Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Czerwca 2019
 
 
 
Anna Mierzejewska redaktor naczelną ,,Playboya". "Zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu" (wywiad)
 
Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska). Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. - „Playboy”zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu - nie tylko o seksualności, ale również światopoglądowo. Moje zatrudnienie to kolejny, bardzo spójny komunikat, który de facto wpisuje się w tę „wolnościową” misję - stwierdza Anna Mierzejewska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Branża chwali Keanu Reevesa w ,,Cyberpunku 2077". ,,Przebije sukces cyklu z Wiedźminem"
 
Studio CD Projekt Red zapowiedziało, że oczekiwana gra „Cyberpunk 2077” pojawi się w sprzedaży w kwietniu 2020 roku. Ujawniono, że w grze pojawi się postać znanego aktora Keanu Reevesa, który wspiera też promocję nowego tytułu. Akcje firmy zwyżkują. - CD Projekt jest mocny nie tylko w produkcji, ale także w marketingu, potrafi budować napięcie i rozbudzać pragnienia odbiorców. Keanu Reeves to strzał w dziesiątkę z kilku powodów, zaś sama gra już osiągnęła sukces, który w przyszłości przebije to co osiągnął „Wiedźmin” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu gier wideo. więcej
 
 
Grzegorz Jankowski ma być dyrektorem programowym Superstacji
 
Dziennikarz Grzegorz Jankowski, prowadzący m.in. swój autorski cykl publicystyczny w Superstacji, ma zostać dyrektorem programowym tego kanału - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Od zeszłego tygodnia stacja zrezygnowała z tematów politycznych, kierownictwo tłumaczyło to względami biznesowymi. więcej
 
 
Google, Facebook i YouTube ze spadkami - mocno w górę OLX i TVN, TVP przyciąga najbardziej (Gemius/PBI z maja)
 
Grupa Google, Facebook i YouTube w maju br. zanotowały spadki zasięgu w polskim internecie, natomiast sporo zyskały strony i aplikacje OLX i Grupy TVN. Wśród czołowych wydawców najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników w ciągu doby osiągnęła natomiast Telewizja Polska. więcej
 
 
Jacek Koskowski po 8 latach rozstaje się z BBC Studios. ,,Zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA"
 
Wraz z końcem lipca br. Jacek Koskowski zakończy współpracę z polskim oddziałem BBC Studios - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - BBC Studios wprowadza zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA. Jacek Koskowski podjął trudną decyzję, aby nie wysuwać swojej kandydatury na jedną z nowo utworzonych ról kierowniczych w Londynie - komentuje nam biuro prasowe nadawcy. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej więcej
 
KTR 2019: VMLY&R agencją roku, nagrodzeni także Ben&Jerry's, Papaya Films, Platige Image i Muzk Management więcej
 
Droższy cennik Play winduje kursy także Orange i Cyfrowego Polsatu. Czy to koniec wojny cenowej telekomów? więcej
 
Wojciech Mann trafi przed Komisję Etyki Polskiego Radia za wypowiedź o premierze Morawieckim więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account z językiem niemieckim GPD
Senior Account Manager (Dział Wideo) Grupa ZPR Media
Graphic Designer GPD
Account Manager (Podróże) Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Produktu Digital/E-commerce TVN
Senior Copywriter Agencja reklamowa Twożywo
Kierownik Oddziału, Fakt Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Event Manager Gremi Media
Junior Media Planner Grupa ZPR Media
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Grzegorz Jankowski ma być dyrektorem programowym Superstacji

Dziennikarz Grzegorz Jankowski, prowadzący m.in. swój autorski cykl publicystyczny w Superstacji, ma zostać dyrektorem programowym tego kanału - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Od zeszłego tygodnia stacja zrezygnowała z tematów politycznych, kierownictwo tłumaczyło to względami biznesowymi. więcej

Jacek Koskowski po 8 latach rozstaje się z BBC Studios. ,,Zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA"

Wraz z końcem lipca br. Jacek Koskowski zakończy współpracę z polskim oddziałem BBC Studios - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - BBC Studios wprowadza zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA. Jacek Koskowski podjął trudną decyzję, aby nie wysuwać swojej kandydatury na jedną z nowo utworzonych ról kierowniczych w Londynie - komentuje nam biuro prasowe nadawcy. więcej

,,Barwy szczęścia" nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam

„Barwy szczęścia” w sezonie 2018/2019 śledziło 2,96 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Serial nadal dawał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł. więcej

1,5 mln widzów programu ,,Europa da się lubić - 15 lat później". TVP2 liderem rynku

Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 1,50 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł. więcej

,,Pierwsza miłość" zarobiła dla Polsatu 234,85 mln zł

W sezonie 2018/2019 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,42 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 234,85 mln zł. więcej

,,Rodzinka.pl" straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam

Czternasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 940 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła ostatni miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł. więcej

Zbiórka na organizację Marszu Równości w Poznaniu promowana parodią "Wiadomości"

Grupa Stonewall organizuje zbiórkę crowdfundingową na organizację 5. edycji festiwalu Poznan? Pride Week. Promuje ja? spot w formie programu informacyjnego zawierającego prawdziwe cytaty z materiałów Telewizji Polskiej oraz prawicowych portali na temat społeczności LGBT+. więcej

Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium

W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie. więcej

Pierwszy szwedzki serial HBO Europe ,,Gösta" od 1 lipca w HBO i HBO GO (wideo)

W poniedziałek, 1 lipca br. w HBO i HBO GO odbędzie się premiera pierwszego szwedzkiego serialu HBO Europe „Gösta”. więcej

Polsat liderem, duży spadek TVN. ,,M jak miłość" i mecz Macedonia Północna-Polska hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial TVP2 „M jak miłość” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Macedonia Północna-Polska. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Spot ,,Milionerów" TVN nagrodzony w konkursie Promax Global Excellence Awards 2019

Spot promujący „Milionerów” z wiosny 2018 roku został nagrodzony w Los Angeles w konkursie Promax Global Excellence Awards 2019. Zdobył drugie miejsce w kategorii „Best Entertainment Promo”. więcej

Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski zagrają w serialu "Ultraviolet 2"

Trwają zdjęcia do 2. sezonu serialu "Ultraviolet". Do obsady dołączyli Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Piotr Chołdrych po trzech latach żegna się z Radiem Emaus

Dziennikarz i prezenter Piotr Chołdrych w poniedziałek pożegnał się z Radiem Emaus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl . - Wybrał inną ścieżkę kariery zawodowej - mówi nam ks. Wojciech Nowicki, redaktor naczelny rozgłośni. więcej

 
Marcin Łukasik z Radia ZET uruchamia swój podcast ,,Tak słucham"

Prezenter Radia ZET (Eurozet) Marcin Łukasik rusza ze swoją stroną podcastową „Tak słucham”. Ma prowadzić rozmowy z ciekawymi, niebanalnymi ludźmi, mogącymi stanowić inspirację dla innych. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Awans Polskiego Radia Olsztyn na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio Olsztyn i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Branża chwali Keanu Reevesa w ,,Cyberpunku 2077". ,,Przebije sukces cyklu z Wiedźminem"

Studio CD Projekt Red zapowiedziało, że oczekiwana gra „Cyberpunk 2077” pojawi się w sprzedaży w kwietniu 2020 roku. Ujawniono, że w grze pojawi się postać znanego aktora Keanu Reevesa, który wspiera też promocję nowego tytułu. Akcje firmy zwyżkują. - CD Projekt jest mocny nie tylko w produkcji, ale także w marketingu, potrafi budować napięcie i rozbudzać pragnienia odbiorców. Keanu Reeves to strzał w dziesiątkę z kilku powodów, zaś sama gra już osiągnęła sukces, który w przyszłości przebije to co osiągnął „Wiedźmin” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu gier wideo. więcej

Biedronka wprowadziła papierowe torby, część wpływów ze sprzedaży przekaże Bankom Żywności

Sieć sklepów Biedronka wprowadziła papierowe torby na zakupy, które pochodzą w połowie z recyclingu. W ramach akcji „Dobra Torba” część przychodów sprzedażowych przekaże Bankom Żywności. więcej

Marek Gonsior odchodzi z firmy Agata, stawia na własny biznes

Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie meblarskiej Agata SA, po prawie 7 latach opuszcza spółkę, aby skupić się na własnych projektach. więcej

Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium

W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie. więcej

Za 15,7 mld dolarów Salesforce kupuje Tableau, firmę zajmującą się wizualizacją danych. Odpowiedź na przejęcie Lookera przez Google

Koncern Salesforce zawarł umowę przejęcia firmy Tableau działającej w segmencie wizualizacji danych. Transakcja o wartości 15,7 mld dol. zostanie w całości zrealizowana w akcjach. Po przejęciu Tableau będzie funkcjonować niezależnie pod obecnym kierownictwem, jej zakup jest odpowiedzią Salesforce na niedawną akwizycję platformy Looker przez koncern Google. więcej

Wonga z nową ofertą, Piotr Fronczewski reklamuje ,,pożyczanie na poziomie" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczkowego Wonga z udziałem aktora Piotra Fronczewskiego. Akcję, pod hasłem „Pożyczanie na poziomie”, przygotowały firmy marketingowe Heart & Brain, Papaya Films, iProspect i Starcom. więcej

Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)

W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka reklamowana jest promocja z podwójnym pakietem internetowym po doładowaniu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Initiative Media Warszawa. więcej

Działaczka na rzecz osób transseksualnych Paris Lees ambasadorką kosmetyków Pantene

Najnowszą ambasadorką marki produktów do pielęgnacji włosów Pantene (należy do Procter&Gamble) została Paris Lees, działaczka na rzecz praw osób transseksualnych, prezenterka i dziennikarka. więcej

Taksówki w Londynie i Nowym Jorku reklamują kartę walutową z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku (wideo)

Alior Bank zaczął kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do oferty z Kontem Jakże Osobistym kartę obsługującą płatności w 152 walutach z całego świata. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets. więcej

Lewiatan alarmuje: opłata od grubszych foliówek zaszkodzi biznesowi i środowisku

Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych (PZPTS), członek Konfederacji Lewiatan, ocenia, że wprowadzenie opłaty recyklingowej za torby z tworzyw sztucznych o grubości powyżej 50 mikrometrów negatywnie wpłynie na działalność przedsiębiorstw oraz na stan środowiska. PZPTS ma też wątpliwości, czy przepisy są zgodne z z unijną dyrektywą więcej

Małgorzata Laube i Monika Szczepaniak awansują po restrukturyzacji w Stars

Firma doradztwa i audytu mediowego Stars wyodrębniła dwa nowe działy doradcze, na czele których stanęły Małgorzata Laube i Monika Szczepaniak. więcej

Katarzyna Bujakiewicz reklamuje torebki O bag

Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką włoskiej marki O bag. Kampania reklamowa najnowszej kolekcji prezentowanej przez aktorkę pojawi się na bilbordach w Warszawie, Katowicach i Poznaniu, a także w internecie i mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest fotograf Wojtek Biały, a autorką koncepcji dyrektor artystyczna Obag Polska Marta Dudź. więcej

Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno. Weronika Rehorowska zwolniona

Agnieszka Stelmaszczyk, właścicielka i współzałożycielka agencji komunikacji marketingowej Feno, wraca na stanowisko dyrektora zarządzającego po dwóch latach urlopu macierzyńskiego. Dyrektor zarządzająca Weronika Rehorowska została zwolniona. więcej

Alex Wahli i Olaf Deharde zapraszają do kulinarnej podróży po świecie w nowej kampanii Kauflandu ,,Jedzenie to... odkrywanie"

Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła nową akcję pod hasłem „Jedzenie...to odkrywanie”, w której prezentuje najciekawsze propozycje kulinarne z różnych stron świata. Jej bohaterami są Alex Wahli i Olaf Deharde, kucharze, blogerzy i znawcy streetfoodu. więcej

Maffashion influencerką dekady w plebiscycie See Blogers, wśród nagrodzonych także Magda Bereda, Szparagi i Anna Lewandowska

9 czerwca podczas gali festiwalu See Bloggers 2019 wręczono nagrody #Hashtagi Roku. Tytuł influencerki dekady trafił do Julii "Maffashion" Kuczyńskiej, a influencerki roku do Magdy Beredy. Youtuberkami roku zostały autorki kanału Szparagi, a wyróżnienie dla osoby publicznej aktywnej w sieci odebrała Anna Lewandowska. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Anna Mierzejewska redaktor naczelną ,,Playboya". "Zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu" (wywiad)

Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska). Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. - „Playboy”zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu - nie tylko o seksualności, ale również światopoglądowo. Moje zatrudnienie to kolejny, bardzo spójny komunikat, który de facto wpisuje się w tę „wolnościową” misję - stwierdza Anna Mierzejewska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska Press Grupa wydaje bezpłatny magazyn ,,Strona Kobiet" w regionie łódzkim

Łódzki oddział Polska Press Grupy wypuści w czerwcu bezpłatny luksusowy magazyn dla kobiet „Strona Kobiet”. Redaktorem naczelnym pisma jest Marcin Kowalczyk, a prowadzącą pierwsze wydania - Grażyna Tomala-Tylman. więcej

,,Duży Format" w ,,Gazecie Wyborczej" z nowym logo, zmniejszony o cztery strony

Od bieżącego wydania „Duży Format”, reportażowy dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora), liczy 16 stron, o cztery mniej niż poprzednio, oraz ma nowe logo. Z „DF” zniknęło kilka cykli felietonowych oraz grafiki autorów Sztucznych Fiołków. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej

W pierwszym kwartale 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Michalina Olszańska-Rozbicka gwiazdą pierwszego numeru "Playboya" z nową naczelną

Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu "Playboy" (Marquard Media Polska) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. Na okładce pojawiła się Michalina Olszańska-Rozbicka. więcej

Trzy rosyjskie dzienniki i Biełsat TV apelują ws. dziennikarza śledczego aresztowanego w Moskwie

Rosyjskie dzienniki „Wiedomosti”, „RBK” i „Kommiersant” oraz dziennikarze Biełsat TV wyrazili solidarność z Iwanem Gołunowem, dziennikarzem śledczym aresztowanym w Moskwie pod zarzutem handlu narkotykami. Uważają, że jest niewinny, a działania śledczych to forma represji za jego pracę dziennikarską. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google, Facebook i YouTube ze spadkami - mocno w górę OLX i TVN, TVP przyciąga najbardziej (Gemius/PBI z maja)

Grupa Google, Facebook i YouTube w maju br. zanotowały spadki zasięgu w polskim internecie, natomiast sporo zyskały strony i aplikacje OLX i Grupy TVN. Wśród czołowych wydawców najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników w ciągu doby osiągnęła natomiast Telewizja Polska. więcej

W 2018 roku Google zarobił na wydawcach 4,7 mld dolarów. Media chcą dostawać część tych pieniędzy

W 2018 roku współpraca z wydawcami i publikowanie ich treści w wyszukiwarce oraz na platformie News przyniosła Google 4,7 mld dolarów - wynika z danych News Media Alliance. Media chcą by część tych pieniędzy trafiała do nich, zaś amerykańska administracja zamierza wprowadzić w tym kierunku odpowiednie regulacje. więcej

Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium

W tym roku ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu - wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). Do 2021 roku światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie. więcej

Za 15,7 mld dolarów Salesforce kupuje Tableau, firmę zajmującą się wizualizacją danych. Odpowiedź na przejęcie Lookera przez Google

Koncern Salesforce zawarł umowę przejęcia firmy Tableau działającej w segmencie wizualizacji danych. Transakcja o wartości 15,7 mld dol. zostanie w całości zrealizowana w akcjach. Po przejęciu Tableau będzie funkcjonować niezależnie pod obecnym kierownictwem, jej zakup jest odpowiedzią Salesforce na niedawną akwizycję platformy Looker przez koncern Google. więcej

Natalia Laskowska dołączy do candIT Poland

Z początkiem lipca Natalia Laskowska obejmie stanowisko co-founder w candIT Poland, platformie do rekrutacji w branży IT tworzonej przez kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Już teraz firmuje markę swoim nazwiskiem. więcej

W Gdańsku powstał mural przeciw hejtowi, Wirtualna Polska partnerem

Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów" powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Autorem muralu jest Maciej Salamon. więcej

Na Allegro będą zamieszczane ogłoszenia od klientów biznesowych Morizon.pl

Grupa Morizon (należąca do spółki MZN Property) zawarła umowę o współpracy partnerskiej z Allegro.pl. Na tym portalu będą publikowane ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości od klientów biznesowych Morizon.pl. więcej

Maffashion influencerką dekady w plebiscycie See Blogers, wśród nagrodzonych także Magda Bereda, Szparagi i Anna Lewandowska

9 czerwca podczas gali festiwalu See Bloggers 2019 wręczono nagrody #Hashtagi Roku. Tytuł influencerki dekady trafił do Julii "Maffashion" Kuczyńskiej, a influencerki roku do Magdy Beredy. Youtuberkami roku zostały autorki kanału Szparagi, a wyróżnienie dla osoby publicznej aktywnej w sieci odebrała Anna Lewandowska. więcej

GetResponse wprowadza narzędzie do rozwoju biznesu online

Autofunnel to nowy produkt GetResponse, platformy do online marketingu. Narzędzie służy do automatyzacji działań marketingowych w internecie. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Jazda na rowerze i bieganie to ulubione sporty Polaków

Jazda na rowerze to najchętniej uprawiany sport przez Polaków, na drugim miejscu jest bieganie - pokazują wyniki badania agencji ARC Rynek i Opinia. Popularność tych sportów jest jednak różna w zależności od wieku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
mBank wybrał agencję Solski Communications do obsługi PR w Polsce, Czechach i na Słowacji

mBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim oraz koordynowanie obsługi PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji. więcej

KappAhl nowym klientem agencji Aliganza

Od czerwca do grona klientów Aliganza Fashion Agency dołączyła skandynawska marka odzieżowa KappAhl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Branża chwali Keanu Reevesa w ,,Cyberpunku 2077". ,,Przebije sukces cyklu z Wiedźminem"
Ministerstwo Cyfryzacji w Białej Księdze chce obalać mity o 5G
Startup HCM Deck z 12 mln zł od mAccelerator i Innovation Nest. Pieniądze na ekspansję zagraniczną i rozwój produktu
Apple kupuje startup Drive.ai zajmujący się autonomicznymi autami. Przejmie jego inżynierów
Microsoft zapowiada nową konsolę do gier. Rozdzielczość 8K, dysk SSD i technologia ray tracing
Mail rzekomo z Urzędu Skarbowego może być groźnym wirusem
Premiera "Dying Light 2" wiosną 2020 r. Jest nowy zwiastun (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ministerstwo Cyfryzacji w Białej Księdze chce obalać mity o 5G
Biedronka wprowadziła papierowe torby, część wpływów ze sprzedaży przekaże Bankom Żywności
Apple kupuje startup Drive.ai zajmujący się autonomicznymi autami. Przejmie jego inżynierów
Natalia Laskowska dołączy do candIT Poland
Jazda na rowerze i bieganie to ulubione sporty Polaków
Lewiatan alarmuje: opłata od grubszych foliówek zaszkodzi biznesowi i środowisku
Butelkomat w Krakowie zniknął, bo skończyły się pieniądze na jego utrzymanie
Pierwszy sklep bezkasowy Take&GO w czerwcu w Poznaniu
Własna kolekcja eko z LPP w konkursie ,,Responsible Fashion Awards"
Air France wycofuje jednorazowe plastikowe naczynia i sztućce
Pavel Vopařil za Davida Šiškę CEO Bonami
Coraz mniej Polaków zaciąga kredyty mieszkaniowe, ale za to na coraz większe kwoty. Wzrost cen nieruchomości
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Pierwszy szwedzki serial HBO Europe ,,Gösta" od 1 lipca w HBO i HBO GO (wideo)
Ansel Elgort w serialu "Tokyo Vice" pisze o tokijskiej mafii
Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski zagrają w serialu "Ultraviolet 2"
"Sekretne życie zwierzaków domowych 2" hitem weekendu
Michelle Williams i Julianne Moore są tuż po ślubie w "After the Wedding"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj