Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 4 Kwietnia 2019
 
 
 
Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy
 
W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla. Jeszcze w tym roku, w kilkudziesięciu wybranych sklepach sieci, staną kasy samoobsługowe. - Dziś mogą zastąpić pracownika, którego na rynku nie ma - ocenił prezes zarządu Lidl Polska, Maksymilian Braniecki. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska
 
Trwają zdjęcia do serialu „39 i pół tygodnia”, który jest kontynuacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat. Będzie to czarna komedia o walce ze śmiertelną chorobą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównej roli wystąpi Tomasz Karolak, a w obsadzie pojawią się m.in. Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna i Magdalena Lamparska. więcej
 
 
Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne
 
Na blisko 9,32 mln zł brutto wycenił swoją ofertę instytut Nielsen Audience Measuerement, który jako zgłosił się do przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych przez najbliższy rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem sprzedaży w lutym
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lutym br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Polityka": Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego
 
W redakcji „Polityki” Mariusz Janicki awansował na nowo utworzoną funkcję pierwszego zastępcy redaktora naczelnego, a Łukasz Lipiński - na zastępcę redaktora naczelnego. Jednocześnie w nowej wersji udostępniono serwis internetowy tygodnika. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rada Języka Polskiego o ,,paskach" w ,,Wiadomościach": 75 proc. to perswazje i emocje, częste manipulacje więcej
 
T-Mobile kampanią "Bez nonsensów" z Brodką odpowiada na bolączki klientów zderzających się z telekomami (opinie) więcej
 
,,Fakty" zwiększyły przewagę nad ,,Wiadomościami" do 500 tys. widzów. ,,Teleexpress" z największym spadkiem więcej
 
"Gazeta Wyborcza" na 15. miejscu w światowym rankingu liczby prenumeratorów cyfrowych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Sales Expert/Specialist Burda Media Polska
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Grupa ZPR Media
Kierownik Produkcji Golden Media Polska
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Account Manager Screen Network
Redaktor Online w Serwisie Party.pl Edipresse Polska
Programme Scheduler A+E Networks Poland
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska

Trwają zdjęcia do serialu „39 i pół tygodnia”, który jest kontynuacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat. Będzie to czarna komedia o walce ze śmiertelną chorobą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównej roli wystąpi Tomasz Karolak, a w obsadzie pojawią się m.in. Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna i Magdalena Lamparska. więcej

Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne

Na blisko 9,32 mln zł brutto wycenił swoją ofertę instytut Nielsen Audience Measuerement, który jako zgłosił się do przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych przez najbliższy rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 zwiększył w marcu przewagę nad TVP Info. Polsat News traci widzów

W marcu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Z czwartego na trzecie miejsce awansowało TVP3, które wyprzedziło Polsat News. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gogglebox" hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. ,,Kluczem do sukcesu są ludzie"

Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 769 tys. widzów, o 303 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Kluczem do sukcesu „Goggleboxa” są ludzie, których chcemy gościć co tydzień w swoich domach. Ale casting się nie skończył, to jest proces - tłumaczy nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. więcej

Michał Żurawski z główną rolą w serialu ,,Król" dla Canal+

Główną rolę w serialu gangsterskim Canal+ „Król”, czyli postać Jakuba Szapiro, zagra Michał Żurawski. Będzie to ekranizacja książki Szczepana Twardocha, którą wyreżyseruje Jan P. Matuszyński. Zdjęcia ruszają w kwietniu. więcej

W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2019 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Nestle. więcej

,,Halo Włodku!" - benefis Włodzimierza Szaranowicza w Poniedziałek Wielkanocny w TVP1

W poniedziałek, 22 kwietnia 2019 roku o godz. 17.20 telewizyjna Jedynka pokaże benefis Włodzimierza Szaranowicza „Halo Włodku!”. Komentator sportowy w dniu swoich 70. urodzin oficjalnie zakończył swoją karierę dziennikarską. więcej

Nowy serial HBO ,,Gentleman Jack" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)

We wtorek, 23 kwietnia br. w HBO i HBO GO rozpocznie emisję nowego serialu „Gentleman Jack”. W głównej roli występuje Suranne Jones. więcej

Premierowy odcinek 8. sezonu ,,Gry o tron" bezpłatnie w kinach Helios

W poniedziałek, 15 kwietnia br. we wszystkich kinach sieci Helios zostanie wyemitowany pierwszy odcinek finałowego sezonu „Gry o Tron”. Pokazy będą bezpłatne, zostaną poprzedzone emisją ostatniego odcinka siódmego sezonu serialu HBO. więcej

,,Patenciary 2" od 7 kwietnia w Food Network (wideo)

W niedzielę, 7 kwietnia Food Network rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Patenciary”, który ponownie będzie prowadzić Daria Ładocha. więcej

Kanał NASA TV w jakości HD i 4K w ofercie nc+

Platforma nc+ dołączyła do oferty dwa kanały amerykańskiej agencji kosmicznej - NASA TV HD oraz NASA TV UHD. więcej

,,Graham Norton Show 25" w BBC Lifestyle (wideo)

Od 21 kwietnia 2019 roku BBC Lifestyle rozpocznie emisję 25. sezonu „Graham Norton Show”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie. Traci Radio ZET, zyskuje Trójka

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od września 2018 roku do lutego 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2019 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Nestle. więcej

Poczta Polska reklamuje gry i słodycze. ,,Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych"

Poczta Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych”. Zamiast usług pocztowych promuje w niej dostępne w jej placówkach zabawki, słodycze itp. Internauci drwią z operatora. więcej

Piosenka zespołu Riz "Mam plan" w spocie Providenta

Provident Polska wystartował z kampanią telewizyjną pod hasłem "Mam plan". Przygotowały ją Isobar Poland i OMD. więcej

,,Krok naprzód" w reklamach nowej Skody Scala (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamującej nową wersję samochodu Skoda Scala. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Isobar Polska i PHD Media Direction. więcej

Decathlon ruszył z nową kampanią autorstwa agencji Przestrzeń (wideo)

Sieć sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym Decathlon rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”. To element nowego pozycjonowania marki opracowanego przez agencję Przestrzeń. więcej

Warszawa niestandardowo promuje segregację odpadów: słupy Warexpo jako kosze na śmieci

W związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w Warszawie, firma reklamy zewnętrznej realizuje dla miasta niestandardową kampanię, w której słupy reklamowe zamieniono w kosze na śmieci. więcej

Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)

Marka Kubuś kontynuuje kampanię reklamową z cyklu Dziecięce Standardy. Tym razem, promowana jest nowość, Mus+Jogurt. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom. więcej

,,Pijani życiem" ludzie i piosenka The Dumplings w nowej kampanii Fundacji Rak'n'Roll (wideo)

Ruszyła kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”, który opowiada o ludziach „pijanych życiem”, bo dzięki pokonaniu choroby silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. więcej

McDonald's zapowiada inwestycję w cyfryzację marki

McDonald’s zainwestuje w nowozelandzką spółkę Plexure, produkującą oprogramowanie do mobilnej obsługi klienta. To zapowiedź kontynuacji procesu cyfrowej transformacji koncernu. więcej

Eskadra otwiera biuro w Warszawie

Agencja reklamowa Eskadra z Krakowa otworzyła - we współpracy ze studiem designu Szpunar Studio - oddział w Warszawie. Dzięki temu chce poszerzyć swoją ofertę oraz pozyskiwać nowych klientów. więcej

Bebilon 2 reklamuje produkt wspierający odporność u dzieci (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa produktu dla dzieci powyżej 6. miesiąca życia, Bebilon 2 z Pronutra - advance. więcej

Wunderman Thompson przejmuje od Greya globalną obsługę reklamową Duracell

Duracell, producent baterii rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Po trwającym ponad ponad cztery miesiące procesie zdecydował się wybrać do współpracy agencję Wunderman Thompson. Oznacza to koniec kooperacji z agencją Grey. więcej

Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise

Grzegorz Roszkowski objął stanowisko senior strategy managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. więcej

Lagard?re Sports partnerem marketingowym Federacji KSW

Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA. więcej

K2 wypromuje piwo Dziki Sad w internecie

Grupa Żywiec powierzyła w przetargu agencji K2 obsługę w internecie marki Dziki Sad. więcej

Monitory w sklepach Media Expert w ofercie reklamowej BE Media

Firma BE Media, zajmująca się cyfrową reklamą out-of-home, zaczęła obsługę marketingową telewizorów i monitorów dostępnych w sklepach Media Expert. więcej

Karolina Kisły i Krzysztof Żyła w zespole Gameset

Do warszawskiego biura agencji marketingu gamingowego Gameset dołączają Karolina Kisły oraz Krzysztof Żyła. Oboje wesprą realizację usług eventowych. Przeszli z Fantasy Expo. więcej

"Ciche godziny" - Galeria Katowicka dla osób ze spektrum autyzmu

Symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu (2 kwietnia), a docelowo w każdą sobotę, w Galerii Katowickiej funkcjonować będą tzw. "ciche godziny" (między 9 a 11). W tym czasie w częściach wspólnych obiektu zostaną wyłączone reklamy i muzyka, aby ułatwić osobom ze spektrum autyzmu wizytę w centrum handlowym. więcej

Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice

Wystartowała kampania reklamowa gry Sekiro: Shadows Die Twice wydanej przez Activision Blizzard (japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich legendarnych tytułów jak Dark Souls czy Bloodborne).  Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Digital Resolution należąca do Grupy OMD. więcej

PPL Koral z konkursem ,,Bo kocham te chwile"

Wystartowała trzecia tura konkursu „Bo kocham te chwile" organizowanego przez firmę PPL Koral. więcej

Women Power Day

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem sprzedaży w lutym

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lutym br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Polityka": Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego

W redakcji „Polityki” Mariusz Janicki awansował na nowo utworzoną funkcję pierwszego zastępcy redaktora naczelnego, a Łukasz Lipiński - na zastępcę redaktora naczelnego. Jednocześnie w nowej wersji udostępniono serwis internetowy tygodnika. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna": Anita Sobczak i Katarzyna Nocuń przeszły z IAR, awansował Grzegorz Osiecki

Z początkiem kwietnia do redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączyły Anita Sobczak i Katarzyna Nocuń, poprzednio związane z Informacyjną Agencją Radiową. Natomiast Grzegorz Osiecki awansował w „DGP” na stanowisko zastępcy kierownika działu Ekonomia i Społeczeństwo. więcej

Eryk Stankunowicz po 15 latach pracy odszedł z ,,Forbesa"

Z polską edycją miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) rozstał się pierwszy zastępca redaktora naczelnego Eryk Stankunowicz. Z magazynem był związany od jego startu w 2004 roku. więcej

Sąd zgodził się, żeby prezes PMPG Michał M. Lisiecki wyszedł z aresztu za kaucją

Sąd Okręgowy we Wrocławiu oddalił wszystkie trzy zażalenia na decyzję Sądu Rejonowego o tym, że Michał M. Lisiecki, prezes i większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media, może wyjść z aresztu po wpłaceniu 500 tys. zł kaucji. Lisiecki został zatrzymany 13 marca. więcej

Zbigniew Ziobro przegrał proces z ,,Angorą" ws. tekstu o ,,tajnych aferach" - nie będzie przeprosin i zapłaty 60 tys. zł

Sąd Apelacyjny w Łodzi prawomocnie oddalił pozew Zbigniewa Ziobry przeciw wydawcy tygodnika „Angora” i dziennikarzowi Leszkowi Szymanowskiemu dotyczący artykułu z 2011 roku o sprawie tajnego więzienia CIA w Polsce. Tym samym zmieniono wyrok pierwszej instancji. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem ,,Czarna księga PiS 3. Katastrofa w edukacji"

W czwartek, 4 kwietnia w sprzedaży będzie dostępna „Gazeta Wyborcza” (Agora) ze specjalnym dodatkiem „Czarna księga PiS 3. Katastrofa w edukacji”. Trzecia odsłona cyklu przedstawi, co o reformie edukacji myślą nauczyciele, rodzice i sami uczniowie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy

W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla. Jeszcze w tym roku, w kilkudziesięciu wybranych sklepach sieci, staną kasy samoobsługowe. - Dziś mogą zastąpić pracownika, którego na rynku nie ma - ocenił prezes zarządu Lidl Polska, Maksymilian Braniecki. więcej

Światowa branża muzyczna z wyższymi przychodami, streaming w górę o 34 procent

W 2018 roku światowa branża muzyczna zanotowała przychody w wysokości 19,1 mld dolarów. Za rosnące wpływy odpowiedzialny jest głównie segment cyfrowy, który obecnie stanowi ponad 58 procent wszystkich dochodów twórców i wytwórni muzycznych. W ub.r. najchętniej słuchanym wykonawcą był Drake, zaś najpopularniejszym albumem została płyta „The Greatest Showman”. więcej

Kolejna wpadka Facebooka. 540 mln danych o użytkownikach dostępne w internecie

Firma UpGuard ujawniła, że w internecie dostępnych było ponad 540 milionów niezabezpieczonych danych dotyczących użytkowników Facebooka. Dostęp do tych informacji mogły uzyskać niepowołane osoby. To w ostatnim czasie kolejna wpadka serwisu Marka Zuckerberga związana z bezpieczeństwem i prywatnością internautów. więcej

Google wzbogaca polskiego Asystenta. Można zamówić na głos posiłki i bilety autobusowe

Google rozszerzył w Polsce funkcjonalność inteligentnego Asystenta, dzięki czemu firmy mogą uruchamiać na platformie boty obsługujące klientów. Jako pierwsze z rozwiązania voice-commerce skorzystały FixBus i Pyszne.pl, dzięki czemu użytkownicy Asystenta mogą za jego pomocą zamówić posiłek lub zakupić bilety na przejazdy autobusami. więcej

Marzena Suchan na czele serwisów informacyjnych Interii

Z początkiem kwietnia Marzena Suchan objęła stanowisko dyrektor serwisów informacyjnych Interii. Jej zastępczynią została Ewelina Karpińska-Morek, dotychczasowa szefowa serwisu Fakty. więcej

WhatsApp ułatwi kontrolę nad przypisywaniem użytkowników do grup

Facebook wprowadził w aplikacji WhatsApp nową funkcję dotyczącą prywatności. Pozwoli ona użytkownikom lepiej kontrolować kto może dołączać ich do konkretnych grup na platformie. więcej

Lidl uruchamia sklep internetowy w Polsce, bez żywności w ofercie

W najbliższy piątek wystartuje sklep internetowy sieci dyskontów Lidla. Będą w nim dostępne produkty spoza kategorii żywności, ceny będą takie same jak w sklepach stacjonarnych Lidla. więcej

Damian Gołąb: z ,,Gazety Wyborczej" do Interii

Dziennikarz sportowy Damian Gołąb przeszedł z krakowskiego oddziału „Gazety Wyborczej” do portalu Interia.pl. więcej

Martyna Trykozko: z Forsal.pl do 300gospodarka.pl

Do zespołu redakcyjnego serwisu 300gospodarka.pl dołączyła Martyna Trykozko. Wcześniej była związana m.in. z Forsal.pl, Gazeta.pl, „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „National Geographic”. więcej

IAB Polska powołała grupę roboczą wydawców afiliacyjnych

W IAB Polska powstała nowa grupa robocza, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Nowa grupa przygotuje kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacji. więcej

Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie w internecie. Rynek wart 0,9 mld zł

Rynek zamówień jedzenia online rośnie w tempie nawet 50 proc. rocznie, a jego wartość to blisko 0,9 mld zł. Dziś jedzenie w Polsce zamawia prawie 25 mln osób, które z każdym rokiem przeznaczają na ten cel większe środki - wynika z raportu PizzaPortal.pl. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne

Na blisko 9,32 mln zł brutto wycenił swoją ofertę instytut Nielsen Audience Measuerement, który jako zgłosił się do przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych przez najbliższy rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Play stworzył departament komunikacji, na czele Małgorzata Zakrzewska

W P4, operatorze sieci telekomunikacyjnej Play, wyodrębniono departament komunikacji. Jego szefową została Małgorzata Zakrzewska, poprzednio dyrektor public affairs w firmie. więcej

Good One PR wypromuje Polomarket i lodziarnie Ice Dream

Do grona klientów agencji Good One PR dołączyli sieć supermarketów Polomarket oraz lodziarnie Ice Dream. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile Polska zawiesza projekt Smart City w Kazimierzu Dolnym. Powodem nieporozumienia pomiędzy operatorem a burmistrzem
Google wzbogaca polskiego Asystenta. Można zamówić na głos posiłki i bilety autobusowe
Lidl uruchamia sklep internetowy w Polsce, bez żywności w ofercie
McDonald's zapowiada inwestycję w cyfryzację marki
Clive Alberts za Hidetaka Yabe prezesem Verbatim w regionie EUMEA
 
 
 
GOSPODARKA
 
Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy
T-Mobile Polska zawiesza projekt Smart City w Kazimierzu Dolnym. Powodem nieporozumienia pomiędzy operatorem a burmistrzem
McDonald's zapowiada inwestycję w cyfryzację marki
Martini Fiero - nowość w portfolio wermutów Martini w Polsce (wideo)
Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie w internecie. Rynek wart 0,9 mld zł
Specjaliści i menedżerowie najwięcej zarabiają w branżach IT i farmacji, najmniej w administracji
Nowe Mitsubishi L200 w wersji Absolute (wideo)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,39 i pół tygodnia" - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szcze?sna, Magdalena Lamparska
Michał Żurawski z główną rolą w serialu ,,Król" dla Canal+
Światowa branża muzyczna z wyższymi przychodami, streaming w górę o 34 procent
Nowy serial HBO ,,Gentleman Jack" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)
Premierowy odcinek 8. sezonu ,,Gry o tron" bezpłatnie w kinach Helios
Noma Dumezweni i Nicole Kidman w filmie "Nie chciałaś wiedzieć"
Film "Avengers: Koniec gry" trwa 3 godziny
W maju premiera filmu "Godzilla: King of the Monsters". Jeszcze więcej potworów (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj