Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 3 Kwietnia 2020
 
 
 
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
 
Obecna sytuacja wywołana epidemią koronawirusa istotnie wpływa na działalność firm badawczych. Do odwołania zawieszono badania realizowane metodą face to face, a nie wszystkie da się zastąpić wywiadami online czy telefonicznymi. Klienci przenoszą duże projekty badawcze na kolejne miesiące, wielu badań teraz nie można realizować, bo nie mają obecnie sensu. Zdaniem szefów firm badawczych to może być najgorszy rok w 30-letniej historii branży, obroty niektórych za marzec już spadły o jedną trzecią, w kwietniu spadki mogą być większe. Jeśli nie będzie nowych zleceń, ratunkiem mogą być obniżki wynagrodzeń, redukcje etatów i zwolnienia pracowników. więcej
 
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych. Liderem ,,Fakty" - ,,Teleexpress" zyskał 920 tys. widzów, ,,Wiadomości" - 800 tys.
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy
 
Od poniedziałku, 6 kwietnia kanały Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale będą miały odświeżone logotypy oraz nowe oprawy. Hasło przewodnie spotu prezentującego brzmi „Zmieniamy się dla Was”. więcej
 
 
Program Kuby Wojewódzkiego z jego mieszkania w Player.pl. "Funkcjonujemy w bezprecedensowych czasach"
 
Telewizja TVN na czas pandemii zawiesiła emisję części programów, wstrzymano też zdjęcia do wszystkich produkcji. Teraz show Kuby Wojewódzkiego będzie emitowany z domu dziennikarza - program „250 m² Kuby Wojewódzkiego” zobaczą widzowie serwisu Player.pl. więcej
 
 
Koronawirus zmienia strategie marketingowe firm. O planach opowiadają czołowi reklamodawcy
 
Epidemia koronawirusa w Polsce wymusiła na reklamodawcach zmianę strategii marketingowych. O tym, w jakim kierunku zmieniono komunikację marketingową i  wykorzystany w celu dotarcia do konsumentów mix mediów opowiadają przedstawiciele PKO BP, Lotosu, Polpharmy, Credit Agricole, Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska, Banku Millennium, Aldi i Lidla. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Eksperci o ,,Szkole z TVP": pospolite ruszenie nie może dobrze działać, hejt wobec nauczycieli niesłuszny więcej
 
Duży spadek oglądalności ,,wielkiej czwórki" w marcu. Rekordowe wyniki TVP Info, TVN24 i Polsat News więcej
 
Branża marketingowa dostanie rykoszetem i ucierpi jako pierwsza przez skutki gospodarcze wywołane epidemią koronawirusa (opinie) więcej
 
Coca-Cola wstrzymuje do odwołania działania reklamowe z powodu koronawirusa. ,,To nie zaszkodzi marce, bo jej znajomość jest ogromna" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Marketing Manager Audioriver Festival
Synch & Licensing - Production Music - Maternity Cover SM Publishing (Poland)
Agency Account Manager / Junior Agency Account Manager Grupa Sarigato
Redaktor Prowadząca/y Kobieta.pl Burda Media Polska
Digital Image Assistant Discovery Networks International
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych. Liderem ,,Fakty" - ,,Teleexpress" zyskał 920 tys. widzów, ,,Wiadomości" - 800 tys.

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy

Od poniedziałku, 6 kwietnia kanały Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale będą miały odświeżone logotypy oraz nowe oprawy. Hasło przewodnie spotu prezentującego brzmi „Zmieniamy się dla Was”. więcej

Program Kuby Wojewódzkiego z jego mieszkania w Player.pl. "Funkcjonujemy w bezprecedensowych czasach"

Telewizja TVN na czas pandemii zawiesiła emisję części programów, wstrzymano też zdjęcia do wszystkich produkcji. Teraz show Kuby Wojewódzkiego będzie emitowany z domu dziennikarza - program „250 m² Kuby Wojewódzkiego” zobaczą widzowie serwisu Player.pl. więcej

TVP HD w wersji SD zastąpiła TVP Rozrywkę na MUX-8

Od czwartku, 2 kwietnia na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pojawił się kanał TVP HD, który w DVB-T nadaje w wersji SD. Stacja zastąpiła TVP Rozrywkę, która od kilku dni jest dostępna na MUX-3. więcej

Program poradnikowy o koronawirusie w TVP Info śledzi 722 tys. widzów, w TVN24 - 522 tys., a w Polsat News - 273 tys.

Emitowany w TVP Info codzienny program „Koronawirus. Poradnik” ogląda średnio 722 tys. widzów. Mający podobną formułę „Koronawirus. Raport” w TVN24 gromadzi 522 tys., a „Wszystko o koronawirusie” w Polsat News - 273 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP chce wydzierżawić na cztery lata miejsce na transponderze satelitarnym

Telewizja Polska w postępowaniu publicznym szuka dostawcy, który przez cztery lata zapewni jej pojemność na transponderze satelitarnym na potrzeby przewoźnych stacji satelitarnych DSNG. Wartość zamówienia przekracza 214 tys. euro. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wolna Europa już niedługo na Węgrzech. Reporterzy Bez Granic apelują do Unii Europejskiej

Po 27 latach nieobecności Radio Wolna Europa znów będzie obecne na Węgrzech, chociaż tylko w wersji cyfrowej. Biuro ma zostać otwarte do końca czerwca br. Tymczasem Reporterzy bez Granic napisali list otwarty do przywódców Unii Europejskiej. Apelują o interwencję brukselskich instytucji po uchwaleniu na Węgrzech specustawy ws. koronawirusa. więcej

 
Koncert i płyta w Radiu Gdańsk w rocznice Katynia i Smoleńska. ,,Pielęgnowanie pamięci jest obowiązkiem"

W sobotę 4 kwietnia Radio Gdańsk o godz. 19.00 wyemituje koncert fortepianowy Szymona Nehringa. Wydarzenie będzie połączone z promocją płyty „#Pamięć. Katyń 1940/Smoleńsk 2010”. więcej

 
Jacek Kapela dyrektorem handlowym ds. sprzedaży w Grupie Time, Przemysław Ziurkowski odchodzi

Jacek Kapela został dyrektorem handlowym ds. sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media). Zastąpił Przemysława Ziurkowskiego, który rozstał się z firmą. więcej

 
Bartłomiej Szczęśniak pożegnał się z Weszło FM

Youtuber Bartłomiej Szczęśniak, lepiej znany jako Mietczyński, po ponad dwóch latach zakończył pracę w internetowym radiu sportowym Weszło FM. - Decyzja moja, bo wyprowadzam się niebawem z Warszawy - zaznaczył. więcej

 
Dwójka 10 kwietnia z ramówką upamiętniającą katastrofę smoleńską i zbrodnię katyńską

W tym roku 10 kwietnia przypada 10. rocznica katastrofy smoleńskiej. By upamiętnić ofiary tragedii, Dwójka Polskiego Radia przygotowuje specjalną ramówkę. Specjalne audycje będą dotyczyć także tzw. zbrodni katyńskiej z 10 kwietnia 1940 roku. więcej

 
Radio Gra nowym liderem słuchalności w Toruniu, Wawa na awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Wawa - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Koronawirus zmienia strategie marketingowe firm. O planach opowiadają czołowi reklamodawcy

Epidemia koronawirusa w Polsce wymusiła na reklamodawcach zmianę strategii marketingowych. O tym, w jakim kierunku zmieniono komunikację marketingową i  wykorzystany w celu dotarcia do konsumentów mix mediów opowiadają przedstawiciele PKO BP, Lotosu, Polpharmy, Credit Agricole, Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska, Banku Millennium, Aldi i Lidla. więcej

MediaCom przejmuje od K2 Precise obsługę internetową Żywiec Zdrój i Danone

Dwie spółki z grupy Danone Polska: Danone i Żywiec Zdrój konsolidują cały budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa (GroupM). Oznacza to zakończenie dotychczasowej współpracy z K2 Precise, które odpowiadało za ich obsługę w zakresie mediów digital. więcej

GIF zakazuje emisji spotu Neosine Forte za ,,wyjątkowo nieetyczne wykorzystywanie lęku przed epidemią koronawirusa"

Główny Inspektor Farmaceutyczny zakazał dalszej emisji spotu reklamującego lek wzmacniający odporność Neosine Forte (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska). W reklamie pojawiła się grafika z wirusami przypominającymi wizualizacje koronawirusa COVID-19. Aflofarm nie zgadza się z tą decyzją, podkreśla, że wizualizację z wirusem wykorzystuje w reklamach Neosine Forte od sześciu lat. więcej

CD Projekt najcenniejszą spółką na GPW. Ponad 27,6 mld złotych kapitalizacji, więcej niż PKO BP

CD Projekt, producent gier „Wiedźmin” i zapowiadanego „Cyberpunka 2077” dynamicznie zwiększa swoją wartość na warszawskiej giełdzie dotkniętej kryzysem w związku z koronawirusem. W czwartek firma po raz pierwszy w swojej historii okazała się najdroższą spółką na GPW osiągając kapitalizację na poziomie 27,66 mld złotych. CD Projekt pokonał dotychczasowego lidera - PKO Bank Polski. więcej

Warta przekaże 10 mln zł na walkę z koronawirusem, rezygnuje z kampanii z okazji 100-lecia

Firma ubezpieczeniowa Warta przekaże 10 mln zł na wsparcie walki z epidemią koronawirusa. Wykorzysta na to m.in. środki, które planowała wydać na wizerunkową kampanię reklamową z okazji 100-lecia swojej działalności. więcej

Lidl wprowadza "ciche godziny" we wszystkich sklepach. Wsparcie dla klientów ze spektrum autyzmu

Sieć Lidl Polska z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. więcej

Jakub Gołębiewski: z Wavemaker do UM Thrive

Do teamu odpowiedzialnego za obsługę Nestle Polska w agencji UM Thrive (IPG Mediabrands) dołączył Jakub Gołębiewski jako szef zespołu investmentowego. Wcześniej pracował w Wavemaker (GroupM). więcej

Agnieszka Supińska odpowiada za komunikację w MediaCom Warszawa

Agnieszka Supińska dołączyła do MediaCom Warszawa (GroupM) obejmując stanowisko head of internal&external communication – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała w agencji Partner of Promotion. więcej

Grzegorz Frydrych odpowiada za marketing New Work

Grzegorz Frydrych objął nowo utworzone stanowisko global marketing directora w New Work, dostawcy biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

Lewiatan wyda 10 milionów złotych na pomoc dla franczyzobiorców

Polska Sieć Handlowa Lewiatan ustanowiła program pomocowy dla swoich franczyzobiorców – „Fundusz Pomocy Lewiatańczykom". Wartość funduszu wynosi 10 mln złotych. więcej

Karolina Moskal odpowiada za PR w agencji 19 Południk. W zespole Vladek Siedov i Dominik Żelazny

Karolina Moskal została managerem public & media relations w agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk. Stanowisko UX/UI designera objął Vladek Siedov, a Dominik Żelazny web developera. więcej

Abanana reorganizuje dział new businnes, na czele Szymon Odolanowski

Abanana na nowo zorganizowało pracę w dziale new business. Kieruje nim Szymon Odolanowski, business development manager. więcej

Marta Fabiś w agencji kreatywnej Skivak

Z początkiem kwietnia do zespołu agencji kreatywnej Skivak dołączyła Marta Fabiś, obejmując stanowisko new business managera. więcej

,,Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY". Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii

Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Egmont Polska ograniczył koszty o 6 proc., 4,8 mln zł zysku netto zamiast straty

W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku. Firma wycofuje się właśnie z segmentu książkowego. więcej

W serwisach Polska Press rusza projekt #WspieramyLokalnyBiznes

Polska Press Grupa uruchomiła projekt #WspieramyLokalnyBiznes zakładający wspieranie lokalnych firm z całego kraju. We wszystkich serwisach internetowych wydawcy ruszają specjalne sekcje z informacjami dla przedsiębiorców i miejscem, gdzie mogą dać darmowy anons. więcej

Piątkowy ,,Przegląd Sportowy" z dodatkiem archiwalnym na urodziny Grzegorza Laty

Wydanie piątkowe (3 kwietnia) „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się z 12-stronicowym dodatkiem „Przegląd Sportowy Historia”. Cena i nakład pisma nie zmieniają się. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Program Kuby Wojewódzkiego z jego mieszkania w Player.pl. "Funkcjonujemy w bezprecedensowych czasach"

Telewizja TVN na czas pandemii zawiesiła emisję części programów, wstrzymano też zdjęcia do wszystkich produkcji. Teraz show Kuby Wojewódzkiego będzie emitowany z domu dziennikarza - program „250 m² Kuby Wojewódzkiego” zobaczą widzowie serwisu Player.pl. więcej

Oblężenie serwisów edukacyjnych. Wikipedia na czele, Librus i Vulcan przyciągają najbardziej (TOP10)

W ostatnich tygodniach z powodu zamknięcia szkół serwisy edukacyjne osiągają rekordową odwiedzalność. Liderem zasięgowym jest niezmiennie Wipidedia, natomiast Librus.pl, Vulcan.net.pl i Brainly.pl w tydzień zanotowały podobną liczbę odsłon jak w całym październiku ub.r. więcej

Facebook udostępnił Messengera w nowej wersji na Windowsa i MacOS

Facebook udostępnił desktopową aplikację popularnego komunikatora Messenger. Do pobrania są wersje na komputery z systemami Windows i MacOS. więcej

Kamila Olasek nową szefową social mediów w Wirtualnej Polsce

Z początkiem kwietnia stanowisko szefowej ds. social mediów w Wirtualnej Polsce objęła Kamila Olasek. Zastąpiła ona Igora Nowińskiego, który rozstanie się z firmą. więcej

Boris Becker będzie współtworzył TopLevelTennis.com i przejmie część akcji jego wydawcy

Słynny przed laty tenisista Boris Becker będzie przygotowywał treści do strony TopLevelTennis.com przygotowywanej przez Thunderbolt (poprzednio ComPress) i obejmie część akcji spółki. Jednocześnie firma przesunęła termin objęcia jej akcji przez Urszulę Radwańską z 31 marca na 30 czerwca br. więcej

YouTube planuje opcję Shorts. Chce przejąć młodych użytkowników TikToka

YouTube szykuje platformę o nazwie Shorts, która pozwoli użytkownikom na tworzenie i publikowanie krótkich klipów wideo z muzycznym podkładem w postaci znanych utworów - wynika z nieoficjalnych informacji. Google nie komentuje tych doniesień, nowa funkcjonalność ma pomóc YouTube w przyciągnięciu młodych użytkowników korzystających obecnie z aplikacji TikTok. więcej

CCC: sklepy mogą być zamknięte do maja, e-commerce wzrósł o 39 proc., koszty tniemy siekierą

W minionym kwartale, w związku z zamknięciem jej sklepów stacjonarnych z powodu epidemii koronawirusa, firma obuwnicza CCC zanotowała spadek wpływów sprzedażowych w tych punktach o 26 proc. do 528 mln zł. Przychody z e-commerce poszły w górę o 39 proc. do 401 mln zł. - Obecna sytuacja wymusiła szereg działań restrukturyzacyjnych, które mają skutkować istotnymi oszczędnościami kosztowymi jeszcze przez wiele lat - przyznaje prezes spółki Marcin Czyczerski. więcej

Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów

Sieć handlowa Kaufland wchodzi w e-commerce. Będzie sprzedawać w internecie zestandaryzowane paczki z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów w dobie koronawirusa. więcej

Główny akcjonariusz pożyczy Brand24 600 tys. zł, będzie nowa emisja akcji

Larq Growth Fund I FIZ, główny akcjonariusz monitorującej internet firmy Brand24, do końca maja zaoferuje jej 600 tys. zł pożyczki na wsparcie bieżącej płynności finansowej. Brand24 w ofercie prywatnej wyemituje 130 tys. akcji podwyższających jej kapitał o 6,4 proc. więcej

Wirtualna Polska i WP Pilot chce podziękować bohaterom walki z koronawirusem w specjalnej akcji

W ramach akcji "Dziękuję bohaterom" Wirtualna Polska chce zachęcić do przesyłania podziękowań w formie wideo, by podziękować bohaterom codziennej walki ze skutkami epidemii koronawirusa. Materiały zostaną wyemitowane na specjalnie uruchomionym do tego kanale. więcej

Ekstraklasa.TV dostępna w kwietniu za darmo, zagraniczni abonenci z dostępem do całych meczów

Serwis Ekstraklasa.TV ogłosił kwiecień miesiącem bez opłat. Abonenci zagraniczni zyskują też dostęp do pełnych relacji z meczów sezonu 2018/19 oraz do skrótów meczowych i materiałów z najlepszymi akcjami PKO Bank Polski Ekstraklasy. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz

Obecna sytuacja wywołana epidemią koronawirusa istotnie wpływa na działalność firm badawczych. Do odwołania zawieszono badania realizowane metodą face to face, a nie wszystkie da się zastąpić wywiadami online czy telefonicznymi. Klienci przenoszą duże projekty badawcze na kolejne miesiące, wielu badań teraz nie można realizować, bo nie mają obecnie sensu. Zdaniem szefów firm badawczych to może być najgorszy rok w 30-letniej historii branży, obroty niektórych za marzec już spadły o jedną trzecią, w kwietniu spadki mogą być większe. Jeśli nie będzie nowych zleceń, ratunkiem mogą być obniżki wynagrodzeń, redukcje etatów i zwolnienia pracowników. więcej

Polacy dumni z pracowników służby zdrowia w czasie epidemii koronawirusa

Prawie trzy czwarte Polaków jest dumnych z postawy pracowników służby zdrowia w sytuacji pandemii Covid-19. Nieco ponad połowa respondentów z kolei jest dumnych z postawy społeczeństwa w obecnej sytuacji, wynika z najnowszego sondażu ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dramatyczny apel do rządu o tarczę antykryzysową 2.0. "Mamy problem z uzyskaniem kredytów obrotowych"

Organizacje branżowe, zrzeszające firmy zajmujące się organizacją eventów i wydarzeń, wystosowały apel do minister rozwoju Jadwigi Emilewicz. Chcą nowych rozwiązań pomocowych, skarżą się też, że nie mogą uzyskać kredytów obrotowych. Tymczasem wicepremier Jarosław Gowin powiedział, że budżetu nie stać na drugą tarczę antykryzysową. więcej

Sabina Salamon: z Deutsche Banku do Grupy Ergo

Sabina Salamon objęła stanowisko head of corporate communications w firmie technologicznej Ergo Technology & Services Management. Przez ostatnich lat związana była z Deutsche Bankiem. więcej

LG rozpoczęło globalny przetarg na obsługę PR

Koncern LG Electronics rozpoczął przetarg na globalną obsługę PR. Zaproszono do niego główne holdingi i największe agencje niezależne. Walka toczy się o budżet szacowany od 9 do 15 mln dolarów. więcej

Jan Pilewski odpowiada za public affairs w Play

Do zespołu operatora Play dołączył Jan Pilewski, obejmując stanowisko senior public affairs managera. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej. więcej

Jan Krynicki w zespole prasowym Ministerstwa Infrastruktury

Jan Krynicki, ostatnio rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczął pracę w biurze ministra w Ministerstwie Infrastruktury. Odpowiada m.in. za wsparcie media relations. więcej

LoveBrands Relations dla Gedeon Richter

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter. więcej

Galaktus PR z czterema nowymi klientami

Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z PNY Technologies, Optomą, Esportslab oraz Roboto. więcej

PR Hub poprowadzi 10. edycję programu ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"

Agencja PR Hub wygrała przetarg Krajowej Unii Producentów Soków, w ramach którego przeprowadzi dziesiątą edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania realizowane są pod hasłem „Apetyt na polskie”. Agencja zajmie się też realizacją programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”. więcej

Elżbieta II zatrudniła specjalistkę PR Meghan i Harry'ego

Brytyjska królowa Elżbieta II ma nową specjalistkę ds. wizerunku - to Sara Latham. Ostatnio pracowała dla księżnej i księcia Sussex Meghan i Harry’ego, w przeszłości m.in. dla Hillary Clinton. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange Polska: wskutek koronawirusa wpływy z roamingu zmaleją o 30-50 mln zł, 45 proc. punktów sprzedaży zamkniętych
Rynek aplikacji odporny na koronawirusa. Wydatki 20 procent w górę w 2020 roku
T-Mobile wspiera seniorów pozostających w domach. Karty prepaid przedłużone o 100 dni
Marka Realme wchodzi na polski rynek ze smartfonami Realme 6, 6i oraz C3. Ceny od 599 do 1299 złotych
Jan Pilewski odpowiada za public affairs w Play
Motorola przedstawia smartfon Moto g8 Power Lite z ekranem 6,5 cala i potrójnym aparatem fotograficznym
 
 
 
GOSPODARKA
 
CD Projekt najcenniejszą spółką na GPW. Ponad 27,6 mld złotych kapitalizacji, więcej niż PKO BP
Dramatyczny apel do rządu o tarczę antykryzysową 2.0. "Mamy problem z uzyskaniem kredytów obrotowych"
CCC: sklepy mogą być zamknięte do maja, e-commerce wzrósł o 39 proc., koszty tniemy siekierą
Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów
Lidl wprowadza "ciche godziny" we wszystkich sklepach. Wsparcie dla klientów ze spektrum autyzmu
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Jennifer Lopez odpowiada za program "Thanks a Million". Do rozdania milion dolarów
HBO GO udostępnia pierwszy sezon serialu ,,Co robimy w ukryciu", za dwa tygodnie premiera drugiej serii
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj