Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 16 Października 2020
 
 
 
Zbiórka na Radio 357 zwolniła, możliwe przesunięcie startu stacji. Michniewicz: to maraton, nie sprint
 
Internetowa zbiórka na Radio 357 po pierwszych, bardzo dobrych dniach - wyhamowała, na razie przekroczyła poziom 230 tys. zł wpłat comiesięcznych. - Dynamika naturalnie się zmniejsza po pierwszej eksplozji, ale idzie nam bardzo dobrze - zapewnia Tomasz Michniewicz. więcej
 
 
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
 
Grupa marketingowa Ogilvy, obejmująca agencje Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks, w ub.r. osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 23,72 mln zł oraz zysku netto z 1,67 do 1,99 mln zł. W firmie pracowały 52 osoby. więcej
 
 
Paweł Kukiz chce więcej polskiej muzyki w radiu. Nadawcy komercyjni: to apel do mediów publicznych
 
Polityk i muzyk Paweł Kukiz zaapelował do premiera Mateusza Morawieckiego oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, aby w mediach publicznych grano więcej polskiej muzyki. Miałoby to pomóc artystom w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. więcej
 
 
Rusza Polskie Radio Kierowców. Szefową projektu Edyta Poźniak
 
W piątek, 16 października ruszy Polskie Radio Kierowców. Ma działać całodobowo, podawać najnowsze informacje drogowe i pogodowe w kilku językach, dzielić się poradami dla kierowców i nadawać wiadomości dla fanów motoryzacji. Będzie można go słuchać w systemie DAB+, przez aplikację i w internecie. Szefową projektu została Edyta Poźniak. więcej
 
 
Przychody sieci telekomunikacyjnej dla sympatyków o. Rydzyka zmalały o 10 proc., coraz mniej klientów
 
W ub.r. spółka Polskie Sieci Cyfrowe, operator wirtualnej sieci telekomunikacyjnej W Naszej Rodzinie skierowanej głównie do odbiorców mediów o. Tadeusza Rydzyka, zanotowała spadek przychodów o 9,6 proc. do 434,8 tys. zł. Firma przyznaje, że maleje liczba jej klientów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Coraz więcej przypadków zakażeń koronawirusem w redakcjach. Utrzymywany tryb pracy zdalnej więcej
 
Najgorszy w historii wynik Trójki. "Słuchacze nie akceptują zachodzących w niej zmian" więcej
 
Wicepremier chce, żeby państwowe spółki przejmowały media. "Polityczne polecenie nabycia prasy" więcej
 
Rekordowy debiut giełdowy Allegro, w tej chwili to największa spółka notowana na warszawskim parkiecie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Marketing Specialist Kerris Group
Project manager / PR manager IAA Polska
Dziennikarz Super Express
Operator kamery / Montażysta LAURELLA
Redaktor / Copywriter (Dział Online) Eurozet
Product Manager DOOH Screen Network
Performance Marketing Specialist Cube Group
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Serial ,,Królestwo kobiet" od 18 października w TVN. W produkcji Janda, Gruszka i Artur Żmijewski

Od 18 października TVN emitować będzie nowy serial „Królestwo kobiet”. Występują w nim m.in. Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka, Aleksandra Adamska i Artur Żmijewski. - Zależało nam na pokazaniu kobiet z krwi i kości, z prawdziwymi emocjami, marzeniami, problemami, a także namiętnościami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Blachnicki, producent. więcej

Operator TVP Gdańsk pobity przed domem Ryszarda K.

Operator Telewizji Polskiej w czwartek wieczorem został pobity podczas przygotowywania w Gdyni materiału o Ryszardzie K., zatrzymanym w jednej sprawie razem z Romanem Giertychem. Według TVP sprawcą jest syn K. - Sprzęt nie został zniszczony, kolegę zastąpił inny operator - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl reporterka TVP3 Gdańsk Małgorzata Rakowiec. więcej

Rusza francuska platforma streamingowa Salto

20 października oficjalnie wystartuje Salto - francuska platforma streamingowa tworzona przez lokalnych nadawców - komercyjne TF1, M6 oraz publiczną France TV. więcej

1,18 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 2". Polsat wiceliderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,40 mln zł. więcej

Gala Genesis - nowy format sportów walki w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do Gali Genesis - nowego produkowanego przez federację KSW formatu, w którym zawodnicy będą ze sobą walczyć na gołe pięści. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł. więcej

Wraca serial "Dexter"

Michael C. Hall powróci jako mroczny morderca Dexter Morgan w serialu "Dexter". Stacja Showtime właśnie ogłosiła wznowienie popularnej serii. więcej

Drugi sezon ,,Ultravioletu" w Polsat Seriale, emisja w 4-odcinkowych blokach (wideo)

Telewizja Polsat zakupiła od Sony licencję na pokazywanie drugiego sezonu kryminalnego serialu AXN „Ultraviolet”. Produkcję będzie można oglądać na antenie Polsat Seriale w sobotnie wieczory od 17 października w 4-odcinkowych blokach. więcej

Kanał TV Okazje w UPC Polska

Od czwartku, 15 października w ofercie UPC Polska pojawił się kanał telezakupowy TV Okazje. więcej

PAP i ,,Wiadomości" o niechęci części lekarzy do walki z epidemią, Okręgowe Rady Lekarskie polemizują

W depeszy PAP i materiale „Wiadomości” podano, że regionalne izby lekarskie w odpowiedzi na apel wojewodów skierowały niewielu lekarzy do pracy w związku z epidemią. - W obliczu epidemii, która jeszcze bardziej obnażyła problemy ochrony zdrowia, medycy potrzebują realnego wsparcia, a nie codziennych, nieprawdziwych, obraźliwych informacji na swój temat, rozpowszechnianych przez niektórych polityków i media - skomentowali to prezesi Okręgowych Rad Lekarskich. więcej

,,Saved by the Future" nową produkcją CNN International, prowadzenie Nicki Shields

CNN International rusza z nowym, 3-odcinkowym programem „Saved by the Future”. Poprowadzi go Nicki Shields, która będzie rozmawiać z naukowcami o przełomowych innowacjach, które w najbliższych dekadach mogą zmienić nasze życie. W pierwszym odcinku gośćmi będą Bill Nye, Fabien Cousteau oraz Kathy Sullivan. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zbiórka na Radio 357 zwolniła, możliwe przesunięcie startu stacji. Michniewicz: to maraton, nie sprint

Internetowa zbiórka na Radio 357 po pierwszych, bardzo dobrych dniach - wyhamowała, na razie przekroczyła poziom 230 tys. zł wpłat comiesięcznych. - Dynamika naturalnie się zmniejsza po pierwszej eksplozji, ale idzie nam bardzo dobrze - zapewnia Tomasz Michniewicz. więcej

 
Paweł Kukiz chce więcej polskiej muzyki w radiu. Nadawcy komercyjni: to apel do mediów publicznych

Polityk i muzyk Paweł Kukiz zaapelował do premiera Mateusza Morawieckiego oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, aby w mediach publicznych grano więcej polskiej muzyki. Miałoby to pomóc artystom w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. więcej

 
Rusza Polskie Radio Kierowców. Szefową projektu Edyta Poźniak

W piątek, 16 października ruszy Polskie Radio Kierowców. Ma działać całodobowo, podawać najnowsze informacje drogowe i pogodowe w kilku językach, dzielić się poradami dla kierowców i nadawać wiadomości dla fanów motoryzacji. Będzie można go słuchać w systemie DAB+, przez aplikację i w internecie. Szefową projektu została Edyta Poźniak. więcej

 
Robert Mazurek po nominacji do Nagrody im. A. Woyciechowskiego przypomina, że nie przyjmuje wyróżnień dziennikarskich

Publicysta Robert Mazurek, nominowany do tegorocznej Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego, poinformował, że w razie gdyby wygrał - nie przyjmie jej. - To nic osobistego, po prostu nie przyjmuję dziennikarskich wyróżnień - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz. - Nominacja nie jest jeszcze nagrodą - odpowiada rzeczniczka Eurozetu, Małgorzata Kozieł pytana przez nas, co organizator odpowie na deklarację Mazurka. więcej

 
Nie będzie odwołania prezes Polskiego Radia

Podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych jej członkowie obradowali na temat konieczności powołania nowych składów rad programowych mediów publicznych, których kadencja upływa w przyszłym roku. Juliusz Braun złożył również wniosek o odwołanie prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej, jednak kolejny raz nie spotkał się on z poparciem pozostałych członków. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II i III kwartale, RMF FM wyprzedziło TOK FM

Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim i trzecim kwartale br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę

Grupa marketingowa Ogilvy, obejmująca agencje Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks, w ub.r. osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 23,72 mln zł oraz zysku netto z 1,67 do 1,99 mln zł. W firmie pracowały 52 osoby. więcej

Codemedia z 9,5 mln straty, sąd nie zgodził się na upadłość bez likwidacji majątku

Dom mediowy Codemedia ostatni rok swojej działalności operacyjnej zamknął wpływami sprzedażowymi niższymi rok do roku o 40,4 proc. Zanotowała 9,56 mln zł straty netto. W maju br. Sąd Rejonowy w Warszawie odrzucił wniosek o upadłość spółki bez likwidacji majątku. więcej

Sieć kinowa AMC Theatres może nie przetrwać

Ważą się losy największej sieci kinowej na świecie AMC Theatres. Firma poinformowała, że gotówki na bieżącą działalność może jej starczyć do końca tego roku, góra - do początku 2021 roku. Spółka szuka różnych rozwiązań wyjścia z tej sytuacji. więcej

Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB). więcej

Adrian Zwierzyński, Kamil Kuć, Katarzyna Surma i Martyna Gańko awansowali w 180heartbeats +Jung v Matt

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats +Jung v Matt, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji. więcej

Covid-19 wzmocnił zjawisko patriotyzmu konsumenckiego

Polskość produktu czy marki zachęca do zakupu już co dziewiątego polskiego konsumenta - wynika z badania Open Research. W roku pandemii koronawirusa już 91 proc. Polaków interesuje się pochodzeniem kupowanych produktów i marek. więcej

Danuta Stenka reklamuje szkła Varilux

Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Promuje je aktorka Danuta Stenka - ambasadorka marki. więcej

Nick Emery nie jest już globalnym szefem Mindshare, został odwołany za "obraźliwe zachowanie"

Holding reklamowy WPP poinformował, że Nick Emery, globalny dyrektor generalny Mindshare zostaje usunięty z zajmowanego stanowiska ze skutkiem natychmiastowym. "Nieodpowiednie i obraźliwe zachowanie nie będzie tolerowane" - uzasadnia swoją decyzję WPP. więcej

Rysunki Andrzeja Mleczki na butelkach Żołądkowej de Luxe

Do sklepów trafiła limitowana edycja Żołądkowej de Luxe (Stock Polska). Na butelkach widnieje 5 rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki. więcej

"Codzienny Traning Odporności" w reklamie tranu Möller's Complex

Należąca do Orkla Care marka Möller's wprowadza na rynek nowe kapsułki dla dorosłych z kwasami omega-3, witaminami D i K . Wprowadzenie produktu Möller's Complex wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Communication Unlimited. więcej

Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość ambasadorką kampanii Carex

Marka środków higienicznych Carex wystartowała z nową kampanią digital, promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska - autorka bloga i książki Mam Wątpliwość. więcej

Tomasz Świątek: Iga jest produktem "made in Poland"

Tomasz Świątek liczy, że duży wzrost popularności córki Igi po triumfie w wielkoszlemowym French Open nie przeszkodzi jej w normalnym funkcjonowaniu i nie zmusi do wyjazdu z kraju. "Ona jest takim produktem +made in Poland+" – zaznaczył ojciec tenisistki. więcej

Open Gate odpowiada za launch serii Xiaomi Mi 10T

Agencja Open Gate po wygranym przetargu realizuje launch nowych smartfonów z serii Xiaomi Mi 10T. więcej

Ida Nowakowska, Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Hamkało, Ania Markowska i Barbara Wrońska wspierają walkę z rakiem piersi. Rusza kampania "Dzień na U" Fundacji Rak'n'Roll i Avon

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kolejną edycją kampanii "Dzień na U", która zachęca kobiety do regularnych badań. Akcję wspierają ambasadorki - Ida Nowakowska, Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Hamkało, Ania Markowska i Barbara Wrońska. więcej

Odkurzacz w roli głównej akcji ,,Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux

Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Mirosław Skowron i Przemysław Harczuk odchodzą z ,,Super Expressu". "Wszystko idzie w stronę clickbaitowego dziennikarstwa"

Mirosław Skowron i Przemysław Harczuk odchodzą "Super Expressu".  Obaj pracowali w dziale Opinie, teraz będą prowadzić własne firmy, w których liczą na możliwość realizacji jakościowego dziennikarstwa. - Wszystko idzie w stronę dziennikarstwa newsowego, clickbaitowego - komentuje Przemysław Harczuk w rozmowie z nami. więcej

Wydawnictwo Te-Jot będzie publikować także książki. Szefową działu Beata Majchrowska

Wydawnictwo Te-Jot rozszerzyło działalność - oprócz magazynów kolorowych w portfolio firmy pojawiły się książki. Dyrektor wydawniczą działu została Beata Majchrowska, autorka, historyk sztuki i redaktor. więcej

Pakiety prenumeraty cyfrowej ,,Gazety Wyborczej" w ofercie home.pl

„Gazeta Wyborcza” (Agora) dostawca usług internetowych home.pl rozpoczynają współpracę. Od 15 października w marketplace home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” w wersjach podstawowej i premium zapewniające dostęp do wydań dziennika oraz jego magazynów, m.in. „Duży Format” i „Wysokie Obcasy”. więcej

Zmarł Wojciech Parada, szef działu sportowego ,,Kuriera Szczecińskiego"

W wieku 54 lat zmarł Wojciech Parada, kierownik działu sportowego w „Kurierze Szczecińskim”. Z dziennikiem był związany przez 28 lat. więcej

PAP uruchomił serwis dla dziennikarzy z treściami do darmowego wykorzystywania. Znika CentrumPrasowe.pap.pl

W czwartek, 15 października, wystartował nowy portal Polskiej Agencji Prasowej, skierowany do dziennikarzy i wydawców. Pod adresem Pap-Mediaroom.pl publikowane są materiały, które redakcje mogą wykorzystywać bezpłatnie. Serwis jest następcą portalu CentrumPrasowe.pap.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rusza francuska platforma streamingowa Salto

20 października oficjalnie wystartuje Salto - francuska platforma streamingowa tworzona przez lokalnych nadawców - komercyjne TF1, M6 oraz publiczną France TV. więcej

Spadła odwiedzalność stron sportowych. Na czele WP SportoweFakty, mocno w górę WRC.net.pl (TOP10)

We wrześniu br. 10 czołowych serwisów sportowych miało o 21 proc. odsłon i 18 proc. łącznego zasięgu mniej niż przed rokiem. Zdecydowanym liderem mimo spadku pozostają WP SportoweFakty, mocno zmalała odwiedzalność witryn TVP Sport, „Przeglądu Sportowego” i Polsat Sport, a bardzo duży wzrost osiągnął WRC.net.pl. więcej

Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB). więcej

YouTube walczy z dezinformacją o szczepionce na Covid-19. Filmy z fake newsami będą usuwane

YouTube zapowiedział, że będzie zwalczał treści zawierające dezinformacje na temat szczepionki przeznaczonej do Covid-19. Filmy propagujące fake newsy na temat szczepionki będą usuwane, pozostaną jedynie materiały pochodzące z oficjalnych i sprawdzonych źródeł. więcej

Wirtualna Polska ma 25 lat. ,,Polska to ewenement. Nie znam drugiego takiego kraju"

Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media i Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (notowanej na GPW w Warszawie grupy kapitałowej, do której należy WP) w wywiadzie z okazji 25-lecia WP mówią o kulisach pracy w firmie, wizji mediów oraz trudnych momentach w historii organizacji. więcej

Zoom otrzyma nowe opcje. Pełne szyfrowanie połączeń i zarabianie na wydarzeniach

Przeznaczona do internetowych wideokonferencji platforma Zoom zapowiedziała wprowadzenie nowych funkcji. Najważniejsze nowości to opcja pełnego szyfrowania połączeń w trakcie spotkań online, a także możliwość organizowania płatnych konferencji oraz innych wydarzeń. więcej

Allegro po debiucie giełdowym zmniejszyło zadłużenie kredytowe o 652 mln zł do 5,5 mld zł

W środę Allegro zaciągnęło pozyskane pod koniec września br. 5,5 mld zł kredytu od konsorcjum banków i firm ubezpieczeniowych. Dzięki środkom ze sprzedaży nowych akcji firma zmniejszyła swoje zadłużenie kredytowe o 651,7 mln zł do 5,5 mld zł. więcej

Teatr Powszechny uruchomił platformę VOD

Teatr Powszechny w Warszawie uruchomił własny serwis VOD, przeznaczony do transmisji online spektakli granych na żywo w siedzibie teatru, a także udostępniania nagrań spektakli spoza bieżącego repertuaru i innych form twórczości teatralno-filmowej. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Covid-19 wzmocnił zjawisko patriotyzmu konsumenckiego

Polskość produktu czy marki zachęca do zakupu już co dziewiątego polskiego konsumenta - wynika z badania Open Research. W roku pandemii koronawirusa już 91 proc. Polaków interesuje się pochodzeniem kupowanych produktów i marek. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę

Grupa marketingowa Ogilvy, obejmująca agencje Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks, w ub.r. osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 23,72 mln zł oraz zysku netto z 1,67 do 1,99 mln zł. W firmie pracowały 52 osoby. więcej

Clue PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną SER Group

Clue PR będzie odpowiadać za działania komunikacyjne SER Group, firmy z sektora Enterprise Content Management. więcej

Warszawskie MPO chce zatrudnić agencję PR

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w Warszawie prowadzi przetarg na świadczenie usług w zakresie public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez 6 miesięcy. więcej

Centrum Edukacji Obywatelskiej nowym klientem Propsy PR

Agencja Propsy PR rozpoczęła współpracę z edukacyjną organizacją pozarządową Centrum Edukacji Obywatelskiej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Przychody sieci telekomunikacyjnej dla sympatyków o. Rydzyka zmalały o 10 proc., coraz mniej klientów
Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft, została członkiem zarządu
Usługi telekomunikacyjne droższe. We wrześniu ceny w górę o 6,2 procent
Koronawirusem łatwo się zarazić nawet w rozmowie. Superkomputer pokazuje symulacje
Sony PlayStation 5 - oto interfejs (wideo)
Tesla wprowadzi Model Ys. Będzie 7 miejsc zamiast pięciu
Glovo dostarczy kawy Starbucks do domu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj