Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 20 Kwietnia 2021
 
 
 
Mecze SuperLigi mogą pojawić się na Facebooku. Twórcy ligi rozmawiają z gigantami mediów
 
12 najbogatszych klubów piłkarskich planuje uruchomić Superligę, bo są przekonane, że same mogą zarabiać dużo więcej niż współpracując z UEFA. Łatwo znajdą sponsorów i sprzedadzą prawa do transmisji nowych rozgrywek. UEFA na razie straszy wykluczeniami, ale dla lig krajowych byłoby to zbyt kosztowne - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
Polskie Radio zmienia plany finansowo-programowe. Chce poprawić wizerunek
 
Polskie Radio złożyło skorygowany plan finansowo-programowy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zakłada on, że przychód publicznej rozgłośni wyniesie w 2021 roku 376,5 mln zł. To kwota powiększona o przyznaną na ten rok rekompensatę - wynika z naszych informacji. więcej
 
 
Rośnie liczba ataków hakerskich. Uwaga na podejrzane SMS-y
 
W ostatnich dniach wielu użytkowników telefonów komórkowych otrzymało wiadomości z informacjami o konieczności odebrania przesyłki, którą przejęły służby celne, z linkiem do odbioru paczki czy z żądaniem opłacenia mandatu. To oszustwo, które może prowadzić do wyłudzenia danych lub pieniędzy. więcej
 
 
Hanna Baka dyrektorką programową kanałów z Grupy MWE Networks
 
Od maja Hanna Baka obejmie stanowisko dyrektorki programowej wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy MWE Networks, w tym nowego kanału Antena HD (dawniej SILVER TV), który będzie nadawany w telewizji naziemnej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,The Voice Kids 4" straciło prawie 600 tys. widzów
 
Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 1,89 mln osób, o 590 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,93 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rada programowa Polskiego Radia krytykuje wiosenną ramówkę Trójki. "Była tak słaba, że nie dało się jej obronić" więcej
 
TVP z zyskiem 198 mln zł w 2020 roku, ponad 2 mld zł przychodu ze środków publicznych więcej
 
Orlen kupił Polska Press za 210 mln zł więcej
 
Viaplay w Polsce: drogo, silna konkurencja tv, trudno o kolejne prawa do transmisji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor - news Polskie Radio
Korektor Polskie Radio
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
Specjalista ds. Partnerstw Sportowych Ringier Axel Springer
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
Senior Social Media Specjalista Open Gate
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
Account Manager Hill+Knowlton Strategies Poland
Content Copywriter Hill+Knowlton Strategies Poland
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Mecze SuperLigi mogą pojawić się na Facebooku. Twórcy ligi rozmawiają z gigantami mediów

12 najbogatszych klubów piłkarskich planuje uruchomić Superligę, bo są przekonane, że same mogą zarabiać dużo więcej niż współpracując z UEFA. Łatwo znajdą sponsorów i sprzedadzą prawa do transmisji nowych rozgrywek. UEFA na razie straszy wykluczeniami, ale dla lig krajowych byłoby to zbyt kosztowne - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

Hanna Baka dyrektorką programową kanałów z Grupy MWE Networks

Od maja Hanna Baka obejmie stanowisko dyrektorki programowej wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy MWE Networks, w tym nowego kanału Antena HD (dawniej SILVER TV), który będzie nadawany w telewizji naziemnej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Voice Kids 4" straciło prawie 600 tys. widzów

Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 1,89 mln osób, o 590 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,93 mln zł. więcej

Nowy serial Polsatu ,,Piękni i bezrobotni" oglądało 890 tys. widzów

Nowy serial „Piękni i bezrobotni” oglądało średnio 890 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,68 mln widzów dokumentu ,,Stan zagrożenia" w TVP1

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 dokument „Stan zagrożenia” oglądało średnio 1,68 mln widzów. więcej

Rada Etyki Mediów: relacja ,,Wiadomości" o sutenerach wspartych przez PFR wbrew zasadom etycznym

Materiał „Wiadomości” atakujący Pawła Borysa złamał zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielania informacji od komentarza i uczciwości - stwierdza Rada Etyki Mediów. więcej

701 tys. widzów nowego programu ,,Kabaret. Super show Dwójki"

Nowy program „Kabaret. Super show Dwójki” oglądało średnio 701 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość", ,,Stulecie Winnych" i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Drugi sezon serialu ,,Szadź" od 11 maja w Player.pl

We wtorek, 11 maja 2021 roku w serwisie Player.pl zadebiutuje drugi sezon serialu „Szadź”. więcej

Ze ,,Stanu zagrożenia" usunięto wątek ,,egzekucji(?)", Ewa Stankiewicz ma zrobić o tym osobny dokument

Ewa Stankiewicz, autorka pokazanego w TVP1 w niedzielę dokumentu „Stan zagrożenia” o katastrofie smoleńskiej, poinformowała, że usunięto z niego wątek pokazujący „egzekucję(?) w miejsce akcji rat” oraz analizę akt prokuratury. - Obiecano mi w TVP możliwość zrobienia dokumentu na ten temat. Zobaczymy - zaznaczyła. Dziennikarze najmocniej komentują zdjęcia Ewy Kopacz w prosektorium, w którym identyfikowano ofiary katastrofy. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio zmienia plany finansowo-programowe. Chce poprawić wizerunek

Polskie Radio złożyło skorygowany plan finansowo-programowy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zakłada on, że przychód publicznej rozgłośni wyniesie w 2021 roku 376,5 mln zł. To kwota powiększona o przyznaną na ten rok rekompensatę - wynika z naszych informacji. więcej

 
Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek uruchomili podcast "Wrzuć na luz"

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek, którzy pracowali razem przy audycji „Na trzecim biegu” w radiowej Trójce, uruchomili właśnie podcast motoryzacyjny „Wrzuć na luz”. Gorazdowski od stycznia pracuje w Radiu 357. więcej

 
Wydłużono pasmo muzyczne w Jedynce

Kierownictwo radiowej Jedynki planuje wprowadzić jedynie niewielkie zmiany we wiosennej ramówce stacji. Wydłużone zostanie pasmo muzyczne, część zmian wprowadzono już w lutym br. Natomiast letni układ programowy ma obowiązywać od 19 czerwca. więcej

 
Michał Żakowski po dwóch dekadach odchodzi z Polskiego Radia. ,,Nowe, ciekawe wyzwanie"

Po ponad 20 latach z Polskiego Radia odchodzi związany z Trójką Michał Żakowski - reporter specjalizujący się w tematyce zagranicznej. - Dostałem dobrą i ciekawą propozycję, skorzystam z niej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz. W publicznym radiu będzie pracował do 26 kwietnia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mecze SuperLigi mogą pojawić się na Facebooku. Twórcy ligi rozmawiają z gigantami mediów

12 najbogatszych klubów piłkarskich planuje uruchomić Superligę, bo są przekonane, że same mogą zarabiać dużo więcej niż współpracując z UEFA. Łatwo znajdą sponsorów i sprzedadzą prawa do transmisji nowych rozgrywek. UEFA na razie straszy wykluczeniami, ale dla lig krajowych byłoby to zbyt kosztowne - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

Kancelaria premiera szuka agencji do kampanii portalu dane.gov.pl

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie zachęcającej do korzystania z danych z portalu dane.gov.pl oraz promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl. więcej

Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na stworzenie koncepcji oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai, która ma stanowić cyfrową wizytówkę Polski – podstawę uniwersalnej opowieści o naszym kraju zagranicą. więcej

Intersport powołuje Radę Dyrektorów. Na czele marketingu Agata Prorok

Sieć sklepów sportowych Intersport powołuje Agatę Prorok na stanowisko dyrektorki marketingu. W spółce powstał też nowy zespół zarządzający - Rada Dyrektorów. więcej

Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik

Grupa Dentsu CEE, do której należą takie agencje, jak Carat, Amplifi, iProspect uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE.  więcej

Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy

Kompania Piwowarska wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. więcej

Najtańsze jedzenie zdrożało o 9 proc. w ciągu roku. Najniższe ceny ma Auchan

W marcu koszyk zakupowy złożony z najtańszych produktów FMCG kosztował 178,66 zł, więcej o 3,30 zł niż w lutym - wynika z danych agencji ASM Sales Force Agency. W skali roku najtańszy koszyk podrożał o 9,17 proc. Najbardziej zdrożały napoje, słodycze, dodatki oraz używki i alkohol. Najniższe ceny ma Auchan, najwyższe - sklepy internetowe i Selgros. więcej

Rośnie widoczność reklam w polskim internecie

Wskaźniki widoczności reklam w polskim internecie po sporym spadku w końcówce ubiegłego roku, wróciły do normy i europejskiej średniej. Viewability zarówno reklam graficznych, jak i wideo, znacznie wzrosło w pierwszym kwartale 2021 roku - wynika z najnowszego raportu "Viewability Benchmark" firmy Meetrics. więcej

Heineken w nowej kampanii "We'll meet again" celebruje ludzką kreatywność w czasie lockdownu (wideo)

Marka piwa Heineken rozpoczęła w poniedziałek globalną kampanię "We'll meet again", w której celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii i związanych z nią ograniczeń. Przygotowała ją agencja Publicis Italy. więcej

Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald's. Kawałki kurczaka i nowe sosy

Popularny koreański boys band BTS będzie promował nowy zestaw w menu sieci McDonald’s. Zapowiadany posiłek złożony z 10 kawałków kurczaka McNuggets oraz dwóch nowych sosów zostanie wprowadzony do oferty od 26 maja 2021 roku na 50. rynkach na świecie. więcej

Gigantyczny kod QR na niebie użyty w promocji gry

W Szanghaju latające drony utworzyły na niebie ogromnych rozmiarów kod QR. To element promocji gry „Princess Connect Re: diving”. więcej

IKEA stawia na pokrowce na sofy z recyklingu

IKEA we współpracy z holenderską firmą Mud Jean będzie produkować pokrowce na sofy ze starych spodni. więcej

Atlas pokazuje prawdę o pracy na budowach (wideo)

Producent chemii budowlanej Atlas rozpoczął kampanię "Razem możemy więcej", poświęconą wykonawcom z branży budowlanej. więcej

Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową bezalkoholowego piwa Desperados Virgin 0.0%. Przygotowały ją Lvov, Starcom, Film Produkcja i Televisor. więcej

Biotifem Max z biotyną reklamowany w telewizji

Natur Produkt Zdrovit ruszył z promocją leku Biotifem Max. Kampanię przygotowały Peppers Ghost i Havas Media. więcej

"Historie rodzinne" w kampanii nowej metody płatności Przelewy24 i Santander Consumer Banku

Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank. więcej

TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły współpracę reklamową

TVN Media i Edipresse Polska podpisały umowę, na mocy której kontynuują współpracę na wyłączność w zakresie reprezentacji handlowej przez TVN Media sprzedaży powierzchni reklamowej video in-stream w serwisach Edipresse Polska m.in. polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, viva.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl. więcej

Budżet państwa w ciągu dwóch lat zarobił na foliówkach nieco ponad 266 mln zł

Przez dwa lata do budżetu państwa z tytułu tzw. opłaty foliówkowej wpłynęło nieco ponad 266 mln zł z planowanych w 2020 roku 1,2 mld zł - wynika z informacji przekazanych przez klimatu i środowiska. Na razie nie ma danych nt. liczby wprowadzonych na rynek toreb. więcej

Nabilaton ma nową identyfikacją wizualną

Nabilaton, firma z branży inżynierii sanitarnej, obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna. więcej

Czołowe kluby piłkarskie chcą Superligi, FIFA i UEFA grożą im wykluczeniem

12 czołowych klubów piłkarskich z Wielkiej Brytanii, Włoch i Hiszpanii zapowiedziało utworzenie własnej Superligi, w której ma grać 20 drużyn. Pomysł skrytykowali m.in. premier Wielkiej Brytanii i prezydent Francji, a UEFA i FIFA zagroziły klubom wykluczeniem z obecnych rozgrywek. więcej

Nogańska, Oleksiuk, Mucha i Sosnowski w zespole Circlewise

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby - Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur firmy dołączyła też dwójka key account managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski. więcej

Vision Express promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne. Prowadzi także działania sprzedażowe

Vision Express, firma z branży optycznej rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe: jedna promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, druga to działania sprzedażowe. Obie przygotowane zostały przez Szut Szut Studio i Walk Creative. więcej

Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail

Główne firmy branży Direct Mail, działającej w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (tworzące Radę Rynku Direct Mail), stworzyły i podpisały Kodeks Dobrych Praktyk. więcej

Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów

Publicis Groupe uruchomiło w ramach departamentu Business Transformation program akceleracyjny . Ma on pomóc startupom w skalowaniu ich rozwiązań, wśród klientów grupy. Na czele zespołu stanęła Marta Zuska, która dotychczas odpowiadała za partnerstwa biznesowe w strukturach Commerce w Publicis Groupe. więcej

Harbingers pracuje dla marki Wawel

Krakowska agencja Harbingers nawiązała współpracę z producentem słodyczy Wawel. więcej

Pentagon Research dalej partnerem reprezentacji w ampfutbolu

Firma badawcza Pentagon Research przedłużyła do 2023 roku umowę z Amp Futbol Polska, w ramach której jest partnerem reprezentacji Polski w ampfutbolu. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Bloger prawomocnie uniewinniony po 12 latach z zarzutu zniesławienia burmistrz Mosiny

Decyzją Sądu Najwyższego, który utrzymał w mocy wyrok Sądu Apelacyjnego w Poznaniu, bloger z Mosiny został prawomocnie uniewinniony. Postępowanie w tej sprawie zostało wznowione na podstawie orzeczenia Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. więcej

Łódź chce wydawać gazetę dla seniorów

Łódzki samorząd przygotowuje się do wydawania od czerwca lokalnej gazety dla seniorów. Miałaby się ukazywać trzy razy w tygodniu w nakładzie nawet 60 tys. egz. Przeciwko temu pomysłowi protestuje opozycja i sami seniorzy. więcej

,,Fakty po Mitach" droższe o złotówkę, nakład spadł o ponad 12 tys. egz.

Wydawca „Faktów po Mitach” (Do-Cent) od najbliższego numeru podnosi cenę egzemplarzową pisma o złotówkę. - Rządy Morawieckich, Kaczyńskich i innych Obajtków nie pozostawiają nam wyboru - uzasadnia redaktor naczelny i wydawca gazety, Dariusz Cychol. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zakupy spożywcze z dostawą w kwadrans. Jokr wchodzi do Polski

Jokr - wspierany przez SoftBank, Tiger Global, HV Capital oraz polski fundusz Market One Capital - uruchamia globalną platformę umożliwiającą wygodne zakupy online z błyskawiczną dostawą w czasie do 15 minut. Usługa ma się pojawić w Warszawie. więcej

Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem, mocno w górę sekcje o2.pl i Radiozet.pl

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem jest Pudelek.pl, który podobnie jak Kozaczek.pl zanotował spory spadek liczby użytkowników. Mocno w górę poszły natomiast wyniki sekcji show-biznesowych o2.pl i Radiozet.pl. więcej

Rośnie widoczność reklam w polskim internecie

Wskaźniki widoczności reklam w polskim internecie po sporym spadku w końcówce ubiegłego roku, wróciły do normy i europejskiej średniej. Viewability zarówno reklam graficznych, jak i wideo, znacznie wzrosło w pierwszym kwartale 2021 roku - wynika z najnowszego raportu "Viewability Benchmark" firmy Meetrics. więcej

Agnieszka Czajka zamiast Przemysława Vonau general managerem otoMoto.pl

Agnieszka Czajka objęła funkcję generalnej menedżerki w należącym do Grupy OLX serwisie otoMoto.pl, zastąpiła na stanowisku odchodzącego Przemysława Vonau. Wcześniej była dyrektorką ds. operacyjnych w otoMoto.pl. więcej

Clubhouse z zastrzykiem pieniędzy od inwestorów. Wartość firmy rośnie do 4 mld dolarów

Clubhouse, aplikacja pozwalająca na grupowe spotkania audio w sieci otrzymała wsparcie w nowej rundzie finansowania. Jego wysokość nie jest znana, wśród inwestorów znalazły się fundusze Andreessen Horowitz, DST Global, Tiger Global oraz Elad Gil. Nieoficjalnie po dofinansowaniu rynkowa wartość Clubhouse może wzrosnąć do ponad 4 mld dolarów. więcej

Przesyłki Super-Pharm do odbioru w Paczkomatach InPost

Od teraz zamawiając produkty z drogerii internetowej Super-Pharm, można odebrać je w Paczkomatach firmy InPost. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
CBOS: PiS - 32 proc.; Polska 2050 Szymona Hołowni - 16 proc.; KO: 14 proc.

Gdyby wybory odbyły się w kwietniu, PiS uzyskałoby 32 proc. poparcia wśród osób deklarujących udział w głosowaniu; Polska 2050 Szymona Hołowni - 16 proc, a KO - 14 proc. - wynika z sondażu CBOS. Do Sejmu weszłyby też Lewica i Konfederacja z 5 proc. poparciem. Poza Sejmem znalazłoby się PSL i Kukiz'15. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bójka w Kaufland. Kobieta dostała w twarz za zwrócenie uwagi na brak maseczki?

W Kauflandzie w Lesznie w kolejce do kasy klientka dostała w twarz, prawdopodobnie za to, że zwróciła innemu klientowi uwagę na brak maseczki. Interweniowała policja. więcej

Hisense stawia na Cohn & Wolfe

Agencja Cohn & Wolfe wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR marki sprzętu RTV i AGD Hisense w Polsce. więcej

Grayling: firmy baczniej przyjrzą się własnemu wpływowi na środowisko i społeczeństwo

Blisko połowa (45 proc.) menedżerów wyższego szczebla w dużych firmach przyznaje, że kwestie ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) będą ważniejsze niż w poprzednich latach - pokazuje badanie agencji PR i PA Grayling. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rośnie liczba ataków hakerskich. Uwaga na podejrzane SMS-y
Zakupy spożywcze z dostawą w kwadrans. Jokr wchodzi do Polski
xCloud startuje jako beta w przeglądarkach. Polska na liście testów
Inwestycje w 5G mają przynieść Polsce 4,2 mld w dekadę
Aero2 z nowymi pakietami internetowymi. Od 3 do 70 GB w cenie 5 - 50 zł miesięcznie
Apple: Brak ładowarek w komplecie z iPhone'ami to ratowanie środowiska. Redukcja surowców i mniejszy ślad węglowy
Clubhouse z zastrzykiem pieniędzy od inwestorów. Wartość firmy rośnie do 4 mld dolarów
Gigantyczny kod QR na niebie użyty w promocji gry
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj