Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 19 Października 2020
 
 
 
Wydawnictwo Bauer przy spadku wpływów o 10 proc. zwiększyło zysk
 
W ub.r. przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł. Wiosną wydawca wskutek epidemii zrezygnował z niektórych czasopism i zwolnił kilkadziesiąt pracowników, których w ub.r. miał 550 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Słuchacze Trójki sami próbują ustalić ramówkę. "Zmiany hybrydowe"
 
Kierownictwo Polskiego Radia wprowadza zmiany w ramówce radiowej Trójki. - To hybrydowe zmiany, ujawniane po kawałku - mówi nam anonimowo dziennikarz Trójki. Jesienna ramówka była zapowiadana jako tymczasowa, na razie nie wiadomo kiedy miałby pojawić się docelowy program stacji na najbliższe miesiące. Słuchacze próbują więc sami ustalić, kiedy na antenie mogą usłyszeć swoich ulubionych prowadzących. więcej
 
 
Agencje w czasie nawrotu pandemii przyjmują różne modele pracy
 
Mimo panującej w kraju pandemii Covid-19 i rosnącej liczby nowych zachorowań, nie wszystkie agencje reklamowe i domy mediowe przeszły całkowicie na prace zdalną. Niektóre firmy zaostrzyły reżim sanitarny, są takie, które pracują rotacyjnie. więcej
 
 
Dramatyczny spadek nakładów na reklamę kinową
 
Od początku tego roku do sierpnia najwięksi reklamodawcy wydali w kinach ponad 386,89 mln zł , w porównaniu z 1,04 mld zł w analogicznym okresie 2019 roku - wynika z danych cennikowych Kantar Media, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Oznacza to spadek o ponad 66 proc. więcej
 
 
,,Vogue Polska": wpływy zmalały o 2 proc., a koszty o 5 proc., 4,9 mln zł straty
 
W ub.r. spółka Visteria wydająca polską edycję miesięcznika „Vogue” zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,2 proc. do 19,21 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 5,3 proc. do 23,9 mln zł. Strata netto firmy zmalała z 5,63 do 4,93 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Borys Szyc i Michał Żebrowski reklamują McDonald's. "Smacznie zrobione, marka zyska na znanych twarzach" więcej
 
Robert Mazurek po nominacji do Nagrody im. A. Woyciechowskiego przypomina, że nie przyjmuje wyróżnień dziennikarskich więcej
 
Codemedia z 9,5 mln straty, sąd nie zgodził się na upadłość bez likwidacji majątku więcej
 
Coraz więcej przypadków zakażeń koronawirusem w redakcjach. Utrzymywany tryb pracy zdalnej więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz (WP Kobieta) Wirtualna Polska Media
Performance Media Project Specialist Wirtualna Polska Media
Project manager / PR manager IAA Polska
Dziennikarz Super Express
Operator kamery / Montażysta LAURELLA
Redaktor / Copywriter (Dział Online) Eurozet
Product Manager DOOH Screen Network
Performance Marketing Specialist Cube Group
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP przesuwa emisję ,,The Voice Senior" na styczeń, ,,The Voice Kids" w wiosennej ramówce

Telewizja Polska drugi sezon „The Voice Senior” emitować będzie nie od grudnia 2020 roku, a od stycznia 2021 roku. Talent-show zostanie wydłużony z czterech do sześciu odcinków. Z kolei czwartą edycję „The Voice Kids” będzie można oglądać w wiosennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Konferencja prasowa, ,,Kropka nad i" i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

Największą widownię w tym roku w TVP Info zgromadziła konferencja prasowa. W TVN24 hitem była „Kropka nad i”, a w Polsat News - transmisja mszy świętej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kropka nad i" zyskała 47 tys. widzów. TVN24 wygrywa z konkurencją

Po wakacjach „Kropkę nad i” ogląda średnio 637 tys. widzów, o 47 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,76 mln widzów ,,Barw szczęścia". TVP2 zdecydowanym liderem w 4+

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledzi 1,76 mln osób. Serial daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. więcej

Telewizja Polska musi ujawnić zarobki czołowych dziennikarzy, sąd przyznał rację szefowi Nowoczesnej

Wojewódzki Sąd Administracyjny przychylił się do skargi szefa Nowoczesnej Adama Szłapki na odmowę przekazania przez Telewizję Polską danych m.in. o zarobkach czołowych dziennikarzy programów informacyjnych i publicystycznych oraz kosztach organizacji Sylwestra Marzeń w Zakopanem. Według sądu są to informacje publiczne. więcej

Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1

Sporo ponad 100 tys. zł trzeba zapłacić za spot reklamowy emitowany w listopadzie przy piłkarskich meczach Polaków, serialu "M jak miłość" i prognozie pogody w Telewizji Polskiej. więcej

Disney+ informuje o rasistowskich treściach w ,,Piotrusiu Panie", ,,Dumbo" i ,,Księdze dżungli"

Przed klasykami wyprodukowanymi przez wytwórnię Walta Disneya „Piotruś Pan”, „Aryskotraci” i „Dumbo” w serwisie streamingowym Disney+ zaczęto wyświetlać ostrzeżenie, iż zawierają one rasistowskie treści - poinformowała agencja Reutersa. więcej

Pandemia przyspieszyła spadek w płatnej telewizji, korzysta z niej 1,07 mld klientów

Na skutek kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa, a także coraz większej konkurencji ze strony serwisów streamingowych, coraz więcej osób rezygnuje z usług płatnej telewizji. Dzieje się tak zarówno na rynkach dojrzałych, jak i wschodzących - wynika z raportu firmy badawczej ABI Research. więcej

Nie żyje współtwórca TVP Sport - Ferdynand Sylwester Grzeszczak

W niedzielę zmarł Ferdynand Sylwester Grzeszczak, dziennikarz redakcji sportowych TVP, wieloletni kierownik działu transmisji. Wiadomość podał na Twitterze Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport, zaznaczając, że zmarły był współtwórcą tej anteny. więcej

TVP zamawia najwięcej egzemplarzy "Sieci", "Rzeczpospolitej" i "Do Rzeczy"

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na dostawę prasy polskiej i zagranicznej na okres 24 miesięcy. Z ogłoszenia o zamówieniu wynika, że zgłosiła największe zapotrzebowanie na "Sieci", "Rzeczpospolitą" i "Do Rzeczy". więcej

630 tys. widzów ,,Love Island. Wyspa miłości 2", Polsat wiceliderem w 16-49

Drugi sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 629 tys. widzów, niemal tyle samo ile nadawana rok temu w tym pasmie pierwsza seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 49,91 mln zł. więcej

Grzegorz Braun zdjęty z wizji w ,,Forum" TVP Info za eksponowanie książki ,,Fałszywa pandemia"

Poseł Konfederacji Grzegorz Braun kilkanaście minut po starcie programu „Forum” w TVP Info zakończył w nim udział. Prowadzący Adrian Klarenbach bezskutecznie prosił go, żeby nie eksponował do kamery okładki książki „Fałszywa pandemia”, bo to lokowanie produktu niedozwolone w programie publicystycznym. więcej

Syn Ryszarda K. zatrzymany, usłyszał zarzuty dot. pobicia operatora TVP

W piątek wieczorem policja zatrzymała w Gdyni Aleksandra K., syna znanego biznesmena Ryszarda K., w związku z pobiciem operatora Telewizji Polskiej. Zatrzymanemu prokuratura postawiła w tej sprawie trzy zarzuty. więcej

TVP Info krytykowane za wpis ,,zjadł śniadanie" o stanie zdrowia Romana Giertycha

W piątek przed południem tekst na portalu TVP Info o stanie zdrowia Romana Giertycha, który w czwartek po południu zemdlał, kiedy funkcjonariusze CBA przeszukiwali jego dom, na twitterowym profilu stacji zapowiedziano stwierdzeniem, że adwokat „zjadł śniadanie”. W czwartek Wojciech Biedroń z „Sieci” i Paweł Rybicki sugerowali, że Giertych mógł celowo omdleć. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Słuchacze Trójki sami próbują ustalić ramówkę. "Zmiany hybrydowe"

Kierownictwo Polskiego Radia wprowadza zmiany w ramówce radiowej Trójki. - To hybrydowe zmiany, ujawniane po kawałku - mówi nam anonimowo dziennikarz Trójki. Jesienna ramówka była zapowiadana jako tymczasowa, na razie nie wiadomo kiedy miałby pojawić się docelowy program stacji na najbliższe miesiące. Słuchacze próbują więc sami ustalić, kiedy na antenie mogą usłyszeć swoich ulubionych prowadzących. więcej

 
Rusza akcja ,,Choinki Jedynki 2020". Z powodu pandemii tylko w innym kształcie

Program I Polskiego Radia zaczyna coroczną akcję charytatywną – „Choinki Jedynki”. Pieniądze z niej pochodzące (podobnie jak w latach ubiegłych) przeznaczone zostaną na Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, a także na Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Psychiatrii i Opieki Środowiskowej. Honorowy patronat nad akcją objęła prezydentowa Agata Kornhauser-Duda. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej w II i III kwartale, AntyRadio awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br. więcej

 
We wrześniu politycy PiS przez niemal 28 godzin obecni w Polskim Radiu

We wrześniu na czterech antenach Polskiego Radia: w Jedynce, Dwójce, Trójce i Polskim Radiu 24 politycy PiS byli obecni przez niemal 28 godzin, w porównaniu do kolejnej partii w rankingu - PO, która zajęła nieco ponad 6 godzin czasu antenowego. Natomiast w sumie prezydent i jego kancelaria zajęli we wrześniu ponad 9,5 godziny czasu w publicznej rozgłośni. więcej

 
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Anny będzie nadawać w Kołaczycach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas ostatniego posiedzenia zdecydowała o przyznaniu koncesji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Anny w Kołaczycach. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agencje w czasie nawrotu pandemii przyjmują różne modele pracy

Mimo panującej w kraju pandemii Covid-19 i rosnącej liczby nowych zachorowań, nie wszystkie agencje reklamowe i domy mediowe przeszły całkowicie na prace zdalną. Niektóre firmy zaostrzyły reżim sanitarny, są takie, które pracują rotacyjnie. więcej

Dramatyczny spadek nakładów na reklamę kinową

Od początku tego roku do sierpnia najwięksi reklamodawcy wydali w kinach ponad 386,89 mln zł , w porównaniu z 1,04 mld zł w analogicznym okresie 2019 roku - wynika z danych cennikowych Kantar Media, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Oznacza to spadek o ponad 66 proc. więcej

DDB Warszawa: wpływy 44 proc. w górę, 10,9 mln zł zysku

W ub.r. agencja reklamowa DDB Warszawa po rozpoczęciu obsługi T-Mobile Polska osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 43,6 proc. do 107,85 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 12,76 do 10,9 mln zł. Agencja zatrudniała 81 pracowników etatowych więcej

Borys Szyc i Michał Żebrowski reklamują McDonald's. "Smacznie zrobione, marka zyska na znanych twarzach"

Eksperci zajmujący się kreacjami reklamowymi w większości chwalą nową reklamę McDonald's, w której burgery Maestro promują aktorzy Borys Szyc i Michał Żebrowski. Podkreślają przy tym dowcipny koncept i dobry dobór znanych twarzy, co przełoży się na korzyści wizerunkowe dla marki.  więcej

Tauron wybiera w przetargu agencję od content marketingu

Spółka Tauron Sprzedaż prowadzi przetarg na świadczenie usług polegających na stworzeniu i obsłudze platformy contentowej oraz prowadzeniu działań content marketingowych. Na ten cel chce przeznaczyć 450 tys. zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1

Sporo ponad 100 tys. zł trzeba zapłacić za spot reklamowy emitowany w listopadzie przy piłkarskich meczach Polaków, serialu "M jak miłość" i prognozie pogody w Telewizji Polskiej. więcej

Cezary Pazura rozmawia z bohaterami seriali i wciela się w nich w reklamach Vectry

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Vectry z udziałem aktora Cezarego Pazury. więcej

Agencja 2012 przygotowała urodzinową kampanię reklamową RTV Euro AGD

Ruszyła kampania reklamowa sieci elektromarketów RTV Euro AGD (Euro-net), za której przygotowanie odpowiada wyłoniona w przetargu Agencja 2012. więcej

W dół przychody Publicis Groupe. Gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami

Holding reklamowy Publicis Groupe (należą do niego m.in.agencje Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Zenith) miał w III kwartale br. przychody organiczne niższe o 5,6 proc. od tych uzyskanych w analogicznym okresie 2019 roku. Mimo spadku firma jest zadowolona, bo przychody zmalały mniej niż prognozowane, a ich spadek wyhamował względem II kwartału br. więcej

Anna Elwart szefową El Passion

Z początkiem listopada Anna Elwart obejmie stanowisko CEO agencji EL Passion (należy do grupy Daftcode). Zastąpi Natalie Pilling. więcej

Berlin pokazuje środkowy palec tym, którzy nie noszą masek

Władze Berlina zachęcają do noszenia maseczek plakatem, na którym starsza pani wyciąga palec w obraźliwym geście do wszystkich, którzy nie chcą stosować się do zasad bezpieczeństwa sanitarnego. więcej

Kucharz Tomasz Jakubiak twarzą marki Tarczyński Naturalnie

Szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube. więcej

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną ,,Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi"

Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. więcej

Lewis Hamilton ambasadorem LG Signature

Sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton został ambasadorem marki LG Signature. więcej

Bioderma uczula na problemy skórne w kampanii ,,Ty czujesz, my dbamy"

Pod hasłem „Ty czujesz, my dbamy" marka farmaceutyczna Bioderma razem z portalem Znany Lekarz oraz z merytorycznym wsparciem Opieka.Farm uruchamia kampanię, w ramach której udostępni pacjentom około 700 bezpłatnych konsultacji dermatologicznych online. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Bauer przy spadku wpływów o 10 proc. zwiększyło zysk

W ub.r. przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł. Wiosną wydawca wskutek epidemii zrezygnował z niektórych czasopism i zwolnił kilkadziesiąt pracowników, których w ub.r. miał 550 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Vogue Polska": wpływy zmalały o 2 proc., a koszty o 5 proc., 4,9 mln zł straty

W ub.r. spółka Visteria wydająca polską edycję miesięcznika „Vogue” zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,2 proc. do 19,21 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 5,3 proc. do 23,9 mln zł. Strata netto firmy zmalała z 5,63 do 4,93 mln zł. więcej

"Super Express" wraca do pracy w systemie rotacyjnym i hybrydowym

Większość dziennikarzy redakcji "Super Expressu: (Grupa ZPR Media) w piątek rozpoczęła ponownie pracę zdalną. Wrócili do tej formy wykonywania obowiązków po tym, jak pogorszyła się sytuacja pandemiczna w kraju. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie: PiS przejmuje prasę regionalną, to ,,orbanizacja mediów"

- Nie możemy mówić o niczym innym niż o zamachu na wolność słowa w naszym kraju. Za ten zamach, w dodatku, zapłacą podatnicy, czyli my wszyscy. Publiczna spółka za publiczne, nasze, pieniądze zniszczy prasę regionalną. A wszystko odbędzie się pod hasłem „repolonizacji”. Należałoby mówić raczej o „orbanizacji” mediów - stwierdza Towarzystwo Dziennikarskie w nadesłanym nam oświadczeniu. więcej

Były minister rolnictwa zarzuca portalowi Niezależna.pl manipulowanie wypowiedzią. "Burza w szklance wody"

Jan Krzysztof Ardanowski, były minister rolnictwa miał udzielić portalowi Niezależna.pl wywiadu na temat m.in. przyszłości politycznej posłów i senatorów PiS, którzy głosowali przeciwko ustawie tzw. piątce dla zwierząt. Były szef resortu rolnictwa ocenia, że jego wypowiedź „została zmanipulowana”. Redaktor naczelny serwisu Grzegorz Wierzchołowski ocenia, że to "burza w szklance wody" i "nie mają sobie nic do zarzucenia". więcej

Agnieszka Mazuś i Paweł Buczkowski wicenaczelnymi ,,Dziennika Wschodniego"

Wydawany przez Corner Media „Dziennik Wschodni” zmienił jednego zastępcę redaktora naczelnego na dwóch: Jerzego Szubielę zastąpili Agnieszka Mazuś i Paweł Buczkowski, oboje dotychczas związani z działem internetowym. - Będziemy jeszcze mocniej stawiali na internetową wersję - zapowiada Krzysztof Wiejak, redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa Empik: 23 proc. więcej z e-commerce, przez epidemię spadek wpływów i wzrost zadłużenia

W ub.r. grupa kapitałowa Empik zanotowała wzrost przychodów o 8,4 proc. do 1,94 mld zł i spadek zysku netto z 58,66 do 37,96 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 23 proc., a z działalności hurtowej i wydawniczej zmalały o 5,3 proc. Wiosną br. firma pozyskała nowe limity kredytowe i pożyczkę od swojego właściciela, prognozuje, że w związku z epidemią zanotuje spadek przychodów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Google pomoże w odnalezieniu muzyki. Wystarczy zanucić utwór

Google wprowadził w swojej mobilnej wyszukiwarce nową funkcję pozwalającą na łatwiejsze wyszukiwanie utworów muzycznych w sieci. Wystarczy, że użytkownik zanuci lub zagwiżdże fragment konkretnej piosenki, aby została ona odnaleziona w internecie w dostępnych aplikacjach oraz serwisach. więcej

Money rusza z nową odsłoną serwisu praca

Money.pl w trudnych czasach na rynku rekrutacyjnym, stawia na serwis rekrutacyjny, w którym znajdziemy nie tylko oferty pracy, ale także poradniki, najnowsze wiadomości z rynku pracy, raporty, kalkulatory czy wzory popularnych dokumentów.  Serwis praca.money.pl to także przestrzeń do budowy wizerunku pracodawców w serwisie biznesowym, który przyciąga setki tysięcy specjalistów. więcej

Airbnb: lokalne podróże zdominują rynek turystyczny w 2021 roku

Z najnowszych badań portalu najmu krótkoterminowego Airbnb wynika, że 62 proc. jego użytkowników interesuje się obecnie wakacjami "w zasięgu ręki". Aż 83 proc. chętnie przeprowadziłoby się gdzieś indziej na okres pracy zdanej. więcej

Zalando przejmuje firmę Fision. Ułatwi dopasowanie ubrań do sylwetki użytkownika

Platforma Zalando przejęła za nieznaną kwotę szwajcarską firmę Fision, która opracowała aplikację do mobilnego skanowania ciała użytkownika. Dzięki temu klientom Zalando będzie łatwiej dopasować oferowane w serwisie ubrania do ich własnej sylwetki. więcej

Allegro dominuje na rynku platform ecommerce, Empik.com przed AliExpress

Aż 92 proc. polskich konsumentów przynajmniej raz dokonało zakupów na platformie Allegro. Serwis wyprzedza OLX, Zalando czy przymierzającego się do startu w Polsce Amazona - wynika z raportu agencji badawczej Inquiry. więcej

Serwisy informacyjno-publicystyczne: Onet wyprzedził WP, Fakt.pl przed Radiozet.pl (TOP10)

Wśród stron z informacjami i publicystyką ogólną na pozycję lidera awansował Onet, wyprzedzając WP.pl. o2.pl ma więcej użytkowników niż TVN24.pl, a Fakt.pl niż Radiozet.pl. Mocno wzrosła odwiedzalność Polsatnews.pl i Wyborcza.pl. więcej

Jerzy Zięba domaga się od Allegro przywrócenia sprzedaży jego książek, zarzuca cenzurę

Promotor niekonwencjonalnych metod leczenia Jerzy Zięba domaga się od Allegro przywrócenia sprzedaży wszystkich książek jego autorstwa, zablokowanej w marcu br. Powrotu publikacji na domaga się także firma, dystrybuująca książki tego autora. Allegro odmawia komentarza. więcej

Peacock najszybciej zyskuje subskrybentów, Hulue przed Disney+ i Netflixem

W III kwartale 2020 r. wśród największych serwisów streamingowych największą część nowych subskrybentów zdobyła należąca do koncernu NBCUniversal usługa Peacock - wynika z danych firmy Kantar. więcej

"Wall Street Journal" zarzuca Twitterowi cenzurę

Konserwatywny dziennik "Wall Street Journal" zarzucił w piątek Twitterowi w komentarzu redakcyjnym cenzurę. Portal ten zawieszał ostatnio tymczasowo m.in. konto kampanii wyborczej prezydenta Donalda Trumpa oraz rzeczniczki Białego Domu. więcej

Facebook i Twitter ukryły linki do tekstu ,,New York Post" z zarzutami wobec syna Joe Bidena

Platformy Facebook i Twitter mocno ograniczyły widoczność linków do artykułu „New York Post” opisującego poważne zastrzeżenia wobec interesów, które syn kandydującego na prezydenta USA Joe Bidena robił w Chinach. Uzasadniają, że wiadomości te nie zostały zweryfikowane. - To dla nich (Joe Bidena i jego syna - przyp.) dopiero początek. Nie ma nic gorszego niż skorumpowany polityk - skomentował Donald Trump. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Allegro dominuje na rynku platform ecommerce, Empik.com przed AliExpress

Aż 92 proc. polskich konsumentów przynajmniej raz dokonało zakupów na platformie Allegro. Serwis wyprzedza OLX, Zalando czy przymierzającego się do startu w Polsce Amazona - wynika z raportu agencji badawczej Inquiry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna

Agencja Partner of Promotion miała na koniec 2019 roku 44,7 mln zł przychodów, które wzrosły w porównaniu z 2018 rokiem o 5,5 proc. Zarząd agencji twierdzi, że spółka w początkowym okresie kryzysu spowodowanego pandemią COVID-19 nie odnotowała znaczących strat i nie przewiduje pogorszenia sytuacji ekonomicznej w najbliższym czasie. więcej

Iga Świątek ambasadorką Polski na świecie. ,,Nie ma w kraju instytucji, która mogłaby to dobrze wykorzystać"

Iga Świątek po sobotnim zwycięstwie finału wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa we Francji jest w ostatnich dniach jedyną Polką, o której mówią wszystkie światowe media. Jej triumf na paryskich kortach rozsławił Polskę na arenie międzynarodowej. Czy można byłoby wykorzystać ją w budowaniu wizerunku Polski poza naszymi granicami? - Oczywiście, ale znowu nasz system i instytucje do tego powołane są odwrotnie produktywne, więcej schrzanią niż zrobią dobrego. Doświadczenie pokazuje, że próby wykorzystania wybitnych talentów do promocji kończą się na skutek bezmyślności i nieporadności, a czasem niepotrzebnie w to wkręcanej polityki, bardzo kosztownymi katastrofami - uważa Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polska spółka Ubera: wpływy 76 proc. w górę, 1,1 mln zł zysku
Orange namawia do recyklingu telefonów. 15 milionów urządzeń w 10 lat
Global Compute Infrastructure LP przejmuje ATM SA
iPhone 12 gorszy w testach od iPada Air 4
Glovo rusza z platformą wpierającą organizacje pozarządowe
Huawei pozostaje na rynku 5G w Hiszpanii. Jest wsparcie rządu
Rząd uruchamia Wirtualny Instytut Badawczy
Xiaomi: smartfony Mi 10T, Mi 10T Pro i Mi 10T Lite w Polsce
Orange z Oppo
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj