Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 31 Marca 2020
 
 
 
Coca-Cola wstrzymuje do odwołania działania reklamowe z powodu kononawirusa. ,,To nie zaszkodzi marce, bo jej znajomość jest ogromna"
 
Koncern Coca-Cola zdecydował, że do odwołania rezygnuje z wszelkich aktywności marketingowych, a przeznaczony na te działania budżet przekaże na wsparcie walki z koronawirusem. Zdaniem ekspertów od strategii brak reklam nie spowoduje, że nagle Coca-Cola zniknie ze świadomości odbiorców. Jej znajomość jest bowiem ogromna i globalna. Ten ruch pomoże firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, która rzadko kojarzona jest ze zdrowiem. więcej
 
 
Canal+ nie zapłaci za zawieszone rozgrywki Ligue 1. "Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki"
 
Grupa Canal+ podjęła decyzję w sprawie zapłaty ostatniej transzy za prawa telewizyjne do Ligue 1 w sezonie 2019/20. Odmówiła uiszczenia pieniędzy, tłumacząc, że w związku z koronawirusem rozgrywki są zawieszone, a więc automatycznie żadne z zaplanowanych transmisji nie mogą się odbyć. - Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki - ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. więcej
 
 
Agora zawiesiła rozmowy z bankami ws. nowego finansowania, Helios z wydłużoną spłatą kredytów
 
Do czasu przeminięcia pandemii koronawirusa Agora zawiesiła rozmowy z konsorcjum banków dotyczące pozyskania kredytu m.in. na finansowanie jej przejęć i innych inwestycji. Firma i należący do niej Helios uzyskały też od banków wydłużenie terminów spłat obecnych kredytów. więcej
 
 
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
 
W związku z epidemią koronawirusa reklamodawcy zmieniają strategie marketingowe, a to odbija się na mediach. Według szacunków ekspertów z domów mediowych, o ile w marcu spadki ich przychodów reklamowych nie są jeszcze tak duże, o tyle już w kwietniu radio i telewizja mogą zmagać się ze spadkiem wpływów reklamowych na poziomie 20-30 proc., a pozostałe media offline - nawet o połowę. Nie ma też pewności, że dzięki tym spadkom zyska spektakularnie digital, który w marcu wychodzi z kryzysu „obronną ręką”. więcej
 
 
Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"
 
Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Łukasz Szumowski ze skokowym wzrostem zaufania społecznego. ,,Jest traktowany jak lekarz, a nie typowy polityk" (opinie) więcej
 
Kinowe premiery w serwisach VOD mogą być trwałym trendem. ,,Koronawirus zmienia relacje w branży filmowej" więcej
 
Telewizja Polska w czterech kanałach będzie emitować lekcje dla uczniów podstawówek więcej
 
Koniec tygodnika ,,Wprost", będą zwolnienia. "Wydawca zarżnął pismo" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Synch & Licensing - Production Music - Maternity Cover SM Publishing (Poland)
Agency Account Manager / Junior Agency Account Manager Grupa Sarigato
Redaktor Prowadząca/y Kobieta.pl Burda Media Polska
Digital Image Assistant Discovery Networks International
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Redaktor, producent Telewizja BIZNES24
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Canal+ nie zapłaci za zawieszone rozgrywki Ligue 1. "Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki"

Grupa Canal+ podjęła decyzję w sprawie zapłaty ostatniej transzy za prawa telewizyjne do Ligue 1 w sezonie 2019/20. Odmówiła uiszczenia pieniędzy, tłumacząc, że w związku z koronawirusem rozgrywki są zawieszone, a więc automatycznie żadne z zaplanowanych transmisji nie mogą się odbyć. - Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki - ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. więcej

,,Bądźmy razem w domu" nowym codziennym programem TVP1 dla seniorów. Urszula Rogala i Piotr Poraj Poleski gospodarzami

W środę, 1 kwietnia o godz. 15.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego programu „Bądźmy razem w domu”. Jest to skierowana dla seniorów audycja, której gospodarzami będą Urszula Rogala i Piotr Poraj Poleski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Burdek szefem polskiego oddziału Viasat World

Marcin Burdek objął stanowisko country managera w polskim oddziale Viasat World - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Widz złożył skargę na paski informacyjne TVN24. Nie stwierdzono naruszeń

Widz zdecydował się złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na paski informacyjne w telewizji TVN24 (TVN Discovery Polska). Jego zdaniem, nie były one obiektywne. Michał Samul, dyrektor pionu informacji TVN i członek zarządu TVN stwierdził, że dziennikarz ma prawo do własnej oceny. KRRiT nie stwierdziła naruszeń. więcej

2,76 mln widzów ,,Stulecia Winnych 2". TVP1 dystansuje konkurencję

Drugi sezon „Stulecia Winnych” ogląda średnio 2,76 mln osób, o 130 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą odsłonę serialu pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. więcej

1,86 mln widzów ,,To był rok! 2". TVP1 liderem rynku

Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,86 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i czwarte miejsce w 16-49. więcej

Bob Iger rezygnuje z pensji, menedżerowie Disneya z cięciami wynagrodzeń. Efekt koronawirusa

Bob Iger, odchodzący szef Disneya zapowiedział że w związku z wpływem pandemii koronawirusa na kondycję koncernu zrezygnuje z całej swojej pensji. Bob Chapek, który zastąpi Igera na stanowisku ma otrzymywać połowę uposażenia, zaś inni wysocy menedżerowie Disneya będą zarabiać mniej o 20 do 30 procent. więcej

Biuro reklamy TVP oferuje gratis wydłużenie spotów o 5 sekund

W związku z recesją wywołaną epidemią koronawirusa biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza dla swoich klientów dodatkową opcję na kwiecień i maj br. Mogą oni bez żadnych dodatkowych opłat wydłużyć spoty o 5 sekund. więcej

TVP1 liderem, TVP Info przed TVP2 - rekord TVN7 w 16-49. Msza święta wśród hitów tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus”, wśród hitów tygodnia znalazła się również transmisja mszy świętej. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVP Info wyprzedziło TVP2. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, TVN24 wyprzedził TVP1, a rekordowy udział miała Siódemka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Fox Business rozstał się z prezenterką, która uznała koronawirus za próbę impeachmentu Trumpa

W piątek Fox Business pożegnał się z dziennikarką i prezenterką Trish Regan. Jej autorski program zawieszono trzy tygodnie temu, po tym jak Regan oceniła, że epidemia koronawirusa to narzędzie używane przez media, inwestorów i Demokratów w celu odsunięcia prezydenta Donalda Trumpa od władzy. więcej

Dwa nowe seriale ,,Napisała: morderstwo" i ,,Prawo i porządek" w TVS

W kwietniu TVS rozpocznie emisję dwóch nowych seriali kryminalnych: „Napisała: morderstwo” i „Prawo i porządek”. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio 24 znowu nadaje swój program na żywo

Od poniedziałku, 30 marca w Polskim Radiu 24 powróciły własne serwisy informacyjne. W ubiegłym tygodniu pojawiały się programy z Jedynki, nie było też audycji na żywo. więcej

 
Polskie Radio wydaje albumy na 10. rocznicę smoleńskiej katastrofy. ,,Unikatowy charakter nagrań"

Polskie Radio z okazji 10. rocznicy katastrofy pod Smoleńskiem wydało dwa albumy: „Prezydent RP Lech Kaczyński - Świadectwo” oraz „Smoleńsk - ostatnia misja”. Patronat nad wydawnictwami objęła Rada Mediów Narodowych. - To przesłanie dla polityki polskiej jeszcze na wiele lat - komentuje Krzysztof Czabański, szef RMN. więcej

 
Cykl "Poczytaj mi Muzo" w ramówce Muzo.FM. Radio pracuje w trybie rotacyjnym.

Od poniedziałku, 30 marca redakcja Muzo.FM (Cyfrowy Polsat) wprowadza zmiany w swojej ramówce oraz rotacyjny tryb pracy. Wraca cykl "Poczytaj mi Muzo", emitowane będą też koncert na kanale MUZO.TV na YouTube. więcej

 
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie. Radio Jura tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od września 2019 roku do lutego 2020 roku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Coca-Cola wstrzymuje do odwołania działania reklamowe z powodu kononawirusa. ,,To nie zaszkodzi marce, bo jej znajomość jest ogromna"

Koncern Coca-Cola zdecydował, że do odwołania rezygnuje z wszelkich aktywności marketingowych, a przeznaczony na te działania budżet przekaże na wsparcie walki z koronawirusem. Zdaniem ekspertów od strategii brak reklam nie spowoduje, że nagle Coca-Cola zniknie ze świadomości odbiorców. Jej znajomość jest bowiem ogromna i globalna. Ten ruch pomoże firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, która rzadko kojarzona jest ze zdrowiem. więcej

W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.

W związku z epidemią koronawirusa reklamodawcy zmieniają strategie marketingowe, a to odbija się na mediach. Według szacunków ekspertów z domów mediowych, o ile w marcu spadki ich przychodów reklamowych nie są jeszcze tak duże, o tyle już w kwietniu radio i telewizja mogą zmagać się ze spadkiem wpływów reklamowych na poziomie 20-30 proc., a pozostałe media offline - nawet o połowę. Nie ma też pewności, że dzięki tym spadkom zyska spektakularnie digital, który w marcu wychodzi z kryzysu „obronną ręką”. więcej

Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"

Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą. więcej

Patryk Felmet dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos

Patryk Felmet objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Lotos. Wcześniej funkcję tę pełniła Blanka Przybysz-Skrzyniarz. więcej

Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców

Serwisy VOD należące do największych nadawców miały w lutym i pierwszej połowie marca br. średnio 15 proc. wypełnienie reklamami - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker i GroupM. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie reklamami głównych stacji komercyjnych. więcej

Biuro reklamy TVP oferuje gratis wydłużenie spotów o 5 sekund

W związku z recesją wywołaną epidemią koronawirusa biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza dla swoich klientów dodatkową opcję na kwiecień i maj br. Mogą oni bez żadnych dodatkowych opłat wydłużyć spoty o 5 sekund. więcej

Marcin Dorociński będzie reklamował Santander Bank Polska, na razie promuje zbiórkę na walkę z koronawirusem (wideo)

Aktor Marcin Dorociński został ambasadorem reklamowym Santander Bank Polska. W pierwszej akcji zachęca do wsparcia zbiórki prowadzonej przez bank i jego fundację na walkę z epidemią koronawirusa. więcej

Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum szukają w mediach

Polacy są świadomi, że powrót do rzeczywistości sprzed pandemii nie będzie szybki i bezbolesny. Połowa z nich boi się o przyszłość, a kluczową rolę w kształtowaniu nastroju wokół pandemii odgrywają ich zdaniem media - wynika z badania IPG Mediabrands na temat zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii. więcej

Grandes Kochonos będzie obsługiwać markę wódki Amundsen

Stock Polska wybrał agencję Grandes Kochonos do obsługi strategicznej marki Amundsen. więcej

Maciej Żemojcin dołączył do Blackfish Warsaw

Maciej Żemojcin poprowadzi warszawski oddział studia produkcyjnego Blackfish jako partner i executive producer. więcej

Piwo Bosman na nowych opakowaniach podkreśla szczecińskie pochodzenie

Marka piwa Bosman (Carlsberg Polska) zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia. więcej

PKN Orlen wykłada kolejne 60 mln złotych na walkę z koronawirusem

PKN Orlen kupił 7 milionów maseczek ochronnych, pierwsza partia 1,6 mln sztuk zostanie przekazana Agencji Rezerw Materiałowych i fundacji. Koncern zwiększy wsparcie na rzecz walki z epidemią o dodatkowe 60 mln zł. więcej

Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku. więcej

Saatchi & Saatchi dla XTB

Dom maklerski XTB rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym do współpracy wybrał agencję Saatchi & Saatchi. więcej

Up&More wypromuje nowy portal Wydawnictwa Nowa Era

Up&More współpracuje z Wydawnictwem Nowa Era w zakresie promocji portalu edukacyjnego DlaUcznia.pl. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora zawiesiła rozmowy z bankami ws. nowego finansowania, Helios z wydłużoną spłatą kredytów

Do czasu przeminięcia pandemii koronawirusa Agora zawiesiła rozmowy z konsorcjum banków dotyczące pozyskania kredytu m.in. na finansowanie jej przejęć i innych inwestycji. Firma i należący do niej Helios uzyskały też od banków wydłużenie terminów spłat obecnych kredytów. więcej

,,Tygodnik Podhalański" zmniejsza objętość i zawiesza współpracę z felietonistami

„Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) na czas pandemii koronawirusa zmniejszył objętość o osiem stron, zawiesił współpracę z felietonistami i przygotowuje się do likwidacji bezpłatnego programu telewizyjnego. - To czasowe, musimy się ratować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Jurecki, twórca i wydawca tygodnika. więcej

Koniec serwisu i magazynu ,,Holistic.News". ,,Decyzja nie jest związana z pandemią"

Serwis internetowy Holistic.news i powiązany z nim magazyn drukowany „Holistic.News” (Deweloper Media) z końcem marca znikają z rynku - zapowiedział redaktor naczelny Jarosław Kociszewski. - Decyzja o zamknięciu wydawnictwa nie jest związana z pandemią - zaznaczył Kociszewski. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" nazwała słynnego podróżnika doradcą Reagana, dziennikarze zarzucili jej wywiad ze zmarłym

W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” zamieszczono rozmowę z wybitnym podróżnikiem, dr. Jackiem Wheelerem, określając go jako byłego doradcę prezydenta USA Ronalda Reagana. Wielu dziennikarzy sądziło, że chodzi o zmarłego w 2010 Jacka Wheelera, który doradzał kilku prezydentom, m.in. Reaganowi. Na Niezalezna.pl dr Jack Wheeler został określony już nie jako doradca Reagana, tylko ekspert ds. międzynarodowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"

Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą. więcej

Facebook wesprze media dotknięte koronawirusem. 100 mln dolarów w grantach i reklamach

Koncern Facebook zadeklarował przeznaczenie kwoty 100 mln dolarów na wsparcie mediów. Środki zostaną przekazane w formie grantów oraz na wydatki reklamowe, dzięki którym wydawcy mają ograniczać straty finansowe związane z pandemią koronawirusa. Według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl nie wiadomo na razie czy wsparcie obejmie także media w Polsce. więcej

Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców

Serwisy VOD należące do największych nadawców miały w lutym i pierwszej połowie marca br. średnio 15 proc. wypełnienie reklamami - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker i GroupM. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie reklamami głównych stacji komercyjnych. więcej

Netflix stawia na lokalnych użytkowników. Rośnie oferta filmowa z dubbingiem

Netflix wprowadza na lokalnych rynkach coraz więcej filmów i seriali z dubbingiem - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Obecnie w wybranych krajach europejskich 60 proc. oferowanych pozycji jest dubbingowana, w ten sposób serwis chce przyciągnąć do siebie większą liczbę lokalnych użytkowników. więcej

CWA negocjuje stworzenie platformy internetowej eMsza z opcjami eOfiara i eWspólnota

Firma informatyczna CWA poinformowała, że zaczęła negocjacje z podmiotem komercyjnym dotyczące przygotowania platformy eMsza do masowych transmisji nabożeństw. Na platformie mają działać opcje eOfiara, eNabożeństwo i eWspólnota. więcej

Cykl koncertów ,,100 na 100. Muzyczne dekady wolności" na YouTubie

Polskie Wydawnictwo Muzyczne udostępni na kanale YouTube 11 koncertów, zrealizowanych w 2018 roku w ramach projektu „100 na 100. Muzyczne dekady wolności”. Koncerty udostępniane będą za darmo co wtorek o godz. 18.00 na kanale wydawnictwa. więcej

Ninateka udostępnia darmo utwory i archiwalia Krzysztofa Pendereckiego

Serwis Ninateka.pl (należący do Narodowego Instytutu Audiowizualnego) udostępnił bezpłatnie blisko 150 utworów zmarłego w niedzielę Krzysztofa Pendereckiego. Zbiór wzbogacono o wypowiedzi twórcy, opinie krytyków i muzykologów. Swoje autorskie playlisty ulubionych utworów ułożyli między innymi: Elżbieta Penderecka, Marek Moś, Antoni Wit i Paweł Mykietyn. więcej

Facebook z darmowymi koncertami dla izolowanych. Na pierwszy ogień Krzysztof Zalewski, Mery Spolsky oraz Karaś/Rogucki

Facebook rozpoczął w Polsce akcję "Kwarantanna na na", w ramach której będzie kilka razy w tygodniu nadawał darmowe koncerty na żywo popularnych artystów. W pierwszej kolejności pojawią się występy Krzysztofa Zalewskiego, Mery Spolsky oraz duetu Karaś/Rogucki. Podczas koncertów będzie można przekazać datki przeznaczone na wsparcie osób starszych i samotnych. więcej

Andrzej Duda założył profil na TikToku. Dziennikarze krytyczni: to kampania w czasie epidemii

Prezydent Andrzej Duda uruchomił swój profil na młodzieżowej platformie społecznościowej TikTok. Część dziennikarzy skrytykowała ten ruch, oceniając go jako mało poważny i niestosowny w czasie epidemii koronawirusa. więcej

AliExpress w dobie epidemii koronawirusa dostarczyło pracownikom Poczty Polskiej maseczki ochronne

Pod koniec ubiegłego tygodnia AliExpress dostarczył dostawę masek ochronnych na twarz kluczowemu partnerowi na polskim rynku – Poczcie Polskiej. Maski będą używane do ochrony przez kurierów dostarczających przesyłki. więcej

Subskrypcje Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami VOD.pl

Rusza oferta promocyjna subskrypcji internetowych Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami z oferty serwisu vod.pl. Liczba dostępnych filmów uzależniona jest od wyboru wariantu oferty. więcej

,,#BiznesWalczy" - nowy dział Next.gazeta.pl z informacjami dla przedsiębiorców o koronawirusie

Serwis Next.Gazeta.pl (Agora) uruchomił sekcję „#BiznesWalczy”. Redakcja prezentuje w niej na bieżąco sytuację kryzysową w kraju z punktu widzenia przedsiębiorców, zachęcając firmy do walki o swoje biznesy. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum szukają w mediach

Polacy są świadomi, że powrót do rzeczywistości sprzed pandemii nie będzie szybki i bezbolesny. Połowa z nich boi się o przyszłość, a kluczową rolę w kształtowaniu nastroju wokół pandemii odgrywają ich zdaniem media - wynika z badania IPG Mediabrands na temat zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"

Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą. więcej

Agencja BrandLab wygrała przetarg Unilevera

Do grona klientów BrandLab dołącza koncern Unilever. więcej

Monika Klimkiewicz odpowiada za social media i PR w agencji Dziadek do orzechów

Monika Klimkiewicz objęła nowe stanowisko social media & PR managera w agencji Dziadek do orzechów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft 365 zastępuje Office 365. Nowe funkcje i możliwości w pakietach za 300 i 430 złotych rocznie
Konrad Ciesiołkiewicz nowym prezesem Fundacji Orange
Użytkownicy aplikacji Żappka mogą wspierać szpitale
Nowa wersja Opery na Androida. Ma działać szybciej
 
 
 
GOSPODARKA
 
Bob Iger rezygnuje z pensji, menedżerowie Disneya z cięciami wynagrodzeń. Efekt koronawirusa
Użytkownicy aplikacji Żappka mogą wspierać szpitale
PKN Orlen wykłada kolejne 60 mln złotych na walkę z koronawirusem
IKEA Retail przekazuje Polsce na walkę z koronawirusem milion euro
Totalizator Sportowy przekaże 10 proc. wpływów na walkę z koronawirusem
Kia Motors Corporation ma nowego prezesa
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
2,76 mln widzów ,,Stulecia Winnych 2". TVP1 dystansuje konkurencję
Bob Iger rezygnuje z pensji, menedżerowie Disneya z cięciami wynagrodzeń. Efekt koronawirusa
Netflix stawia na lokalnych użytkowników. Rośnie oferta filmowa z dubbingiem
Cykl koncertów ,,100 na 100. Muzyczne dekady wolności" na YouTubie
Ninateka udostępnia darmo utwory i archiwalia Krzysztofa Pendereckiego
Powstanie drugi sezon serialu ,,Locke&Key
Koniec serialu "Mesjasz". Skasowany po jednym sezonie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj