Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 14 Lipca 2020
 
 
 
Piotr Kraśko nowym prowadzącym "Fakty" w TVN i "Fakty po Faktach" w TVN24
 
Piotr Kraśko - związany z TVN Discovery Polska od 2016 roku - dołączy do grona prowadzących główne wydanie programu "Fakty" i  "Fakty po Faktach"  w TVN24 -dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek nadawca ogłosił, że po 19 latach pracy ze stacji TVN odchodzi Justyna Pochanke. więcej
 
 
TVN i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do KE ws. stworzenia wspólnej platfromy
 
Pod koniec ubiegłego tygodnia TVN Discovery Polska i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do Komisji Europejskiej o wyrażenie zgody na stworzenie wspólnej platformy VoD. Inicjatywę ogłaszano już w październiku ubiegłego roku, dopiero teraz udało się jednak skompletować wszystkie niezbędne dokumenty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Władza chce repolonizacji mediów
 
Po wygranej Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich niektórzy politycy PiS wrócili do tematu repolonizacji mediów. - Prawo i Sprawiedliwość na pewno szybko spróbuje zrepolonizować media - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Sierakowski z „Krytyki Politycznej”. - Trudno w tej chwili na ten temat spekulować, to nie jest temat dla rządu - zapewnia Łukasz Schreiber, szef komitetu stałego Rady Ministrów. więcej
 
 
OBWE: niepokoją ksenofobiczne, homofobiczne i antysemickie treści w kampanii wyborczej, TVP stronnicza
 
- Niepokoją nas przykłady nietolerancji pełnej ksenofobicznych, homofobicznych i antysemickich treści, zwłaszcza po stronie kampanii prezydenta i telewizji publicznej - ocenili obserwatorzy z Biura Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka OBWE podczas prezentacji cząstkowego raportu z II tury wyborów prezydenckich. więcej
 
 
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. ,,Często wynika to z odmowy odpowiedzi, bo wyborcy są podejrzliwi" (opinie)
 
Wybory prezydenckie wygrał w II turze ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda, który zdobył 51,03 proc. poparcia wśród wyborców. Tymczasem przedwyborcze sondaże nie dawały mu pewnego zwycięstwa, bo część z nich wskazywała na wygraną Rafała Trzaskowskiego. Badania sondażowe pokazywały zwykle niższy wynik, niż realnie osiągnięty przez Dudę. Zdaniem ekspertów często wynika to z odmów odpowiedzi, jeżeli wyborcy jednego kandydata częściej odmawiają udziału w badaniu niż wyborcy innego kandydata. Czasem też, gdy charakteryzują się większą podejrzliwością w stosunku do otoczenia, to wynik sondażowy takiego kandydata może być niedoszacowany. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej": 60 mln zł wpływów i 4,5 mln zł zysku, przez epidemię przychody mogą zmaleć więcej
 
Grupa Interia przy 116 mln zł przychodów miała w ub.r. 31 mln zł zysku, 7,4 mln zł ze sprzedaży Semahead więcej
 
Trójka i Jedynka spadły poniżej 5 proc. udziału - to najgorsze wyniki w historii badania Radio Track. Liderem RMF FM więcej
 
Tylko 92 tys. widzów w kinach w czerwcu, wpływy 1,48 mln zł. Frekwencja szybko się nie odbuduje więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Postprodukcji Warsaw Production Team
Montażysta / Animator Warsaw Production Team
Kierownia Produkcji Warsaw Production Team
Asystent produkcji Warsaw Production Team
Account Manager Whites
Marketing Leader Magmillon
Specjalista ds. e-mail marketingu MOVIads
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Kraśko nowym prowadzącym "Fakty" w TVN i "Fakty po Faktach" w TVN24

Piotr Kraśko - związany z TVN Discovery Polska od 2016 roku - dołączy do grona prowadzących główne wydanie programu "Fakty" i  "Fakty po Faktach"  w TVN24 -dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek nadawca ogłosił, że po 19 latach pracy ze stacji TVN odchodzi Justyna Pochanke. więcej

TVN i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do KE ws. stworzenia wspólnej platfromy

Pod koniec ubiegłego tygodnia TVN Discovery Polska i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do Komisji Europejskiej o wyrażenie zgody na stworzenie wspólnej platformy VoD. Inicjatywę ogłaszano już w październiku ubiegłego roku, dopiero teraz udało się jednak skompletować wszystkie niezbędne dokumenty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

OBWE: niepokoją ksenofobiczne, homofobiczne i antysemickie treści w kampanii wyborczej, TVP stronnicza

- Niepokoją nas przykłady nietolerancji pełnej ksenofobicznych, homofobicznych i antysemickich treści, zwłaszcza po stronie kampanii prezydenta i telewizji publicznej - ocenili obserwatorzy z Biura Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka OBWE podczas prezentacji cząstkowego raportu z II tury wyborów prezydenckich. więcej

Jacek Kurski prawdziwym zwycięzcą wyborów prezydenckich? "Wykonał zadanie"

Od marca - kiedy na moment odwołano Jacka Kurskiego ze stanowiska szefa TVP - nasi rozmówcy przepowiadali jego szybki powrót. Po wygranej kampanii Andrzeja Dudy miałby ostatecznie wrócić i awansować z funkcji członka zarządu - ponownie na stanowisko zarządzającego Telewizją Polską. - Wykonał zadanie. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości - zapowiada Janusz Daszczyński, były szef publicznej telewizji. więcej

99 tys. zł za product placement w programie ,,Kuba Wojewódzki" w TVN

Reklamodawcy zainteresowani tzw. lokowaniem produktu na antenie TVN w tegorocznej jesiennej ramówce najwięcej zapłacą za tzw. scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki”. Najtańszy jest z kolei aktywny product placement w „Co za tydzień”. więcej

Justyna Pochanke żegna się z TVN

Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z „Faktów” TVN i TVN24. Dziennikarka informuje nas, że nie chce na razie komentować swojej decyzji. Związany z Uniwersytetem Warszawskim medioznawca dr Jacek Wasilewski uważa, że odejście dziennikarki nie oznacza, że widzowie przestaną identyfikować się ze stacją, którą opuszcza. więcej

10,48 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów. W TVP1 - 2,4 mln, w TVN24 - 2 mln

Prawie 10,5 mln widzów oglądało w niedzielny wieczór ogłoszenie sondażowych wyników wyborach prezydenckich. Najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, a dalej uplasowały się TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,20 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,20 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49. więcej

Najsłabszy w historii udział ,,wielkiej czwórki". TVN24 i TVP Info wyprzedziły TVP2 - ,,Fakty" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, wieczór wyborczy TVP1 oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji była TVP1, a TVN24 i TVP Info wyprzedziły TVP2. Cztery główne stacje miały najniższy sumaryczny udział w historii - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Producent ,,M jak miłość" dzięki ,,Kogel mogel 3" ze wzrostem wpływów o 52 proc., szykuje dwa nowe filmy

Firma MTL Maxfilm osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 51,6 proc. do 51,78 mln zł, ponieważ oprócz wpływów z realizacji serialu „M jak miłość” doszło 16,9 mln zł z filmu „Misz masz, czyli kogel mogel 3”. Spółka przygotowuje dwa nowe filmy fabularne. więcej

TVP chce zmienić oprawę graficzną TVP ABC

Telewizja Polska zaprasza firmy do składa ofert na nową oprawę graficzną kanału dla dzieci TVP ABC - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z ,,Faktów" i TVN24

Dziennikarka Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z „Faktów” TVN i TVN24. - Szanujemy decyzję Justyny, choć przyjmujemy ją ze smutkiem - komentuje Michał Samul, szef pionu informacji TVN. więcej

,,Wiadomości" wytykają kancelarii premiera i państwowym spółkom reklamy w mediach krytykujących władzę

W „Wiadomościach” TVP w krytycznym tonie opisano, że w tytułach prasowych, które krytykują prezydenta i PiS, reklamy i ogłoszenia, m.in. dotyczące epidemii koronawirusa wykupywały w ostatnim okresie kancelaria premiera oraz niektóre spółki państwowe. - Dziwić może dość nieoczekiwane wsparcie dla tych mediów - skomentowała Danuta Holecka. więcej

"The Osbournes Want To Believe" w Travel Channel

Ozzy Osbourne razem z rodziną szykuje kolejny telewizyjny program "The Osbournes Want To Believe". Produkcja o paranormalnych zjawiskach powstała dla Travel Channel. więcej

Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista

Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Bartłomiej Sibiga przejął kontrolny pakiet udziałów DDOB. ,,Planujemy wzrost wpływów o ok. 20 proc."

Założyciel agencji influcencer marketingowej DDOB Bartłomiej Sibiga przejął 53,3 proc. jej udziałów. W ostatnich miesiącach wskutek epidemii firma zanotowała niewielki spadek wpływów. - Natomiast już wszystko się stabilizuje. Utrzymujemy rentowność i kontynuujemy inwestycje. Na części agencyjnej planujemy zrealizować wzrost przychodów o około 20 proc. do 10 mln zł - zapowiada Sibiga. więcej

99 tys. zł za product placement w programie ,,Kuba Wojewódzki" w TVN

Reklamodawcy zainteresowani tzw. lokowaniem produktu na antenie TVN w tegorocznej jesiennej ramówce najwięcej zapłacą za tzw. scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki”. Najtańszy jest z kolei aktywny product placement w „Co za tydzień”. więcej

Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa

Łączne wpływy trzech spółek stanowiących działalność agencji reklamowej Grandes Kochonos zmalały w ub.r. spadek o 31,1 proc. do 10,42 mln zł. Przy czym spółka digitalowa osiągnęła wzrost wpływów o 17,7 proc. do 2,13 mln zł oraz wyniku netto z 362,4 tys. zł straty do 220,4 tys. zł zysku. Wskutek epidemii wszystkie spółki musiały w ostatnich miesiącach ograniczyć działalność. więcej

Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci

W tym roku liczba pobrań TikToka wzrosła o 96 proc. w stosunku do 2019 r. Użytkownicy tej aplikacji średnio sprawdzają ją 1-3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty. Zdecydowana większość obecnych na TikToku influencerów uważa, że aplikacja jest dobrym, ale wciąż niedocenianym, narzędziem do promocji produktów i usług. Akcje organizowane w tej aplikacji przez marki przynoszą duży odzew, czego przykładem jest Guess. więcej

Duży wzrost widoczności reklam display w drugim kwartale 2020 r.

Po kilku kwartałach spadków, wreszcie między kwietniem a czerwcem wskaźniki widoczności reklam display w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany. więcej

Konsumenci na stałe zmienią swoje nawyki dotyczące rozrywki

Blokada, będąca skutkiem pandemii, wpłynęła nie tylko na nasze zwyczaje zakupowe i spowodowała większe zainteresowanie sklepami online, ale też na to, jak wydawaliśmy pieniądze na rozrywkę. więcej

Klienci Nike zaprojektują swój model Air Maxów

Japoński oddział Nike przygotował narzędzie 3D, dzięki któremu klienci mogą stworzyć własne wzory kultowych butów Ar Max. więcej

Tommy Hilfiger będzie walczyć z dyskryminacją rasową w świecie mody

Marka Tommy Hilfiger będzie przeznaczać pięć milionów dolarów rocznie na program powiększania reprezentacji mniejszości w świecie mody. W tym celu uruchamia „People’s Place Program”. więcej

,,Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze

Wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski. więcej

Wzrasta znajomość reklam. Na plusie IKEA, Obi, Biedronka

Po dwumiesięcznym trendzie spadkowym, w czerwcu reklamy IKEA, Obi, Biedronki, Castoramy i McDonald's odnotowały wzrost znajomości wśród konsumentów - pokazują dane YouGov BrandIndex agencji Inquiry. więcej

Były rzecznik PiS Marcin Mastalerek wspierał sztab Andrzeja Dudy. ,,Dla ojczyzny ratowania przyszedł i pomógł"

Marcin Mastalerek, w przeszłości m.in. rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości, a od półtora roku wiceprezes Ekstraklasy, pomagał sztabowi prezydenta Andrzeja Dudy w kampanii wyborczej. Ujawniono to dopiero podczas wieczoru wyborczego, a ostatnich tygodniach Mastalerek w mediach komentował przebieg kampanii. więcej

Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista

Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Władza chce repolonizacji mediów

Po wygranej Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich niektórzy politycy PiS wrócili do tematu repolonizacji mediów. - Prawo i Sprawiedliwość na pewno szybko spróbuje zrepolonizować media - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Sierakowski z „Krytyki Politycznej”. - Trudno w tej chwili na ten temat spekulować, to nie jest temat dla rządu - zapewnia Łukasz Schreiber, szef komitetu stałego Rady Ministrów. więcej

Wydawca ,,Faktów i Mitów": przychody 8,5 proc. w dół, wynik netto o 207 tys. zł

Wydająca tygodnik „Fakty i Mity” spółka Błaja News w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8,5 proc. do 3,02 mln zł, a przy zmniejszeniu wydatków operacyjnych o 0,6 proc. do 3,3 mln zł wynik netto poszedł w dół ze 132,6 tys. zł zysku do 74,5 tys. zł straty. więcej

Dziennikarz Iwav Safronow zaprzecza zarzutom o zdradę stanu

Były dziennikarz rosyjskiej gazety "Kommiersant" Iwan Safronow usłyszał w poniedziałek oficjalnie zarzuty dotyczące zdrady stanu - poinformował jego adwokat Iwan Pawłow. Safronow nie przyznał się do winy. Pawłow określił zarzuty jako "niezrozumiałe". więcej

Marek Jurek felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"

Polityk Marek Jurek został stałym felietonistą tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Zastąpił stałą rubrykę Wojciecha Wybranowskiego, który w połowie czerwca rozstał się z tym tytułem. - Na razie nie ma co się spodziewać kolejnych nowych felietonistów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika. więcej

Lis: po wyborach w redakcji ,,Newsweeka" wszyscy zdołowani. Karnowski: Duda wygrał dzięki odporności TVP

- W redakcji wszyscy zdołowani - poinformował w poniedziałek redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis, który w kampanii wyborczej otwarcie popierał Rafała Trzaskowskiego. Z kolei Jacek Karnowski, redaktor naczelny „Sieci”, ocenił, że Andrzej Duda nie wygrałby bez działań Telewizji Polskiej. więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży. ,,Przepis na Ogród" najbardziej w dół

W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Magazyn ,,Claudia" z akcją #Ambasadorka Claudii w mediach społecznościowych

Pismo "Claudia" (Burda Media Polska) wystartowało z nową akcją #AmbasadorkaClaudii. Wspólnie z platformą Bdigital.pl zapraszają kobiety, które chcą promować magazyn w mediach społecznościowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku

Tofu Media Polska, studio produkcyjne założone przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro, rok 2019 zamknęło z 1,516 mln zł przychodów oraz nieco ponad 14 tys. zł straty. więcej

Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci

W tym roku liczba pobrań TikToka wzrosła o 96 proc. w stosunku do 2019 r. Użytkownicy tej aplikacji średnio sprawdzają ją 1-3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty. Zdecydowana większość obecnych na TikToku influencerów uważa, że aplikacja jest dobrym, ale wciąż niedocenianym, narzędziem do promocji produktów i usług. Akcje organizowane w tej aplikacji przez marki przynoszą duży odzew, czego przykładem jest Guess. więcej

Duży wzrost widoczności reklam display w drugim kwartale 2020 r.

Po kilku kwartałach spadków, wreszcie między kwietniem a czerwcem wskaźniki widoczności reklam display w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany. więcej

Prawie 70 proc. dorosłych Polaków raz w tygodniu korzysta z internetu. Najmniej użytkowników jest na wsi

Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta ponad dwie trzecie dorosłych Polaków (68 proc.), czyli prawie tyle samo co przed rokiem (69 proc.) - poinformował w poniedziałek CBOS. Dodano, że niemal połowa ogółu dorosłych Polaków ma konto w jakimś serwisie społecznościowym. więcej

Facebook może zablokować reklamy polityczne przed wyborami prezydenckimi w USA. Chce ratować reputację

Szefostwo Facebooka rozważa okresowe zablokowanie w serwisie reklam politycznych przed wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych - wynika z nieoficjalnych informacji. Dzięki temu kierowana przez Marka Zuckerberga platforma chce uniknąć zarzutów o wpływanie na decyzje polityczne Amerykanów i odrobić straty wizerunkowe. więcej

Jack Ma sprzedał akcje Alibaby za 9,6 mld dolarów. Ma 4,8 procent udziałów w firmie

Jack Ma, założyciel Alibaba Group sprzedał akcje koncernu o wartości 9,6 mld dolarów. Tym samym zmniejszył swoje udziały w spółce do 4,8 procent. Część pieniędzy pochodząca ze sprzedaży została przeznaczona na walkę z pandemią koronawirusa. więcej

WhatsApp z ułatwieniami dla firm. Kontakt z klientem przez kody QR

W należącym do Facebooka komunikatorze WhatsApp wprowadzono nowe rozwiązanie mające ułatwić relacje użytkowników aplikacji z firmami. Teraz internauci mogą szybko nawiązać kontakt z marką przez zeskanowanie kodu QR. więcej

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki online

35 proc. klientów kupuje kosmetyki przez internet - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska. więcej

Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista

Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. ,,Często wynika to z odmowy odpowiedzi, bo wyborcy są podejrzliwi" (opinie)

Wybory prezydenckie wygrał w II turze ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda, który zdobył 51,03 proc. poparcia wśród wyborców. Tymczasem przedwyborcze sondaże nie dawały mu pewnego zwycięstwa, bo część z nich wskazywała na wygraną Rafała Trzaskowskiego. Badania sondażowe pokazywały zwykle niższy wynik, niż realnie osiągnięty przez Dudę. Zdaniem ekspertów często wynika to z odmów odpowiedzi, jeżeli wyborcy jednego kandydata częściej odmawiają udziału w badaniu niż wyborcy innego kandydata. Czasem też, gdy charakteryzują się większą podejrzliwością w stosunku do otoczenia, to wynik sondażowy takiego kandydata może być niedoszacowany. więcej

Konsumenci na stałe zmienią swoje nawyki dotyczące rozrywki

Blokada, będąca skutkiem pandemii, wpłynęła nie tylko na nasze zwyczaje zakupowe i spowodowała większe zainteresowanie sklepami online, ale też na to, jak wydawaliśmy pieniądze na rozrywkę. więcej

Polski Instytut Sztuki Filmowej chce zbadać rynek filmowy w Polsce

Polski Instytut Sztuki Filmowej szuka w przetargu firmy badawczej, która zrealizuje dla niego badania ilościowe rynku filmowego w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wybranym instytutem będzie pracować trzy lata. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Temistokles Brodowski odszedł ze stanowiska rzecznika prasowego CBA

Temistokles Brodowski nie jest już rzecznikiem prasowym Centralnego Biura Antykorupcyjnego. O jego odejściu poinformował na Twitterze rzecznik ministra-koordynatora służb specjalnych Stanisław Żaryn. Brodowski pracował w CBA od 2007 roku. więcej

Natalia Kowalska strategy managerem w Lightscape

Natalia Kowalska objęła w Lightscape nowo utworzone stanowisko strategy managera. Awansowała z pozycji PR managera. więcej

Monday i Feeders Agency obsługują w Polsce Cinema City

Cinema City Poland w ramach przetargu wyłoniła nowe agencje odpowiedzialne za public relations i obsługę kreatywną. Z początkiem lipca rozpoczęto współpracę z agencjami Monday i Feeders Agency. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nadchodzą smartfony, które od 0 do 100 proc. można naładować w kwadrans
Huawei ze wzrostem wpływów mimo pandemii i amerykańskich sankcji
Orange na łączach Inei zaoferuje Orange Światłowód kolejny 550 tys. gospodarstwom domowym
T-Mobile buduje w Warszawie nowe data center
Klienci Nike zaprojektują swój model Air Maxów
Surface Duo pojawia się na nowych zdjęciach. Dostanie opcjonalny rysik
MyPhone oferuje modele Rumba 2 i Twist 2. Proste telefony w cenie 159 i 119 złotych
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj