PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
ZPR Media: 50,5 mln zł ze sprzedaży „Super Expressu” i książek, 31,3 mln zł z reklam, 9 mln zł odpisów dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty
Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty
Wydawca „Gazety Polskiej” z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika
Grupa Polska Press z 426,3 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. Więcej z reklam, mniej ze sprzedaży prasy i druku
Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG
Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Wydawca „Polityki” i „Forum” ze spadkiem wpływów i stratą operacyjną, Polityka Info w górę dzięki dywidendzie z TOK FM
NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Państwowe spółki najwięcej wydają na reklamy w „Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”. Rośnie „Gazeta Polska”
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
Super-Pharm zachęca do „Podarowania Bliskim Piękna i Zdrowia" na święta
Reserved i brytyjski "Vogue" ze wspólną kolekcją sylwestrową
Reserved i brytyjski "Vogue" ze wspólną kolekcją sylwestrową
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Michał Karnowski zarzuca Santander Bank Polska brak reklam w prawicowej prasie. PZU dołącza odblaski tylko do „Sieci”
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Wpływy Heliosa w dół o 18 proc., a „Gazety Wyborczej” - o 10 proc. Zyskały AMS, Yieldbird i Grupa Radiowa Agory
Wpływy Heliosa w dół o 18 proc., a „Gazety Wyborczej” - o 10 proc. Zyskały AMS, Yieldbird i Grupa Radiowa Agory
Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i „Gazety Wyborczej” - więcej z AMS, radia i internetu
Tylko „Gazeta Wyborcza” zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółkom skarbu państwa
Tylko „Gazeta Wyborcza” zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółkom skarbu państwa
ZPR Media z reklam w prasie i internecie zarobił więcej niż ze sprzedaży „Super Expressu” i magazynów
ZPR Media z reklam w prasie i internecie zarobił więcej niż ze sprzedaży „Super Expressu” i magazynów
Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
Burda Publishing Polska ze spadkiem wpływów i 2,6 mln zł zysku. Stawia na internet i konsolidację
Burda Publishing Polska ze spadkiem wpływów i 2,6 mln zł zysku. Stawia na internet i konsolidację
Polska Press ze spadkiem wpływów i dwa razy większą stratą, ubyło 113 pracowników
„Gazeta Polska” wydała ponad 4 mln zł na relaunch, zmalał zysk „GPC”. Wg Niezalezna.pl przekaz TVP wypiera portale prawicy
Fundacja PKO BP wykupiła reklamy z deklaracjami Morawieckiego i Netanjahu, przedstawiciele Izraela protestują
„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)
„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)