Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Maja 2019
 
 
 
Ruszają konkursy na lokalne multipleksy w DAB+. Agora sceptyczna wobec cyfryzacji radia
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi w piątek konkursy na cyfrowe multipleksy lokalne w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. O technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, w tym Grupa Agora. - Uważamy, że to próba cyfryzacji w standardach z poprzedniej epoki, niż wychodzenie naprzeciw rynkowym trendom - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupa Agora. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Dwa kolejne sezony ,,Blondynki" w TVP1. Marta Żmuda Trzebiatowska zastąpi Natalię Rybicką
 
Telewizja Polska podpisała umowę z Media Corporation na realizację dwóch kolejnych sezonów „Blondynki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na początku lipca rozpoczną się prace na planie ósmej serii, której premiera jest planowana na późną jesień. Tym razem główną rolę zagra Marta Żmuda Trzebiatowska, która tym samym zastąpi Natalię Rybicką. więcej
 
 
Wirtualne okno i AR z ,,Wiadomości" także w studiu TVP Info. Olechowski: nowe możliwości prezentowania informacji
 
TVP Info kończy prace nad wprowadzeniem do studia rozwiązań technologicznych obecnych w nowym studiu „Wiadomości”: tzw. rzeczywistości rozszerzonej (AR) i wirtualnego okna. Trwają testy oprogramowania i próby realizacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN pokaże dokument braci Sekielskich ,,Tylko nie mów nikomu". Produkcja trafiła też do VOD.pl
 
W najbliższych dniach film Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” zostanie wyemitowany kilka razy w Telewizji WP. Produkcję pokaże też TVN. Dokument dostępny jest również na VOD.pl (serwis należący do Ringier Axel Springer Polska). więcej
 
 
KRRiT wydała w 2018 roku 26 mln złotych. Do organu wpłynęły 2093 skargi
 
Dochody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wyniosły w ubiegłym roku 38 mln 608 tys. zł, a wydatki 26 mln 389 tys. zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Regulator otrzymał w ub.r. w sumie 2093 skargi na nadawców. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat zapowiada dekoder łączący naziemną telewizję cyfrową z OTT więcej
 
W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu więcej
 
Trójka z najniższą słuchalnością od 15 lat, Jedynka najbardziej w dół więcej
 
Paywall powszechny wśród wydawców, w Polsce płatne treści tańsze niż za granicą. ,,Czytelnicy chcą płacić za jakość" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Reporter Radio ZET
Freelance Promo Producer Viacom International Media Networks
Analityk sprzedaży Agora
Analityk Gemius
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE Hill+Knowlton Strategies Poland
Inżynier wozu SNG TVN
Event Manager El Padre
Reżyser /Realizator B3 Films
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Dwa kolejne sezony ,,Blondynki" w TVP1. Marta Żmuda Trzebiatowska zastąpi Natalię Rybicką

Telewizja Polska podpisała umowę z Media Corporation na realizację dwóch kolejnych sezonów „Blondynki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na początku lipca rozpoczną się prace na planie ósmej serii, której premiera jest planowana na późną jesień. Tym razem główną rolę zagra Marta Żmuda Trzebiatowska, która tym samym zastąpi Natalię Rybicką. więcej

Wirtualne okno i AR z ,,Wiadomości" także w studiu TVP Info. Olechowski: nowe możliwości prezentowania informacji

TVP Info kończy prace nad wprowadzeniem do studia rozwiązań technologicznych obecnych w nowym studiu „Wiadomości”: tzw. rzeczywistości rozszerzonej (AR) i wirtualnego okna. Trwają testy oprogramowania i próby realizacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN pokaże dokument braci Sekielskich ,,Tylko nie mów nikomu". Produkcja trafiła też do VOD.pl

W najbliższych dniach film Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” zostanie wyemitowany kilka razy w Telewizji WP. Produkcję pokaże też TVN. Dokument dostępny jest również na VOD.pl (serwis należący do Ringier Axel Springer Polska). więcej

Nowy program rozrywkowy ,,Nasza Klasa" jesienią w Czwórce

W jesiennej ramówce telewizyjna Czwórka planuje pokazać nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. więcej

Michał Olszański z zakazem wypowiadania się w mediach. ,,Konsekwencje wywiadu o rozmowie z Jarosławem Kaczyńskim"

Współprowadzący w „Pytaniu na śniadanie” rozmowę z Jarosławem Kaczyńskim Michał Olszański dostał zakaz wypowiadania się w mediach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Rozważane jest także zawieszenie go w prowadzeniu programu. To konsekwencje wywiadu, jaki dziennikarz udzielił portalowi naTemat.pl, na temat okoliczności rozmowy z prezesem PiS. więcej

Ida Nowakowska prowadzącą ,,Pytanie na śniadanie" w TVP2

Tancerka Ida Nowakowska dołączyła do gospodarzy „Pytania na śniadanie” w TVP2, będzie prowadzić program razem z Łukaszem Nowickim. Nowakowska wcześniej występowała w „Bake off - ale ciacho”, „Bake off Junior” i „Dance, dance, dance”. więcej

438 tys. widzów ,,Graffiti" w Polsacie i Polsacie News

Codzienny program Piotra Witwickiego i Wojciecha Dąbrowskiego „Graffiti” w Polsacie ogląda 353 tys. widzów, a w Polsacie News - 85 tys. Łącznie audycja przyciąga przed telewizory 438 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1939 Na żywo - nowa internetowa platforma Viasat World i Future History

Viasat World we współpracy ze studiem Future History tworzy projekt "1939 Na żywo" - platformę internetową upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Sześciotygodniowy projekt wystartuje 1 sierpnia. więcej

Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun Gold Hits - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP udzieli licencji na organizację Stref Kibica podczas MŚ w piłce nożnej do lat 20

Telewizja Polska - we współpracy z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) w imieniu właściciela praw telewizyjnych do wszystkich meczów Mistrzostwa Świata 2019 FIFA U-20 - będzie udzielać licencji na pokazy publiczne. więcej

Dziennikarze ,,Superwizjera" i tvn24.pl nagrodzeni na World Media Festival

W środę, 15 maja w Hamburgu odbyło się uroczyste wręczenie nagród World Media Festival 2019. Sześć statuetek zdobyła Grupa TVN Discovery Polska - laureatami zostali m.in. dziennikarze „Superwizjera” i tvn24.pl. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ruszają konkursy na lokalne multipleksy w DAB+. Agora sceptyczna wobec cyfryzacji radia

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi w piątek konkursy na cyfrowe multipleksy lokalne w 34 miastach. O częstotliwości będą mogli ubiegać się zarówno nowi, jak i obecni już na rynku nadawcy lokalni i regionalni. O technologii DAB+ z dużym dystansem wypowiadają się ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, w tym Grupa Agora. - Uważamy, że to próba cyfryzacji w standardach z poprzedniej epoki, niż wychodzenie naprzeciw rynkowym trendom - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupa Agora. więcej

 
KRRiT wydała w 2018 roku 26 mln złotych. Do organu wpłynęły 2093 skargi

Dochody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wyniosły w ubiegłym roku 38 mln 608 tys. zł, a wydatki 26 mln 389 tys. zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Regulator otrzymał w ub.r. w sumie 2093 skargi na nadawców. więcej

 
KRRiT ogłosiła konkursy na dwie częstotliwości w Szczecinie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkursy na wolne częstotliwości w Szczecinie - na 97,5 MHz oraz na 98,9 MHz. więcej

 
Rada Mediów Narodowych uzupełniła skład rady nadzorczej Radia Kraków, Radia Szczecin i Radia Opole

Podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych w czwartek, 16 maja br. jej członkowie zajęli się uzupełnieniem składu rad nadzorczych Radia Kraków, Radia Szczecin i Radia Opole. więcej

 
Ruszył konkurs na częstotliwość 104,1 MHz w Koninie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na wolną częstotliwość 104,1 MHz w Koninie, w województwie wielkopolskim. Zainteresowani nadawcy mogą ubiegać się o możliwość uzyskania koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze uniwersalnym. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Trójka awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od października 2018 roku do marca 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Platige Image: po zleceniach dla TVP i Polsatu wpływy wzrosły o 26 proc., wynik netto 1,35 mln zł w górę

W pierwszym kwartale br. wpływy grupy kapitałowej Platige Image, zajmującej się produkcją i postprodukcją treści wideo, wzrosły w skali roku o 26 proc. do 19,43 mln zł. Natomiast wynik netto firmy poprawił się z 903 tys. zł straty do 450 tys. zł zysku. więcej

Resort Cyfryzacji szuka agencji do obsługi kampanii w internecie

Ministerstwo Cyfryzacji szuka w przetargu agencji, która zajmie się emisją jego kampanii informacyjno-edukacyjnych w internecie. Z wybraną firmą będzie pracować do końca 2020 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

ICP Group ze spadkiem wpływów o 79 proc. i 1,2 mln zł straty. ,,Restrukturyzacja i ograniczenie działalności"

W zeszłym kwartale ICP Group, oferująca usługi z zakresu content marketingu i MICE, zanotowała 2 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 9,79 mln zł rok wcześniej) i 1,24 mln zł straty netto (przed rokiem miała 107,9 tys. zł zysku). Firma tłumaczy, że koncentrowała się na restrukturyzacji swoich spółek oraz ograniczeniu kosztów i działalności operacyjnej. więcej

Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan, identyfikacja wizualna od Mamastudio

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan. Obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio. więcej

,,W sam na raz" w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)

Ruszyła nowa kampania serów Hochland Kanapkowy. Akcję, prowadzoną głównie w internecie, przygotowały firmy Graspgroup, Value Media i Quality PR. więcej

DPDgroup rusza z międzynarodową kampanią promującą jej usługi (wideo)

DPDgroup po raz drugi realizuje ogólnoeuropejską internetową kampanię komunikacyjną pod hasłem „Prawa dostawy”  (#LaweOfDelivery), mającą dotrzeć do 80 mln e-nabywców. Obejmuje ona 22 rynki europejskie.   więcej

Julia Nowak i Filip Kurkiewicz w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v Matt dołączył nowy team kreatywny: art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz. Ostatnio związani byli z agencją Walk. więcej

,,Velvet. Akcja!" w reklamie papieru toaletowego Velvet (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet (produkowanego przez Velvet Care) oparta na spocie nawiązującym do konwencji zwiastunów filmowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited, Selfish 3 i Zenith. więcej

Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska

Agencja Zjednoczenie wygrała przetarg firmy Tikkurila na realizację działań reklamowych w internecie. Kolejny, piąty rok zajmie się marketingiem efektywnościowym w internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.   więcej

Cube Group zajmie się promocją Muzeum Polskiej Wódki

Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem Muzeum Polskiej Wódki i będzie odpowiadać za strategię obecności i realizację działań w internecie. więcej

Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku

Getin Noble Bank rozpoczął współpracę z firmą Flying Bisons, która będzie pomagała rozwijać UX i UI kanałów elektronicznych banku.   więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora po 14 latach podniesie o 1/3 pensje radzie nadzorczej, 12 tys. zł dla przewodniczącego

Zarząd Agory chce, żeby podwyższyć wynagrodzenia dla osób w radzie nadzorczej spółki: z 9 do 12 tys. zł miesięcznie dla przewodniczącego i z 6 do 8 tys. zł dla pozostałych członków. Decyzję w tej sprawie za miesiąc podejmie walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy. więcej

Wydawca ,,Teraz Rocka" i ,,PSX Extreme": wpływy wzrosły z 658 tys. zł do 1,08 mln zł, 124 tys. zł zysku

W pierwszym kwartale br. spółka Advertigo, wydawca magazynów „Teraz Rock”, „Teraz Rock Kolekcja” i „PSX Extreme”, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 63,6 proc. do 1,08 mln zł oraz 124,5 tys. zł zysku netto (wobec 73,2 tys. zł straty netto rok wcześniej). więcej

,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w I kwartale 2019. Najwięcej straciła ,,Viva!

W pierwszym kwartale 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!”. Zyskała tylko „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Po śledztwie organizacji Avaaz Facebook zamyka 27 polskich stron szerzących dezinformację. ,,Naruszały zasady dotyczące autentyczności"

Facebook usunął ze swojego serwisu 27 polskich fanpejdży oraz 18 prywatnych kont służących do szerzenia nieprawdziwych informacji. To efekt śledztwa prowadzonego przez organizację Avaaz. - Usunęliśmy szereg fałszywych i zduplikowanych kont, które naruszały nasze zasady dotyczące autentyczności, a także wiele stron, które między innymi naruszyły nasze zasady dotyczące zmiany nazwy - potwierdza Facebook w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

BBC szykuje film w technologii wirtualnej rzeczywistości na motywach serialu ,,Doctor Who"

BBC przygotowuje krótki film w technologii wirtualnej rzeczywistości osadzony w świecie produkowanego przez stację serialu „Doctor Who”. Film ma być dostępny za darmo na platformach Oculus Store i Vive Port, a także na YouTube w technologii 360 stopni. więcej

,,#Newsroom" wspólnym programem Wirtualnej Polski i Polsat News, gospodarzem Tomasz Machała

Od najbliższej niedzieli Wirtualna Polska i Polsat News będą emitować równocześnie program „#Newsroom”. Jego gospodarzem będzie Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego, a w przeszłości dziennikarz m.in. Telewizji Polsat. więcej

Brand24: wpływy wzrosły o 53 proc., 594 tys. zł zysku EBITDA, 52 proc. klientów z zagranicy

W zeszłym kwartale firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu zanotowała 3,61 mln zł skonsolidowanych wpływów sprzedażowych (po wzroście o 53 proc. w skali roku), 594 tys. zł zysku EBITDA (wobec 7 tys. zł straty rok wcześniej) i 19,2 tys. zł straty netto (przed rokiem strata wyniosła 375,4 tys. zł). więcej

Legimi sprzedało akcje za 1,98 mln zł, ma środki na przejęcie Readfy i ofertę ,,e-czytnik za 1 zł/euro"

Spółka Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, pozyskała 1,98 mln zł ze sprzedaży 123,7 tys. swoich nowych akcji. Przeznaczy te środki m.in. na kupno niemieckiej firmy, a w czwartym kwartale br. chce wejść na rynek giełdowy NewConnect. więcej

Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan, identyfikacja wizualna od Mamastudio

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan. Obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio. więcej

Grupa K2 w br. ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 0,3 mln zł straty operacyjnej

Według szacunkowych w zeszłym kwartale grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 6 proc. do 27,7 mln zł, 1,5 mln zł zysku EBITDA (tyle samo co rok wcześniej) oraz 0,3 mln zł straty operacyjnej (w pierwszym kwartale ub.r. miała 0,3 mln zł zysku operacyjnego). więcej

Abonament CDA Premium będzie sprzedawany w punktach partnerskich Euronetu

Serwis CDA porozumiał się ze spółką Euronet Polska co do dystrybucji jego oferty abonamentowej CDA Premium w sieci partnerskiej Euronetu, obejmującej m.in. sklepy Media Expert, Media Saturn oraz saloniki prasowe Relay, inmedio i 1-minute. więcej

PCLab.pl w nowej wersji: technologia RWD i modułowy układ treści. ,,Prace trwały ponad rok"

Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis technologiczny PCLab.pl został uruchomiony w nowej wersji. Strona działa w technologii RWD pozwalającej na wyraźne wyświetlanie jej zarówno na desktopie, jak i w urządzeniach mobilnych. Zmianie uległ także układ treści, który ma być bardziej uporządkowany i eksponujący najchętniej odwiedzane przez użytkowników sekcje. - Czytelnicy przychodzą do nas przede wszystkim w poszukiwaniu autorskich testów sprzętu, artykułów wiedzowych i porad. Kluczowa była zatem czytelna prezentacja najnowszych treści na stronie głównej serwisu - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Pilarczyk, założyciel i redaktor naczelny PCLab.pl. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Solski Communications: 10,4 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto w ub.r., fee income 17 proc. w górę

W ub.r. agencja public relations Solski Communications zanotowała wzrost wpływów o 10 proc. do 10,45 mln zł, a jej fee income (wpływy ze sprzedaży usług po odliczeniu kosztów zewnętrznych) zwiększyły się o 16,8 proc. do 7,85 mln zł. więcej

ComPress z 21 tys. zł wpływów i 43 tys. zł straty, Gremi Media dopłaciło 900 tys. zł do kapitału

W zeszłym kwartale agencja public relations ComPress zanotowała zaledwie 21 tys. zł wpływów sprzedażowych (wobec 408 tys. zł rok wcześniej) i 43 tys. zł straty netto (przed rokiem strata wyniosła 62 tys. zł). W KRS zarejestrowano podwyższenie kapitału zakładowego spółki o 900 tys. zł, które wpłacił jej większościowy akcjonariusz Gremi Media. więcej

Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso

Agencja Big Picture zajmie się wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacyjnej marki Nespresso, należącej do Nestle. Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy marki z agencją. więcej

Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją iPublicity.

ADiT - Agencja Dramatu i Teatru, założona przez Elżbietę Manthey,  promująca współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w Polsce i za granicą rozpoczęła współpracę z agencją public relations iPublicity. więcej

Aleksandra Franas account managerem w Walk PR

Aleksandra Franas po roku pracy w agencji Walk PR awansowała na stanowisko account managera. Dotychczas pełniła funkcję senior account executive. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Donald Trump chce wykluczyć chińskie marki IT z amerykańskiego rynku. Huawei: ,,To oznacza niższą jakość i wyższe ceny"
Uber wprowadza opcję Quiet Mode. Kierowca będzie milczał w czasie jazdy
Audi będzie informować kierowcę o sygnalizacji świetlnej
Apple TV i AirPlay 2 w telewizorach Samsung Smart TV. Oto lista modeli
Rośnie popularność Blika. 40 mln transakcji w pierwszym kwartale 2019 roku
Lenovo pokazuje laptop ze składanym wyświetlaczem 13,3 cala
 
 
 
GOSPODARKA
 
Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan, identyfikacja wizualna od Mamastudio
Audi będzie informować kierowcę o sygnalizacji świetlnej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Dwa kolejne sezony ,,Blondynki" w TVP1. Marta Żmuda Trzebiatowska zastąpi Natalię Rybicką
BBC szykuje film w technologii wirtualnej rzeczywistości na motywach serialu ,,Doctor Who"
ABC zapowiada serial "Stumptown". Cobie Smulders skopie tyłki
Sarah Paulson i Cate Blanchett w serialu "Mrs. America"
Cate Blanchett jest bezpaństwowcem w serialu "Stateless"
Emma Thompson i Emmy Stone w filmie "Cruella"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj