Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 18 Sierpnia 2022
 
 
 
Piotr Kraśko nadal poza ,,Faktami". Możliwe, że w ogóle do nich nie wróci
 
W grafiku prowadzeń „Faktów” oraz „Faktów po faktach” do końca sierpnia nie ma nazwiska Piotra Kraśki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpisek na wrzesień jeszcze nie przygotowano, ale z redakcji płyną nieoficjalne informacje, że dziennikarza nie zobaczymy na ekranie także jesienią. Kiedy wróci? - Być może już w ogóle - mówią nam reporterzy „Faktów”. Stacja nie podaje choćby przybliżonego terminu powrotu Kraśki. więcej
 
 
Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem, ma 6 mln abonentów
 
W drugim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów o 2 proc. do 3,228 mld zł zanotowała spadek zysku netto z 541,7 do 282,7 mln zł. Firma na koniec czerwca miała 13,349 mln sprzedanych usług oraz 5,99 mln indywidualnych klientów abonamentowych i 68,8 tys. firmowych. więcej
 
 
Na multipleksach może zabraknąć miejsc dla TVP. ,,Decyzje we właściwym czasie"
 
Telewizja Polska może mieć problem z miejscem dla kanałów TVP 4K, TVP Nauka i TVP Muzyka w naziemnej telewizji cyfrowej. Choć prezes Jacek Kurski sugerował, że TVP może przejść na DVB-T2/HEVC przy okazji mundialu, to klamka wciąż nie zapadła.  - TVP podejmie decyzje we właściwym czasie - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny. więcej
 
 
Minister sportu chce karać dziennikarzy. Jadczak: Brak odwagi to kiepska cecha u polityka
 
„Kilku dziennikarzy zasłużyło na to, aby odpowiadać karnie” – powiedział minister sportu Kamil Bortniczuk, zaznaczając, że nie będzie wskazywał nazwisk, ale ma „kilka typów”. - Odpowiedzialnością karną powinien raczej martwić się były zastępca Bortniczuka, Łukasz Mejza - komentuje w rozmowie z nami dziennikarz śledczy Szymon Jadczak. A szefowa CMWP Jolanta Hajdasz, mówi nam: - Nawet pojedyncze przypadki medialnych nagonek nie uzasadniają utrzymywania w kodeksie karnym kary więzienia za publikacje. więcej
 
 
Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków
 
Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Aleksander Kutela za Marka Dekana prezesem Ringier Axel Springer Polska więcej
 
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem więcej
 
TVP, TVN i Polsat nie zamierzają rezygnować z teletekstu. ,,1,5 mln użytkowników miesięcznie" więcej
 
Kultowe audycje radiowe z lat 90., które do dziś wspominają słuchacze więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Realizator Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery
PR MANAGER 2 KOMA 7
Localisation Project Manager Smakjam
PR Konsultant / Manager Weber Shandwick
Junior Event Manager/ Event Manager El Padre
Account Manager Clear Channel Poland
Redaktor/ka do serwisów Onetu Ringier Axel Springer
Product Owner TVP
Realizator Autopromocji TVN 24- umowa na zastępstwo TVN Warner Bros. Discovery
Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
creative i senior creative El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Kraśko nadal poza ,,Faktami". Możliwe, że w ogóle do nich nie wróci

W grafiku prowadzeń „Faktów” oraz „Faktów po faktach” do końca sierpnia nie ma nazwiska Piotra Kraśki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpisek na wrzesień jeszcze nie przygotowano, ale z redakcji płyną nieoficjalne informacje, że dziennikarza nie zobaczymy na ekranie także jesienią. Kiedy wróci? - Być może już w ogóle - mówią nam reporterzy „Faktów”. Stacja nie podaje choćby przybliżonego terminu powrotu Kraśki. więcej

Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem, ma 6 mln abonentów

W drugim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów o 2 proc. do 3,228 mld zł zanotowała spadek zysku netto z 541,7 do 282,7 mln zł. Firma na koniec czerwca miała 13,349 mln sprzedanych usług oraz 5,99 mln indywidualnych klientów abonamentowych i 68,8 tys. firmowych. więcej

Na multipleksach może zabraknąć miejsc dla TVP. ,,Decyzje we właściwym czasie"

Telewizja Polska może mieć problem z miejscem dla kanałów TVP 4K, TVP Nauka i TVP Muzyka w naziemnej telewizji cyfrowej. Choć prezes Jacek Kurski sugerował, że TVP może przejść na DVB-T2/HEVC przy okazji mundialu, to klamka wciąż nie zapadła.  - TVP podejmie decyzje we właściwym czasie - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny. więcej

Maile Dworczyka: Morawiecki ws. dekoncentracji mediów radził ,,wykreować taką społeczną potrzebę"

Według maili mających pochodzić z prywatnej skrzynki Michała Dworczyka jesienią 2019 roku Mateusz Morawiecki przygotowywał ze współpracownikami plan działań komunikacyjnych, które będą wspierać projekt przepisów o dekoncentracji kapitałowej w sektorze mediów. Szef rządu oceniał, że należy „rozmasować naszą opinię publiczną i przygotować ją na to że pewne zmiany muszą nastąpić”. więcej

UKE o multipleksie testowym DVB-T2 w Szczecinie: Nie wpłynął żaden wniosek

Do niedawna mieszkańcy Szczecina mogli korzystać z multipleksu eksperymentalnego DVB-T2/HEVC Grupy MWE, której siedziba mieści się właśnie w stolicy województwa zachodniopomorskiego. Czy dodatkowe stacje telewizyjne powrócą?  - Nie wpłynął żaden wniosek o emisję testową - zdradza Wirtualnemedia.pl Klaudia Kieliszczyk, główny specjalista z wydziału komunikacji UKE. więcej

Nowy program ,,Kubańska klasyka Patryka Mikiciuka" od 2 października w TVN Turbo

Od 2 października TVN Turbo emitować będzie nowy cotygodniowy program „Kubańska klasyka Patryka Mikiciuka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przedpremiera pierwszego odcinka odbędzie się w stacji 18 września. więcej

,,Kabaret. Super show Dwójki 3" od 9 września w nowym paśmie w TVP2, program pierwotnie miał być pokazany wiosną

Od 9 września w zupełnie nowym paśmie Dwójka nadawać będzie trzeci sezon cyklu „Kabaret. Super show Dwójki”. Program według pierwotnych planów miał być pokazywany wiosną, ale emisja została wstrzymana z powodu agresji Rosji na Ukrainę. więcej

Koniec zdjęć do serialu ,,Bracia". Premiera jesienią w Polsat Box Go, wiosną emisja w Polsacie

Zakończyły się zdjęcia do nowego cotygodniowego serialu „Bracia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji w Polsat Box Go najprawdopodobniej odbędzie się jesienią 2022 roku, a w Polsacie - wiosną 2023 roku. W głównych rolach występują Piotr Stramowski, Mateusz Kościukiewicz, Nikodem Rozbicki oraz Damian Kret, który zastąpił Antoniego Królikowskiego. więcej

TVN nie zwalnia tempa. W planach 10. edycja ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia"

Telewizja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do 10. edycji „Ślubu od pierwszego wejrzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ósma seria reality-show trafi na antenę jesienią br., a dziewiąta jest w przygotowaniu. więcej

Snoop Dog przypomniał telewizyjną wpadkę z Rogalską i gwoździem. Dziennikarka: ,,Ani trochę zabawne"

Ponad 680 tys. osób zalajkowało film z 2016 roku, na którym iluzjonista Pan Ząbek wskutek nieumiejętnie przeprowadzonej sztuczki przebił gwoździem dłoń Marzeny Rogalskiej. Film udostępnił na swoim profilu instagramowym raper Snoop Dog. „Wideo ani trochę nie jest dla mnie zabawne” – skomentowała dziennikarka. Głos w sprawie zabrał także Tomasz Kammel, ówczesny partner ekranowy Rogalskiej. więcej

"Magia nagości. Polska" wraca do Zoom TV. Jest data premiery trzeciego sezonu

Od piątku 16 września naziemny kanał Zoom TV emitować będzie trzecią edycję programu „Magia nagości. Polska”. Jesienią stacja pokaże siedem odcinków.   więcej

Nowy program ,,Złoty interes" oraz kontynuacje ,,Magia nagości. Polska" i ,,Gadżet show" jesienią w Zoom TV

Od 2 września Zoom TV emitować będzie nowy program „Złoty interes” o polskich przedsiębiorcach. Dwa dni później zadebiutuje drugi sezon „Gadżet show”, a od 16 września będzie można oglądać trzecią odsłonę randkowego show „Magia nagości. Polska”. więcej

,,Wiadomości" na pasku o ,,nieudacznikach z opozycji"

We wtorek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP na „pasku” pokazano stwierdzenie: „Nieudacznicy z opozycji pouczają innych”. W programie pojawiły się dwie relacje krytykujące opozycję, trwały łącznie ponad 10 minut. więcej

Przemysław Babiarz w czasie transmisji pozdrowił zmarłego sportowca

We wtorek podczas transmisji z lekkoatletycznych mistrzostw Europy Przemysław Babiarz na antenie TVP2 przekazał pozdrowienia dla byłego biegacza Sławomira Majusiaka, który zmarł tragicznie kilka miesięcy temu. więcej

Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie!

W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem słuchalności w Warszawie, TOK FM i Radio ZET uzupełniają podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Już 14 wolnych częstotliwości radiowych w Polsce

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaktualizowała listę wolnych częstotliwości w analogowym eterze. Znajduje się na niej 14 lokalizacji, ale wpisano na nią tylko jedną nową - dla Bogatyni w województwie dolnośląskim. więcej

 
Joanna Lichocka: władze mediów publicznych poza grą polityczną, Polskie Radio najbardziej opiniotwórcze

Zdaniem posłanki PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanny Lichockiej Polskie Radio jest obecnie „najbardziej opiniotwórczym podmiotem medialnym w Polsce”, a TVP „również nie najgorzej sobie radzi”. - Politycy opozycji mają nieskrępowany dostęp do mediów publicznych i w nieskrępowany sposób wypowiadają swoje poglądy - przekonywała. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków

Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK. więcej

Producent Milki rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową

Firma Mondelez, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka czy Oreo rozstrzygnął trwający od grudnia 2021 roku przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet większości jej marek obsłuży Publicis, część dotychczasowego biznesu zachowały VaynerMedia i WPP. więcej

Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej

Magdalena Milewska, była dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zespołu reklamy Grupy Allegro. Objęła tam stanowisko head of advertising strategy & special projects - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Mediaplus rozpoczyna obsługę mediową Polkomtela

Polkomtel, właściciel marki sieci komórkowej Plus wybrał w przetargu na obsługę mediową agencję Mediaplus, należącą do Group One. więcej

Anna Lutek szefową ds. sponsoringu w PZU, przeszła z Enei

Z początkiem sierpnia Anna Lutek objęła funkcję dyrektora ds. sponsoringu w państwowym holdingu PZU. Poprzednio pracowała w Grupie Inei, a wcześniej m.in. w spółce zależnej Orlenu i Grupie Lotos. więcej

Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości

Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom zostały wybrane przez Ministerstwo Sprawiedliwości do obsługi marketingowej Funduszu Sprawiedliwości. Budżet to 15 mln zł. więcej

800 tys. zł na kampanię o służbie cywilnej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka agencji do kampanii promującej 100-lecie służby cywilnej w Polsce i promocję zatrudnienia w niej. Budżet wynosi 800 tys. zł netto. więcej

Zott zatrudnia Grupę Płodni.com do obsługi Jogobelli

Firma Zott postanowiła powierzyć prowadzenie social media marki Jogobella Grupie Płodni.com. więcej

Dominika Maria Szot na czele strategii marki Grid esports

Dominika Maria Szot objęła stanowisko head of brand strategy w Grid Esports, platformie analizującej dane z rozgrywek gamingowych. więcej

Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne

Do zespołu agencji influencer marketingu Lettly dołączyli Anna Nadolińska, Michalina Niechciał i Grzegorz Paliś. Awansowali Julia Szpakowska, Miłosz Wegner i Mateusz Lubecki. więcej

Dzieci sprawdzają produkty w nowej reklamie Kubuś Play

Grupa Maspex rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”, w której dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play. Działania przygotowały agencje Brasil i Starcom (Publicis). więcej

"Celebrating your style" w kampanii na 250-lecie Wilkinson Sword

Pod hasłem "Celebrating your style" ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland). Oprócz Polski obejmie Czechy, Węgry i kraje bałtyckie. więcej

Średnia cena koszyka zakupowego w lipcu wzrosła o niespełna 1 proc. w stosunku do czerwca

Średnia cena koszyka zakupowego w lipcu br. kształtowała się na poziomie 249,04 zł. To wzrost o 2,29 zł, czyli 0,93 proc. w porównaniu do czerwca br. – podano w raporcie z badania „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency. więcej

Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal

Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Minister sportu chce karać dziennikarzy. Jadczak: Brak odwagi to kiepska cecha u polityka

„Kilku dziennikarzy zasłużyło na to, aby odpowiadać karnie” – powiedział minister sportu Kamil Bortniczuk, zaznaczając, że nie będzie wskazywał nazwisk, ale ma „kilka typów”. - Odpowiedzialnością karną powinien raczej martwić się były zastępca Bortniczuka, Łukasz Mejza - komentuje w rozmowie z nami dziennikarz śledczy Szymon Jadczak. A szefowa CMWP Jolanta Hajdasz, mówi nam: - Nawet pojedyncze przypadki medialnych nagonek nie uzasadniają utrzymywania w kodeksie karnym kary więzienia za publikacje. więcej

Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" z mniejszym zyskiem, wśród przyczyn skokowe podwyżki cen papieru

W zeszłym kwartale Gremi Media, wydawca m.in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 1 proc. do 25,35 mln zł zanotował spadek skorygowanej EBITDA z 6,85 do 4,52 mln zł i zysku netto z 4,68 do 1,71 mln zł. Firma tłumaczy to wzrostem kosztów, m.in. wskutek skokowych podwyżek cen papieru. więcej

Agora złożyła kasację ws. 0,5 mln zł podatku VAT

Agora skierowała skargę kasacyjną na wyrok drugiej instancji w procesie sądowym dotyczącym decyzji skarbówki nakazującej spółce dopłacenie 0,5 mln zł podatku za 2017 rok. Firma szacuje, że w sprawach spornych, w których prawdopodobieństwo jej przegranej jest poniżej 50 proc., ma do zapłaty 2,35 mln zł. więcej

Kolejny dziennikarz zamordowany w Meksyku

Niezależny meksykański dziennikarz Juan Arjon Lopez został znaleziony martwy, a jako przyczynę jego śmierci władze podały cios w głowę. To już 14. zabójstwo pracownika mediów w Meksyku w tym roku - pisze agencja AP. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rośnie popularność darmowych i tańszych serwisów VoD z reklamami

Choć serwisy streamingowe zdobyły popularność m.in. dzięki treściom bez reklam, to coraz większą popularnością cieszą się darmowe platformy, które je emitują i tańsze pakiety z reklamami. Z badania Hub Entertainment Research TV Advertising: Fact vs. Fiction wynika, że w II kwartale br. z tych pierwszych usług korzystało 55 proc. amerykańskich konsumentów. więcej

Patostreamer Wojciech O. z zarzutami

Prokuratura w Kaliszu przedstawiła pięć zarzutów karnych, które postawiła patostreamerowi Wojciechowi O. (używa pseudonimu Aleksander Jabłonowski). Dotyczą m.in. znieważenia z powodu przynależności narodowej (podczas internetowej transmisji), używania przemocy i propagowania nazizmu. więcej

Alphabet inwestuje krocie w blockchain. 1,5 mld dolarów w 10 miesięcy

Koncern Alphabet, właściciel Google jest liderem inwestowania w firmy wykorzystujące technologię blockchain - wynika z raportu Blockdata. Technologiczny gigant od września 2021 r. do czerwca 2022 r. wydał na podmioty działające w oparciu o blockchain kwotę 1,5 mld dolarów. W czołówce listy znalazły się także BlackRock, Morgan Stanley, Samsung i Goldman Sachs. więcej

Amerykanie audytują algorytmy TikToka

Amerykański producent oprogramowani Oracle rozpoczął audyt algorytmu chińskiego TikToka, zwłaszcza pod kątem doboru treści pokazywanych amerykańskim użytkownikom. więcej

Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej

Magdalena Milewska, była dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zespołu reklamy Grupy Allegro. Objęła tam stanowisko head of advertising strategy & special projects - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Modne Zakupy kupuje 30 procent udziałów GMZ.CO

Działająca na rynku modowego e-commerce Grupa Modne Zakupy (GMZ), objęła 2 tysiące nowoutworzonych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym GMZ.CO, które pokryje wkładem pieniężnym w wysokości 2,5 mln zł. Po rejestracji tych udziałów, spółka będzie posiadała łącznie 3944 udziałów GMZ.CO, czyli 30 proc. kapitału zakładowego. więcej

Meta z kampanią "My Kind of Place" w Polsce

Meta rozpoczęła nową ogólnoeuropejską kampanię kierowaną do młodzieży "My Kind of Place". Partnerem polskiej odsłony jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. więcej

Zmiany w zarządzie Defence24

Do zarządu Defence24 wydającego serwisy poświęcone tematyce bezpieczeństwa dołączyli dwaj członkowie zarządu: Witold Moszyński i August Żywczyk. Dyrektorem sprzedaży i rozwoju biznesu został Dominik Malczewski. więcej

Szef ośrodka przy NATO: w sferze informacyjnej Rosja nie przygotowywała się do wojny na tę skalę

W sferze informacyjnej w Rosji nie przygotowano się do wojny na tę skalę - mówi PAP Janis Sarts, dyrektor Centrum Eksperckiego NATO ds. Komunikacji Strategicznej w Rydze na Łotwie. Zwraca jednak uwagę na aktywne wykorzystanie przez Moskwę Telegramu i TikToka w celu siania dezinformacji. więcej

40 lat temu zaprezentowano pierwszą płytę CD

40 lat temu, 17 sierpnia 1982 r., zaprezentowano pierwszą na świecie komercyjną płytę kompaktową, która okazała się wielkim przełomem w technologii zapisu dźwięku. Pojawienie się serwisów streamingowych i MP3 znacznie ograniczyło popularność formatu CD, lecz nie podzielił on losu kasety magnetofonowej. więcej

Elon Musk ogłosił na Twitterze, że kupuje Manchester United. Żartował

Najbogatszy człowiek na świecie Elon Musk ogłosił, że kupuje piłkarski klub Manchester United. Później wyjaśnił, że tylko żartował. więcej

Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal

Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Lutek szefową ds. sponsoringu w PZU, przeszła z Enei

Z początkiem sierpnia Anna Lutek objęła funkcję dyrektora ds. sponsoringu w państwowym holdingu PZU. Poprzednio pracowała w Grupie Inei, a wcześniej m.in. w spółce zależnej Orlenu i Grupie Lotos. więcej

Natalia Szulc: z UPC Polska na szefową komunikacji wewnętrznej InPostu

Do zespołu operatora logistycznego InPost dołączyła Natalia Szulc, która objęła stanowisko group head of internal communications. więcej

Po likwidacji Izby Dyscyplinarnej jej rzecznik pozostał w Sądzie Najwyższym

Piotr Falkowski, rzecznik prasowy zlikwidowanej w połowie lipca Izby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego, nadal pracuje w SN, dołączył do jego zespołu prasowego. więcej

Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne

Do zespołu agencji influencer marketingu Lettly dołączyli Anna Nadolińska, Michalina Niechciał i Grzegorz Paliś. Awansowali Julia Szpakowska, Miłosz Wegner i Mateusz Lubecki. więcej

BezPlanu i Anita Wu z agencją Atomy PR

Agencja Atomy PR reprezentuje twórców podróżniczych kanałów na YouTube BezPlanu i AnitaWu. więcej

Morawiecki, Duda, Dworczyk najbardziej medialnymi politykami

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w drugiej połowie 2021 roku wypowiedzi i komunikaty polskich polityków były eksponowane w mediach 790 tys. razy. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy pojawili się w mediach łącznie aż 300 tys. razy. W czołówce nie znalazła się ani jedna kobieta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Brytyjka rozmawiała z żałobnikami na własnym pogrzebie. Pomogła sztuczna inteligencja
Alphabet inwestuje krocie w blockchain. 1,5 mld dolarów w 10 miesięcy
Amerykanie audytują algorytmy TikToka
Pekin ujawnia algorytmy chińskich Big Techów. Na liście Alibaba, Tencent i Baidu
Szef ośrodka przy NATO: w sferze informacyjnej Rosja nie przygotowywała się do wojny na tę skalę
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj