38PR & Content Communication wraz z marką Tasectan oswoi biegunK

 

Do portfolio 38PR & Content Communication dołączyła kolejna marka farmaceutyczna z grupy Valeant Pharma Poland – Tasectan. Agencja odpowiada za kompleksowe działania contentowe dla marki, tj. działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Od lipca realizuje kampanię biegunK, która ma na celu oswoić temat biegunki.

Tasectan to innowacyjny wyrób medyczny, który szybko rozwiązuje problem biegunki. Dostępny jest w formie kapsułek dla dorosłych i saszetek dla dzieci, dzięki czemu można go podawać nawet niemowlętom od 3 miesiąca życia. I dlatego głównie do rodziców kierowane są działania komunikacyjne podejmowane przez 38PR & Content Communication.

 „Marka Tasectan dostępna jest na rynku od kilku lat – przez ten czas zyskała stałe grono zwolenników. Z uwagi na swój bezpieczny skład i skuteczność potwierdzoną klinicznie, z powodzeniem polecana jest bowiem przez pediatrów nawet najmłodszym dzieciom. Do tej pory nie miała jednak żadnego wsparcia komunikacyjnego, dlatego uznaliśmy, że czas najwyższy to zmienić. Wspólnie z 38PR & Content Communication stworzyliśmy kampanię #biegunK, która ma na celu zaznajomienie z naszym produktem, ale też oswojenie dość drażliwego tematu biegunki w przestrzeni social mediowej” – powiedziała Paulina Badowska, Brand Manager OTC w Valeant Pharma Poland, odpowiedzialny za markę Tasectan.

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: Tasectan, 4 Flex, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol. Za działania komunikacyjne dla wszystkich wyżej wymienionych marek odpowiada 38PR & Content Communication.

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują następujące działy: public relations – 38PR, mediowy – 38media, produkcyjny – 38production i digitalowy – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Centrum Medyczne Damiana, Gatta, Pizzaportal.pl, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz i Valeant Pharma Poland.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: SkyCash, Geberit, Koło, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „The Voice Kids”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”, „Kocham Cię Polsko”.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.38pr.pl