Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 6 Czerwca 2019
 
 
 
Ramówka Superstacji będzie modyfikowana do lipca. Na razie zostają programy Wątłego, Łaguny i Żakowskiego
 
Superstacja od ostatniego piątku ograniczyła politykę w swojej ofercie. Zmiany mają mieć związek z pracami nad strategią kanału, która zakłada zmniejszenie tematów politycznych. W związku z tym z pracy zrezygnowała Eliza Michalik - w ramówce na razie zostają programy Jacka Żakowskiego, Jakuba Wątłego oraz Grzegorza Łaguny. więcej
 
 
Agora Holding nie zmienia przedstawicieli w radzie nadzorczej Agory, OFE PZU proponuje byłego menedżera TVP
 
Agora Holding do rady nadzorczej Agory na kolejną kadencję zgłosiła obecnie zasiadające tam osoby: Dariusza Formelę, Tomasza Sielickiego, Andrzeja Szlęzaka, Wandę Rapaczynski i Macieja Wiśniewskiego. Natomiast OFE PZU Złota Jesień chce zmienić swojego przedstawiciela w radzie: Andrzeja Dobosza ma zastąpić Tomasz Karusewicz, w przeszłości związany m.in. z TVP, Ciechem i PZU. więcej
 
 
Lord Kruszwil wyrzucony z sieci Lifetube. Jego kanał zgłoszony na policję i do prokuratury
 
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych skierował do policji i prokuratury w Szczecinie doniesienia o popełnieniu przestępstwa przez twórcę nadawanego na YouTube kanału Lord Kruszwil. Kanał wyemitował filmy w których mogło dojść do nielegalnego wykorzystywania nieletnich. Lord Kruszwil działa w sieci partnerskiej Lifetube, która w rozmowie z nami zapowiedziała koniec współpracy z kanałem. - Zrobiliśmy wiele by zapanować nad tym twórcą, ale istnieją granice kontrowersji, których nie będziemy wspierać. W związku z tym kończymy współpracę z kanałem Lord Kruszwil - mówi nam Kamil Bolek, członek zarządu Lifetube. więcej
 
 
Polska Press Grupa wprowadza ofertę reklamową mediaPPG
 
Polska Press Grupa uruchomiła nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. - Oferujemy dzięki niej pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, dostępnych lokalnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy firmy. więcej
 
 
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., ,,Gazeta Polska Codziennie" do 13 tys. Liderem ,,Fakt"
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT] więcej
 
Nowa makieta ,,Gazety Wyborczej" z większym oddechem, nawiązuje do tradycji. Parę rzeczy do poprawy (opinie) więcej
 
,,Fakty" na czele programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze wzrostem widowni w maju więcej
 
Polsat liderem oglądalności, zyskały TVP1 i TVP2. Duży wzrost TVN7 w 16-49 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Kierownik Oddziału, Fakt Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Event Manager Gremi Media
Junior Media Planner Grupa ZPR Media
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ramówka Superstacji będzie modyfikowana do lipca. Na razie zostają programy Wątłego, Łaguny i Żakowskiego

Superstacja od ostatniego piątku ograniczyła politykę w swojej ofercie. Zmiany mają mieć związek z pracami nad strategią kanału, która zakłada zmniejszenie tematów politycznych. W związku z tym z pracy zrezygnowała Eliza Michalik - w ramówce na razie zostają programy Jacka Żakowskiego, Jakuba Wątłego oraz Grzegorza Łaguny. więcej

Konkurent kosmetyków, które reklamuje Katarzyna Bosacka, zarzuca, że nierzetelnie chwalono je w TVN Style (wideo)

Global Cosmed Group zarzuca Katarzynie Bosackiej, że w marcu br. w odcinku „Co nas truje” w TVN Style o żelach i płynach do mycia nie zachowała rzetelności i bezstronności, a jako eksperci wypowiadali się przedstawiciele firmy Laboratorium Naturella, z którą Bosacka w maju podpisała trzyletni kontrakt reklamowy. Dziennikarka nie komentuje tych zastrzeżeń, natomiast TVN usunął ten odcinek programu z serwisu Player.pl. więcej

5,32 mln widzów ,,M jak miłość" w sezonie 2018/2019. Serial dla TVP2 zarobił 127,73 mln zł

Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,32 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. więcej

664 tys. widzów wiosennych odcinków ,,Śladu". Polsat stacją drugiego wyboru

Wiosenne odcinki serialu „Ślad” gromadziły średnio 664 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 42,65 mln zł. więcej

W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2019 roku były o 1 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Lidl Polska. więcej

Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions

Frans-Willem de Kloet, do marca 2018 r. pełniący funkcję CEO w UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione. więcej

A+E Networks uruchomiło usługę History Play na platformie Amazon Prime

A+E Networks uruchomiło usługę History Play na platformie Amazon Prime. Jak na razie jest ona dostępna dla użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii w cenie £3,99/€3,99 za miesiąc. więcej

T-Mobile będzie korzystać ze światłowodów Inei. Podpisano list intencyjny

Operatorzy T-Mobile Polska i Inea zawarli wstępną umowę, w ramach której T-Mobile będzie korzystał z infrastruktury światłowodowej Inei. Udostępnienie usług opartych na tym rozwiązaniu zaplanowano na III kwartał 2019 roku. więcej

Earth Festival, Kabareton, Opolska Noc Kabaretowa w czerwcu w Polsacie

W czerwcowej ramówce Polsat przygotował cztery festiwale podczas których widzowie będą mogli zobaczyć oraz posłuchać występów gwiazd. W repertuarze znalazł się Earth Festival, Kabareton, Koncert Kabaretowy oraz „Przebojowe Opole”. więcej

Eliza Michalik odchodzi z Superstacji. ,,Nie wyobrażam sobie moich programów bez tematyki politycznej"

Eliza Michalik rozstaje się z Superstacją, w której prowadziła kilka programów publicystycznych. Powodem jest wprowadzana właśnie zmiana profilu tematycznego stacji. więcej

TVP odmówiła fragmentów ,,Dziennika Telewizyjnego" na wystawę fundacji Leszka Balcerowicza

Telewizja Polska odmówiła udostępnienia organizatorom wirtualnej wystawy archiwalnych nagrań z „Dziennika Telewizyjnego” - pisze „Gazeta Wyborcza”. Ostatecznie na wystawę trafiła tablica informująca o niewydaniu nagrań przez publicznego nadawcę. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Elżbieta Kruk może zostać w Radzie Mediów Narodowych mimo wyboru do Parlamentu Europejskiego

Elżbieta Kruk, która została wybrana do Parlamentu Europejskiego z lista PiS, będzie mogła dalej być członkinią Rady Mediów Narodowych.- Według prawników nie ma przeciwwskazań - mówi Krzysztof Czabański, szef RMN portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM i Radio Gra ex aequo liderami w Toruniu. Awans Meloradia

Liderami rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. były ex aequo dwie stacje RMF FM i Radio Gra. Na podium znalazła się jeszcze Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Play: droższe abonamenty S, M i L z większymi pakietami internetowymi, Krzysztof Piątek zareklamuje Homebox

Sieć telekomunikacyjna Play podwyższyła pakiety internetowe i ceny w dotychczasowych planach abonamentowych S, M i L oraz wprowadziła nowy plan Homebox z nielimitowanym internetem. Będzie to wspiera kampania reklamowa z udziałem piłkarza Krzysztofa Piątka. więcej

Polacy angażujący się w dobroczynność czują się ważni. "Człowiek jest bombardowany przekazami komercyjnymi"

46 proc. Polaków deklarujących zaangażowanie w akcje dobroczynne robi to, by poczuć się ważnymi i potrzebnymi - wynika z nowego badania agencji Wavemaker. Aż 82 proc. badanych pozytywnie ocenia zaangażowanie marek w dobroczynność. więcej

Polski fan esportu uwielbia "strzelanki" i gry strategiczne

Do ulubionych kategorii gier fani esportu w Polsce zaliczają "strzelanki", gry strategiczne, przygodowe i wyścigi. Znacznie częściej wybiera grę na tradycyjnym komputerze niż na smartfonie. 31 proc. internautów w Polsce wskazuje, że popularność esportu w naszym kraju będzie rosłą - wynika z badania Mexad Games i Mobile Institute. więcej

W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2019 roku były o 1 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Lidl Polska. więcej

IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro

Wartość rynku reklamy cyfrowej wzrosła w ubiegłym roku o 13,9 proc do 55,1 mld euro - wynika z badania AdEx Benchmark 2018, przygotowanego przez IAB Europe. więcej

Były naczelny ,,Pulsu Biznesu" Tomasz Siemieniec pełnomocnikiem zarządu Legii Warszawa ds. rozwoju biznesu

Tomasz Siemieniec zaczął pracę w Legii Warszawa jako pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu. Poprzednio przez 23 lata pracował w Bonnier Business Polska, przez ostatnie 10 lat jako redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. więcej

Janusz Chabior w kampanii OLX.pl przeciw wulgarności w internecie (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX.pl zaczął kampanię przeciw negatywnym zachowaniom internautów. Bohaterem spotów, przygotowanych przez 180heartbeats + Jung v Matt i F25, jest aktor Janusz Chabior. więcej

GoldenSubmarine rozpoczyna obsługę marki Husaria

Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna kompleksową obsługę reklamową marki wódki Husaria należącej do koncernu CEDC. To efekt wygranego przetargu. więcej

Samsung: nowe promocje na Galaxy S10. Odkup i dodatkowe ubezpieczenie ekranu

Smartfony Samsunga z flagowej linii Galaxy S10 są obecnie dostępne w ofertach promocyjnych, które można łączyć. Kupując model Galaxy S10e, S10 lub S10+ można zyskać 350 zł odsprzedając w rozliczeniu stare urządzenie, a w ramach promocji "Samsung Care+ Ubezpieczenie" otrzymać dodatkowo bezpłatnie 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza. więcej

W Białymstoku pojawią się przystanki otoczone roślinnością

Prawdopodobnie już na przełomie czerwca i lipca br. w centrum Białegostoku pojawią się tzw. zielone przystanki autobusowe - wiaty przystankowe otoczone żywą roślinnością. Miasto przeznaczy na to 150 tys. zł. więcej

We Francji wprowadzą zakaz niszczenia niesprzedanego towaru

Francuski rząd pracuje nad regulacjami wprowadzającymi zakaz wyrzucania i niszczenia przez supermarkety i producentów niesprzedanego towaru. Miałyby wejść w życie już w 2021 roku. więcej

T-Mobile: 8 smartfonów w promocyjnej cenie w abonamencie na ósme urodziny

Z okazji ośmiu lat obecności marki T-Mobile na polskim rynku, operator przygotował ofertę, w ramach której jego klienci mają możliwość zakupu smartfona w obniżonej cenie, której - jak gwarantuje T-Mobile, żaden inny operator nie przebije. Dodatkowo, kupując telefon na www.t-mobile.pl klienci otrzymają 100 zł zniżki na kupno kolejnego smartfonu w abonamencie. więcej

Meetrics będzie mierzyć w Polsce viewability reklam w telewizji OTT

Firma Meetrics wprowadza  w Polsce usługę pomiarów viewability (widoczności) reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik - może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon. więcej

Nowa aranżacja, większa przestrzeń i szersza oferta gastronomiczna w sklepach na stajach paliw Circle K

Sieć Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na swoich stacjach paliwowych. Zmieniono aranżację, wprowadzono nowy wystrój wnętrz, powiększono przestrzeń do odpoczynku i rozszerzono ofertę gastronomiczną. Pilotażowe punkty zostały właśnie uruchomione w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu. więcej

,,Praca marzeń" w USA - EF Polska rekrutuje

EF Polska, firma specjalizująca się w międzynarodowych wyjazdach językowych rozpoczęła kampanię pod hasłem „Odkryj#3Stany Skupienia”, w ramach której szuka chętnych do wyjazdu do Stanów Zjednoczonych. Wybierać ich będą m.in. Rafał Jonkisz i Kinga Szewczuk. Działania oparte głównie o influencer marketing obejmują media społecznościowe, m.in. Instagram i YouTube. więcej

Ultratriathlonista Robert Karaś reklamuje samochody Cupra

Ultratriathlonista Robert Karaś został pierwszym ambasadorem marki samochodów Cupra (Seat/Volkswagen Group Polska). Wkrótce rusza kampania wspierająca rynkowy debiut tego samochodu. więcej

Zwieger reklamuje sprzęt kuchenny podkreślając jakość i wzornictwo (wideo)

Z początkiem czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki Zwieger. Kreacje prezentują flagowe produkty marki: patelnię z linii White Stone, nóż z serii Forte oraz najnowszy zestaw garnków Obsidian. Billboardy będą emitowane w telewizji TVN przy programie kulinarnym „Doradca smaku". Działania realizuje Rebel Media. więcej

hive: darmowe minuty na e-hulajnogi dla posiadaczy karty miejskiej

hive, operator elektrycznych hulajnóg na minuty, wprowadził promocję, w ramach której posiadacze kart miejskich w Warszawie i Wrocławiu mogą otrzymać co miesiąc doładowanie na 20 minut darmowej jazdy. więcej

Poczta Polska partnerem polskiej kadry w amp futbolu

Poczta Polska została partnerem reprezentacji Polski w amp futbolu - piłce nożnej rozgrywanej przez zawodników po amputacjach kończyn. W przyszłym roku w Krakowie rozegrane zostaną mistrzostwa Europy w tej dyscyplinie. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora Holding nie zmienia przedstawicieli w radzie nadzorczej Agory, OFE PZU proponuje byłego menedżera TVP

Agora Holding do rady nadzorczej Agory na kolejną kadencję zgłosiła obecnie zasiadające tam osoby: Dariusza Formelę, Tomasza Sielickiego, Andrzeja Szlęzaka, Wandę Rapaczynski i Macieja Wiśniewskiego. Natomiast OFE PZU Złota Jesień chce zmienić swojego przedstawiciela w radzie: Andrzeja Dobosza ma zastąpić Tomasz Karusewicz, w przeszłości związany m.in. z TVP, Ciechem i PZU. więcej

Polska Press Grupa wprowadza ofertę reklamową mediaPPG

Polska Press Grupa uruchomiła nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. - Oferujemy dzięki niej pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, dostępnych lokalnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy firmy. więcej

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., ,,Gazeta Polska Codziennie" do 13 tys. Liderem ,,Fakt"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Gwiazda-Kozłowska na czele biura reklamy Polska Press Grupy w Gdańsku. Odchodzi Tomasz Michalski

Z początkiem czerwca Joanna Gwiazda-Kozłowska objęła funkcję dyrektora biura reklamy Polska Press Grupy w Gdańsku. Zastąpiła Tomasza Michalskiego, który odszedł ze spółki. więcej

W Gdańsku powstaje mural z "Kobietami Wolności" w ramach akcji "Wysokich Obcasów"

W Gdańsku, na przystanku PKM Strzyża powstaje mural z wizerunkiem kobiet, które były zaangażowane w działalność opozycyjną w okresie PRL i walczyły o wolną Polskę. Dzieło powstanie w ramach akcji "Kobiety na mury", zorganizowanej przez "Wysokie Obcasy" (Agora).   więcej

,,Wysokie Obcasy Extra" zaczynają talk-showy na żywo z czytelnikami, prowadzącym Mariusz Szczygieł

W czwartek w warszawskiej siedzibie Agory odbędzie się pierwsze z cyklu nowych spotkań - „Wysokie Obcasy Extra LIVE”. Gośćmi będą Paulina Parzybysz, Julia Pietrucha, Agnieszka Kręglicka, Grażyna Plebanek oraz psychoterapeuta Cezary Żechowski. Spotkanie, będące formą magazynu „odtwarzanego” na żywo, poprowadzi Mariusz Szczygieł. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Lord Kruszwil wyrzucony z sieci Lifetube. Jego kanał zgłoszony na policję i do prokuratury

Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych skierował do policji i prokuratury w Szczecinie doniesienia o popełnieniu przestępstwa przez twórcę nadawanego na YouTube kanału Lord Kruszwil. Kanał wyemitował filmy w których mogło dojść do nielegalnego wykorzystywania nieletnich. Lord Kruszwil działa w sieci partnerskiej Lifetube, która w rozmowie z nami zapowiedziała koniec współpracy z kanałem. - Zrobiliśmy wiele by zapanować nad tym twórcą, ale istnieją granice kontrowersji, których nie będziemy wspierać. W związku z tym kończymy współpracę z kanałem Lord Kruszwil - mówi nam Kamil Bolek, członek zarządu Lifetube. więcej

Polski fan esportu uwielbia "strzelanki" i gry strategiczne

Do ulubionych kategorii gier fani esportu w Polsce zaliczają "strzelanki", gry strategiczne, przygodowe i wyścigi. Znacznie częściej wybiera grę na tradycyjnym komputerze niż na smartfonie. 31 proc. internautów w Polsce wskazuje, że popularność esportu w naszym kraju będzie rosłą - wynika z badania Mexad Games i Mobile Institute. więcej

Google odwołał się od kary za monopol w reklamach. Komisja Europejska: Nie odpuścimy

Google odwołał się od decyzji Komisji Europejskiej nakładającej na koncern karę 1,49 mld euro za stosowanie praktyk monopolistycznych w segmencie reklam internetowych. Sprawa ma znaleźć rozstrzygnięcie w sądzie Unii Europejskiej. Rzecznik Komisji zapowiada że udowodni tam zasadność podjętej decyzji. więcej

IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro

Wartość rynku reklamy cyfrowej wzrosła w ubiegłym roku o 13,9 proc do 55,1 mld euro - wynika z badania AdEx Benchmark 2018, przygotowanego przez IAB Europe. więcej

Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions

Frans-Willem de Kloet, do marca 2018 r. pełniący funkcję CEO w UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione. więcej

Katarzyna Mokrzycka: z Obserwatorfinansowy.pl do 300gospodarka.pl

Katarzyna Mokrzycka dołączyła do redakcji serwisu 300gospodarka.pl. Poprzednio była wicenaczelną 300gospodarka.pl, a wcześniej pracowała m.in. w „Gazecie Prawnej”, „Wprost” i „Pulsie Biznesu”. więcej

Legimi zwiększa ofertę obligacji do 6 mln zł. W ub.r. miało 11,3 mln zł wpływów i 1,2 mln zł zysku EBITDA

Firma Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, wycofała niedawną ofertę trzyletnich obligacji (za 400 tys. zł, z oprocentowaniem w wysokości 12 proc.), ogłaszając zarazem dwie nowe o łączne wartości do 6 mln zł. Jednocześnie podała swoje wyniki w ub.r.: 11,29 mln zł wpływów sprzedażowych, 1,2 mln zł zysku EBITDA i 43 tys. zł zysku netto. więcej

Firefox domyślnie z ETP (wideo)

Mozilla zaktualizowała przeglądarkę internetową Firefox, wprowadzając automatyczne blokowanie skryptów śledzących aktywność użytkowników. więcej

IAB Polska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

Z inicjatywy grupy roboczej programmatic, działającej przy IAB Polska powstał Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Dokument ma ulepszać standardy przy wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paulina Surmacz i Tomasz Nowicki w Huawei CBG Polska

Do zespołu public relations Huawei CBG Polska dołączyli Paulina Surmacz (junior PR specialist) oraz Tomasz Nowicki (PR specialist). więcej

Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee

Monday - agencja komunikacji ogłasza partnerstwo z platformą Sharebee, specjalizującą się w zarządzaniu programami employee advocacy i social selling (wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia sprzedaży lub innych celów komunikacyjnych). więcej

Kinga Kwiecień: z TVP Sport do Betfan

Kinga Kwiecień rozpoczęła pracę jako media manager w firmie bukmacherskiej Betfan. Poprzednio pracowała jako dziennikarka w redakcji TVP Sport. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play: droższe abonamenty S, M i L z większymi pakietami internetowymi, Krzysztof Piątek zareklamuje Homebox
Apple wymaga od deweloperów wyróżniania przycisku ,,Zaloguj z Apple". Musi być powyżej opcji z Facebooka i Google
T-Mobile będzie korzystać ze światłowodów Inei. Podpisano list intencyjny
InPost testuje w Warszawie elektrycznego Volkswagena Craftera. Do 2020 roku chce mieć we flocie 30 procent aut na prąd
Plus sprzedaje startery prepaid w internecie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Legimi zwiększa ofertę obligacji do 6 mln zł. W ub.r. miało 11,3 mln zł wpływów i 1,2 mln zł zysku EBITDA
InPost testuje w Warszawie elektrycznego Volkswagena Craftera. Do 2020 roku chce mieć we flocie 30 procent aut na prąd
Bistro Tesco już bez plastikowych naczyń i sztućców (wideo)
Maciej Majzner dyrektorem kreatywnym marki Dastan
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Elizabeth Banks i Cate Blanchett w serialu "Mrs. America"
Salma Hayek i Alec Baldwin w filmie "Imprezowi rodzice" (zobacz zwiastun)
Poznajcie Kaczkę i Królika z filmu "Toy Story 4"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj