Specjalista ds. rozwoju produktów wydawniczych
Twój zakres obowiązków
• Bezpośredni wpływ na zawartość merytoryczną prowadzonych produktów;
• Poszukiwanie nowych tematów na rozwój publikacji i szkoleń
• Przygotowywanie planu zawartości nowych produktów;
• Nawiązywanie relacji i współpraca z autorami współpracującymi z redakcją;
• Nadzór nad procesem produkcyjnym prowadzonych produktów;
• Prowadzenie researchu i badań rynkowych celem rozwoju portfolio produktowego wydawnictwa;
• Współpraca z działem marketingu w zakresie współtworzenia materiałów marketingowych wspierających promocję prowadzonych produktów;
• Nawiązywanie współpracy patronackiej z zewnętrznymi partnerami.
• Pomoc w organizacji eventów i wydarzeń branżowych
Nasze wymagania
• Kreatywne myślenie i zapał do pracy;
• Skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Umiejętność koordynowania kilku projektów w tym samym czasie;
• Umiejętność analizowania potrzeb rynku oraz poszukiwania nowych rozwiązań.
To oferujemy
• Stabilne warunki zatrudnienia
• Praca hybrydowa w systemie 3 dni w biurze 2 dni zdalnie
• Stałe godziny pracy 8-16 od poniedziałku do piątku
• Pracę w doświadczonym i kreatywnym zespole w czasopiśmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Prywatną opiekę medyczną;
• Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur holdingu;
• Dodatkowy, urodzinowy dzień wolny;
• Świąteczne premie pieniężne;
• Dostęp do kursów szkoleniowych wydawnictwa.