Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 13 Marca 2020
 
 
 
KRRiT podzieliła rekompensatę dla mediów publicznych. 1,71 mld zł dla TVP
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału skarbowych papierów wartościowych pomiędzy Telewizję Polską, Polskie Radio oraz ośrodki regionalne Polskiego Radia z przeznaczeniem na realizację misji publicznej. Ma to związek z podpisaną przez prezydenta ustawą o tzw. rekompensacie dla mediów publicznych. Telewizja Polska otrzyma skarbowe papiery wartościowe o wartości 1,71 mld zł, Polskie Radio - 119,2 mln zł, a regionalne ośrodki radiowe - 119,3 mln zł. więcej
 
 
Koronawirus sparaliżował Wakacje.pl. Szef WP: kryzys daje okazje do przejęć w rynkowych cenach
 
Wskutek epidemii koronawirusa sprzedaż w należącym do Wirtualnej Polski serwisie Wakacje.pl praktycznie zamarła, dużo lepiej radzi sobie oferujące wycieczki krajowe Nocowanie.pl. - Kryzysy mają swoje zalety, bo w nich wszystko się urealnia. Można coś kupić w cenie rynkowej, a nie napompowanej, tak jak to było w zeszłym roku - komentuje prezes WP Jacek Świderski. więcej
 
 
Wzrosły wpływy, a zmalał zysk Agory. 24 proc. przychodów ,,Gazety Wyborczej" z internetu
 
W ub.r. grupa Agora osiągnęła wzrost przychodów o 9,5 proc. do 1,25 mld zł oraz spadek zysku netto z 9,4 do 6 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy Heliosa, Next Film, ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, AMS i pionu internetowego, a zmalały w segmencie radiowym. więcej
 
 
Koronawirus komplikuje rozgrywki sportowe, zawieszone mecze. "Stracą stacje tv i platformy cyfrowe"
 
Z obawy przed rozprzestrzenianiem się pandemii koronawirusa, większość krajowych rozgrywek sportowych w Europie została zawieszona. Odwołane są też mecze NBA z powodu zakażenia zawodnika COVID-19. Niewykluczone, że podobny los spotka Ligę Mistrzów i Ligę Europy. Stacje telewizyjne stracą atrakcyjne bloki reklamowe, a platformy cyfrowe abonentów - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej
 
 
Michał Sadowski o powrocie na Facebooka: Procedury czasochłonne, ale sprawiedliwe
 
Firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu zawarła porozumienie z Facebookiem, dzięki któremu po pół roku odzyskała swoją obecność w serwisach Facebook i Instagram. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24 wyjaśnia niektóre umowy z Facebookiem. - Audyt jest bardzo gruntowny, a dokumentacja jaką analizował Facebook obszerna. Nie mamy żadnych dodatkowych ograniczeń, których nie mieliśmy przed sprawą - informuje Michał Sadowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Za Wojciechem Mannem z Trójką pożegna się część słuchaczy. ,,To koniec pewnej epoki" więcej
 
Polska reklama sporo straci przez koronawirusa, zyskać może e-commerce (opinie) więcej
 
RMF FM liderem, Trójka wyprzedziła Jedynkę. Audytorium 17, Złote Przeboje i Radio Maryja z największymi spadkami więcej
 
Redakcje wprowadzają środki ostrożności w związku z koronawirusem. TVN24 przechodzi na rotacyjny tryb pracy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor, producent Telewizja BIZNES24
operator kamery, montażysta Telewizja BIZNES24
Specjalista ds. Social Media Ringier Axel Springer Polska
Wydawca Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer Polska
Digital Sales Expert Burda Media Polska
Operator / Montażysta Edipresse Polska
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT podzieliła rekompensatę dla mediów publicznych. 1,71 mld zł dla TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału skarbowych papierów wartościowych pomiędzy Telewizję Polską, Polskie Radio oraz ośrodki regionalne Polskiego Radia z przeznaczeniem na realizację misji publicznej. Ma to związek z podpisaną przez prezydenta ustawą o tzw. rekompensacie dla mediów publicznych. Telewizja Polska otrzyma skarbowe papiery wartościowe o wartości 1,71 mld zł, Polskie Radio - 119,2 mln zł, a regionalne ośrodki radiowe - 119,3 mln zł. więcej

Koronawirus komplikuje rozgrywki sportowe, zawieszone mecze. "Stracą stacje tv i platformy cyfrowe"

Z obawy przed rozprzestrzenianiem się pandemii koronawirusa, większość krajowych rozgrywek sportowych w Europie została zawieszona. Odwołane są też mecze NBA z powodu zakażenia zawodnika COVID-19. Niewykluczone, że podobny los spotka Ligę Mistrzów i Ligę Europy. Stacje telewizyjne stracą atrakcyjne bloki reklamowe, a platformy cyfrowe abonentów - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

Wpływy reklamowe Grupy Polsat wzrosły o 1,9 proc., nadawca zadowolony z wyników oglądalności

W ubiegłym roku Grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody z reklamy telewizyjnej  i sponsoringu o 1,9 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. W efekcie udział w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 28 proc. więcej

TVN24 bez gości w studiu w Warszawie i rozmowy przez Skype'a. W Polsat News ,,Wszystko o koronawirusie"

Z powodu epidemii koronawirusa polscy nadawcy telewizyjni podjęli decyzję o rezygnacji z publiczności podczas nagrań programów. Stacje newsowe nie zapraszają do studia gości, uruchamiają też specjalne, edukacyjne audycje informacyjne.   więcej

,,Wiadomości", ,,Panorama" i ,,Teleexpress" w TVP Info z tłumaczeniem na język migowy

TVP Info zaczęło w czwartek emitować „Wiadomości”, „Panorama” i „Teleexpress” z tłumaczeniem na język migowy. - Chodzi o dostęp do kluczowych informacji jak największej liczby odbiorców - uzasadnia Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Japońska telewizja NHK pokaże igrzyska olimpijskie w technologii 8K

Japoński nadawca publiczny NHK poinformował, że zapewni relacje z igrzysk olimpijskich w Tokio i paraolimpiady w technologii 8K. Po raz pierwszy transmisje na żywo z otwarcia i zamknięcia igrzysk będą odbywały się ze śmigłowca. więcej

Cyfrowy Polsat odkoduje Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport4, kanały filmowe i Disney Channel

Od piątku 13 marca do poniedziałku 16 marca Cyfrowy Polsat odkoduje dla wszystkich swoich abonentów kanały: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Do końca miesiąca odkodowanych też będzie 10 kanałów serialowo-filmowych i dziecięcy Disney Channel. więcej

Więcej meczów piłkarskiej Fortuny 1. Ligi w kanałach sportowych Polsatu. Relacje wszystkich spotkań w Ipla

Od najbliższej kolejki kanały sportowe Polsatu relacjonować będą większą ilość meczów piłkarskiej Fortuna 1. Ligi. Rozgrywki mają być dostępne również w serwisie Ipla. więcej

Polsat, RMF FM, Dziennik.pl oraz Interia.pl ze wspólnymi debatami prezydenckimi. Prowadzącymi Bogdan Rymanowski i Marcin Zaborski

Od 30 marca wystartuje cykl sześciu debat prezydenckich "Polska Wybiera - Debata", organizowanych wspólnie przez Polsat News, RMF FM, Dziennik Gazetę Prawną i Interia.pl. więcej

Paulina Drażba poprowadzi dwa nowe programy w Red Carpet TV

W wiosennej ramówce stacja Red Carpet TV pokaże dwie nowości „Kulisy showbiznesu okiem Pauliny Drażby” i „Kamera - Akcja!”. Widzowie zobaczą również nowe odcinki cyklu „Nie zawsze czerwony dywan”. więcej

Cyfrowy Polsat: 11,7 mld zł wpływów i 1,1 mld zł zysku, wzrost w telefonii mobilnej

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych przez nią usług zwiększyła się o 2,8 proc. do 17,39 mln, natomiast liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. do 5,64 mln. więcej

Cbeebies, Disney Junior, Teletoon+, Nick Jr, Top Kids oraz Da Vinci w otwartym oknie Vectry

Vectra w ramach otwartego okna udostępniła swoim abonentom sześć kanałów dziecięcych: Cbeebies, Disney Junior, Teletoon+, Nick Jr, Top Kids oraz Da Vinci. więcej

Program ,,Wszystko o koronawirusie" Polsat News

W piątek, 12 marca br. o 20.30 Polsat News pokaże specjalny program „Wszystko o koronawirusie”. więcej

Do wygrania trzydniowy wyjazd do Los Angeles w ramach konkursu na 5 urodziny Paramount Channel

Z okazji zbliżających się 5 urodzin kanału Paramount Channel przygotowany został konkurs dla widzów, w którym główną nagrodą jest trzydniowy wyjazd do Los Angeles. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT podzieliła rekompensatę dla mediów publicznych. 1,71 mld zł dla TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału skarbowych papierów wartościowych pomiędzy Telewizję Polską, Polskie Radio oraz ośrodki regionalne Polskiego Radia z przeznaczeniem na realizację misji publicznej. Ma to związek z podpisaną przez prezydenta ustawą o tzw. rekompensacie dla mediów publicznych. Telewizja Polska otrzyma skarbowe papiery wartościowe o wartości 1,71 mld zł, Polskie Radio - 119,2 mln zł, a regionalne ośrodki radiowe - 119,3 mln zł. więcej

 
Gaba Kulka odchodzi z Trójki. Piotr Łodej zastąpi Wojciecha Manna

Po odejściu Wojciecha Manna z Programu III Polskiego Radia, słuchacze z inicjatywy „Ratujmy Trójkę” rozpoczęli stałą akcję protestacyjną przed siedzibą radia. Tymczasem w czwartek ze stacją pożegnała się po trzech latach Gaba Kulka. Piątkowy poranny program za Manna ma poprowadzić Piotr Łodej. więcej

 
RPO pyta prezes Polskiego Radia o powody zakończenia współpracy z Anną Gacek

Dziennikarka Anna Gacek, która przez 19 lat była związana z Trójką w tym tygodniu zakończyła współpracę z rozgłośnią. O powody jej rozstania z radiem prezes Polskiego Radia zapytał Rzecznik Praw Obywatelskich. - Ofert i propozycji jest mnóstwo, ale chcę zdecydować jak najlepiej - mam w końcu dla kogo! Obiecuję, że nie zniknę, że wrócę do Was z czymś super - zapewnia Gacek. więcej

 
Mateusz Morawiecki ustali z czołowymi mediami, jak walczyć z dezinformacją o koronawirusie

Premier Mateusz Morawiecki w piątek spotka się z przedstawicielami największych mediów, żeby omówić, jak można walczyć z dezinformacją na temat koronawirusa. - Nie dajmy się zwieść fałszywym wiadomościom - panika i plotki nie służą nikomu i mogą wyłącznie zaszkodzić naszym wspólnym wysiłkom - zaznaczył szef rządu. więcej

 
Radio Zet w audycji "W waszej sprawie" o koronawirusie

W Radiu Zet w programie interwencyjnym "W waszej sprawie" (Eurozet) głównym tematem - w związku z obecną sytuacją w Polsce i na świecie - stał się koronawirus. Nadawca wprowadził też rotacyjny tryb pracy przy prowadzeniu audycji oraz możliwość pracy zdalnej. więcej

 
Polsat, RMF FM, Dziennik.pl oraz Interia.pl ze wspólnymi debatami prezydenckimi. Prowadzącymi Bogdan Rymanowski i Marcin Zaborski

Od 30 marca wystartuje cykl sześciu debat prezydenckich "Polska Wybiera - Debata", organizowanych wspólnie przez Polsat News, RMF FM, Dziennik Gazetę Prawną i Interia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Joanna Hurda i Michał Krejza partnerami zarządzającymi Grey Group Poland, Adam Śmiłowski odpowiada za rozwój biznesu

Holding reklamowy Grey Group Poland działa w nowej strukturze. Jakub Korolczuk, creative chairman/CEO firmy, utworzył nowe stanowiska oraz cztery grupy kreatywne, zarządzane przez Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Joanna Hurda i Michał Krejza objęli stanowiska managing partnerów. więcej

Mediacap: wskutek koronawirusa możliwe zatory płatnicze, mniej zleceń i ograniczenie inwestycji

Holding marketingowo-technologiczny Mediacap poinformował, że rozprzestrzenianie się koronawirusa może spowodować w bieżącym półroczu zatory płatnicze i spadek liczby zleceń, co przekłada się na ryzyko istotnie niższych przychodów firmy. Jej władze rozważają ograniczenie nowych projektów inwestycyjnych w br. więcej

Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami

Biura reklamy telewizji i agencje mediowe w związku z eskalacją tempa rozprzestrzeniania się koronawirusa zmieniają zasady dotychczasowej pracy. Ograniczają też do minimum spotkania z klientami. więcej

Platige Image i Spidercam zaczynają współpracę w zakresie rozszerzonej rzeczywistości

Firmy Platige Image i Spidercam połączyły siły, by pracować nad fotorealistycznymi rozwiązaniami rozszerzonej rzeczywistości. Mają one znaleźć zastosowanie do celów broadcastingowych i storytellingowych. więcej

Edyta Malesza-Malatrat kieruje marketingiem w SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, Tomasz Piechota w SAP Polska

Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w oddziale SAP w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Tomasz Piechota w SAP Polska. Malesza-Malatrat kieruje marketingiem firmy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Piechota w Polsce. więcej

Starcom przejmuje od OMD obsługę marki Lisner

Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii marki Lisner. Wcześniej zajmowała się tym agencja OMD Polska. więcej

Cud narodzin w reklamie sklepów Smyk

Pod hasłem „Bo to jest miłość” ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów z asortymenetem dla dzieci Smyk. Przygotowały ją GonnaBe i dom produkcyjny M5 Film. więcej

Tauron wybiera firmę reklamy zewnętrznej do współpracy

Spółka Tauron Sprzedaż prowadzi przetarg dotyczący wynajmu nośników reklamy zewnętrznej i obsługi jej kampanii outdoorowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Telefony Xiaomi i LG w reklamie Plusha

Ruszyła kampania reklamowa sieci Plush (Polkomtel) "Weź się przenieś do Plusha!", wspierająca promocyjną ofertę abonamentu.  więcej

Wavemaker z nowym logo i pozycjonowaniem ,,Positive Provocation"

Agencja mediowa Wavemaker (GroupM) wprowadza globalnie nowe logo. Odświeżenie wizerunku marki wiąże się z nowym sposobem pracy. - Nowe pozycjonowanie i model pracy ma nam pozwolić sprawniej obsłużyć codzienne, ale i strategiczne wyzwania biznesowe klientów - wyjaśnia Paweł Gala, szef Wavemaker w Polsce.  więcej

Maciej Bojda dołącza do agencji 19 Południk

Do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk dołączył Maciej Bojda, który objął nowo utworzone stanowisko senior creative. więcej

Nośniki Megaboard objęte badaniem Outdoor Track

Firma Megaboard przystąpiła do badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru. więcej

Sklep internetowy Coffeedesk klientem MBridge - Marketing Experts

Agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts odpowiada za prowadzenie działań SEO dla sklepu internetowego Coffeedesk. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wzrosły wpływy, a zmalał zysk Agory. 24 proc. przychodów ,,Gazety Wyborczej" z internetu

W ub.r. grupa Agora osiągnęła wzrost przychodów o 9,5 proc. do 1,25 mld zł oraz spadek zysku netto z 9,4 do 6 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy Heliosa, Next Film, ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, AMS i pionu internetowego, a zmalały w segmencie radiowym. więcej

Sąd uniewinnił lokalnego dziennikarza, dla którego polityk żądał trzech lat odsunięcia od zawodu

Dziennikarz „Kuriera Słupeckiego” Marcin Pryka został uniewinniony w procesie toczącym się przed Sądem Rejonowym w Słupcy. Skarżący go polityk domagał się 3-letniego zakazu wykonywania zawodu i wpłaty 30 tys. zł na cel społeczny. Wyrok nie jest prawomocny. więcej

Wyborcza.pl publikuje polsko-niemiecki reportaż multimedialny o wyzysku Ukraińców przez pracodawców

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wraz z redakcją BuzzFeed News Germany Przygotowali multimedialny reportaż na temat Ukraińców, wykorzystywanych przez pracodawców w Polsce i w Niemczech. Efekt ich pracy jest do przeczytania na stronie Wyborcza.pl. Dziennikarze zdecydowali o nie chowaniu reportażu za paywallem. więcej

Bauer wypuszcza na rynek poradnikowe pismo na temat koronawirusa

W piątek, 13 marca ukaże się pismo "100 rad poleca - Poradnik pacjenta: koronawirus" (Wydawnictwo Bauer). Numer poświęcony jest SARS-CoV-2. więcej

,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w 2019 roku, ,,Poradnik 50+" na drugim miejscu

W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”, a na drugim miejscu zadebiutował „Poradnik 50+” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rządowe ogłoszenie dot. koronawirusa we wszystkich czołowych dziennikach oprócz ,,Gazety Wyborczej". ,,Dalibyśmy po kosztach"

W czwartek ogłoszenia kancelarii premiera - dotyczące zamknięcia szkół z powodu koronawirusa - ukazały się we wszystkich dziennikach ogólnokrajowych o profilu ogólnotematycznym. Na tej liście zabrakło „Gazety Wyborczej” (Agora). - Dla przypomnienia - 1 marca za darmo daliśmy na prośbę rządu pół kolumny info i spot w necie - zaznaczył Roman Imielski, wicenaczelny „GW”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koronawirus sparaliżował Wakacje.pl. Szef WP: kryzys daje okazje do przejęć w rynkowych cenach

Wskutek epidemii koronawirusa sprzedaż w należącym do Wirtualnej Polski serwisie Wakacje.pl praktycznie zamarła, dużo lepiej radzi sobie oferujące wycieczki krajowe Nocowanie.pl. - Kryzysy mają swoje zalety, bo w nich wszystko się urealnia. Można coś kupić w cenie rynkowej, a nie napompowanej, tak jak to było w zeszłym roku - komentuje prezes WP Jacek Świderski. więcej

Michał Sadowski o powrocie na Facebooka: Procedury czasochłonne, ale sprawiedliwe

Firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu zawarła porozumienie z Facebookiem, dzięki któremu po pół roku odzyskała swoją obecność w serwisach Facebook i Instagram. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24 wyjaśnia niektóre umowy z Facebookiem. - Audyt jest bardzo gruntowny, a dokumentacja jaką analizował Facebook obszerna. Nie mamy żadnych dodatkowych ograniczeń, których nie mieliśmy przed sprawą - informuje Michał Sadowski. więcej

Onet i Wirtualna Polska będą transmitować mszę świętą. WP ze specjalnym kanałem

Serwis Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) oraz Wirtualna Polska - za pośrednictwem specjalnego kanału w WP Pilot oraz na stronie głównej - ze względu na rosnące zagrożenie zakażenia koronawirusem będą transmitować msze święte w internecie, by ograniczyć liczbę wiernych w kościołach. Transmisja z mszy będzie emitowana także w Polsat Rodzina, TVP i TVP Polonia. więcej

Mimo rekordowych spadków indeksów giełdowych akcje CDA podrożały o 40 proc.

Główne indeksy warszawskiej giełdy w czwartek zanotowały kilkunastoprocentowe spadki, największe  w historii. W dół poleciały też wyceny na wielu zagranicznych rynkach. Za to kurs właściciela serwisu CDA.pl, notowanego na rynku bocznym warszawskiej giełdy, podskoczył aż o 39,4 proc. więcej

Brand24 wraca na Facebooka i Instagram, kurs giełdowy mocno w górę

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 po ponad sześciu miesiącach przerwy znów będzie obecna na Facebooku i Instagramie. Podpisała stosowne porozumienie z Facebookiem. więcej

Deutsche Telekom z ekskluzywnym dostępem do Disney+ w Niemczech. Pół roku za darmo

Deutsche Telekom, niemiecki operator telekomunikacyjny zaoferuje swoim abonentom w Niemczech ekskluzywny dostęp do serwisu Disney+. Użytkownicy otrzymają możliwość korzystania z platformy za darmo przez 6 miesięcy, później zaś będą płacić niższy abonament w wysokości 5 euro miesięcznie. więcej

Wydawca ,,Teraz Rocka" ma sprzedać PPE.pl funduszowi Online Venture za 2,3 mln zł

Firma Advertigo, wydająca m.in. miesięcznik „Teraz Rocka”, podpisała z funduszem Online Venture list intencyjny w sprawie sprzedaży serwisu PPE.pl o grach wideo. Planowana wartość transakcji to 2,3 mln zł. więcej

CGM.pl: felietony Tomasza Organka i dwa nowe podcasty

Muzyczny portal internetowy CGM.pl wprowadza dwa nowe podcasty: „Historia jednego kawałka” i „Otwarty Kanał”. Na otwarciu tego drugiego gościem był Tomasz Organek, który zaczyna współpracę z witryną jako felietonista. więcej

Wirtualna Polska z 709 mln zł wpływów i 71 mln zł zysku. Na Wakacje.pl spadki wskutek koronawirusa

W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 24,9 proc. do 708,7 mln zł oraz spadek zysku netto z 76 do 71,1 mln zł. - Naszym celem jest zbudowanie i nakarmienie systemu reklamowego wiedzą umożliwiającą uzyskanie trwałej przewagi w efektywności reklamowej dla klientów e-commerce nad globalnymi rekinami w Polsce - zapowiada prezes firmy Jacek Świderski. Firma przyznaje, że początek br. jest trudny dla jej pionu turystyki zagranicznej, bo w serwisie Wakacje.pl wielu użytkowników rezygnuje z wyjazdów. więcej

David Cohen za Patricka Dolana prezesem IAB

Nowym prezesem Związku Pracodawców Branży Internetowej (Interactive Advertising Bureau, IAB) zostanie David Cohen. Zastąpi Patricka Dolana, który funkcję tę pełnił 13 lat. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Barbara Labudda-Krysztofczyk szefową PR w sztabie Szymona Hołowni

Barbara Labudda-Krysztofczyk objęła w marcu stanowisko head of public relations w sztabie wyborczym kandydata na prezydenta RP Szymona Hołowni. więcej

Szefowa Weber Shandwick China: zarządzanie komunikacją firmy w czasie koronawirusa (poradnik)

Lydia Lee, szefowa chińskiego oddziału Weber Shandwick dzieli się swoim dotychczasowym doświadczeniem w zakresie komunikacji firmy. więcej

Clue PR tworzy dział influencer marketingu, na czele Dominika Wellenger

Agencja public relations Clue PR uruchomiła dział influencer marketingu, którym pokieruje Dominika Wellenger. Do zespołu firmy dołączyli Katarzyna Miklaszewska, Michał Kazubek i Emilia Pyrz, a awansował Michał Kwietniewski. więcej

Tomasz Ł. Rożek: z ComPress do CEC Government Relations

Tomasz Ł. Rożek dołączył do zespołu agencji CEC Government Relations. Przeszedł z agencji public relations ComPress. więcej

Warbud stawia na On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę ze spółką budowlaną Warbud, należącą do międzynarodowej Grupy Vinci. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Abonenci pięciu pakietów Orange Polska będą szybciej korzystać z 5G
Pyszne.pl pozostawi zamówienie pod drzwiami odbiorcy. Odpowiedź na koronawirusa
Deutsche Telekom z ekskluzywnym dostępem do Disney+ w Niemczech. Pół roku za darmo
iTaxi w związku z koronawirusem zainstaluje w taksówkach przesłony oddzielające kierowców i pasażerów
Telefony Xiaomi i LG w reklamie Plusha
LG wprowadza 14 nowych modeli telewizorów OLED. W Polsce od drugiego kwartału 2020 roku
 
 
 
GOSPODARKA
 
iTaxi w związku z koronawirusem zainstaluje w taksówkach przesłony oddzielające kierowców i pasażerów
Szefowa Weber Shandwick China: zarządzanie komunikacją firmy w czasie koronawirusa (poradnik)
PepsiCo za 3,85 mld dol kupuje Rockstar Energy Beverages
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Uma Thurman zagra w serialu "Podwójna gra"
Film "The Beatles: Get Back" po wakacjach w kinach
Jon Bernthal zagra w serialu "Amerykański żigolak"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj