowaniem wszystkim dziennikarzom Politico Matt będzie pracował nad rozwojem nowego dużego projektu w Azji. Nasze główne pola zainteresowań się nie zmienią - dalej będzie to polityka i procesy regulacyjne w głównych centrach władzy na świecie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji Politico. więcej

333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent

W 2019 roku globalne wydatki na reklamę cyfrową zwiększą się o 17,6 procent i osiągną wartość 333,25 mld dolarów - wynika z prognoz firmy eMarketer. Największe przychody reklamowe trafią do Google, Facebooka i Alibaby, a w roku 2023 wartość całego segmentu digital przekroczy 517 mld dolarów. więcej

Przeglądarki internetowe: Chrome bezkonkurencyjny w Polsce i na świecie

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w marcu 2019 r. zanotowała wzrost udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku. więcej

Powstanie drugi sezon ,,The Umbrella Academy" (wideo)

Netflix podjął decyzje o realizacji drugiego sezonu serialu „The Umbrella Academy”. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą latem br. w Toronto. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marta Skowron-Moszkowicz nową rzeczniczką Prudential Polska, Damian Ziąber odchodzi z firmy

Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudential Polska, po ponad pięciu latach pracy żegna się z firmą. Jego obowiązki przejmie Marta Skowron-Moszkowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jacek Ławrecki odpowiada za komunikację Fortum w Polsce i krajach bałtyckich

Jacek Ławrecki, dotychczasowy dyrektor ds. komunikacji i rzecznik prasowy firmy energetycznej Fortum w Polsce awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji na Polskę i kraje bałtyckie. więcej

Joanna Warszawska: z They.pl do PR Calling

Do zespołu agencji PR Calling dołączyła Joanna Warszawska, która objęła stanowisko PR & communication consultanta. Poprzednio pracowała w They.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Aplikacja zamiast taksometru, obowiązek licencji i koniec egzaminów z topografii miasta. Rząd przyjął nowe przepisy o przewozie osób
Organizacje konsumenckie apelują do Google i Apple o zmiany w sklepach z aplikacjami. ,,Będziemy prowadzić rozmowy"
Premium Mobile liderem przenoszenia numerów, Play najbardziej na minusie
Nowe iPhone'y dostaną opcję ładowania zwrotnego i większe baterie
Samsung: specjalna oferta serwisowa dla nabywców smartfonów z linii Galaxy S10
W Warszawie startuje innogy go!, usługa wynajmu aut elektrycznych. Ceny od 1,19 do 1,49 zł za minutę
Flixtainment - rozrywka pokładowa z treściami Amazon Prime i Audible w autobusach FlixBus w Polsce
Green Caff? Nero wprowadza aplikację lojalnościową i płatniczą
Apple tnie ceny swoich produktów w Chinach
Traficar zwraca 10% za przejazdy. Rusza promocja "10% wraca do Ciebie"
 
 
 
GOSPODARKA
 
Jednorazowe naczynia z otrąb alternatywą dla plastikowych. Rozkładają się w 30 dni
Flixtainment - rozrywka pokładowa z treściami Amazon Prime i Audible w autobusach FlixBus w Polsce
Traficar zwraca 10% za przejazdy. Rusza promocja "10% wraca do Ciebie"
Ostatni miesiąc na rozliczenie z fiskusem. Podatnicy mogą się posłużyć PIT-em wypełnionym przez urząd, ale powinni sprawdzić ulgi i 1 proc.
Scenariusz bezumownego brexitu coraz bardziej prawdopodobny. Wyjście Wielkiej Brytanii bez żadnej umowy to duży chaos
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie drugi sezon ,,The Umbrella Academy" (wideo)
Netflix zapowiada serial "Już nie żyjesz". Wesoła wdówka Christina Applegate
Jennifer Lopez jako striptizerka w filmie "Hustlers"
Kara śmierci za homoseksualizm w Brunei. Elton John i George Clooney bojkotują hotele sułtana Brunei
Film "Dumbo" podbija kina
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj