Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 14 Listopada 2023
 
 
 
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego"
 
Jak wygląda dziś obraz Kanału Sportowego? - Mówiąc brutalnie, swoim materiałem Stanowski dosłownie "zezłomował" wizerunek Borka, trochę także Smokowskiego, osłabił również wizerunek Kanału Sportowego - mówi w mocnych słowach ekspert Grzegorz Kita. Skąd ten efekt? - Bo ośmieszenie przylepia się prościej, trwalej i skuteczniej - dodaje Kita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Marszałek Hołownia zapowiada poprawę warunków pracy sejmowych reporterów. ,,Ma duszę dziennikarza"
 
Kilka lat temu PiS ograniczył dziennikarzom dostęp do sejmowych korytarzy, a co za tym idzie do swobodnego zdobywania informacji. Wybrany w poniedziałek marszałek Szymon Hołownia zapowiada nowe reguły współpracy z dziennikarzami: regularne briefingi i prasowe śniadania. Sejmowi reporterzy wierzą w te zapewnienia. – W końcu od przywrócenia demokracji w Sejmie zależy i przyszła kariera Szymona Hołowni - mówi Wirtualenemedia.pl dziennikarka „Gazety Wyborczej” Justyna Dobrosz-Oracz. więcej
 
 
Produkował dla TVP, teraz chce w niej radykalnych zmian. ,,Wszystkich zwolnić"
 
W obliczu tego, jak funkcjonowała Telewizja Polska w czasach Jacka Kurskiego, jedyną możliwą formą jej uzdrowienia jest teraz „opcja zero”, czyli zwolnienie wszystkich zatrudnionych tam osób i ponowne zatrudnienie, tych, którzy przejdą rekrutację - uważa pracujący przez wiele lat dla TVP producent Paweł Zeitz. Swoje tezy opublikował w formie listu otwartego. - Zbyt ostro? Nie sądzę. W TVP pracują fachowcy, którzy bez problemu przeszliby taką rekrutację - mówi Zeitz portalowi Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
,,Sieci" szczuplejsze o jedną piątą, ,,Gazeta Polska" zdrożała o ponad 2 zł
 
Objętość tygodnika „Sieci” (Fratria) zmalała z minimum 100 do 80-84 stron przy niezmienionej cenie. Z kolei cenę egzemplarzową „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) podniesiono z 7,50 do 9,90 zł. więcej
 
 
Znany kabaret może wrócić do TVP. Robert Górski: Będziemy chcieli mieć większą kontrolę nad skeczami
 
Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju, niedawno rozstał się z Telewizją Polsat. Zapewnia, że nie prowadzi jeszcze “poważnych rozmów” na temat współpracy z innymi stacjami telewizyjnymi. Nie wyklucza jednak powrotu do TVP po zmianie władzy. - To wymagałoby oczywiście szczegółowych ustaleń. Będziemy starali się podpisać takie umowy, które nas zabezpieczą przed sytuacją, która spotkała nas w Polsacie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl satyryk. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PO zapowiedziała zmianę nazwy "Wiadomości" TVP. Zdania ekspertów są podzielone. "To nie w nazwach jest zło" więcej
 
Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka więcej
 
Odejście Krzysztofa Stanowskiego nie dziwi? "Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem" więcej
 
W widowni ,,Jedziemy" dominują emeryci i osoby z wykształceniem podstawowym więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Stażysta / stażystka do zespołu Wiadomości w Onet.pl Ringier Axel Springer
Senior Data Analyst Gemius
Quality checking & Content operations Technician Kino Polska TV SA
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl Ringier Axel Springer
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Produkował dla TVP, teraz chce w niej radykalnych zmian. ,,Wszystkich zwolnić"

W obliczu tego, jak funkcjonowała Telewizja Polska w czasach Jacka Kurskiego, jedyną możliwą formą jej uzdrowienia jest teraz „opcja zero”, czyli zwolnienie wszystkich zatrudnionych tam osób i ponowne zatrudnienie, tych, którzy przejdą rekrutację - uważa pracujący przez wiele lat dla TVP producent Paweł Zeitz. Swoje tezy opublikował w formie listu otwartego. - Zbyt ostro? Nie sądzę. W TVP pracują fachowcy, którzy bez problemu przeszliby taką rekrutację - mówi Zeitz portalowi Wirtualnemedia.pl.  więcej

Znany kabaret może wrócić do TVP. Robert Górski: Będziemy chcieli mieć większą kontrolę nad skeczami

Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju, niedawno rozstał się z Telewizją Polsat. Zapewnia, że nie prowadzi jeszcze “poważnych rozmów” na temat współpracy z innymi stacjami telewizyjnymi. Nie wyklucza jednak powrotu do TVP po zmianie władzy. - To wymagałoby oczywiście szczegółowych ustaleń. Będziemy starali się podpisać takie umowy, które nas zabezpieczą przed sytuacją, która spotkała nas w Polsacie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl satyryk. więcej

Michał Adamczyk wrócił z urlopu do pracy w TVP

Po kilku tygodniach urlopu do pracy w Telewizji Polskiej wrócił Michał Adamczyk, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracuje zdalnie i nie wiadomo, czy i kiedy pojawi się na wizji. TVP konsekwentnie nie odpowiada na pytania o dalsze losy Adamczyka.  więcej

TVP oszczędza i skraca serial ,,Ojciec Mateusz"

Telewizyjna Jedynka w czwartek, 23 listopada zakończy emisję jesiennego sezonu serialu „Ojciec Mateusz”. Pozostałe pięć odcinków 30. odsłony produkcji stacja planuje pokazać wiosną 2024 roku. więcej

KRRiT opublikowała koncesje 3 nowych kanałów. Będą dostępne naziemnie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała trzy koncesje kanałów, które mogą być rozpowszechniane w sieciach kablowych. Spółka MWE Invest zamierza rozpocząć nadawanie stacji Junior Channel, Pogoda24.TV i Zakupy24.TV w 2024 roku.  więcej

TVP zmienia standard MUX-3. Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny w kampanii

Telewizja Polska potwierdziła wcześniejsze informacje portalu Wirtualnemedia.pl, że do zmiany standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC dojdzie w połowie grudnia. Po migracji kanały TVP3 i TVP Historia będą dostępne w jakości HD. Pod koniec listopada ruszy kampania informacyjna w tej sprawie, w której wezmą udział Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny. więcej

14 nowych kanałów w ofercie T-Mobile

Operator telekomunikacyjny T-Mobile rozszerzył ofertę telewizyjną usługi MagentaTV o 10 nowych stacji. Z wykazu kanałów opublikowanego na stronie internetowej firmy wynika, że nowości ma być więcej. Biuro prasowe T-Mobile informuje Wirtualnemedia.pl, że do zmian dojdzie jeszcze w tym roku. więcej

Platforma cyfrowa zwolni 500 osób. Wyniki ,,szokująco złe"

Działająca w Stanach Zjednoczonych platforma cyfrowa Dish Network od wielu kwartałów zmaga się z malejącą liczbą abonentów. Ostatnio doszły do tego spadki cen akcji. Firma ogłosiła właśnie, że zwolni 500 pracowników. więcej

246 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5" w TTV

Piąty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 246 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kostiumowy serial ,,Matylda" wiosną 2024 roku w TVP1. Emisja w paśmie wieczornym

Wiosną 2024 roku telewizyjna Jedynka pokaże nowy kostiumowy serial „Matylda”, który będzie można oglądać w niedziele po godz. 20.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Music Box Polska zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Music Box Polska, a najwięcej straciła stacja Nuta Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Duża sieć kablowa z nowym kanałem dla kobiet CTV

Kierowana dla kobiet z Polski i Ukrainy stacja CTV - Dla Ciebie w czwartek 16 listopada br. dołączy do oferty sieci kablowej Toya. Kanał od listopada br. nadaje reklamy, które sprzedaje biuro reklamy TVN Media. więcej

Zmarła Hanna Gucwińska, współtwórczyni ,,Z kamerą wśród zwierząt"

Nie żyje Hanna Gucwińska, przez wiele lat dyrektorka Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu, prowadząca ze swoim mężem Antonim kultowy program telewizyjny ,,Z kamerą wśród zwierząt". Zmarła w niedzielę w wieku 91 lat. więcej

mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki

Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Z Radiem Wrocław żegna się były prezes Radia Opole

Z Radia Wrocław po rocznej współpracy odchodzi dziennikarz Piotr Moc, w latach 2016-22 prezes Radia Opole. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w II i III kwartale w Białymstoku. Radio i awansowało do czołówki

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Łódzki McDonald's zamienił się w wielką grę planszową. To akcja promocyjna Burgera Drwala

Restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju. W ten sposób promowany jest Burger Drwala - sezonowa kanapka, która od kilku dni znów jest serwowana klientom restauracji. więcej

Mediaplus przejmuje od Starcomu obsługę mediową E.ON

Firma energetyczna E.ON wybrała agencję Mediaplus do obsługi mediowej na 10 rynkach europejskich. Rozstrzygnięcie dotyczy również rynku polskiego.  więcej

UOKiK stawia kolejne zarzuty za handel fałszywymi recenzjami w internecie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce Best-Review, że wprowadzała konsumentów w błąd, sprzedając w internecie fałszywe recenzje produktów i usług. więcej

Wzruszająca historia szopa w bożonarodzeniowej kampanii Lidla

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła właśnie bożonarodzeniową kampanię. Jej bohaterem jest szop, a motywem przewodnim spotu są takie wartości, jak miłość, przyjaźń, bliskość czy rodzina - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik reklamują Play na Boże Narodzenie

W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieci Play występują aktorzy Anna Mucha (promuje ofertę abonamentową ze smartfonami) i Arkadiusz Jakubik (promuje internet światłowodowy i telewizję). więcej

John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina

Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis jak co roku przedstawia swoją reklamę świąteczną. W tym roku motywem przewodnim jest niezwykła przyjaźń chłopca i rośliny, która miała być świątecznym drzewkiem.  więcej

Kim jest influencer? Michał Marszał w kampanii Lettly odpowiada na to pytanie

Pod hasłem „Influencer is not an idea” ruszyła kampania świadomościowa Lettly, agencji influencer marketingowej. Bierze w niej udział m.in. twórca profili społecznościowych “Tygodnika Nie” Michał Marszał. więcej

62 nominacje do IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę 62. nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni 5 grudnia.  więcej

Ruszyła świąteczna loteria Lidla, do wygrania iPhone, Playstation

Od poniedziałku, 13 listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii prezentowej”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać  nagrody takie jak  telefon Apple iPhone 14, konsola do gier Playstation 5 czy robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart, a w finale 3 razy po 20 tys. zł.  więcej

Colian reklamuje ,,Polskie słodycze na polskie święta" hitem Skaldów

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa do Bożego Narodzenia w stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W spocie wykorzystano świąteczny hit zespołu Skaldowie. więcej

Krzysztof Olszewski odchodzi z mBanku

Po 14 latach mBankiem rozstaje się Krzysztof Olszewski, obecnie rzecznik prasowy i szef zespołu komunikacji korporacyjnej.  więcej

2000 złotych zwrotu w promocji Samsunga

Startuje najnowsza promocja Samsung na telewizory OLED w ramach której można uzyskać aż do 2000 złotych zwrotu na konto.  więcej

Marta Czapkova zarządza agencją Honki

Marta Czapkova, senior project managerka w agencji Honki, awansowała na chief operating officer agencji.  więcej

Ekipa inwestuje 1 mln zł w produkcję muzyki

Prawie 5,6 proc. akcji spółki Closer Music (grupa IMS), zajmującej się budową i komercjalizacją własnych bibliotek muzycznych, kupią influcencerska Ekipa Holding i jeden z jej głównych akcjonariuszy JR Holding. Zapłacą łącznie 3 mln zł, a Closer Music pozyskane środki przeznaczy na dalszy rozwój. więcej

Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media

Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego"

Jak wygląda dziś obraz Kanału Sportowego? - Mówiąc brutalnie, swoim materiałem Stanowski dosłownie "zezłomował" wizerunek Borka, trochę także Smokowskiego, osłabił również wizerunek Kanału Sportowego - mówi w mocnych słowach ekspert Grzegorz Kita. Skąd ten efekt? - Bo ośmieszenie przylepia się prościej, trwalej i skuteczniej - dodaje Kita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Marszałek Hołownia zapowiada poprawę warunków pracy sejmowych reporterów. ,,Ma duszę dziennikarza"

Kilka lat temu PiS ograniczył dziennikarzom dostęp do sejmowych korytarzy, a co za tym idzie do swobodnego zdobywania informacji. Wybrany w poniedziałek marszałek Szymon Hołownia zapowiada nowe reguły współpracy z dziennikarzami: regularne briefingi i prasowe śniadania. Sejmowi reporterzy wierzą w te zapewnienia. – W końcu od przywrócenia demokracji w Sejmie zależy i przyszła kariera Szymona Hołowni - mówi Wirtualenemedia.pl dziennikarka „Gazety Wyborczej” Justyna Dobrosz-Oracz. więcej

,,Sieci" szczuplejsze o jedną piątą, ,,Gazeta Polska" zdrożała o ponad 2 zł

Objętość tygodnika „Sieci” (Fratria) zmalała z minimum 100 do 80-84 stron przy niezmienionej cenie. Z kolei cenę egzemplarzową „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) podniesiono z 7,50 do 9,90 zł. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" zarobiła 85 proc. więcej z reklam. ,,Super Express", ,,Fakt" i ,,Puls Biznesu" ze spadkiem (Top10)

Przez trzy kwartały br. cennikowe przychody reklamowe dzienników wzrosły o 3,5 proc., do 1,05 mld zł. Największy wzrost odnotowała w tym okresie „Gazeta Polska Codziennie”, która zarobiła na reklamach blisko 85 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie spadały wpływy reklamowe „Pulsu Biznesu”, „Głosu Wielkopolskiego”, „Gazety Wyborczej” i „Faktu”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego"

Jak wygląda dziś obraz Kanału Sportowego? - Mówiąc brutalnie, swoim materiałem Stanowski dosłownie "zezłomował" wizerunek Borka, trochę także Smokowskiego, osłabił również wizerunek Kanału Sportowego - mówi w mocnych słowach ekspert Grzegorz Kita. Skąd ten efekt? - Bo ośmieszenie przylepia się prościej, trwalej i skuteczniej - dodaje Kita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

UOKiK stawia kolejne zarzuty za handel fałszywymi recenzjami w internecie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce Best-Review, że wprowadzała konsumentów w błąd, sprzedając w internecie fałszywe recenzje produktów i usług. więcej

Kanał Sportowy po sporze ze Stanowskim pierwszy raz traci subskrybentów

Przez ostatnie trzy dni Kanał Sportowy przestało subskrybować ok. 40 tys. użytkowników YouTube’a. To pierwszy znaczący spadek w historii Kanału. W piątek po południu o kulisach rozstania z nim szczegółowo opowiedział Krzysztof Stanowski, krytykując przede wszystkim Mateusza Borka. więcej

Zginął producent izraelskiego hitu Netfliksa "Fauda"

W czasie walk w Strefie Gazy zginął Matan Meir, producent izraelskiego hitu Netfliksa "Fauda". Miał 38 lat. więcej

,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Olszewski odchodzi z mBanku

Po 14 latach mBankiem rozstaje się Krzysztof Olszewski, obecnie rzecznik prasowy i szef zespołu komunikacji korporacyjnej.  więcej

Ilona Rutkowska awansowała w agencji Good One PR

Ilona Rutkowska awansowała na stanowisko senior account managera w agencji Good One PR. więcej

ReadyCode i Twinkly nowymi klientami Galaktus PR

Do grona klientów Galaktus PR dołączają ReadyCode i Twinkly.  więcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj