Specjalista ds. Marketingu Produktu
Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 50 nowoczesnych kin i wiele innych.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.
Wiadomosci.Gazeta.pl., Next.Gazeta.pl, Weekend.Gazeta.pl, Kobieta.Gazeta.pl, Zdrowie.Gazeta.pl, eDziecko Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl oraz Avanti.pl, Haps.pl to tylko, niektóre z naszych serwisów.
Dołącz do naszego zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawane marki w kraju !
Czym będziesz się zajmować:
- marketingową oprawą produktów reklamowych z portfolio Gazeta.pl,
- tworzeniem opisów produktów reklamowych w materiałach sprzedażowych,
- tworzeniem komunikacji sprzedażowo marketingowej,
- ścisłą współpracą z działami sprzedaży, redakcjami i marketingu,
- udziałem w tworzeniu nowych produktów reklamowych.
Proponujemy Ci:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- w pełni pracę zdalną,
- elastyczny czas pracy,
- zdobycie doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce,
- możliwość pogłębiania wiedzy na temat rynku reklamy online i potrzeb klientów,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport, zniżki do kina i teatru oraz na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów),
- przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- jeśli preferujesz pracę w biurze, to do Twojej dyspozycji jest przyjazna przestrzeń biurowa, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa Veturilo.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w obszarze rynku reklamy online,
- posiadania doświadczenia w tworzeniu argumentacji sprzedażowej,
- znajomość narzędzi analitycznych, umiejętności czytania raportów rynkowych, publikacji branżowych z dziedziny marketingu online,
- łatwości w analizowaniu danych, wyciągania wniosków i przekazywania tych wniosków dalej,
- bycia osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty, skrupulatną oraz dbającą o szczegóły,
- terminowości i umiejętności efektywnego zarządzania czasem.