Specjalista ds. Analizy Produktu Digitalowego
Miejsce pracy: Warszawa
TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie.
W ofercie TVN Warner Bros. Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe.
TVN Warner Bros. Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden
z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie.
Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Nasza firma to jednak przede wszystkim ludzie. Pracuje oraz współpracuje z nami ponad 4 tysiące profesjonalistów i najlepszych ekspertów w swoim fachu, którzy każdego dnia rozwijają się w różnorodnych obszarach, takich jak: Program i Produkcja, Programy Informacyjne, Nowe Media, Sprzedaż i Marketing, Technologia i Technika, Biznes
i Administracja oraz Finanse.
O roli:
Osoba na tym stanowisku będzie członkiem Zespołu Analityki i Wyceny Produktu. Odpowiadała będzie za przygotowywanie analiz dla działów sprzedaży oraz produktu digitalowego, za wsparcie analityczne realizacji procesów sprzedażowych oraz produktowych, dedykowanych obszarowi reklamy digital TVN Warner Bros. Discovery.
Zadania:
- monitorowanie oraz analityka otoczenia konkurencyjnego na rynku internetowym w Polsce,
- uczestnictwo w procesie budżetowania,
- wsparcie Zespołu w zakresie raportowo – analitycznym oraz świadczenie pomocy w przygotowywaniu i rozwoju raportów, modeli, analiz,
- analityka oraz raportowanie wskaźników KPI dotyczących sprzedaży,
- projektowanie oraz zasilanie danymi narzędzi BI monitorujących plany i ich wykonanie przez biznes,
- obsługę zapytań ad hoc,
- przygotowywanie danych do prezentacji na potrzeby klientów wewnętrznych.
Wymagania:
- wiedzy nt. analityki internetowej oraz znajomości rynku internetowego w Polsce
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży mediowej,
- umiejętność pisania zapytań w języku SQL,
- zaawansowanego poziomu znajomości MS Office (przede wszystkim Excel i PowerPoint),
- wskazana jest znajomość GoogleAnalytics oraz narzędzi Gemius (gemiusTraffic, gemiusStream, gemiusPrism, gemiusAudience),
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych,
- dokładności i samodzielności,
- umiejętności zarządzania czasem i ustawiania priorytetów zadań,
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych/interpersonalnych.
Oferujemy:
- praca w modelu hybrydowym, elastyczne godziny pracy
- darmowy dostęp do platformy player.pl
- pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, platforma kafeteryjna MyBenefit (dofinansowanie do karty sportowej), fundusz świadczeń socjalnych, programy emerytalne, dofinansowanie do firmowego przedszkola
- inicjatywy na rzecz równowagi między życiem zawodowym a prywatnym: platforma wellbeing, joga, masaże, webinaria edukacyjne, Program Wsparcia Pracowników, wewnętrzne inicjatywy w obszarze mediowym
- szkolenia i rozwój: dofinansowanie lekcji języka angielskiego, Employee Resource Groups - grupy pracownicze, platforma szkoleniowa Bridge, spotkania online z ekspertami
- działania CSR: akcje wolontariackie, inicjatywy ekologiczne i społeczne
- nieformalny strój biznesowy
- dostęp do miejsc parkingowych