Siedmiu pracowników Alior Banku nagrodzonych w konkursie „Polish National Sales Awards 2013”

150x110

 

Pracownicy Alior Banku zajęli 1. miejsce aż w sześciu kategoriach najważniejszego konkursu sprzedaży „Polish National Sales Awards 2013”, promującego wysokie standardy sprzedaży, obsługi klientów oraz innowacyjne rozwiązania.

27 listopada br. w Warszawie wręczono nagrody w V edycji konkursu „Polish National Sales Awards” (PNSA). Do konkursu mogli przystąpić przedstawiciele działów sprzedaży, niezależnie od branży bądź stażu pracy. Listę finalistów zatwierdziła Kapituła Sędziowska, która zwracała szczególną uwagę między innymi na: dobre praktyki obsługi klienta, pracę zespołową, zaangażowanie oraz innowacyjność w prowadzeniu procesu sprzedaży.

Pracownicy Alior Banku otrzymali nominacje w siedmiu kategoriach, zwyciężając aż w sześciu z nich, a w siódmej otrzymując wyróżnienie: 

„Doradca klienta w banku” – 1 miejsce: Katarzyna Dziura, Menedżer ds. Klienta Zamożnego. W Alior Banku od 5 lat, certyfikowany doradca EFPA. Jest odpowiedzialna za kontakty z klientami zamożnymi. Wyróżniona za wyniki sprzedaży oraz przestrzeganie standardów etycznych.

„Innowacje w dziedzinie sprzedaży” – 1 miejsce: Katarzyna Rybicka, Dyrektor Departamentu Projektów Strategicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży finansowej, odpowiedzialna za zarządzanie portfelem projektów Banku i koordynację wdrożeń. Wyróżniona za liczne innowacyjne projekty.

„Menedżer ds. Obsługi Klienta” – 1 miejsce: Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Departamentu Obsługi Zdalnej. Kieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za kanały kontaktu z klientem, w tym infolinię, mail oraz Wirtualny Oddział. Nagrodzony za wysokie oceny jakości obsługi przyznawane przez klientów oraz wdrożenie pierwszego na świecie Wirtualnego Oddziału.

„Menedżer zespołu sprzedaży w banku” – 1 miejsce: Grzegorz Żołyniak, Dyrektor Regionu. W Alior Banku od 3 lat, w bankowości pracuje od 2000 roku. Doceniony za wyniki osiągnięte przez zarządzany przez niego region.

 „Telesprzedaż” – 1 miejsce: Jakub Burakowski, Menedżer ds. Sprzedaży. W Alior Banku od 5 lat, telesprzedażą zajmuje się od 2005 r. Odpowiedzialny za pracę zespołu, którego zadaniem jest sprzedaż produktów bankowych. Nagrodzony za wyniki wypracowane przez koordynowany przez niego zespół.

„Trener sprzedaży” – 1 miejsce: Wojciech Woźniczka, Trener Alior Instytut Szkoleń. Od 7 lat prowadzi szkolenia ze sprzedaży, negocjacji i rozwoju osobistego. W Alior Banku jest odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń. W jego zajęciach uczestniczyło już ponad 4 000 pracowników.

„Zespół sprzedaży” Wyróżnienie: Maciej Płachno, Dyrektor Oddziału
 w Oświęcimiu. Na stanowisku dyrektora oddziału od 2010 roku. Nominowany za wyniki osiągnięte przez jego Oddział.

Alior Bank przykłada szczególną wagę do świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz wdrażania najlepszych standardów sprzedaży i obsługi klienta. Staranność, z jaką prowadzony jest proces rekrutacji i szkoleń znalazł odzwierciedlenie w nagrodach przyznanych w konkursie PNSA oraz w wynikach poszczególnych pracowników. Bank jest liderem pod względem wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które skutecznie wpływają na efektywność i jakość świadczonych usług przez bankierów oraz zwiększają komfort klientów w kontaktach z bankiem.