Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 29 Września 2020
 
 
 
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek
 
Ponad 400 tys. zdjęć na Facebooku i 170 tys. na Instagramie pojawiło się w internecie w #DzienSzpilek. Był to element akcji butiku Moliera2, w ramach której za każde takie zdjęcie firma ma przekazać 2 zł dla dzieci walczących z chorobą nowotworową. Akcja wzbudziła oburzenie w internecie, ale eksperci od wizerunku i social mediów nie oceniają jej jednoznacznie. Jedni twierdzą, że faktycznie było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes. więcej
 
 
Kolejni dziennikarze żegnają się z Trójką, nie widzą dla siebie miejsca w Polskim Radiu
 
Patrycjusz Wyżga, Katarzyna Pruchnicka i Tomasz Rożek to kolejni dziennikarze, który odchodzą z Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej
 
 
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
 
W pierwszych ośmiu miesiącach br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach spadły o 10 proc. Spośród mediów jedynie radio odnotowało w tym okresie wzrost przychodów reklamowych. Więcej wydały m.in. Aflofarm Farmacja Polska, Neonet Wrocław i Natur Produkt Zdrovit. Zmalały z kolei wydatki Lidla, Polkomtela, Biedronki i Ferrero. więcej
 
 
,,Ludzie i bogowie" hitem TVP1. Serial ogląda 2,5 mln osób
 
Nowy historyczny serial „Ludzie i bogowie” ogląda średnio 2,50 mln osób, o 290 tys. tys. widzów więcej niż trzecią odsłonę „Wojennych dziewczyn” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. więcej
 
 
Branża reklamy zewnętrznej krytykuje projekt uchwały opłaty reklamowej w Krakowie
 
Krakowscy radni chcą obciążyć dodatkową opłatą wszystkie reklamy umieszczane na nieruchomościach. Miałaby ona wejść w życie od lica przyszłego roku. Ostro oprotestowuje ją już Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Pandemia zwiększyła stratę Agory. "Segment kinowy powoli się odbudowuje, poprawa na rynku reklamy" więcej
 
Radio ZET świętuje 30-lecie nadawania. ,,Dobrze nadąża za trendami, jest ważnym graczem" więcej
 
Rośnie popularność platform społecznościowych. Liderem wzrostów TikTok, w dół Wykop, Fotka mobile i NK.pl więcej
 
Wpływy naTemat i INNpoland w górę o 25 proc., a MamaDu o 122 proc. Zysk na kapitał zapasowy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Montażysta obrazu i dźwięku Constantin Entertainment Polska
PR Unit Director Komunikacja Plus
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Redaktor / Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Dziennikarz - Reporter TVP
Junior Media Strategy Manager Wirtualna Polska Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Ludzie i bogowie" hitem TVP1. Serial ogląda 2,5 mln osób

Nowy historyczny serial „Ludzie i bogowie” ogląda średnio 2,50 mln osób, o 290 tys. tys. widzów więcej niż trzecią odsłonę „Wojennych dziewczyn” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. więcej

,,Rolnik szuka żony" zyskał 150 tys. widzów. TVP1 nokautuje konkurencję

Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,37 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 150 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

900 tys. widzów nowego programu ,,Anything goes. Ale jazda!" w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Anything goes. Ale jazda!” ogląda średnio 900 tys. widzów, o 420 tys. osób mniej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Czar par”. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. więcej

,,The Voice of Poland" ze wzrostem widowni. TVP2 nokautuje konkurencję

Jedenastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,74 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 90 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

RPO chce zbadania przez KRRiT kwestii dysproporcji czasu antenowego w TVP dla kandydatów na prezydenta

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar przedstawił przewodniczącemu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji swoje uwagi dotyczące kampanii wyborczej przed tegorocznymi wyborami prezydenckimi. Według niego znacząca była dysproporcja czasu antenowego dla poszczególnych kandydatów w TVP, a - powołując się na dostępne raporty - ocenił, że ani media publiczne, ani prywatne nie zachowały odpowiedniego obiektywizmu w prezentowaniu kandydatów. więcej

TVN ogranicza emisję nowego scripted-docu ,,Rozwody". Zamiast piatkowych odcinków widzowie zobaczą ,,Ukrytą prawdę"

Telewizja TVN od 12 października pokazywać będzie nowy scripted-docu „Rozwody”. Paradokument początkowo miał być emitowany w dni powszednie o 17.00, ale - jak wynika z najnowszych informacji - cykl będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku. więcej

TVP1 i TVN nowymi liderami oglądalności. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz kulisy „Ludzie i bogowie”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Jedynka, która wyprzedziła Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat może korzystać ze światłowodów INEA

Marka Fiberhost i Netia podpisały umowę na udostępnienie sieci światłowodowej Grupie Cyfrowy Polsat. Sieć ma objąć 1,2 mln gospodarstw domowych. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kolejni dziennikarze żegnają się z Trójką, nie widzą dla siebie miejsca w Polskim Radiu

Patrycjusz Wyżga, Katarzyna Pruchnicka i Tomasz Rożek to kolejni dziennikarze, który odchodzą z Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej

 
Radosław Sikorski odmawia płacenia abonamentu rtv z powodu ,,klauzuli sumienia". ,,Mój sprzeciw wobec szczujni TVPiS"

Europarlamentarzysta z ramienia PO, Radosław Sikorski, poinformował, że nie zamierza zapłacić zaległości z tytułu abonamentu RTV, a także nie będzie płacił go na bieżąco - gdyż „nie pozwala mu na to klauzula sumienia”.  - To mój sprzeciw obywatelski - tłumaczy w rozmowie z nami. - To zły przykład, który „idzie z góry” - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl prof. Janusz Kawecki z KRRiT. więcej

 
Piotr Majewski za Sylwię Hejj szefem redakcji publicystyki kulturalnej w Trójce

Redakcja publicystyki radiowej Trójki zmieniła nazwę na „redakcja publicystyki kulturalnej”, jej szefem został Piotr Majewski. - Dotychczasowa szefowa redakcji, Sylwia Hejj zostaje, w strukturach Trójki - mówi nam wicedyrektor anteny, Piotr Kordaszewski. Majewski w poniedziałek po raz pierwszy współprowadził audycję „Byle do 13”. więcej

 
Tomasz Rożek odszedł z Trójki, dołączył do "Raportu o stanie świata" Dariusza Rosiaka

Dziennikarz naukowy Tomasz Rożek odchodzi z Trójki Polskiego Radia. Jednocześnie dołączył do zespołu tworzącego podcast Dariusza Rosiaka "Raport o stanie świata". - Będę pojawiać się w podcaście w soboty co dwa tygodnie, chyba że będzie taka potrzeba - wtedy częściej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Patrycjusz Wyżga po 2,5 roku żegna się z radiową Trójką

Dziennikarz Patrycjusz Wyżga poinformował, że złożył wypowiedzenie i żegna się z radiową Trójką. - Nie chcę tu tłumaczyć, dlaczego. Doskonale wiecie. Rozwój sytuacji obserwujecie przecież z bliska. Sami widzicie. Sami słyszycie - uzasadnił. więcej

 
Katarzyna Pruchnicka po 19 latach odchodzi z Trójki. ,,Do usłyszenia w innym, dobrym miejscu"

Dziennikarka Katarzyna Pruchnicka po 19 latach pracy żegna się z radiową Trójką. - Do usłyszenia za czas jakiś. W innym, dobrym miejscu - stwierdziła. więcej

 
Radio Bezpieczna Podróż rozpoczęło nadawanie w Katowicach

Fundacja Emanio Arcus, właściciel radia Bezpieczna Podróż dla osób wykluczonych rozpoczęła nadawanie w Katowicach. W lipcu rozpoczęła już działalność w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu. więcej

 
Senat zajmie się nowelizacją ustawy o Radzie Mediów Narodowych. W tle wizja jej likwidacji

Podczas najbliższego posiedzenia Senatu, przypadającego na 29 i 30 września senatorowie mają zająć się m.in. Ustawą o zmianie ustawy o Radzie Mediów Narodowych. Chodzi o jej nowelizację pod kątem uzupełnienia składu Rady w wypadku rezygnacji jednego z członków. Z kolei senacka komisja kultury w ciągu miesiąca ma zająć się projektem dotyczącym likwidacji RMN – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans Eski

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek

Ponad 400 tys. zdjęć na Facebooku i 170 tys. na Instagramie pojawiło się w internecie w #DzienSzpilek. Był to element akcji butiku Moliera2, w ramach której za każde takie zdjęcie firma ma przekazać 2 zł dla dzieci walczących z chorobą nowotworową. Akcja wzbudziła oburzenie w internecie, ale eksperci od wizerunku i social mediów nie oceniają jej jednoznacznie. Jedni twierdzą, że faktycznie było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes. więcej

Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)

W pierwszych ośmiu miesiącach br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach spadły o 10 proc. Spośród mediów jedynie radio odnotowało w tym okresie wzrost przychodów reklamowych. Więcej wydały m.in. Aflofarm Farmacja Polska, Neonet Wrocław i Natur Produkt Zdrovit. Zmalały z kolei wydatki Lidla, Polkomtela, Biedronki i Ferrero. więcej

Branża reklamy zewnętrznej krytykuje projekt uchwały opłaty reklamowej w Krakowie

Krakowscy radni chcą obciążyć dodatkową opłatą wszystkie reklamy umieszczane na nieruchomościach. Miałaby ona wejść w życie od lica przyszłego roku. Ostro oprotestowuje ją już Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. więcej

Havas Warsaw, ClickAd, Five Media i ClickAd Interactive w przetargu na promocję Funduszy Europejskich

W przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym obsług promocyjnej marki Fundusze Europejskie wpłynęły 4 oferty. Złożyły je takie agencje, jak Five Media, Havas Warsaw, Media Group i ClickAd Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

McDonald's reklamują nadgryzione billboardy

W paryskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się reklamy McDonald's wyglądające tak, jakby zostały nadgryzione. więcej

Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych

Google szykuje się na amerykańskie wybory prezydenckie - po zakończeniu głosowania 3 listopada w wyszukiwarce nie ukażą się już żadne reklamy wyborcze. Istnieje bowiem obawa, że politycy ogłoszą w nich zwycięstwo, zanim wszystkie głosy zostaną policzone. więcej

Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na Dentsu International

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na Dentsu International. więcej

Śliwka Nałęczowska z jesienną kampanią reklamową

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa marki czekoladek Śliwka Nałęczowska (Colian), przygotowana przez They.pl, Initiative oraz Kolterman Media Communications. więcej

Aneta Radzimirska na czele Idea Creative Group

Agencja eventowa Idea Productions Poland rozszerzyła właśnie swoje portfolio o kolejne usługi skupione w ramach nowego podmiotu - Idea Creative Group. Na jego czele stanęła Aneta Radzimirska. więcej

Produkty Vegeta Natur reklamowane jako "inspirowane naturą" (wideo)

Podravka Polska ruszyła z jesienną kampanią reklamową marki Vegeta Natur. Działania prowadzone są pod hasłem "Inspirowane naturą". więcej

Rodzina Spokojnickich w reklamie podłóg laminowanych Swiss Krono Aqua Zero

Producent podłóg laminowanych Swiss Krono rozpoczął działania reklamowe linii Aqua Zero. Akcję przygotowała Kerris Group. więcej

W Kanadzie opracowano sygnał migowy dla ofiar przemocy domowej

Organizacja Canadian Women's Foundation opracowała sygnał migowy „Signal For Help”, mający ułatwić osobom doświadczającym przemocy domowej wezwanie pomocy podczas rozmowy wideo. Działanie to ma związek z ze zwiększoną liczbą przypadków takich zdarzeń podczas pandemii COVID-19  i społecznej izolacji. więcej

Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR

Do grona Klubu Producentów Reklamowych przy SAR dołączyły Graffiti i Lucky Luciano. Klub liczy teraz dziewięciu członków. więcej

Five Media, Aplan Media i Mova Film chcą produkować spoty dla kancelarii premiera

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na produkcję spotów telewizyjnych zgłosiły się trzy firmy: Aplan Media, Five Media i Mova Film - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Grzegorz Kania odchodzi z zarządu Agory

W poniedziałek rezygnację z funkcji członka zarządu Agory złożył Grzegorz Kania, co zapowiedział wiosną br. Obowiązki dyrektora finansowego firmy przejmie po nim Anna Kryńska-Godlewska. więcej

Dziennikarz Paweł M. zatrzymany przez policję, prokuratura podejrzewa próbę szantażu przy tekście o Mlekovicie

Związany w przeszłości z „Warszawską Gazetą” dziennikarz Paweł M. został zatrzymany na polecenie poznańskiej Prokuratury Okręgowej. Jak podaje na Twitterze Cezary Gmyz. M. ma mieć postawione zarzuty szantażu i działania w zorganizowanej grupie przestępczej. Miała ona żądać 4 mln zł od Mlekovity w zamian za odstąpienie od opublikowania materiałów na temat rzekomych nieprawidłowości w firmie. więcej

Wpływy PMPG Polskie Media wskutek epidemii i zamknięcia drukowanego ,,Wprost" zmalały o 37 proc.

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 24 proc. do 17,26 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,48 mln zł straty do 638 tys. zł zysku. W samym drugim kwartale, w związku z epidemią i zamknięciem drukowanej wersji tygodnika „Wprost”, wpływy firmy zmalały o 36,7 proc. więcej

Naczelny Naszej Niwy z karą grzywny i zakazem opuszczania Białorusi

Redaktor naczelny internetowej gazety Nasza Niwa Jahor Marcinowicz został w poniedziałek ukarany grzywną za udział w nielegalnej akcji w nocy z 10 na 11 sierpnia. Ma również zakaz opuszczania kraju w związku z postępowaniem karnym o zniesławienie. więcej

,,Supermiasta TV" nowym programem na portalu Wyborcza.pl. Dziennikarze i samorządowcy dyskutują o pandemii

Serwis Wyborcza.pl (Agora) rusza od wtorku, 29 września, z nowym cyklicznym programem: „Supermiasta TV”. Będą w nim dyskutowali na żywo dziennikarze "Gazety Wyborczej” z samorządowcami. Start programu zbiega się z wydaniem kolejnego już specjalnego dodatku do "GW" - magazynu „Supermiasta”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Parenting.pl na czele serwisów dla rodziców. Miastodzieci.pl i Mjakmama24.pl z dużymi wzrostami (TOP10)

Wśród witryn dla rodziców zdecydowanym liderem jest niezmiennie Parenting.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Miastodzieci.pl, Mjakmama24.pl i Bebiklub.pl, natomiast mocno zmalały wyniki sekcji Onetu o dzieciach i rodzinie. więcej

Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych

Google szykuje się na amerykańskie wybory prezydenckie - po zakończeniu głosowania 3 listopada w wyszukiwarce nie ukażą się już żadne reklamy wyborcze. Istnieje bowiem obawa, że politycy ogłoszą w nich zwycięstwo, zanim wszystkie głosy zostaną policzone. więcej

Amazon Prime Day odbędzie się 13-14 października

Amazon ogłosił oficjalnie, że tegoroczny Prime Day, czyli czas wielkich wyprzedaży w serwisie, odbędzie się w tym roku w dniach 13-14 października. więcej

Mapy Google z nowym interfejsem w nawigacji

Google upodobni wygląd swojej usługi mapowej w trybie samochodowej nawigacji do stosowanego w systemie Android Auto. więcej

OKO.press i Krzysztof Gonciarz z Koronami Równości od Kampanii Przeciw Homofobii

W tegorocznej edycji plebiscytu Korony Równości organizowanego przez Kampanię Przeciw Homofobii w kategorii media nagrodzony został serwis OKO.press, a nagrodę specjalną otrzymał youtuber Krzysztof Gonciarz. więcej

Bartłomiej Ufniarz odchodzi z Party.pl

W połowie października z zespołu redakcyjnego portalu Party.pl odejdzie Bartłomiej Ufniarz. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków po osiągnięciu wieku emerytalnego chce dalej pracować

54 proc. Polaków wolałoby dalej pracować po osiągnięciu wieku emerytalnego, żeby mieć wyższą emeryturę. 46% chciałoby przejść na emeryturę zaraz, gdy tylko będzie to możliwe, nawet kosztem mniejszych świadczeń emerytalnych - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek

Ponad 400 tys. zdjęć na Facebooku i 170 tys. na Instagramie pojawiło się w internecie w #DzienSzpilek. Był to element akcji butiku Moliera2, w ramach której za każde takie zdjęcie firma ma przekazać 2 zł dla dzieci walczących z chorobą nowotworową. Akcja wzbudziła oburzenie w internecie, ale eksperci od wizerunku i social mediów nie oceniają jej jednoznacznie. Jedni twierdzą, że faktycznie było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes. więcej

Luiza Arament odpowiada za PR w grupie Whites

We wrześniu do zespołu Whites dołączyła Luiza Arament, która objęła nowo utworzone stanowisko PR lead. więcej

Allegro klientem Big Picture

Agencja Big Picture odpowiada za kompleksową strategię PR, w tym realizację działań z zakresu media i influencer relations w ramach wsparcia drugiej edycji festiwalu promocji Allegro Smart! Week serwisu Allegro. więcej

Beyond Public Relations znów obsługuje Grupę Progres

Agencja Beyond Public Relations podpisała umowę na kompleksową obsługę public relations z Grupą Progres, specjalizującą się w usługach HR dla biznesu. więcej

Dariusz Tworzydło laureatem nagrody Łeb PR

Prof. dr hab. Dariusz Tworzydło został tegorocznym laureatem Nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Łeb PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Veramo Lab szykuje projekt polskiego elektrycznego dostawczaka Sevi
Plus: nowe smartfony 5G z prezentami
Po decyzji UOKiK-u Play będzie zwracał klientom ofert prepaidowych niewykorzystane środki
Cyfrowy Polsat może korzystać ze światłowodów INEA
Premiera smartfonów z rodziny iPhone 12 odbędzie się 3 października. Przedsprzedaż trzy dni później
Pracownicy Orange przeciwko 5G. ,,Technologia nieopłacalna i szkodliwa dla środowiska"
Uber może przewozić ludzi w Londynie. Firma wygrała w sądzie
W Kanadzie opracowano sygnał migowy dla ofiar przemocy domowej
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj