|
|
|
|
|
|
|
Hip-hop wkracza do Opola. Pierwszy taki występ w historii festiwalu
Koncert z udziałem artystów sceny hiphopowej uświetni pierwszy dzień tegorocznego 62. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, który odbędzie się w dniach 12-15 czerwca. Będzie to pierwsze tego typu wydarzenie w historii festiwalu. Wystąpią m.in. Paktofonika, GrubSon czy Molesta Ewnement. Co jeszcze zobaczymy na festiwalu? Nie zabraknie gwiazd polskiej muzyki rozrywkowej różnych pokoleń i ich największych przebojów. więcej
|
Premiera "The Floor" hitem wtorku. TVN zrezygnował z przerwy reklamowej
Nieco ponad milion widzów obejrzało w TVN premierę teleturnieju ,,The Floor" - wynika z danych Nielsena. Stacja była liderem oglądalności wśród wszystkich grup widzów. Pomogła widzom zostać przed telewizorem, rezygnując z jednej przerwy reklamowej. więcej
|
Republika nie daje za wygraną. Szykuje kolejną debatę prezydencką w Końskich
Telewizja Republika przed drugą turą wyborów prezydenckich zamierza zorganizować debatę Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego na rynku w Końskich. Stacja pokazała już debatę kandydatów z tego miejsca w połowie kwietnia. więcej
|
Trzy edycje i koniec. Z ,,The Voice of Poland" odchodzi jurorka
Piosenkarka Lanberry żegna się z talent-show TVP2 ,,The Voice of Poland". Artystka była w jury w ostatnich trzech edycjach programu. więcej
|
Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Answear.com znów nad kreską. ,,Racjonalizacja wydatków marketingowych"
W pierwszym kwartale 2025 roku firma Answear.com przy wzroście skonsolidowanych przychodów o ponad jedną piątą mocno poprawiła rentowność, zarabiając na czysto 3,7 mln zł. więcej
|
Forum IAB 2025: internet (nie)przyjazny dzieciom. Jak to zmienić?
300 milionów dzieci na świecie, 69 proc. dzieci w Polsce - tylu małoletnich doświadcza przemocy w sieci. Na tle pięciu innych krajów Polska przoduje też pod względem ekspozycji młodych ludzi na intencjonalną mowę nienawiści i treści destrukcyjne. Epidemii cyberprzemocy musimy przeciwdziałać wspólnie - przekonują eksperci, kierując konkretny przekaz do wszystkich branż, instytucji i przedstawicieli sektora reklamowego. więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji broni NASK
Wiceszef resortu cyfryzacji Paweł Olszewski zapewnił, że "NASK, jako instytut państwowy działa absolutnie profesjonalnie". Opinia ta była odpowiedzią na zeszłotygodniową informację Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej o możliwej próbie ingerencji w kampanię wyborczą. więcej
|
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei? Sponsorem tegorocznego konkursu Eurowizja, który odbył się w Bazylei, był szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis. - Chcemy promować znaczenie zdrowia i dobrego samopoczucia wśród szerokiej publiczności, co idealnie wpisuje się w naszą misję - podkreśla Aneta Poznańska - Country Communications & Patient Advocacy Head w Novartis Poland. materiał reklamowywięcej |
|
|
Elon Musk niżej w hierarchii u Trumpa. Chce wydawać mniej na politykę
Miliarder Elon Musk zaczął schodzić na dalszy plan - napisał portal Politico. Bliski współpracownik Donalda Trumpa nie zniknął całkowicie z życia politycznego, ale Republikanie przestali o nim wspominać. Musk powiedział we wtorek, że zamierza znacznie ograniczyć wydatki na kampanie wyborcze w przyszłości, twierdząc, że "zrobił już wystarczająco dużo". więcej
|
|
|