Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 4 Listopada 2020
 
 
 
Wartość oferty publicznej Canal+ Polska może wynieść 1,3 mld zł. Na giełdzie przyciągnie inwestorów dywidendowych
 
Po debiucie giełdowym w drugiej połowie listopada Canal+ Polska nie planuje nowych emisji akcji. Obszarem firmy najmocniej odczuwającym skutki epidemii jest przejęte przed rokiem Kino Świat. - Wierzymy, że kino odbuduje się po covidzie - mówi prezes Canal+ Polska Edyta Sadowska. Canal+ Polska jest spółką dywidendową, działa w sektorze rosnącym stabilnie, a przy tym narażonym na coraz większą konkurencję platform VoD - komentują dla Wirtualnemedia.pl analitycy giełdowi. więcej
 
 
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Teleexpress" z największym wzrostem
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Prawo i Sprawiedliwości w tym roku na antenach TVP przez 577 godzin. "Telewizja propartyjna"
 
Od stycznia do września br. politycy PiS byli obecni na antenach Telewizji Polskiej przez ok. 577 godzin. Dla porównania przedstawiciele PO zajęli 133 godziny. - Telewizja propartyjna - podsumowuje prof. Wiesław Godzic w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W TVP kilkanaście osób z koronawirusem. Część zespołu TAI wysłana na miesiąc do domów
 
Ponad 10 osób z Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, pionu informacyjno-publicystycznego Telewizji Polskiej, zachorowało na koronawirusa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szefostwo TAI utworzyło kilkunastoosobowy zespół rezerwowy, który ma być oddelegowany do domów. - To nasze „ubezpieczenie”, gdyby transmisja została zagrożona - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor TAI. więcej
 
 
Ponad 100 tysięcy artykułów o Strajku Kobiet w mediach
 
W ostatnich dniach Strajk Kobiet zdominował przekazy medialne. Na ten temat przez dziewięć dni ukazało się ponad 100 tysięcy materiałów w mediach tradycyjnych i internecie - wynika z danych, które na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl przygotował Press-Service Monitoring Mediów. Sześć na dziesięć publikacji miało pozytywny wydźwięk. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 poprawiła wyniki w październiku. Duże wzrosty TVN24 i Polsat News. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami więcej
 
Nierealistyczne postulaty Strajku Kobiet krytykowane przez ekspertów. "Sam krzyk to za mało" więcej
 
ATM Rozrywka straci miejsce na MUX-1. KRRiT: Sprawa została uznana za zamkniętą więcej
 
Fala protestów osłabi pozycję Kościoła. "Poza kobietami traci także pokolenie Z" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
TECHNIK / INŻYNIER Telewizja Polsat
OPERATOR SYSTEMY GRAFICZNEGO / GRAFIK Telewizja Polsat
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
DYŻURNY PLANU / POMOC NA PLANIE Telewizja Polsat
REALIZATOR WIZJI Telewizja Polsat
Senior Social Media / PR Manager United PR
Redaktor ds. reportażu Wydawnictwo Bauer
Account Manager Mediafarm
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wartość oferty publicznej Canal+ Polska może wynieść 1,3 mld zł. Na giełdzie przyciągnie inwestorów dywidendowych

Po debiucie giełdowym w drugiej połowie listopada Canal+ Polska nie planuje nowych emisji akcji. Obszarem firmy najmocniej odczuwającym skutki epidemii jest przejęte przed rokiem Kino Świat. - Wierzymy, że kino odbuduje się po covidzie - mówi prezes Canal+ Polska Edyta Sadowska. Canal+ Polska jest spółką dywidendową, działa w sektorze rosnącym stabilnie, a przy tym narażonym na coraz większą konkurencję platform VoD - komentują dla Wirtualnemedia.pl analitycy giełdowi. więcej

,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Teleexpress" z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Prawo i Sprawiedliwości w tym roku na antenach TVP przez 577 godzin. "Telewizja propartyjna"

Od stycznia do września br. politycy PiS byli obecni na antenach Telewizji Polskiej przez ok. 577 godzin. Dla porównania przedstawiciele PO zajęli 133 godziny. - Telewizja propartyjna - podsumowuje prof. Wiesław Godzic w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

W TVP kilkanaście osób z koronawirusem. Część zespołu TAI wysłana na miesiąc do domów

Ponad 10 osób z Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, pionu informacyjno-publicystycznego Telewizji Polskiej, zachorowało na koronawirusa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szefostwo TAI utworzyło kilkunastoosobowy zespół rezerwowy, który ma być oddelegowany do domów. - To nasze „ubezpieczenie”, gdyby transmisja została zagrożona - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor TAI. więcej

TVP chce za ponad 100 mln zł zbudować halę zdjęciową przy swojej głównej siedzibie

Telewizja Polska kolejny raz ogłosiła postępowanie publiczne dotyczące budowy hali zdjęciowej w pobliżu siedziby głównej firmy w Warszawie. W styczniu br. nadawca unieważnił postępowanie, bo potencjalni wykonawcy zaproponowali koszty prawie dwa razy wyższe od zakładanego budżetu. więcej

12,26 mln zł chce Nielsen od TVP za dostawę danych telemetrycznych

Nielsen Audience Measurement jako jedyna firma złożył ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na dostarczanie danych telemetrycznych. Wycenił ją na 12,26 mln zł. więcej

Jarosław Kuś przeszedł z TVP do ,,Wydarzeń" Polsatu

Reporter „Panoramy” Jarosław Kuś odszedł z TVP i dołączył do zespołu „Wydarzeń” Polsatu. W telewizji publicznej pracował od 2002 roku. więcej

Henryk Sobierajski znów zrezygnował z zarządzania firmą energetyczną Zygmunta Solorza

Henryk Sobierajski drugi raz w br. zrezygnował z funkcji prezesa Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz. Po dymisji na początku maja Sobierajski na stanowisko prezesa firmy wrócił w drugiej połowie czerwca. więcej

Fox Inc. uratował przychody w pandemii. Wpływy reklamowe w dół o 7 procent

Należący do rodziny Murdochów koncern medialny Fox Inc. w pierwszym kwartale nowego roku fiskalnego zwiększył przychody o 2 proc. Kwartalny zysk netto spółki zamknął się kwotą ponad 1,1 mld dolarów. W dobie pandemii koronawirusa przychody reklamowe zmniejszyły się o 7 procent, głównie z powodu odwołania większości wydarzeń sportowych. więcej

Liga Mistrzów FIBA w nSport+

Canal+ Polska nabył prawa do transmisji koszykarskiej Ligi Mistrzów FIBA, będzie je nadawać do końca sezonu 2021-22 w kanale nSport+. więcej

Amerykańska kablówka Astound Broadband sprzedana za ponad 8 mld dolarów

Astound Broadband, szósty największy w USA operator telewizji kablowej i szerokopasmowego internetu, zmienia właściciela. W wartej 8,1 mld dolarów transakcji udział wzięły dwie firmy private equity. więcej

Gala KSW 56 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 56. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł. więcej

,,Kochamy polską muzykę" nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka

Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię wizerunkową. Nowe hasło stacji brzmi „Kochamy polską muzykę”. więcej

Canal+ Polska wyceniony na maksymalnie 2,65 mld zł, TVN i Liberty Global sprzedają wszystkie akcje

TVN Media i Liberty Global Ventures Holding w ramach debiutu giełdowego Canal+ Polska chcą sprzedać 49 proc. akcji firmy. Maksymalną cenę waloru wyznaczono na 60 zł, co przekłada się na kapitalizację w wysokości 2,65 mld zł. więcej

Menadżerka odpowiedzialna za treści dziecięce w BBC rezygnuje

Cheryl Taylor, head of content BBC Children, w przyszłym roku zakończy pracę u nadawcy po 15 latach. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Paweł Sołtys w Radiu 357. "Muzykę Ciszy" Marka Niedźwieckiego słuchało 40 tys. osób

Audycję Marka Niedźwieckiego "Muzyka Ciszy" w dniu premiery 1 listopada słuchało 40 tys. osób. W ciągu dwóch dni nadawania Radio 357 "Przedpremierowo" zgromadziło 100 tys. słuchaczy. Do stacji we wtorek wieczorem oficjalnie dołączył Paweł Sołtys. więcej

 
Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym

Szefową zespołu Doradztwa Mediowego (Grupa Radiowa Agory), dbającego o rozwój oferty reklamowej w sieci, została Joanna Garbaczewska. To nowo utworzone stanowisko. Dotychczas Garbaczewska odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów spółki. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie w II i III kwartale, Radio ZET i Eska uzupełniają podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w drugim i trzecim kwartale 2020 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rynek reklamy zewnętrznej w trzecim kwatale zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku

Szacunkowa wartość sprzedaży reklam zewnętrznych w Polsce (OOH, DOOH i tranzyt) w trzecim kwartale br. wyniosła 102 mln zł, po spadku o 26,7 proc. rok do roku - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej  i domu mediowego Starcom (Publicis Media). Branża liczy na odbicie w drugim kwartale 2021 roku. więcej

Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski będą zarządzać kreacją w Feeders Agency. Na czele działu client service Daria Polarczyk

Zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego - poszczególni managerowie będą zarządzali działami agencji. Na czele client service stanęła Daria Polarczyk, kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym działem strategii zajmie się Joanna Sagan, a new business - Agata Piotrowska. więcej

Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected

Jakub Zieliński - przez ostatnie 4 lata jako strategy & business intelligence director w Mullenlowe MediaHub - dołączył do zarządu spółki technologicznej z obszaru martech/data The Dots Connected. więcej

Burger King zachęca do zamawiania jedzenia w McDonald's

Sieć fastfoodów Burger King wprost zachęca do kupowania w konkurencyjnych lokalach - w tym w McDonald's. więcej

MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pokonał w nim 8 innych agencji, w tym m.in. PHD Media Direction, Media Group, MSL, Komunikację Plus. więcej

Bank w łapce i apce reklamuje Alior Bank (wideo)

Nowa kampania Alior Banku podkreśla, że z jego usług można korzystać zarówno w aplikacji mobilnej, jak i oddziałach. Akcja reklamuje Konto Jakże Osobiste. więcej

Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca świąteczną ofertę Plusa. więcej

Polacy wydali w tym roku na kawę ponad 1,5 mld złotych

W pierwszym półroczu br. wydatki gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1 proc. większe niż przed rokiem - wynika z analizy GfK Polonia. więcej

Agencja albo albo pomoże w promocji aplikacji żappka

Agencja albo albo zajmie się wsparciem komunikacji w social mediach aplikacji żappka, należącej do Żabka Polska. więcej

Program ,,Gotuj się na zmiany" Winiary po raz dziesiąty

Rusza 10. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany", skierowanego do dzieci i młodzieży. Za jego organizację i promocję odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR. więcej

Maskotki Angry Birds do zdobycia w akcji Intermarché

„Odlotowa drużyna" z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki. więcej

Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży

Marka kosmetyczna Miraculum rozszerza współpracę z influencerką i piosenkarką Mają Hyży, która będzie ambasadorką całego brandu. więcej

,,Kochamy polską muzykę" nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka

Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię wizerunkową. Nowe hasło stacji brzmi „Kochamy polską muzykę”. więcej

HiBrands autorem nowych opakowań Inki

Agencja HiBrands przygotowała projekt nowych opakowań marki kaw zbożowych Inka. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ponad 100 tysięcy artykułów o Strajku Kobiet w mediach

W ostatnich dniach Strajk Kobiet zdominował przekazy medialne. Na ten temat przez dziewięć dni ukazało się ponad 100 tysięcy materiałów w mediach tradycyjnych i internecie - wynika z danych, które na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl przygotował Press-Service Monitoring Mediów. Sześć na dziesięć publikacji miało pozytywny wydźwięk. więcej

Orlen do końca roku przejmie Ruch, sąd zatwierdził postępowania układowe

Sąd zamknął postępowania układowe Ruchu z wierzycielami, a 65 proc. udziałów spółki do końca br. zamierza przejąć PKN Orlen. - Mamy konkretny plan rozwoju spółki Ruch, który wzmocni segment detaliczny Grupy Orlen i umożliwi wdrożenie nowych rozwiązań - zapewnia prezes Orlenu Daniel Obajtek. więcej

,,Newsweek" zachęcał do eksponowania jego okładki z Kaczyńskim na protestach, wpis szybko usunięto

Na twitterowym profilu „Newsweek Polska” zachęcono do kupna nowego numeru, załączając instrukcję wykorzystania okładki jako transparentu podczas protestu ws. przepisów o aborcji. Po krytyce w mediach społecznościowych wpis szybko zniknął. Ringier Axel Springer Polska nie komentuje sprawy. więcej

Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne ,,Gaming" o grze ,,Among Us"

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada. więcej

Bronisław Wildstein w "Sieci": Istnienie Marty Lempart najpoważniejszym argumentem na rzecz aborcji

"Wprawdzie obserwacja wspomnianego motłochu każe zastanowić się nad sensownością aborcji, a istnienie Marty Lempart jest najpoważniejszym argumentem na jej rzecz, ale funkcjonowanie osób, które stanowią antypody ludzkiej godności, nie powinno prowadzić do jej odrzucenia" – ocenił Bronisław Wildstein w najnowszym wydaniu „Sieci”. Te słowa skrytykowało wielu dziennikarzy. więcej

Nie żyje Andrzej Bułat, były szef ,,Gazety Wrocławskiej"

W wieku 72 lat zmarł Andrzej Bułat, przez wiele lat dziennikarz i były redaktor naczelny „Gazety Wrocławskiej” . Z dziennikiem był związany przez 36 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ruch w serwisach e-commerce wzrósł o jedną piątą. Dominuje Allegro, najmocniej w górę Euro.com.pl i eObuwie

Czołowe witryny e-commerce we wrześniu br. miały 19 proc. użytkowników i 23 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem jest niezmiennie Allegro, do czołówki awansowało Allegrolokalnie.pl, a procentowo najwięcej zyskały Euro.com.pl i eObuwie.com.pl. więcej

Jarosław Kuźniar w radzie nadzorczej Winnicy Zbrodzice. Chce rozwijać enoturystykę

Dziennikarz i biznesmen Jarosław Kuźniar, właściciel biura podróży goforworld.com oraz Voice House zdecydował się zainwestować w Winnicę Zbrodzice - jedną z najstarszych polskich winnic. Celem współpracy ma być rozwój i promocja enoturystyki. więcej

Przemysław Żbikowski prezesem Merlin Group

Rada nadzorcza Merlin Group na stanowisko prezesa powołała Przemysława Żbikowskiego. Pod koniec zeszłego tygodnia z tej funkcji zrezygnowała Anna Prymakowska. więcej

Allegro uruchomi nową siedzibę w Krakowie. Zatrudni 140 dodatkowych inżynierów

Allegro zapowiedziało, że na początku 2021 roku przeniesie swoje krakowskie biuro do nowej lokalizacji o powierzchni 2100 mkw. W ciągu najbliższych trzech lat firma zamierza zatrudnić w Krakowie 140 dodatkowych inżynierów i specjalistów. więcej

Od środy e-wizyty dostępne we wszystkich oddziałach ZUS

Od środy e-wizyty, dzięki którym klienci mogą umówić się z ekspertem ZUS na zdalną konsultację, będą dostępne we wszystkich naszych oddziałach - poinformowała we wtorek prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych prof. Gertruda Uścińska. więcej

Poczta Polska: ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail o błędnie zaadresowanej przesyłce

Cyberprzestępcy podszywający się pod Pocztę Polską wysyłają fałszywe wiadomości e-mail wykorzystując jej logo i nazwę - ostrzega spółka. Fałszywe wiadomości e-mail informują o błędnie zaadresowanej przesyłce. więcej

Tomasz Chabior i Wojciech Próchnicki w zespole Autenti

Od listopada do zespołu firmy technologicznej Autenti dołączają Tomasz Chabior, chief financial officer oraz Wojciech Próchnicki jako business performance officer. Będą odpowiadali za finanse oraz procesy biznesowe firmy. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
12,26 mln zł chce Nielsen od TVP za dostawę danych telemetrycznych

Nielsen Audience Measurement jako jedyna firma złożył ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na dostarczanie danych telemetrycznych. Wycenił ją na 12,26 mln zł. więcej

Polacy wydali w tym roku na kawę ponad 1,5 mld złotych

W pierwszym półroczu br. wydatki gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1 proc. większe niż przed rokiem - wynika z analizy GfK Polonia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jerzy Daniłko: z Eurogamera do Mindpspot Communication & Media

Do zespołu agencji Mindpspot Communication & Media dołączył Jerzy Daniłko, objął stanowisko digital media executive. więcej

Michał Kobosko: złożyliśmy wniosek o rejestrację partii Polska 2050 Szymona Hołowni

Złożyliśmy wniosek w Sądzie Okręgowym w Warszawie o rejestrację partii Polska 2050 Szymona Hołowni - poinformował we wtorek wiceprezes ruchu Polska 2050 Michał Kobosko. Jak dodał, wspólnie zdecydowano, że nazwisko Szymona Hołowni zostanie zawarte w nazwie partii. więcej

PR Lovin' dla kliniki Infemini

W listopadzie br. agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z Infemini Media Home. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Satelitarny internet Elona Muska szybszy od konkurencji
TikTok przedłuża umowę z Sony Music. Zapłaci więcej pieniędzy
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj