Junior Ad Campaign Specialist
Zakres obowiązków:
- Uruchamianie kampanii reklamowych klientów Biura Reklamy z użyciem dostępnych narzędzi i systemów emisyjnych (adserwerów) w serwisach internetowych z portfolio RASP
- Monitorowanie, optymalizacja i raportowanie prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem realizacji założonych celów.
- Kontrola poprawności materiałów reklamowych, rekomendacje i proaktywne doradzanie
- Bliska współpraca z zespołami sprzedaży Biura Reklamy, innymi zespołami realizacji reklamy oraz IT
Wymagania:
- Wiedza z zakresu funkcjonowania reklamy internetowej
- Znajomość pakietu MS Office ze wskazaniem na MS Excel
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Proaktywne poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach problemowych
- Umiejętność skutecznej komunikacji, współpracy i działania pod presją czasu
- Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy
- Umiejętności analityczne
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi i systemów do emisji reklamy i zarządzania powierzchnią reklamową
- Znajomość adserwera Google Ad Manager
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Kafeterię benefitową NAIS
- Kartę multisport i wyzwania sportowe
- Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- Prywatną opiekę medyczną
- Legendarne imprezy
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Platformy e-learningowe i szeroką ofertę szkoleń
- Kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- Nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- Pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 2 dni w tygodniu)