Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 11 Lutego 2021
 
 
 
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych
 
Prywatni nadawcy telewizyjni, radiowi i wydawcy internetowi na dobę wstrzymali działanie, protestując przeciw podatkowi od reklam. Mogło ich to kosztować ponad 5 mln zł utraconych wpływów reklamowych. Uczestnicy akcji zapewniają, że reklamodawcy i odbiorcy podeszli do sytuacji ze zrozumieniem, najbardziej narzekali kibice sportowi. Pierwszy raz w historii nie wyemitowano "Faktów" TVN i "Wydarzeń" Polsatu. więcej
 
 
Szefowie gazet o proteście przeciw podatkowi od reklam: wspólne działanie przyniesie efekt
 
Większość prywatnych tytułów prasowych, stacji radiowych, telewizji i portali internetowych w Polsce przyłączyło się w środę do protestu pod hasłem „Media bez wyboru”. - Skala tej akcji powinna się dać do myślenia zarówno konsumentom mediów jak i rządzącym - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Wspólnie możemy wiele zmienić - dodaje Krzysztof Jedlak, szef „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej
 
 
Media nie uprzedziły reklamodawców o blackoucie. Firmy nie chcą odszkodowań, negocjują przesunięcie kampanii
 
Środowa akcja „Media bez wyboru”, w ramach której większość prywatnych mediów na dobre zawiesiła emisję programów i publikowanie treści, to także niezrealizowane kampanie reklamowe.  Eksperci z agencji mediowych szacują, że to może przynieść mediom straty od kilkuset tys. do kilku mln zł, a najbardziej ucierpią te najmniejsze. Reklamodawcy podeszli do akcji ze zrozumieniem i nie planują dochodzenia z tego tytułu odszkodowań ani rekompensat. więcej
 
 
"Sieci", "Gazeta Polska" i "Do Rzeczy" przeciw "Mediom bez wyboru". Sakiewicz: od dziś popieram dwa razy większy podatek
 
- Nie uważam, żeby wspólne działania mediów w taki sposób były rzeczą właściwą: przypomina to aktywność taksówkarzy blokujących miasto - mówi o proteście „Media bez wyboru” redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki. Protest krytykują także Tomasz Sakiewicz z „Gazety Polskiej” i Michał Karnowski z wPolityce.pl i "Sieci". więcej
 
 
Krzysztof Czabański chce skrócić czas na zwołanie posiedzeń i glosowanie Rady Mediów Narodowych
 
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański proponuje, aby zmienić regulamin działania Rady, by mógł zwoływać posiedzenia online na co najmniej 24 godziny przed jego terminem, a na oddanie głosu mieli jeden dzień. Do tej pory członkowie musieli być informowani o posiedzeniu na 7 dni przed jego terminem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Najgorszy w historii wynik Trójki. ,,Radio o niczym i dla nikogo, stracono kolejne szanse" więcej
 
9 mln zł z podatku od dostawców VoD w 2020 roku. Wśród płatników Amazon, Netflix, Google i Fratria więcej
 
Kabaret po pięciu latach wraca do TVP2 więcej
 
Netflix już z 7 mln polskich użytkowników, Prime Video z 1,1 mln. W górę także Player i HBO GO więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisów Internetowych i Social Mediów TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Publisher Manager Multi Channel Network
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN GRUPA DISCOVERY
Sekretarz redakcji Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor TVP
Senior Digital Planner SIGMA BIS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 800 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 53 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych

Prywatni nadawcy telewizyjni, radiowi i wydawcy internetowi na dobę wstrzymali działanie, protestując przeciw podatkowi od reklam. Mogło ich to kosztować ponad 5 mln zł utraconych wpływów reklamowych. Uczestnicy akcji zapewniają, że reklamodawcy i odbiorcy podeszli do sytuacji ze zrozumieniem, najbardziej narzekali kibice sportowi. Pierwszy raz w historii nie wyemitowano "Faktów" TVN i "Wydarzeń" Polsatu. więcej

,,Tajemnica zawodowa" nowym serialem TVN (wideo)

W środę, 17 lutego TVN rozpocznie emisję nowego serialu „Tajemnica zawodowa”, który również będzie dostępny w serwisie Player.pl. W głównych rolach występują Magdalena Różczka i Cezary Pazura. więcej

Jakub Szczęsny i Anna Cybulska jurorami programu ,,Design Dream. Pojedynek na wnętrza" w Polsacie

Na początku marca Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Jurorami w produkcji będą architekci wnętrz Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. więcej

Aleksandra Skwarek szefową PR-u w Constantin Entertainment Polska

Do Constantin Entertainment Polska dołączyła Aleksandra Skwarek, która objęła stanowisko szefowej PR-u. Przez ostatnie 4 lata prowadziła dział PR w Endemol Shine Polska, a wcześniej związana była m.in. z TVN. więcej

,,Przyjaciółki 17" od marca w Polsacie (wideo)

Telewizja Polsat na początku marca rozpocznie emisję siedemnastej serii „Przyjaciółek”. Do obsady produkcji dołączył m.in. Jakub Sasak. więcej

Constantin Entertainment Polska wzmacnia dział scripted. Awanse Magdaleny Kuźnik-Czwojda i Anety Kot

Magdalena Kuźnik-Czwojda oraz Aneta Kot awansowały w strukturach firmy Constantin Entertainment Polska. Nowe stanowiska zostały utworzone w ramach wzmocnienia działu scripted, rozpoczynając pierwszy etap rozbudowy tego departamentu - wynika z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanały Michała Winnickiego nadawały mimo akcji "Media bez wyboru". "To dla nas ogromna szansa"

W środę media lokalne i ogólnopolskie dołączyły do akcji „Media bez wyboru” i w większości zrezygnowały z emitowania programów. W ten dzień nadawały jednak kanały z Grupy MWE. - Właściciele tych grup nie płacą w Polsce podatków, przez co nie są równą konkurencją dla prawdziwie polskich przedsiębiorców, płacących wszystkie podatki w Polsce - argumentuje Michał Winnicki, właściciel kanałów telewizyjnych Grupy MWE. więcej

Prezydent o proteście przeciw podatkowi reklamowemu: chodzi nie o wolność słowa, tylko o pieniądze

Prezydent Andrzej Duda pozytywnie ocenił główne założenia planowanego podatku od przychodów reklamowych. - Wydaje mi się, że niektóre media przesadzają z tym, że sugerują, że to jest jakieś naruszenie wolności słowa, chodzi o pieniądze po prostu - stwierdził. więcej

Fox Corporation zwiększa półroczne przychody i zysk. Największe wpływy z segmentu reklamowego i telewizji

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy 2020 roku koncern medialny Fox Corporation zwiększył swoje przychody do kwoty ponad 6,8 mld dolarów, z kolei zysk netto osiągnął poziom ponad 1,3 mld. Motorami wzrostów nadawcy okazały się wpływy reklamowe oraz segment telewizyjny. więcej

Czarne plansze w tv, komunikaty w radiu i internecie. Prywatne media protestują przeciw podatkowi od reklam

Część prywatnych mediów w środę protestuje we wspólnej akcji "Media bez wyboru". Od rana telewizje TVN24 i Polsat News zamiast programu nadają specjalny komunikat. Na portalach TVN24, Onet i Interia czytelnicy nie przeczytają żadnego artykułu. Do akcji przyłączyły się również niektóre dzienniki i stacje radiowe. więcej

"Szarlatan" Agnieszki Holland na oscarowej shortliście w kategorii najlepszy film międzynarodowy

Reprezentujący Czechy "Szarlatan" Agnieszki Holland znalazł się na oscarowej shortliście, opublikowanej przez Amerykańską Akademię Filmową. W kategorii najlepszy film międzynarodowy zabrakło polskiego kandydata do nagrody "Śniegu już nigdy nie będzie" Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta. więcej

TVP Info i wPolityce kpią z protestu przeciw podatkowi reklamowemu. ,,Niemieckie media dla Polaków nie chcą płacić"

Niektórzy publicyści TVP Info i wPolityce żartowali z akcji „Media bez wyboru” będącej sprzeciwem wobec podatku od wpływów reklamowych. - Doskonała forma protestu! Niech trwa! - skomentowała Marzena Nykiel. Na „pasku” w TVP Info napisano, że „niemieckie media dla Polaków nie chcą płacić składki na polską służbę zdrowia, kulturę i zabytki”. Od protestu zdystansowali się też Krzysztof Stanowski i Rafał Woś. więcej

Finał Super Bowl obejrzało mniej niż 100 mln, najgorszy wynik od 15 lat

Finał ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl obejrzało w telewizji w USA najmniej widzów od 15 lat - 92 miliony W porównaniu z ubiegłym rokiem to spadek oglądalności o 9 proc. - wynika z danych firmy Nielsen. Rekordowy był rok 2015, gdy mecz obejrzało 114,4 mln Amerykanów. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,8 mln użytkowników i ponad 7 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 53 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Krzysztof Czabański chce skrócić czas na zwołanie posiedzeń i glosowanie Rady Mediów Narodowych

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański proponuje, aby zmienić regulamin działania Rady, by mógł zwoływać posiedzenia online na co najmniej 24 godziny przed jego terminem, a na oddanie głosu mieli jeden dzień. Do tej pory członkowie musieli być informowani o posiedzeniu na 7 dni przed jego terminem. więcej

 
Komisja Europejska zaniepokojona sytuacją Klubradia na Węgrzech

Wyraziliśmy swoje zaniepokojenie stanem wolności mediów i pluralizmu na Węgrzech w sprawozdaniu na temat praworządności, a przypadek Klubradia tylko pogłębia te obawy - powiedział w środę rzecznik Komisji Europejskiej Christian Wigand. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w II półroczu, duży spadek Trójki

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i VOX FM - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Będzie ponowny wybór członka rady nadzorczej Radia Katowice

We wtorek, 16 lutego Rada Mediów Narodowych wybierze członka rady nadzorczej Radia Katowice. Poprzedni kandydat - jedyny na to stanowisko - Jan Edmund Kowalski zrezygnował na ostatnim posiedzeniu. więcej

 
Media bez reklam solidarne z protestem przeciw podatkowi: OKO.press bez nowych treści, Radio 357 zmienia ramówkę

Do protestu pod hasłem „Media bez wyboru” przeciw podatkowi reklamowemu włączyły się także małe media, które nie emitują reklam. OKO.press nie publikuje nowych treści, Radio 357 zmieniło ramówkę, a Radio Nowy Świat podkreśla wsparcie dla akcji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych

Prywatni nadawcy telewizyjni, radiowi i wydawcy internetowi na dobę wstrzymali działanie, protestując przeciw podatkowi od reklam. Mogło ich to kosztować ponad 5 mln zł utraconych wpływów reklamowych. Uczestnicy akcji zapewniają, że reklamodawcy i odbiorcy podeszli do sytuacji ze zrozumieniem, najbardziej narzekali kibice sportowi. Pierwszy raz w historii nie wyemitowano "Faktów" TVN i "Wydarzeń" Polsatu. więcej

Media nie uprzedziły reklamodawców o blackoucie. Firmy nie chcą odszkodowań, negocjują przesunięcie kampanii

Środowa akcja „Media bez wyboru”, w ramach której większość prywatnych mediów na dobre zawiesiła emisję programów i publikowanie treści, to także niezrealizowane kampanie reklamowe.  Eksperci z agencji mediowych szacują, że to może przynieść mediom straty od kilkuset tys. do kilku mln zł, a najbardziej ucierpią te najmniejsze. Reklamodawcy podeszli do akcji ze zrozumieniem i nie planują dochodzenia z tego tytułu odszkodowań ani rekompensat. więcej

eobuwie.pl i Modivo klientami Value Media i Media Insight

W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo. więcej

Orlen szuka agencji do loterii Vitay

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na organizację loterii dla uczestników programu Vitay. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 22 lutego br. więcej

Marka Gatta walczy o przetrwanie, zadłużenie przekracza 100 mln zł

Spółki zarządzające marką Gatta -  Ferax oraz Wola - rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Zadłużenie obu spółek wobec banków Santander i ING, a także dostawców, wynajmujących i strony publicznej przekracza 100 mln zł. więcej

Ministerstwo Finansów: projekt podatku od reklam w fazie prekonsultacji, reakcja części mediów nieadekwatna

Zainteresowane podmioty rynkowe do 16 lutego mogą zgłaszać własne uwagi i propozycje merytoryczne do projektu ustawy dotyczącego składki od reklam - poinformował w środę w komunikacie resort finansów. więcej

Brand New Galaxy nawiązuje strategiczne partnerstwo z MDC Partners

Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy nawiązał partnerstwo z siecią agencji marketingowych MDC Partners. więcej

Davina Reeves-Ciara i Killa Rioja w kampanii Dalii

Aktorka Davina Reeves-Ciara i Killa Rioja pojawiły się w nowej kampanii polskiej marki Dalia Lingerie na sezon wiosna-lato 2021. więcej

Nestlé zwiększy pozyskiwanie surowców z rolnictwa regeneracyjnego

W zaprezentowanej przez Nestlé mapie drogowej do osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 roku ważnym punktem są działania w obszarze rolnictwa regeneracyjnego. W ciągu pięciu lat firma będzie w ten sposób pozyskiwać 20% kluczowych surowców, zaś do 2030 roku – połowę. więcej

Ministerstwo Finansów deklaruje otwarcie na dialog z mediami ws. podatku reklamowego

Ministerstwo Finansów jest otwarte na dialog z przedstawicielami mediów - poinformował w środę PAP resort. MF liczy, że w sprawie projektu dotyczącego składki od reklam, wspólnie z rynkiem zostaną wypracowane rozwiązania akceptowalne dla wszystkich. więcej

Partia Jarosława Gowina zaniepokojona podatkiem od reklam. Była sekretarz stanu USA: to atak na demokrację

Porozumienie Jarosława Gowina, wchodzące w skład koalicji z PiS, wyraziło zaniepokojenie projektem podatku od wpływów reklamowych, zaznaczając, że nie był konsultowany z partią. Nową daninę skrytykowała była sekretarz stanu USA Madeleine Albright, a Bix Aliu, charge d’affaires USA w Polsce, zapewnił o wsparciu dla niezależności mediów. więcej

,,Delikatność smakuje lepiej" w reklamie Milka

Trwa kampania reklamowa czekolady Milka (Mondelez Polska) „Delikatność smakuje lepiej”. więcej

Interia skraca dystans do konkurencji. W styczniu portal odwiedziło ponad 20 milionów internautów

Jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Polsat-Interia w styczniu 2021 roku odwiedziło 20,1 milionów realnych użytkowników. Dystans do Grupy RASP oraz Wirtualnej Polski wynosi obecnie zaledwie 1,49 oraz 1,64 mln RU. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Szefowie gazet o proteście przeciw podatkowi od reklam: wspólne działanie przyniesie efekt

Większość prywatnych tytułów prasowych, stacji radiowych, telewizji i portali internetowych w Polsce przyłączyło się w środę do protestu pod hasłem „Media bez wyboru”. - Skala tej akcji powinna się dać do myślenia zarówno konsumentom mediów jak i rządzącym - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Wspólnie możemy wiele zmienić - dodaje Krzysztof Jedlak, szef „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

"Sieci", "Gazeta Polska" i "Do Rzeczy" przeciw "Mediom bez wyboru". Sakiewicz: od dziś popieram dwa razy większy podatek

- Nie uważam, żeby wspólne działania mediów w taki sposób były rzeczą właściwą: przypomina to aktywność taksówkarzy blokujących miasto - mówi o proteście „Media bez wyboru” redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki. Protest krytykują także Tomasz Sakiewicz z „Gazety Polskiej” i Michał Karnowski z wPolityce.pl i "Sieci". więcej

Zmarł Larry Flint, założyciel magazynu "Hustler"

W wieku 78 lat zmarł w Los Angeles Larry Flint, kontrowersyjny wydawca, założyciel magazynu pornograficznego "Hustler". więcej

Opozycja wzywa rządzących, by "zaprzestali ataku na niezależne media w Polsce"

Trzy opozycyjne kluby: KO, Lewicy oraz KP-PSL złożyły w środę jednobrzmiące projekty uchwał Sejmu, w których rząd wzywany jest do "wycofania się z projektu ustawy o składce od wpływów reklamowych i odpartyjnienia mediów publicznych". Szefowie klubów we wspólnym oświadczeniu wyrazili solidarność z mediami. więcej

KE: nasze obawy dotyczące pluralizmu medialnego w Polsce są dobrze znane

"Wiemy o obawach podniesionych przez polskie media. (...) Nasze obawy dotyczące pluralizmu medialnego w Polsce są dobrze znane i znalazły się w raporcie na temat praworządności" - powiedział w środę w Brukseli rzecznik Komisji Europejskiej Christian Wigand, zapytany o projekt ws. składki od reklam. więcej

RPO solidaryzuje się z akcją ,,Media bez wyboru", w podatku reklamowym widzi ryzyko ograniczenia wolności mediów

Według Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara podatek od przychodów reklamowych może „wpłynąć w sposób istotny na ograniczenie wolności mediów i wolności słowa, a tym samym ograniczenie prawa obywateli do informacji”. Bodnar wyraził solidarność z prowadzoną w środę przez wiele mediów prywatnych akcją „Media bez wyboru”. więcej

Kamila Gruss laureatką Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2021

Nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2021 otrzymała Kamila Gruss. więcej

Jarosław Kaczyński Człowiekiem Roku 2020 Klubów "Gazety Polskiej"

Jarosław Kaczyński został Człowiekiem Roku 2020 Klubów "Gazety Polskiej". "W tym roku przyznaliśmy nagrodę politykowi, który jest autorytetem, gwarantem tego, że sprawy Polski idą w dobrym kierunku" – napisał prezes klubów "GP" Ryszard Kapuściński. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Media nie uprzedziły reklamodawców o blackoucie. Firmy nie chcą odszkodowań, negocjują przesunięcie kampanii

Środowa akcja „Media bez wyboru”, w ramach której większość prywatnych mediów na dobre zawiesiła emisję programów i publikowanie treści, to także niezrealizowane kampanie reklamowe.  Eksperci z agencji mediowych szacują, że to może przynieść mediom straty od kilkuset tys. do kilku mln zł, a najbardziej ucierpią te najmniejsze. Reklamodawcy podeszli do akcji ze zrozumieniem i nie planują dochodzenia z tego tytułu odszkodowań ani rekompensat. więcej

Meksyk chce karać media społecznościowe za cenzurę. Nawet 4.4 mln dolarów grzywny

Meksykańskie władze zaproponowały projekt ustawy, która ma regulować nadużywanie cenzury przez media społecznościowe. Za ograniczanie prawa do wolności słowa platformom może grozić nawet do 4.4 mln dolarów. więcej

Unia Europejska chce powstrzymać niekontrolowaną siłę cyfrowych korporacji

Choć nieodpowiedzialne podżeganie przez Donalda Trumpa do przemocy zasługiwało na działanie, to niepokoi fakt, że media społecznościowe mogą trwale usunąć konto urzędującego prezydenta USA. Najwyższy czas, by powstrzymać niekontrolowaną siłę cyfrowych korporacji - uważa wiceszefowa KE Viera Jourova. więcej

Donalda Trumpa na zawsze zablokowany na Twitterze

Szefostwo Twittera zapowiedziało, że były prezydent USA Donald Trump stracił na zawsze prawo do prowadzenia konta w serwisie i publikowania w nim własnych treści. Twitter to pierwszy z największych serwisów społecznościowych, który zdecydował co dalej z obecnością Trumpa na jego platformie. więcej

Dziennikarze z białoruskiego Press Clubu będą przygotowywali kanał o manipulacjach tamtejszej telewizji państwowej

Dziennikarze z białoruskiego Press Clubu będą pokazywali manipulacje białoruskiej telewizji państwowej. Ich materiały pojawią się na YouTube i powstaną przy wsparciu braci Sekielskich, którzy udostępnią im sprzęt i studio w ramach projektu Sekielski Brothers Studio. więcej

Spotify testuje pokazywania tekstów piosenek odtwarzanych w aplikacji. Na razie tylko w USA

Serwis Spotify rozpoczął próby nowej funkcji. Pozwala ona na wyświetlanie na bieżąco na ekranie aplikacji tekstów piosenek, które są odtwarzane przez użytkowników. Obecnie testy mają jedynie ograniczony charakter, polski oddział Spotify nie komentuje na razie możliwości wprowadzenia nowej opcji na nasz rynek. więcej

Twitter ze wzrostem wpływów i stratą wskutek podatku, ma 192 mln użytkowników serwisu

W 2020 roku Twitter zanotował wzrost przychodów o 7 procent, z czego ponad 3,2 mld dolarów stanowiły wpływy reklamowe. Spółka wykazała roczną stratę na poziomie 1,136 mld dolarów, zaś liczba użytkowników Twittera na koniec 2020 roku wynosiła 192 mln. więcej

Czarne plansze w tv, komunikaty w radiu i internecie. Prywatne media protestują przeciw podatkowi od reklam

Część prywatnych mediów w środę protestuje we wspólnej akcji "Media bez wyboru". Od rana telewizje TVN24 i Polsat News zamiast programu nadają specjalny komunikat. Na portalach TVN24, Onet i Interia czytelnicy nie przeczytają żadnego artykułu. Do akcji przyłączyły się również niektóre dzienniki i stacje radiowe. więcej

Wirtualnemedia.pl o podatku od wpływów reklamowych

Redakcja portalu Wirtualnemedia.pl podziela krytyczne opinie o planowanej składce od przychodów reklamowych. Uważamy, że w obecnej sytuacji gospodarczej nakładanie na media kolejnej, nierównomiernej daniny publicznej jest zupełnie nieuzasadnione. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
"Media bez wyboru" to bezprecedensowa akcja w historii mediów w Polsce po 1989 roku

W środę większość prywatnych mediów w Polsce istotnie zawiesiła bieżącą działalność w ramach akcji "Media bez Wyboru". To protest przeciwko rządowej propozycji daniny od wpływów reklamowych. Przedstawiciele agencji public relations i reklamowych są zdania, że akcja ma charakter bezprecedensowy w historii mediów po 1989 roku. więcej

Aleksandra Skwarek szefową PR-u w Constantin Entertainment Polska

Do Constantin Entertainment Polska dołączyła Aleksandra Skwarek, która objęła stanowisko szefowej PR-u. Przez ostatnie 4 lata prowadziła dział PR w Endemol Shine Polska, a wcześniej związana była m.in. z TVN. więcej

Salomon rozszerza współpracę z Big Picture

Marka butów Salomon po rozpoczętej w październiku 2020 r. współpracy projektowej, rozszerzyła działania z agencją o stałą współpracę. więcej

Agnieszka Kleczyk PR&PA managerką w Future Collars

Agnieszka Kleczyk objęła stanowisko PR&PA managerki w Future Collars, szkole programowania i kompetencji cyfrowych. więcej

Icon Strategies odpowiada za komunikację RamBase w Polsce

Należąca do norweskiego holdingu Hatteland, firma RamBase, producent oprogramowania ERP dla firm przemysłowych, wybrała Icon Strategies do obsługi PR. więcej

Aleksandra Wójcik i Izabella Rzymowska awansowały w 24/7Communication

W agencji 24/7Communication Aleksandra Wójcik awansowała na account managera, a Izabella Rzymowska na account executive. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zapisy inwestorów na akcje Huuuge zredukowane o 97 proc.
Starsze MacBooki Pro nie ładują akumulatorów. Apple oferuje darmową wymianę baterii
Spotify testuje pokazywania tekstów piosenek odtwarzanych w aplikacji. Na razie tylko w USA
Operator Plusa bez Huaweia w 4G faworytem do współpracy z państwową siecią strategiczną
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj