Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Maja 2019
 
 
 
Wirtualna Polska walczy o reklamy z FB i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii
 
W sektorze e-commerce Wirtualna Polska Holding notuje już 50 proc. swoich łącznych wpływów internetowych i 33 proc. zysku EBITDA. Jednocześnie rosną też jej przychody z reklam. - Wierzymy, że odbieramy Google’owi i Facebookowi sporo wzrostu rynku reklamowego - mówi prezes WP Jacek Świderski. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Jake Vision łączy się z firmą Doroty Kośmicką-Gacke. Razem chcą produkować seriale premium i filmy
 
Należąca do Jana Kępińskiego firma Jake Vision, specjalizująca się w realizacji programów rozrywkowych i reality shows, przejęła większość udziałów spółki DGA Studio zarządzanej przez Dorotę Kośmicką-Gacke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Według mnie Dorota jest najlepszym specjalistą w produkcji seriali do pasm prime-time - tłumaczy Jan Kępiński. więcej
 
 
Koniec współpracy Google z Huawei. ,,Może tak samo uderzyć w USA jak w chińską markę"
 
Stosując się do nakazu administracji Donalda Trumpa koncern Google oraz inne amerykańskie firmy zrezygnowały ze współpracy z Huawei. Zdaniem branży to kolejny poziom konfrontacji, w której przegranym wcale nie musi być jedynie chińska marka. - Huawei przy swoich możliwościach jest w stanie zastąpić Amerykanów własnymi rozwiązaniami i nowymi partnerami, choć nie bez trudności. Z kolei restrykcje ze strony Chin mogą oznaczać dla technologicznych koncernów z USA dotkliwe skutki, z utratą przychodów i użytkowników na czele - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci nowych technologii i ekonomiści. więcej
 
 
UOKIK nadal bada kupno Multimedia Polska przez Vectrę. ,,Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony"
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na początku maja br. ocenił, że kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w ponad 20 miastach. Operator mógł odnieść się do tego stanowiska, co wkrótce potem zrobił. - Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony - stwierdził Michał Holeksa, wiceprezes UOKiK. więcej
 
 
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. ,,Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej"
 
Wirtualna Polska na swojej platformie WP Pilot zaczęła testować usługę typu addressable tv, w ramach której w streamie Telewizji WP zamiast reklam z przekazu telewizyjnego są emitowane spoty internetowe. - Dla reklamodawców oznacza to zupełnie inny poziom efektywności - podkreśla prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ruszyły konkursy w 34 miastach na emisję cyfrową w DAB+. Nadawcy komercyjni sceptyczni więcej
 
Wirtualna Polska: wpływy 33 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP z mniejszą stratą więcej
 
Agora ze wzrostem wpływów o 11 proc. i 3,4 mln zł straty. Więcej z biletów, filmów i sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" więcej
 
Cyfrowy Polsat zapowiada dekoder łączący naziemną telewizję cyfrową z OTT więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Reporter Radio ZET
Dziennikarz TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Freelance Promo Producer Viacom International Media Networks
Analityk sprzedaży Agora
Analityk Gemius
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE Hill+Knowlton Strategies Poland
Inżynier wozu SNG TVN
Event Manager El Padre
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jake Vision łączy się z firmą Doroty Kośmicką-Gacke. Razem chcą produkować seriale premium i filmy

Należąca do Jana Kępińskiego firma Jake Vision, specjalizująca się w realizacji programów rozrywkowych i reality shows, przejęła większość udziałów spółki DGA Studio zarządzanej przez Dorotę Kośmicką-Gacke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Według mnie Dorota jest najlepszym specjalistą w produkcji seriali do pasm prime-time - tłumaczy Jan Kępiński. więcej

UOKIK nadal bada kupno Multimedia Polska przez Vectrę. ,,Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na początku maja br. ocenił, że kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w ponad 20 miastach. Operator mógł odnieść się do tego stanowiska, co wkrótce potem zrobił. - Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony - stwierdził Michał Holeksa, wiceprezes UOKiK. więcej

Michał Adamczyk poprowadzi debatę wyborczą w TVP1 i TVP Info: pięć bloków tematycznych, minuta na odpowiedź

Michał Adamczyk będzie gospodarzem czwartkowej debaty w TVP1 i TVP Info przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Poszczególne ugrupowania mają reprezentować m.in. Zbigniew Kuźmiuk, Paweł Kukiz, Krzysztof Śmiszek, Adrian Zandberg i Krzysztof Bosak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Taniec z Gwiazdami 9" oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam

Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,51 mln widzów, czyli o 90 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 39,09 mln zł. więcej

Magdalena Ogórek pozwie Sok z Buraka za mem ze zmyśloną wypowiedzią o pedofilii wśród księży

Na fanpage’u Sok z Buraka przypisano Magdalenie Ogórek z TVP Info zmyśloną opinię, że księża w czasie seksu z dzieckiem czują traumę większą niż ofiary. Dziennikarka zamierza pozwać twórców profilu. - To nakręcenie spirali mowy nienawiści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Szansa na sukces. Opole 2019" hitem. TVP2 znokautowała konkurencję

Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,72 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,01 mln zł. więcej

,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.

W cenniku reklamowym TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnych „Faktach”. Stacja obniża ceny, bo spodziewa się spadku oglądalności w czerwcu. więcej

2,22 mln widzów ,,Tylko nie mów nikomu" w TVN, 634 tys. osób obejrzało ,,Pedofilów" w TVP Info

Pokazany w piątek późnym wieczorem w TVN dokumentalny film braci Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” oglądało średnio 2,22 mln widzów. Z kolei wyemitowany przez TVP Info dzień później dokument „Pedofile” zgromadził 634 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Finał Eurowizji stracił widzów. 1,62 mln oglądających występ ,,Tulii" w I półfinale

Sobotni finał 64. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,15 mln widzów, o 380 tys. osób mniej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ polskiego zespołu „Tulia” w pierwszym półfinale śledziło 1,62 mln osób. więcej

Polsat liderem, seriale TVP2 hitami. Film ,,Tylko nie mów nikomu" wygrał z ,,Wiadomościami"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat pokaże 4 czerwca koncert ,,Polskę kocham" z ECS w Gdańsku

We wtorek 4 czerwca, w 30. rocznicę wyborów w 1989 roku, Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku organizuje koncert „Polskę kocham”. Wydarzenie będzie transmitowane przez Polsat. więcej

Turniej Rolland Garros w kanałach Eurosportu. Z Paryża komentuje go Łukasz Przybyłowicz

Wszystkie mecze wielkoszlemowe turnieju tenisowego Rolland Garros w Paryżu będzie można na żywo na oglądać w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 i Eurosport Player. więcej

Ruszył proces TVP z Adamem Bodnarem ws. słów po śmierci Adamowicza. ,,Próba wywołania efektu mrożącego"

Rozpoczął się proces sądowy, który Telewizja Polska wytoczyła Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi. Chodzi o wypowiedz Bodnara po zabójstwie Pawła Adamowicza, że sprawca mógł oglądać wcześniej TVP Info. - Telewizja zasugerowała, że gotowa jest zawrzeć ugodę, jeśli tylko ich przeproszę. Takiej ugody być nie może - poinformował Bodnar. więcej

Eska TV z nową oprawą (wideo)

Od wczoraj Eska TV wprowadziła nową oprawę. Jej kluczowym elementem jest promowanie twarzy stacji: Oli Kot, Rudego, Jankesa, Damiana Wilczyńskiego oraz Martyny Kondratowicz. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kamila Terpiał ze zleceniem od warszawskiego ratusza: 11 tys. zł za półtora miesiąca

Bloger Michał Pretm zwrócił uwagę, że była dziennikarka radiowa Kamila Terpiał otrzymała zlecenie przygotowywania tekstów na stronę internetową warszawskiego ratusza, dostanie za to 11 tys. zł brutto. - To wynagrodzenie za 1,5 miesiąca - tłumaczy Terpiał. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, stacja wyprzedziła Radio ZET

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM, które wyprzedziło Radio ZET. Na podium znalazło się jeszcze TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. ,,Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej"

Wirtualna Polska na swojej platformie WP Pilot zaczęła testować usługę typu addressable tv, w ramach której w streamie Telewizji WP zamiast reklam z przekazu telewizyjnego są emitowane spoty internetowe. - Dla reklamodawców oznacza to zupełnie inny poziom efektywności - podkreśla prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej

Isobar Polska wyodrębnia zespół odpowiedzialny za business development

W strukturze agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) powstał zespół odpowiedzialny za business development odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji w Polsce i za granicą. Tworzą go Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman. więcej

Domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki łączą swoje struktury w Artcore

W ramach nowopowstałej spółki funkcjonować będą cztery marki: domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki, studio animacji BetterStory Studio oraz bank głosów lektorskich iVoiceover.pl. więcej

"Smak Beztroski" w reklamach Dan Cake

Producent pieczywa i ciastek Dan Cake rozpoczął digitalową kampanię reklamową pod hasłem "Smak Beztroski". Za jej przygotowanie odpowiedzialne są 19 Południk i Talking Heads. więcej

Nestlé ruszy w czerwcu z loterią promocyjną nawiązującą do "Króla Lwa", obsłuży ją Unique One

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).  więcej

Zalando prezentuje letnią kampanię i nową strategię biznesową

Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią „Letnie trendy. Twoja wolność stylu" na lato 2019. Wpisuje się w nową strategię biznesową firmy, która chce być marką pierwszego wyboru dla konsumentów w kategorii mody. więcej

Serwis Wakacje.pl reklamuje się hasłem ,,Wiele pytań, wiele odpowiedzi"

Pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi” ruszyła kampania reklamowa internetowej platformy sprzedaży wycieczek Wakacje.pl. Akcję przygotowała agencja Dziadek do orzechów. więcej

Tymbark promuje napój H2Owoc

Wystartowała kampania reklamowa napojów bez dodatku cukru Tymbark H2Owoc (Maspex). Przygotowały ją Bardzo i Stacom. więcej

Open Gate Visual & Media odpowiada za social media InPostu

Agencja Open Gate Visual&Media rozpoczęła współpracę z firmą InPost w zakresie obsługi social media. więcej

Calvin Klein przeprasza z kobietą całującą się z robotem (wideo)

Firma odzieżowa Calvin Klein po fali krytyki w social mediach przeprasza za kampanię, w której modelka Bella Hadid całuje inną kobietę - robota Lil Miquela. więcej

Dorota Szelągowska twarzą pralek Bosch

Dorota Szelągowska została ambasadorką pralek marki Bosch (należącej do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). więcej

Słomiany wdowiec uczy się gotować w reklamie sprzętu Amica

Trwa kampania reklamowa okapów, kuchni i zmywarek marki Amica. Za działania odpowiadają Change Serviceplan, Neverest, Value Media i Phd Media Direction. więcej

Daniel Solený przygotował murale dla marki Pilsner Urquell

W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) autorstwa Daniela Solený. Powstały w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”. więcej

Bartosz Wdowiak, Ada Hertmann i Joanna Lenkowska w zespole V&P

Pracę w agencji marketingu konwersji V&P rozpoczęli Bartosz Wdowiak i Joanna Lenkowska na stanowiskach account managerów oraz Ada Hertmann jako graphic designer. więcej

BBC w akcji ,,Change the Game" zwraca uwagę na siłę kobiet (wideo)

Telewizja BBC rozpoczęła kampanię pod hasłem „Change the Game”, którą nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Świata Kobiet w piłce nożnej. Zaangażowała się w to brytyjska raperka Ms Banks. więcej

"F1 2019" - jest pierwszy trailer (wideo)

Studio Codemasters zaprezentowało pierwszy oficjalny trailer z treścią z oficjalnej gry wideo Formuły 1 - "F1 2019". Premierę tytułu zaplanowano na 28 czerwca br. więcej

Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do weganizmu akcją "Bez spiny jem rośliny"

Stowarzyszenie Otwarte Klatki wystartowało właśnie z kampanią Roślinniejemy, która ma na celu promocję produktów pochodzenia roślinnego i diety wegańskiej. więcej

Volkswagen w kampanii wykorzystuje aroma-marketing (wideo)

Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross (Volkswagen Group Polska). Pracowały przy niej agencje DDB, PHD Media Direction i New Age Media. więcej

Wafelki Dare promowane cyklem eventów

„Dare. Odważ się na nowe” - pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna jednego z  produktów firmy ETi Polska. Za pełną obsługę mediową odpowiadają agencje UM i Reprise. więcej

Kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych w nowej reklamie Huawei

Firma Huawei we współpracy z agencją M&C Saatchi z Madrytu przygotowała w Hiszpanii nową kampanię, której bohaterkami są matki karmiące dzieci piersią w miejscach publicznych. Reklamy promują nowy Huawei P30 Pro. więcej

Orlen będzie sponsorował kolarzy torowych w przygotowaniach od igrzysk Tokio 2020

Kolarze torowi Maciej Bielecki, Urszula Łoś, Krzysztof Maksel, Wojciech Pszczolarski, Patryk Rajkowski,  Mateusz Rudyk i Rafał Sarnecki dołączyli do Grupy Sportowej Orlen - programu sponsoringowego kierowanego do wybitnych polskich sportowców. PKN Orlen będzie wspierać ich przygotowania do igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku. więcej

Paweł Przybylski: z Deloitte Digital do Kamikaze

Paweł Przybylski objął funkcję senior creative plannera w agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze. Wcześniej pracował na analogicznym stanowisku w Deloitte Digital. więcej

Stena Recycling i Volvo razem o recyklingu samochodów

Producent aut Volvo Cars ruszył ze wspólną kampanią edukacyjną z firmą Stena Recycling, zajmującą się recyklingiem i profesjonalnym zarządzaniem odpadami. Akcja ma na celu uświadomienie konsumentów, jak cennym źródłem surowców wtórnych są samochody. więcej

Aluprof dołącza do grona klientów Wills Integrated

Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated rozpoczęła współpracę ze spółką Aluprof, producentem systemów aluminiowych (należy do Grupy Kęty). Zajmie się m.in. komunikacją marki w mediach i strategicznych kanałach online. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem ,,Avanti"

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on duży spadek. Najwięcej stracił „Glamour”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło”. Z kolei w marcu tytuł kierowany przez Jacka Szmidta został wyprzedzony przez „Avanti” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

PMPG Polskie Media: wpływy wzrosły dzięki reklamom w ,,Do Rzeczy", 1,3 mln zł straty

W I kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost”, „Do Rzeczy” i ich serwisów internetowych) zanotowała 12,15 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 6,2 proc. w skali roku) i 1,34 mln zł straty netto (wobec 2,45 mln zł zysku rok wcześniej). więcej

Mateusz Morawiecki z żoną pozwą ,,Gazetę Wyborczą" ws. tekstu o kupnie działki od Kościoła. Dziennikarz ,,GW": podtrzymuję tezy

Kancelaria premiera zapowiedziała, że Mateusz Morawiecki z żoną pozwą „Gazetę Wyborczą” (Agora) za tekst, w którym Jacek Harłukowicz opisał sposób nabycia przez nich działki. Morawieccy zarzucają dziennikowi nierzetelność. - Wszystkie tezy tekstu podtrzymuję - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Jacek Harłukowicz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska walczy o reklamy z FB i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii

W sektorze e-commerce Wirtualna Polska Holding notuje już 50 proc. swoich łącznych wpływów internetowych i 33 proc. zysku EBITDA. Jednocześnie rosną też jej przychody z reklam. - Wierzymy, że odbieramy Google’owi i Facebookowi sporo wzrostu rynku reklamowego - mówi prezes WP Jacek Świderski. więcej

WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. ,,Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej"

Wirtualna Polska na swojej platformie WP Pilot zaczęła testować usługę typu addressable tv, w ramach której w streamie Telewizji WP zamiast reklam z przekazu telewizyjnego są emitowane spoty internetowe. - Dla reklamodawców oznacza to zupełnie inny poziom efektywności - podkreśla prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej

Marcin Pery za Piotra Ejdysa CEO Gemiusa

Marcin Pery zastąpił Piotra Ejdysa na stanowisku CEO firmy badawczej Gemius. więcej

Rozśpiewany kwiecień na YouTube. Reklamy Blika i ING z Katarzyną Nosowską królują w serwisie

Kwietniowym liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest spot operatora płatności Blik. podium uzupełniają muzyczne reklamy ING Banku Śląskiego z Katarzyną Nosowską, przygotowane w ramach akcji "Dobry głos dla firm". więcej

Wirtualna Polska: wpływy 33 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP z mniejszą stratą

W minionym kwartale Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 33 proc. do 157 mln zł oraz zysku netto o 72,5 proc. do 14,37 mln zł. W segmencie internetowym osiągnęła 152,39 mln zł wpływów i 44,06 mln zł zysku EBITDA, a Telewizja WP miała 4,6 mln zł przychodów i 1,78 mln zł straty EBITDA. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marcin Pery za Piotra Ejdysa CEO Gemiusa

Marcin Pery zastąpił Piotra Ejdysa na stanowisku CEO firmy badawczej Gemius. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencje PR i największe polskie firmy ciągle słabo radzą sobie z RODO

22 proc. agencji PR oraz 36 proc. firm zignorowało maila z pytaniem dziennikarza o szczegóły przetwarzania jego danych - pokazują wyniki badania Fundacji internetPR, którego wyniki udostępniono portalowi Wirtualnemedia.pl. W 29 proc. przypadków odpowiedzi na pytanie o szczegóły przetwarzania danych były pierwszym momentem, kiedy dziennikarz otrzymał od agencji PR jakiekolwiek informacje prawne. W przypadku największych firm ten odsetek wyniósł aż 86 proc. więcej

Anna Przybysz pokieruje działem szkoleń Icon Strategies

Anna Przybysz objęła stanowisko senior account manager w Icon Strategies, agencji specjalizującej się w zarządzaniu reputacją. Będzie szefową Akademii Ikon, działu szkoleniowego firmy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Koniec współpracy Google z Huawei. ,,Może tak samo uderzyć w USA jak w chińską markę"
LG zapowiada własny procesor AI Chip. Układ ma usprawnić działanie inteligentnych urządzeń
Xiaomi z większymi wpływami i zyskiem. Przychody ze smartfonów w górę o 16 procent
"F1 2019" - jest pierwszy trailer (wideo)
Samsung LCRG50 - monitor dla graczy za 999 zł
Google zawiesza współpracę z Huawei. Chiński koncern bez dostaw od Intela i Qualcomma
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKIK nadal bada kupno Multimedia Polska przez Vectrę. ,,Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony"
Agencje PR i największe polskie firmy ciągle słabo radzą sobie z RODO
Port Centralny w Gdańsku z ostateczną koncepcją za 12 mld zł
H&M wprowadza do Polski markę Monki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nadchodzi serial ,,Mroczne Materie"
Film "John Wick 3" pokonał Avengersów
Netflix zapowiada film inspirowany sztuką "Romeo i Julia"
Emma Thompson w serialu "Years & Years". Nowa produkcja HBO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj