Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Października 2020
 
 
 
Orlen rozmawia o kupnie Polska Press Grupy
 
PKN Orlen prowadzi rozmowy w sprawie kupna Polska Press Grupy od jej niemieckiego właściciela - wynika z nieoficjalnych informacji. Orlen niebawem przejmie przeżywającego duże problemy dystrybutora prasowego Ruch. więcej
 
 
Radio 357 ma oferty od inwestorów, chce nadawać na częstotliwościach FM
 
Radio 357 może funkcjonować jako spółdzielnia dziennikarska. Aby nadawać na częstotliwościach FM, potrzebuje środków od inwestorów, ale ci już się zgłaszają, proponując różne formy współpracy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Założyciele radia rozważają kupowanie lokalnych rozgłośni i łączenie ich w naziemną sieć. więcej
 
 
Aleksander Kutela i Jovan Protic: Pandemia weryfikuje jakość mediów, nie planujemy wejścia na rynek telewizyjny
 
Dzisiaj zasięgi to za mało, liczy się coraz bardziej zaangażowanie odbiorców. Dlatego widać powrót do mediów dostarczających sprawdzone i wiarygodne treści, za które coraz więcej użytkowników jest skłonnych zapłacić subskrypcje. Nie planujemy inwestycji w rynek telewizyjny, ale w to co nam się już świetnie sprawdziło - wysokiej jakości treści wideo w internecie - mówią Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska i Jovan Protic, COO RASP. więcej
 
 
RASP przed Wirtualną Polską, o2 wyprzedziło Gazeta.pl (Gemius/PBI z września)
 
We wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska inaczej niż miesiąc wcześniej miały więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska. OLX.pl wyprzedził pod tym względem Interię, a o2.pl wyszło przed Gazeta.pl i Fakt.pl. więcej
 
 
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
 
- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów więcej
 
Trudny kinowy czas. Ratunkiem polskie produkcje więcej
 
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków więcej
 
Media crowdfundingowe coraz popularniejszą formą działalności. "Model biznesowy na dłuższą metę nie do utrzymania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Marketing Specialist Cube Group
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Ringier Axel Springer Polska
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Specjalista ds. sprzedaży produktu TV TVP
Specjalista ds. sprzedaży projektów kontentowych swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Event Manager El Padre
Redaktor - Projekt Manager ds. rozwoju nowego portalu dot. fotowoltaiki Marketing Relacji
PR Unit Director Komunikacja Plus
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI

- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI. więcej

Studenci Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego będą odbywać praktyki w PAP i programach informacyjnych TVP. Dla najlepszych oferty pracy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego podpisał umowy o współpracy w zakresie szkolenia studentów z Polską Agencją Prasową i Telewizją Polską. Pierwsza z nich zakłada przygotowywanie studentów do pracy w mediach, druga zapewnia im miejsca do praktyk w zawodzie w programach informacyjnych TVP. więcej

Koniec Viasat Nature HD/Viasat History HD w Polsce

Wraz z końcem października na terenie Polski zakończy nadawanie kanał Viasat Nature HD/Viasat History HD. więcej

Nowy program ,,Klasyki Patryka Mikiciuka" od 11 października w TVN Turbo (wideo)

W niedzielę, 11 października TVN Turbo rozpocznie emisję nowego programu „Klasyki Patryka Mikiciuka”. więcej

,,Rolnicy. Podlasie" hitem Fokus TV. Jesienne odcinki śledzi 572 tys. widzów

Jesienne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 572 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, stacja w paśmie nadawania programu jest szóstą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Od 10 października nowy sezon "Zgłoś remont" w HGTV. Rusza aplikacja mobilna z produktami z odcinków

W HGTV (TVN Discovery Polska) ruszy nowy sezon programu "Zgłoś remont". Krzysztof Miruć jako prowadzący po raz kolejny pomoże w remontach mieszkań. Oprócz nowego sezonu - tego samego dnia - 10 października ruszy aplikacja mobilna Insbay, w której po każdym odcinku widzowie będą mogli sprawdzić produkty z danego epizodu. więcej

TVN pokaże galę ,,Show French Touch"

W niedzielę, 18 października TVN pokaże zapis gali „Show French Touch”. więcej

TVP Info pokaże ,,Taśmy Amber Gold" Sylwestra Latkowskiego (wideo)

W TVP Info w najbliższym czasie wyemitowany zostanie film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Taśmy Amber Gold”. To kolejny dokument Latkowskiego, który pokaże TVP. więcej

Canal+ odkodował Eurosport 1 na półfinały i finały Roland Garros

Canal+ odkodował do niedzieli 11, października dostęp do kanału Eurosport 1 dla wszystkich abonentów oferty satelitarnej do zakończenia turnieju Roland Garros. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio 357 ma oferty od inwestorów, chce nadawać na częstotliwościach FM

Radio 357 może funkcjonować jako spółdzielnia dziennikarska. Aby nadawać na częstotliwościach FM, potrzebuje środków od inwestorów, ale ci już się zgłaszają, proponując różne formy współpracy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Założyciele radia rozważają kupowanie lokalnych rozgłośni i łączenie ich w naziemną sieć. więcej

 
Adam Jasser z podcastem wydarzeniach międzynarodowych na platformie Tok FM

W czwartek, 8 października, na platformie podcastowej Tok FM (Agora) zadebiutował pierwszy odcinek podcastu „Dekonstrukcja”, autorstwa Adama Jassera. Kolejne części będą dostępne w czwartki na stronie tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej Tok FM. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio ZET i Trójka na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Organek dołączy do Radia 357. Ponad 7 tys. patronów będzie miesięcznie wpłacać 180 tys.

Od poniedziałku Radio357 zebrało na start swojej działalności ponad 180 tys. złotych. To oznacza, że autorzy projektu uruchomią przynajmniej platformę podcastową. Na samą rozgłośnię potrzeba 500 tys. złotych. Jednocześnie w czwartek ogłoszono, że do zespołu dołączy Organek. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nowym dyrektorem marketingu Vectry został Jarosław Pijanowski

Jarosław Pijanowski, który do grudnia ub. roku zasiadał w zarządzie UPC Polska, dołączył do managmentu Vectry - ustaliliśmy nieoficjalnie. Objął tam stanowisko dyrektora marketingu. więcej

Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym Reprise Media

Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora zarządzającego agencji Reprise Media (Mediabrands Polska) obejmie Jacek Dymkowski. Zastąpi na tym stanowisku Martę Bąkowska, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. więcej

Rekordowy kontrakt Lechii Gdańsk z Energą. Może być zwiększone nawet o 60 procent

Spółka Energa (PKN Orlen) przedłużyła umowę sponsorską z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk o kolejny sezon. W porównaniu z poprzednim porozumieniem finansowanie może zwiększyć się nawet o 60 procent. Nowym elementem zawartego kontraktu  jest m.in. system premiowania za rezultaty zespołu osiągane w Ekstraklasie oraz Pucharze Polski. więcej

Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.

W ub.r. dom produkcyjny Propeller Film (należący do grupy kapitałowej Dentsu Aegis Network Polska) zanotował spadek przychodów o 13,2 proc. do 32,46 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 3,91 do 4,37 mln zł. Firma realizuje głównie spoty reklamowe, w ub.r. wyprodukowała też film fabularny „Pan T.”. W br. wskutek epidemii prognozuje, że jej przychody mogą zmniejszyć się o 30-60 proc. więcej

Marta Berens tworzy kolektyw Warsaw Witches Association

Rozpoczyna działalność kolektyw produkcyjny Warsaw Witches Association (WWA), który tworzą artyści wizualni, filmowcy i producenci. Jego inicjatorką jest Marta Berens, producentka związana wcześniej przez 10 lat z Papaya Films, była szefowa produkcji studia Dobro. więcej

Spoty Xawerego Żuławskiego i product placement w serialach TVP promują Internetowe Konto Pacjenta

Ruszyła druga odsłona kampanii edukacyjnej Ministerstwa Zdrowia i Centrum e-Zdrowia, promująca bezpłatną aplikację - Internetowe Konto Pacjenta (IKP), dostępną na portalu pacjent.gov.pl. Opracowaniem zajęli się Cezary Zieliński z Fabryki Komunikacji Społecznej, reżyser Xawery Żuławski oraz studio Orient Film. więcej

Aldi z antysmogowym muralem w Bielsku-Białej

Sieć sklepów Aldi Polska stworzyła swój pierwszy antysmogowy mural w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat ma on zmniejszyć zanieczyszczenie powietrza tak, jak robiłby to las o powierzchni ponad 100 m2, z kilkoma tysiącami drzew. Malowidło to efekt współpracy marki z Klubem Gaja. Jego autorką jest Ewa Ciepielewska z Grupy Luxus. więcej

Gucci z własnym second handem

Ekskluzywny dom mody Gucci otwiera się na sprzedaż "z drugiej ręki". Włoska marka podpisała umowę z platformą produktów używanych, a dochody z tego kanału sprzedaży wspomogą fundację walczącą z wylesieniem planety. więcej

Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)

Ruszyła pierwsza wizerunkowa telewizyjna kampania reklamowa platformy Modivo (eobuwie.pl, Grupa CCC). Prowadzona jest nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. więcej

Podwójna kampania Huawei. Chińczycy reklamują rodzinę produktów oraz świętują 16-lecie na polskim rynku

Huawei rozpoczął równolegle dwie telewizyjne kamapnie reklamowe. W produktowej, z udziałem Roberta Lewandowskiego, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letnią obecność marki na polskim rynku i podkreśla m.in. jej zaangażowanie w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w naszym kraju.  więcej

Jane Fonda nagrywa trening, by zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach

Amerykańska aktorka, a w ostatnich latach także aktywistka społeczna Jane Fonda postanowiła w oryginalny sposób zachęcić Amerykanów do głosownia w wyborach na prezydenta USA. Gwiazda odtworzyła swoje wideo z popularnym przed laty treningiem fitness. więcej

Łowicz z dżemową loterią

Rozpoczęła się loteria "Wygraj na dżem dobry" marki Łowicz (Maspex). Za realizację i koncept promocji odpowiada agencja Peppermint powered by Quad. więcej

Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP

Smart Buyer Connect umożliwia kupującym wygodne i skuteczne zarządzanie transakcjami w modelu programmatic,  zbliżając do siebie obie strony rynku reklamowego i poprawiając optymalizację ścieżki wartości (Value Path Optimization). więcej

Kamil Majewski: z Pathfinder23 do Cape Morris

Kamil Majewski objął stanowisko account managera w agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris. Wcześniej pracował w Pathfinder23 (Brand New Galaxy). więcej

SalesTube przejmuje działania promocyjne marki Screenity z portfolio Europa Ubezpieczenia

SalesTube przejmuje działania promocyjne w internecie dla Screenity, marki z portfolio firmy ubezpieczeniowej Europa Ubezpieczenia. Screenity to aplikacja, w której użytkownik może ubezpieczyć ekran swojego telefonu całkowicie zdalnie. więcej

Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców

Sieć handlowa Netto rusza z akcją promującą jej flagową kategorię - warzywa i owoce. więcej

10 nowych osób w agencji Schulz brand friendly

Maciej Urbanek, Jonasz Ulatowski, Roksana Wantulok, Wioletta Leszczyńska, Katarzyna Kantner, Anna Klusek, Michał Wierzbowski, Filip Filipczak, Martyna Krupa i Anna Siwek dołączyli do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly. więcej

Krzysztof Flis senior account managerem w Kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Krzysztof Flis, który obejmie stanowisko senior account manager. Ostatnio pracował w GoldenSubmarine. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen rozmawia o kupnie Polska Press Grupy

PKN Orlen prowadzi rozmowy w sprawie kupna Polska Press Grupy od jej niemieckiego właściciela - wynika z nieoficjalnych informacji. Orlen niebawem przejmie przeżywającego duże problemy dystrybutora prasowego Ruch. więcej

Aleksander Kutela i Jovan Protic: Pandemia weryfikuje jakość mediów, nie planujemy wejścia na rynek telewizyjny

Dzisiaj zasięgi to za mało, liczy się coraz bardziej zaangażowanie odbiorców. Dlatego widać powrót do mediów dostarczających sprawdzone i wiarygodne treści, za które coraz więcej użytkowników jest skłonnych zapłacić subskrypcje. Nie planujemy inwestycji w rynek telewizyjny, ale w to co nam się już świetnie sprawdziło - wysokiej jakości treści wideo w internecie - mówią Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska i Jovan Protic, COO RASP. więcej

Sąd uniewinnił Jerzego Urbana w sprawie o obrazę uczuć religijnych

Warszawski sąd rejonowy uniewinnił w czwartek Jerzego Urbana w procesie o obrazę uczuć religijnych w tygodniku "Nie" poprzez publikację wizerunku zdziwionego Jezusa Chrystusa wpisanego w drogowy znak zakazu. Było to ponowne rozpoznanie tej sprawy. Wyrok jest nieprawomocny. więcej

,,Teraz Rock" i TerazMuzyka.pl sprzedane za 0,4 mln zł, nowym wydawcą spółka Wiesława Weissa

Firma Advertigo sprzedała swoją zorganizowaną część, obejmującą głównie miesięcznik „Teraz Rock” i serwis TerazMuzyka.pl, spółce Neker Media, której prezesem i większościowym udziałowcem jest Wiesław Weiss, redaktor naczelny „Teraz Rocka”. więcej

Andrzej Chmiel: z rady nadzorczej PMPG na prezesa AWR ,,Wprost"

Z rady nadzorczej PMPG Polskie Media odszedł Andrzej Chmiel. Objął stanowisko prezesa należącej do PMPG Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
RASP przed Wirtualną Polską, o2 wyprzedziło Gazeta.pl (Gemius/PBI z września)

We wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska inaczej niż miesiąc wcześniej miały więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska. OLX.pl wyprzedził pod tym względem Interię, a o2.pl wyszło przed Gazeta.pl i Fakt.pl. więcej

Marcin Rola przygotowuje ,,Polski YouTube". Start planowany na listopad

„Polski YouTube” ma ruszyć jeszcze w tym roku, finansowany przez internautów. Zawierałby treści polityczne i społeczne, ale z czasem wzbogaci się o lżejszy kontent. Jego osią będzie telewizja wRealu24.pl, a szefem Marcin Rola - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Fotka przy 3,6 mln zł przychodów miała 1,7 mln zysku netto

W ub.r. spółka zarządzająca platformą społecznościową Fotka osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,9 proc. do 3,6 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,68 do 1,71 mln zł. 1,7 mln zł zostanie wypłacone udziałowcom jako dywidenda. więcej

Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale

W minionym półroczu finansowym firma odzieżowa LPP (należą do niej sieci sklepów Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 20,6 proc. do 3,31 mld zł oraz 392,63 mln zł straty netto. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 123,1 proc. do 1 mld zł. W drugim kwartale spadek wpływów wyhamował do 9,2 proc., a strata netto wyniosła 30,64 mln zł. więcej

Dziennikarze i eksperci Polsat Sport będą tworzyć felietony i wideo dla Interii

Czołowi cziennikarze i eksperci Polsat Sport zaczynają stałą współpracę z redakcją sportową portalu Interia, przejętego przez Polsat w lipcu br. więcej

Netflix oskarżony o promocję wykorzystywania nieletnich w "Cuties"

Prokurator okręgowy w amerykańskim hrabstwie Tyler (Teksas) złożył przeciwko serwisowi streamingowemu Netflix oskarżenie o promowanie wykorzystywania seksualnego nieletnich. Chodzi o francuski film "Cuties", w Polsce pod tytułem "Gwiazdeczki". więcej

Gucci z własnym second handem

Ekskluzywny dom mody Gucci otwiera się na sprzedaż "z drugiej ręki". Włoska marka podpisała umowę z platformą produktów używanych, a dochody z tego kanału sprzedaży wspomogą fundację walczącą z wylesieniem planety. więcej

Netflix ma nowe biuro w Londynie

Pracownicy serwisu streamingowego Netflix wprowadzili się do nowej siedziby w Londynie. Nowe biuro jest trzy razy większe od poprzedniego. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI

- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI. więcej

Rynek produktów wege wart już 441 ml zł

Roczna wartość sprzedaży najpopularniejszych produktów wegetariańskich wyniosła w sierpniu br. 441 mln zł - szacuje Nielsen. Wśród najczęściej kupowanych zamienników produktów odzwierzęcych są mleka roślinne, dania gotowe i pasty kanapkowe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencja R4S Consulting otworzyła oddział w Budapeszcie, chce stworzyć międzynarodową sieć

R4S Consulting specjalizująca się w działaniach public relations, public affairs i doradztwie strategicznym otworzyła swoją spółkę w Budapeszcie. Biuro ma stanowić pierwszy krok do utworzenia międzynarodowej sieci i rozszerzenia działalności na Europę Środkową. więcej

Tesla likwiduje dział public relations

Firma Elona Muska Tesla zlikwidowała dział odpowiedzialny za public relations. więcej

Złote Spinacze 2020: najwięcej nominacji dla Grupy Komunikacja Plus i OLX

Jury branżowego konkursu Złote Spinacze wybrało 93 projekty, które powalczą o nagrody w XVIII edycji. Najwięcej nominacji otrzymała Grupa Komunikacja Plus (11), na drugim miejscu OLX – (6), na trzecim miejscu ex aequo 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji). więcej

Marcin Mastalerek społecznym doradcą prezydenta Andrzeja Dudy

Wiceprezes Ekstraklasy Marcin Mastalerek został społecznym doradcą Andrzeja Dudy - podaje oficjalna strona Kancelarii Prezydenta RP. Mastalerek wspierał sztab prezydenta podczas tegorocznej kampanii wyborczej, na doradcę został powołany we wrześniu. więcej

Basia Jagoda i Adam Trojańczyk dołączają do zespołu Inwedo

Do zespołu software house’u Inwedo dołączyła Basia Jagoda i Adam Trojańczyk. Jagoda będzie odpowiadać za komunikację i content marketing, a Trojańczyk za rozwój biznesu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Operator sieci Plus podwoił zysk i zmniejszył zadłużenie, bez dywidendy dla Cyfrowego Polsatu
Nowym dyrektorem marketingu Vectry został Jarosław Pijanowski
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj