Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Stycznia 2020
 
 
 
Nowa prezes Polskiego Radia zapowiada, że nie będzie już zwolnień. Jej celem wzrost słuchalności
 
W ubiegłym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie w Polskim Radiu nowej prezes rozgłośni Agnieszki Kamińskiej z dyrektorami anten. Podczas niego miała paść deklaracja, że nie będzie już żadnych zwolnień. Celem nowej szefowej ma być wzrost słuchalności wszystkich anten - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Małomiasteczkowy" hitem sprzedaży, Podsiadło przed Sheeranem i Guettą najczęściej grany w radiu (TOP 100)
 
Płyta Dawida Podsiadło „Małomiasteczkowy” była najchętniej kupowanym albumem w 2019 roku - wynika z zestawienia OLiS (Oficjalna Lista Sprzedaży) Związku Producentów Audio Video. Natomiast w radiu najczęściej grano piosenki Podsiadło, Eda Sheerana i Davida Guetty. więcej
 
 
Telewizja Republika pozyskała od inwestorów 190 tys. zł, to trzydziesta piąta emisja jej akcji
 
W zeszłym tygodniu Telewizji Republika zarejestrowała podwyższenie swojego kapitału zakładowego poprzez emisję 37,2 tys. akcji za 186 tys. zł. To trzydziesta piąta emisja akcji w ciągu siedmiu lat istnienia spółki. więcej
 
 
,,Holistic" będzie ukazywał się nieregularnie, Jarosław Kociszewski redaktorem naczelnym
 
Magazyn „Holistic” (Deweloper Media) ukazujący się dotychczas jako kwartalnik, od marca zmieni swój rytm wydawniczy na nieregularny. Zmieni się także portal Holistic.news, a redaktorem naczelnym obu przedsięwzięć jest od poniedziałku Jarosław Kociszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Kto to kupi?" od 1 marca w TTV. Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal gospodarzami
 
W niedzielę, 1 marca TTV rozpocznie emisję nowego 10-odcinkowego programu „Kto to kupi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodarzami będą Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami więcej
 
RMF FM liderem w 2019 roku, rekordowe spadki PR1 i PR3. Radio ma więcej słuchaczy w samochodzie niż w domu więcej
 
Rośnie presja na niezależne media w Europie Środkowo-Wschodniej. ,,W Polsce ma charakter systemowy" więcej
 
Dzięki akcjom real-time-marketingowym marka staje się kumplem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
BRAND MANAGER KANAŁÓW DZIECIĘCYCH CANAL+
Specjalista ds. tworzenia bazy treści lokalnych Polska Press
Performance Specialist Wirtualna Polska Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
PREZENTER/-KA DO SEKCJI ŻUŻEL CANAL+
Partner Acquisition and Relations Specialist Ringier Axel Springer Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu TVN
Serwisant / Wydawca Antyradio
Sekretarz Redakcji ICAN Institute
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Republika pozyskała od inwestorów 190 tys. zł, to trzydziesta piąta emisja jej akcji

W zeszłym tygodniu Telewizji Republika zarejestrowała podwyższenie swojego kapitału zakładowego poprzez emisję 37,2 tys. akcji za 186 tys. zł. To trzydziesta piąta emisja akcji w ciągu siedmiu lat istnienia spółki. więcej

,,Kto to kupi?" od 1 marca w TTV. Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal gospodarzami

W niedzielę, 1 marca TTV rozpocznie emisję nowego 10-odcinkowego programu „Kto to kupi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodarzami będą Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal. więcej

TVP unieważnia przetarg ws. budowy hali zdjęciowej. "Trudne warunki rynkowe"

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Chciała na ten cel przeznaczyć maksymalnie 107 mln zł. W postępowaniu przetargowym zgłosiły się cztery zainteresowane firmy, jednak ich oferta opiewała na kwotę ok. 200 mln zł. Ostatecznie nadawca publiczny powtórzy przetarg. więcej

Szymon Jachimek nowym komentatorem ,,Szkła kontaktowego". ,,W założeniach będzie występować z bratem"

Satyryk Szymon Jachimek został nowym komentatorem „Szkła kontaktowego” w TVN24. Redakcja zapowiada stały charakter współpracy, Szymon Jachimek ma w założeniach współprowadzić program wraz ze swoim bratem Tomaszem Jachimkiem, wieloletnim komentatorem „Szkła kontaktowego”. - Szymon był kilkakrotnie wcześniej brany pod uwagę jako nasz współpracownik, były wątpliwości czy rodzeństwo na jednej scenie nie jest ryzykownym pomysłem, ale bracia Jachimek poradzili sobie świetnie - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominika Sekielska, wydawczyni i producentka „Szkła kontaktowego”. więcej

1,55 mln widzów nowego serialu ,,Archiwista". TVP1 liderem

Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Archiwista” oglądało średnio 1,55 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Teleturniej ,,Va banque" ogląda 853 tys. widzów

Po trzech pierwszych tygodniach emisji reaktywowany teleturniej „Va banque” ogląda średnio 853 tys. widzów, o 235 tys. osób więcej niż pokazywany w tym paśmie jesienią program „Gotowi do gotowania. Start!”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Polsat szuka uczestników do ,,The Four - Bitwa o sławę". Premiera talent-show wiosną 2020 roku (wideo)

Telewizja Polsat rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego talent-show „The Four - Bitwa o sławę”. Cotygodniowy program będzie emitowany wiosną 2020 roku. więcej

TVP Gdańsk musi przeprosić byłego szefa pomorskiego KOD ws. zabandażowanej ręki

Radomir Szumełda wygrał przed sądem pierwszej instancji proces z gdańskim ośrodkiem Telewizji Polskiej, który musi przeprosić go za nierzetelny materiał i zapłacić 600 zł kosztów sądowych. Wyrok nie jest prawomocny – nieoficjalnie wiemy, że nadawca chce się od niego odwołać. Apelację rozważa też pozywający. więcej

Wdowa po Janie Szyszko zarzuca TVP bojkotowanie polityka. Szef TAI: to nieprawda

Jan Szyszko, nieżyjący zmarły w październiku ub.r. były minister środowiska, miał mieć zakaz występowania w telewizji publicznej - stwierdziła podczas konferencji w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu Krystyna Szyszko, wdowa po polityku. - To nieprawda. Pan profesor wielokrotnie gościł w programach publicystycznych TVP Info - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Z TVN odszedł dyrektor dystrybucji Sławomir Kurek, nowym szefem Tomasz Parfienowicz

Z TVN Discovery Polska odszedł dyrektor dystrybucji krajowej w grupie Sławomir Kurek. więcej

,,Wybuchowy program" oraz ,,Zoom na architekturę" nowościami w Discovery Channel (wideo)

W poniedziałek, 3 lutego Discovery Channel rozpocznie emisję dwóch nowych programów „Wybuchowy program” oraz „Zoom na architekturę”. więcej

TVP1 i Polsat liderami. ,,Teleexpress", ,,M jak miłość" i skoki hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Teleexpress”, serial „M jak miłość” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nicole Kidman i Hugh Grant w serialu "Od nowa". Premiera w maju w HBO (wideo)

W sieci pojawił się zwiastun "Od nowa" ("The Undoing") - serialowej adaptacji powieści Jean Hanff Korelitz "Nie chciałaś wiedzieć". Cykl trafi do HBO w maju. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowa prezes Polskiego Radia zapowiada, że nie będzie już zwolnień. Jej celem wzrost słuchalności

W ubiegłym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie w Polskim Radiu nowej prezes rozgłośni Agnieszki Kamińskiej z dyrektorami anten. Podczas niego miała paść deklaracja, że nie będzie już żadnych zwolnień. Celem nowej szefowej ma być wzrost słuchalności wszystkich anten - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Małomiasteczkowy" hitem sprzedaży, Podsiadło przed Sheeranem i Guettą najczęściej grany w radiu (TOP 100)

Płyta Dawida Podsiadło „Małomiasteczkowy” była najchętniej kupowanym albumem w 2019 roku - wynika z zestawienia OLiS (Oficjalna Lista Sprzedaży) Związku Producentów Audio Video. Natomiast w radiu najczęściej grano piosenki Podsiadło, Eda Sheerana i Davida Guetty. więcej

 
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10)

Wydatki na reklamę w radiu były w 2019 roku wyższe o 13,4 proc. względem 2018 roku. Liderem przychodów niezmiennie jest RMF FM. Największą dynamikę wpływów miały w tym okresie Eska Wrocław i RMF Classic. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10)

Wydatki na reklamę w radiu były w 2019 roku wyższe o 13,4 proc. względem 2018 roku. Liderem przychodów niezmiennie jest RMF FM. Największą dynamikę wpływów miały w tym okresie Eska Wrocław i RMF Classic. więcej

BNP Paribas Bank Polska z 2,88 mln zł kary od UOKiK-u za mylące reklamy kredytów gotówkowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na BNP Paribas Bank Polska kary wynoszące 2,88 mln zł w sprawie realizowanych w 2015 roku kampanii reklamowych kredytów gotówkowych. Według UOKiK-u reklamy mogły wprowadzać klientów w błąd. więcej

Orlen szuka firm, które zbadają wartość mediową jego marek

PKN Orlen zaprasza firmy badawcze do składania ofert w postępowaniu na badania wartości mediowych marek z oferty koncernu w 2020 oraz 2021 roku. więcej

Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce

Na rynku pojawiła się nowa agencja Commerise, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań e-commerce dla biznesu. Jej założycielami są Daniel Habura i Maciej Cekiera. więcej

iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce

Agencja iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki sklepów Aldi. Klienta zdobyła w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 roku. więcej

Tomasz Chróstny nowym prezesem UOKiK-u

Tomasz Chróstny został mianowany przez premiera na prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zastąpił na tym stanowisku Marka Niechciała. więcej

Biedronka przecenia o połowę żywność z bliskim terminem przydatności

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza pilotażowy program przecen produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności do spożycia. Na razie obejmuje on 136 sklepów w wybranych regionach kraju i dotyczy takich produktów, jak świeże mięso i ryby, sushi oraz produkty z chłodni. więcej

Paul Pogba jako niesamowity strzelec w reklamie adidasa

Adidas w nowej reklamie promuje swoje buty piłkarskie Predator hasłem "100% Unfair". Kampanię przygotowała agencja TBWA Netherlands. więcej

Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie

Ruszyła kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Przygotowały ją NuOrder i Media Data Mind. więcej

Mietek Szcześniak promuje czytelnictwo w kampanii społecznej "Mała książka - wielki człowiek"

W ramach nowej odsłony kampanii społecznej Instytutu Książki „Mała książka - wielki człowiek" zachęcającej najmłodszych do czytania książek, w sieci pojawił się teledysk z udziałem Mietka Szcześniaka. więcej

Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)

Orange Polska zaczął kampanię reklamującą taryfę Orange Love ze smartfonem Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa. więcej

Adam Małysz opiekunem programu ,,Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Milka (Mondelez Polska) ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. więcej

Giełda kryptowalut CoinCasso oficjalnym partnerem Paris Saint-Germain

Giełda kryptowalut CoinCasso podpisała 3-letnią umowę o współpracy partnerskiej z francuskim klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. Wartości kontraktu nie ujawniono. więcej

Aneta Kręglicka została ambasadorką marki Yoskine

Modelka i businesswoman Aneta Kręglicka została twarzą marki kosmetycznej Yoskine (Dax Cosmetics). więcej

Mlekovita sponsorem Tour de Pologne

Grupa Mlekovita została oficjalnym partnerem tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Firma będzie sponsorem klasyfikacji Zwycięzca Etapu. więcej

Agencja Opus B ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację

Agencja kreatywna Opus B pod hasłem „Be Visible!” wprowadza nowe pozycjonowani. Zmienia też logo i identyfikację wizualną. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Holistic" będzie ukazywał się nieregularnie, Jarosław Kociszewski redaktorem naczelnym

Magazyn „Holistic” (Deweloper Media) ukazujący się dotychczas jako kwartalnik, od marca zmieni swój rytm wydawniczy na nieregularny. Zmieni się także portal Holistic.news, a redaktorem naczelnym obu przedsięwzięć jest od poniedziałku Jarosław Kociszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Axel Springer znika z giełdy. KKR wykupi z rynku 44,9 procent akcji

Koncern Axel Springer zapowiedział, że zamierza wycofać się z niemieckiej giełdy. Decyzja ma związek z wcześniejszą umową z KKR, w ramach której amerykański fundusz wykupi 44,9 proc. akcji od drobniejszych udziałowców. Po zakończeniu tej operacji udziałowcami Axel Springer będą KKR, Friede Springer oraz obecny szef koncernu Mathias Doepfner. więcej

Paweł Bednarz przeszedł z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do ,,Wprost"

Dziennikarz gospodarczy Paweł Bednarz dołączył do działu Biznes w tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media). Poprzednio był związany z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, a wcześniej m.in. z Business Insider Polska i Grupą TVN. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży. ,,NG Traveler" na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych liderem sprzedaży ogółem w listopadzie ub.r. był „National Geographic Polska”. Tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu, a jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Emma Tucker redaktor naczelną "The Sunday Times"

Emma Tucker objęła stanowisko redaktor naczelnej brytyjskiego tygodnika "The Sunday Times" (tytuł z portfolio News Corp., należącego do Ruperta Murdocha). więcej

 
 
 
INTERNET
 
CDA Premium ma 231,7 tys. subskrybentów, wpływy CDA 53 proc. w górę

W ub.r. spółka CDA, właściciel serwisu wideo CDA.pl, według wstępnych danych osiągnęła wzrost wpływów o 53 proc. do 42,9 mln zł. Na koniec grudnia ub.r. z płatnej oferty CDA Premium korzystało 231,7 tys. internautów. więcej

Google pobiera opłaty za dane o użytkownikach. Od 45 do 245 dolarów za jedno żądanie

Google wprowadził u siebie system opłat pobieranych od amerykańskich organów ścigania w zamian za udostępnienie danych na temat konkretnych użytkowników. Cennik obejmuje kwoty od 45 do 245 dolarów za jeden zestaw informacji. Google wyjaśnia wprowadzenie opłat rosnącą liczbą żądań udostępnienia danych które otrzymuje od władz USA. więcej

Łukasz Kijek naczelnym serwisów informacyjnych Gazeta.pl, Mateusz Aleksandrowicz szefem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl

W portalu Gazeta.pl (Agora) Łukasz Kijek z początkiem lutego zostanie redaktorem naczelnym serwisów newsowych, Mateusz Aleksandrowicz - dyrektorem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl, a Milena Bryła - szefową newsroomu Gazeta.pl. więcej

Moderatorzy Facebooka i YouTube'a pod psychiczną presją. Podpisują klauzulę o zespole stresu pourazowego

Moderatorzy monitorujący treści publikowane w serwisach Facebook i YouTube muszą podpisywać dokumenty o tym że zdają sobie sprawę z możliwości wystąpienia u nich zespołu stresu pourazowego (PTSD). Zatrudniająca moderatorów firma Accenture wyjaśnia że chce, aby jej pracownicy dokładnie zdawali sobie sprawę z zagrożeń jakie wiążą się z ich obowiązkami zawodowymi. więcej

Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce

Na rynku pojawiła się nowa agencja Commerise, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań e-commerce dla biznesu. Jej założycielami są Daniel Habura i Maciej Cekiera. więcej

,,Onet opinie" z nową godziną emisji. ,,Wynik analiz potrzeb widowni"

Onet zmienił godzinę nadawania programu publicystycznego „Onet opinie”. Audycja jest teraz emitowana od poniedziałku do soboty o godzinie 13. - Zmiana wynika z analizy potrzeb widowni i dopasowania do nich najlepszej pory emisji - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, dyrektor segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska.   więcej

Fundusze venture capital zainwestowały w polskie firmy w 2019 roku 1,26 mld zł

W 2019 roku 85 funduszy venture capital (VC) w 269 transakcjach zainwestowało w polskie firmy ponad 1,26 mld złotych. To ponad osiem razy więcej niż na koniec 2018 roku - wynika z rocznego raportu PFR Ventures we współpracy z Inovo Venture Partners. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy uczą się angielskiego dla siebie, głównie w domowym zaciszu

Co czwarty Polak uczy się języka angielskiego, a prawie co trzeci ma takie plany - wynika z badania Havas Media Group. Główną motywacją do nauki jest własny rozwój. Częściej wolimy szlifować język obcy w domu niż na kursach czy prywatnych lekcjach. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Warta klientem Clue PR

Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę Towarzystwa Ubezpieczeniowego Warta. więcej

Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika Pławiak w zespole Hill+Knowlton Strategies Poland

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Poland dołączyli Agnieszka Madej jako senior account manager, Marcin Błajet na stanowisku strategy & digital content managera, oraz Dominika Pławiak jako account manager. więcej

Science PR dla Fundacji na rzecz Nauki Polskiej

Science PR wspiera proces rekrutacji naukowców do Międzynarodowych Agend Badawczych dla Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. więcej

Marek Józefiak rzecznikiem prasowym Greenpeace Polska

Marek Józefiak dołączył do zespołu komunikacyjnego Greenpeace Polska na stanowisko rzecznika prasowego. więcej

Partner of Promotion wypromuje aplikację BauApp

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski węgierskiej aplikacji mobilnej dla branży budowlanej BauApp. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
,,Fate/Grand Order": najwięcej zarabiająca i najczęściej komentowana w social media gra mobilna
Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)
Spotify, Netflix, Tinder i Uber wśród najczęściej pobieranych aplikacji w 2019 roku
Z Ministerstwa Cyfryzacji odchodzi Agata Miazga, szefowa departamentu otwartych danych i rozwoju kompetencji
 
 
 
GOSPODARKA
 
mBank: wzrost PKB zwolni w 2020 r. do 2,8 proc., inflacja w dół
Tomasz Chróstny nowym prezesem UOKiK-u
Biedronka przecenia o połowę żywność z bliskim terminem przydatności
Fundusze venture capital zainwestowały w polskie firmy w 2019 roku 1,26 mld zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Małomiasteczkowy" hitem sprzedaży, Podsiadło przed Sheeranem i Guettą najczęściej grany w radiu (TOP 100)
1,55 mln widzów nowego serialu ,,Archiwista". TVP1 liderem
Nicole Kidman i Hugh Grant w serialu "Od nowa". Premiera w maju w HBO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj