Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 7 Lutego 2023
 
 
 
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 138 tys. egz. w 2022 roku. ,,Perspektywa rezygnacji z papieru nieunikniona"
 
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w 2022 roku wyniosła 384 882 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. - Perspektywa rezygnacji z wersji papierowej może wydawać się nieunikniona. Pytanie, czy w takim wypadku jeśli te marki przestałby być gazetami papierowymi, a więc synonimem rzetelności nie zatraciłby swojego zaufania? - komentuje nam Maciej Rzeżuchowski, wiceprezes zarządu w Media Context. więcej
 
 
,,Gazeta Polska Codziennie" od roku nie zdrożała. Sakiewicz: staramy się spłaszczać strukturę
 
Jedynym dziennikiem ogólnopolskim, który nie zdrożał w ciągu ostatnich 12 miesięcy, jest „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). - Bardzo ostrożnie podnosimy ceny, staramy się oszczędzać, gdzie się da - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, naczelny „GPC”. więcej
 
 
Pracownicy odchodzą z tygodnika ,,Nie". Wicenaczelny rezygnuje po 30 latach
 
Po 30 latach pracy z tygodnikiem „Nie” (Urma) żegna się główny zastępca redaktora naczelnego Przemysław Ćwikliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowano mi nowe warunki pracy, postanowiłem ich nie przyjąć - uzasadnia. Według naszych ustaleń z pisma odchodzi także kilku dziennikarzy, główna księgowa i dyrektor wydawnicza. więcej
 
 
Kolejne podejście do telewizji od narodowców. Powstała specjalna spółka
 
W związku z konfliktem wśród narodowców opóźnił się start kanału publicystycznego Media Narodowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec stycznia zarejestrowano prostą spółkę akcyjną pod nazwą Telewizja Media Narodowe. Firma ma być nadawcą nowej stacji. więcej
 
 
UPC do końca kwietnia wyłączy telewizję analogową
 
Sieć kablowa UPC poinformowała krakowskie spółdzielnie mieszkaniowe, że jedynie do końca kwietnia świadczyć będzie usługi w analogu. Od 1 maja 2023 roku wszyscy abonenci tego operatora w Krakowie będą korzystać z oferty cyfrowej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Która stacja wiosną przyciągnie więcej widzów: Polsat czy TVN? "Obie ramówki bazują na tym, co znamy i lubimy" więcej
 
Do 16 tysięcy złotych miesięcznie można zarobić w branży komunikacji marketingowej. Kobiety mają niższe pensje niż mężczyźni więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w styczniu więcej
 
Oszczędności dominują w reklamach sieci sklepowych. "To wyścig na dno" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Content Creator Selfish 3
Redaktor audycji TVP
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Budapeszcie i Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Producent TVP
Specjalista ds. sprzedaży Adtelier
Senior Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
MID/SENIOR ONLINE ARTIST COLOROFFON
MENEDŻER DS. PROMOCJI STUDIOMED TV
Broadcast technician Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kolejne podejście do telewizji od narodowców. Powstała specjalna spółka

W związku z konfliktem wśród narodowców opóźnił się start kanału publicystycznego Media Narodowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec stycznia zarejestrowano prostą spółkę akcyjną pod nazwą Telewizja Media Narodowe. Firma ma być nadawcą nowej stacji. więcej

UPC do końca kwietnia wyłączy telewizję analogową

Sieć kablowa UPC poinformowała krakowskie spółdzielnie mieszkaniowe, że jedynie do końca kwietnia świadczyć będzie usługi w analogu. Od 1 maja 2023 roku wszyscy abonenci tego operatora w Krakowie będą korzystać z oferty cyfrowej. więcej

Za dużo kanałów na multipleksie TVP? UKE analizuje sprawę

Zgodnie z decyzją rezerwacyjną, TVP nie powinna w ramach MUX-6 emitować więcej niż 8 kanałów telewizyjnych. Nadawca publiczny nadaje ich 9. Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że regulator analizuje sprawę.   więcej

,,MasterChef Junior 8" od 5 marca TVN. Starmach, Moran oraz Jakubiak w jury

Od 5 marca w niedziele o 20.00 TVN emitować będzie ósmą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jurorami show będą Anna Starmach, Michel Moran i Tomasz Jakubiak. więcej

"Szło kontaktowe" w pralni. Program ma nową czołówkę i oprawę

Nadawany w TVN24 program „Szkło kontaktowe”, który niedawno obchodził 18 lat istnienia, od poniedziałku ma nową czołówkę, oprawę i logotyp. Wykorzystano w nich motyw pralni. więcej

Travelxp 4K na satelicie z polską wersją językową

Kanał Travelxp 4K na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E dołączył polską ścieżkę dźwiękową. Podróżnicza stacja jest dostępna w ofercie platformy cyfrowej Polsat Box i serwisu streamingowego Polsat Box Go. więcej

Piotr Fajks poza zarządem Polsatu. Teraz doradza prezesowi

Piotr Fajks nie jest już członkiem zarządu Telewizji Polsat, ale został doradcą jego prezesa. Za ofertę programową Czwórki i Szóstki odpowiada Edward Miszczak, nowy wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat. więcej

Nowy codzienny reality-show ,,Zakup w ciemno" od 1 marca w TTV

Od 1 marca w TTV będzie można oglądać nowy reality-show „Zakup w ciemno”. Będzie emitowany cztery razy w tygodniu - od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00. więcej

"Lex pilot" odroczona. Wysłuchanie publiczne ws. ustaw prawo komunikacji elektronicznej i przepisów wprowadzających - 6 marca

Sejmowa Komisja Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii przyjęła wniosek o wysłuchanie publiczne ws. ustawy prawo komunikacji elektronicznej i przepisów ją wprowadzających, które odbędzie się 6 marca  w Sejmie. - Wierzę, że wypracujemy optymalne rozwiązanie, dla jak największej liczby obywateli, nie ingerując w modele operacyjne i biznesowe nadawców - mówił premier Mateusz Morawiecki o propozycji zawartej w projekcie ustawy prawo komunikacji elektronicznej, aby na 5 pierwszych kanałach znalazły się programy TVP. więcej

Usługi Apple na telewizorach LG

Firma LG poinformowała, że posiadacze telewizorów z systemem operacyjnym WebOS w ponad 100 krajach świata mogą już na swoich urządzeniach korzystać z serwisów streamingowych Apple TV+, Apple Music. Na nowych sprzętach działają też narzędzia AirPlay i HomeKit. więcej

HBO zamówiło serial dokumentalny poświęcony komikowi Jerrodowi Carmichaelowi

Projekt HBO, który obecnie nie ma jeszcze tytułu, śledzić będzie codzienne życie komika Jerroda Carmichaela, pokazując jego relacje z rodziną, przyjaciółmi i nieznajomymi, a wszystko to, aby pomóc bohaterowi w „poszukiwaniu miłości, seksu i związku”.   więcej

Będzie drugi sezon "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej"

Polsat planuje realizację drugiego sezon programu "Ślubne pogotowie" Izabeli Janachowskiej”, który zadebiutował w ramówce stacji we wrześniu ub.r. Jak zapowiada Izabela Janachowska, nowe odcinki do emisji mają trafić jesienią br. więcej

Piąty odcinek ,,The Last of Us" pojawi się wcześniej

Piąty odcinek hitowego serialu HBO Max „The Last Of Us” zostanie udostępniony w serwisie dwa dni wcześniej niż zwykle. Powodem jest przypadający w niedzielę finał meczu o Super Bowl, który jest najchętniej oglądaną pozycją w amerykańskiej telewizji. więcej

Zawirowania w polskiej branży bukmacherskiej

W branży legalnych zakładów bukmacherskich działa w Polsce obecnie ok. 20 operatorów. Wygenerowany przez nich przychód w 2021 roku ok. 10,6 mld zł. Pomimo rosnących obrotów, branża nie generuje wcale wyższych zysków. Sytuacja rynkowa nie jest dla nich łaskawa. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowy duet o poranku w radiowej Trójce

Od poniedziałku, 6 lutego gospodarzami porannej audycji "Pora na Trójkę" w Programie Trzecim Polskiego Radia są Karol Gnat i Radosław Nałęcz. Zmienili się także prowadzący inne pasma w stacji. więcej

 
Radio Szczecin trafiło na Spotify. Na początek dziesięć audycji i Radio Szczecin Extra

Od poniedziałku użytkownicy serwisu Spotify mogą za jego pośrednictwem słuchać także Radia Szczecin. Rozgłośnia trafiła tam z kilkoma audycjami, a także z miejską rozgłośnią słyszaną tylko w internecie - Radio Szczecin Extra. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Częstochowie w II półroczu. Duży spadek Radia ZET

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXX i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia za drugie półrocze ub.r. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklama kinowa urosła o dwie trzecie. Multikino liderem

W 2022 roku, po dwóch latach pod znakiem pandemii, nastąpiło wyraźne odbicie na rynku reklamy kinowej. Wydatki na nią zwiększono o ponad 60 proc., do 1,26 mld zł. Najwięcej zarobiło Multikino Media. więcej

Nowy broker Vertical tworzy struktury

Firma Studi Media wspólnie z Grzegorzem Stańczukiem powołali nowego brokera reklamowego, który działa pod nazwą Vertical - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma tworzy struktury i rekrutuje zespół, początkowo ma obsługiwać wszystkie podmioty grupy Studi. więcej

Huawei zamknął flagowy sklep w Warszawie

Huawei zamknął swój flagowy polski salon Warszawie. Funkcjonował od połowy grudnia 2018 roku. więcej

DDB tworzy agencję Uncreative Agency. "Napędzana sztuczną inteligencją"

Agencja reklamowa DDB uruchomiła Uncreative Agency - pierwszą w pełni zautomatyzowaną i opartą na sztucznej inteligencji agencję kreatywną. Tworzone przez nią kreację powstają bez udziału człowieka. więcej

Radosław Tułpatowicz: z Zenith Media do Media Group

Do zespołu Media Group dołączył Radosław Tułpatowicz, gdzie objął stanowisko TV media plannera/buyera. więcej

Fox wyprzedał wszystkie reklamy przy Super Bowl, spot kosztuje 7 mln dolarów

Telewizja Fox wyprzedała cały czas reklamowy przy tegorocznym finale rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl LVII, który odbędzie się w najbliższą niedzielę 12 lutego br. Za 30-sek. spot trzeba zapłacić 7 mln dolarów. więcej

Katarzyna Glinka ambasadorką marki Cherrissimo

Wystartowała nowa kampania marki pralin Cherrissimo pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.   więcej

Władysław Stanisław Reymont w reklamie Serów z Goliszewa

Ruszyła ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Grupa Polmlek). więcej

Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Zintensyfikowane działania wizerunkowe wychodzą poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe. więcej

Snickers przypomina o sobie w zimie

Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki batonów Snickers (Mars Inc.), która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. więcej

Sasha Savic na stanowisku global CEO w UM

Sasha Savic został globalnym dyrektorem generalnym w agencji mediowej UM, należącej do IPG Mediabrands. Ostatnio był globalnym dyrektorem ds. innowacji w EssenceMediacom (GroupM/wPP). więcej

Zdrapki Plus w promocji sklepów Lidl

Sieć sklepów Lidl rozpoczęła promocję, w której klienci za zakupy będą dostawać w aplikacji Lidl Plus dodatkowe rabaty, w formie zdrapek. więcej

Ailsa Lochrie pokieruje globalną obsługą Unilever w Mindshare

Ailsa Lochrie pokieruje globalną obsługą mediową koncernu Unilever (właściciel marek takich, jak Dove, Rexona). W agencji pracuje od 1997 roku. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 138 tys. egz. w 2022 roku. ,,Perspektywa rezygnacji z papieru nieunikniona"

Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w 2022 roku wyniosła 384 882 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. - Perspektywa rezygnacji z wersji papierowej może wydawać się nieunikniona. Pytanie, czy w takim wypadku jeśli te marki przestałby być gazetami papierowymi, a więc synonimem rzetelności nie zatraciłby swojego zaufania? - komentuje nam Maciej Rzeżuchowski, wiceprezes zarządu w Media Context. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" od roku nie zdrożała. Sakiewicz: staramy się spłaszczać strukturę

Jedynym dziennikiem ogólnopolskim, który nie zdrożał w ciągu ostatnich 12 miesięcy, jest „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). - Bardzo ostrożnie podnosimy ceny, staramy się oszczędzać, gdzie się da - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, naczelny „GPC”. więcej

Pracownicy odchodzą z tygodnika ,,Nie". Wicenaczelny rezygnuje po 30 latach

Po 30 latach pracy z tygodnikiem „Nie” (Urma) żegna się główny zastępca redaktora naczelnego Przemysław Ćwikliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowano mi nowe warunki pracy, postanowiłem ich nie przyjąć - uzasadnia. Według naszych ustaleń z pisma odchodzi także kilku dziennikarzy, główna księgowa i dyrektor wydawnicza. więcej

Związkowcy rozmawiają z zarządem Agory o wyodrębnieniu ,,Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl do spółek

Działające w Agorze związki zawodowe planują spotkać się zarządem spółki, by porozmawiać o zapowiedzianym wyodrębnieniu m.in. „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl do nowych podmiotów. „Solidarność” chce przeprowadzić rozmowy jeszcze w tym tygodniu, termin ustala z zarządem Inicjatywa Pracownicza. więcej

Bauer wprowadza znak jakości ,,Dobra prasa!"

Wydawnictwo Bauer w lutym wprowadziło na okładki swoich magazynów znak „Dobra Prasa!”. Ma on być m.in. podpowiedzią dla czytelników, którzy do tej pory kupowali niedawno zamknięte tytuły innych wydawnictw. więcej

Prof. Janusz Hołyst: niepotrzebna informacja jest jak śmieć wrzucony do lasu

Przestrzeń informacyjną powinniśmy chronić jak las. Niepotrzebna informacja jest jak śmieć, który zagraża całemu ekosystemowi – powiedział w rozmowie z PAP prof. Janusz Hołyst, fizyk z Politechniki Warszawskiej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google ogłasza odpowiedź na ChatGPT. Bard trafia do testów

W najbliższych tygodniach Google zacznie testy swojego chatbota Bard opartego na sztucznej inteligencji. Docelowo ma on zostać dodany do wyszukiwarki koncernu. To reakcja na szybko rosnącą popularność ChatGPT. więcej

,,Świat oczami Cunk", czyli przewrotna lekcja na temat historii cywilizacji. Recenzja nowego mockumentu Netfliksa

„Świat oczami Cunk” od BBC i Netfliksa, to jedna z najbardziej zaskakujących produkcji ostatnich miesięcy. Pięć odcinków wyjaśniających, skąd wzięła się cywilizacja, jednych zachwyci, innych zirytuje. Wszystko zależy od tego, czy bohaterka oprowadzająca widownię po meandrach i zaułkach cywilizowanego świata zyska kredyt zaufania. więcej

Inflacja i konkurencja w e-commerce zaszkodziły CCC. eobuwie ze spadkiem sprzedaży, największe wzrosty osiągnął HalfPrice

W zeszłym kwartale finansowym przychody grupy CCC urosły o 19 proc., ale marża nieznacznie zmalała. W sieci CCC marżowość osłabyły wysoka inflacja i niesprzyjająca pogoda, a eobuwie zanotowało spadek sprzedaży o 2 proc. m.in. wskutek rosnące konkurencji w odzieżowym e-commerce. Największe wzrosty osiągnął HalfPrice, który ma już 91 sklepów stacjonarnych. więcej

Musk: Twitter na drodze do zyskowności. Chce zarabiać także na API

Elon Musk stwierdził, że chociaż przed Twitterem są dalej wyzwania, to jest w tendencji do osiągnięcia dodatniej rentowności. Platforma zapowiedziała kilka dni temu, że będzie pobierać opłaty za dostęp do swojego API. Została też pozwana przez firmę doradczą o zapłatę 1,9 mln dolarów. więcej

DHL łączy siły z właścicielem Aliexpress. Wydadzą 60 mln euro na automaty paczkowe w Polsce

Koncern logistyczny DHL przejmie część udziałów w polskim oddziale Cainiao, odpowiadającej za logistykę spółki zależnej chińskiego giganta Alibaba Group. Razem chcą zainwestować  60 mln euro w instalację automatów paczkowych w całym kraju. więcej

Mama Ginekolog przyjmowała znajome poza kolejką. NFZ żąda wyjaśnień

Lekarka Nicole Sochacki-Wójcicka, znana w internecie jako Mama Ginekolog, stwierdziła, że w swoim gabinecie regularnie przyjmuje znajome kobiety poza kolejką. Spadła na nią lawina krytyki, a NFZ zażądał pilnych wyjaśnień od placówki, w której pracuje. więcej

Magdalena Cielecka i Vanessa Aleksander w serialu ,,Dziewczyna i kosmonauta"

Pojawił się zwiastun nowej rodzimej produkcji serialowej powstałej dla Netfliksa. „Dziewczyna i kosmonauta” zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu.   więcej

Uwaga, dziura w drodze! Z Pakietem OC w LINK4 otrzymasz szybką pomoc, gdy uszkodzisz oponę

Zima nie rozpieszcza kierowców. Przymrozki i śnieg zamieniają drogi w ślizgawki, a kiedy znika lód, kolejnym zagrożeniem są ubytki w nawierzchni. Najechanie na wyrwę może skończyć się uszkodzoną oponą. Na szczęście jest pakiet OC w LINK4, który w takiej sytuacji zapewnia szybką i skuteczną pomoc także w zakresie Assistance Opony. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Aleksandra Benzef-Biernacka założyła agencję BB creative

Aleksandra Benzef-Biernacka założyła nową na rynku agencję public relations BB creative. Wcześniej była związana z  m.in. z Forbis Group, Desa Unicum czy PM Experts. więcej

Dorota Dabrowski-Winterscheid dołącza do CEC Group

Do agencji CEC Group dołączyła Dorota Dabrowski-Winterscheid, obejmując nowo stworzone stanowisko senior director, strategic relations. więcej

Michael / Ström Dom Maklerski klientem Clear Communication Group

Od lutego Michael / Ström Dom Maklerski rozpoczął współpracę z agencją Clear Communication Group. więcej

PR Calling wygrywa przetarg na obsługę SoDA

Do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA - Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające outsourcing usług IT. więcej

Z Porozumienia odchodzi rzecznik Jan Strzeżek

Z partią Porozumienia żegna się rzecznik prasowy jej koła parlamentarnego Jan Strzeżek. Jest w grupie polityków, którzy nie zgadzają się na połączenie ugrupowania z AgroUnią. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google ogłasza odpowiedź na ChatGPT. Bard trafia do testów
Huawei zamknął flagowy sklep w Warszawie
Usługi Apple na telewizorach LG
Mężczyzna stracił 240 tysięcy złotych na ryzykownej inwestycji w internecie
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj