|
|
|
|
|
|
|
Debata debat za nami. Organizatorzy następnym razem będą musieli przeszukać kandydatów
Tylu debat nie było jeszcze w żadnej kampanii. Finalna przypadła Telewizji Polskiej we współpracy z TVN24 i Polsatem. Mimo ostrej wymiany zdań między Krzysztofem Stanowskim a Dorotą Wysocką-Schnepf, prawie 3-godzinne starcie dało Polakom szanse na wyrobienie sobie opinii o kandydatach na prezydenta. Były zarówno pytania od dziennikarzy, jak i przygotowane przez samych pretendentów do Pałacu Prezydenckiego. W przeciwieństwie do Końskich, realizacja była na najwyższym poziomie. Scenografia przypominała ,,palnik gazowy". więcej
|
Marcina Mellera zakręty w mediach. ,,Telewizja za nim tęskni"
"Telewizja za nim tęskni" - tak podsumował go Edward Miszczak. Meller owocny romans z telewizją zakończył parę lat temu i od tego czasu z różnym efektem szuka pomysłu na siebie w książkach i internecie. To przygoda pełna zakrętów i zwrotów, bo internet potrafi weryfikować telewizyjne gwiazdy, o czym przekonał się na własnej skórze. Zresztą u Mellera zawsze tak było, bo to człowiek, który - jak sam o sobie mówi - nie potrafi robić tylko jednej rzeczy jednocześnie. Dzięki żonglowaniu różnymi rolami, ma za sobą ciekawą, dziennikarsko-życiową historię, której postanowiłam się przyjrzeć. więcej
|
Netflix i Disney+ tracą polskich użytkowników. Kilka platform zanotowało wzrosty
W kwietniu 2025 roku Netflix, Max i Disney+ miesiąc do miesiąca zanotowały spore spadku udziału w polskim rynku streamingowym. Mocno w górę poszły zaś wyniki CDA Premium i Pilot WP. więcej
|
"Zdrajcy" wciąż hitem TVN. Ilu widzów miała druga edycja?
Średnio 858 tys. widzów oglądało w TVN drugi sezon programu ,,The Traitors. Zdrajcy" - wynika z danych Nielsena. Program emitowany w tym sezonie w nowym paśmie nieznacznie zwiększył widownię i poprawił wyniki niedzielnego pasma - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
,,Kawa na ławę" i ,,Loża prasowa" z nowego studia TVN24
W niedzielę 11 maja programy publicystyczne ,,Kawa na ławę" i ,,Loża prasowa" zadebiutowały z nowego studia. Formaty z udziałem polityków i publicystów nie są już nadawane ze studia wirtualnego, tylko głównego studia najstarszego kanału informacyjnego. więcej
|
Tanej za telefon i internet. Canal+ Polska ogłasza nowe stawki
Canal+ Polska odświeżył plany taryfowe usług telefonii komórkowej oraz internetu domowego. Klienci mogą zyskać dostęp do większych pakietów danych w niższych cenach, zasięgu 5G, nielimitowanych minut i SMS-ów oraz aktywacji za 0 zł. Wcześniej firma eksperymentowała z ofertą LTE. więcej
|
Kuriozalny początek debaty. Stanowski obstawił się flagami i zaatakował dziennikarkę
Krzysztof Stanowski w ostrych słowach zaatakował jedną z prowadzących debatę Telewizji Polskiej przed wyborami prezydenckimi. - Bardzo się cieszę, że wreszcie jestem w tej świątyni propagandy i widzę przed sobą arcykapłankę propagandy - powiedział w kierunku dziennikarki, będąc obstawionym flagami, choć wcześniej sztaby zgodziły się, by niczego nie wnosić na salę. więcej
|
Nerwowa wypowiedź dziennikarki TVP w trakcie debaty. "Jak pijany na mnie zwymiotuje"
Postać Doroty Wysockiej-Schnepf, jako prowadzącej debatę z ramienia TVP, od początku budziła kontrowersje. Przeciwko jej udziale w debacie zaprotestowało aż 8 sztabów, które miały wątpliwość co do jej bezstronności. Mimo to organizatorzy nie ulegli presji i nie zaproponowali alternatywnej prowadzącej. Decyzja ta została skrytykowana w pierwszym zdaniu przez jednego z kandydatów. Chwilę później sama zainteresowana odniosła się do tego w nerwowy sposób, który zostanie zapamiętany na długo. więcej
|
TVP nie zmienia prowadzącej debatę. Trzaskowski wylosował najkorzystniej
Poniedziałkową debatę prezydencką z ramienia Telewizji Polskiej będzie prowadziła Dorota Wysocka-Schnepf. Wylosowano kolejność wypowiedzi kandydatów. Jako ostatni trzy razy głos będzie zbierał Rafał Trzaskowski, a raz Karol Nawrocki. więcej
|
Była zapowiedź, jest casting. TVN szuka nowych ,,Zdrajców"
Ruszył casting do trzeciej edycji programu ,,The Traitors. Zdrajcy". Zapowiedź pojawiła się w finałowym odcinku show TVN. Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku. więcej
|
Z holdingu energetycznego Solorza odchodzi prezes
Ze stanowiska prezesa Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, którego większościowym akcjonariuszem są spółki Zygmunta Solorza, zrezygnował Piotr Woźny. Kierował firmą przez 4,5 roku, a za rządów Zjednoczonej Prawicy był m.in. wiceministrem cyfryzacji oraz pełnomocnikiem premiera ds. programu Czyste Powietrze. więcej
|
Kanał AXN Spin znowu zmieni profil? ,,Jesteśmy otwarci na testowanie"
Pomimo zmiany profilu kanału AXN Spin, wyniki oglądalności nie poprawiły się. Éva Kis-Bocz, Channel Director CEE w Antenna Entertainment przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że cały czas trwają poszukiwania odpowiednich treści. Ponadto nadawca jest otwarty na testowanie innych formatów. więcej
|
Właściciel TVN bliski wydzielenia kanałów telewizyjnych
Dziennikarz biznesowego kanału CNBC David Faber poinformował, że już w najbliższym czasie nastąpi podział Warner Bros. Discovery. W programie ,,Squawk on the Street" powołał się na wiele nieoficjalnych rozmów, które przeprowadził. W jednej firmie znajdzie się biznes studyjny i platforma Max, a w drugiej kanały linearne. więcej
|
,,Detektywi" wrócą jesienią do TVN. Ilu widzów oglądało serial TVN?
Zakończony niedawno sezon ,,Detektywów" oglądało w TVN średnio 516 tys. widzów - wnika z danych Nielsena. Emitowany tej wiosny w nowym paśmie paradokument dał stacji pozycję wicelidera w obu grupach komercyjnych. więcej
|
Znamy zwycięzców 16. edycji "Tańca z gwiazdami"
Poznaliśmy zwycięzców 16. edycji programu "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami". O Kryształową Kulę walczyli Maria Jeleniewska, Adrianna Borek i Filip Gurłacz. więcej
|
Dzięki Lidze Mistrzów rosną przychody Canal+ Polska
Grupa Canal+ podała, że jej przychody w Polsce w I kwartale 2025 roku wzrosły. W naszym kraju firma zanotowała też wzrost ARPU, czyli średniego przychodu na jednego użytkownika. Przyczyniło się do tego pozyskanie praw do Ligi Mistrzów UEFA i gal KSW, które przyciągają dodatkowych klientów i zachęcają obecnych do wykupienia droższych pakietów. więcej
|
Ligue 1 bliższa stworzenia własnego kanału telewizyjnego
Francuska Ligue de Football Professionnel może rozwiązać umowę dotyczącą praw do Ligue 1 z serwisem streamingowym DAZN i uruchomić własny kanał telewizyjny. Dziennik ,,L'Équipe" twierdzi, że wówczas platforma DAZN mogłaby zainwestować w nowy projekt. więcej
|
TVS chce uruchomić dodatkowy kanał
Telewizja TVS zrezygnowała z emisji za pośrednictwem multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej. Jacek Swoboda, p.o. dyrektor stacji mówi Wirtualnemedia.pl, że było to nieopłacalne. Nadawca chce zyskać lepsze pozycje na listach dostawców płatnej telewizji i rozważa uruchomienie kanału FAST. więcej
|
Samsung z własnym kanałem. Co z Samsung TV Plus w Polsce?
W Stanach Zjednoczonych rozpoczął nadawanie Samsung Television Network. STN emituje najlepsze treści z kanałów FAST usługi Samsung TV Plus. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, na razie debiut platformy z darmowymi kanałami w Polsce, nie jest planowany. więcej
|
Polsat odkrywa karty. Ujawniono prowadzących Polsat Hit Festiwal
Na dwa tygodnie przed startem tegorocznego Polsat Hit Festiwal stacja ujawniła skład prowadzących. Imprezę w sopockiej Operze Leśnej poprowadzą czołowi prezenterzy stacji. Krzysztof Ibisz będzie współgospodarzem koncertów przez dwa wieczory. Kto jeszcze będzie mu towarzyszyć? więcej
|
Połowa polskich domów z aktywnymi telewizorami Smart TV
W 2024 roku w 49 procentach polskich gospodarstw domowych znajdował się telewizor podłączony do internetu - wynika z danych Nielsena. Na takich urządzeniach w naszym kraju najczęściej oglądane są kanały linearne. Kilka razy mniejszą popularnością cieszą się Netflix czy YouTube. więcej
|
Były współpracownik Dudy i Szydło z programem w telewizji wPolsce24
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował cykl ,,Czego nie rozumiecie?" przygotowywany przez Pawła Rybickiego, w przeszłości sztabowca Andrzeja Dudy i pracownika kancelarii premiera, gdy szefową rządu była Beata Szydło. więcej
|
Mecz FC Barcelona - Real Madryt: kto skomentuje w Eleven Sports i Canal+ Sport
Niedzielny mecz ligi hiszpańskiej FC Barcelona - Real Madryt będzie transmitowany przez Eleven Sports i Canal+ Sport. Kto będzie komentował, kiedy rozpocznie się studio i sam mecz? więcej
|
Moment ogłoszenia nazwiska papieża najchętniej oglądany w TVP1 i TVN24
W momencie ogłoszenia, że kardynał Robert Francis Prevost został papieżem Leonem XIV największą oglądalność miały TVP1 i TVN24. Z danych Nielsena, które portal Wirtualnemedia.pl otrzymał od jednego z nadawców wynika, że pierwszą stację oglądało 1,6 mln widzów, co przedłożyło się na 13,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+. W przypadku TVN24 to prawie 1,5 mln widzów i 12,4 proc. udziału w rynku. więcej
|
,,Nie komentujemy". TVP milczy na temat debaty prezydenckiej
Na kilka dni przed debatą prezydencką nie wiadomo, kto będzie ją prowadził z ramienia TVP. Czy mimo zastrzeżeń sztabów wyborczych będzie to Dorota Wysocka-Schnepf? Odpowiedź najpewniej poznamy w poniedziałkowy wieczór, bo wszystko wskazuje na to, że TVP zdecydowała się postawić opinię publiczną przed faktem dokonanym. Trochę w stylu słynnej sceny z "Misia" - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi". więcej
|
Kuba Wojewódzki dalej w TVN. Ma nowy kontrakt i chce pobić rekord
Kuba Wojewódzki poinformował, że podpisał umowę dotyczącą emisji jego talk-show w TVN przez dalsze dwa lata. Z nadawcą Wojewódzki jest związany od 2006 roku. więcej
|
Kredyt obrotowy w finansowaniu działalności przedsiębiorstw Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami - niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Była szefowa ,,Wiadomości" chciała odwołać szefa KRRiT
Zasiadająca w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji Marzena Paczuska podjęła nieudaną próbę odwołania przewodniczącego Macieja Świrskiego - podał tygodnik ,,Do Rzeczy". Wniosek miał na celu przeciwdziałanie paraliżowi KRRiT, po ewentualnym postawieniu jej szefa przed Trybunałem Stanu. więcej
|
|
Te stacje mają najwięcej słuchaczy. Radio ZET już nie rośnie, tracą Jedynka i TOK FM
Zdecydowanym liderem rynku słuchalności pozostaje RMF FM, osiągające dwa razy wyższy wynik niż Radio ZET. Znaczące spadki zanotowały zaś radiowa Jedynka i Radio TOK FM. więcej
|
|
Czy Radio ZET pójdzie śladem RMF FM? Jasna deklaracja ws. rozszczepiania programu
Radio ZET nie zamierza naśladować RMF FM i nie wprowadzi rozszczepień lokalnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. RMF FM nadaje krótkie lokalne pasma programowe i reklamowe od kwietnia br. więcej
|
|
Specjalny koncert dla Kołaczkowskiej. Wystąpią artyści związani z Radiem Nowy Świat
We wtorek 3 czerwca na deskach Teatru Współczesnego w Warszawie po raz kolejny wybrzmi koncert ,,Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko" organizowany wspólnie przez Radio Nowy Świat i wspomnianą scenę. Tym razem muzyczne wydarzenie będzie mieć specjalny charakter - cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na wsparcie Joanny Kołaczkowskiej. więcej
|
|
Radio TOK FM zmienia ramówkę. Nowe audycje, hasło i gospodarz ,,Poranka"
W poniedziałek 12 maja Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadza nową ramówkę, w której ma być więcej audycji o sprawach wpływających na codzienne życie Polaków, a do grona prowadzących poranny program publicystyczny dołącza Maciej Kluczka. Stacja zmienia też swoje hasło antenowe na ,,TOK FM. Na każdy temat, z każdej strony". więcej
|
|
Radio Wolna Europa ze wsparciem od rządu
Rząd Szwecji poinformował w czwartek o przekazaniu Radiu Wolna Europa/Radiu Swoboda dotacji w wysokości 20 mln koron (1,8 mln euro) na 2025 r. Władze w Sztokholmie zaapelowały do innych krajów UE o podjęcie podobnych decyzji. więcej
|
|
|
|
|
Jaguar szuka nowej agencji reklamowej. Niedawny rebranding i kampania reklamowa to strzał w kolano
Jak donosi branżowy serwis Campaign, Jaguar ma szukać obecnie nowej agencji reklamowej. Rezygnacja z dotychczasowej ma być wynikiem niedawnych działań rebrandingowych oraz kontrowersyjnej kampanii reklamowej pojazdów elektrycznych. Działania marki spotkały się z dużym sprzeciwem opinii publicznej. więcej
|
VerdeAgency i Lettly wygrały przetarg na obsługę Cif
Agencja VerdeAgency w partnerstwie z Lettly wygrała przetarg na obsługę aktywacji influencerskiej dla marki Cif Infinite + Clean (Unilever) - największej nowości od marki Cif w 2025 roku. więcej
|
Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka
Agencja Touchideas przeprowadziła rebranding marki piwa Warka (Grupa Żywiec). Nowa identyfikacja wizualna łączy pięć wieków tradycji z odważnym, współczesnym designem, tworząc pomost między przeszłością a teraźniejszością. więcej
|
Ruszyła kampania na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną
Stowarzyszenie ,,Tęcza" we współpracy z agencją Ancymony wystartowało z kampanią edukacyjną "Mamy głos. Usłysz go", mającą na celu zmianę w podejściu polskiego społeczeństwa do osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ma ona polegać nie tylko na traktowaniu ich jako jego integralnej części, ale także zwiększać udział osób z NI w życiu społeczno-kulturalnym. więcej
|
GroupM połączy swoje agencje. Będą duże zwolnienia
W ramach procesu zmiany nazwy GroupM na WPP Media przestaną działać jako samodzielne jednostki biznesowe agencje mediowe, w tym Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare. Planowana jest też znaczna redukcja zatrudnienia. więcej
|
Bez Obajtka i wyborów budżet reklamowy Orlenu skurczył się o ponad połowę
W 2024 roku wydatki reklamowe Orlenu (należą do niego także Energa i PGNiG) zmalały o prawie 60 proc., zaś te na public relations - o ponad 45 proc. Koncern ponad 375 mln zł przeznaczył na sponsoring. więcej
|
Szef Instagrama zeznał w procesie Mety. Oto, co naprawdę myśli o tym biznesie
Przed sądem w Waszyngtonie trwa proces antymonopolowy Meta Platforms. Koncern Marka Zuckerberga walczy z oskarżeniem o zmonopolizowanie rynku mediów społecznościowych. Zeznania w procesie złożył szef Instagrama, Adam Mosseri. Jego słowa rzucają ciekawe światło na sposób, w jaki postrzegana jest aplikacja wewnątrz firmy i co Meta uznaje za swoją konkurencję. więcej
|
Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"
Ruszyła nowa kampania marki Barbie z udziałem Julii Żugaj, której celem jest wsparcie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu pasji i realizacji marzeń. W ramach akcji ,,Barbie. Świat nieograniczonych możliwości" zorganizowano także konkurs, w którym wygrać można także spotkanie z influencerką i nowe lalki Barbie Deluxe Style. więcej
|
,,Wybieram Rodzinę". Związek Dużych Rodzin Trzy Plus chce trafić do młodych
W środę 15 maja ruszy ogólnopolska kampania społeczna ,,Wybieram Rodzinę" organizowana przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego środowiska dla rodzin. więcej
|
Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią
OSM Piątnica rusza z kampanią promującą twarogi, w tym zarówno nowy twaróg w kostce, jak i dobrze znany klinek. Działania promocyjne prowadzone w telewizji, jak i w internecie potrwają do połowy czerwca. więcej
|
Zondacrypto na dłużej z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach współpracy, marka zondacrypto oraz klub piłkarski Raków Częstochowa przedłużyły umowę sponsorską o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu - zondacrypto Arena. więcej
|
New Balance w reklamach ogłasza święto koloru szarego
Przez cały maj trwa kampania promocyjna New Balance Grey Days, święto popularnej marki sportowej. Z tej okazji przygotowano specjalne edycje produktów czy wydarzenia. więcej
|
T-Mobile w reklamach Magenta Biznes pokazuje historie przedsiębiorców
Marka T-Mobile w ramach kampanii #BurzymyBariery rusza z działaniami Magenta Biznes, skierowanymi do małych i średnich przedsiębiorców. Pokazuje prawdziwe historie swoich klientów, którzy nie ulegli demotywującym sugestiom i przebojem weszli w świat biznesu. więcej
|
Burger King stanie przed sądem za ,,gigantyczne" Whoppery w reklamach
Amerykańska sieć restauracji Burger King stanęła w obliczu pozwu zbiorowego, w którym oskarża się ją o to, że reklamowane przez nią burgery znacząco różnią się od tego, jak wyglądają w rzeczywistości. więcej
|
Apetyt marek na kreatywne podejmowanie ryzyka maleje
Według raportu "State of Creativity 2025" firmy Lions, która organizuje coroczny festiwal kreatywności Cannes Lions, tylko 13 proc. marketerów i twórców uważa swoje firmy za ,,skłonne do ryzyka", jeśli chodzi o kreatywność, podczas gdy 29 proc. jest bardzo niechętnych podejmowaniu ryzyka. więcej
|
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
- Znajdujemy się obecnie w bardzo newralgicznym dla branży momencie, kiedy to marketerzy muszą coraz mocniej skupiać się na danych, na coraz głębszej i coraz bardziej skomplikowanej ich analizie i coraz bardziej kompleksowym ich wykorzystaniu - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM na Europę Środkową i Wschodnią. Zdradza też, jak do innowacji w marketingu, które po pandemii nabrały ogromnego tempa, podchodzą dziś klienci i jaką rolę pełni obecnie w obsłudze ich budżetów agencja mediowa. więcej
|
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Technologia, psychologia, klimat i kultura - oto obszary, które kształtują naszą rzeczywistość. Eksperci z VML komentują dla Wirtualnemedia.pl najważniejsze trendy przyszłości, by przyjrzeć się temu, co już dziś zmienia nasze życie. Od rekreacyjnego strachu, przez cyfrową nieśmiertelność, aż po nowe modele organizacyjne - każdy z tych tematów rzuca światło na wyzwania i możliwości, jakie czekają nas w nadchodzących latach. więcej
|
Znika kultowa marka turystyczna. Polacy podróżowali z nią przez dekady
Zabierał miliony Polaków na krajowe i zagraniczne podróże, a obcokrajowcom pokazywał Polskę. Powstał zaraz po odzyskaniu niepodległości, przetrwał okupację i radził sobie bez względu na rządy oraz ustrój. 105 lat od założenia biuro podróży Orbis zmienia nazwę. więcej
|
Braughman Group Media z nową lokalizacją OOH w sercu Rzeszowa Poszerzyliśmy nasze portfolio o dwa nowe nośniki wielkoformatowe zlokalizowane w ścisłym centrum Rzeszowa - jednego z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. Nowe powierzchnie reklamowe ulokowane są na szczycie hotelu Forum, tuż przy Galerii Graffica, przy ulicy Lisa Kuli - w samym sercu miasta. To lokalizacja typu premium, vis-a-vis ekskluzywnego kompleksu apartamentowo-usługowego Olszynki Park, gdzie wkrótce powstaną restauracje, butiki, SPA i przestrzenie lifestyle'owe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sprzedaż dzienników w dół o ponad 10 proc. ,,Gazeta Wyborcza" z mniejszą przewagą nad ,,Rzeczpospolitą" i ,,DGP"
W pierwszym kwartale dzienniki ogólnopolskie sprzedawały średnio 11 proc. egzemplarzy mniej niż przed rokiem. ,,Fakt" ma coraz mniejszą przewagę nad pułapem 100 tys. egz., a procentowo najwięcej straciła ,,Gazeta Wyborcza". więcej
|
Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska
Do grupa mediowej Bonnier Business Polska dołącza Piotr Chmielewski jako advertising product manager w dziale reklamy. Wcześniej pracował m.in. w Polska Press. więcej
|
"Kurier Lubelski" zadowolony z rzadszych wydań. "Dziennik Wschodni" też zyskał
Od początku lipca ur. ,,Kurier Lubelski" ukazuje się już nie pięć, lecz trzy dni w tygodniu. Jak przekazuje biuro prasowe Polska Press Grupy, dziennik regionalny zareagował na tę zmianę pozytywnie - Część sprzedaży, która wcześniej przypadała na wtorki i czwartki, przesunęła się jako dodatkowa sprzedaż w poniedziałki i środy - wyjaśnia biuro. Bezpośrednia konkurencja "Kuriera" - "Dziennik Wschodni" - również odnotował wzrost sprzedaży. więcej
|
|
|
Netflix i Disney+ tracą polskich użytkowników. Kilka platform zanotowało wzrosty
W kwietniu 2025 roku Netflix, Max i Disney+ miesiąc do miesiąca zanotowały spore spadku udziału w polskim rynku streamingowym. Mocno w górę poszły zaś wyniki CDA Premium i Pilot WP. więcej
|
Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
Rok 2024 okazał się dla polskiego rynku reklamy online wyjątkowo łaskawy. Według najnowszych danych z badania Adex realizowanego przez IAB Polska i PwC, wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o niemal 20 proc. rok do roku, osiągając wartość 9,53 mld zł. To o ponad pół miliarda więcej niż w 2023 r., kiedy rynek wart był 7,96 mld zł. Dynamiczny wzrost jest szczególnie widoczny w ostatnim kwartale (ponad +26 proc. r/r). więcej
|
Pinterest ciągle rośnie i zaczyna przyciągać zetki
Pinterest opublikował wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wyraźna tendencja wzrostowa jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki dotyczy nie tylko rynku Ameryki Północnej. Serwis buduje swoją pozycję na całym świecie i wśród pokolenia Z. więcej
|
Allegro dalej wyprzedza Temu. Chodzi o zaangażowanych użytkowników
Twórcy badania Mediapanel, spółki Gemius i PBI realizują kolejny etap prac nad jego rozwojem. Przedstawiają pierwsze analizy na temat poziomu zaangażowania użytkowników w przeglądane treści. Najbardziej zaangażowanych userów ma Allegro. więcej
|
Tak oglądały się wywiady z kandydatami w Kanale Zero. Wyraźny lider
Kanał Zero wyemitował już rozmowy ze wszystkimi kandydatami na prezydenta oprócz Krzysztofa Stanowskiego. Który wywiad oglądał się najlepiej? Jak na innych kanałach youtubowych wygląda oglądalność rozmów z pretendentami do urzędu prezydenckiego? więcej
|
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie, Meczyki.pl z największą liczbą wpisów
Największy profil na Instagramie ma Robert Lewandowski, ale to profil Wojciecha Szczęsnego rósł w kwietniu najszybciej. Z kolei Meczyki.pl opublikowały na tej platformie najwięcej postów - wynika z najnowszego raportu firmy Sotrender. więcej
|
"Polityka" z nowym studiem do podcastów i wideocastów
"Polityka" ma nowe studio nagraniowe, które służyć będzie realizacji podcastów, wideocastów oraz nagrań specjalnych. Nowa przestrzeń nagraniowa ma służyć nie tylko redakcji tygodnika, ale będzie dostępna także dla firm zewnętrznych. więcej
|
Kultura wraca do WP. Rok po zwolnieniach grupowych
W miniony weekend Wirtualna Polska uruchomiła serwis kultura.wp.pl obejmujący tematyką wydarzenia ze świata sztuki, literatury czy muzyki. Nowy dział rusza niemal rok po tym, jak większość serwisów tematycznych z obszaru kultury w WP została zawieszona na skutek zwolnień grupowych z maja ub.r. więcej
|
Żabka mocniej się reklamuje. Przez kwartał przybyło ponad 400 sklepów
W pierwszym kwartale 2025 roku Żabka Group zwiększyła przychody sprzedażowe rok do roku o 13 proc. do 5,67 mld zł, urósł też jej zysk EBITDA i strata netto. Budżet marketingowy firmy poszedł w górę o 17,5 proc. Przez trzy miesiące uruchomiono 436 sklepów Żabka. więcej
|
Szef Instagrama zeznał w procesie Mety. Oto, co naprawdę myśli o tym biznesie
Przed sądem w Waszyngtonie trwa proces antymonopolowy Meta Platforms. Koncern Marka Zuckerberga walczy z oskarżeniem o zmonopolizowanie rynku mediów społecznościowych. Zeznania w procesie złożył szef Instagrama, Adam Mosseri. Jego słowa rzucają ciekawe światło na sposób, w jaki postrzegana jest aplikacja wewnątrz firmy i co Meta uznaje za swoją konkurencję. więcej
|
ZUS PUE jest tak dziwny, że w końcu go zmieniają. "Portal wymaga dużych i gruntownych zmian"
W ostatnich dniach ZUS zachęcał użytkowników PUE/eZUS do zgłoszenia chęci udziału w badaniu, dotyczącego użyteczności portalu usług elektronicznych. Zgłoszenia miały być zbierane do 21 maja, jednak już 8 maja, ze względu na duże zainteresowanie, zakończono przyjmowanie zgłoszeń. Redakcja Wirtualnemedia.pl poznała kulisy tej nowej inicjatywy ZUS-u. - Portal wymaga dużych i gruntownych zmian - nie kryje biuro prasowe ZUS-u. więcej
|
CCC i HalfPrice sprzedają więcej. Tyle sklepów otworzono przez rok
W zeszłym kwartale obrotowym grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4 proc., mimo spadku na eubowie i Modivo. Spore wzrost wypracowały szyldy CCC i HalPrice, a liczba ich sklepów przez rok zwiększyła się o ponad 60. więcej
|
InPost w kolejnym kraju będzie dostarczał następnego dnia. Ma nową umowę
Grupa InPost zaczęła współpracę z brytyjską platformą e-commerce Asos. Będzie realizować dostawy do swoich automatów paczkowych następnego dnia po zakupie. więcej
|
Havas Media z kampanią Kia Polska
Agencja Havas Media ruszyła z kampanią Kia Polska promującą dwa modele z rocznika 2025 - Sportage i XCeed. Wspomniany podmiot jest odpowiedzialny za planowanie kampanii i zakup mediów. więcej
|
U wydawcy Gońca dyrektor finansowy
W spółce Iberion, wydającej grupę serwisów internetowych na czele z Goniec.pl, nowo utworzoną funkcję dyrektora finansowego objął Krzysztof Matuszewski. Wcześniej był związany m.in. z Manitu Solar Polska, Bankiem Ochrony Środowiska i BGK. więcej
|
Nowa kampania wizerunkowa Interii
Portal internetowy Interia.pl (Grupa Polsat Plus) wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem ,,Teraz". Kampania ma podkreślać pozycję serwisu na rynku oraz charakter informacyjny portalu. więcej
|
Nowy manager w Wirtualnej Polsce. Wcześniej w RASP
Piotr Biedrzycki dołączył do Wirtualnej Polski na stanowisko head of branded content video. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska. więcej
|
Czy maratony serialowe wciąż są w modzie?
Netflix zrewolucjonizował oglądanie seriali, gdy zdecydował się udostępniać na platformie wszystkie odcinki sezonu w dniu premiery danej produkcji. Zaczęło się w 2013 roku od ,,House of Cards" i trwa do dzisiaj, mimo że inne platformy po okresie prób, wróciły do cotygodniowej emisji, albo bloków trzyodcinkowych. więcej
|
Netflix kasuje przełomowy odcinek ,,Black Mirror"
Z platformy streamingowej Netflix na dniach zniknie ,,Bandersnatch", odcinek z piątego sezonu ,,Black Mirror". Powód? Rezygnacja z rozwoju technologii interaktywnych treści. więcej
|
Tinder zarabia mniej. Ubyło płacących użytkowników
Liczba płacących użytkowników Tindera jest najniższa od ponad roku, w konsekwencji platforma zanotowała spadki przychodów i zysku. Stojący za nią koncern Match Group łącznie zarobił mniej niż przed rokiem, chociaż wzrosty osiągnęła jego druga platforma randkowa - Hinge. więcej
|
Kredyt obrotowy w finansowaniu działalności przedsiębiorstw Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami - niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Debata debat za nami. Organizatorzy następnym razem będą musieli przeszukać kandydatów
Tylu debat nie było jeszcze w żadnej kampanii. Finalna przypadła Telewizji Polskiej we współpracy z TVN24 i Polsatem. Mimo ostrej wymiany zdań między Krzysztofem Stanowskim a Dorotą Wysocką-Schnepf, prawie 3-godzinne starcie dało Polakom szanse na wyrobienie sobie opinii o kandydatach na prezydenta. Były zarówno pytania od dziennikarzy, jak i przygotowane przez samych pretendentów do Pałacu Prezydenckiego. W przeciwieństwie do Końskich, realizacja była na najwyższym poziomie. Scenografia przypominała ,,palnik gazowy". więcej
|
W TV Republika kampania intensywna jak nigdzie indziej
Na temat kampanii wyborczej w głównym programie informacyjnym TV Republika pojawiło się ponad dwa razy więcej materiałów niż u konkurencji - wynika ze analizy medioznawców z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Finisz kampanii prezydenckiej. Mentzen niepokonany w social mediach, ale liderem zasięgów kto inny
To już ostatnie dni prezydenckiej kampanii wyborczej. Na płatne działania online najwięcej wydają liderzy sondaży - Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki. Kandydat KO osiągnął 224 miliony odsłon reklamowych, a startujący z poparciem PiS prezes IPN około 68 milionów - wylicza Fundacja im. Stefana Batorego na podstawie danych z platformy Sotrender. W social mediach liderem zasięgów jest Sławomir Mentzen. więcej
|
Katarzyna Kamińska na kierowniczym stanowisku w Pfizer
Katarzyna Kamińska dołączyła do zespołu firmy farmaceutycznej Pfizer obejmując stanowisko corporate affairs director - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Tomasz Szurawski rozwinie biznes agencji Lighthouse
Tomasz Szurawski obejmuje nowo utworzone stanowisko chief development officer w agencji doradztwa komunikacyjnego Lighthouse. Będzie wspierał rozwój biznesu firmy, kierując działaniami z zakresu sprzedaży i marketingu. więcej
|
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej potrzebuje agencji PR
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations i doradztwa public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk
Należąca do Jarosława Kuźniara agencja komunikacji Kuźniar Media w 2024 roku kolejny raz zwiększyła przychody, ale przy dużo wyższym wzroście wydatków zmalał jej zysk. więcej
|
|
|