Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 18 Maja 2021
 
 
 
Branża telewizyjna o fuzji WarnerMedia i Discovery: Streamingowa wojna dotrze do nas już jesienią
 
Menadżerowie z branży telewizyjnej są przekonani, że fuzja WarnerMedia i Discovery może dużo namieszać także na polskim rynku. - Wojna streamingowa dotrze do nas już tej jesieni - mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej
 
 
Związkowcy zarzucają TVP łamanie przepisów pracy. Chcą od ZUS kontroli
 
Związek Zawodowy Związkowa Alternatywa skierował do ZUS-u skargę na Telewizję Polską, chce kontroli w firmie i u jej podwykonawców. - W Telewizji Polskiej od wielu lat pracownicy są zatrudniani w firmach zewnętrznych, które powstały wyłącznie jako podwykonawcy TVP omijający etatowe zatrudnienie - uzasadnia Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związkowej Alternatywy. TVP nie zgadza się z tymi zastrzeżeniami, podkreśla, że przestrzega przepisów pracy i jest regularnie kontrolowana, ostatnio przez NIK. więcej
 
 
,,Stulecie Winnych 3" hitem TVP1. Powstanie czwarty sezon
 
Trzeci sezon „Stulecia Winnych” oglądało średnio 2,81 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 14,71 mln zł. Latem rozpoczną się prace na planie czwartego sezonu, który będzie emitowany w przyszłym roku. więcej
 
 
Ponad 292 miliony złotych z opłaty cukrowej w pierwszym kwartale roku
 
Państwo z tytułu opłaty cukrowej pozyskało 292 032 000,90 zł - wynika z informacji uzyskanych przez Wirtualnmedia.pl z Ministerstwa Finansów. Tylko w marcu firmy zapłaciły 135,5 mln zł daniny. więcej
 
 
Eksperci: Polski Ład z mocnym uderzeniem, PiS może odzyskać narrację polityczną
 
Prawo i Sprawiedliwość wspólnie z głównymi politykami Zjednoczonej Prawicy zaprezentowali założenia nowego programu pod nazwą Polski Ład. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego jego prezentacja to dobry ruch i mocne uderzenie. - Ma świetną nazwę. Polski Ład buduje doskonałą ramę, media powtarzają ją od kilkudziesięciu godzin przez wszystkie przypadki i obywatel może odnieść wrażenie, że pojawia się coś, przeciw czemu nie można być na nie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr hab. Olgierd Annusewicz. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rok po rozbiciu radiowej Trójki: ,,Jej odbudowa możliwa, ale w innym kształcie" więcej
 
Zbigniew Jagiełło odważnymi decyzjami zmienił wizerunek PKO BP więcej
 
Andrzej Piaseczny decyzją o dokonaniu coming outu będzie mógł sprawdzić, jaka jest ,,głębokość miłości" jego fanów więcej
 
Rafał Brzozowski wg bukmacherów bez szans na zwycięstwo w Eurowizji. "By zrobić wrażenie, trzeba być milę dalej w konwencji" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Head of Social Media Grupy naTemat Grupa NaTemat
Specjalista ds. Planowania i Emisji Programowej TVP
Director of Product - Ring Publishing Ringier Axel Springer
Project Sales Specialist (obszar Styl Życia i Rozrywka) Ringier Axel Springer
Dziennikarz / Redaktor Sportowy Ringier Axel Springer
Manager ds. wycen i kosztorysów GPD
UX Designer TIME
Technik digitalizacji i post-produkcji Kino Polska TV SA
Młodszy specjalista ds. Emisji Kino Polska TV SA
Kierownik produkcji filmów reklamowych GPD
Menedżer Produktu Wiedza i Praktyka
Growth & Development Manager Wiedza i Praktyka
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Branża telewizyjna o fuzji WarnerMedia i Discovery: Streamingowa wojna dotrze do nas już jesienią

Menadżerowie z branży telewizyjnej są przekonani, że fuzja WarnerMedia i Discovery może dużo namieszać także na polskim rynku. - Wojna streamingowa dotrze do nas już tej jesieni - mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

Związkowcy zarzucają TVP łamanie przepisów pracy. Chcą od ZUS kontroli

Związek Zawodowy Związkowa Alternatywa skierował do ZUS-u skargę na Telewizję Polską, chce kontroli w firmie i u jej podwykonawców. - W Telewizji Polskiej od wielu lat pracownicy są zatrudniani w firmach zewnętrznych, które powstały wyłącznie jako podwykonawcy TVP omijający etatowe zatrudnienie - uzasadnia Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związkowej Alternatywy. TVP nie zgadza się z tymi zastrzeżeniami, podkreśla, że przestrzega przepisów pracy i jest regularnie kontrolowana, ostatnio przez NIK. więcej

,,Stulecie Winnych 3" hitem TVP1. Powstanie czwarty sezon

Trzeci sezon „Stulecia Winnych” oglądało średnio 2,81 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 14,71 mln zł. Latem rozpoczną się prace na planie czwartego sezonu, który będzie emitowany w przyszłym roku. więcej

Reklama w TVP przy meczu Polaków kosztuje nawet 400 tys. zł, będzie licytacja

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec br. Najwięcej kosztują reklamy przy piłkarskich meczach Polaków na Euro 2020, które startuje 11 czerwca. Wysokie stawki mają też mecze towarzyskie polskich piłkarzy. więcej

Dorota Wellman chce przeprosin od TVP za materiał ,,Wiadomości"

Prezenterka TVN Dorota Wellman domaga się od Telewizji Polskiej przeprosin za to, że w „Wiadomościach” podano nieprawdziwą informację o prowadzeniu przez nią kosztujących 700 tys. zł szkoleń z obsługi smartfonów w Opolu. więcej

,,Dance Dance Dance 3" ze spadkiem oglądalności, TVP2 liderem

Trzeci sezon „Dance Dance Dance” oglądało średnio 1,18 mln osób, o 180 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,21 mln zł. więcej

Polscy bukmacherzy dają Brzozowskiemu 0,16 proc. na zwycięstwo w Eurowizji, angielscy - 26 proc.

Analitycy firmy bukmacherskiej Betfan szacują szanse Rafała Brzozowskiego na zwycięstwo w konkursie Eurowizji na 0,16 proc. Wejście polskiego reprezentanta do finału prawdopodobne jest z kolei - ich zdaniem - na nieco ponad 20 proc. Z kolei wg, szacunków bukmacherów z londyńskiej firmy Unibet, szanse Polaka na zwycięstwo wynoszą 26 proc. więcej

W dni meczowe Euro 2020 ,,Panorama" tylko w TVP Info

„Panorama” w wybrane dni czerwca i lipca będzie emitowana wyłącznie na antenie TVP Info. W tym czasie TVP2 pokaże transmisje z siatkarskiej Ligi Narodów i Euro 2020. więcej

Startują castingi do ,,You can dance - nowa generacja", program pokaże TVP

Telewizja Polska wraz z Endemol Shine Polska pracuje nad nowym programem „You can dance - nowa generacja” z udziałem dzieci w wieku od 8 do 13 lat. W czerwcu będą się odbywać stacjonarne castingi do programu. Show będzie można oglądać w TVP1 lub TVP2. więcej

Operatorzy płatnej telewizji będą tracić przychody mimo wzrostu liczby subskrybentów

W najbliższych kilku latach globalny przychód z płatnej telewizji będzie malał, pomimo że operatorzy będą zyskiwać subskrybentów swoich usług - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" w nowym paśmie zyskała 690 tys. widzów. 32,42 mln zł z reklam

Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time czternastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,65 mln widzów, o 690 tys. osób więcej niż trzynastą edycję pokazaną pół roku temu w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,42 mln zł. więcej

TVP1 liderem tygodnia, udany tydzień TVP2 i stacji newsowych. ,,M jak miłość", ,,Stulecie Winnych" i ,,Na dobre i na złe" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „M jak miłość”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

CNN zrywa współpracę z dziennikarzem, który napisał, że ,,świat potrzebuje Hitlera"

Telewizja CNN rozwiązała umowę z pakistańskim dziennikarzem, Adeel Rają, po tym, gdy ten napisał na Twitterze, że „dzisiejszy świat potrzebuje Hitlera”. Był to jego komentarz do działań wojennych toczących się pomiędzy Izraelem a Palestyną. więcej

Nowy codzienny serial ,,Włoska rodzina" od 23 maja w TVP Kobieta

Od 23 maja TVP Kobieta pokazywać będzie nowy codzienny serial „Włoska rodzina”. więcej

Będzie fuzja Discovery i WarnerMedia, szefem David Zaslav

Należący do telekomu AT&T koncern WarnerMedia (w jego skład wchodzą m.in. CNN, HBO i Warner Bros.) oraz Discovery, właściciel m.in. TVN, zapowiadają fuzję. Szefem połączonego podmiotu ma być David Zaslav, obecnie CEO w Discovery. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Członek KRRiT pisze do prezydenta ws. oskarżenia o. Rydzyka. ,,Jako odbiorca Radia Maryja i Telewizji Trwam"

Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, w liście otwartym do prezydenta Andrzeja Dudy skrytykował działania prawne Sieci Obywatelskiej Watchdog wobec zarządu Fundacji Lux Veritatis. - Ustawa KRRiT zobowiązuje mnie, abym dbał o interes odbiorców mediów - podkreśla Kawecki. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021, duży spadek Trójki

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i VOX FM - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ponad 292 miliony złotych z opłaty cukrowej w pierwszym kwartale roku

Państwo z tytułu opłaty cukrowej pozyskało 292 032 000,90 zł - wynika z informacji uzyskanych przez Wirtualnmedia.pl z Ministerstwa Finansów. Tylko w marcu firmy zapłaciły 135,5 mln zł daniny. więcej

Reklama w TVP przy meczu Polaków kosztuje nawet 400 tys. zł, będzie licytacja

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec br. Najwięcej kosztują reklamy przy piłkarskich meczach Polaków na Euro 2020, które startuje 11 czerwca. Wysokie stawki mają też mecze towarzyskie polskich piłkarzy. więcej

Globalne przychody dentsu na początku roku niższe o 1,5 proc.

W pierwszym kwartale 2021 roku sieć komunikacyjno-marketingowa dentsu osiągnęła przychody w wysokości 2,27 mld dolarów (2,48 mld jenów), co stanowi spadek o spadły o 1,5 proc. Zysk operacyjny wzrósł o 22,4 proc. do 411,5 mln dolarów (44 996 mln jenów). Przychody organiczne spadły o 2,4 proc. - Z optymizmem patrzymy na ten rok. To czas zebrania owoców z transformacji, którą realizujemy w Polsce od kilku lat - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Stępniewski, CEO dentsu w Polsce i regionie CEE. więcej

Group One kupuje większość udziałów w software house LIKE.agency

Grupa komunikacyjna Group One wspólnie z hmmh AG, niemiecką agencją należącą do Serviceplan Group, kupuje większość udziałów w polskim software house LIKE.agency. Transakcja ma wzmocnić kompetencje SalesTube w obszarze budowy i rozwoju sklepów e-commerce oraz zacieśnić współpracę z Serviceplan Group. więcej

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg Tarczyna

Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu. więcej

Lajkonik z muralem oczyszczającym powietrze

W Krakowie, z inicjatywy marki Lajkonik, powstało malowidło, które pochłania tyle zanieczyszczeń, ile las o powierzchni 80 m². Mural każdego dnia oczyści krakowskie powietrze ze spalin, które emituje 17 samochodów. Mural przy Bulwarze Wołyńskim, stworzyła ekipa Murale Zooteka, oraz artyści Impas i Mehes. więcej

Amica promuje sprzęty parowe w akcji "Mężczyzna idealny szuka pary"

Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”, w której reklamuje najnowsze urządzenia z funkcją pary. Akcję przygotowały C108 oraz Woodpecker Motion Pictures. więcej

Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski został nowym dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska. Poprzednio był m.in. wieloletnim dyrektorem marketingu w firmie technologicznej Ricoh Polska. więcej

,,Rodzina sprawdza się w działaniu" hasłem kampanii PKO BP

Do 27 czerwca trwa internetowa i telewizyjna kampania reklamowa PKO Banku Polskiego promująca konta osobiste dla całej rodziny. Działania pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu" przygotowały Artegence, Havas Media i House Media. więcej

Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R

Katarzyna Dorocińska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing and communications w firmie 7R. więcej

Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Vouchery za kupno podpasek czy tamponów

Biedronka uruchamia program "Razem zacznijmy okres zmian". Od 20 maja br. za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki własnej Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Kupon można wykorzystać samodzielnie lub przekazać go na cele charytatywne. więcej

Samsung w kampanii ,,Nieskończona doskonałość" reklamuje telewizory Neo QLED

Wystartowała nowa kampania marki Samsung poświęcona wprowadzonej w tym roku rodzinie telewizorów Neo QLED. Przygotowały ją K2 Create, VMLY&R, d*fusion i Cheil. więcej

Finish zachęca do oszczędzania wody w kuchni

Wystartowała kampania „Obiecajmy” marki produktów do zmywania Finish (Reckitt), realizowana wspólnie z marką Bosch. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za działania public relations agencja Havas PR Warsaw. więcej

Dan Cake w kampanii zaprasza na ,,Kawał Pysznego Śniadania"

Wystartowała pierwsza kampania telewizyjna producenta pieczywa i ciast Dan Cake, pod hasłem „Kawał Pysznego Śniadania”. Za działania odpowiadają 19 Południk, Value Media i SalesTube. więcej

Liz Taylor globalną szefową kreacji w Ogilvy

Liz Taylor objęła funkcję global chief creative oficer w Ogilvy. Jest pierwszą kobietą na tym stanowisku w historii firmy. więcej

Donna Tobin globalną dyrektorką marketingu i komunikacji w DDB Worldwide

Donna Tobin dołączyła do globalnej sieci reklamowej DDB Worldwide jako globalny dyrektor ds. marketingu i komunikacji. Będzie nadzorować całą globalną i zewnętrzną komunikację korporacyjną firmy w Ameryce Północnej. więcej

Zalando korzysta w kampanii z retargetingu na nośnikach AMS

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadziła tzw. retargeting. Pierwszym klientem korzystającym w swoich działaniach z tego rozwiązania jest platforma zakupowa Zalando, która wykorzystuje synergię działań digital out-of-home i kampanii online. więcej

Tęczowa torba IKEA znów w sprzedaży. Dochód na telefon zaufania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

IKEA wprowadza do sprzedaży w Polsce limitowaną wersję tradycyjnej niebieskiej torby FRAKTA - wielokolorową torbę Storstomma. Cały dochód z jej sprzedaży firma przekaże na 116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. więcej

Ranking WTA - Iga Świątek na 9. miejscu, najwyższym w karierze

Iga Świątek po raz pierwszy w karierze znalazła się w najlepszej dziesiątce rankingu tenisistek. Po zwycięstwie w turnieju WTA 1000 w Rzymie Polka awansowała z 15. na 9. miejsce. Liderką jest Australijka Ashleigh Barty. więcej

Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu

19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" z serwisem o Zakopanem, w czerwcu uruchomi o Koszalinie

W środę „Gazeta Wyborcza” (Agora) rusza z nowym serwisem miejskim w Zakopanem. Treści tworzyć będą do niego trzej dziennikarze z Podhala: Bartłomiej Kuraś, Marek Podmokły i Piotr Starmach. Wsparcie zapewniać ma krakowska redakcja „Gazety Wyborczej”. więcej

Axel Springer podpisał globalną umowę z Facebookiem

Wydawnictwo Axel Springer podpisało list intencyjny z Facebookiem dotyczący globalnej współpracy w zakresie dystrybucji treści. Początkowo współpraca będzie prowadzona w USA i Niemczech. więcej

Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" ze spadkiem wpływów i zysku. ,,Ostatni kwartał z wysoką pre-pandemiczną bazą"

W zeszłym kwartale grupa kapitałowa Gremi Media, wydająca m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zanotowała spadek przychodów o 7,3 proc. do 21,82 mln zł i zysku netto z 3,54 do 2,03 mln zł. więcej

Janusz Anderman i Inga Iwasiów felietonistami ,,Dużego Formatu"

W „Dużym Formacie”, poniedziałkowym dodatku reporterskim „Gazety Wyborczej” (Agora), ukazują się felietony pisarzy Janusza Andermana i Ingi Iwasiów. więcej

Zmarł Wiesław Przeczek

Ta wiadomość spadła na nas jak grom z jasnego nieba. Nie żyje Wiesław Przeczek, długoletni fotografik miesięcznika "Zwrot" i naszego portalu, redaktor prasowy, radiowy i telewizyjny. Przyjaciel - poinformował miesięcznik "Zwrot" w niedzielę wieczorem na Facebooku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Axel Springer podpisał globalną umowę z Facebookiem

Wydawnictwo Axel Springer podpisało list intencyjny z Facebookiem dotyczący globalnej współpracy w zakresie dystrybucji treści. Początkowo współpraca będzie prowadzona w USA i Niemczech. więcej

Krzysztof Kilian odchodzi z rady nadzorczej CD Projekt, ma go zastąpić Łukasz Wejchert

25 maja z radą nadzorczą CD Projekt pożegna się Krzysztof Kilian, w przeszłości m.in. minister łączności, wiceprezes Polkomtelu i prezes PGE. W jego miejsce członkiem rady ma zostać Łukasz Wejchert, właściciel Dirlango. więcej

Dariusz Facoń szefem newsroomu Gazeta.pl

Szefowa newsroomu portalu Gazeta.pl (Agora), Milena Bryła, po 12 latach odchodzi z Agory. Od lipca jej obowiązki przejmie Dariusz Facoń - dotychczasowy wydawca działu Wiadomości portalu. więcej

Milena Bryła dyrektor contentu w Grupie naTemat, po 12 latach odchodzi z Gazeta.pl

Od 1 lipca Milena Bryła rozpocznie pracę w naTemat.pl jako dyrektor contentu. Ostatnio pracowała w Agorze.  więcej

Legimi ma 97 tys. abonentów, wpływy 71 proc. w górę

Internetowa platforma z audiobookami i e-bookami Legimi w zeszłym kwartale osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 71,3 proc. do 10,75 mln zł oraz zysku netto z 758,7 tys. zł do 1,02 mln zł. Liczba abonentów Legimi zwiększyła się o 67 proc. do 97 080. więcej

"Zdrowie Rano" - nowy format zdrowotny Onetu

We wtorek 18 maja br. w Onecie i social media debiutuje nowy format o zdrowiu "Zdrowie Rano", w którym prowadzący będą rozmawiać z ekspertami na tematy związane ze zdrowiem. Program powstaje we współpracy z serwisem Medonet. więcej

Netflix cenzuruje postać LGBT w bajce "Mitchellowie kontra maszyny"

W polskiej wersji dubbingu bajki "Mitchellowie kontra maszyny" wycięto wzmiankę o tym, że postać Katie jest osobą LGBT, pozostającą w związku z kobietą. Produkcję od 30 kwietnia można oglądać w serwisie Netflix. więcej

Instagram pozwoli dodać zaimki do profilu

Serwis Instagram wprowadza nową funkcję - użytkowniczki i użytkownicy będą mogli uzupełnić profil o preferowane zaimki płciowe. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polska kolejny raz najbardziej homofobicznym państwem UE

Polska drugi rok z rzędu zajęła ostatnie miejsce wśród krajów Unii Europejskiej w rankingu ILGA-Europe - najważniejszym międzynarodowym rankingu mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBTI w Europie. Nasz kraj zajmuje 43. miejsce na 46 państw w całej Europie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Eksperci: Polski Ład z mocnym uderzeniem, PiS może odzyskać narrację polityczną

Prawo i Sprawiedliwość wspólnie z głównymi politykami Zjednoczonej Prawicy zaprezentowali założenia nowego programu pod nazwą Polski Ład. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego jego prezentacja to dobry ruch i mocne uderzenie. - Ma świetną nazwę. Polski Ład buduje doskonałą ramę, media powtarzają ją od kilkudziesięciu godzin przez wszystkie przypadki i obywatel może odnieść wrażenie, że pojawia się coś, przeciw czemu nie można być na nie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr hab. Olgierd Annusewicz. więcej

Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski został nowym dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska. Poprzednio był m.in. wieloletnim dyrektorem marketingu w firmie technologicznej Ricoh Polska. więcej

Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R

Katarzyna Dorocińska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing and communications w firmie 7R. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Krzysztof Kilian odchodzi z rady nadzorczej CD Projekt, ma go zastąpić Łukasz Wejchert
Legimi ma 97 tys. abonentów, wpływy 71 proc. w górę
Excellence inwestuje w spółkę konopną Excellence Cannabis
January Ciszewski zainwestuje w LiRoyal, konopną spółkę Piotra Liroya-Marca
Zaległości wobec telekomów wzrosły o 280 mln zł. Największy dług - 8 mln zł, ciąży na firmie z Mazowsza
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj