Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 19 Lipca 2019
 
 
 
Rafał Brzozowski poprowadzi show ,,Jaka to melodia?", a Norbi - ,,Koło fortuny"
 
Telewizja Polska zdecydowała o zmianie gospodarzy teleturniejów „Koło fortuny” oraz „Jaka to melodia?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od września program Dwójki poprowadzi Norbert „Norbi” Dudziuk, a gospodarzem projektu Jedynki będzie Rafał Brzozowski. więcej
 
 
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing
 
Rebranding platformy nc+ na Platforma CANAL+ oznacza mocne wyeksponowanie tej drugiej marki i budowanie w oparciu o nią całego systemu oraz pozwala wykorzystać jej siłę dla identyfikacji i pozytywnego wizerunku całej grupy, Odwołanie do wspólnej nazwy i symbolu graficznego może wzmacniać też efekt kampanii promocyjnych. Trzeba przy tym pamiętać, że Canal+ to silna marka europejska, co daje pewne dodatkowe wzmocnienie na rynku międzynarodowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów i marketingu. więcej
 
 
Marcin Meller i Magda Mołek żegnają się z ,,Dzień dobry TVN"
 
Z grona prowadzących „Dzień dobry TVN” odchodzą Marcin Meller i Magda Mołek związani z programem od ponad 10 lat. Meller nadal będzie prowadził w TVN24 „Drugie śniadanie mistrzów”, a Mołek - „W roli głównej” w TVN Style. więcej
 
 
Reaktywowany ,,Czar par" jesienią w Dwójce, startują castingi
 
Telewizja Polska - po ponad 23 latach - wznowi emisję teleturnieju „Czar par”. Dwanaście nowych odcinków jesienią br. będzie można zobaczyć w Dwójce  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że właśnie trwają wewnętrzne castingi na jurorów i gospodarza programu. Zaczynają się również poszukiwania uczestników. więcej
 
 
Nowy "Król lew" zawładnie kinami. "Murowany kasowy hit"
 
Dzisiaj na ekrany kin wróci kultowa bajka "Król lew". Dziennikarze i eksperci zajmujący się tematyką filmową, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości - to będzie wielki kasowy hit. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Platforma CANAL+ zastąpi nc+, rebranding jesienią więcej
 
Krystyna Pawłowicz odchodzi z polityki. ,,To performerka, jej odejście może ocieplić wizerunek PiS" więcej
 
W kolejnej kadencji PiS niemal pewne finansowanie TVP i Polskiego Radia z budżetu państwa. "Jedyna opcja" więcej
 
Biedronka muzycznie reklamuje nową promocję ,,Ale tydzień". "Nieudolna przeróbka hitu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Ad Performance Product Manager Ringier Axel Springer Media
Dyrektor Mediów ONE House
Junior Product Specialist w Dziale Women&LIfestyle Ringier Axel Springer Media
Producent Nadzorujący (współpraca projektowa) Telewizja Puls
Wydawca Branded Content Video // creative team Wirtualna Polska Media
Redaktor w serwisie Onet Kultura Ringier Axel Springer Media
COPYWRITER BEMONDI
Redaktor serwisu SuperSeriale.SE.pl Grupa ZPR Media
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
Special Projects Manager, Newsweek, Forbes & Forbes Women Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Senior Programmatic Specialist w Kerris Group Kerris Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rafał Brzozowski poprowadzi show ,,Jaka to melodia?", a Norbi - ,,Koło fortuny"

Telewizja Polska zdecydowała o zmianie gospodarzy teleturniejów „Koło fortuny” oraz „Jaka to melodia?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od września program Dwójki poprowadzi Norbert „Norbi” Dudziuk, a gospodarzem projektu Jedynki będzie Rafał Brzozowski. więcej

Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing

Rebranding platformy nc+ na Platforma CANAL+ oznacza mocne wyeksponowanie tej drugiej marki i budowanie w oparciu o nią całego systemu oraz pozwala wykorzystać jej siłę dla identyfikacji i pozytywnego wizerunku całej grupy, Odwołanie do wspólnej nazwy i symbolu graficznego może wzmacniać też efekt kampanii promocyjnych. Trzeba przy tym pamiętać, że Canal+ to silna marka europejska, co daje pewne dodatkowe wzmocnienie na rynku międzynarodowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów i marketingu. więcej

Marcin Meller i Magda Mołek żegnają się z ,,Dzień dobry TVN"

Z grona prowadzących „Dzień dobry TVN” odchodzą Marcin Meller i Magda Mołek związani z programem od ponad 10 lat. Meller nadal będzie prowadził w TVN24 „Drugie śniadanie mistrzów”, a Mołek - „W roli głównej” w TVN Style. więcej

Reaktywowany ,,Czar par" jesienią w Dwójce, startują castingi

Telewizja Polska - po ponad 23 latach - wznowi emisję teleturnieju „Czar par”. Dwanaście nowych odcinków jesienią br. będzie można zobaczyć w Dwójce  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że właśnie trwają wewnętrzne castingi na jurorów i gospodarza programu. Zaczynają się również poszukiwania uczestników. więcej

Dudziak, Piaseczny, Majewska i Piekarczyk jurorami ,,The Voice Senior"

Polską wersję „The Voice Senior” poprowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel, a jurorami w programie będą: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show widzowie Dwójki zobaczą pod koniec 2019 roku. więcej

,,Liga+ Extra" w Canal+ o 19:30 i bez podziału na części, ,,Turbokozak" osobnym programem

Od startu nowego sezonu piłkarskiej PKO Ekstraklasy niedzielny magazyn „Liga+ Extra” będzie zaczynał się w Canal+ o godz. 19:30 i nie będzie dzielony na części pokazywane w różnych stacjach. Jego dotychczasowy stały cykl „Turbokozak” będzie emitowany jako osobny program w Canal+ Sport zaraz po zakończeniu „Ligi+ Extra”. więcej

,,Policjantki i policjanci 11" od 2 września w Czwórce

W poniedziałek, 2 września 2019 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję jedenastego sezonu „Policjantek i policjantów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie. więcej

TVP przez najbliższe dwa lata będzie pokazywać po jednym meczu każdej kolejki PKO Ekstraklasy

Przez dwa najbliższe sezony (2019/2020 i 2020/21) Telewizja Polska będzie pokazywać po jednym meczu w każdej kolejce rozgrywek PKO Ekstraklasy. W sumie na antenach publicznego nadawcy widzowie zobaczą 74 spotkania. Sezon 2019/2020 tych rozgrywek w TVP zainauguruje mecz Wisła Kraków i Śląsk Wrocław, który w sobotę pokaże TVP Sport. więcej

Startuje Follovers - wspólny projekt Viacom i BrandBuddies. ,,Stawiamy na młodych twórców z TikToka i Instagrama"

Viacom International Media Networks wspólnie z BrandBuddies uruchomił projekt Follovers, do którego angażowani są młodzi twórcy ze środowiska TikToka i Instagrama. - Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć spektrum naszych działań i zaoferować twórcom i naszym partnerom komercyjnym zupełnie nową wartość - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Wysocka, wiceprezes ds. licencji, projektów niestandardowych i mediów cyfrowych w VIMN Polska. więcej

50. rocznica pierwszego lądowania człowieka na Księżycu w Discovery Channel (wideo)

W sobotę, 20 lipca będzie miała miejsce 50 rocznica pierwszego lądowania człowieka - Neila Armstronga - na Księżycu. Z tej okazji kanał Discovery Channel przygotował specjalną ramówkę. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Jard z koncesją w Ełku

Na ostatnim posiedzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji rozstrzygnięto postępowanie koncesyjne i przyznano częstotliwość 90,1 MHz w Ełku dla Radia Jard I. więcej

 
Dwanaście podmiotów zainteresowanych nadawaniem w Koninie na 104,1 MHz

W połowie maja br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na wolną częstotliwość 104,1 MHz w Koninie, w województwie wielkopolskim. Zainteresowani nadawcy mogli ubiegać się o możliwość uzyskania koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze uniwersalnym. Do konkursu zgłosiło się dwanaście podmiotów. więcej

 
Radio Pogoda z aplikacją mobilną

Od początku lata br. w sklepach AppStore i Google Play dostępna jest aplikacja Radia Pogoda. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing

Rebranding platformy nc+ na Platforma CANAL+ oznacza mocne wyeksponowanie tej drugiej marki i budowanie w oparciu o nią całego systemu oraz pozwala wykorzystać jej siłę dla identyfikacji i pozytywnego wizerunku całej grupy, Odwołanie do wspólnej nazwy i symbolu graficznego może wzmacniać też efekt kampanii promocyjnych. Trzeba przy tym pamiętać, że Canal+ to silna marka europejska, co daje pewne dodatkowe wzmocnienie na rynku międzynarodowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów i marketingu. więcej

Nowy "Król lew" zawładnie kinami. "Murowany kasowy hit"

Dzisiaj na ekrany kin wróci kultowa bajka "Król lew". Dziennikarze i eksperci zajmujący się tematyką filmową, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości - to będzie wielki kasowy hit. więcej

MediaCom Warszawa zanotował wzrost przychodów do 769,23 mln zł, 1,6 mln zł zysku

Wpływy sprzedażowe domu mediowego MediaCom Warszawa były w 2018 roku wyższe niż rok wcześniej o ok. 10 proc. Agencji udało się odrobić 7,66 mln zł straty z 2017 roku zamykając ub.r. zyskiem netto w kwocie 1,63 mln zł. Stało się tak mimo utraty jednego ze strategicznych klientów, jakim była Polpharma. więcej

Spar Group ma zgodę UOKiK na przejęcie Piotra i Pawła

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zgodził się na zakup przez The Spar Group Ltd. sieci detalicznej Piotr i Paweł. Będzie nią zarządzać firma Wasz Sklep Spar. Dotychczasową nazwę sklepów zastąpią nazwy Spar i Eurospar. więcej

Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców

Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile) prowadzi kampanię reklamową skierowaną do Ukraińców mieszkających w Polsce. Komunikację przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R oraz Mindshare. więcej

Daniel Szczęk dyrektorem kreatywnym w Eskadrze

Daniel Szczęk objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Eskadra. Pracuje w niej ponad rok, ostatnio jako creative group head. więcej

Dziennikarz w stylu Mariusza Maxa Kolonko reklamuje konto w Alior Banku bez kosztów przewalutowania (wideo)

W ramach internetowej odsłony kampanii Konta Jakże Osobistego w Alior Banku emitowany jest spot z dziennikarzem kojarzącym się z Mariuszem Maxem Kolonko. Za przygotowanie i realizację całej akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets. więcej

Ben & Jerry's odpowiada na akcję "Strefa wolna od LGBT" tygodnika "Gazeta Polska"

Marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) odpowiedziała na akcję "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), która do najbliższego numeru będzie dołączać nalepki z napisem „Strefa wolna od LGBT”. więcej

Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują żel nawilżający Garnier (wideo)

W nowej kampanii marki Garnier (należącej do L’Oréal Polska) z udziałem aktorek Katarzyny Bujakiewicz i Agnieszki Więdłochy reklamowany jest żel nawilżający Hyaluronic Aloe Jelly. więcej

STS szuka agencji do obsługi reklamowej

Firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) ruszyła z przetargiem reklamowym. Chce wybrać agencję do stałej obsługi ATL. więcej

Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel

Z 63 proc. do 76 proc. wzrosła w skali roku rozpoznawalność marek sponsorujących esport. Najbardziej znaną z tej aktywności firmą jest Intel, który daleko w tyle zostawia telekomy (T-Mobile, Play) - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. więcej

Jeżeli nie zaczniemy działać, za 40 lat może zabraknąć ryb - akcja WWF i producenta ryb Movi

WWF Polska i marka łososia atlantyckiego Mowi rozpoczęły wspólną akcję promującą zrównoważoną produkcję i konsumpcję ryb i owoców morza. Chcą też zapobiegać zanieczyszczaniu morza sieciami rybackimi. W ramach akcji przez całe wakacje po wybrzeżu Morza Bałtyckiego będzie krążył specjalny edukacyjny foodtrack o nazwie Goodtrack. więcej

Dentosept z pierwszą reklamą telewizyjną w swojej historii

Ruszyła kampania reklamowa preparatu na stany zapalne jamy ustnej Dentosept (Phytopharm Klęka). Za działania odpowiadają Fat Baby, M5 Film, Wavemaker i youwillsee. więcej

Hyundai promuje swoje elektryczne modele jako samochody przyszłości dostępne już dziś (wideo)

Z początkiem lipca Hyundai Motor Poland rozpoczął promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym, m.in. KONA Electric, Neo i IONIQ. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, a za spot tv – Opus B. więcej

Stihl partnerem Ekstraklasy

Producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. więcej

Kawy marki Costa Coffee w portfolio Coca-Coli

Coca-Cola HBC do 2020 roku poszerzy portfolio swoich produktów o kawy marki Costa Coffee. Będzie je można kupić w co najmniej 10 krajach, w tym w Polsce.  więcej

forBET przedłużył umowę sponsorską z ŁKS-em

Firma forBET przedłużyła umowę sponsorską z klubem piłkarskim ŁKS (Łódzki Klub Sportowy). Będzie sponsorem drużyny przez dwa najbliższe sezony. więcej

Natalia Stępień, Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion w Glow by LifeTube

Natalia Stępień, Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion dołączyły do zespołu Glow by LifeTube - marki sieci partnerskiej LifeTube, specjalizującej się w influencer marketingu w branży beauty, lifestyle i fashion. więcej

Łukasz Gawęcki awansował w biurze reklamy Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w biurze reklamy Multikino Media. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Zwierciadło zwiększyło wpływy dzięki lepszej sprzedaży książek, właściciel dopłacił 6 mln zł

W ub.r. Wydawnictwo Zwierciadło, wydawca magazynów „Zwierciadło” i „Sens”, zanotował wzrost przychodów o 2,5 proc. do 21 mln zł oraz 84,2 tys. zł straty netto (wobec 1,7 mln zł straty netto rok wcześniej). Firma zapewnia, że nadal pracuje nad uzdrowieniem swojej sytuacji finansowej. Wiosną br. właściciel spółki dokapitalizował ją kwotą 6 mln zł. więcej

Ben & Jerry's odpowiada na akcję "Strefa wolna od LGBT" tygodnika "Gazeta Polska"

Marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) odpowiedziała na akcję "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), która do najbliższego numeru będzie dołączać nalepki z napisem „Strefa wolna od LGBT”. więcej

,,Gazeta Polska" z nalepką ,,Strefa wolna od LGBT". Rabiej zgłosi to do prokuratury, Sakiewicz zarzuca mu cenzurę

Do najbliższego numeru „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zostanie dołączona nalepka z napisem „Strefa wolna od LGBT”. Wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej zarzucił tygodnikowi naśladowanie faszyzmu i zapowiedział, że zawiadomi prokuraturę. Wpis informujący o nalepce zablokowano na Instagramie. - Cenzura była typowa dla nazizmu, narzucanie ideologii też - komentuje redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ministerstwo Cyfryzacji analizuje FaceApp pod kątem bezpieczeństwa danych. Amerykański senator chce śledztwa FBI

Resort cyfryzacji wraz z CSIRT NASK przeprowadzi analizy, dotyczące bezpieczeństwa danych i informacji o użytkownikach, którzy korzystali z aplikacji FaceApp. Tymczasem Chuck Schumer, lider Partii Demokratycznej w amerykańskim Senacie wezwał FBI do wszczęcia dochodzenia sprawie FaceApp, która należy do rosyjskiej firmy. więcej

Instagram testuje nową funkcję ukrywania polubień. "W celu usunięcia presji"

Instagram kontynuuje testy nad systemem ukrywania liczby polubień postów w aplikacji w kilku krajach, m.in. w Australii i Japonii. Ich celem ma być "usunięcie presji” na użytkownikach. więcej

Netflix pierwszy raz stracił subskrybentów w USA. Wpływy wzrosły, a zysk zmalał - akcje ostro w dół

W drugim kwartale br. Netflix stracił w USA 126 tysięcy użytkowników. To pierwszy taki wynik w historii serwisu. Platforma przyciągnęła globalnie 2,7 milionów nowych subskrybentów zamiast oczekiwanych 5 milionów. Wyniki Netfliksa rozczarowały inwestorów, w konsekwencji akcje spółki na giełdzie potaniały o 10 procent. więcej

Aplikacja Jakdojade pokaże aktualną lokalizację pojazdów komunikacji miejskiej

Aplikacja Jakdojade ułatwiająca korzystanie z komunikacji miejskiej wprowadziła nową funkcję. Dzięki niej użytkownik może w czasie rzeczywistym sprawdzić gdzie dokładnie znajduje się oczekiwany przez niego autobus lub tramwaj i otrzymać informacje na temat ewentualnego opóźnienia. Opcja real-time jest na razie dostępna w Warszawie i Wrocławiu. więcej

Allegro podczas Pol'and'Rock Festival będzie edukować o ekologii, Chajzer i Majewski z relacjami

Serwis Allegro podczas tegorocznego 25. festiwalu Pol’and’Rock organizuje swoją strefę pod hasłem BeSmart #WasteLess. To hasło przewodnie, w ramach którego prowadzone będą działania edukacyjne na temat ekologii, w tym również na temat plastiku. Relacje na Facebooku poprowadzą Filip Chajzer i Szymon Majewski. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel

Z 63 proc. do 76 proc. wzrosła w skali roku rozpoznawalność marek sponsorujących esport. Najbardziej znaną z tej aktywności firmą jest Intel, który daleko w tyle zostawia telekomy (T-Mobile, Play) - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. więcej

Młodzi z optymizmem patrzą na swoje finanse

Młodzi pozytywnie oceniają swoje finanse i z optymizmem patrzą w przyszłość. 45 proc. przedstawicieli pokolenia Z (18-25 lat) uważa, że ich sytuacja materialna jest lepsza niż ich rodziców, kiedy byli w tym samym wieku - wynika z badania Ipsos MORI. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Think Big dla producenta lamp TK Lighting

Agencja Think Big rozpoczyna pracę dla producenta lamp TK Lighting. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ministerstwo Cyfryzacji analizuje FaceApp pod kątem bezpieczeństwa danych. Amerykański senator chce śledztwa FBI
Pierwsze automaty paczkowe Poczty Polskiej stanęły w Warszawie
Qualcomm ukarany przez Komisję Europejską. Ma zapłacić 242 mln euro za praktyki monopolistyczne
Aplikacja Jakdojade pokaże aktualną lokalizację pojazdów komunikacji miejskiej
OnePlus 7 Pro i iPad Pro 2018 najszybszym urządzeniami mobilnymi w czerwcu
Up and Go - nowa karta płatnicza do kupienia w sklepach Żabka
Orange Polska: opłata za parking może być doliczana do faktury
Smartfon OnePlus 7 Pro Almond trafia do sprzedaży w Polsce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Pierwsze automaty paczkowe Poczty Polskiej stanęły w Warszawie
Spar Group ma zgodę UOKiK na przejęcie Piotra i Pawła
Jacek Paszke prezesem Bricomarché w Polsce
Młodzi z optymizmem patrzą na swoje finanse
Up and Go - nowa karta płatnicza do kupienia w sklepach Żabka
Polski przemysł zaczyna odczuwać spowolnienie na Zachodzie
Alliance Ventures inwestorem Mobility House
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy "Król lew" zawładnie kinami. "Murowany kasowy hit"
19 państw weźmie udział w konkursie Eurowizji Junior 2019
André Benjamin w serialu "Dispatches From Elsewhere" Jasona Segela
Malcolm D. Lee będzie reżyserem filmu "Kosmiczny mecz 2"
Taika Waititi odpowiada za film "Thor 4"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj