Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 2 Października 2020
 
 
 
Marcin Meller nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski
 
Od 16 listopada Marcin Meller zostanie nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski. Nie będzie już współpracować z "Newsweekiem" (Ringier Axel Springer Polska), ale nadal będzie prowadzącym "Drugie Śniadanie Mistrzów" w TVN24. więcej
 
 
TVP1 i Polsat liderami września. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
 
Liderem oglądalności we wrześniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz mecz Ligi Narodów Polska-Holandia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Onet stawia na podcasty premium. Wśród autorów Kuźniar, Lewandowska i Sekielski
 
Onet zapowiedział jesienną ramówkę swoich oryginalnych treści multimedialnych. Oferta audio i wideo to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m. in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje programów z pasma publicystycznego i magazynowego. więcej
 
 
Jacek Kurski: KRRiT staje się lobbystą pewnych grup firm
 
- Zasada must carry, must offer narzucona przez KRRiT, a w szczególności jej interpretacja prowadzi nie tyle do zapewnienia widzom równego dostępu do różnorodnej oferty różnego rodzaju kanałów telewizyjnych, ale niestety do budowy biznesu nowych podmiotów, które stają się konkurencją dla nadawców oraz operatorów kablowych. Tym samym KRRiT - przykro mi to mówić - staje się lobbystą pewnych grup firm - uważa Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratąy
 
W ub.r. należąca do Roberta Lewandowskiego agencja marketingowa Stor9_ zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18,6 proc. do 2,62 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowa ramówka Trójki - rano Ciechański i Łukowska, "Salon Polityczny" pół godziny później więcej
 
Ewa Rosiewicz za Andrzeja Matuszyńskiego prezesem Eurozetu, zmienia się też dyrektor finansowy spółki więcej
 
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z ,,Super Expressu", czasopism i książek więcej
 
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Event Manager El Padre
DZIENNIKARZ Telewizja Polsat
Dziennikarz (polski show biznes) Super Express
Redaktor - Projekt Manager ds. rozwoju nowego portalu dot. fotowoltaiki Marketing Relacji
PR Unit Director Komunikacja Plus
Account Manager Wirtualna Polska Media
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 i Polsat liderami września. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Liderem oglądalności we wrześniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz mecz Ligi Narodów Polska-Holandia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jacek Kurski: KRRiT staje się lobbystą pewnych grup firm

- Zasada must carry, must offer narzucona przez KRRiT, a w szczególności jej interpretacja prowadzi nie tyle do zapewnienia widzom równego dostępu do różnorodnej oferty różnego rodzaju kanałów telewizyjnych, ale niestety do budowy biznesu nowych podmiotów, które stają się konkurencją dla nadawców oraz operatorów kablowych. Tym samym KRRiT - przykro mi to mówić - staje się lobbystą pewnych grup firm - uważa Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

Anna Nartowska zwolniona z portalu TV Republika za tekst broniący ministra rolnictwa ws. ustawy futrzarskiej

Wiceszefowa portalu TelewizjaRepublika.pl (Strefa Wolnego Słowa) Anna Nartowska została zwolniona w trybie natychmiastowym za tekst o odchodzącym ministrze rolnictwa Janie Krzysztofie Ardanowskim i tzw. piątce dla zwierząt zatytułowany "Ardanowski na politycznej gilotynie". Miano jej przekazać, że „nie mieści się on w linii redakcyjnej stacji”. więcej

1,07 mln widzów serialu ,,Policjantki i policjanci". Czwórka wygrywa z TV Puls i TVN7

Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 1,07 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z TVP2, a także ze swoimi głównymi konkurentami - TV Puls i TVN7 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nagroda Tytanowego Oka dla TVN Discovery Polska, dwie statuetki dla Disney

Podczas XV Festiwalu Kanałów Tematycznych w ramach Konferencji PIKE 2020 nagrody Tytanowego Oka otrzymali TVN Discovery Polska w kategorii „Wydarzenie roku” oraz dwie statuetki Disney – w kategorii „Polska produkcja telewizyjna” dla National Geographoc oraz za „Współpracę z operatorami”. więcej

ZE PAK w ciągu 10 lat zrezygnuje z węgla. Zygmunt Solorz: chcę dać Polsce czyste powietrze i środowisko

Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), należący do Zygmunta Solorza, planuje do 2030 roku zakończyć wydobycie i przetwarzanie węgla brunatnego. Firma stawia na energię odnawialną, właśnie ogłosiła budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej. W pierwszej połowie br. zanotowała spadek wpływów o 25,3 proc. w dół i 260,8 mln zł straty netto. więcej

UPC udostępnia swoje usługi w ramach sieci światłowodowej Nexery

Sieć UPC Polska poinformowała, że mieszkańcy obszarów objętych siecią dostępową Nexery mogą już korzystać z usług UPC, takich jak: internet światłowodowy, telewizja 4K i usługi mobilne. więcej

,,Niemiecki biznes Walusia", ,,Polski lombard Walusia" i ,,Pociągi" nowościami Polsat Play

W jesiennej ramówce Polsat Play znalazły się trzy nowości: „Niemiecki biznes Walusia”, „Polski lombard Walusia” oraz „Pociągi” oraz kilkanaście kontynuacji programów m.in. "Chłopaki do wzięcia", „Łowca pedofilów”, „Drwale” i „Kloszard story”.  więcej

Eurosport Events ma 10-letnią umową z Międzynarodową Federacją Motocyklową

Spółka Eurosport Events (należąca do Discovery) podpisała 10-letnią umowę z Międzynarodową Federacją Motocyklową (FIM) na promocję imprez FIM Speedway na świecie. Umowa zacznie obowiązywać od 2022 roku. - Dzięki platformom Eurosportu i kluczowym nadawcom zewnętrznym możliwy będzie większy zasięg medialny -skomentował prezes FIM, Jorge Viegas. więcej

,,Rodzina Treflików" od czwartku trzy razy dziennie na Top Kids

W czwartek, 1 października, kanał Top Kids zaczął emisję nowej polskiej produkcji animowanej – „Rodzina Treflików”. Serial przygotowuje gdyńskie Kazstudio. więcej

Legia Warszawa - Karabach Agdam w TVP Sport, Royal Charleroi - Lech Poznań w Polsat Sport. Decydujące mecze w eliminacjach Ligi Europy

Dzisiaj swoje mecze w czwartej, ostatniej rundzie eliminacji piłkarskiej Ligi Europy rozegrają Legia Warszawa i Lech Poznań. Spotkanie stołecznej drużyny przeciwko ekipie Karabach Agdam będzie transmitowane w TVP Sport, a pojedynek zespołu ze stolicy Wielkopolski z belgijskim Royal Charleroi pokaże Polsat Sport. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Od października Polskie Radio rozszerza nadawanie w DAB+

Publiczna rozgłośnia od początku października poszerzyła zasięg nadawania w DAB+. W sumie uruchomiła 10 nowych emisji m.in. z Kalisza, Częstochowy czy Gorzowa Wielkopolskiego. więcej

 
Rejestracja telewizorów przez internet coraz popularniejsza. Poczta Polska: zaległy abonament może umorzyć KRRiT

W możliwości zarejestrowania telewizora i odbiornika radiowego przez internet od stycznia do sierpnia br. skorzystało więcej osób niż w całym ub.r. Poczta Polska podkreśla, że nie może umarzać zaległych opłat z abonamentu rtv, ponieważ takie kompetencje ma Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Sobotni blok poranny w Jedynce poprowadzi Daniel Wydrych, koniec "Sygnałów Dnia"

W sobotę, 3 października, na antenie radiowej Jedynki wystartuje nowe poranne pasmo - „Wolna sobota z Jedynką”, które zastąpi "Sygnały Dnia". Gospodarzem audycji będzie Daniel Wydrych. Przeglądy prasy poprowadzi Aleksander Wierzejski z portalu Poland Daily. więcej

 
Marcin Łukawski po 24 latach odchodzi z Trójki. ,,To był zaszczyt"

Dziennikarz radiowej Trójki, Marcin Łukawski pożegnał się z Polskim Radiem i z macierzystą anteną. Z Programem Trzecim związany był od 1996 roku. Od ponad 13 lat prowadził „Zapraszamy do Trójki”, które z początkiem października zniknęło z anteny. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratąy

W ub.r. należąca do Roberta Lewandowskiego agencja marketingowa Stor9_ zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18,6 proc. do 2,62 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł. więcej

Cezary Pazura konduktorem w reklamach Vectry (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sieci kablowej Vectry z udziałem Cezarego Pazury. W reklamach oprócz oferty promowana jest nowa identyfikacja wizualna firmy. więcej

Oto Film łączy się z domem produkcyjnym Tank

Studio filmowe Oto Film i dom produkcyjny Tan łączą się w jeden podmiot. Na czele połączonej struktur stanie Jacek Kulczycki, właściciel i prezes Oto Film. więcej

Paweł Stano prezesem grupy LTTM, Krystian Botko żegna się z firmą

Paweł Stano objął stanowisko prezesa - zajmującej się influencer marketingiem - grupy LTTM (należącej do holdingu Mediacap). Zastąpił Krystiana Botko, który ustąpił z pełnienia dotychczasowej funkcji po zakończeniu integracji spółek TalentMedia, LifeTube i Gamellon w ramach grupy LTTM. Botko do połowy 2021 roku będzie w zarządzie grupy. więcej

PGE szuka agencji eventowej do dwuletniej współpracy

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg dotyczący agencji eventowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka planuje wybór maksymalnie dwóch firm, będzie z nimi pracować przez dwa lata od momentu podpisania umowy. więcej

,,Chwytaj dzień" - Keanu Reeves reklamuje ,,Cyberpunk 2077" (wideo)

Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamującej grę „Cyberpunk 2077” wyprodukowaną przez CD Projekt. W akcji występuje aktor Keanu Reeves, ambasador marketingowy gry. więcej

Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki

Firma Oppo ruszyła z kampanią reklamową promującą na polskim rynku nowe smartfony z rodziny Reno4. W spotach występuje Marcin Prokop, który został lokalnym ambasadorem marki. więcej

Plej odpowiada za jesienną kampanię Energizer na 44 rynkach

Agencja Plej odpowiada za digital implication globalnej jesiennej promocji Energizer, czyli za adaptację projektu we wszystkich kanałach komunikacji w digitalu na 44 rynkach na 4 kontynentach. więcej

Żywiec Zdrój wprowadza wodę w butelkach ze zrecyklingowanego plastiku

Żywiec Zdrój (Danone) wprowadził na rynek kolejny produkt w opakowaniu wykonanym w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana o pojemności 1 litra, której butelka została wykonana w całości z powtórnie przetworzonego plastiku. więcej

Zdrapki Lotto promuje raper MC Drapak

Totalizatora Sportowy ruszył z akcją promocyjną loterii zdrapkowych Lotto. Przygotowały ją Leo Burnett oraz Starcom. więcej

Wielka loteria Banku Pekao, do zdobycia elektryczny samochód BMW i3

Od października ruszyła wielka loteria, w której klienci Banku Pekao mogą wygrać elektryczny samochód BMW i3 oraz ponad 3 tys. e-kart podarunkowych Allegro o wartości 50 zł. więcej

W nowej odsłonie kampanii #Jestem4F marka rekrutuje sportowy team

Pod hasłem "We make a team" ruszyła nowa odsłona wizerunkowej akcji sportowej marki 4F (należącej do OTCF). Producent otwiera nabór do drużyny 4F, którą utworzą ludzie z pasją. więcej

Robert Lewandowski w produktowej kampanii #mójHuawei

Huawei rusza z kampania promująca tablet MatePad Pro oraz dwa inne urządzenia - smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski. więcej

Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland

Do zespołu New Balance Poland dołączył Franciszek Romański, który objął stanowisko sports marketing managera. więcej

OTCF otworzyło pierwszy lokal 4FCAFÉ w Warszawie

Firma odzieżowa OTCF otworzyła pierwszy w Warszawie lokal 4FCAFÉ. To multifunkcyjna przestrzeń będąca połączeniem kawiarni serwującej dania ze strefą warsztatową i fitness, a także nowoczesna przestrzeń zakupowa z showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online. CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF. więcej

Sanytol reklamuje środki do czyszczenia i dezynfekcji (wideo)

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna marki Sanytol (AC Marca). Akcja promuje dwa produkty – uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny płyn do podłóg. Działania przygotowały dział wewnętrzny AC Marca i Havas Media. więcej

"Przyszłość to nastawienie" - rusza globalna wizerunkowa kampania Audi (wideo)

Pod hasłem "Przyszłość to nastawienie" rusza globalna wizerunkowa kampania marki motoryzacyjnej Audi, która ma odzwierciedlać założenia jej nowej strategii. - Odświeżając naszą strategię, nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik - przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości - mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. więcej

Urosept po raz pierwszy promuje się spotami reklamowymi

Herbapol Poznań ruszył z kampanią reklamową marki leku bez recepty Urosept. To pierwsza w 36-letniej historii akcja z udziałem spotu (wcześniej wykorzystywane były tylko billboardy sponsorskie). Akcję przygotowały Harvey Scott oraz PRO Media House. więcej

Kerby Jean-Raymond dyrektorem kreatywnym Reeboka

Projektant Kerby Jean-Raymond został powołany na stanowisko wiceprezesa i dyrektora kreatywnego marki Reebok w firmie Adidas. więcej

Tomasz Wrzos z YouLead do LVL Up Media

Tomasz Wrzos dołączył do zespołu agencji mediowej LVL Up Media na stanowisku eCommerce specialist. Poprzednio pracował w YouLead. więcej

Asbis będzie promować Rakuten TV w sieciach handlowych

Asbis Enterprises, dystrybutor produktów IT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, podpisał umowę dotyczącą współpracy promocyjnej z Rakuten TV, stając się dystrybutorem promującym platformę VoD w sieciach handlowych na wybranych rynkach, w tym na rynku polskim. więcej

Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie

Karol Paciorek, twórca internetowy została ambasadorem marki Glenmorangie, należącej do Moët Hennessy Polska. więcej

Synowa i Teściowa wybierają stół w reklamie salonów Agata

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej salonów Agata ambasadorki marki - Ewa Kasprzyk i Małgorzata Socha - dyskutują o wyborze stołu. Działania przygotowały PZL, Film Republic i Blue 449. więcej

Wojtek Sokół w nowej kampanii marki Wyborowa (wideo)

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Wyborowa pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, której ambasadorem został raper Wojtek Sokół. Marka zachęca w niej ludzi do wspólnego spędzania czasu. więcej

Social Tigers dla Salad Story

Do grona klientów Social Tigers dołącza Salad Story, sieć lokali serwujących zdrową żywność. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Piotr Gliński: jest kilka wersji projektu dotyczącego dekoncentracji mediów

Jest kilka wersji projektu dotyczącego dekoncentracji mediów; dekoncentracja musi być zgodna z polskim i europejskim prawem, nie możemy z dnia na dzień wprowadzić ładu medialnego, który panuje np. we Francji czy Niemczech - powiedział w czwartek wicepremier, szef MKiDN Piotr Gliński. więcej

Agora połączyła się ze swoją spółką zależną Agora-Poligrafia

W czwartek Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy zarejestrował połączenie Agory z należącą do niej w 100 proc. spółką Agora-Poligrafia, która zarządzała m.in. dwoma drukarniami zamkniętymi w połowie ub.r. więcej

Grzegorz Kania nowym dyrektorem finansowym Huuuge

Od 1 października Grzegorz Kania - były członek zarządu i dyrektor finansowy Agory - jest dyrektorem finansowym producenta i wydawcy gier free-to-play, spółki Huuuge. Zajął stanowisko Marka Chwałki, który teraz będzie bezpośrednio mu podlegał. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marcin Meller nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski

Od 16 listopada Marcin Meller zostanie nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski. Nie będzie już współpracować z "Newsweekiem" (Ringier Axel Springer Polska), ale nadal będzie prowadzącym "Drugie Śniadanie Mistrzów" w TVN24. więcej

Onet stawia na podcasty premium. Wśród autorów Kuźniar, Lewandowska i Sekielski

Onet zapowiedział jesienną ramówkę swoich oryginalnych treści multimedialnych. Oferta audio i wideo to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m. in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje programów z pasma publicystycznego i magazynowego. więcej

Google Play Pass wchodzi do Polski, kosztuje od 22,99 zł miesięcznie

Usługa Google Play Pass już w tym tygodniu zostanie w Polsce uruchomiona na urządzeniach z Androidem. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do setek aplikacji i gier bez reklam i zakupów w aplikacji. Korzystanie będzie można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego, a subskrypcje dostępne są w pakietach miesięcznych i rocznych. więcej

Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę

W pierwszej połowie br. grupa CCC (należą też do niej marki eobuwie, Gino Rossi i DeeZee) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych od klientów zewnętrznych o 11 proc. do 2,19 mld zł i 941,2 mln zł straty netto. Jej wpływy z e-commerce zwiększyły się o 66 proc., a tylko w drugim kwartale o 82 proc. W trzecim kwartale przychody firmy wzrosły rok do roku o 4 proc. więcej

H&M planuje zamknąć ponad 200 sklepów, bo chce skupić się na internecie

Firma odzieżowa H&M zapowiedziała, że w przyszłym roku planuje zamknąć ok. 250 swoich sklepów stacjonarnych na całym świecie. Spowodowane jest to rosnącą sprzedażą w internecie i ciągłymi problemami wynikającymi z pandemii koronawirusa. W Niemczech marka dostała 35,3 mln euro kary za naruszenie przepisów RODO. więcej

PKP Intercity uruchamia wyszukiwarkę tanich połączeń, więcej biletów w promocyjnych cenach

PKP Intercity wprowadziło nową funkcjonalność na swojej stronie internetowej - Łowcy Super Promo. Umożliwia ona na kilka dni przed odjazdem pociągu łatwe wyszukanie i zakup biletów w atrakcyjnych cenach, dzięki czemu można zmniejszyć koszty podróży pociągami ekspresowymi nawet o 67 proc. Zwiększy się także pula biletów w promocyjnych cenach. więcej

Arkadiusz Grochot z RMF FM do Stacja7

Dziennikarz radiowy Arkadiusz Grochot przeszedł z RMF FM (Grupa RMF) do portalu Stacja7.pl. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W czasie pandemii nauczyliśmy się piec, robić przetwory i zapasy

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu wielu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Dotyczą one m.in. sposobów spędzania czasu wolnego, konsumpcji mediów, pracy i zakupów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
SLD zmienia się w Nową Lewicę. "Sama nowa nazwa i logo nie pomogą, by pozyskać elektorat"

Dziś ma zostać przyjęty plan rebrandingu SLD. Ugrupowanie ma zmienić nazwę na Nowa Lewica i będzie mieć nowe logo. Zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego sam rebranding partii kojarzonej z postkomuną dziś nie wystarczy. Trzeba jej nowego programu, nowego rozdania, nowych ludzi. więcej

Science PR zmienia się w pro science

Po 5 latach działalności agencje public relations Science PR zmienia nazwę na pro science i rozszerza zakres swojej działalności, uruchamiając fundację. więcej

Galeria Wnętrz Domar powierza działania komunikacyjne agencji GutPR

Galerii wyposażenia wnętrz Domar rozpoczęła współpracę z agencją GutPR. więcej

Xiaomi Polska kontynuuje współpracę z First PR

Koncern technologiczny Xiaomi Polska zdecydował się kontynuować współpracę z agencją First Public Relations. więcej

Marka Bouclé klientem agencji Blame US

Międzynarodowa marka kosmetyków do makijażu Bouclé została klientem agencji Blame US. więcej

PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Do grona stałych klientów agencji PR Calling dołącza aplikacja zakupowa Listonic. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google Play Pass wchodzi do Polski, kosztuje od 22,99 zł miesięcznie
mPTech: nowe klasyczne telefony Up i Up Smart za 179 zł i 249 zł
Microsoft pokazał Surface Laptop Go i nowy Surface Pro X (wideo)
Były szef UKE starszym doradcą w Access Partnership. ,,W sercu jestem strategiem"
ZE PAK w ciągu 10 lat zrezygnuje z węgla. Zygmunt Solorz: chcę dać Polsce czyste powietrze i środowisko
Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki
UPC udostępnia swoje usługi w ramach sieci światłowodowej Nexery
Reno4 Pro 5G, Reno4 i Reno4 Lite - nowe smartfony Oppo w Polsce (wideo)
Grzegorz Kania nowym dyrektorem finansowym Huuuge
PlayWay szuka nowych pomysłów na gry. Będzie za nie płacić tokenami PWAY, 5 proc. udziału w zyskach
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj