Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Sierpnia 2022
 
 
 
Krzysztof Skórzyński ma poprowadzić ,,Dzień dobry TVN"
 
Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński może wkrótce dołączyć do grona prowadzących program „Dzień dobry TVN”. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarz dostał taką propozycję. Do dogadania zostało kilka technicznych kwestii. więcej
 
 
Aleksander Kutela za Marka Dekana prezesem Ringier Axel Springer Polska
 
Eksperci o przejściu prezesa RASP Marka Dekana na stanowisko COO Politico Media Group w USA mówią jednym głosem: awans. I dodają, że wyznaczenie na jego następcę dotychczasowego wiceprezesa Aleksandra Kuteli pokazuje, że firma stawia na kontynuację strategii. - Może dojść do przetasowań personalnych w firmie, ale niewiele więcej - przewiduje Bogusław Chrabota. więcej
 
 
Bojkot rosyjskich piosenek w stacjach radiowych. ,,W zamian ukraińskie"
 
Na antenach m.in. Radia Rekord i Radia Oko na razie nie usłyszymy na przykład „Nas Ne Dogonyat” Tatu czy „Bielyje rozy” Jurija Shatunova. Stacje lokalne zdecydowały się nie emitować piosenek rosyjskich wykonawców. Radomskie Radio Rekord 106,2 FM zdradza Wirtualnemedia.pl, że w zamian słuchacze mogą słuchać ukraińskich utworów. więcej
 
 
Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy
 
Jesienią tego roku zniknie z rynku tygodnik telewizyjny „Kropka TV”, wydawany przez Edipresse Kolekcje na zlecenie sieci dyskontów Biedronka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że część zespołu „Kropki” przejdzie do innych projektów wydawcy, pozostali już zaczęli szukać pracy. więcej
 
 
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem
 
Mimo rosnącej inflacji i spadającego zainteresowania kredytami hipotecznymi banki w pierwszym półroczu zwiększyły wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych o 60 proc. i planują kolejne aktywności. - Znaczące redukcje budżetów reklamowych jako sposób na doraźne cięcie kosztów, mogą być dziś kuszące, ale banki, które się na nie zdecydują, niewiele zyskają w porównaniu z tym, co mogą stracić. Przy kurczącym się rynku konkurencja będzie jeszcze bardziej zaciekła - ocenia Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP, TVN i Polsat nie zamierzają rezygnować z teletekstu. ,,1,5 mln użytkowników miesięcznie" więcej
 
Kultowe audycje radiowe z lat 90., które do dziś wspominają słuchacze więcej
 
Jakie aplikacje zainstalować na Android TV? Nie tylko filmy i seriale więcej
 
Maciej Kurzajewski: nietypowy dziennikarz sportowy TVP. "Ulubieniec teściowych. Każda chciałaby mieć takiego zięcia" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Realizator Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery
PR MANAGER 2 KOMA 7
Localisation Project Manager Smakjam
PR Konsultant / Manager Weber Shandwick
Junior Event Manager/ Event Manager El Padre
Account Manager Clear Channel Poland
Redaktor/ka do serwisów Onetu Ringier Axel Springer
Product Owner TVP
Realizator Autopromocji TVN 24- umowa na zastępstwo TVN Warner Bros. Discovery
Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
creative i senior creative El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Krzysztof Skórzyński ma poprowadzić ,,Dzień dobry TVN"

Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński może wkrótce dołączyć do grona prowadzących program „Dzień dobry TVN”. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarz dostał taką propozycję. Do dogadania zostało kilka technicznych kwestii. więcej

Kibice znów skarżą się na Viaplay. ,,Wymagane stabilne łącze"

Subskrybenci serwisu streamingowego Viaplay znów skarżą się na problemy z dostępem do transmisji z meczów Premier League. W ostatni weekend zamiast wybranych spotkań ligi angielskiej na ich telewizorach pojawiały się komunikaty o błędach. Biuro prasowe Viaplay tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że nie na każdym urządzeniu usługa będzie działać poprawnie. więcej

Ostre cięcia kadrowe w zespole HBO Max

Siedemdziesiąt osób z HBO Max i HBO straci pracę w w ramach restrukturyzacji zespołów zajmujących się kreacją treści wideo. więcej

Pierwszy polski serial Viaplay na finiszu. Premiera w przyszłym roku

Serwis streamingowy Viaplay kończy zdjęcia do pierwszego polskiego serialu fabularnego. To produkcja “Morderczynie”, oparta na bestellserze Katarzyny Bondy. Premiera serialu odbędzie się w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znalazły się Maja Pankiewicz, Izabela Kuna i Eliza Rycembel, a za reżyserię odpowiada Kristoffer Rus. więcej

,,Gogglebox 17" od 5 września w TTV

Od 5 września w poniedziałkowe wieczory TTV emitować będzie siedemnasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem”. więcej

Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. ,,Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów"

We wtorek, 17 sierpnia wystartuje kampania reklamowa „Nadchodzi najlepsza rozrywka”, organizowana przez TVN Warner Bros. Discovery z okazji 25-lecia nadawania stacji TVN. więcej

Sąd Apelacyjny nakazał TVN sprostowanie ws. maseczek

Sąd Apelacyjny wydał wyrok, w którym nakazał TVN publikację sprostowań dotyczących materiałów o programie Agencji Rozwoju Przemysłu „Polskie szwalnie” w „Superwizjerze” TVN24 i portalu Tvn24.pl. więcej

Powraca hit Playera. Jesienią premiera ,,Skazanej 2"

Player jesienią pokaże drugi sezonu serialu „Skazana”. Serial trafi do oferty platformy prawdopodobnie w październiku. W obsadzie prócz aktorów znanych z pierwszej serii pojawią się m.in. Adam Woronowicz, Jacek Beler i Konrad Elery. więcej

Najwięksi operatorzy płatnej telewizji stracili prawie 2 mln abonentów

Największe amerykańskie sieci kablowe i platformy satelitarne tylko w II kwartale br. straciły 1,925 mln abonentów. Analitycy Leichtman Research Group zauważyli, że w analogicznym okresie 2021 roku takim firmom ubyło 1,235 mln klientów. więcej

,,Tajemnica zawodowa 2" od 4 września w TVN

Od 4 września w niedzielne wieczory TVN emitować będzie drugi sezon serialu „Tajemnica zawodowa”, który od kilku miesięcy dostępny jest w Player.pl. więcej

TVP Sport liderem w lipcu, Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1. Eleven Sports 1 zyskał najwięcej

W lipcu 2022 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Największym wzrostem pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a najbardziej stracił Fightklub. więcej

,,Mam talent! 14" w TVN zadebiutuje 3 września. Kliment, Foremniak i Chylińska w jury

W sobotę, 3 września w TVN odbędzie się premiera czternastej edycji programu „Mam talent!”. Bez zmian jurorami w programie będą Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska. więcej

Viaplay pokaże walki kickboxingu Glory, 20 sierpnia pierwsza transmisja

Platforma Viaplay pozyskała prawa do nadawania wszystkich walk kickboxingu organizowanych przez Glory. - Jest to fantastyczne uzupełnienie praw sportowych Viaplay w Polsce - mówi Peter Nørrelund, group chief sports officer w Viaplay. więcej

,,Listy do M. 5" od 4 listopada w kinach

W piątek, 4 listopada w kinach pojawi się piąta część filmu „Listy do M. 5”. Do obsady produkcji dołączą Jan Peszek, Aleksandra Popławska, Maria Dębska, Mateusz Banasiuk, Marianna Zydek i Bartłomiej Kotschedoff. więcej

Koncert piosenki wojskowej w TVP1: Mariusz Błaszczak zachęcał do wstąpienia do wojska, wpadka Idy Nowakowskiej

W poniedziałek 15 sierpnia Telewizja Polska w Elblągu zorganizowała "Koncert piosenki wojskowej państw NATO". Wśród wykonawców był m.in. niemiecki zespół Captain Jack. Prowadząca koncert Ida Nowakowska mylnie przypisała wokaliście grupy fakt, że służył on w wojsku. W czasie transmisji minister Mariusz Błaszczak zachęcał też młodych ludzi do wstąpienia do polskiej armii. więcej

Kanał Sportowa.tv w Avios

W ofercie Avios pojawił się kanał Sportowa.tv. więcej

Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie!

W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Bojkot rosyjskich piosenek w stacjach radiowych. ,,W zamian ukraińskie"

Na antenach m.in. Radia Rekord i Radia Oko na razie nie usłyszymy na przykład „Nas Ne Dogonyat” Tatu czy „Bielyje rozy” Jurija Shatunova. Stacje lokalne zdecydowały się nie emitować piosenek rosyjskich wykonawców. Radomskie Radio Rekord 106,2 FM zdradza Wirtualnemedia.pl, że w zamian słuchacze mogą słuchać ukraińskich utworów. więcej

 
Radio 357 ani RNŚ nie chciały w zespole Aleksandry Kaczkowskiej. ,,Nikt nie zadzwonił"

Po jej odejściu z Trójki, słuchacze spodziewali się, że Aleksandra Kaczkowska ze swoją audycją dołączy do jednej z dwóch rozgłośni internetowych: Radia Nowy Świat lub Radia 357. Jednak dziennikarka zamiast tego zaczęła przygotowywać własny projekt medialny. W poniedziałek opublikował wpis, w którym wyjaśnia, dlaczego: czekała na telefon od szefostwa jednej z wymienionych rozgłośni, ale nikt do niej nie zadzwonił z propozycją. więcej

 
Radio Wnet słychać już w ośmiu miastach. Od wczoraj stacja nadaje w Lublinie

Od wtorkowego poranka (16 sierpnia) Radio Wnet nadaje program w Lublinie na częstotliwości 101,1 MHz. Stacja uruchomiła tam nadajnik aż dwa i pół roku po tym, jak Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała jej koncesję na emisję w tym mieście. więcej

 
Nowa wersja aplikacji mobilnej Radia Zet na iOS

Radio Zet (Eurozet) udostępniło nową aplikację mobilną z nowoczesną grafiką. Słuchacze mają teraz prostszy dostęp do bieżących informacji z kraju i ze świata oraz do radiowego playera. więcej

 
Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, RMF FM wyprzedziło Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem

Mimo rosnącej inflacji i spadającego zainteresowania kredytami hipotecznymi banki w pierwszym półroczu zwiększyły wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych o 60 proc. i planują kolejne aktywności. - Znaczące redukcje budżetów reklamowych jako sposób na doraźne cięcie kosztów, mogą być dziś kuszące, ale banki, które się na nie zdecydują, niewiele zyskają w porównaniu z tym, co mogą stracić. Przy kurczącym się rynku konkurencja będzie jeszcze bardziej zaciekła - ocenia Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica. więcej

Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. ,,Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów"

We wtorek, 17 sierpnia wystartuje kampania reklamowa „Nadchodzi najlepsza rozrywka”, organizowana przez TVN Warner Bros. Discovery z okazji 25-lecia nadawania stacji TVN. więcej

Time4 będzie wydawać magazyn pokładowy PKP Intercity

Spółka Time4 wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący wydawania magazynu pokładowego „W podróż z PKP Intercity” – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

AMS odmówiła administratorowi "Tygodnika Nie" powieszenia plakatu przed siedzibą PiS. "Źle to świadczy o wolności słowa"

Przy siedzibie Prawa i Sprawiedliwości na ulicy. Nowogrodzkiej w Warszawie jednak nie zawiśnie billboard administratora socialmediowych profili  "Tygodnik Nie"  Michała Marszała. W ostatniej chwili realizacji zlecenia odmówiła należąca do Agory firma AMS. - Słabo to świadczy o pojmowaniu wolności słowa w spółce Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej". I źle o wolności słowa w kraju - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Marszał. Co miało znaleźć się na plakacie? więcej

DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl

Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg reklamowy platformy sprzedażowej eobuwie (część Modivo). więcej

Artur Jasiński nowym practice director w Loyalty Point

Artur Jasiński objął stanowisko practice director w Loyalty Point. więcej

Prezes UOKiK stawia zarzuty Biedronce za jej "Tarczę Antyinflacyjną"

Przekazy reklamowe dotyczące akcji promocyjnej „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” mogły wprowadzać konsumentów w błąd w zakresie zasad skorzystania z promocji - uważa UOKiK. Prezes Urzędu postawił sieci zarzuty wprowadzania konsumentów w błąd, za które grozi kara do 10 proc. obrotu. więcej

Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson

Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson. więcej

Zsuzsa Varga w agencji Territory Influence.

Zsuzsa Varga objęła stanowisko business development director regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE) w agencji Territory Influence. więcej

Performance Media wygrywa przetarg Ryobi

Agencja Performance Media wygrała przetarg na obsługę digitalową marki narzędzi elektrycznych Ryobi. więcej

Alior Bank debiutuje z kampanią na TikToku

Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku. W akcję zaangażowani zostali influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych. więcej

Natalia Kaczmarek bohaterką nowej globalnej kampanii New Balance

Pod hasłem „We Got Now” ruszyła globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury, m.in. Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. W reklamach pojawia się też polska biegaczka i mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek. więcej

Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal

Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Aleksander Kutela za Marka Dekana prezesem Ringier Axel Springer Polska

Eksperci o przejściu prezesa RASP Marka Dekana na stanowisko COO Politico Media Group w USA mówią jednym głosem: awans. I dodają, że wyznaczenie na jego następcę dotychczasowego wiceprezesa Aleksandra Kuteli pokazuje, że firma stawia na kontynuację strategii. - Może dojść do przetasowań personalnych w firmie, ale niewiele więcej - przewiduje Bogusław Chrabota. więcej

Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy

Jesienią tego roku zniknie z rynku tygodnik telewizyjny „Kropka TV”, wydawany przez Edipresse Kolekcje na zlecenie sieci dyskontów Biedronka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że część zespołu „Kropki” przejdzie do innych projektów wydawcy, pozostali już zaczęli szukać pracy. więcej

E-Kiosk: 1,44 mln zysku w drugim kwartale

W drugim kwartale 2022 roku firma z prasą cyfrową i ebookami e-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) przy przychodach na poziomie 3,69 mln zł, wypracowała zysk netto o wartości 1,44 mln. zł. W stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wymienione wskaźniki wzrosły odpowiednio o 21 proc. i 43 proc. więcej

Mark Dekan przestaje kierować Ringier Axel Springer Polska

Marek Dekan przestaje pełnić funkcję prezesa Ringier Axel Springer Polska. Od września zostanie COO amerykańskiej spółki Politico Media Group, wchodzącej w skład Axel Springer SE. Funkcję prezesa RASP przejmie z kolei Aleksander Kutela, dotychczasowy wiceprezes spółki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polscy internauci coraz dłużej na Facebooku, TikToku i Snapchacie. Tylko Twitter i Blogspot ze wzrostami zasięgu

W lipcu zmalała liczba polskich użytkowników większości czołowych platform społecznościowych, wyjątkami są Twitter i Blogsport. O ponad 40 proc. wydłużył się średni czas spędzany przez internautów na Snapchacie, spore wzrosty osiągnęły też Facebook, Instagram, Pinterest i liderujący w tej statystyce TikTok. więcej

Ochrona dzieci w cyberprzestrzeni. Rząd pozytywnie ws. projektu unijnego rozporządzenia

Jednoznacznie popieramy działania na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni oraz zharmonizowanie zasad zwalczania materiałów związanych z wykorzystywaniem seksualnym dzieci - poinformował podsekretarz stanu w KPRM Paweł Lewandowski. więcej

Polska w górę w globalnym rankingu prędkości internetu. ZEA i Chile na czele

W lipcu br. najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Chile, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Polska jest na 49. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 33. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla. więcej

Spotify w wersji Premium 3 miesiące za darmo

Platforma Spotify uruchomiła promocję, w ramach której można zyskać trzymiesięczny, darmowy dostęp do pakietu Premium. więcej

Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal

Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Obsługą public relations PKP Intercity zajmie się Publicis

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę w zakresie public relations. Do dwuletniej współpracy spółka wybrała Publicis. więcej

Deniz Rymkiewicz wrócił do eSky Group

Deniz Rymkiewicz po kilku miesiącach przerwy wrócił do eSky Group na stanowisko group PR & community manager - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Magda Zubrycka-Wernerowska w Lightbe

Magda Zubrycka-Wernerowska zajęła stanowisko senior PR consultanta w agencji Lightbe, więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ochrona dzieci w cyberprzestrzeni. Rząd pozytywnie ws. projektu unijnego rozporządzenia
Jon Tibble globalnym wiceprezesem sprzedaży w CI Games, Kirsty Moore na czele HR
Polska w górę w globalnym rankingu prędkości internetu. ZEA i Chile na czele
Nowa wersja aplikacji mobilnej Radia Zet na iOS
Android 13 już na telefonach Google Pixel
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj