Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Lipca 2022
 
 
 
Wojciech Staszewski zarzuca Renacie Kim mobbing w ,,Newsweeku". "Pisałeś słabe teksty"
 
Dziennikarka „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) Renata Kim, która w niedzielę ujawniła, że alarmowała o złej sytuacji w redakcji, w środę sama została publicznie oskarżona o stosowanie mobbingu przez byłego podwładnego Wojciecha Staszewskiego. W odpowiedzi Kim wytknęła Staszewskiemu słabą efektywność i nadliczbowe urlopy. - Nazywanie mnie mobberką w tej chwili to zwykła podłość - komentuje. więcej
 
 
Prezes Canal+ Polska: złożyliśmy ofertę w przetargu na zakup Ekstraklasy
 
- Uważam, że Canal+ inwestując w ligę przez 27 lat bardzo mocno zwiększył wartość marketingową Ekstraklasy i zwiększył wpływy do klubów. Chcemy kontynuować naszą współpracę - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes zarządu Canal+ Polska. więcej
 
 
Była gwiazda TVN poprowadzi program w Polsat Cafe
 
Maja Sablewska będzie nową twarzą Polsat Cafe. Jesienią poprowadzi w tej stacji program „10 lat mniej w 10 dni” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W przeszłości stylistka była gospodynią podobnych formatów na antenie TVN Style. więcej
 
 
Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
 
W telewizji zaczął być emitowany spot, w którym dr Adam Czyżewski, główny ekonomista w PKN Orlen, wyjaśnia wpływ wojny w Ukrainie na wzrost cen paliwa. Autorem reklam jest agencja Heart&Brain. więcej
 
 
Dlaczego w Trójce od pięciu miesięcy nie ma audycji satyrycznych? Polskie Radio: "W związku z wakacjami"
 
Na początku lutego radiowa Trójka przestała nadawać "Powtórkę z rozrywki", kilka tygodni później również "Akademię rozrywki". Obie audycje zniknęły z ramówki nagle, a nie przy okazji większych zmian w programie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Lis po zarzutach ws. podwładnych w ,,Newsweeku" nie wyjaśnia, tylko zaprzecza. ,,Brakuje pokory i empatii" więcej
 
Opłata reprograficzna bez smartfonów ma dać 560 mln zł rocznie, publicyści nie będą artystami zawodowymi więcej
 
Ukazał się pierwszy numer ,,Newsweeka" pod wodzą Sekielskiego. ,,Dobrze zbalansowane, rzetelne dziennikarstwo" więcej
 
85 proc. domów z telewizją naziemną może oglądać multipleksy w nowym standardzie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technik Emisji TVN GRUPA DISCOVERY
Specjalista ds. Analizy Produktu Digitalowego TVN GRUPA DISCOVERY
Technik telewizyjny TVP
Digital Programming/Content Curation Specialist Kino Polska TV SA
Technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Ramówki Kino Polska TV SA
Młodszy technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Senior Social Media Specialist LOVE TO TALK
Social Media Specialist LOVE TO TALK
Redaktorka/Redaktor / Producentka/Producent w Newsroomie BIZNES24 BIZNES24
Managerka / Manager Sprzedaży Specjalnej BIZNES24
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prezes Canal+ Polska: złożyliśmy ofertę w przetargu na zakup Ekstraklasy

- Uważam, że Canal+ inwestując w ligę przez 27 lat bardzo mocno zwiększył wartość marketingową Ekstraklasy i zwiększył wpływy do klubów. Chcemy kontynuować naszą współpracę - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes zarządu Canal+ Polska. więcej

Była gwiazda TVN poprowadzi program w Polsat Cafe

Maja Sablewska będzie nową twarzą Polsat Cafe. Jesienią poprowadzi w tej stacji program „10 lat mniej w 10 dni” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W przeszłości stylistka była gospodynią podobnych formatów na antenie TVN Style. więcej

Polsat pokaże serial ,,Wotum nieufności". Remigiusz Mróz: szykuje się najlepsza z ekranizacji

Telewizja Polsat i PCP Films zakończyły zdjęcia do nowego serialu „Wotum nieufności” na podstawie powieści sensacyjnej Remigiusza Mroza. W rolach głównych występują Antoni Pawlicki i Katarzyna, produkcję wyreżyserował Łukasz Palkowski. - Szykuje się moim zdaniem najlepsza z ekranizacji - może nawet nie tylko tych dotychczasowych, ale i przyszłych, bo tę poprzeczkę będzie przeskoczyć naprawdę trudno - komentuje Remigiusz Mróz. więcej

Materiały z Ukrainy zbyt brutalne? KRRiT zabrała głos

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły skargi od widzów niezadowolonych ze sposobu przedstawiania inwazji Rosji na Ukrainę w polskich programach informacyjnych. Narzekano m.in. na zbyt brutalne zdjęcia. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że jak dotąd regulator nie dopatrzył się naruszeń przepisów ze strony żadnego z nadawców. więcej

Przedwczesny koniec ,,Kropki nad i", powodem COVID-19 Olejnik. Program miał 941 tys. widzów

W sezonie 2021/2022 „Kropkę nad i” w TVN24 i TVN24 BiS oglądało średnio 941 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Ostatnie przedwakacyjne wydanie audycji miało zostać pokazane 14 lipca, ale ze względu na zakażenie koronawirusem Moniki Olejnik program zakończył się wcześniej. Nowe odcinki będą emitowane jesienią. więcej

"Moda na sukces" znika z Player.pl, trafi do Red Go. Możliwy powrót do telewizji

Player.pl wraz z końcem sierpnia usunie ze swojej oferty serial „Moda na sukces”. Od września produkcja dostępna będzie na platformie streamingowej Red Go - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W pierwszym kroku chcemy zaoferować serial na Platformie VOD. Być może później trafi też na anteny naszych kanałów - mówi nam Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group. więcej

400 tys. wniosków o dofinansowanie cyfrowego odbiornika, 50 tys. dekoderów sprzedanych na pocztach

W placówkach Poczty Polskiej złożono dotąd blisko 400 tys. wniosków o dofinansowanie zakupu odbiornika cyfrowego. Poczta sprzedała dotychczas także ponad 50 tys. dekoderów. To oznacza wzrost o 100 tys. wniosków w ciągu miesiąca i 20 tys. więcej dekoderów. więcej

Canal+ kupuje Zaku Entertainment. Planuje większe zaangażowanie w Rwandzie

Grupa Canal+ przejęła za nieznaną kwotę Zaku Entertainment. Francuzi chcą zwiększyć swoje zaangażowanie w Rwandzie i uruchomić kanał w języku Kinyarwanda, który jest popularny w obszarze Afryki Środkowej. więcej

We Francji ma ruszyć wspólny serwis HBO, Discovery i Eurosportu

Zapowiadany start HBO Max we Francji nie nastąpi. Warner Bros. Discovery planuje, że w tym kraju uruchomiona zostanie już połączona platforma HBO, Discovery i Eurosportu. Nie wiadomo, jednak kiedy do tego dojdzie. więcej

Magda Gessler zaprzecza, że przejdzie do Polsatu. ,,TVN to mój domeczek"

Wbrew sugestiom mediów Magda Gessler nie rozstanie się z Grupą TVN po odejściu Edwarda Miszczaka ze spółki. Jesienią widzowie TVN bez zmian zobaczą kolejne edycje „Kuchennych rewolucji” i „MasterChefa”, w których występuje restauratorka. - Dementuję moi mili. Całuję kochane portaliki…. Niech wam się robią wasze kliki - tak Gessler skomentowała doniesienia o zakończeniu jej współpracy z TVN. więcej

Z tekstów Onetu nie zniknie nazwisko Jacka Kurskiego, UODO umorzył sprawę

Urząd Ochrony Danych Osobowych umorzył sprawę, którą wniósł do niego Jacek Kurski. Chodziło o teksty Onetu o podróży prezesa TVP na finał Eurowizji Junior mimo pozytywnego wyniku testu na koronawirusa. Kurski twierdził, że Ringier Axel Springer Polska „z pełną premedytacją i świadomością” posłużył się informacjami na temat jego testów. więcej

TV Puls pokaże 23. Mazurską Noc Kabaretową

W sobotę, 9 lipca odbędzie się 23. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „PAKA”. W tym roku już po raz czwarty impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls. więcej

Podróż Kurskiego na Eurowizję. Jest decyzja ws. śledztwa

Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła śledztwa w sprawie podróży prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w grudniu ub.r. na finał Eurowizji Junior kilka dni po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu covidowego. więcej

One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców

Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dlaczego w Trójce od pięciu miesięcy nie ma audycji satyrycznych? Polskie Radio: "W związku z wakacjami"

Na początku lutego radiowa Trójka przestała nadawać "Powtórkę z rozrywki", kilka tygodni później również "Akademię rozrywki". Obie audycje zniknęły z ramówki nagle, a nie przy okazji większych zmian w programie. więcej

 
KRRiT przedłużyła koncesję radiową i dwie telewizyjne

Podczas wtorkowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o kolejne 10 lat trzy koncesje. Jedna z nich dotyczy rozgłośni radiowej, dwie lokalnych telewizji. więcej

 
Z Polskiego Radia odszedł Tomasz Berezowski, dyrektor biura technologii

Po dziewięciu miesiącach z Polskim Radiem rozstał się Tomasz Berezowski, szef biura technologii publicznego nadawcy. Spółka nie komentuje odejścia. Obowiązki Berezowskiego przejął Tomasz Bochyński. więcej

 
Danuta Breguła opuszcza Newonce

Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i strategii oraz członkini zarządu newonce.media Danuta Breguła rozstała się z firmą. Odpowiadała tam za ofertę subskrypcyjną. Michał Michalski, CEO newonce.media, zapewnia, że odejście Breguły nie ma wpływu na strategię subskrypcyjną Newonce. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Poznaniu. Eska wyprzedziła TOK FM

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw

W telewizji zaczął być emitowany spot, w którym dr Adam Czyżewski, główny ekonomista w PKN Orlen, wyjaśnia wpływ wojny w Ukrainie na wzrost cen paliwa. Autorem reklam jest agencja Heart&Brain. więcej

Anna Heimberger na czele marketingu InPost w Polsce

Anna Heimberger objęła stanowisko dyrektor marketingu InPost w Polsce. więcej

Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy

Centrum Projektów Polska Cyfrowa wybiera w przetargu agencję do opracowania strategii oraz zrealizowania wielowątkowych kampanii informacyjnych, skierowanych do określonych grup docelowych z wykorzystaniem internetu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Marki wydadzą w tym roku 27,5 mld dolarów na influencer marketing

Marki mają w tym roku przeznaczyć 27,5 mld dolarów na influencer marketing - wynika z prognozy Stockapps.com. W 2027 roku ta liczba ma wzrosnąć do 51 mld dolarów. więcej

Aleksandra Pabin: z GfK do HP

Aleksandra Pabin po ponad roku pracy w instytucie badawczym GfK rozpoczęła pracę w HP w Barcelonie jako EMEA marketing campaign manager - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. więcej

Roślinne nowości w menu Burger Kinga

Burger King we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa bezmięsną ofertę o kolejne roślinne propozycje: roślinne kanapki Royale, Cheeseburger, Double Cheeseburger, Chilli Cheeseburger oraz Hamburger. więcej

Bodyform w nowej kampanii pokazuje, jak wygląda noc kobiety, która miesiączkuje

Marka środków higienicznych Bodyform (produkowanych przez Essity) rozpoczęła kampanię pod hasłem "Periodsomnia", w której pokazuje z czym muszą w nocy mierzyć się kobiety, które właśnie miesiączkują. W reklamie w dość realistyczny sposób pokazano cierpienia wielu kobiet. więcej

Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na produkty mocno gazowane od Żywiec Zdrój. więcej

Gofiarnia Dickery sprzedaje wypieki w kształcie penisa i waginy

Na początku lipca w Warszawie otwarto nową gofiarnię Dickery. Jej wyróżnikiem ma być to, że oferuje wypieki w niestandardowych kształtach: damskich i męskich genitaliów, np. waginy i penisa. więcej

Lirene klientem PZL

Agencja PZL rozpoczyna współpracę z marką kosmetyczną Lirene, należącą do firmy Dr Irena Eris. więcej

PKN Orlen dalej sponsorem Wisły Płock

PKN Orlen pozostaje sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Wisła Płock w latach 2022-2024. więcej

Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo

Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wojciech Staszewski zarzuca Renacie Kim mobbing w ,,Newsweeku". "Pisałeś słabe teksty"

Dziennikarka „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) Renata Kim, która w niedzielę ujawniła, że alarmowała o złej sytuacji w redakcji, w środę sama została publicznie oskarżona o stosowanie mobbingu przez byłego podwładnego Wojciecha Staszewskiego. W odpowiedzi Kim wytknęła Staszewskiemu słabą efektywność i nadliczbowe urlopy. - Nazywanie mnie mobberką w tej chwili to zwykła podłość - komentuje. więcej

Orlen w Ruchu z nowymi kioskami, do których można wejść

PKN Orlen uruchomił w Warszawie nowy format kiosku Orlen w Ruchu. Specjalnie zaprojektowana bryła umożliwia klientom wejście do środka i swobodny wybór produktów z poszerzonego asortymentu. Do końca roku koncern planuje otwarcie około 50 punktów tego typu w całej Polsce. więcej

Wydawca ,,Wiadomości Handlowych" bez 19 proc. przychodów i z większą stratą

Wydawnictwo Gospodarcze, w którego portfolio są m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”, w ub.r. zanotowało kolejny spadek wyników finansowych: przychody zmalały o 19 proc. do 7,21 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 2,15 do 3,05 mln zł. Firma jest w trakcie restrukturyzacji obejmującej m.in. zamknięcie wersji drukowanej „Wiadomości Kosmetycznych” i redukcję zatrudnienia. więcej

 
 
 
INTERNET
 
W Japonii zwiększono kary za internetowy hejt. Za obrażanie grozi do roku więzienia

W czwartek w Japonii zaczynają obowiązywać wyższe kary za obrażanie w sieci; za cybernękanie grozi teraz kara do roku pozbawienia wolności i grzywna do 300 tys. jenów (ok. 10 tys. zł). Zmianę w prawie wprowadzono po samobójstwie gwiazdy telewizyjnej, która otrzymywała nienawistne wiadomości. więcej

,,Stranger Things 4" z miliardem godzin oglądania. Goni ,,Squid Game"

Czwarty sezon kultowego serialu „Stranger Things” w ciągu 28 dni od swojej premiery osiągnął globalnie 1,15 mld godzin oglądania - podał Netflix, który produkuje i oferuje popularną  serię. Te statystyki oznaczają, że „Stranger Things 4” jest drugim najchętniej oglądanym serialem Netfliksa po „Squid Game”, ale ma szanse przeskoczyć koreańską produkcję pod względem powodzenia. więcej

Rząd uruchomił portal dla obywateli Ukrainy szukających pracy

Od środy jest dostępny nowy rządowy portal dla poszukujących pracy obywateli Ukrainy - pracawpolsce.gov.pl. więcej

Marki wydadzą w tym roku 27,5 mld dolarów na influencer marketing

Marki mają w tym roku przeznaczyć 27,5 mld dolarów na influencer marketing - wynika z prognozy Stockapps.com. W 2027 roku ta liczba ma wzrosnąć do 51 mld dolarów. więcej

Rząd uruchomi bazę danych o dostępności szerokopasmowego internetu

Rząd pracuje nad nowelizacją ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, która m.in. pozwoliłaby na wdrożenie bezpłatnej bazy danych o dostępności szerokopasmowego internetu - wynika z wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów. więcej

Amazon stosuje monopol w Wielkiej Brytanii? Regulator to sprawdzi

Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) zapowiedział dochodzenie, którego przedmiotem będzie polityka Amazona. Śledztwo ma ustalić, czy amerykański gigant e-commerce nie wykorzystuje swojej dominującej pozycji na rynku w traktowaniu zewnętrznych firm, co w konsekwencji może prowadzić do strat dla klientów. więcej

Michał Dubisz na czele Uber Eats w Polsce

Dyrektorem generalnym polskiego oddziału Uber Eats został Michał Dubisz. Poprzednio pełnił podobną funkcję w Bolt Food, a wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia. więcej

Wizaz.pl na czele witryn o modzie i urodzie. ,,Elle" przed ,,Vogue" i ,,Glamour"

Liderem zasięgowym wśród platform o modzie i urodzie jest Wizaz.pl. Serwis „Elle” ma więcej użytkowników niż witryny „Vogue’a” i „Glamour”, natomiast zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Maxmodels. więcej

Snapchat wprowadza w Polsce nowe możliwości dla reklamodawców

Snapchat Inc i Httpool - wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce - wprowadzają trzy nowości dla marketerów. Nowe funkcje pomogą w e-commerce, targetowaniu kampanii i emisji reklam z wykorzystaniem soczewek. więcej

Michał Szafrański kończy bloga Jak Oszczędzać Pieniądze. ,,Pora na blogową emeryturę"

Jak Oszczędzać Pieniądze, jeden z najpopularniejszych blogów o tematyce finansowej, nie będzie już aktualizowany. - Mentalnie szykowałem się do tej decyzji już od dłuższego czasu. Pora na blogową emeryturę - poinformował jego autor Michał Szafrański. więcej

Papież zadebiutował na Spotify i powiedział o sobie: nie czuję swojego wieku

Papież Franciszek zadebiutował w serwisie streamingowym Spotify, gdzie mówił o sobie i odpowiadał na pytania swojego dawnego rzecznika z Buenos Aires, księdza Guiilermo Marco. Wyznał w jego podcaście, że nie czuje, że ma 85 lat. „Śmieję się sam z siebie i idę naprzód”- zapewnił. więcej

Psycholog o czarnym humorze w czasie wojny: to sposób na radzenie sobie ze strachem

Ukraińskie media społecznościowe, coraz częściej organizowane w kraju występy komików i zwykłe rozmowy Ukraińców pełne są żartów z nieudolności rosyjskich żołnierzy, wojennej rzeczywistości i stosunku państw zachodnich do Ukrainy. To sposób na radzenie sobie ze strachem - podkreśla ukraińska psycholog Hanna Hromowa. więcej

Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo

Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Jacek Makowski country managerem Gemius Polska

Jacek Makowski awansował na stanowisko country managera Gemius Polska. Do firmy dołączył pod koniec ubiegłego roku. więcej

Jon Carpenter nowym szefem Comscore. Zastąpił Billa Liveka

Comscore, amerykańska firma zajmująca się analizą marketingową mediów ma nowego szefa. Został nim Jon Carpenter, który awansował z pozycji dyrektora finansowego. Menedżer zastąpił na stanowisku odchodzącego na emeryturę Billa Liveka, w szefostwie Comscore nastąpiły także inne roszady. więcej

Szukający pracy zwracają uwagę na jakość ofert

Nieodpowiednio sformułowane ogłoszenie o pracę może zniechęcić do aplikowania nawet połowę kandydatów. Drogę do starania się o stanowisko potrafią zakłócić m.in. brak widełek zarobków, żmudne formularze czy mała responsywność pracodawcy - wynika z badań Pracuj.pl. więcej

Artur Sielicki wzmacnia zespół Analytics w Kantar Polska

Do firmy badawczej Kantar Polska dołączył Artur Sielicki obejmując stanowisko senior data scientist w zespole Analytics więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
DATA4 z Grayling Poland

DATA4, europejski inwestor i operator centrów danych, powierzył Grayling Poland obsługę komunikacyjną w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile liderem przenoszenia numerów w II kw. Play stracił najwięcej, ale z najgorszym bilansem Plus
Bolt wprowadza opcję ,,Kobiety dla kobiet". Ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa kierowczyń i pasażerek
Rząd uruchomi bazę danych o dostępności szerokopasmowego internetu
Nike otwiera w Gdańsku Centrum Technologiczne
Jon Carpenter nowym szefem Comscore. Zastąpił Billa Liveka
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj