Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Lipca 2022
 
 
 
W Biedronce, Netto i Aldi limity na zakup cukru. Co zrobią inne sieci sklepów?
 
Czy do sklepów wróci reglamentacja towarów? W środę Biedronka, Netto i Aldi wprowadziły ograniczenia zakupów cukru, którego w niektórych sklepach w Polsce brakuje. Co na to inne sieci handlowe? Spokojny o dostawy produktów jest choćby Lidl. - Dostawy realizujemy w sposób ciągły do naszych wszystkich 800 sklepów - zapewnia Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej detalisty. więcej
 
 
PO pozwie ,,Gazetę Polską" za okładkę z Tuskiem ucharakteryzowanym na Hitlera
 
Dwa procesy wytoczy Platforma Obywatelska po środowej okładce „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), na której pokazano Donalda Tuska w pozie Adolfa Hitlera, z cieniem pod nosem, układającym się w charakterystyczny wąsik i podpisem „Gott mit uns”. Nad trzecim pozwem mają pracować prawnicy samego Tuska. - Ta okładka jest tak bezczelna, że nie możemy jej pozostawić bez odpowiedzi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO. więcej
 
 
Płatny pakiet naziemny Polsatu ma sens? ,,Nie zwracamy uwagi na inne kraje"
 
Choć na wielu rynkach nie ma płatnych pakietów naziemnych, a z wybranych zniknęły one z powodu małego zainteresowania, Polsat Box postanowił reaktywować tego rodzaju ofertę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka firmy wyjaśnia czym kierowała się firma, oferując za 30 zł miesięcznie pakiet 10 kanałów. więcej
 
 
TVN powoli odsłania karty. Co wiemy o jesiennej ramówce stacji?
 
Jesienna ramówka TVN nie ruszy pod koniec sierpnia, ale z początkiem września. Już wiadomo jednak, że stacja postawi w nowym sezonie kontynuacje sprawdzonych programów i seriali. Będą kolejne serie „Top model”, „MasterChefa” czy „Mam talent!”. TVN pokaże też drugi sezon „Tajemnicy zawodowej”. więcej
 
 
Player ,,wygasza" stacje Canal+. Stawia na kanały Warner Bros. Discovery
 
Osoby, które decydują się na subskrypcję pakietu „Player (bez reklam) + Kanały TV” nie mogą już oglądać stacji tematycznych związanych z Canal+. Ich miejsce zajęły kanały dotychczas związane z koncernem WarnerMedia, który połączył się niedawno z Discovery. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat ujawnił szczegóły jesiennej ramówki. Będą dwie nowości i ostatni sezon "Świata według Kiepskich" więcej
 
Robert Lewandowski zagra w FC Barcelonie z ,,9" na plecach. "Przebije marketingowy szklany sufit" więcej
 
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Ostro w dół TVN, Polsat i TV Puls więcej
 
Niewidzialni, czyli researcherzy w stacjach TV. ,,Słowo dziękuje było rzadkością" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor - news Polskie Radio
Inżynier wozu transmisyjnego SNG TVN Warner Bros. Discovery
REDAKTOR SEO upday
Montażysta/tka Telewizyjny/a TVN Warner Bros. Discovery
Sales Coordinator AMC Networks International - Poland
Technik wozu transmisyjnego TVP
PR Senior Accout Executive MSL
Knowledge and Training Specialist Ringier Axel Springer
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Account Executive / Senior Account Executive ( kampanie 360) Saatchi & Saatchi IS
Senior Event Manager El Padre
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Pradze, Budapeszcie, Pekinie. Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Płatny pakiet naziemny Polsatu ma sens? ,,Nie zwracamy uwagi na inne kraje"

Choć na wielu rynkach nie ma płatnych pakietów naziemnych, a z wybranych zniknęły one z powodu małego zainteresowania, Polsat Box postanowił reaktywować tego rodzaju ofertę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka firmy wyjaśnia czym kierowała się firma, oferując za 30 zł miesięcznie pakiet 10 kanałów. więcej

TVN powoli odsłania karty. Co wiemy o jesiennej ramówce stacji?

Jesienna ramówka TVN nie ruszy pod koniec sierpnia, ale z początkiem września. Już wiadomo jednak, że stacja postawi w nowym sezonie kontynuacje sprawdzonych programów i seriali. Będą kolejne serie „Top model”, „MasterChefa” czy „Mam talent!”. TVN pokaże też drugi sezon „Tajemnicy zawodowej”. więcej

Player ,,wygasza" stacje Canal+. Stawia na kanały Warner Bros. Discovery

Osoby, które decydują się na subskrypcję pakietu „Player (bez reklam) + Kanały TV” nie mogą już oglądać stacji tematycznych związanych z Canal+. Ich miejsce zajęły kanały dotychczas związane z koncernem WarnerMedia, który połączył się niedawno z Discovery. więcej

Agnieszka Mosór po 24 latach pracy odchodzi z Polsatu

Z Telewizją Polsat żegna się dziennikarka informacyjna Agnieszka Mosór, w ostatnim okresie prowadząca „Wydarzenia”. Z nadawcą była związana przez 24 lata. więcej

TVP unieważniła wybór Value Media do obsługi mediowej, odwołanie złożyła Arena Media

Telewizja Polska unieważniła przetarg na obsługę mediową, w którym wybrała dom mediowy Value Media (Group One). Powodem był wyrok Krajowej Izby Odwoławczej po odwołaniu złożonym przez Arena Media Communication (Havas Media Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał w jakości 4K zmienił nazwę

Nadawany w jakości 4K kanał Insight TV UHD we wtorek zmienił nazwę na InUltra. Należąca do holenderskiej firmy TV Entertainment Reality Network stacja jest obecna na polskim rynku od trzech lat i wchodzi w skład oferty największej platformy satelitarnej oraz sieci kablowych. więcej

Kryminalny serial ,,Rysa" jesienią w Polsacie

W jesiennej ramówce Polsatu znajdzie się jednak serial o charakterze premium – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Będzie to „Rysa” - wspólna produkcja Sony Pictures Television i Grupy Polsat Plus, która pokazywała była już w AXN i w serwisie VoD Polsatu. W obsadzie kryminalnej produkcji znaleźli się Julia Kijowska i Maciej Zakościelny. więcej

Druga edycja festiwalu ,,Heart of Europe" w połowie listopada

Już po raz drugi Telewizja Polska zorganizuje w tym roku Międzynarodowy Festiwal Telewizyjny „Heart of Europe”, poświęcony twórczości telewizyjnej Europy Środkowo-Wschodniej. Festiwal odbędzie się między 14-17 listopada w Warszawie. więcej

BBC udostępnia archiwa. Tysiące godzin historycznych treści od nadawcy

Stacja BBC, z okazji 100-lecia istnienia rozbudowała swój serwis o nazwie Rewind. Znalazło się w nim 30 tysięcy archiwalnych programów i nagrań nadawcy, dostępnych dla wszystkich Brytyjczyków i obejmujących dekady z historii Wielkiej Brytanii. więcej

Amazon Studios wypuścił zwiastun serialu "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy"

Na 2 września br. zaplanowano premierę serialu "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy" na platformie streamingowej Amazon Prime Video. Amazon Studios zaprezentował właśnie nowy zwiastun tej produkcji. więcej

Koniec zdjęć do drugiego sezonu polskiej wersji ,,The Office"

Po dwóch miesiącach skończono zdjęcia do drugiego już sezonu serialu „The Office PL”. Premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią bieżącego roku. Reżyserem serii ponownie jest Maciej Bochniak. więcej

Za miesiąc premiera serialu "Ród smoka" w HBO i HBO Max. Pokazano trailer

Od poniedziałku, 22 sierpnia będzie można oglądać nowy serial "Ród smoka", którego akcja osadzona jest 200 lat przed czasami "Gry o tron". Dziesięcioodcinkową produkcję pokaże stacja HBO i platforma HBO Max. więcej

Zabójstwo członka ekipy filmowej serialu "Prawo i porządek". NBC wstrzymało prace

31-letni mężczyzna, członek ekipy serialu telewizyjnego "Prawo i porządek: Zorganizowana przestępczość", został śmiertelnie postrzelony we wtorek rano czasu lokalnego w Nowym Jorku, według mediów, w miejscu lub w pobliżu, gdzie miały być tego dnia kręcone kolejne zdjęcia. więcej

Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów

Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Łukasz Ciechański po naszym tekście opublikował oświadczenie. Zawiera niecenzuralne słowa

"Jakiś dzban podający się za anonimowe źródło w redakcji powiedział, że 'wysłali go na urlop i to chyba dość długi'. Je...ij się w łeb zamiast opowiadać na zewnątrz rzeczy, o których nie masz pojęcia" - to fragment oświadczenia Łukasza Ciechańskiego, które opublikował w środę rano w mediach społecznościowych. Nam zarzucił "pełen nieścisłości" artykuł, po czym sam potwierdził to, o czym napisaliśmy. więcej

 
Marszałek Sejmu podziękowała członkom Rady Mediów Narodowych za pracę na rzecz mediów publicznych

To było spotkanie kurtuazyjne, miły gest ze strony pani marszałek, żeby spotkać się z całą Radą Mediów Narodowych i podziękować jej członkom za pracę na rzecz mediów publicznych - powiedział przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański po zamkniętym spotkaniu z marszałek Sejmu Elżbietą Witek. więcej

 
Radio Gdańsk bez 570 tys. zł zysku, pensje 7 proc. w górę

436 zł zysku netto osiągnęło w 2021 roku Radio Gdańsk, wynika ze sprawozdania finansowego, ujawnionego przez spółkę. Rok wcześniej zysk sięgał 574 tys. zł. Zysk w całości został przeznaczony na kapitał zapasowy spółki. więcej

 
Komisja kultury za kandydaturą Krzysztofa Czabańskiego do Rady Mediów Narodowych

Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu pozytywnie zaopiniowała we wtorek kandydaturę dziennikarza i publicysty Krzysztofa Czabańskiego na członka Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Komisja kultury za kandydaturą Joanny Lichockiej do Rady Mediów Narodowych

Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu pozytywnie zaopiniowała we wtorek kandydaturę dziennikarki i publicystki, posłanki PiS Joanny Lichockiej na członka Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W Biedronce, Netto i Aldi limity na zakup cukru. Co zrobią inne sieci sklepów?

Czy do sklepów wróci reglamentacja towarów? W środę Biedronka, Netto i Aldi wprowadziły ograniczenia zakupów cukru, którego w niektórych sklepach w Polsce brakuje. Co na to inne sieci handlowe? Spokojny o dostawy produktów jest choćby Lidl. - Dostawy realizujemy w sposób ciągły do naszych wszystkich 800 sklepów - zapewnia Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej detalisty. więcej

TVP unieważniła wybór Value Media do obsługi mediowej, odwołanie złożyła Arena Media

Telewizja Polska unieważniła przetarg na obsługę mediową, w którym wybrała dom mediowy Value Media (Group One). Powodem był wyrok Krajowej Izby Odwoławczej po odwołaniu złożonym przez Arena Media Communication (Havas Media Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Mindshare'owi Polska przez inwestycje ubyło 80 proc. zysku

Agencja mediowa Mindshare Polska zanotowała w ub.r. niewielkie spadki przychodów (do 493,93 mln zł) i kosztów operacyjnych (do 492,78 mln zł), a jej zysk netto skurczył się z 1,66 mln zł do 343,2 tys. zł. więcej

G.F. Darwin, Astrofaza i EkoBosacka z Video Brothers

Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły kanały youtube’owe G.F. Darwin i Astrofaza, a po rocznej przerwie wznowiła ją Katarzyna Bosacka ze swoim kanałem EkoBosacka. więcej

Dima Wilczycki i Magda Staszak-Zajdel w DDB Warszawa

Do zespołu agencji DDB Warszawa dołączyli: Dima Wilczycki jako art director oraz Magda Staszak-Zajdel na stanowisku copywriterki. więcej

Pomagam.pl odpowiada na plakaty "Gdzie są te dzieci?". Pokazuje chore maluchy

Serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniężnych Pomagam.pl odpowiada na billboardową kampanię Fundacji Nasze Dzieci z Kornic. Kampania serwisu ma pomóc ciężko chorym maluchom  - Emilce, Bartusiowi i Zuzi. więcej

Dorota Gardias w kampanii kroplu do oczu Ektin

Dziennikarka i prezenterka Dorota Gardias została twarzą kampanii „Otwórz oczy na alergię” marki kropli do oczu Ektin (Bausch & Lomb). więcej

Joanna Krupa w kampanii gotuje Lubellę z vege klopsikami

Maspex ruszył z nową kampanią reklamową marki makaronów Lubella. Zaangażował do niej influencerów oraz modelkę i jurorkę programu "Top Model" (TVN) Joanną Krupę. więcej

Laura Maness pierwszą kobietą na stanowisku globalnej dyrektorki generalnej Grey Group

Laura Maness została mianowana globalną dyrektorką generalną agencji reklamowej Grey Group. Jest szóstym dyrektorem generalnym w historii tej firmy i pierwszą kobietą na tym stanowisku. więcej

Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos w Euvic Media

Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance).   więcej

Katarzyna Pypla i Olga Sarzyńska w dziale kreacji i produkcji endorfina events

Do zespołu endorfina events dołączyły Katarzyna Pypla (senior creative) i Olga Sarzyńska (project manager). więcej

Tommy Jenkins szefem marketingu Vectra AI

Vectra AI powołała Tommy'ego Jenkinsa na stanowisko chief marketing officer (CMO). więcej

Piotr Fronczewski i PIH w muzycznej kampanii Kompanii Piwowarskiej

„Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię społeczną na temat spożywania alkoholu i jazdy samochodem. Jej bohaterami są aktor Piotr Fronczewski oraz legenda polskiego rapu - PIH. więcej

Marcin Krakowiak na czele działu sprzedaży w Adtraction

Do Adtraction dołączył Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej w firmie na polskim rynku. Objął stanowisko head of sales. Do firmy dołączyły także Marta Garbacz, Agata Kąkol i Iga Rybak. więcej

Grupa Lotos coraz bliżej fuzji z Orlenem. Zgodzili się akcjonariusze i rząd

Akcjonariusze Lotosu podczas środowego nadzwyczajnego walnego zgromadzenia poparli połączenie spółki z PKN Orlen. Za oddano 98,89 proc. głosów. We wtorek na fuzję koncernów zgodził się rząd. W jej efekcie na polskim rynku pojawi się węgierski MOL, którzy przejmie ponad 400 stacji paliwowych Grupy Lotos. więcej

Polska Izba Handlu i organizacje branżowe przeciwne objęciu systemem kaucyjnych szklanych butelek

Polska Izba Handlu oraz kilkanaście organizacji związanych z produkcją i recyklingiem opakowań szklanych oraz polskim sektorem handlu, apelują do rządu o pozostawienie butelek szklanych jednorazowego użytku w gminnych systemach zbiórki oraz nieobejmowanie jednorazowego szkła systemem kaucyjnym. "Uderzy to w polski handel detaliczny i pogorszy zbiórkę frakcji szklanej, której – na tle pozostałych opakowań plastikowych i puszek – pozyskuje się najwięcej" - napisano w liście. więcej

Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła do 246,75 zł. Najniższe ceny w Auchan

Średnia cena koszyka zakupowego w czerwcu kształtowała się na poziomie 246,75 zł, to wzrost o 5,69 zł, czyli o 2,36 proc. wobec maja br. – wynika z badania ASM Sales Force Agency. więcej

Biedronka wprowadza reglamentację cukru

Od środy 20 lipca w sklepach Biedronka obowiązuje limit sprzedaży cukru. Pojedynczy klient będzie mógł kupić do 10 kilogramów na jeden paragon. więcej

Moc korzyści dla kierowców! Dodatkowe punkty dzięki ORLEN VITAY i LINK4

Każdy kierowca korzystający z aplikacji ORLEN VITAY może dostać dodatkowe punkty i nagrody za zakup ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna i obejmuje nie tylko polisy OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości oraz podróżne. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
PO pozwie ,,Gazetę Polską" za okładkę z Tuskiem ucharakteryzowanym na Hitlera

Dwa procesy wytoczy Platforma Obywatelska po środowej okładce „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), na której pokazano Donalda Tuska w pozie Adolfa Hitlera, z cieniem pod nosem, układającym się w charakterystyczny wąsik i podpisem „Gott mit uns”. Nad trzecim pozwem mają pracować prawnicy samego Tuska. - Ta okładka jest tak bezczelna, że nie możemy jej pozostawić bez odpowiedzi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO. więcej

Empik już w połowie e-commerce'owy, z 32 nowymi salonami i 27 mln zł zysku

Grupa kapitałowa Empik w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 2,12 mld zł, już 48 proc. sprzedaży realizuje przez internet. Rok zakończyła z 32 nowymi salonami stacjonarnymi i 26,77 mln zł zysku netto. W br. chce uruchomić 40 sklepów. więcej

Poufna Rozmowa ujawniła maile Dworczyka o autoryzacji wywiadów. Dziennikarz ,,Super Expressu": są prawdziwe

W środę serwis Poufna Rozmowa opublikował dwie wymiany maili z udziałem szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka dotyczące autoryzacji wywiadów dla „Super Expressu” i „Dziennika Gazety Prawnej”. - To kolejny dowód, że maile są prawdziwe - stwierdził Tomasz Walczak, publicysta „Super Expressu”. więcej

PAP planuje 11 proc. więcej wpływów. Wyższe koszty obniżą zysk

Polska Agencja Prasowa zapowiada wzrost wpływów ze sprzedaży o 10,7 proc. w porównaniu do 2021 roku. Agencja chce zamknąć ten rok z 62,7 mln zł przychodów ze sprzedaży. więcej

Rada Etyki Mediów krytykuje kryptoreklamę w ,,Kronice Beskidzkiej"

Rada Etyki Mediów w odpowiedzi na skargę uznała, że „Kronika Beskidzka” (Prasa Beskidzka) złamała zasadę pierwszeństwa dobra odbiorcy, zamieszczając nieoznaczony artykuł sponsorowany. więcej

Bloomberg planuje globalną ekspansję. Ma być więcej lokalnych treści

Bloomberg Media zapowiada zmianę swojego modelu funkcjonowania. Wydawca planuje postawienie na lokalne treści i dotarcie ze swoim przekazem do większej liczby odbiorców na rynkach w poszczególnych krajach, takich jak Francja, Niemcy czy Japonia. Bloomberg jest bliski osiągnięcia 400 tysięcy płatnych subskrybentów. więcej

Zmarł Jacek Wegner, były dziennikarz ,,Wiadomości" i ,,Rzeczpospolitej"

Nie żyje Jacek Wegner - dziennikarz, autor książek historycznych i wykładowca akademicki. Pracował m.in. w „Wiadomościach” TVP, „Rzeczpospolitej”, współpracował z czasopismami literackimi, wykładał dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. więcej

Nie żyje wieloletnia pracownica ,,Tygodnika Powszechnego"

W poniedziałek 18 lipca zmarła Marta Bogucka, pracownica działu typografii „Tygodnika Powszechnego”. Z tytułem związana była od ćwierćwiecza. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"Dramatyczna" komunikacja FC Barcelony po przyjściu Roberta Lewandowskiego

Eksperci są zgodni: komunikacja piłkarskiego klubu FC Barcelona w mediach społecznościowych po transferze Roberta Lewandowskiego mocno kuleje. - Czuć ekscytację Barcelony, chcą się tym chwalić, ale za bardzo tego nie potrafią. Do wszystkiego potrzebni są profesjonaliści, strategia, podstawowa kreatywność i umiejętność obsługi sprzętu - ocenia Marcin Bratkowski z Arskom Sport Brokers. więcej

Empik już w połowie e-commerce'owy, z 32 nowymi salonami i 27 mln zł zysku

Grupa kapitałowa Empik w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 2,12 mld zł, już 48 proc. sprzedaży realizuje przez internet. Rok zakończyła z 32 nowymi salonami stacjonarnymi i 26,77 mln zł zysku netto. W br. chce uruchomić 40 sklepów. więcej

Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści

Planowany tańszy pakiet połączony z koniecznością oglądania reklam może nie zawierać całej oferty dostępnej dla użytkowników droższych abonamentów - przyznali przedstawiciele Netfliksa. Serwis tłumaczy taką sytuację koniecznością renegocjowania umów z producentami i zewnętrznymi partnerami. Na razie nie wiadomo, jakich pozycji miałoby zabraknąć w „reklamowej” opcji Netfliksa. więcej

G.F. Darwin, Astrofaza i EkoBosacka z Video Brothers

Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły kanały youtube’owe G.F. Darwin i Astrofaza, a po rocznej przerwie wznowiła ją Katarzyna Bosacka ze swoim kanałem EkoBosacka. więcej

Właściciel Facebooka pozwany przez MetaX. Chodzi o naruszenie znaku towarowego

Amerykańska firma MetaX, zajmująca się obszarem wirtualnej rzeczywistości skierowała do sądu pozew przeciwko koncernowi Meta, do którego należy między innymi Facebook. Chodzi o naruszenie znaku towarowego, które w konsekwencji może wyeliminować MetaX z segmentu VR. więcej

TikTok wprowadza tłumaczenie napisów na różne języki. Polskiego nie ma na liście

TikTok zaczął wprowadzać nową funkcję, która pozwala na tłumaczenie napisów przy  treściach publikowanych na platformie. Opcja ma ułatwić rozumienie materiałów niezależnie od języka, w którym zostały stworzone. Na razie mechanizm jest dostępny dla niektórych języków, wśród nich nie ma jeszcze polskiego. więcej

Milena Bryła wicenaczelną naTemat.pl

Od 1 sierpnia Milena Bryła obejmuje funkcję wicenaczelnej portalu naTemat.pl. To nowe stanowisko w newsroomie. więcej

Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów

Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co dziesiąty Polak chodzi do muzeum, co trzeci na festyny

W muzeum lub galerii sztuki w ciągu roku było 10,1 proc. Polaków, a nieco więcej, bo 15 proc. badanych, odwiedziło obiekty historyczne - wynika z danych z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. więcej

Polacy mimo szalejącej drożyzny chcą wyjeżdżać na wakacje

Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej, 64 proc. Polaków planuje w tym roku przynajmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny, przeznaczając osobny budżet na wakacyjne zakupy realizowane w miejscu spędzania urlopu – średnio ok. 900 złotych w czasie jednego wyjazdu - wynika z badania agencji Inquiry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
"Dramatyczna" komunikacja FC Barcelony po przyjściu Roberta Lewandowskiego

Eksperci są zgodni: komunikacja piłkarskiego klubu FC Barcelona w mediach społecznościowych po transferze Roberta Lewandowskiego mocno kuleje. - Czuć ekscytację Barcelony, chcą się tym chwalić, ale za bardzo tego nie potrafią. Do wszystkiego potrzebni są profesjonaliści, strategia, podstawowa kreatywność i umiejętność obsługi sprzętu - ocenia Marcin Bratkowski z Arskom Sport Brokers. więcej

Agata Andruszkiewicz i Monika Ezman w zarządzie Instytutu Monitorowania Mediów

Do zarządu IMM dołączyły Agata Andruszkiewicz, dotychczas zajmująca stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii, oraz Monika Ezman, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Komendant CBŚP: cyberprzestępcy to nie prymitywni zbóje z kijami bejsbolowymi w ręku tylko świetnie wyszkoleni ludzie
Właściciel Facebooka pozwany przez MetaX. Chodzi o naruszenie znaku towarowego
TikTok wprowadza tłumaczenie napisów na różne języki. Polskiego nie ma na liście
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj