Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 26 Marca 2020
 
 
 
Koniec tygodnika ,,Wprost", będą zwolnienia. "Wydawca zarżnął pismo"
 
Firma PMPG Polskie Media kończy wydawanie tygodnika „Wprost”. Uzasadnia, że nawet po zwalczeniu epidemii koronawirusa odbudowywanie sprzedaży pisma i jego relacji biznesowych zajmie wiele miesięcy. Marcin Dzierżanowski, redaktor naczelny tytułu pożegnał się z zespołem. - Łatwo zwalić winę na koronawirusa, ale tytuł zarżnął wydawca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota. Właściciel PMPG Michał M. Lisiecki zapewnia, że „Do Rzeczy” nadal będzie ukazywać się w formie drukowanej. więcej
 
 
Wpływ epidemii koronawirusa na branżę reklamową w Polsce (opinie)
 
O tym, jak epidemia koronawirusa zmieniła dotychczas rynek reklamowy i związaną z nim branżę agencyjną, a także o wyzwaniach, z którymi będzie musiała się ona zmierzyć w najbliższej przyszłości mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl szefowie agencji Havas Media Group, Schulz brand firendly, SalesTube, MullenLowe MediaHub, IPG Mediabrands, Eskadry, Havas Media Group i agencji Kalicińscy. więcej
 
 
Szef prasy w RASP: nie ma decyzji, by ,,Przegląd Sportowy" ukazywał się rzadziej, liczymy na sportowe lato
 
Ringier Axel Springer Polska nie planuje obecnie, by z powodu odwołania prawie wszystkich meczów zmniejszyć cykliczność wydawania dziennika „Przegląd Sportowy”. - Mamy nadzieję, że sportowe lato przyniesie nam wiele mocnych wrażeń sportowych. Na to liczymy z całym zespołem „Przeglądu Sportowego” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego w RASP. więcej
 
 
Kolporter i Garmond Press nie zauważają dużych spadków sprzedaży prasy
 
Dystrybutor prasy Kolporter - mimo obecnej sytuacji epidemii koronawirusa - nie obserwuje zmniejszonego zainteresowania prasą. Według Garmond Press jedynym powodem spadków sprzedaży jest zamknięcie punktów lub ograniczenie godzin ich otwarcia. Niektóre tytuły mają wręcz notować wzrosty sprzedaży. więcej
 
 
Załamanie segmentu kanałów sportowych, niemal zerowe wyniki Eurosport 1, Canal+ Sport i Eleven Sports 1
 
W ostatnim tygodniu oglądalność większości kanałów sportowych spadła do śladowych wartości. Eurosport 1 miał 0,02 proc. udziału, a Canal+ Sport i Eleven Sports 1 - po 0,01 proc. - Sportowe stacje widz ogląda głównie wtedy, kiedy transmitowane są wydarzenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to głos z baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii więcej
 
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych. "Obroty będą niższe" więcej
 
Sprzedaż prasy drukowanej cierpi wskutek epidemii. ,,Kryzys czyści rynek, to bilet w jedną stronę" więcej
 
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Bureau Manager and News Assistant The New York Times
Specjalista ds. obsługi Marketplace BEMONDI
Redaktor Prowadząca/y Kobieta.pl Burda Media Polska
Digital Image Assistant Discovery Networks International
Operator montażysta Radio ZET
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
operator kamery, montażysta Telewizja BIZNES24
Redaktor, producent Telewizja BIZNES24
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Załamanie segmentu kanałów sportowych, niemal zerowe wyniki Eurosport 1, Canal+ Sport i Eleven Sports 1

W ostatnim tygodniu oglądalność większości kanałów sportowych spadła do śladowych wartości. Eurosport 1 miał 0,02 proc. udziału, a Canal+ Sport i Eleven Sports 1 - po 0,01 proc. - Sportowe stacje widz ogląda głównie wtedy, kiedy transmitowane są wydarzenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House. więcej

Stacje informacyjne biją rekordy oglądalności. Liderem TVP Info

Od 9 do 24 marca TVP Info miało 7,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym, TVN24 - 6,31 proc., a Polsat News - 2,96 proc. W poszczególnych dnach stacje newsowe rywalizują z poszczególnymi kanałami z tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery dzięki przełożeniu igrzysk nie straci 175-200 mln dolarów, wskutek koronawirusa odwołuje prognozę finansową

Koncern Discovery, mający globalne prawa do transmisji igrzysk olimpijskich, poinformował, że w związku z przełożeniem imprezy na 2021 rok jego wynik operacyjny w trzecim kwartale br. nie zmaleje o ok. 175-200 mln dolarów. W związku z epidemią koronawirusa firma notuje wzrost oglądalności swoich kanałów, wykorzystała 500 mln dolarów z linii kredytowej. więcej

1,81 mln widzów ,,Komisarza Alexa". TVP1 liderem

Czternastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 1,81 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie. więcej

Czwórka kończy 20 lat. Jubileusz promuje spot (wideo)

Telewizyjna Czwórka rozpoczęła emisję specjalnego spotu, który promuje jubileusz 20-lecia kanału. - Bohaterami filmu jest para dwudziestolatków, którzy urodzili się i dojrzewali razem ze stacją - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Sadaj, reżyser i realizator strony wizualnej spotu. więcej

Haitong Bank: kupuj akcje Cyfrowego Polsatu i Play Communications

Haitong Bank zaktualizował rekomendacje dla trzech spółek: Cyfrowego Polsatu, Play Communications i Orange Polska. Dla dwóch pierwszych spółek rekomendacja brzmi teraz „kupuj”, a dla Orange - „neutralnie”. więcej

Amerykanie spędzają o 40 procent więcej czasu z HBO Now. Efekt koronawirusa

Stacja HBO podała, że użytkownicy prowadzonego przez nią w USA serwisu VOD HBO Now w ostatnim okresie spędzają na platformie o 40 procent więcej czasu niż przed pojawieniem się pandemii koronawirusa. Najwięcej widzów przyciągają flagowe produkcje HBO, takie jak „Westworld” czy „Gra o tron”, których widownia wzrosła o 50 procent. więcej

Odwołana premiera ,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 13"

Polski oddział ViacomCBS z powodu epidemii koronowirusa uruchomił dwie akcje społeczne #RazemNaOdległość i #DzieciakiRazemWdomu. Z kolei zaplanowana na 29 marca premiera 13. sezonu programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” została przesunięta. więcej

W zachodniopomorskim zmieni się częstotliwość emisji programów na MUX1 i MUX4

W nocy z 29 na 30 marca br. (z niedzieli na poniedziałek) dojdzie do zmiany częstotliwości nadawania programów telewizji naziemnej w ramach Multipleksu 1 oraz 4. Dotyczą one wyłącznie obszarów Białogardu i Koszalina. więcej

Cyfrowy Polsat i Plus przedłużają i wzbogacają otwarte okno

Cyfrowy Polsat w związku z pandemią koronawirusa przedłużył do początku maja i wzbogacił „otwarte okno” na platformach Cyfrowy Polsat GO i Ipla Plus. Wszystko w ramach akcji „#zostańwdomu”. więcej

Fundacja TVN "Nie jesteś sam" przekaże 100 tys. złotych dla Centrum Zdrowia Dziecka na walkę z koronawirusem

Fundacja TVN "Nie jesteś sam" zdecydowała się na przekazanie Centrum Zdrowia Dziecka 100 tysięcy złotych. Pieniądze mają zostać przeznaczone na zakup wymazówek do testów na obecność koronawirusa, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji. więcej

Przetarg na prawa do transmisji Bundesligi przełożony. Rozgrywki wstrzymane do 30 kwietnia 2020 roku

Władze niemieckiego stowarzyszenia klubów piłkarskich zapowiedziały, że rozgrywki Bundesligi zostaną wstrzymane do końca kwietnia 2020 roku z możliwością wydłużenia tego terminu. Powodem jest pandemia koronawirusa, która wymusiła także przełożenie w czasie przetargu na prawa telewizyjne do transmisji Bundesligi. więcej

Canal+ przyspiesza o miesiąc premierę ,,Pana T." na platformie VoD

Abonenci Canal+ będą mogli oglądać film Marcina Krzyształowicza „Pan T.” nie w kwietniu jak zakładano wstępnie, ale już od 27 marca. Film w usłudze Premiery VOD będzie kosztował 25 zł. więcej

,,Pytanie na śniadanie" skrócone o 45 minut. ,,W trosce o naszych Gości i Załogę"

Od środy 25 marca „Pytanie na śniadanie” w TVP2 zaczyna się o godz. 8:00, a nie jak poprzednio o 7:15. Jest to związane z epidemią koronawirusa. więcej

,,Myśli na ten czas" nowym cyklem TVP Kultura i TVP Historia

Od 25 marca w TVP Kultura i TVP Historia pojawił się nowy cykl „Myśli na ten czas”, który przygotowany został na okres Wielkiego Postu. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Waglewscy rezygnują z ,,Magla Wagli" w Trójce. ,,Odejście 5 fantastycznych dziennikarzy mocno zubożyło ofertę"

Wojciech Waglewski i jego syn Bartosz „Fisz” Waglewski nie będą już prowadzili w radiowej Trójce cotygodniowej audycji „Magiel Wagli”. - Odejście 5 fantastycznych dziennikarzy i współpracowników redakcji muzycznej mocno zubożyło ofertę programową...międzypokoleniową i międzygatunkową dotąd - uzasadnił Wojciech Waglewski. więcej

 
Polskie Radio 24 z serwisami Jedynki, bez własnych programów na żywo

W Polskim Radiu 24 są nadawane te serwisy informacyjne, co w Jedynce Polskiego Radia. W ubiegłym tygodniu w stacji pojawił się przypadek zakażenia koronawirusem, część pracowników przeszła na pracę zdalną. Brak programów na żywo ma być tymczasową sytuacją. więcej

 
Polskie Radio chce wydać 2 mln zł na nową klimatyzację w trzech budynkach

W ramach postępowania publicznego Polskie Radio planuje zlecić dostawę i montaż nowej klimatyzacji w swoich trzech budynkach w Warszawie. Zamierza na to wydać 2,03 mln zł. więcej

 
Mariusz Szuster został dyrektorem generalnym Grupy Radiowej

Mariusz Szuster awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego Grupy Radiowej. Odpowiada za realizację celów operacyjnych we wszystkich obszarach, obejmujących działalność radiową w Grupie ZPR Media. więcej

 
,,Życzenie na antenie" w Radiu Dla Ciebie. Prowadzącymi Monika i Grzegorz Wasowscy

W poniedziałek, 30 marca, na antenie Radia Dla Ciebie zadebiutuje nowa autorska audycja – „Życzenie na antenie”. Poprowadzą ją wspólnie Monika i Grzegorz Wasowscy. Redakcja uruchamia też specjalną skrzynkę mailową, służąca do kontaktu ze słuchaczami. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływ epidemii koronawirusa na branżę reklamową w Polsce (opinie)

O tym, jak epidemia koronawirusa zmieniła dotychczas rynek reklamowy i związaną z nim branżę agencyjną, a także o wyzwaniach, z którymi będzie musiała się ona zmierzyć w najbliższej przyszłości mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl szefowie agencji Havas Media Group, Schulz brand firendly, SalesTube, MullenLowe MediaHub, IPG Mediabrands, Eskadry, Havas Media Group i agencji Kalicińscy. więcej

Digitree Group szuka inwestora dla VideoTarget, odpisuje 1,45 mln zł z tytułu pożyczek

Firma marketingu internetowego Digitree Group (do ub.r. działała pod nazwą Grupa Sare) poinformowała, że zaczyna szukać inwestora dla swojej spółki zależnej VideoTarget. Zaznaczyła, że VideoTarget i Cashback Services z powodu epidemii koronawirusa mają dużo mniej zleceń kampanii. Odpisała 1,45 mln zł na udzielone im pożyczki. więcej

Google i Facebook stracą na mniejszej liczbie reklam. 44 mld dolarów w 2020 roku

W 2020 roku Google i Facebook mogą razem stracić 44 mld dolarów wpływów reklamowych w związku z koronawirusem - przewiduje firma analityczna Cowen & Co. Roczne straty zanotują także Twitter i Snapchat, spadki w wysokości 17 procent dotkną cały rynek reklamowy w USA. więcej

Kuba Wojewódzki w spocie Oranżady Hellena mówi o Polakach, że "są zdolni do rzeczy wybitnych" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oranżady Hellena (Colian) z udziałem ambasadora marki, dziennikarza Kuby Wojewódzkiego. Działania przygotowały Grandes Kochonos, Papaya Films, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications. więcej

Agencja oS3 wygrała przetarg marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton (Unilever) na najbliższe trzy lata. więcej

Agencja Think Eco obsługuje Lego w Polsce, na Ukrainie i w krajach nadbałtyckich

Agencja reklamowa Think Eco odpowiada za obsługę strategiczną i kreatywną duńskiej firmy LEGO, producenta klocków w Polsce, na Ukrainie i krajach bałtyckich. Została wybrana w drodze rekomendacji. więcej

Kalendarz Pirelli w tym roku nie powstanie. Zamiast tego 100 tysięcy euro na walkę z koronawirusem

Wydawca kalendarza Pirelli anulował nad nim prace. Kalendarz Pirelli 2021 nie ukaże się z powodu epidemii COVID-19. Wydawca kalendarza na walkę z koronawirusem przekaże 100 tysięcy euro. więcej

Lidl z kasami pierwszeństwa dla seniorów i służb medycznych, przywileje dla starszych w Kauflandzie (wideo)

Sieć Lidl Polska wprowadziły tzw. kasy pierwszeństwa dla seniorów. Będą z nich mogły skorzystać także służby medyczne i inne zaangażowane w walkę z koronawirusem, m.in. straż, policja. Ruszyła kampania informacyjna o bezpieczeństwie zakupów w placówkach tego detalisty. więcej

PKO BP za 3 mln zł kupił 7,5 tys. testów na koronawirusa. Zbiera na kolejne

PKO Bank Polski przeznaczył 3 mln zł na zakup 7,5 tys. testów na obecność koronawirusa dla szpitali i personelu medycznego. Będą one realizowane w laboratorium Warsaw Genomics. Fundacja PKO Banku Polskiego prowadzi powszechną zbiórkę środków na walkę z koronawirusem. więcej

180heartbeats + Jung v Matt wypromuje warszawski budżet obywatelski

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowuje dla Warszawy długofalową strategię komunikacji budżetu obywatelskiego. więcej

Pracownicy w dobie pandemii koronawirusa ufają uczciwie komunikującym się pracodawcom

Uporządkowana komunikacja wewnętrzna firmy daje pracownikom poczucie, że pracodawca w kryzysie pandemii koronawirusa troszczy się o zdrowie zespołu bardziej niż o zysk - pokazują badania przeprowadzone w USA na zlecenie Weber Shandwick przez KRC Research. więcej

AMS, Labo Print i Servcomp dziękują służbie zdrowia w kampanii outdoorowej

Pod hasłem „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” trwa wspólna kampania społeczna firmy reklamy zewnętrznej AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy. więcej

Małgorzata Świder w zespole Business Factory

Do zespołu Business Factory dołączyła Małgorzata Świder, obejmując nowe stanowisko digital account managera. więcej

Asap&Asap Communication globalną agencją strategiczną Enbio

Agencja Asap&Asap Communication pełni rolę globalnej agencji strategiczno-kreatywnej grupy Enbio, międzynarodowego producenta autoklawów. więcej

Vega i Niewolski mimo epidemii kręcą filmy. Gildia Reżyserów Polskich chce, by przerwali zdjęcia

W ostatnich dniach mimo ograniczeń związanych z epidemią koronawirusa Patryk Vega i Konrad Niewolski realizowali zdjęcia do swoich nowych filmów. Gildia Reżyserów Polskich uważa, że powinni natychmiast przerwać prace na planie. - Nie narażajmy naszych koleżanek i kolegów oraz służb medycznych! Z uwagi na pandemię koronawirusa polecamy telekonferencje i zawieszenie prac na planach filmowych! - apeluje organizacja. więcej

Żabka przeznacza 2 miliony złotych na testy na koronawirusa

Zarząd spółki Żabka Polska przeznaczy 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Za tę kwotę placówka wykona ok. 5 tys. testów. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Koniec tygodnika ,,Wprost", będą zwolnienia. "Wydawca zarżnął pismo"

Firma PMPG Polskie Media kończy wydawanie tygodnika „Wprost”. Uzasadnia, że nawet po zwalczeniu epidemii koronawirusa odbudowywanie sprzedaży pisma i jego relacji biznesowych zajmie wiele miesięcy. Marcin Dzierżanowski, redaktor naczelny tytułu pożegnał się z zespołem. - Łatwo zwalić winę na koronawirusa, ale tytuł zarżnął wydawca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota. Właściciel PMPG Michał M. Lisiecki zapewnia, że „Do Rzeczy” nadal będzie ukazywać się w formie drukowanej. więcej

Szef prasy w RASP: nie ma decyzji, by ,,Przegląd Sportowy" ukazywał się rzadziej, liczymy na sportowe lato

Ringier Axel Springer Polska nie planuje obecnie, by z powodu odwołania prawie wszystkich meczów zmniejszyć cykliczność wydawania dziennika „Przegląd Sportowy”. - Mamy nadzieję, że sportowe lato przyniesie nam wiele mocnych wrażeń sportowych. Na to liczymy z całym zespołem „Przeglądu Sportowego” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego w RASP. więcej

Kolporter i Garmond Press nie zauważają dużych spadków sprzedaży prasy

Dystrybutor prasy Kolporter - mimo obecnej sytuacji epidemii koronawirusa - nie obserwuje zmniejszonego zainteresowania prasą. Według Garmond Press jedynym powodem spadków sprzedaży jest zamknięcie punktów lub ograniczenie godzin ich otwarcia. Niektóre tytuły mają wręcz notować wzrosty sprzedaży. więcej

Francuskie "Elle" na okładce dziękuje lekarzom i pielęgniarkom. Specjalne wydanie jest przewodnikiem w czasie koronawirusa

Najnowsze wydanie specjalne francuskiej edycji "Elle" jest w całości poświęcone koronawirusowi. Na okładce zamiast modelki w stroju luksusowej marki są rysunki kobiet - lekarek i pielęgniarek. Nowy numer jest przewodnikiem po pracy, szkole i kulturze w czasie epidemii koronawirusa. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z ,,Codziennym Poradnikiem Antywirusowym"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczyna publikować „Codzienny Poradnik Antywirusowy” - informator, z którego czytelnicy dowiedzą się jak funkcjonować w sytuacji pandemii. Treści z dodatku będą też publikowane w osobnej sekcji portalu Wyborcza.pl. więcej

Magazyn "Glamour" z wydaniem specjalnym na urządzenia mobilne

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało specjalne wydanie magazynu - Glamour Unicorn dostępne jest tylko na urządzania mobilne. Projekt stworzyły redakcje pisma oraz serwisu Glamour.pl. więcej

Koniec drukowanego ,,Wprost". PMPG tłumaczy to skutkami koronawirusa

Firma PMPG Polskie Media kończy wydawanie drukowanej wersji tygodnika „Wprost”. Uzasadnia, że nawet po zwalczeniu epidemii koronawirusa odbudowywanie sprzedaży pisma i jego relacji biznesowych zajmie wiele miesięcy. Marcin Dzierżanowski, redaktor naczelny tytułu pożegnał się z zespołem. - Nie przyjąłem propozycji pozostania w wydawnictwie w innej roli - poinformował. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie połowa Polaków zrobiła zapasy w obliczu epidemii koronawirusa. 38 procent dokonało tych zakupów w internecie

W związku z epidemią koronawirusa 49 procent Polaków zrobiło zapasy kupując głównie żywność i artykuły higieniczne – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej i Mobile Institute. 38 procent dokonało zakupów w internecie, jednak większość internautów narzeka na braki produktowe w e-sklepach.   więcej

Edward Durda i Janusz Pindera poprowadzą ,,Boxing Talk" w Kanale Sportowym

W najbliższą sobotę w youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutuje program „Boxing Talk”, który będą prowadzili Edward Durda i Janusz Pindera. więcej

Koronawirus zwiększa ruch w aplikacjach Facebooka o 50 procent. Ale serwis traci przychody reklamowe

Od początku pandemii koronawirusa korzystanie z ekosystemu Facebooka związane z przesyłaniem wiadomości zwiększyło się o 50 procent, dwukrotnie wzrosła też liczba połączeń głosowych i wideo w aplikacjach Messenger i WhatsApp. Pomimo większej aktywności użytkowników Facebook traci przychody wskutek kurczenia się rynku reklamowego związanego z koronawirusem. więcej

Google i Facebook stracą na mniejszej liczbie reklam. 44 mld dolarów w 2020 roku

W 2020 roku Google i Facebook mogą razem stracić 44 mld dolarów wpływów reklamowych w związku z koronawirusem - przewiduje firma analityczna Cowen & Co. Roczne straty zanotują także Twitter i Snapchat, spadki w wysokości 17 procent dotkną cały rynek reklamowy w USA. więcej

Podcasty Google po redesignie, jest wersja na iOS

Google udostępniło aplikację do wyszukiwania i odsłuchiwania podcastów Podcasty Google w wersji na urządzenia z systemem iOS. Przy okazji odświeżony został wygląd programu. więcej

Onet.pl na stronie głównej z nową sekcją odsyłającą do subskrypcji na Forbes.pl i Newsweek.pl

Na stronie głównej Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) pojawiła się nowa sekcja, która prowadzi do płatnych subskrypcji treści w portalach Forbes.pl i Newsweek.pl. więcej

Rząd w czasie epidemii chce umożliwić zdalne posiedzenia rad nadzorczych i zarządów spółek

Komisja do spraw reformy nadzoru właścicielskiego opracowała projekt regulacji mających usprawnić działanie organów spółek w czasie pandemii koronawirusa. Zmiany zakładają możliwość zdalnych posiedzeń zarządów i rad nadzorczych. więcej

Pornhub Premium za darmo na czas pandemii koronawirusa

Od 24 marca serwis pornograficzny Pornhub udostępnił wszystkim internautom na świecie swoją wersję Premium. więcej

Telezakupy sprzed lat reklamują ,,W lesie dziś nie zaśnie nikt" na Netfliksie (wideo)

Netflix opublikował spot reklamujący film „W lesie dziś nie zaśnie nikt”, który udostępniono na platformie w zeszły piątek. Klip nawiązuje do stylistyki telezakupów. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Pracownicy w dobie pandemii koronawirusa ufają uczciwie komunikującym się pracodawcom

Uporządkowana komunikacja wewnętrzna firmy daje pracownikom poczucie, że pracodawca w kryzysie pandemii koronawirusa troszczy się o zdrowie zespołu bardziej niż o zysk - pokazują badania przeprowadzone w USA na zlecenie Weber Shandwick przez KRC Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Związek Firm Public Relations przyjął nowy Kodeks Dobrych Praktyk

Związek Firm Public Relations przyjął nowelę Kodeksu Dobrych Praktyk. Dokument wyznacza standardy postępowania i norm etycznych dla agencji PR. więcej

Pracownicy w dobie pandemii koronawirusa ufają uczciwie komunikującym się pracodawcom

Uporządkowana komunikacja wewnętrzna firmy daje pracownikom poczucie, że pracodawca w kryzysie pandemii koronawirusa troszczy się o zdrowie zespołu bardziej niż o zysk - pokazują badania przeprowadzone w USA na zlecenie Weber Shandwick przez KRC Research. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Haitong Bank: kupuj akcje Cyfrowego Polsatu i Play Communications
Apple szykuje iPhone'a ze zwijanym ekranem? Złożył wniosek o patent
CD Projekt i jego główni akcjonariusze dają 4 mln zł na walkę z koronawirusem
Dodatkowe 7 GB internetu w T-Mobile dla klientów ofert na kartę
Polscy naukowcy stworzyli prototyp respiratora z drukarki 3D. "Każdy może wykonać VentilAid"
INEA i UPC z najszybszym internetem w lutym
Xiaomi przedłuża gwarancje na smartfony
 
 
 
GOSPODARKA
 
Haitong Bank: kupuj akcje Cyfrowego Polsatu i Play Communications
Prawie połowa Polaków zrobiła zapasy w obliczu epidemii koronawirusa. 38 procent dokonało tych zakupów w internecie
Lidl z kasami pierwszeństwa dla seniorów i służb medycznych, przywileje dla starszych w Kauflandzie (wideo)
PKO BP za 3 mln zł kupił 7,5 tys. testów na koronawirusa. Zbiera na kolejne
Rząd w czasie epidemii chce umożliwić zdalne posiedzenia rad nadzorczych i zarządów spółek
Pracownicy w dobie pandemii koronawirusa ufają uczciwie komunikującym się pracodawcom
Żabka przeznacza 2 miliony złotych na testy na koronawirusa
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Amerykanie spędzają o 40 procent więcej czasu z HBO Now. Efekt koronawirusa
Kalendarz Pirelli w tym roku nie powstanie. Zamiast tego 100 tysięcy euro na walkę z koronawirusem
Canal+ przyspiesza o miesiąc premierę ,,Pana T." na platformie VoD
Vega i Niewolski mimo epidemii kręcą filmy. Gildia Reżyserów Polskich chce, by przerwali zdjęcia
Premiera "Wonder Woman 1984" przesunięta
Michael Biehn zagra w serialu "The Mandalorian"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj