Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Października 2020
 
 
 
Niedźwiecki i Strzyczkowski tworzą internetowe Radio 357. Zebrali już ponad 100 tys. zł
 
Wczoraj ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki m.in. Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski i Piotr Stelmach. - Radio 357, tworzone przez dziennikarzy redakcji "starej" Trójki, już na starcie wskazało, że będzie bazowało na nostalgii. To na dłuższą metę może nie wystarczyć - uważają dziennikarze i publicyści. Na razie wystarczyło to na bardzo dobry start - w pierwszy dzień internetowej zbiórki radiowcy zebrali na projekt ponad 100 tys. zł. więcej
 
 
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
 
W ub.r. HBO Polska osiągnęło wzrost przychodów o 6 proc. do 385,96 mln zł oraz zysku netto z 3,09 do 8,87 mln zł. Zysk zostanie wypłacony jako dywidenda właścicielowi firmy. więcej
 
 
Rośnie potencjał marketingowy Igi Świątek. Za udział w reklamie zarobi kilkaset tys. zł
 
Iga Świątek to wielka nadzieja polskiego tenisa. Jej gra w turnieju French Open przykuła uwagę kibiców i mediów. Zdaniem ekspertów pod względem potencjału marketingowego, tenisistka to aktualnie numer jeden wśród młodych polskich sportowców. więcej
 
 
Szef produktu wydawniczego w WP: Z czytelnikiem trzeba rozmawiać i go słuchać
 
- Twardy paywall to nie jest wyjście. Z odbiorcą treści trzeba rozmawiać  i odpowiadać na jego oczekiwania, zarówno pod względem jakości treści, jak i sposobów jej odbioru. Mobile konsekwentnie, sukcesywnie i z powodzeniem ewoluuje w stronę „smartnej wygody”, czasami nawet bez względu na rodzaj urządzenia - zdradza w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media. więcej
 
 
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
 
W ub.r. agencja reklamowa Havas Warsaw zanotowała spadek przychodów o 8,6 proc. do 23,5 mln zł, z czego 4,66 mln zł pochodziło od Canal+ Polska. Zysk netto firmy zmalał z 1,68 do 1,23 mln zł, został wypłacony właścicielowi jako dywidenda. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN z 540 mln zł zysku w 2019 roku. 1,6 tys. pracowników, więcej na pensje i marketing więcej
 
Agora chce zwolnić szefa związków zawodowych. "Za straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi" więcej
 
Eurozet z większymi przychodami i zyskiem, 30 mln zł na dywidendę więcej
 
Covid-19 dopadł Donalda Trumpa. Pogrąży jego kampanię i reelekcję? (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. sprzedaży projektów kontentowych swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Event Manager El Padre
Redaktor - Projekt Manager ds. rozwoju nowego portalu dot. fotowoltaiki Marketing Relacji
PR Unit Director Komunikacja Plus
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto

W ub.r. HBO Polska osiągnęło wzrost przychodów o 6 proc. do 385,96 mln zł oraz zysku netto z 3,09 do 8,87 mln zł. Zysk zostanie wypłacony jako dywidenda właścicielowi firmy. więcej

TVP testuje technologię Dolby AC-4

Telewizja Polska przy wsparciu Dolby Laboratories rozpoczęła testy pierwszego w Europie całodobowego kanału naziemnego wykorzystującego technologię audio nowej generacji Dolby AC-4, co ma pomóc w przejściu na DVB-T2. Testy odbywają się na TVP Kultura. więcej

Discovery z serią "Największe polskie katastrofy". Stacja zmienia strategię

Od 19 października ruszy seria "Największe polskie katastrofy" na Discovery Channel, w której przedstawione zostaną dramatyczne historie największych katastrof powojennej Polski. Będzie to wstęp do zmiany strategii kanału, który będzie odchodzić od programów rozrywkowych, a skupi się na dokumentach, wracając tym samym do korzeni stacji. więcej

TVP1 i TVN liderami oglądalności. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

393 tys. widzów ,,Kto odmówi pannie młodej?" w Siódemce

Emitowany w Siódemce nowy program „Kto odmówi pannie młodej?” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 393 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadał słabiej od TV Puls i TV4, ale lepiej od TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat i TV4 dostępne w Play Now i Play Now TV, ceny pakietów bez zmian

Do ofert Play Now i Play Now TV w sieci telekomunikacyjnej Play dołączyły stacje Polsat i TV4. Są dostępne w dotychczasowych pakietach, których ceny się nie zmieniły. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

,,Prosto z Radomia" nowym magazynem TVP3 Warszawa. Prowadzącą Natalia Karcz-Kaczkowka

W środę, 7 października TVP3 Warszawa rozpocznie emisję nowego magazynu „Prosto z Radomia”. więcej

TVN z 540 mln zł zysku w 2019 roku. 1,6 tys. pracowników, więcej na pensje i marketing

W ub.r. TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma zatrudnia 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciech Sroczyński w TVP Info. Ma stworzyć z Pawłem Blajerem nową redakcję ekonomiczną

Dziennikarz ekonomiczny Ringier Axel Springer Polska, Wojciech Sroczyński, dołącza od poniedziałku 5 października do newsroomu TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Razem z Pawłem Blajerem ma zbudować nową redakcję gospodarczą Telewizji Polskiej. więcej

,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty" we wrześniu

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zostały „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info, które wyprzedziły „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy zanotowały duże spadki w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Vectra wprowadza TV Smart i Smart Multiroom z dekoderem Android TV

Sieć kablowa Vectra wprowadza do swojej oferty dekoder obsługujący platformę Android TV, z wykorzystaniem którego będą świadczone usługi TV Smart i Smart Multiroom. więcej

Canal+ udostępnia abonentom telewizję przez internet bez dodatkowych opłat

Platforma Canal+ udostępnia od 2 października dni swoim abonentom za darmo swoją usługę: telewizja przez internet. Jest ona dostępna za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i aplikacji w telewizorze. Operator udostępnia tą drogą 76 kanałów na żywo oraz ponad 37 tys. treści na żądanie. więcej

1,11 mln widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN liderem rynku

W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledzi 1,11 mln widzów. Oglądalność docu-soap względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Sport Premium pokaże nowy sezon Ligi Mistrzów i Ligi Europy, mecze Lecha Poznań także w TVP Sport

W drugiej połowie października rozpocznie się nowy sezon piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Mecze będzie można oglądać w kanałach Polsat Sport Premium dostępnych m.in. w Cyfrowym Polsacie W fazie grupowej Ligi Europy zagra Lech Poznań, a jego mecze będzie transmitować także TVP Sport. więcej

Właściciel Mango TV przy wzroście wpływów miał 30 mln zł straty netto, zamknął 28 sklepów

W ub.r. spółka Studio Moderna Polska, do końca lipca br. nadająca kanał telezakupowy Mango TV zanotowała wzrost przychodów o 3,7 proc. do 114,66 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 15,4 proc. jej strata netto pogłębiła się z 6,06 do 30,4 mln zł. W ramach cięć zamyka nie tylko Mango TV, lecz także większość swoich sklepów stacjonarnych. Odpisała 8,06 mln zł wartości spółki nadającej Mango TV. więcej

Konrad Mazur: z Kanału Sportowego do TVP Sport

Konrad Mazur zaczął pracę w TVP Sport. Poprzednio był związany z youtube’owym Kanałem Sportowym, a wcześniej z Onetem, TVN24 i Sport.pl. więcej

1,25 mln widzów nowego programu ,,Ameryka da się lubić", TVP2 wiceliderem

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Ameryka da się lubić” ogląda średnio 1,25 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. więcej

1,28 mln osób ogląda nową serię ,,O mnie się nie martw" w TVP2

Jesienne odcinki „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. więcej

1,37 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex ". TVP1 wiceliderem

Jesienią „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,37 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49. więcej

,,7 dni Unia" nowym autorskim programem Macieja Sokołowskiego TVN24 BiS i TVN24 Go

Od 3 października TVN24 BiS emitować będzie nowy autorski program Macieja Sokołowskiego „7 dni Unia”. Pierwszy odcinek przedpremierowo dostępny jest w serwisie TVN24 Go. więcej

Telewizje lokalne z nagrodami "To nas dotyczy" na konferencji PIKE

Laureatami konkursu "To nas dotyczy" podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej zostały telewizje lokalne: Twoja Telewizja Morska z Wejherowa, Telewizja Toya z Łodzi oraz Telewizja Obiektyw z Krosna. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Niedźwiecki i Strzyczkowski tworzą internetowe Radio 357. Zebrali już ponad 100 tys. zł

Wczoraj ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki m.in. Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski i Piotr Stelmach. - Radio 357, tworzone przez dziennikarzy redakcji "starej" Trójki, już na starcie wskazało, że będzie bazowało na nostalgii. To na dłuższą metę może nie wystarczyć - uważają dziennikarze i publicyści. Na razie wystarczyło to na bardzo dobry start - w pierwszy dzień internetowej zbiórki radiowcy zebrali na projekt ponad 100 tys. zł. więcej

 
Ruszyło Dobre Radio ruchu Szymona Hołowni, szefem Bartek Wejman

W poniedziałek, 5 października, rozpoczęło nadawanie internetowe Dobre Radio - rozgłośnia Ruchu Polska 2050 Szymona Hołowni. Stacja jest instytucją non-profit, pracują w niej wolontariusze. - Naszym celem jest prezentacja wartości związanej z Ruchem, ale w inny, przystępny sposób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartek Wejman, pomysłodawca i szef projektu. więcej

 
Współpracownik Radia Kraków pochwalił fotomontaż z hajlującymi Dulkiewicz i Adamowicz. Radio się odcina, IPN ubolewa

Dobrosław Rodziewicz, współpracownik Radia Kraków i TVP Historia, zamieścił na Facebooku grafikę przedstawiającą „hailującą” prezydent Gdańska Aleksandrę Dulkiewicz i europosłankę Magdalenę Adamowicz. Po krytyce usunął wpis. Krakowska rozgłośnia odcina się od Rodziewicza. IPN, w którym Rodziewicz pracuje na co dzień, zapowiedział konsekwencje. więcej

 
Fronczewski i Korzyński w radiowej Jedynce przypominają piosenki Franka Kimono

Radiowa Jedynka zaczyna cykl z piosenkami Franka Kimono. To artystyczny projekt, stworzony w latach 80-tych przez duet: Andrzej Korzyński (kompozytor) i Piotr Fronczewski (wykonawca). Cykl „Znowu razem” emitowany jest codziennie, od poniedziałku do piątku o godz.14.50. więcej

 
Kuba Strzyczkowski odchodzi z radiowej Trójki. ,,Pozostaną piękne wspomnienia"

Z Programem III Polskiego Radia po 33 latach pracy żegna się Kuba Strzyczkowski. Od końca maja do drugiej połowy sierpnia był dyrektorem stacji. więcej

 
Agora chce zwolnić szefa związków zawodowych. "Za straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi"

Agora zwróciła się do działającego w spółce związku zawodowego z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy z szefem NSZZ "Solidarność" Agory i Inforadia Wojciechem Orlińskim. Jednym z powodów ma być m.in. "straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eurozet z większymi przychodami i zyskiem, 30 mln zł na dywidendę

W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 2,7 proc. do 206,08 mln zł oraz zysku netto z 23,1 do 23,35 mln zł. Firma zarabia głównie na reklamach radiowych i internetowych. Pod koniec września, wbrew rekomendacji zarządu, wypłaciła swoim udziałowcom SFS Ventures i Agorze 30 mln zł dywidendy. więcej

 
Polskie Radio otwiera placówkę w Pradze, korespondentem Wojciech Stobba

Wojciech Stobba zakończył pracę jako reporter Radia Gdańsk i szykuje się do wyjazdu do Pragi jako korespondent Polskiego Radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Trwa przygotowywanie praskiej placówki i umowy dla nowego korespondenta. więcej

 
Trójce po zmianach w ramówce trudno będzie odbudować pozycję. "Znika wyjątkowa aura"

Dziennikarze radiowi i publicyści są zgodni: Trójka traci na zmianie ramówki. - Znika wyjątkowa aura tej anteny, niewiele z niej już zostało - uważa Bogusław Chrabota. - Takimi zmianami nie uda się pozyskać słuchacza - komentuje Marcin Makowski. A Paweł Sito mówi krótko: - Wielki zawód i zmarnowana szansa na dobre radio. więcej

 
Polskie Radio nie wyemitowało rozmowy z ks. Isakowiczem-Zaleskim. ,,Jest zapis na moje nazwisko"

Polskie Radio 24 w ostatniej chwili zdjęło z anteny rozmowę z ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim, a prowadzący audycję dziennikarz poinformował go, że powodem jest „zapis” na jego nazwisko. Taką informację podał na swoim Twitterze duchowny. Publiczny nadawca nie odpowiedział na nasze pytanie, czy to prawda, ani jakie były powody zdjęcia audycji. więcej

 
Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów

Od października Komitet Badań Radiowych oraz firma Gemius będą współpracować w zakresie pomiaru odbiorców stacji radiowych w ramach jednoźródłowego badania mediów. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. więcej

 
Łukaszowi Ciechańskiemu po zatrudnieniu w Trójce przypomniano żart w rocznicę katastrofy smoleńskiej

Prawicowy publicysta Wojciech Mucha wypomniał na Twitterze Łukaszowi „Ciechanowi” Ciechańskiemu z Trójki, że w 2017 roku żartował z katastrofy smoleńskiej. Temat podchwyciły też inne media. Ciechański nie chce komentować zarzutów i odsyła do biura prasowego nadawcy. więcej

 
Niedźwiecki, Strzyczkowski, Stelmach i Kaczkowski szykują internetowe Radio 357, rusza zbiórka pieniędzy

W poniedziałek o godz. 14 w serwisie Patronite ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki: Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski czy Piotr Stelmach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Karolina Pilarczyk w serwisach sportowych w ,,Porze na Trójkę"

Kierowca driftowy Karolina Pilarczyk dołączyła do zespołu tworzącego nowe pasmo „Pora na Trójkę” w Programie III Polskiego Radia. Będzie odpowiadała za serwisy sportowe. więcej

 
Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rusza z nową kampanią reklamową i konkursem dla słuchaczy, pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, Radio Gra spadło na drugie miejsce

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM, które wyprzedziło Radio Gra. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności. RMF FM wyprzedziło Radio ZET

Liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rośnie potencjał marketingowy Igi Świątek. Za udział w reklamie zarobi kilkaset tys. zł

Iga Świątek to wielka nadzieja polskiego tenisa. Jej gra w turnieju French Open przykuła uwagę kibiców i mediów. Zdaniem ekspertów pod względem potencjału marketingowego, tenisistka to aktualnie numer jeden wśród młodych polskich sportowców. więcej

Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+

W ub.r. agencja reklamowa Havas Warsaw zanotowała spadek przychodów o 8,6 proc. do 23,5 mln zł, z czego 4,66 mln zł pochodziło od Canal+ Polska. Zysk netto firmy zmalał z 1,68 do 1,23 mln zł, został wypłacony właścicielowi jako dywidenda. więcej

Cineworld zamyka kina i zwolni 45 tys. osób

Cineworld, druga co do wielkości sieć kin na świecie, tymczasowo zamknie wszystkie swoje kina w USA i W. Brytanii z powodu kryzysu związanego z pandemią i opóźnienia premiery nowego filmu o Bondzie - poinformowała firma w poniedziałek. Pracę straci do 45 tys. osób. więcej

Maksymilian Litwinow zarządza Rebel Media

Do zespołu Rebel Media dołączył Maksymilian Litwinow, który objął nowe stanowisko dyrektora zarządzającego. więcej

José Mourinho reklamuje polskiego brokera giełdowego XTB (wideo)

Znany trener piłkarski José Mourinho został globalnym ambasadorem reklamowym firmy brokerskiej XTB. Kampanię z udziałem Mourinho przygotowała agencja Saatchi&Saatchi. więcej

Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton

Na rynku usług marketing automation pojawił się nowy gracz - firma Vecton. Założycielami spółki są grupa digitalowa Whites oraz Arkadiusz Kustra. więcej

PepsiCo przyznaje, że wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej musi poprawić możliwości cyfrowe

Koncern PepsiCo, właściciel marek napojów m.in. Pepsi i przekąsek prezentując wyniki finansowe za ostatni kwartał roku obrotowego przyznał, że rośnie sprzedaż jego produktów przez internet. To z kolei obliguje firmę do poprawy jej możliwości cyfrowych. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Cool Deal w Pizza Hut. Pizza i lody Ben&Jerry's z dostawą do domu

Sieć pizzerii Pizza Hut wzbogaca menu o nową ofertę - Cool Deal, czyli średnią pizzę i dwa kubełki lodów Ben&Jerry's po 100 ml za 39,99 zł oraz Chill Deal - dużą pizzę i kubełek Ben&Jerry's 465ml za 54,99 zł. więcej

Rusza loteria ,,Leć z Łaciatym po nagrody do domu"

Marka produktów mlecznych Łaciate (SM Mlekpol) w ramach kampanii świętującej 25-lecie istnienia na rynku, wystartowała z loterią „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”. więcej

PZL przygotowała kampanię marki Vifon

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Vifon (należącej do Tan-Viet International) - producenta i dystrybutora zup i dań błyskawicznych. Działania przygotowała agencja PZL. więcej

"Nieziemski bałagan" w reklamie robota sprzątającego Roomba (wideo)

Hasłem przewodnim pierwszej kampanii reklamowej robota sprzątającego Roomba (dystrybuowanego przez DFL) jest "Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz". Kreację przygotowała agencja Opus B. więcej

Krzysztof Łagowski: z Deloitte do Carrefour Polska

Krzysztof Łagowski rozpoczął pracę w sieci sklepów Carrefour Polska na stanowisku head of convenience. Przedtem pracował m.in. w firmie Deloitte i w PKN Orlen. więcej

Monika Mazur-Chrapusta ambasadorką nowej marki Neno

Aktorka i prezenterka telewizyjna Monika Mazur-Chrapusta została ambasadorką nowej marki produktow dla dzieci i młodych mam Neno. więcej

Covid-19 dopadł Donalda Trumpa. Pogrąży jego kampanię i reelekcję? (opinie)

Media na całym świecie od piątku informują, że na Covid-19 zachorował Donald Trump i jego żona Melania. Choroba prezydenta USA, prezentującego dotąd stosunek do pandemii nieadekwatny do zagrożenia, zdaniem ekspertów od marketingu politycznego zmienia bieg kampanii. Trump w publicznych wypowiedziach bowiem wolał o Covidzie mówić możliwie niewiele, teraz temat ten nie będzie schodził z czołówek mediów.  więcej

Kina mozolnie odbudowują frekwencję. W sierpniu liczba widzów spadła z 5,2 mln do 731 tys.

Kina ciągle mocno odczuwają skutki lockdownu i pandemii koronawirusa. W sierpniu br. do kin poszło 731 957 polskich widzów, o 4,54 mln mniej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Havas Media: wpływy 5 proc. w dół, zysk wzrósł do 6,3 mln zł

Wpływy sprzedażowe domu mediowego Havas Media (Havas Media Group) w 2019 roku zmalały do 386,5 mln zł. Mimo to agencji udało się zwiększyć zysk netto z 4,3 mln zł do 6,3 mln zł. więcej

Marketerzy inspirują: Monika Jusińska-Zbiegniewska (OSM Piątnica)

W kolejnym odcinku cyklu "Marketerzy inspirują" na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Monika Jusińska-Zbiegniewska, odpowiedzialna za marketing spółdzielni OSM Piątnica, Jurorka Effie 2020. więcej

Cineworld planuje zamknąć wszystkie kina w USA i w Wielkiej Brytanii do przyszłego roku

Sieć Cineworld rozważa zamknięcie 543 swoich kin Regal Cinema w Stanach Zjednoczonych oraz swoje kina w Wielkiej Brytanii i Irlandii w najbliższych dniach. Mają być nieczynne do przyszłego roku. Informację tę podano dzień po tym, jak przeniesiono premierę nowego filmu „No Time to Die” na kwiecień 2021 roku. więcej

Play z nową ofertą dla firm, w reklamach Andrzej Grabowski (wideo)

Operator sieci Play proponuje nowe rozwiązanie dla klientów biznesowych, przenoszących numer: dwie karty do telefonu i nielimitowany internet do biura w cenie 49,99 zł miesięcznie (plus VAT). Dodatkowo można zyskać darmowy półroczny dostęp do Amazon Prime Video. więcej

Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną

Spółka Polska Grupa Energetyczna (PGE) wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem koncepcji nowej strony internetowej. Będzie pracować dla spółki przez 4 miesiące. więcej

Siasia Seyfried i Kuba Ranik przeszli do Moon Films

Do zespołu domu produkcyjnego Moon Films dołączają Siasia Seyfried (poprzednio pracowała w grupie DDB) i Kuba Ranik (poprzednio w OTO Film). więcej

4Flex PureGel "na palący ból stawów". Serviceplan Health wygrała przetarg Bausch Health Polska

Ruszyła pierwsza kampania launchująca 4Flex PureGel (produkowany przez Bausch Health Polska), żel na ból stawów. Działania przygotowały Serviceplan Health (Group One), Papaya Films i Lunapark.  więcej

Synergic nie będzie już sprzedawał reklam na rowerach miejskich Nexbike Polska

Nextbike Polska nie zamierza kontynuować współpracy ze spółką Synergic w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych na rowerach miejskich z floty Nexbike’a. Umowa wygaśnie z końcem grudnia br. więcej

T-Mobile reklamuje Światłowód i pakiet MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł, w reklamach Sonia Bohosiewicz

T-Mobile Polska w nowej promocji MagentaRozrywka oferuje internet światłowodowy, dostęp do pakietów Ipla ze 109 kanałami TV w ramach IPLA TV oraz Ipla Eleven Sports na 3 miesiące od 1 zł. Ofertę wesprze kampania reklamowa z udziałem aktorki Soni Bohosiewicz, która ruszy 9 października. więcej

Kapitał K2 zmalał o 6,7 proc., umorzono akcje skupione przez firmę

Sąd zarejestrował w piątek obniżenie kapitału firmy marketingu internetowego K2 o kwotę 166 tys. zł do 2,32 mln zł. Umorzono akcje, które firma skupiła w ostatnim okresie. więcej

Szwedzi w kampanii społecznej zwracają uwagę na zachowanie dystansu w czasie pandemii

W szwedzkim Göteborgu ruszyła kampania społeczna zachęcająca do zachowania dystansu w transporcie publicznym. więcej

"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)

Pod hasłem „Wszyscy poznaliśmy się na Amolu” wystartowała nowa kampania reklamowa marki Amol (Takeda Pharma), przegotowana przez oS3, studio Sputnik, Locomotive i OMD. więcej

Julia Kohman odpowiada za rozwoj I obsługę klienta w mServices

Julia Kohman objęła stanowisko dyrektor ds. rozwoju i obsługi klienta w mServices (grupa mBank). więcej

,,Miej w sobie pragnienie" hasłem kampanii Nałęczowianki (wideo)

Marka wody Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej pod hasłem  „Miej w sobie pragnienie”. Akcję przygotowała agencja Przestrzeń. więcej

Puma rusza z teleturniejem RapGame, prowadzącym Piotr Rogucki

Marka Puma ruszyła z teleturniejem RapGame, w którym pojedynkować się będą znani polscy raperzy, odpowiadając na pytania zadawane przez muzyka Piotra Roguckiego. więcej

Anna Dereszowska ambasadorką marki Salomon

Pod hasłem „Zawsze tam, gdzie Ty" ruszyła nowa kampania marki produktów outdoorowych Salomon, promująca kolekcję Vaya Women. Z okazji premiery do grona ambasadorek marki dołączyła aktorka Anna Dereszowska. więcej

Roznegliżowany Hugh Jackman w reklamie butów R.M. Williams

Tylko buty R.M. Williams miał na sobie australijski aktor Hugh Jackman w ich spocie promocyjnym. Kreację przygotowała agencja Maximum Effort, należąca do Ryana Reynoldsa. więcej

Lotos zwiększa wsparcie dla Polskiej Ligi Koszykówki

Gdański koncern Lotos zdecydował o zwiększeniu wsparcia finansowego dla Polskiej Ligi Koszykówki. więcej

Wzrosły wpływy i zysk Carrefour Polska w ub.r. 906 sklepów i 13 tys. pracowników

W ub.r. Carrefour Polska. osiągnął wzrost przychodów o 4,5 proc. do 8,29 mld zł oraz zysku netto z 59,66 do 81,33 mln zł. Firma zatrudniała 13 069 pracowników, na koniec roku miała 906 sklepów, z czego 89 hipermarketów marki własnej. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Samuel Pereira po rozprawie z powództwa Ringier Axel Springer Polska: wygląda na to, że dla tego wydawnictwa prawo do krytyki nie istnieje

W poniedziałek w Sądzie Okręgowym w Warszawie odbyła się rozprawa w procesie, jaki Ringier Axel Springer Polska wytoczył Samuelowi Pereirze za jego krytyczne komentarze w mediach społecznościowych dotyczące publikacji, jakie ukazały się nakładem tego wydawnictwa. "Wygląda na to, że dla RASP prawo prasowe do krytyki, czy artykuł Konstytucji RP mówiący o wolności słowa nie istnieje" - mówił w sądzie Pereira. więcej

Anita Sobczak szefową działu Kraj, Świat i Gospodarka w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"

Od początku października Anita Sobczak zarządza działem Kraj, Świat i Gospodarka w „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes”. W „DGP” pracuje od półtora roku, wcześniej była związana m.in. z IAR, PAP i „Faktem”. więcej

Agora chce zwolnić szefa związków zawodowych. "Za straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi"

Agora zwróciła się do działającego w spółce związku zawodowego z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy z szefem NSZZ "Solidarność" Agory i Inforadia Wojciechem Orlińskim. Jednym z powodów ma być m.in. "straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Radek Rak laureatem Nagrody Literackiej Nike

Nagrodę Literacką Nike otrzymał w tym roku Radek Rak za "Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli" - ogłosił podczas niedzielnej gali przewodniczący jury Paweł Próchniak. więcej

Anna Chenevet szefową działów polityki i opinii w ,,Super Expressie"

Anna Chenevet objęła w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) nowo utworzoną funkcję szefowej działów Polityka i Opinie. Ich poprzedni kierownicy Jerzy Barski i Mirosław Skowron pozostają w redakcji. więcej

,,Polityka" wyprzedziła ,,Gościa Niedzielnego" w lipcu, ,,Do Rzeczy" najbardziej w dół

Nowym liderem średniego rozpowszechniania płatnego wśród tygodników opinii w lipcu br. została „Polityka”, która wyprzedziła „Gościa Niedzielnego”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a najwięcej straciło „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

MCI wycofał się z Optizen Labs, Jacek Czynajtis głównym akcjonariuszem

Fundusz MCI.Private Ventures FIZ za 242,7 tys. zł sprzedał 50,6 proc. akcji spółki Optizen Labs oferującej usługi z zakresu cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych. 10 proc. kupił jej prezes Jacek Czynajtis, stając się jej głównym akcjonariuszem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef produktu wydawniczego w WP: Z czytelnikiem trzeba rozmawiać i go słuchać

- Twardy paywall to nie jest wyjście. Z odbiorcą treści trzeba rozmawiać  i odpowiadać na jego oczekiwania, zarówno pod względem jakości treści, jak i sposobów jej odbioru. Mobile konsekwentnie, sukcesywnie i z powodzeniem ewoluuje w stronę „smartnej wygody”, czasami nawet bez względu na rodzaj urządzenia - zdradza w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media. więcej

48 milionów złotych kary za piractwo filmowe i więzienie w zawieszeniu

Na rok więzienia w zawieszeniu i konieczność zapłaty właścicielom praw autorskich łącznie blisko 48 mln zł, skazał w piątek Sąd Okręgowy w Białymstoku młodego mężczyznę oskarżonego o nielegalne rozpowszechnianie w internecie tysięcy filmów i tzw. pranie brudnych pieniędzy zarobionych w ten sposób. Wyrok nie jest prawomocny. więcej

Akcja #DzienSzpilek zdobyła poklask w mediach

60 proc. artykułów w internecie poświęconych akcji #DzieńSzpilek butiku Moliera 2 miało pozytywny wydźwięk - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM. Ekwiwalent reklamowy kampanii wyniósł prawie milion złotych. więcej

Powstał serialowy podcast o nieheteronormatywnej rodzinie "Familia"

Grupa artystyczna Teraz Poliż przygotowała pierwszy polski serial podcastowy opowiadającego o losach warszawskiej nieheteronormatywnej rodziny i jej przyjaciół – „Familia". Premiera pierwszych dwóch odcinków odbędzie się 8 października 2020 o godz. 18.00 i 20.00 w Resorcie Komedii. Internetową premierę zaplanowano na 19 października w serwisie Spotify.  więcej

Debiut giełdowy Allegro: zapisy inwestorów indywidualnych zredukowane o 85 proc.

W związku z dużym zainteresowaniem zapisy złożone przez inwestorów indywidualnych na akcje Allegro zostały zredukowane o 84,85 proc. Cenę walorów  ustalono na maksymalnym poziomie z wyznaczonego przedziału, Allegro ma zadebiutować na warszawskiej giełdzie w okolicach 12 października. więcej

Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności

W trzecim kwartale 2020 roku kwota globalnych wydatków w aplikacjach osiągnie 29,3 mld dolarów. To wzrost o 32 procent rok do roku. Liczba zainstalowanych aplikacji sięgnie 36,5 mld. Najpopularniejszą platformą mobilną ściąganą przez nowych użytkowników pozostaje chiński TikTok. więcej

PepsiCo przyznaje, że wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej musi poprawić możliwości cyfrowe

Koncern PepsiCo, właściciel marek napojów m.in. Pepsi i przekąsek prezentując wyniki finansowe za ostatni kwartał roku obrotowego przyznał, że rośnie sprzedaż jego produktów przez internet. To z kolei obliguje firmę do poprawy jej możliwości cyfrowych. więcej

Dziewięć nowych platform wideo w Video Pass Orange Love

W usłudze Video Pass dostępnej da klientów Planów Mobilnych i pakietów Orange Love pojawiło się kolejnych 9 platform wideo. Są to Canal+, TVP Sport, Player, CDA Premium, Ipla, TVP VOD, TVP Stream, TVP info oraz Poland in. więcej

Sebastian Staszewski dołączył do sportowej redakcji Interii

Z początkiem października do redakcji serwisu sportowego Interii dołączył Sebastian Staszewski. Wydawca zapowiada, że zespół niebawem zasilą kolejni dziennikarze i komentatorzy. - To pierwszy duży transfer, otwieramy okres wzmocnień - komentuje Michał Białoński, szef sportu w Interii. więcej

Moliera 2 w ramach akcji #DzienSzpilek przekazał 224 tys. zł na walkę z nowotworami

Butik modowy Moliera 2 przekazał 223,8 tys. zł Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. To efekty niedawnej kampanii #DzienSzpilek zrealizowanej w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ udostępnia abonentom telewizję przez internet bez dodatkowych opłat

Platforma Canal+ udostępnia od 2 października dni swoim abonentom za darmo swoją usługę: telewizja przez internet. Jest ona dostępna za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i aplikacji w telewizorze. Operator udostępnia tą drogą 76 kanałów na żywo oraz ponad 37 tys. treści na żądanie. więcej

Niedźwiecki, Strzyczkowski, Stelmach i Kaczkowski szykują internetowe Radio 357, rusza zbiórka pieniędzy

W poniedziałek o godz. 14 w serwisie Patronite ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki: Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski czy Piotr Stelmach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Najrzetelniejsze informacje w nowej sekcji Google News Showcase, na razie w Niemczech i Brazylii

Google ogłosił uruchomienie w Niemczech i Brazylii nowego produktu newsowego - Google News Showcase. Ma służyć czytelnikom do poznawania "głębszego kontekstu" informacji. więcej

PayU z 385 mln zł wpływów i 18,5 mln zł zysku, bez negatywnego wpływu epidemii

W roku finansowym zakończonym w marcu br. operator płatności internetowych PayU (należący do koncernu Naspers) osiągnął wzrost przychodów o 5,5 proc. do 384,76 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 33,1 do 18,47 mln zł. Firma nie zauważyła negatywnego wpływu epidemii na jej działalność, w br. chce ograniczyć koszty. więcej

6,5 mln Polaków z bankowości korzysta wyłącznie mobilnie

W II kwartale 2020 r. dynamika wzrostu aktywnego wykorzystania zdalnych kanałów dostępu do bankowości nie okazała się tak wysoka, jak można było oczekiwać ze względu na lockdown gospodarki na początku pandemii. Niemniej liczba aktywnych klientów indywidualnych przekroczyła w tym czasie 19 mln. Największe przyrosty aktywności odnotowano w segmencie bankowości mobilnej, w którym przybyło ponad pół miliona nowych aktywnych użytkowników, z czego większą część stanowili klienci mobile only - wynika z najnowszej edycji raportu NetB@nk Związku Banków Polskich. więcej

Kobiety chętniej finansują crowfunding, średnia wpłata blisko 70 zł

Aż trzy czwarte darczyńców akcji crowdfundingowych to kobiety - wynika z raportu serwisu Zrzutka.pl. Średnio wpłacają one blisko 70 zł na daną akcję. Pik wpłat na Zrzutka.pl przypadka na wtorki w godzinach wieczornych (20:00-22:00). więcej

Facebook daje administrator grup szereg nowych narzędzi. Ułatwienia w moderacji i animacji dyskusji

Podczas konferencji Facebook Communities Summit serwis Marka Zuckerberga przedstawił najnowsze aktualizacje produktów i zasobów edukacyjnych dla administratorów grup i liderów społeczności. więcej

Serwis świadków Jehowy dominuje wśród stron religijnych, mocno w dół Gosc.pl i Deon.pl

Wśród serwisów religijnych na pozycję lidera awansował JW.org skierowany do świadków Jehowy, wykorzystując duże spadki Gosc.pl i Deon.pl. Mocno zmalała też odwiedzalność Stacja7.pl i Wiara.pl. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przychody GfK Polonia zmalały w ub.r. o 17 proc., bez zmiany budżetu w związku z epidemią

W ub.r. GfK Polonia zanotowała spadek przychodów o 16,6 proc. do 75,13 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,8 proc. jej zysk netto zmalał z 11,13 do 3,01 mln zł. Firma deklaruje, że na jej funkcjonowanie nie wpływa znacząco epidemia koronawirusa. więcej

Połowa Polaków czuje negatywne skutki zmian klimatu

Już 42 proc. gospodarstw domowych w Unii Europejskiej, a 48 proc. w Polsce odczuwa negatywny wpływ zmian środowiskowych na swoje życie - pokazują dane z międzynarodowego badania GfK. więcej

Sondaże prezydenckie USA: wzrasta przewaga Joe Bidena

Na miesiąc przed wyborami prezydenckimi w USA rośnie sondażowa przewaga kandydata Demokratów Joe Bidena nad Donaldem Trumpem. W badaniu dla "Wall Street Journal" wzrosła ona do 14 pkt proc., a dla Reutera do 10 pkt proc. Sondaże te opublikowano w niedzielę. więcej

Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów

Od października Komitet Badań Radiowych oraz firma Gemius będą współpracować w zakresie pomiaru odbiorców stacji radiowych w ramach jednoźródłowego badania mediów. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Uniwersytet Warszawski: Robert Grey dyrektorem ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Anna Modzelewska rzeczniczką prasową

Rektor Uniwersytetu Warszawskiego powołał Roberta Greya na stanowisko dyrektora ds. komunikacji i relacji zewnętrznych oraz pełnomocnika rektora ds. rozwoju i współpracy, a dr Annę Modzelewską na stanowisko rzeczniczki prasowej. więcej

Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie

Marcin Kasprzak, który przez blisko 4 lata był redaktorem naczelnym magazynu "Logo" (Agora) został dyrektorem ds. komunikacji i PR w spółce Erbud - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl./ więcej

ITBC Communication komunikacyjnie dla Mennicy Skarbowej

Agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Mennicą Skarbową, dealerem złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych. więcej

Piotr Karwowski rzecznikiem prasowym Polskiej Akademii Nauk

Dr Piotr Karwowski objął funkcję rzecznika prasowego Polskiej Akademii Nauk. więcej

Covid-19 dopadł Donalda Trumpa. Pogrąży jego kampanię i reelekcję? (opinie)

Media na całym świecie od piątku informują, że na Covid-19 zachorował Donald Trump i jego żona Melania. Choroba prezydenta USA, prezentującego dotąd stosunek do pandemii nieadekwatny do zagrożenia, zdaniem ekspertów od marketingu politycznego zmienia bieg kampanii. Trump w publicznych wypowiedziach bowiem wolał o Covidzie mówić możliwie niewiele, teraz temat ten nie będzie schodził z czołówek mediów.  więcej

Marka Salomon w gronie klientów Big Picture

Big Picture poszerza portfolio marek fashion o sportowy brand produktów outdoorowych Salomon. więcej

Dermiclab nowym klientem agencji Aliganza

Wraz z początkiem października polska kosmetyczna marka dermicLAB dołączyła do grona klientów agencji Aliganza. więcej

Propsy PR dla Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie

Agencja Propsy PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
,,Cyberpunk 2077" z certyfikacją na Xboxa i PlayStation, CD Projekt zaczyna produkcję płyt z grą
Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności
Polsat i TV4 dostępne w Play Now i Play Now TV, ceny pakietów bez zmian
Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium
Amerykańska poczta chce pomóc we wdrażaniu 5G
Dziewięć nowych platform wideo w Video Pass Orange Love
Koty roznoszą koronawirusa, psy już nie
Samsung ma apetyt na 5G. Chce wykorzystać rynkową presję na Huawei
Trzy nowe pakiety Orange Polska dla firm z internetem światłowodowym
Vectra wprowadza TV Smart i Smart Multiroom z dekoderem Android TV
Marek Zagórski będzie nadal odpowiadał za cyfryzację
Popularne baterie znikną z półek IKEA
Nowa usługa Żappka Post pozwala śledzić zamówioną przesyłkę
Play z nową ofertą dla firm, w reklamach Andrzej Grabowski (wideo)
Bilety pomorskiej SKM do kupienia w aplikacji Jakdojade
T-Mobile reklamuje Światłowód i pakiet MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł, w reklamach Sonia Bohosiewicz
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj